Mivel játszol most? Milyen PC játékokkal töltöd az időd?
#2661
Elküldve: 2012. 10. 30. 06:32
A szaggatás nálam is megvan, a minimum fps oylan 45 körülire esik be (1680/max) de oylan mintha legalábbis 25-el menne.
A másik amitől agyfaszt kapok, az irányíthatóság billről. Ilyen szintű input lagot egy oylan játéknál aminél 400-al kell bevenni a kanyart, nem kicsit szánalmas.
Próbáld csak ki hogy mész baromi lassan, és próbálsz fordulni. kb 1-1.5 sec míg reagál a lenyomott gombra a játék.
Maga a játék meg hát.. nem tudom, nekem nem igazán tetszik. Ennek fő oka hogy rohadtul csal a gép. Szinte melléd teleportál bármi is történik vele.
A másik amitől agyfaszt kapok, az irányíthatóság billről. Ilyen szintű input lagot egy oylan játéknál aminél 400-al kell bevenni a kanyart, nem kicsit szánalmas.
Próbáld csak ki hogy mész baromi lassan, és próbálsz fordulni. kb 1-1.5 sec míg reagál a lenyomott gombra a játék.
Maga a játék meg hát.. nem tudom, nekem nem igazán tetszik. Ennek fő oka hogy rohadtul csal a gép. Szinte melléd teleportál bármi is történik vele.
#2662
Elküldve: 2012. 10. 30. 06:58
a frame-rate nekem is ingadozik, de ez helyhez köthető, viszont szaggatást/akadást nem észleltem (PH II X4 970, GTX 460)
- gamepaddal játszok és számomra a 2010-es HP-hoz képest ez az irányítás kész felüdülés
Turbo: nem tudom mért, de valahogy átsiklottam a Runnál a Challenge Seriesen, most szégyenlem magam
- gamepaddal játszok és számomra a 2010-es HP-hoz képest ez az irányítás kész felüdülés
Turbo: nem tudom mért, de valahogy átsiklottam a Runnál a Challenge Seriesen, most szégyenlem magam

Szerkesztette: Drat 2012. 10. 30. 07:08 -kor
"There's room at the top they're telling you still
But first you must learn how to smile as you kill"
But first you must learn how to smile as you kill"
#2663
Elküldve: 2012. 10. 30. 08:51
Idézet: M@Xtreme - Dátum: 2012. 10. 30. 06:32
A szaggatás nálam is megvan, a minimum fps oylan 45 körülire esik be (1680/max) de oylan mintha legalábbis 25-el menne.
A másik amitől agyfaszt kapok, az irányíthatóság billről. Ilyen szintű input lagot egy oylan játéknál aminél 400-al kell bevenni a kanyart, nem kicsit szánalmas.
Próbáld csak ki hogy mész baromi lassan, és próbálsz fordulni. kb 1-1.5 sec míg reagál a lenyomott gombra a játék.
Maga a játék meg hát.. nem tudom, nekem nem igazán tetszik. Ennek fő oka hogy rohadtul csal a gép. Szinte melléd teleportál bármi is történik vele.
A másik amitől agyfaszt kapok, az irányíthatóság billről. Ilyen szintű input lagot egy oylan játéknál aminél 400-al kell bevenni a kanyart, nem kicsit szánalmas.
Próbáld csak ki hogy mész baromi lassan, és próbálsz fordulni. kb 1-1.5 sec míg reagál a lenyomott gombra a játék.
Maga a játék meg hát.. nem tudom, nekem nem igazán tetszik. Ennek fő oka hogy rohadtul csal a gép. Szinte melléd teleportál bármi is történik vele.
az a gáz, hogy manapság már annyi szemét játék jön, hogy az ilyen dolgok nem is zavarnak. Az AI már az underground óta csal mint állat, eleinte még anyáztam miatta, mára meg beletőrödtem és nem érdekel.

JóSebesség
#2664
Elküldve: 2012. 10. 30. 08:53
Idézet: Drat - Dátum: 2012. 10. 29. 23:28
Szerintem sem volt annyira rossz a Run, de irdatlan rövid volt. NFSekkel úgy vagyok hogy:
- 1-gyel játszottam, nem sokat
- 1-gyel játszottam, nem sokat
Már az első screenshotok megjelenésekor tudtam, hogy ez a játék kelleni fog nekem. Aztán amikor kijött a demo rögtön beleszerettem, le se tudtam tenni, amint kijött az eredeti megvettük. Csak mivel csak félképernyőben futott jól a 486-oson le kellett cserélni azt is.
Idézet
- 2-vel nem
Az első után nem csoda, hogy a kettőt vártuk mint a messiást, a hangulat nem volt rossz, de az irányítás nem sikerült a legjobbra. Viszont az osztott képernyős többjátékos mód miatt ezzel is rengeteget játszottunk, de így már inkább multiban.
Idézet
- 3-mal 1 órát kb
A hot pursuit teljesen új koncepció volt, egyszerűen imádtuk haverokkal, rengeteget fogócskáztunk.
Idézet
- 4-gyel fél óra kb
A high stakes-ben volt a legélvezetesebb karrier mód, sp-ben ez a legjobb nfs.
Idézet
- 5 (porche): egész sokat de nem játszottam végig
A legjobb fizikával rendelkező nfs a mai napig, és jelen állás (criterion a fő fejlesztő) örökre. E mellett nagyon hangulatos is volt, bár a karrier nem annyira élvezetes mint a 4-ben.
Idézet
- 6: Hot Pursuit 2: imádtam
Minden kritikában lehúzták számomra érthetetlen módon, nem volt kiemelkedő alkotás de el lehetett vele játszadozni, én is végigjátszottam.
Idézet
- 7: Underground 1: nagyon szerettem, többször is végigjátszottam
Már látatlanban tudtam, hogy ez nem az én játékom lesz, talán 1x próbáltam ki, de 1 óránál többet összesen nem töltöttem vele.
Idézet
- 8: Underground 2: kedvenc részem: csomószor végigkocsikáztam rajta, az összes NFS közül szerintem ennek van a legkellemesebb irányítása, csak egy ctrl+c - ctrl+v kellett volna az elkövetkező részekhez, mint a CoDokban, ami bejött elég lemásolni (csak az irányításra gondolok, engem nem zavar hogy hiper-arkád, egyszerűen annyira könnyed és kellemes/kényelmes volt az UG2)
- 9: Most Wanted (1): ezt is többször végigvittem, szerettem
- 10: Carbon: csalódás volt, de így is kétszer végigjátszottam
- 9: Most Wanted (1): ezt is többször végigvittem, szerettem
- 10: Carbon: csalódás volt, de így is kétszer végigjátszottam
Az UG1 után ezeket szerintem már ki se próbáltam, talán a karbonnan adtam 5 percnyi esélyt de uyganaz a rémes irányítás volt.
Szerkesztette: Mumia 2012. 10. 30. 08:53 -kor
#2665
Elküldve: 2012. 10. 30. 08:53
Idézet
- 11: ProStreet: kb 20 perc után feladtam
Hosszú idő után az első nfs volt, amivel próbálkoztam, koncepció nem volt rossz, de az irányítás ha nem is criterion szinten szar, de teljesen fura volt, sose bírtam megszokni. Így ezzel se mentem 1-2 óránál többet.
Idézet
- 12: Undercover: elég felemás volt, de ezt is kétszer kijátszottam
Egyszer belefogtam, de egyáltalán nem fogott meg a hangulata, így nem jutottam ezzel se sokáig.
Idézet
- 13: Shift 1: nekem a rengeteg negatív kritika ellenére kimondottan tetszett, 2 db végigjátszás
Nagy reményeket fűztem hozzá, de az irányítás rémes lett szimulátoros és árkádos szemmel is.
Idézet
- 14: Hot Pursuit (2010) - a Burnoutos Criteriontól: utáltam
Criterion: No comment
Idézet
- 15: Shift 2: a sok pozitív kritika ellenére nem szerettem, nem is vittem végig
HP2 óta az első NFS amit végigvittem, és nagyon tetszett, az irányítást pont jól eltalálták, bár nem szimulátor, és vannak benne fura dolgok, de legtöbb esetben úgy viselkedik az autó ahogy az ember elvárná, még ha nem is 100%-osan reális. E mellett szép grafika, és izgalmas versenyek, és remek autóválaszték tették az utóbbi idők egyik legjobb nfs-évé.
Idézet
- 16: The Run: iszonyat rövid volt, pofátlanság volt a köbön, mégse vagyok mérges érte a Black Boxra annyira, mert az a 2 max 3 óra egész kellemes volt, szép tájak, szép autók, felesleges körítéssel
Nekem pont a körítés miatt tetszett, élveztem az átvezetőket, végre nem céltalan vezetés az egész hanem valami tét is van, és a végigjátszásért valódi jutalom is van. E mellett az elbaltázott szélárnyék effektust kivéve jól irányítható is volt.
Idézet
Türelemről: a ME3 DLC tesztednél azt írtad, hogy jók voltak a kalandjáték elemek, sőt lehettek volna nehezebbek (gondolom logikailag) - azóta én is neki láttam és egész jó DLC volt szerintem, szeretem a logikai játékokat (ami a Leviathannál kb 0 volt), sőt régen a kalandjátékokat is nagyon szerettem, mára viszont nem játszok velük, nehéz kiszúrni hogy melyik minőségi és a logikára épül, és melyik az amiben fél órát kutatod az egérrel a képet hogy megtalálj egy tárgyat ^^
Én se játszok már kalandjátékokkal, igaz régen se bliríloztam bennük. Külső segítség (értsd: walktrough) nélkül egyet se vittem végig. Levithiannál igazából logikailag 0 volt a kihívás, csak meg kellett keresni a megfelelő tárgyakat és kész.
#2666
Elküldve: 2012. 10. 30. 09:18
Idézet: -Turbo- - Dátum: 2012. 10. 30. 08:51
az a gáz, hogy manapság már annyi szemét játék jön, hogy az ilyen dolgok nem is zavarnak. Az AI már az underground óta csal mint állat, eleinte még anyáztam miatta, mára meg beletőrödtem és nem érdekel.
Az input lagra meg a Shift 2/NFSHP2010/patch előtti The Run@30fps trió már rászoktatott, fel se tünt. A HP-ban is ilyen volt, csak ugye ott konstans 120fps volt és sokkal kevesebb kanyar, ezért nem volt annyira zavaró.

Én a hp2010-et is főképp emiatt passzoltam. (csalás, irányíthatóság)
Sokkal inkább felhúzott mint szórakoztatott.
#2667
Elküldve: 2012. 10. 30. 11:07
a Criterion új csodája gyönyörű ívet írt le ahogy a kukában landolt
ON: vissza a Skyrimhoz

ON: vissza a Skyrimhoz
"There's room at the top they're telling you still
But first you must learn how to smile as you kill"
But first you must learn how to smile as you kill"
#2668
Elküldve: 2012. 10. 30. 11:15
NFS-ből nekem utoljára az 5. rész jött be, meg egyszer valamilyen furcsa módon elszöszöltem az UGal egy este, de másnap már nem kötött le.
Nekem még mindig Plants vs zombies, meg nekiszaladtam a Ghost master utolsó pályájának, de irdatlan módon felb*szott.
Nekem még mindig Plants vs zombies, meg nekiszaladtam a Ghost master utolsó pályájának, de irdatlan módon felb*szott.
Khef: ebből az lesz, hogy nem lesz semmi értelmes...
We are the swarm. But we are becoming ... much... much more. For the final metamorphosis, has only just begun.
Nem őszinteségre, meg bizalomra kell alapozni egy kapcsolatot, hanem tcp/ip-re!
We are the swarm. But we are becoming ... much... much more. For the final metamorphosis, has only just begun.
Nem őszinteségre, meg bizalomra kell alapozni egy kapcsolatot, hanem tcp/ip-re!
#2669
Elküldve: 2012. 10. 30. 12:38
Csatlakozom. Számomra a Porsche-rész marad az etalon NFS, ezeket a legújabb förmedvényeket inkább már ki sem próbálom.
De hogy ON is legyek, 3 játékot gyűrök most:
- Diablo 3
- UFO: Enemy Unknown
- Dead Rising 2
De hogy ON is legyek, 3 játékot gyűrök most:
- Diablo 3
- UFO: Enemy Unknown
- Dead Rising 2
"Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó..."
"Ez egy álomszép vasúti hid, ami biztosan ott lesz"
"Szabadságot Svájcnak!!!"
Konfig
"Ez egy álomszép vasúti hid, ami biztosan ott lesz"
"Szabadságot Svájcnak!!!"
Konfig
#2670
Elküldve: 2012. 10. 30. 14:16
NFSIII:HP
amit először volt alkalmam kipróbálni a sorozatból még anno PI-166 os gépen sima S3Trio vga-val mondanom se kell épp csak elment közepes beálíltásokkal de még így is élvezhető volt és nem zavaró. (manapság egy gémet nem tudnék ugy végigvinni hogy nincs max-olva a grafika mert irritál a sok low res textura, meg még ha le is veszem a részleteket akkor se nyerek csak pár fps-t, ehhez képest régen 50-60% ok at is nyerehttél ha cska a kocsi tükröződését kapcsoaltad ki.) Később láttam unokatesómnál ugy hogy D3D be futott, na az is szép élmény volt főleg az esti rendőrös körök, a szűk kanyonokban és egyéb páláykon. Pályák szintén nem voltak unalmasak hiába körverseny ,igényesen voltak elkészítve.
NFSIV:HS
Nekem anno nem futot te szintén unokatesómnál egy egész nyárra le tudod kötni minket (persze főleg esti időpontokban). NAgyon élvezetes votl a karrirer, a fejlesztések miatt pedig volt miért versenyezni és egy egy autót megvenni benne.
Porsche valahogy kimaradt az életemből.
HP2, nagyon vártam de kissé csalódás lett, ettől függetlenül el lehetett vele szórakozni.
UG1-2 engem spec nagyon megfogott, de a 2 ben már kezdett idegesítő lenni a felzárkóztató (aka csal a gép) rendszer de még nem volt vészes, élvezetes volt mind2 ő.
Amik utánuk jötták hát felemásan sikerültek az én szemszögemből, legfőképpen az irányítás ami idegesített (MW be még türhető volt), én se értem miért nem lehet pl az UG2 irányításást copyzni azt csókolom.
Ez az új MW meg hát... grafika rendeben, nálam pl nincs ez az általatok említett akadozás. Irányítást kukáznám, idiótaság, össze vissza sodródi ka konyi, meg még a max által említett inout lag is bebasz. Az ütközök aztán fél óra lassított videót is dobhaták volna belőle felesleges. Ez a kocsikázok meglátom a versenyt lenoymom azt anniy valahogy nem jön be. Kellene valmai alap történet bele ami végigvisz.
Nem sokat toltam még de adok neki 1-2 esélyt hátha látok benne valamit.
p.s: Dirt Showdown-ba más is érzékelt olyat hogy egyszer csak berántja a gép a kormányt full 1 irányba és az addig ugy is marad míg ki nem lépsz a futamból/játékból? Ez virágbólti hiba vagy a botli verzióba is vna ilyen bug? Na meg ha valaki tud rá javítást azt megköszönném.
amit először volt alkalmam kipróbálni a sorozatból még anno PI-166 os gépen sima S3Trio vga-val mondanom se kell épp csak elment közepes beálíltásokkal de még így is élvezhető volt és nem zavaró. (manapság egy gémet nem tudnék ugy végigvinni hogy nincs max-olva a grafika mert irritál a sok low res textura, meg még ha le is veszem a részleteket akkor se nyerek csak pár fps-t, ehhez képest régen 50-60% ok at is nyerehttél ha cska a kocsi tükröződését kapcsoaltad ki.) Később láttam unokatesómnál ugy hogy D3D be futott, na az is szép élmény volt főleg az esti rendőrös körök, a szűk kanyonokban és egyéb páláykon. Pályák szintén nem voltak unalmasak hiába körverseny ,igényesen voltak elkészítve.
NFSIV:HS
Nekem anno nem futot te szintén unokatesómnál egy egész nyárra le tudod kötni minket (persze főleg esti időpontokban). NAgyon élvezetes votl a karrirer, a fejlesztések miatt pedig volt miért versenyezni és egy egy autót megvenni benne.
Porsche valahogy kimaradt az életemből.
HP2, nagyon vártam de kissé csalódás lett, ettől függetlenül el lehetett vele szórakozni.
UG1-2 engem spec nagyon megfogott, de a 2 ben már kezdett idegesítő lenni a felzárkóztató (aka csal a gép) rendszer de még nem volt vészes, élvezetes volt mind2 ő.
Amik utánuk jötták hát felemásan sikerültek az én szemszögemből, legfőképpen az irányítás ami idegesített (MW be még türhető volt), én se értem miért nem lehet pl az UG2 irányításást copyzni azt csókolom.
Ez az új MW meg hát... grafika rendeben, nálam pl nincs ez az általatok említett akadozás. Irányítást kukáznám, idiótaság, össze vissza sodródi ka konyi, meg még a max által említett inout lag is bebasz. Az ütközök aztán fél óra lassított videót is dobhaták volna belőle felesleges. Ez a kocsikázok meglátom a versenyt lenoymom azt anniy valahogy nem jön be. Kellene valmai alap történet bele ami végigvisz.
Nem sokat toltam még de adok neki 1-2 esélyt hátha látok benne valamit.
p.s: Dirt Showdown-ba más is érzékelt olyat hogy egyszer csak berántja a gép a kormányt full 1 irányba és az addig ugy is marad míg ki nem lépsz a futamból/játékból? Ez virágbólti hiba vagy a botli verzióba is vna ilyen bug? Na meg ha valaki tud rá javítást azt megköszönném.
#2671
Elküldve: 2012. 10. 30. 14:36
ha nem is az ug2 irányítását, hanem pl a Burnout Paradise-ét. Azzal semmi baj nem volt e-téren. Ráadásul azonos (Chameleon) engine fut a 2 játék alatt, szal nem értem miért kellett hozzányúlni.
Szerkesztette: M@Xtreme 2012. 10. 30. 14:36 -kor
#2672
Elküldve: 2012. 10. 30. 14:58
Egyébként nem lenne gond szerintem ha hozzányúlnak. Csak itt jön ki a tesztelés hiánya mert szerintem ezt kiadás előtt nem nagyon adták oda hogy ugyan nézzék már meg van e gond vele. (De ze kb mindne ma megjelent játékra igaz, gyorsan kiadjuk aztán meg jobb esetben már 0day be patchelünk, rosszabb esetbe meg leszarják)
Nem hiszem el hogy senkinek nem tűnik fel hogy merő debilség az irányítása, és inkább kínlódik az ember vele mint kikapcsolódna.
Nem hiszem el hogy senkinek nem tűnik fel hogy merő debilség az irányítása, és inkább kínlódik az ember vele mint kikapcsolódna.
#2673
Elküldve: 2012. 10. 30. 15:40
Assassin's Creed® III (Xbox 360)
twitter: http://twitter.com/galbalazs87

#2674
Elküldve: 2012. 10. 30. 15:46
The war z, Resident evil 5 (az utóbbit már elég sokszor lejátszottam, de nagyon szeretem)
#2677
Elküldve: 2012. 10. 31. 00:16
Medal of Honor Warfighter
Belekezdtem... hát hát... elmegy többé kevésbé jó, de azért messze van egy igazán jó akciójátéktól.
Szerintem idén is elpáholja a Call of Duty... valahogy az EA-nál nem tudnak ráérezni hogyan is lenne jó, hiába a grafika meg minden. (Ami szerintem is gyengébb mint a BF3-é.)
Belekezdtem... hát hát... elmegy többé kevésbé jó, de azért messze van egy igazán jó akciójátéktól.

Szerintem idén is elpáholja a Call of Duty... valahogy az EA-nál nem tudnak ráérezni hogyan is lenne jó, hiába a grafika meg minden. (Ami szerintem is gyengébb mint a BF3-é.)
Szerkesztette: ThomasS31 2012. 10. 31. 00:16 -kor
#2680
Elküldve: 2012. 10. 31. 13:04