Használt vagy új CD-játszót?Vagy lézercsere megéri komolyabb cd-játszó a láthatáron
Elküldve: 2006. 08. 14. 16:04
Ha az agyatok fele akkora lenne, mint az arcotok… zsenik lennétek.. (T.B.)
Elküldve: 2006. 08. 14. 20:08
Elküldve: 2006. 08. 17. 08:57
Végül is lehet,hogy sikerül meggyőznötök.De azért lehetne kicsit baráribb hangnemben is.......
Orsós magnóm VAN.Akai GX-747.Csak az az egy gond,hogy összesen öt szalagom van,nem tudok hol beszerezni.És egy agyonfelvett szalaggal már nem olyan jó a minőség.De nem rossz,majd ha valahonnan szerzek szalagokat(na de honnan?)
Ne gondoljátok azt rólam,hogy egy abszolút konzervatív,analógmániás zenehallgató vagyok.Nyitott vagyok a CD-re is,látjátok,most vettem CD-játszót.De nem zártam le az analóg korszakot,mint sokat mások.Szerintem vannak igazán jó és példa értékű analóg gépek.
És a kazettás magnót-bár valóban rosszabb a CD-nél-ENNYIRE nem kéne lebecsülni.A Nakamichik például technikai csodák,pl. a Dragon.Csak hát megfizethetetlen,számomra legalábbis.
A HFM sok éven át nem békélt meg a CD-vel.Az LP jobban tetszett neki.Aztán persze az LP kora leáldozott.
Az ekvalézer-téma:Nézzétek meg a HFM 2. számában a Soundcraftsmen 2012A tesztját.Ott talán megértitek,mi is a lényege az ekvalézernek.
Elküldve: 2006. 08. 17. 09:12
Idézet: SFIJ - Dátum: 2006. aug. 14., hétfő - 15:42

with all my rizpekt, egy aps lame, vagy egy ogg q4 -sajnos- barmilyen szempontbol legyalazza azt amit a nakamichi dragon deckem tud csinalni egy jobb minosegu metal szalagra. ez vanik...
NEKED NAKAMICHI DRAGONOD VAN????????
Akkor inkább legyél boldog,és élvezd,mert a világ egyik legjobb deckje!!!!!!!!!
A Nakamichi már önmagában is minőség,hát még a csúcsmodellje.......
Csak hát nekem,és sok másnak,nincs rá pénze.eBay-en 500 dollárnál kezdődik.
Elküldve: 2006. 08. 17. 10:25
Idézet: akai-mania - Dátum: 2006. aug. 17., csütörtök - 9:57
Végül is lehet,hogy sikerül meggyőznötök.De azért lehetne kicsit baráribb hangnemben is.......