HWSW Informatikai Kerekasztal: Kezdő LÁMÁK topicja - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

• (137 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 85
  • 86
  • 87
  • 88
  • 89
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Kezdő LÁMÁK topicja ahol a profik segítenek (reméljük:))

#1721 Felhasználó inaktív   pascal 

• Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag

Elküldve: 2006. 06. 05. 10:35

Idézet: Pszihopapa - Dátum: 2006. jún. 5., hétfő - 1:40

Jó, én is hasonlóképp gondoltam. ez világos persze. :D
Uhuval már próbálkoztam, most egyelőre jó ez a Suse, ebből is csak tanulok. Összességében elégedett vagyok vele, csak mindíg több az igényem mint ami az aktuális tudásom. :D

Amúgy EZT olvastad?
In Flames We Trust

#1722 Felhasználó inaktív   lg77 

• Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Ellenőrzés alatt

Elküldve: 2006. 06. 07. 11:06

Sziasztok!
Linuxhoz nagyon kezdő vagyok. PI 300-as gépre, 64MB RAM-mal milyen disztribet ajánlotok, ami megy rendesen? X is kellene hozzá.
Próbáltam UHU 1.2-t: már a telepítés elindulása se volt gyors, de a grafikus felület baromi lassú volt, a szöveg kiírása meg a 3 gomb kirakása kb. 1 percig tartott, aztán mikor az elején, az egér beállítása után a "tovább"-ra kell kattintani, utána mindig meghalt  :spirit:

LG

#1723 Felhasználó inaktív   Friczy 

• Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa

Elküldve: 2006. 06. 07. 11:24

Idézet: lg77 - Dátum: 2006. jún. 7., szerda - 12:06

Sziasztok!
Linuxhoz nagyon kezdő vagyok. PI 300-as gépre, 64MB RAM-mal milyen disztribet ajánlotok, ami megy rendesen? X is kellene hozzá.
Próbáltam UHU 1.2-t: már a telepítés elindulása se volt gyors, de a grafikus felület baromi lassú volt, a szöveg kiírása meg a 3 gomb kirakása kb. 1 percig tartott, aztán mikor az elején, az egér beállítása után a "tovább"-ra kell kattintani, utána mindig meghalt  :spirit:

LG