Mivel játszol most? Milyen PC játékokkal töltöd az időd?
#2781
Elküldve: 2013. 01. 06. 18:29
Halo 4 és Reach, AC III, Gears of War 3
A Halo 4 multija nagyon magával ragadott, ha valakinek lenne kedve a Spartan Ops-hoz, GaBeSz119 a Gamertagem:D
A Halo 4 multija nagyon magával ragadott, ha valakinek lenne kedve a Spartan Ops-hoz, GaBeSz119 a Gamertagem:D
#2782
Elküldve: 2013. 01. 07. 10:25
Kingdoms of Amalur: Reckoning+2 dlc.
Eleinte nagyon furán hatott, hogy a kevesebb mint 1 éves játéknak olyan a grafikája, mint a KOTORé, de rendkívül élvezetes kis game lett. Bár kicsit gyerekes, de nagyon szerethető a világ, a harcrendszer változatos tud lenni a szabad újratalentezés miatt, az ellenfelek sokfélék és jók a képességeik. A történet ék egyszerű eddig, de még csak az elején járok.
Három nyomora van:
- túl könnyű, hard-on nyomom és eddig 2-3 alkalommal kellett valamilyen HP potionhoz nyúlnom, az is inkább csak a biztonság kedvéért
- a block funkció nehezen használható, ha a mob belekezdett az ütésbe - még ha 3 másodpercig tart neki befejezni utána - már hiába rakod fel a pajzsot akkor is bekapod a sebzést és megtántorodik a kari.
- néhány mob típusnak aránytalanul nagy sebzése van (pl. lándzsás lizard félék 3-as ütése a HP-m 50%-t elviszi, pedig normal lények) ill. olyan sokan vannak és annyiszor megtámadnak, hogy melee karival szinte tehetetlenül nézed, ahogy szétkapnak
Fantasy RPG fanoknak ajánlom.
Eleinte nagyon furán hatott, hogy a kevesebb mint 1 éves játéknak olyan a grafikája, mint a KOTORé, de rendkívül élvezetes kis game lett. Bár kicsit gyerekes, de nagyon szerethető a világ, a harcrendszer változatos tud lenni a szabad újratalentezés miatt, az ellenfelek sokfélék és jók a képességeik. A történet ék egyszerű eddig, de még csak az elején járok.
Három nyomora van:
- túl könnyű, hard-on nyomom és eddig 2-3 alkalommal kellett valamilyen HP potionhoz nyúlnom, az is inkább csak a biztonság kedvéért
- a block funkció nehezen használható, ha a mob belekezdett az ütésbe - még ha 3 másodpercig tart neki befejezni utána - már hiába rakod fel a pajzsot akkor is bekapod a sebzést és megtántorodik a kari.
- néhány mob típusnak aránytalanul nagy sebzése van (pl. lándzsás lizard félék 3-as ütése a HP-m 50%-t elviszi, pedig normal lények) ill. olyan sokan vannak és annyiszor megtámadnak, hogy melee karival szinte tehetetlenül nézed, ahogy szétkapnak
Fantasy RPG fanoknak ajánlom.
"Komplexen kell vizsgálni a stratégiai kérdéseket" Unknown corporate droid
Battle tag: Nevl#2658
Battle tag: Nevl#2658
#2783
Elküldve: 2013. 01. 09. 19:09
Warhammer 40k: Space Marine, Dawn of War II
Az előbbi az elsődleges jelenleg, a másodikkal még csak ismerkedek, de amint befejezem az SM-et, neki állok. Azt már kijelenthetem, hogy a 40k fanoknak mindkettő kötelező darab. A Space Marine-ban még rengeteg lehetőség lenne egy folytatásban, de sajnos, hogy beadta a kulcsot a THQ, így nem hiszem, hogy lesz belőle bármi is. Gyanítom, hogy a Games Workshop szimplán visszaveszi a jogokat és ki tudja, hogy kinek adja majd tovább. Annak örülnék, ha valamilyen úton-módon vagy a BioWare szerezné meg (vagyis az EA(a Mass Effect 3 felemás befejezése miatt kissé ugyan csökkent a bizalmam bennük, de tény, hogy ők lennének az egyik fejlesztőgárda, akik tudnának méltó játékot csinálni az univerzumhoz)), a másik pedig az Obsidian. Bahh, milyen jó lenne egy Mass Effect 2 minőségű RPG a 40k világában...
Az előbbi az elsődleges jelenleg, a másodikkal még csak ismerkedek, de amint befejezem az SM-et, neki állok. Azt már kijelenthetem, hogy a 40k fanoknak mindkettő kötelező darab. A Space Marine-ban még rengeteg lehetőség lenne egy folytatásban, de sajnos, hogy beadta a kulcsot a THQ, így nem hiszem, hogy lesz belőle bármi is. Gyanítom, hogy a Games Workshop szimplán visszaveszi a jogokat és ki tudja, hogy kinek adja majd tovább. Annak örülnék, ha valamilyen úton-módon vagy a BioWare szerezné meg (vagyis az EA(a Mass Effect 3 felemás befejezése miatt kissé ugyan csökkent a bizalmam bennük, de tény, hogy ők lennének az egyik fejlesztőgárda, akik tudnának méltó játékot csinálni az univerzumhoz)), a másik pedig az Obsidian. Bahh, milyen jó lenne egy Mass Effect 2 minőségű RPG a 40k világában...
"Meghalni nem halhat meg az, Mi öröklétig áll. Számlálatlan korok során Enyészik - a Halál." H. P. Lovecraft
"Becsüld az életet, gyilkolj csendesen!"
"A tökéletes gyilkosnak nincsenek barátai, csak célpontjai."
"I breathe shadow, caress with fingers of razor-sharp steel, and weep tears of poison. Mine is the name of your sudden, messy death."
"Bízz meg az árnyakban, mert a fényes ösvényeken mindig jó célpontot nyújthatsz az ellenfeleidnek."
"Becsüld az életet, gyilkolj csendesen!"
"A tökéletes gyilkosnak nincsenek barátai, csak célpontjai."
"I breathe shadow, caress with fingers of razor-sharp steel, and weep tears of poison. Mine is the name of your sudden, messy death."
"Bízz meg az árnyakban, mert a fényes ösvényeken mindig jó célpontot nyújthatsz az ellenfeleidnek."
#2784
Elküldve: 2013. 01. 09. 20:03
Újra elővettem az Obliviont, rádobtam egy rakás modot és megint belevágtam
"There's room at the top they're telling you still
But first you must learn how to smile as you kill"
But first you must learn how to smile as you kill"
#2785
Elküldve: 2013. 01. 10. 10:53
Max Payne 3 (X360) | Resident Evil 5 (PC)
twitter: http://twitter.com/galbalazs87

#2786
Elküldve: 2013. 01. 10. 14:31
Kerbal Space Program-ot probalgatom.
Szerk: Kerberos+Kerbal az nalam Kerberal lett
- ez van, munka kozben irogatok.
Szerk: Kerberos+Kerbal az nalam Kerberal lett

Szerkesztette: beeci 2013. 01. 10. 14:33 -kor
#2788
Elküldve: 2013. 01. 12. 20:27
Halo 4 - legendary nehezsegi szinten. Szo szerint szepen lassan komotosan haladok :DDD
#2789
Elküldve: 2013. 01. 14. 12:55
HL2/EP1/Ep2 sorban + Cinematic Mod 12.21
Eszméletlen hogy még mindig tud javítani az összhatáson a mod készítője még mindig szemmel látható az előrelépés, persze ezt érezni is a már kezdetekkor megkövetelt igen komoly erőforrásigényeken.
Azért az fura hogy elviekbe ezt a modot egyedül csinálja a készítője mégis kész van egészen a EP2-ig, és ha azt vesszük ez sokkal hosszabb story mint a HL1 aminél meg a BMS el már mióta szenved egy egész modder csapat pedig a munka jellege ugyanaz mégsincs teljesen kész és hát a várt minőséget sem üti meg szerintem.
Végülis mind1, a lényeg hogy aki tervezi leporolni a HL2 -őt és az epizódokat mindenképpen a fentebb említett moddal tegye ha alkalmas rá a gépe, ehhez egyébként még a játékra sincs szükség mert csak a 2007-es SDK-t kell letölteni a steambe amit meg alapból jár a OB motoros játékokhoz, abból meg ot az ingyenes TF2
, így tkp ingyen Hl2 és epizódok várnak.
Eszméletlen hogy még mindig tud javítani az összhatáson a mod készítője még mindig szemmel látható az előrelépés, persze ezt érezni is a már kezdetekkor megkövetelt igen komoly erőforrásigényeken.
Azért az fura hogy elviekbe ezt a modot egyedül csinálja a készítője mégis kész van egészen a EP2-ig, és ha azt vesszük ez sokkal hosszabb story mint a HL1 aminél meg a BMS el már mióta szenved egy egész modder csapat pedig a munka jellege ugyanaz mégsincs teljesen kész és hát a várt minőséget sem üti meg szerintem.
Végülis mind1, a lényeg hogy aki tervezi leporolni a HL2 -őt és az epizódokat mindenképpen a fentebb említett moddal tegye ha alkalmas rá a gépe, ehhez egyébként még a játékra sincs szükség mert csak a 2007-es SDK-t kell letölteni a steambe amit meg alapból jár a OB motoros játékokhoz, abból meg ot az ingyenes TF2

#2790
Elküldve: 2013. 01. 15. 11:44
Deadlight
Nagyon igényes cuccnak tűnik, tetszik


Asus M4A785TD-V Evo, AMD Phenom™ II X4 960T @ X6, 8GB Geil Leggera DDR3, MSI R6870 Hawk, OCZ Vertex 4 128 GB, WD Caviar Black 1TB, WD Caviar Green 1TB , Pioneer BDR-206D, Asus PA246Q, Corsair VX550, Antec Three Hundred
#2792
Elküldve: 2013. 01. 19. 16:57
Erről majd bővebben is írj pls, érdekel a videók alapján
(bár én konzolon tolnám majd)

"Komplexen kell vizsgálni a stratégiai kérdéseket" Unknown corporate droid
Battle tag: Nevl#2658
Battle tag: Nevl#2658
#2793
Elküldve: 2013. 01. 19. 17:08
Engem is érdekelne. Lehet a sorozatba is belenézek majd, ha kijött

"Meghalni nem halhat meg az, Mi öröklétig áll. Számlálatlan korok során Enyészik - a Halál." H. P. Lovecraft
"Becsüld az életet, gyilkolj csendesen!"
"A tökéletes gyilkosnak nincsenek barátai, csak célpontjai."
"I breathe shadow, caress with fingers of razor-sharp steel, and weep tears of poison. Mine is the name of your sudden, messy death."
"Bízz meg az árnyakban, mert a fényes ösvényeken mindig jó célpontot nyújthatsz az ellenfeleidnek."
"Becsüld az életet, gyilkolj csendesen!"
"A tökéletes gyilkosnak nincsenek barátai, csak célpontjai."
"I breathe shadow, caress with fingers of razor-sharp steel, and weep tears of poison. Mine is the name of your sudden, messy death."
"Bízz meg az árnyakban, mert a fényes ösvényeken mindig jó célpontot nyújthatsz az ellenfeleidnek."
#2794
Elküldve: 2013. 01. 20. 00:27
Halo 4, Legendary
Az első pályán eddig csak ("csak") 23-szor haltam meg... Kb. a játék ötödik percénél tartok... Ez le fog foglalni egy ideig.
Az első pályán eddig csak ("csak") 23-szor haltam meg... Kb. a játék ötödik percénél tartok... Ez le fog foglalni egy ideig.
#2795
Elküldve: 2013. 01. 20. 09:40
Idézet: Nevl - Dátum: 2013. 01. 19. 16:57
Erről majd bővebben is írj pls, érdekel a videók alapján
(bár én konzolon tolnám majd)

Grafika egész vállalható mmo-hoz képest, vannak napszakok, meg időjárás változik. Ami tetszett benne, hogy sokkal kidolgozottabbak a questek benne mint bármelyik más mmo-ban amit eddig láttam. Nem úgy indul, hogy odamész egy npc-hez, aki ad egy küldetést, ami abból áll, hogy ölj meg 10 zöld monstert, aztán utána ölj meg 10 kéket stb. Hanem rendes SP játékhoz hasonló kidolgozottságúak a fő szálhoz tartozó küldetések. És azt ígérték, hogy "végtelen" lesz a játék, persze ez gondolom annyit takar, hogy amíg megy a sorozat addig itt is lesznek új küldetések. A fő szálban tehát tök egyedül veszel részt, állítólag lesz benne coop is, de az jelenleg még nincs benne a betaban. A mellékküldetések is elég innovatívan vannak megoldva, ezek már tényleg coopban mennek. Úgy működik, hogy egyszerre több játékos véd egy épületet vagy el kell foglalni egy helyet. Full automata a matchmaking, nincs lobby meg várakozás, hanem ahogy felveszed a küldetést és elmész csinálni látod, hogy hoppá mások is segítenek. De ezek csak a sima mellékküldetések, ami még látványosabb azok a csaták, ezek random fordulnak elő a játékban, hogy hatalmas hordák ellen, vagy óriási szupermonszterek ellen kell harcolni, és itt szó szerint 50-100 játékossal együtt. Hihetetlen látványosak ezek amikor 100 ember csatázik egy harctéren az ellenfelekkel. És a csata végén kijön egy rangsor, de még nem jöttem rá, hogy mi alapján rangsorolja a résztvevőket, lehet ez a része még nincs kész a játéknak.
Ezek voltak a pozitívumok. Negatívumok is vannak, ami persze még változhat mivel még majd 4 hónap van a startig. Ilyen pl, a nem túl egyértelmű és körülményes menürendszer/kezelőfelület. Főleg egy mmo-nál gáz ez, hogy egy tárgy equipelése elég sokáig tart, mert ugye itt nem pauzálódik le a játék azért mert a menüben matatsz. Vannak benne olyan menük amiknek halvány lile segédfogalmam sincs mi a szerepük, persze lehet még nincsenek implementálva azért nem használhatóak rendesen, nem tudom. A képességeknél kb 500 lockolt ikon van, persze lehet ez csak illúzió és sose lesz ennyi képesség, de nekem ilyesztő, inkább legyen 10 max 15 jól használható képesség mint egy csomó szar. A Beta végigjátszása alatt összesen 4 unlockolódott, de abból csak kettőt tartottam használhatónak. De arra sem jöttem rá hogyan lehet váltani a képességek között, mert gyorsgombra mindig csak az első működött. Ezen kívül vannak balance problémák, de ezek gondolom orvosolva lesznek. Pl az, hogy nincs értelme leállni harcolni az ellenekkel, mert simán elrohanhatsz mellettük, annyi páncélod meg hp-d van, hogy nem halsz meg, sőt ha leállsz harcolni akkor nagyobb eséllyel van véged, mert folyamatosan spawnolódnak. Szóval az olyan küldetésektől eltekintve ahol konkrétan az a feladat, hogy meg kell tisztítani a területet az ellenfelektől nem kifizetődő a harc. Meg komoly bugok is vannak, de ezek is remélhetőleg kijavításra kerülnek, úgyhogy nincs is értelme leírnom mik.
Ami viszont valszeg nem kerül már javításra és nekem nagyon nem tetszett, az a járművek. Használni lehet a játékban járműveket, de zérónullasemmi fizika van, fixen a földhöz van ragasztva a jármű, és amitől letettem az arcom: minél gyorsabban mész, annál kisebb a fordulókör ha szép lassan akarsz megrfordulni, akkor nem elég a 15m széles autópálya a quadnak, hogy 180 fokban megforduljon, de ha elég gyorsan mész akkor meg szinte egyhelyben meg tudsz vele fordulni. Az ugratások scriptelve vannak a játékban, tehát semmi dinamika nincs benne, hanem úgy számol a játék, hogy ha x sebeségnél gyorsabban mész y meredekségű lejtőhöz, akkor repülni fogsz egy ideig, de ugratás teljes rögzített repülés, nem dől semerre a jármű, sőt ugyanúgy kormányozható a levegőben mintha talajon lenne. Eszetlen szar. De mégis használni kell mert a nagy távolságok miatt beleőszülnél mire elérsz egy-egy küldetés helyszínére. Na meg szintén a fizika hiányára visszavezethető, hogy bármilyen tereptárgy lekűzdhetetlen akadály a járművek számára, egy apró padka is megakaszt mintha fal lenne, és nagyon kevés objektum mozdítható, pl tele van a pálya égő hordókkal, amik jól sejtitek mozdíthatatlanok. Ami még érdekes járművekkel kapcsolatban az, hogy mindenkinek sajátja van, és saját magának tudja spawnolni bárhol, bármikor, ez eléggé illúzióromboló, amikor pl egy csata végén mindenki "varázsol" magának egy quadot, és szétrebbennek mint a verebek. És ez a két utóbbi dolog együtt, hogy apróbb tereptárgyak is áthatolhatatlanok járművel, és hogy szabadon spawnelhető a jármű elég érdekes taktikára ösztönzi az embereket, köztük engem is. Amikor látom, hogy közeledik egy útpadka vagy korlát, vagy bármi amin nem tudok átmenni, akkor azonnal leugrom a járműről, és már lendületből spawnolom az akadály mögé az újat, így szinte időveszteség nélkül tudok továbbhaladni. Sőt még akkor is érdemes ezt a módszert használni, ha egyébként át lehetne verekedni a quad-al az objektumon nagy nehezen, mivel így sokkal gyorsabb.
#2796
Elküldve: 2013. 01. 21. 08:52
ME3
Asus M4A785TD-V Evo, AMD Phenom™ II X4 960T @ X6, 8GB Geil Leggera DDR3, MSI R6870 Hawk, OCZ Vertex 4 128 GB, WD Caviar Black 1TB, WD Caviar Green 1TB , Pioneer BDR-206D, Asus PA246Q, Corsair VX550, Antec Three Hundred
#2798
Elküldve: 2013. 02. 15. 09:15
Aliens: Colonial Marines
Ez nagyon gáz szerintem, grafika unreal 2 szintű. Harc is béna, nem érzékelhető a sebzés, se az általad bevitt, se a bekapottról nincs megfelelő visszajelzés. Abból áll a sebzés, hogy alienek hirtelen közel kerülnek hozzád, de ezen kívül semmit se érzékelni, és minden ilyen "alkalomkor" fixen 1 osztást lemegy az életed.
Kár volt belefeccölni a szinkronszínészek munkáját, az egész nem ér egy lyukas két fillérest.
Ez nagyon gáz szerintem, grafika unreal 2 szintű. Harc is béna, nem érzékelhető a sebzés, se az általad bevitt, se a bekapottról nincs megfelelő visszajelzés. Abból áll a sebzés, hogy alienek hirtelen közel kerülnek hozzád, de ezen kívül semmit se érzékelni, és minden ilyen "alkalomkor" fixen 1 osztást lemegy az életed.
Kár volt belefeccölni a szinkronszínészek munkáját, az egész nem ér egy lyukas két fillérest.
#2799
Elküldve: 2013. 02. 27. 22:22
Hitman: Absolution
"Meghalni nem halhat meg az, Mi öröklétig áll. Számlálatlan korok során Enyészik - a Halál." H. P. Lovecraft
"Becsüld az életet, gyilkolj csendesen!"
"A tökéletes gyilkosnak nincsenek barátai, csak célpontjai."
"I breathe shadow, caress with fingers of razor-sharp steel, and weep tears of poison. Mine is the name of your sudden, messy death."
"Bízz meg az árnyakban, mert a fényes ösvényeken mindig jó célpontot nyújthatsz az ellenfeleidnek."
"Becsüld az életet, gyilkolj csendesen!"
"A tökéletes gyilkosnak nincsenek barátai, csak célpontjai."
"I breathe shadow, caress with fingers of razor-sharp steel, and weep tears of poison. Mine is the name of your sudden, messy death."
"Bízz meg az árnyakban, mert a fényes ösvényeken mindig jó célpontot nyújthatsz az ellenfeleidnek."