HWSW Informatikai Kerekasztal: UPC kábeltévé szolgáltatása... - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

  • (311 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

UPC kábeltévé szolgáltatása... Értékeld a témát: ****- 3 szavazás

#701 Felhasználó inaktív   SFIJ 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 20.145
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2008. 06. 08. 23:47

Idézet: Samott - Dátum: 2008. máj. 22., csütörtök - 13:02

(mert ugyse ersz vele semmit, a szolgaltato kartyajat nem kezelheti mert az az stb-hez van parositva), mert a szolgaltatok a sajat kezukben akarjat tartani a vegpontot.

Samott

pontosan. nagy fegyvertény volt a telefóniában hogy a 90-esek elejére e telcoknak tűrnie kellett, hogy a tulajdonos kedve szerinti végberendezést csatlakoztathasson a vonalra. ittmost pont a forítottja történik: a fogyasztó a szabadságát veszítve kiszolgáltatottjává válik a monopolistának.
νιψονανωμηματαμημωνανοψιν

What do stars do? They shine.(Yvaine)

#702 Felhasználó inaktív   Jahno 

  • vérképkeretezés occsón
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Stábtag
  • Hozzászólások: 109.369
  • Csatlakozott: 2001. jan. 15.

Elküldve: 2008. 06. 09. 00:11

Idézet: Modika - Dátum: 2008. jún. 7., szombat - 15:27

Senki nem kötelez a különböző társaságok digitális csomagjaira.
Ha nem kell nem tetszik,nem kéred,vagy vissza mondod.

Akkor kivéve engem, ahol írtak levelet, vagy váltok digitre, meg stb-re, vagy nincs többet HBO. Gyanítom nem kell sokat várni, hogy ezt az összes többi adóval megoldják.
Make love not Wor.

#703 Felhasználó inaktív   SFIJ 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 20.145
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2008. 06. 09. 00:17

Idézet: Jahno - Dátum: 2008. jún. 9., hétfő - 1:11

Akkor kivéve engem, ahol írtak levelet, vagy váltok digitre, meg stb-re, vagy nincs többet HBO. Gyanítom nem kell sokat várni, hogy ezt az összes többi adóval megoldják.

ja és nincs olyan hogy akkor holnaptól a sarkikábeltvtársaságtól kábeltvzel, mert upc kábel van és kész. ha olyan helyen laksz az önkormi nem engedélyezi a tányért mert csak. le vagyon ez nagyon szépen zsírozva. mindemellett a rögiítési/archíválási jogaidat is rendán bekorlátozták.
νιψονανωμηματαμημωνανοψιν

What do stars do? They shine.(Yvaine)

#704 Felhasználó inaktív   Jahno 

  • vérképkeretezés occsón
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Stábtag
  • Hozzászólások: 109.369
  • Csatlakozott: 2001. jan. 15.

Elküldve: 2008. 06. 09. 00:23

Idézet: SFIJ - Dátum: 2008. jún. 9., hétfő - 1:17

ja és nincs olyan hogy akkor holnaptól a sarkikábeltvtársaságtól kábeltvzel, mert upc kábel van és kész. ha olyan helyen laksz az önkormi nem engedélyezi a tányért mert csak.

Jaja, Budai várban próbáljon meg az ember tányérosat feltenni, műemlékvédelem egyből picsánrúgja, mert rontja az összképet.

Itthon DigiTV már behúzta a kanócot, de első körben személyes bajom is van, meg nem is hiszek benne, de ennyiért valszínű kipróbálom ha UPC már így beszopatott. anóc fél éve itt van, azóta kuss is. Majd lesz valami, de nem konkurencia, meg occsóért.
Make love not Wor.

#705 Felhasználó inaktív   Piftuka 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 23.608
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2008. 06. 11. 16:36

Nah, tegnap ismét "megjavult" az internet.

Én 2 hónap után ma végre bejutottam (16:07-kor) az ügyfélszolgálati irodájukba, de mielőtt bármit szólhattam volna, a sorszámhúzó automatánál álló hölgy rámszólt:

"Ma már nincsen sorszámkiadás, jöjjön vissza holnap 16:00 előtt."

Rajtam kívül két hölgy is éppen ebbe a problémába futott bele. Nagyon felhúztam magamat, s elmondtam, hogy 2 hónapja szarul működik az a Chello, amiért havonta 3.200 forintot fizetek nekik.

Erre az egyik nyegle, 20 éves forma pultos kiscsaj odaböffent egyet: "Miért nem telefonon jelenti be a panaszát?"

Mondom neki: "Azért, mert egyszer 15 percet, egyszer pedig 25-öt töltöttem el a telefonjukkal eredménytelenül, s nekem kerül ez nem kevés pénzbe."

Persze ők "nem tudnak mit tenni", mert... "jöjjön vissza holnap, s lehetőleg 16.00 előtt, mert addig van sorszámhúzás".

Hiába mondtam, hogy a munkám miatt lehet, hogy 1 hónap múlva jutok be hozzájuk ismét, a 16.00 előtt semmiképp nem tudok bemenni, mert a minimum az, hogy addig dolgozom. (Vagy tovább.)

A másik két hölgynek szintén ez volt a gondja.

Na ekkor elszidtam nekik mindazt, amit ők "szolgáltatásnak" neveznek, s kértem a vezetőt. A sorszámos hölgye bement, majd kijött: "Az ügyvezető azt mondja, hogy most dolga van, nem ér rá kijönni."  :reklamacio:

Na gondoltam magamban, hogy azt a jó #######... sarkon fordultam, s kijöttem. (Marha fáradt voltam/vagyok... nem volt humorom a panaszkönyvet elkérni, s a fogyasztóvédőknek bejelentést tenni.)

Most megvárom, amíg megint elromlik a net, aztán akárhogy is, de bemegyek, elrendezem, hogy valami szerelő kijöjjön, s amint lejárt a hűségszerződésem, visszamondom az egészet.

De most egy képzett jogászt (szerencsére ismerek párat) megkérdezek, hogy a fenti internet hibák miatt, amit nem orvosolnak, felmondhatom-e a Chello hűségszerződésemet jogkövetkezmény nélkül, azonnali hatállyal.

A digitális TV kipróbálási lehetőségének lejárta után pedig szépen a minimál csomagba kérem magamat, majd amint elért ide a DigiTV kábelhálózata, már át is szerződöm hozzájuk. Fizessen nekik a halál havi 5.200-at a szar digitális adásukért, meg egyáltalán egy fillért is!  :down:

Szerkesztette: Piftuka 2008. 06. 11. 16:39 -kor

"If i could fly, like the king of the sky..."

"A magad tetteiért akkor is te vagy a felelős, ha más a hibás."

#706 Felhasználó inaktív   Adam84 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 917
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2008. 06. 14. 21:37

Úgy érzem, hogy tényleg meddő a vita köztünk, mivel:

1. te erkölcsileg érzed aggályosnak a UPC lépését, és azt gondolod, hogy jogi értelemben sem állja meg a helyét (holott ez -szerintem- nem így van)

2. nem tartod megfelelő minőségűnek a szolgáltatást, illetve ezzel együtt megkérdőjelezed a digitális szolgáltatás létjogosultságát (én egyik probléma kapcsán sem értek veled egyet).

A nagyon hosszú hozzászólásodból viszont csak egy mondatra reagálnék érdemben, hiszen a többi csupán a UPC szapulásáról, minőségi problémákról és felháborodottságról szólt.


Idézet

b) vagy köteles a hűségből ilyenkor elengedni azt, akinek ez a változás nem tetszik.


Erre minden lehetőséged adott (volt). Értesített a szolgáltató, hogy az analóg HBO június 30-al meg fog szűnni; te fogtad magad, és azonnal felmondtad a hűséges HBO-dat. Holott ha vártál volna június 30-ig, akkor megszűnt volna a hűségszerződésed tárgyát képező analóg HBO szolgáltatás, és ezzel együtt az analóg HBO-ra vállalt hűséged is bomlott volna automatikusan.

Azzal követtél el hibát, hogy TE kezdeményezted a hűségszerződés felbontását, és nem vártad meg, amíg az magától megszűnik.
Nem is értem, hogy miért bontottál hűséget, amikor június 30-ig változatlan áron kaptad volna az analóg HBO-t, tehát semmilyen anyagi kár nem ért volna téged. Augusztus 1-től pedig megszűnt volna az analóg HBO számlázása feléd, hiszen ettől az időponttól már nincs ilyen szolgáltatása a UPC-nek.

Magyarán forró fejjel, meggondolatlanul cselekedtél, és most emiatt vagy felháborodva.
Én csak azt tudom mondani, hogy magadnak generáltad a problémát, amit úgy adtál elő, mintha ez minden hűséges HBO előfizető problémája lenne. Holott, aki nem reagált érdemben az ÁSZF módosítására, az sokkal jobban járt nálad, hiszen nekik az analóg HBO számlázása augusztus 1-vel megszűnik, és ezzel együtt a hűségük is felbomlik a hűségszerződés tárgyát képező analóg HBO szolgáltatás biztosításának "ellehetetlenülése" miatt.
Azonban amíg a hűségszerződésed tárgyát képező analóg HBO szolgáltatást nem vezeti ki a UPC, addig egyértelműnek, jogszerűnek és erkölcsösnek tartom szolgáltatói oldalról, hogy beszedi a forrófejű ügyféltől az eddig igénybevett kedvezményeket hűségszegés jogcímen.

Szerkesztette: Adam84 2008. 06. 14. 21:52 -kor


#707 Felhasználó inaktív   llamada 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.340
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2008. 06. 15. 09:02

1. Nem, a UPC az Eht szerint biztosított (és levelében is említett) szankciómentes felmondás ellenében lépett. (Néhány más esetben - mint írod - viszont annak megfelelően. Vajon min múlik, hogy a UPC így vagy úgy jár el, egyforma esetekben? )

2. Az STB-sítés hátrányos oldalait nem lehet figyelmen kívül hagyni, erről nemrég született Eu-s követelmény, direktíva stb, ld. éppen ebben a topicban, kicsit korábban. Ha nekik nem tetszik, tán lehessen már, hogy nekem és másnak se tessen.

Idézet

Magyarán forró fejjel, meggondolatlanul cselekedtél, és most emiatt vagy felháborodva.


Nem: a levélben biztosított felmondási lehetőséggel éltem, csak éppen a UPC nem ismerte el, hogy az ő levele szerint ez a felmondási lehetőség él.


Idézet: Adam84 - Dátum: 2008. jún. 14., szombat - 22:37

Erre minden lehetőséged adott (volt). Értesített a szolgáltató, hogy az analóg HBO június 30-al meg fog szűnni; te fogtad magad, és azonnal felmondtad a hűséges HBO-dat. Holott ha vártál volna június 30-ig, akkor megszűnt volna a hűségszerződésed tárgyát képező analóg HBO szolgáltatás, és ezzel együtt az analóg HBO-ra vállalt hűséged is bomlott volna automatikusan.

Ugye ebben megint azért nincs igazad, mert a változás bejelentésétől számított 15 nap az az idő, amikor következmények nélkül lehet emiatt bontani.
Ez minden, ilyen módon bejelentett változással így van, éppen azért, hogy mire a változás bekövetkezik, az ügyfél megfelelő válaszlépéssel tudjon reagálni, pl. más szolgáltatóval való szerződéskötés stb.

Idézet

Holott, aki nem reagált érdemben az ÁSZF módosítására, az sokkal jobban járt nálad, hiszen nekik az analóg HBO számlázása augusztus 1-vel megszűnik,


Nem egészen: aki akarja, hogy beköltözzön hozzá egy STB, kizárólag az HBO nézésére, az biztos örült volna neki. Ez ment volna mondjuk aug1-ig, amikor meg vihetik vissza - elvileg ugye, gyakorlatban viszont papír arról van, hogy az HBO felmondására a februári levél kézhezvételét követő 8 és 15 napon belül lehet reagálni. Tehát tulajodnképpen - az Eht szempontjából - aki akkor nem reagál, az köszönettel tudomásulveszi az egész digitális, stb-s csodát, és boldog lesz, mint mindenki más :)

Szerkesztette: llamada 2008. 06. 15. 09:11 -kor


#708 Felhasználó inaktív   Adam84 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 917
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2008. 06. 15. 09:52

Idézet

1. Nem, a UPC az Eht szerint biztosított (és levelében is említett) szankciómentes felmondás ellenében lépett.


Ha idézed az EHT-ből ezt a részt, akkor talán objektív vita folyhat közöttünk jogi szempontból. (Az erkölcs ugyebár egyáltalán nem számít ebben az esetben, hiába piszkálja a csőrödet a dolog.)


Idézet

Nem: a levélben biztosított felmondási lehetőséggel éltem, csak éppen a UPC nem ismerte el, hogy az ő levele szerint ez a felmondási lehetőség él.


A levélben az szerepelt, hogy ha hűséggel veszed igénybe a szolgáltatást, és áremelkedés miatt bontasz hűséget, akkor a UPC nem követelheti a felmondás napja utáni kedvezményeket. Ezt nem is tette. Csupán a hűségeden szereplő -a felmondás napjáig igénybevett- kedvezményeket terhelte be.

Továbbá: esetedben az ÁSZF változása kapcsán szó sincs áremelkedésről, hiszen az analóg és a digitális HBO két teljesen különböző szolgáltatás.. Neked az analóg HBO-ra van hűséged, az ÁSZF-be pedig csupán a digitális HBO havidíja került be. Tehát az általad igénybevett analóg HBO havidíja nem mozdult sehová!!!! Ennek értelmében a hűség miatti kedvezmények beterhelése jogszerű.

Hiába gondolod te azt, hogy az analóg HBO megszűnése, és a digitális HBO bevezetése "burkolt áremelés", ez jogilag nem állja meg a helyét, mert két különböző szolgáltatásról beszélünk, így jogilag is külön kell kezelni őket.

Hozok egy teljesen érthető példát a telefonnal:

Valaki most 990 Ft-ot fizet a upc telefon Alap díjcsomagért. Értesült arról, hogy bevezetésre került a bronze díjcsomag, aminek listaára 2500 Ft, tehát 100 Ft-al kerül többe, mint a mostani csomagja.
Ennek értelmében minden hűséges telefon előfizető foghatta volna magát, és felbonthatta volna a hűségszerződését szankciók nélkül????!!!!!! Dehogyis! Azért nem, mert az Alap díjcsomag ára ÁSZF szerint nem mozdult sehová. Úgy ahogy az esetedben sem mozdult az analóg HBO ára sehová, hanem egy újonnan bevezetett szolgáltatás, a digitális HBO ára került bele az ÁSZF-be.

Idézet

Nem egészen: aki akarja, hogy beköltözzön hozzá egy STB, kizárólag az HBO nézésére, az biztos örült volna neki. Ez ment volna mondjuk aug1-ig,


Ki mondta, hogy köteles vagy set-top-boxot használni? Június 30-ig simán nézhetted volna analógon, aztán másnap lekapcsolják a fejállomáson a jelet,  analóg HBO sugárzása megszűnik, számlázás megszűnik, hűséged "ellehetetlenülés" miatt automatikusan felbomlik.

(Az előző hozzászólásomban augusztus 1. helyett július 1-et szerettem volna írni, hiszen onnantól szűnik meg az analóg HBO számlázása :Đ )

Szerkesztette: Adam84 2008. 06. 15. 09:59 -kor


#709 Felhasználó inaktív   llamada 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.340
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2008. 06. 15. 10:28

Idézet: Adam84 - Dátum: 2008. jún. 15., vasárnap - 10:52


A levélben az szerepelt, hogy ha hűséggel veszed igénybe a szolgáltatást, és áremelkedés miatt bontasz hűséget, akkor a UPC nem követelheti a felmondás napja utáni kedvezményeket. Ezt nem is tette. Csupán a hűségeden szereplő -a felmondás napjáig igénybevett- kedvezményeket terhelte be.


A levélben az áremelkedésre nem volt hivatkozás, szerintem nézd meg. A levél azt írta, hogy ha a változás az előfizető számára hátrányos, akkor.... felmondhatja a rá vonatkozó szerződést.

Idézet

Ha idézed az EHT-ből ezt a részt, akkor talán objektív vita folyhat közöttünk jogi szempontból. (Az erkölcs ugyebár egyáltalán nem számít ebben az esetben, hiába piszkálja a csőrödet a dolog.)



Egyelőre ott tartottunk, hogy szerinted (ld. korábbi hsz-od) az ÁSzF a hűségidő alatt a szolgáltató számára bármilyen változást, változtatást lehetővé tesz, amit a hűséget vállaló ügyfél tűrni köteles vagy a szolgltató jogosan szankcionálja a szolgáltatás lemondását.

Ehhez képest írtam, hogy az Eht hivatkozott paragrafusa szerint ha az érintett szolgáltatásban az ügyfél számára hátrányos változás lép életbe, akkor az ügyfél attól elállni jogosult. Ez szerepel a UPC levelében is.

Ha lennél szíves először a Te állításodat valamivel alátámasztani, az enyémre egyelőre megteszi a UPC levelének hivatkozott része is, ami utalt az Eht-ra.

Bármilyen, STB-sítés a következő ok miatt burkolt áremelés:
1. A levélben megadott időig (a levélben jelzett módon június végéig) megtörténik az STB-k kihelyezése, és az üfsz tájékoztatása szerint ettől kezdve már csak az STB-n nézhető az HBO.

2. Ezért, ha a kiépített, egynél több vételi helyen akarod nézni, akkor a többlet STB-k díját fizetned kell. Továbbá, mivel az STB-vel a videó kiesik az STB előtti funkcionalitásából, ezért ha felvenni is szándékozik az ügyfél, akkor egy PVR-res STB-re kell előfizetnie. Mind a második alap, mind egy PVR-es STB dobozonként 750-1000Ft körüli, és akkor nem beszéltünk a tényleges szolgáltatásbővülést igérő HD-s STB-ről.

Idézet

Hiába gondolod te azt, hogy az analóg HBO megszűnése, és a digitális HBO bevezetése "burkolt áremelés", ez jogilag nem állja meg a helyét, mert két különböző szolgáltatásról beszélünk, így jogilag is külön kell kezelni őket.


Ugye pontosan, hogy nem: az analóg HBO előállítója és tartalma azonos az STB-n foghatóval. Az, hogy árukapcsolás jelleggel a digitális HBO tartalom már csak az HBO II-vel fogható, az nem javít, hanem ront a dolgon: az ügyfél meglévő előfizetése egy adott szolgáltatásra szól, amihez valamit hozzácsapva (akár kéri, akár nem), a duplájára emelik a szolgáltatás alapárát. Az, hogy egy ilyen bejelentésre a lemondás a reagálás, gondolom nem számít nagy csodának.

És ugye azt még vegyük hozzá, hogy aki egyébként HBO előfizető, az valószínűleg több szolgáltatásban is ügyfele a UPC-nek, tehát valószínűleg a lehetősége és a UPC szolgáltatáskínálatának maximumát fizeti elő. Ha a UPC megpróbálja "kierőszakolni" a többletszolgáltatáson felüli többletdíj vállalását, akkor arra az ügyfél kétféleképpen reagálhat, ha nem akar többet költeni a UPC-re: 1) A kapcsolódó alapszolgáltatást csökkenti vagy mondja le, 2) Más UPC-s szolgáltatást fog csökkenteni, vagy lemondani, ha az az új többletszolgáltatás annyira jó, hogy akarja. Tehát, eleve kérdéses, hogy az ilyen "rátukmálós" szolgáltatásbővítés (ld. telefon és net csomagok változásait is) összességében mennyit hoz a konyhára a UPC-nek, ha hoz egyáltalán.

Idézet

Úgy ahogy az esetedben sem mozdult az analóg HBO ára sehová, hanem egy újonnan bevezetett szolgáltatás, a digitális HBO ára került bele az ÁSZF-be.


Induljunk ki a példádból, ami rossz: a mostani Telefon Alap hűséggel 1000Ft. Az új csomagokban a
legolcsóbb telefon 1300Ft, tehát a hűség lejártakor nyilván gondolkodóba esik az ügyfél ezen a +30%-on. De a különbség, hogy a hűség lejártáig a mostani telefonszolgáltatás változatlanul elérhető marad, és nem jön a UPC a "tárcsás telefon átállással", hogy jövő hónaptól elkezdik kiszálíltani a tárcsás telefont, előfizetésenként egy jár, a régi telefonodat meg eldobhatod. Többlet telefoncsatlakozások tárcsás telefonnal való ellátása alapkészülékre 750Ft/hó, üzenetrögzítős 1000 Ft/hó, kihangosítós  1500 Ft/hó. (És mivel a szolgáltatáshoz alapból a sima tárcsás készülék jár, ezért ha már az első készüléket is rögzítősnek akarod, akkor eleve +1000Ft/hóval kell számolni....)

A konkrét esetben bejelentett változások viszont az aktuális szolgáltatás igénybevételét is érintik ( = STB-t kihozzák, attól kezdve nézd azon az HBO-t, és ne vegyél fel videóra, ha nem vettél PVR-sre előfizetést, és mindezt többletzolgáltatás nélkül. Ha ez nem tetszik, van 15 napod lemondani a szolgáltatást. Pont.

Másrészt, ha elfogadjuk feltételezésként, amit leírtál (a nem jogfolytonos, egymáshoz nem kapcsolódó analóg és digitális hbo), akkor semmilyen korábbi UPC szolgáltatás sem folytatása, utódja, hanem egészen más szolgáltatás lesz attól kezdve, hogy átbrand-ezik. Láthtóan nem így gondolják pl. a netes és telefonos szolgáltatásokat illetően, mert ott az újak bevezetésével a régiek a hűségidők végéig azonos tartalommal és áron használhatók. Csak a TV-nél ilyen magabiztosak: azon a téren, ahol kisebb konkurrenciával kell számolniuk, ott jobban el vannak engedve. Amióta országosan közel bárhol van dróttalan net, versenyképes áron, és drótosnet, a telefonról nem beszélve, azóta ezekben a szolgáltatásokban jobban kell igyekezniük - ez sem erkölcs kérdése. A szolgáltatói image értékét nem a Kapitány-imitációk fogják emelni, hanem az ügyfelek által érzékelt szolgáltatói ( = üzletfél) magatartás.


Idézet

Ki mondta, hogy köteles vagy set-top-boxot használni? Június 30-ig simán nézhetted volna analógon,

A levél után néhányszor beszéltem az ügyfélszolgálattal, hogy meséljenek a részletekről. Elmondták, hogy időpontot egyeztetnek, és két héten belül jön a techie és felszereli a dobozt. Hogy ezen túl mi lesz, mit szűrőznek ki, mit nem szűröznek ki stb. azóta is vitatják többen, de a tájékoztatás szerint (és bocs, akármit mondasz, sajnos amit az ÜFSz mond, azt nekem, mint ügyélnek el kell hinnem, még akkor is, ha többször, egymásnak ellentmondóakat mondanak), a felszereléstől kezdve már csak a digitális HBO megmaradását mondták. Hogy általában a hálózatról meg mit, hogyan kapcsolnak le és mikor, az érdektelen, mivel most sincs analóg HBO ott, ahol nincs rá előfizetés - mert előfizetés nélkül ki van szűrőzve - tehát technikailag lehetséges, amit az ÜFSz mondott.

Szerkesztette: llamada 2008. 06. 15. 10:33 -kor


#710 Felhasználó inaktív   Adam84 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 917
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2008. 06. 15. 11:30

Idézet

A levélben az áremelkedésre nem volt hivatkozás, szerintem nézd meg. A levél azt írta, hogy ha a változás az előfizető számára hátrányos, akkor.... felmondhatja a rá vonatkozó szerződést.


Ott volt benne még pár mondat: "Amennyiben előfizetőnk kötelezettséget vállalt arra, hogy a szolgáltatást meghatározott időtartam alatt, az ebből eredő kedvezményekért igénybe veszi (pl. hűségnyilatkozattal), úgy az előfizetői szerződését csak akkor mondhatja fel az értesítéstől számított 15 napon belül, ha a módosítás az igénybe vett kedvezményeket érinti. Amennyiben az előfizető e feltételekkel mondja fel a szolgáltatásra irányuló szerződést, úgy a UPC Magyarország Kft. nem követelheti a kedvezményeknek a felmondást követő időszakra eső összegét."

A te esetedben a módosítás NEM az igénybevett kedvezményeket érinti, csupán tájékoztatásul közölte, hogy június 30-al meg fog szűnni az analóg HBO. A szolgáltatás kivezetése pedig nem érinti az általad igénybevett kedvezményeket, hiszen a szolgáltatás kivezetésének időpontjáig -és egyben a HBO-s szerződésed automatikus bomlásáig- a hűségben meghatározott áron kapod a szolgáltatást.

Azzal, hogy te az ÁSZF módosítás téves értelmezése alapján bejelentetted lemondási szándékodat, a UPC-nek bevétel-kiesést okoztál kb. 3 hónapra (lemondás napjától egészen június 30-ig), így teljesen jogos a hűség miatti kedvezmények beterhelése.

Idézet

Egyelőre ott tartottunk, hogy szerinted (ld. korábbi hsz-od) az ÁSzF a hűségidő alatt a szolgáltató számára bármilyen változást, változtatást lehetővé tesz, amit a hűséget vállaló ügyfél tűrni köteles vagy a szolgltató jogosan szankcionálja a szolgáltatás lemondását.


Az ÁSZF és az aláírt hűséged alapján "bármit" köteles vagy tűrni (TE írtad alá, nem én). Kivételt képez a havidíj megemelése hűségidő alatt. Erről pedig NINCS szó az esetedben, hiszen az ÁSZF alapján az analóg HBO listaára NEM változott.

Idézet

Ehhez képest írtam, hogy az Eht hivatkozott paragrafusa szerint ha az érintett szolgáltatásban az ügyfél számára hátrányos változás lép életbe, akkor az ügyfél attól elállni jogosult. Ez szerepel a UPC levelében is.


Ez vszleg így is van. Azonban az elállás nem jelenti azt, hogy ez az elállás minden esetben szankcióktól mentes. Egyértelmű, hogy egy szerződéstől mindkét fél bármikor elállhat (pont ezt szabályozza az EHT), azonban ha a szerződés kapcsán hűséget is vállalt az ügyfél, akkor az elállásnál ezzel tisztában van, én annak tudatában dönt az elállás mellett.
A szerződéstől való elállás NEM egyenlő a szankcióktól mentes elállástól. Egyértelmű, ha az ügyfél hűséget vállalt, akkor az elállás magával fogja vonni a hűség miatti kedvezmények beterhelését. Összegezve: Rosszul értelmezed az EHT szövegét.

A set-top-box kihelyezése nem kötelező, ha nem akarod az új áron a digitális szolgáltatást, akkor NEM kéred a dobozt, és az analóg HBO-ra vállalt hűséged, számlázásod június 30-tól automatikusan megszűnik. Nem erőszak a disznótor - ahogy szokták mondani.

Ha kéred a dobozt, akkor a szerződésed az HBO-ra jogfolytonos marad (ha úgy tetszik, ráutaló magatartással), ha nem kéred dobozt, akkor pedig egyértelmű, hogy július 1-től már nem látod az HBO-t, és nem is számlázzák feléd azt, ellehetetlenülés miatt bomlik a hűséged.

Sajnos tényleg arról van szó, hogy elkövettél egy hibát, amit nem vagy képes magadnak sem beismerni, és ebből kifolyólag foggal-körömmel ragaszkodsz ahhoz, hogy a UPC jogtalanul járt el.
Holott a fentiekből következően egyértelműen jogszeű volt a UPC lépése veled szemben. Hangsúlyozom, hogy az erkölcsöt ilyenkor félre kell tenni, a hatóságokat ez nem hatja meg, náluk is jogászok, és nem lelki pásztorok dolgoznak.


Összefoglalva a fentieket: ha téged hátrányosan érint az ÁSZF változása, akkor jogodban áll elállni a szerződéstől, ami azonban hűség esetén magával vonja az abban foglalt szankciókat.
Az ÁSZF módosítás nem az általad igénybe vett kedvezményeket érintette, hanem a szolgáltatás kivezetéséről tájékoztatott, ennek ellenére te mégis hűséget bontottál. Ennek következménye pedig a kedvezmények beterhelése.

Ott követted el a hibát, hogy forrófejű voltál, felháborodtál a UPC üzletpolitikáján, erkölcstelennek tartottad ezt a lépést, és nem érdekelt az, hogy valójában az egész eljárás jogszerű a UPC részéről.
Úgy gondoltad, hogy a lemondással erkölcsileg és jogilag is győzedelmeskedhetsz a UPC fölött. Az előbbi megállja a helyét, az utóbbi azonban már nem. Sajnálom, hogy így alakult, de ezt csakis magadnak köszönheted.  :rolleyes:  :confused:

Szerkesztette: Adam84 2008. 06. 15. 12:09 -kor


#711 Felhasználó inaktív   llamada 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.340
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2008. 06. 15. 12:44

Idézet: Adam84 - Dátum: 2008. jún. 15., vasárnap - 12:30

Ott volt benne még pár mondat: "Amennyiben előfizetőnk kötelezettséget vállalt arra, hogy a szolgáltatást meghatározott időtartam alatt, az ebből eredő kedvezményekért igénybe veszi (pl. hűségnyilatkozattal), úgy az előfizetői szerződését csak akkor mondhatja fel az értesítéstől számított 15 napon belül, ha a módosítás az igénybe vett kedvezményeket érinti. Amennyiben az előfizető e feltételekkel mondja fel a szolgáltatásra irányuló szerződést, úgy a UPC Magyarország Kft. nem követelheti a kedvezményeknek a felmondást követő időszakra eső összegét."
...
Az ÁSZF módosítás nem az általad igénybe vett kedvezményeket érintette, hanem a szolgáltatás kivezetéséről tájékoztatott, ennek ellenére te mégis hűséget bontottál. Ennek következménye pedig a kedvezmények beterhelése.

Ott követted el a hibát, hogy forrófejű voltál, felháborodtál a UPC üzletpolitikáján, erkölcstelennek tartottad ezt a lépést, és nem érdekelt az, hogy valójában az egész eljárás jogszerű a UPC részéről.
Úgy gondoltad, hogy a lemondással erkölcsileg és jogilag is győzedelmeskedhetsz a UPC fölött. Az előbbi megállja a helyét, az utóbbi azonban már nem. Sajnálom, hogy így alakult, de ezt csakis magadnak köszönheted.  :rolleyes:  :confused:

Az okfejtésed már "csak" ott téves, hogy a változás érinti a szolgáltatást, és nem csak jőnius 30-tól, hanem az ÜFSz szerint két héten belül kiszállítandó stb felszerelése, és szintén az ő tájékoztatásuk alapján az stb felszerelését követő analóg hozzáférés megszünése miatt.

Hogy itt "győzelemről" lenne szó bárki részéről, legfeljebb Te gondolod. A magam részéről a UPC viselkedését zavarosnak és megalapozatlannak, ezáltal helytelennek tartom, az ügyben tett nyilatkozataikat pedig a valóság nem minden részének kibontására való törekvésként, mert olyan ÜFSz tájékoztatás is volt, ami szerint a fentiek alapján valóban vonatkozik rá a felmondhatóságnak ez a módja.

Ugyanis bármilyen, nem hűségszerződéses esetre vonatkozó felmondásra a PTK a meghatározó, a szolgáltatói ÁSzF változás és a hűségszerződés felmondása annyiból tér el, hogy ez nem az ügyfél által kezdeményezett, vagy az ő hibájából - tehát szankcionálható módon - történő bontást jelent.

A "forrófejűség"-et is jól elképzelted, csak szintén nem fedi a valóságot: a levél után elég sokat jártam a 1221-re, amig nagyjából konzisztens módon képesek voltak elmondani, hogy a digit átállás, az HBO és a hűség között milyen összefüggések vannak....
Aztán, hogy ebből a UPC-nek hol az jött le, hogy nem terhelik be (sőt, egyszer nyilatkoztak is úgy, hogy már jóvá is írták a korábbi beterhelést), meg nem éppen az én "forrófejűségemet" igazolja.

Szerkesztette: llamada 2008. 06. 15. 13:28 -kor


#712 Felhasználó inaktív   Adam84 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 917
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2008. 06. 15. 13:22

Idézet: llamada - Dátum: 2008. jún. 15., vasárnap - 12:44

Az okfejtésed már "csak" ott téves, hogy a változás érinti a szolgáltatást, és nem csak jőnius 30-tól, hanem az ÜFSz szerint két héten belül kiszállítandó stb felszerelése, és szintén az ő tájékoztatásuk alapján az stb felszerelését követő analóg hozzáférés megszünése miatt.

Hogy itt "győzelemről" lenne szó bárki részéről, legfeljebb Te gondolod. A magam részéről a UPC viselkedését zavarosnak és megalapozatlannak, ezáltal helytelennek tartom, az ügyben tett nyilatkozataikat pedig a valóság nem minden részének kibontására való törekvésként.

Az egy teljesen más dolog, hogy az ügyfélszolgálat próbált téged rávenni a mielőbbi set-top-box felszerelésre. A UPC-nek az az érdeke, hogy minél több előfizetőt minél hamarabb áttereljen a digitális szolgáltatásra. Azonban ahogy az előbb is írtam: nem erőszak a disznótor.

Nem kötelező jelleggel viszi ki a UPC boxot, hanem a te előzetes beleegyezéseddel/kérelmeddel.

Az ÁSZF változáskor pedig értesítve lettél, hogy az analóg HBO június 30-al szűnik meg, ebből pedig egyenesen következik, hogy addig nem kötelező áttérni a digitális "kipróbálására" sem.
Akár július 1-én is dönthetsz úgy, hogy kéred a set-top-box-ot, és továbbra is HBO előfizető maradsz -persze emelt áron-.

Te nem éltél a két, számodra -és a többi hűséges HBO előfizető számára- legkedvezőbb lehetőséggel:

1. megtartod az analóg HBO-t június 30-ig, és nem kéred a boxot. ekkor a hűséged magától bomlik június 30-tól, központilag lenyomják az HBO-dat, számlázást megszüntetik.

2. "átszerződsz" és kipróbálod a digitális szolgáltatást (a korábbi hűséges HBO áron). aztán június 30-án szépen lemondod az egészet, nem vállalván a jóval megemelkedett havidíjat.

Te egy harmadik, és egyben a lerosszabb lehetőséget választottad: hűséget bontottál idő előtt, mivel azt gondoltad, hogy ezzel jársz a legjobban. Sajnos pont az ellenkezője igaz ...

#713 Felhasználó inaktív   llamada 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.340
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2008. 06. 15. 13:42

Idézet

Az egy teljesen más dolog, hogy az ügyfélszolgálat próbált téged rávenni a mielőbbi set-top-box felszerelésre. A UPC-nek az az érdeke, hogy minél több előfizetőt minél hamarabb áttereljen a digitális szolgáltatásra. Azonban ahogy az előbb is írtam: nem erőszak a disznótor.

Nem kötelező jelleggel viszi ki a UPC boxot, hanem a te előzetes beleegyezéseddel/kérelmeddel.


Ezt Te csak gondolod már megint, és ilyen "gondolom"-okból vonsz le következtetéseket.

Így lenne, ha a UPC normál szolgáltatóként működne, akkor nyilván azt mondom nekik, hogy kösz, maradok az analógnál amíg van, és kész - na, ez volt, ami az üfszgolg-nál "lehetetlen" volt.

Idézet


Az ÁSZF változáskor pedig értesítve lettél, hogy az analóg HBO június 30-al szűnik meg, ebből pedig egyenesen következik, hogy addig nem kötelező áttérni a digitális "kipróbálására" sem.
Akár július 1-én is dönthetsz úgy, hogy kéred a set-top-box-ot, és továbbra is HBO előfizető maradsz -persze emelt áron-.


Az, hogy a UPC hálózatán meddig van analóg HBO,és meddig van hozzám bekötve, az ugye általában két dolog, mert nálam legfeljebb addig lehet, amig van analóg, de ha az az álláspont, hogy az digitális bekötésével az analóg szolgáltatást már nem tudom igénybe venni, akkor az a tény, és nem az, amit Te itt írsz.

Idézet

Te nem éltél a két, számodra -és a többi hűséges HBO előfizető számára- legkedvezőbb lehetőséggel:


Tévedsz: az stb-s macerát köszönöm nem kérem, tehát nekem egyetlen elfogadható lehetőség volt: analóg HBO a szolgáltatás végéig, aztán analóg HBO megszűnése. Ez volt, ami az üfsz szerint nem volt lehetséges.
Tehát, az Általad írt 1) az megint csak a képzeletedben létező opció. A 2)-vel kapcsolatban - azon túl, hogy stb no thanks - ezek után kételyek merülnek fel: ugyanis a szolgáltatás lemondási lehetősége az értesítő levéltől számított 15 napon belül volt adott, és nem a szolgáltatás június 30-i megszűnésével, ennek meg ez a jogi része.

Idézet

hűséget bontottál idő előtt, mivel azt gondoltad, hogy ezzel jársz a legjobban..... Sajnos pont az ellenkezője igaz ...

Ugyan láthatóan nem próbálod elhinni, hogy
- az HBO szolgáltatást abban a formájában érinti a "folyamatosan történő" digitális átállás (tehát, nem igaz,  hogy júni 30-ig analógban változatlanul használható lett volna),
- és ennek alapján a hűséget nem én bontottam, hanem ők, azzal, hogy sokkal nehézkesebben használhatóvá tették az HBO-t,
erre csak az általuk biztosított elállással éltem, majd a UPC úgy "reagált", mintha egy változás nélküli szolgáltatásra vonatkozó hűséget bontottam volna.

Másrészt, az STB-k eddigi karrierjét tekintve csak azt mondhatni, hogy meglehetősen kidolgozatlan szolgáltatás, ami díjstruktúrájában (felvevős PVR többletdíja pl.) már most is rosszabb, mint a korábbi. Így most nem fizetek egy macerás, kevesebb vételi helyen használható, videófeltéveli lehetőség nélküli "szolgáltatásért", amivel ráadásul jelentős technikai gondok vannak a mai napig.

Szerkesztette: llamada 2008. 06. 15. 13:42 -kor


#714 Felhasználó inaktív   Adam84 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 917
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2008. 06. 15. 19:19

Úgy érzem, hogy meddő kettőnk között a vita. Téged úgysem lehet semmivel sem meggyőzni. Hozhatok akármilyen paragrafust, érvelhetek akármivel.

Nevetségesnek tartom, hogy azt állítod: az ügyfélszolgálat azt mondta, hogy nem tarthatod meg június 30-ig az analóg HBO-dat, amikor maga a levél is arról szólt, hogy június 30-al szűnik meg az HBO.
És ahhoz jogásznak sem kell lenni, hogy valaki megértse: az analóg HBO-t eddig az időpontig nézheted "átszerződés" nélkül.

Kákán is a csomót keresed, és ilyen vitákban nekem nem áll szándékomban részt venni.
Neked minden rossz, amit a UPC csinál, és csakis neked lehet igazad.

Írj a hatóságoknak (ha jól tudom, akkor ezt meg is tetted), kivizsgálják, és nagy valószínűséggel megkapod azt az eredményt, amit én jósoltam: jogilag teljesen rendben járt el veled szemben a UPC.
Amúgy azt furcsállom, hogy ha írtál pl. NHH-nak áprilisban, akkor hogyan nem született még az ügyedben állásfoglalás/határozat. Ha jól tudom, akkor 30 nap a kivizsgálási idő.
Vagy pedig megvan a hatóság állásfoglalása, azonban azt sem vagy hajlandó elfogadni.

Részemről a veled folytatott vitát lezártnak tekintem.

#715 Felhasználó inaktív   Tom-y 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 308
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2008. 06. 15. 20:36

Valószínüleg még mindig maradt valakinél analóg konverter,mert ma minden lépcsőházba kiragasztottak egy tájékoztató tacepaut,hogy június 30-cal megszűnik az öszes analóg kódolt csatorna továbbítása.(itt benne voltak a HBO-k is)Tehát aki még nem tette meg,jelentkezzen.Szfvár

#716 Felhasználó inaktív   llamada 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.340
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2008. 06. 15. 21:53

Idézet

Téged úgysem lehet semmivel sem meggyőzni. Hozhatok akármilyen paragrafust, érvelhetek akármivel.


Nem, egyetlen paragrafust sem hoztál, egyetlen érvet sem mondtál, csak ismételgetsz olyan dolgokat, amiket gondolsz, függetlenül attól, amiket én írok - azokra ugyanis kövtkezetesen elefelejtesz érdemben reagálni.

Idézet

Neked minden rossz, amit a UPC csinál, és csakis neked lehet igazad.


Nagyobbat tévedsz, mint gondolod.... és egy mondaton belül kétszer. Többször is leírtam, hogy számos dologban értékelem a UPC teljesítményét, a szolgáltatását több területen, közvetlenül és közvetve több helyen is használom, sőt, bizonyos szolgáltatásait kifejezetten szoktam ajánlgatni, ha kérdeznek róla. De nem gondolom, hogy a márkahűségemet egyébként Neked kéne bizonygatnom, mert Te szinte személyes sértésnek veszed ha valakine a UPC szolgáltatsai vagy eljárásai közül valami nem tetszik.

De ismét eljutottunk oda, hogy megint a saját képzeleteddel vitatkozol a témában, abban meg tényleg elég egy fél :)

Idézet

kivizsgálják,


Mesélj, mi kell ahhoz, hogy a hatóság vizsgálatot indítson?

Szerkesztette: llamada 2008. 06. 15. 22:06 -kor


#717 Felhasználó inaktív   Adam84 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 917
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2008. 06. 16. 13:53

Idézet

Nem, egyetlen paragrafust sem hoztál, egyetlen érvet sem mondtál, csak ismételgetsz olyan dolgokat, amiket gondolsz, függetlenül attól, amiket én írok - azokra ugyanis kövtkezetesen elefelejtesz érdemben reagálni.


Az általad felhozott EHT-s hivatkozásra egyértelűen válaszoltam, mégpedig azzal, hogy a szerződést bármely fél felbonthatja, HA egyik fél és másik fél is vállalja annak következményeit. Akinek nincs hűsége, az úgymond következmények nélkül teheti ezt meg, akinek van hűsége, az pedig csak az abban szereplő kedvezmények beterhelésével. A hűségedben pedig szerepel, hogy csak akkor bonthatsz idő előtt hűséget a kedvemzények beterhelése nélkül, ha a változás a havidíjat értinti.
Mivel erről szó sincs, hiszen az analóg HBO megszűnéséről, és NEM havidíjának emelkedéséről kaptál értesítést, ezért be lettek terhelve a kedvezmények.
Ez teljesen világos, a törvényi hivatkozásból és az ÁSZF-ből kiinduló jogi érvelés.
Ahogy régebben is írtam, az EHT NEM azt írja, hogy következmények nélkül bonthatsz szerződést ilyen esetekben.


Idézet

Te szinte személyes sértésnek veszed ha valakine a UPC szolgáltatásai vagy eljárásai közül valami nem tetszik.


Ami jogilag nem állja meg a helyét, azt én sem helyeslem. Mindegy egyéb dolgot hajlandó vagyok lenyelni és elviselni, hiszen a profitorientált szolgáltató nem erkölcsi vonalak mentén gondolkozik.


Idézet

Mesélj, mi kell ahhoz, hogy a hatóság vizsgálatot indítson?


Ahh, ez ugye nem komoly kérdés?! Főleg tőled, egy gyakorlott fórum látogatótól ... Kérd a hatóságok véleményét az esetről (akik ugyebár jogi és nem erkölcsi alapon szemlélik a történteket), és ők megállapítják, hogy kinek van igaza.

#718 Felhasználó inaktív   llamada 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.340
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2008. 06. 17. 18:44

Idézet

Mivel erről szó sincs, hiszen az analóg HBO megszűnéséről, és NEM havidíjának emelkedéséről kaptál értesítést, ezért be lettek terhelve a kedvezmények.

A változás bejelentése a mérvadó, márpedig a változás egyértelműen hátrányos, különös tekintettel a nem-választható módon telepítendő STB-re. Az alaphelyzet éppen ennek a "fennforgása".

Tehát, a bejelentett változás a szolgáltatás igénybe vételétét érinti, az előfizető számára hátrányosan.

Idézet

Mindegy egyéb dolgot hajlandó vagyok lenyelni és elviselni, hiszen a profitorientált szolgáltató nem erkölcsi vonalak mentén gondolkozik.


Egy szolgáltató profitorientált, de túlzott nagyvonalúság azt állítani, hogy egy, az ügyféllel kötött szerződés a szolgáltatót a hűség ideje alatt nem köti a szolgáltatás tartalmára és árára vonatkozólag.

Az EHT hivatkozásoddal az a probléma, hogy bármelyik szerződéstől elállhat bármelyik szerződő fél a PTK szerint, ehhez nem kell a Eht.

Idézet

Kérd a hatóságok véleményét az esetről (akik ugyebár jogi és nem erkölcsi alapon szemlélik a történteket), és ők megállapítják, hogy kinek van igaza.


Nem, nem, nem és nem :)
Légy szíves, böngészd át az nhh.hu-t és a gov.hu-t. Hosszú sora van annak... És főleg, hogy megállapítsák, hogy kinek van igaza, ez szinte csak a véletlenen múlik, hogy azt állapítják meg.

#719 Felhasználó inaktív   Adam84 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 917
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2008. 06. 18. 18:39

Idézet: llamada - Dátum: 2008. jún. 17., kedd - 18:44

A változás bejelentése a mérvadó, márpedig a változás egyértelműen hátrányos, különös tekintettel a nem-választható módon telepítendő STB-re. Az alaphelyzet éppen ennek a "fennforgása".

Tehát, a bejelentett változás a szolgáltatás igénybe vételétét érinti, az előfizető számára hátrányosan.



Egy szolgáltató profitorientált, de túlzott nagyvonalúság azt állítani, hogy egy, az ügyféllel kötött szerződés a szolgáltatót a hűség ideje alatt nem köti a szolgáltatás tartalmára és árára vonatkozólag.

Az EHT hivatkozásoddal az a probléma, hogy bármelyik szerződéstől elállhat bármelyik szerződő fél a PTK szerint, ehhez nem kell a Eht.



Nem, nem, nem és nem :)
Légy szíves, böngészd át az nhh.hu-t és a gov.hu-t. Hosszú sora van annak... És főleg, hogy megállapítsák, hogy kinek van igaza, ez szinte csak a véletlenen múlik, hogy azt állapítják meg.

Úgy érzem, hogy elbeszélünk egymás mellett. Felesleges a vita kettőnk között.

Egyértelműen leírtam a véleményemet, de te csak azt hallod meg belőle, amit meg szeretnél hallani.
A lényeget pedig figyelmen kívül hagyod.

Ha nem bízol a hatóságokban, az már a te problémád. Siránkozz, hogy szerinted átb*szott a szolgáltató, így biztosan nem lesz semmi foganatja.

#720 Felhasználó inaktív   llamada 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.340
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2008. 06. 19. 08:49

Idézet: Adam84 - Dátum: 2008. jún. 18., szerda - 19:39

Úgy érzem, hogy elbeszélünk egymás mellett. Felesleges a vita kettőnk között.

Ha nem bízol a hatóságokban, az már a te problémád.

Ha tényleg nem ismered a hatósági vizsgálat elindításához szükséges feltételeket, és meg sem nézed, akkor ne másban keresd a hibát :)

Idézet

Siránkozz, hogy szerinted átb*szott a szolgáltató, így biztosan nem lesz semmi foganatja.


El vagy Te tévedve :D
Nézd már meg, hogy milyen hatásai vannak az új stílusú "jóárasításoknak", az átbrand-eléseknek, a digitális szemfényvesztésnek az árakra és az ügyfelekre....
Ezeket mind nem veszed figyelembe, nem olvasod el, nem reagálsz rájuk, korlátlan jogokat adnál a szolgáltatónak. Pont úgy viselkedsz, mint a UPC :D

Szerkesztette: llamada 2008. 06. 19. 08:51 -kor


Téma megosztása:


  • (311 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

2 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 2 vendég, 0 anonim felhasználó