HWSW Informatikai Kerekasztal: Vezetek nelkuli LAN III - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

• (149 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Vezetek nelkuli LAN III

#1361 Felhasználó inaktív   memberjoe 

• Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag

Elküldve: 2008. 05. 27. 21:30

Abszolút kezdő vagyok a témában. A kérdésem a következő:

Adott egy egyszerű laptop wifi-vel. Nyilvános wifi ponton szeretném használni a vezetéknélküli kapcsolatot levelezésre, internetezésre. Kérdésem az, hogyan tudok védekezni a támadások ellen (tűzfal, beállítások stb.)?

Ha van valamilyen weboldal, ahol erről olvasni lehet, ajánlanátok ilyet?

Szerkesztette: memberjoe 2008. 05. 27. 21:31 -kor

#1362 Felhasználó inaktív   Gyula2222 

• Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag

Elküldve: 2008. 05. 27. 21:39

Idézet: memberjoe - Dátum: 2008. máj. 27., kedd - 21:30

Adott egy egyszerű laptop wifi-vel. Nyilvános wifi ponton szeretném használni a vezetéknélküli kapcsolatot levelezésre, internetezésre. Kérdésem az, hogyan tudok védekezni a támadások ellen (tűzfal, beállítások stb.)?

Minimum az XP tűzfalának és egy erős vírusvédelemnek élnie kell.
Vannak ingyenesek is, amik többé kevésbé védenek.
A fizetősök közül talán legjobb az Fsecure cég védelmi rendszere.
Menj el a 2f.hu-ra

#1363 Felhasználó inaktív   memberjoe 

• Újonc
  • Pipa

Elküldve: 2008. 05. 27. 21:52

PC Tools Firewall + avast! antivirus 4.x Home Edition kombináció elegendő lenne az ingyenes programok közül Wifi védelemre?

#1364 Felhasználó inaktív   wandendorf 

• Tag
  • PipaPipa

Elküldve: 2008. 05. 28. 21:19

Hali!