HWSW Informatikai Kerekasztal: Linksys WRT54G II - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

• (123 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Linksys WRT54G II

#1241 Felhasználó inaktív   lalalaci 

• Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag

Elküldve: 2007. 07. 13. 08:44

Sziasztok!

Előre is elnézést, lehet, hogy ha visszaolvastam volna le lenne írva a megoldás a problémámra.

A helyzet a következő. Adott 2db WRT54GL. Az egyik (legyen A) osztja a netet. B-vel wireless szeretném fogni A jelét és szeretném, hogy B tovább ossza azt wireless. (B-t mint repeatert szeretném használni).

Az A routeren DD-WRT micro, B-n DD-WRT mini FW van.

Hogyan kellene beállítanom a B routert?

Elég kezdő vagyok a témában. Nagyon örülnék, ha valaki segítene és részletesen leírná mit kell csinálnom.

Előre is köszönöm.

Üdv.: Laci

#1242 Felhasználó inaktív   Gabesz 

• Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag

Elküldve: 2007. 07. 13. 11:29

Az mitől lehet, hogy néha villan egyet a WLAN led? Nincsen senki a közelben, nincs felcsatlakozva másik eszköz. Mondjuk van a falu wireless antennája, de az ugyebár nem tud rácsatlakozni erre, meg én se tudok arra a router-el. És azt se mindig érzékeli, mert igy belső antennával elég gyenge a jel, néha kapja el 1-2%-os erősséggel.
ThinkPad X61
XBOX360

TopGearHungary

#1243 Felhasználó inaktív   Dudikoff 

• Újonc
  • Pipa

Elküldve: 2007. 07. 13. 12:55

Sziasztok!

Egy Linksys WRTSL54GS routert szeretnék beszerezni. E-bayen kívül van más lehetőség is? Nem találtam sehol itthon.

Másik kérdésem ugyanezzel a routerrel, vagy más hasonló esettel kapcsolatban: