HWSW Informatikai Kerekasztal: Radeon HD3800 - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

  • (128 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Radeon HD3800 RV670 Értékeld a témát: -----

#121 Felhasználó inaktív   arn 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 28.096
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 10. 31. 06:37

Idézet: Rodrigez07 - Dátum: 2007. okt. 31., szerda - 0:41

Hogy találgatás-e az bő 2 hét múlva kiderül. Az meg hogy mennyi tranyó van az RV670-ben, eddig senki nem jelenette be hivatalosan. Gyanus is volt nekem a 660 millió körüli tranyószám, mikor egy továbbfejlesztett és kibővített képességű GPU-ról van szó. Tudom, hogy a GF7900-as széria is kevesebb tranzisztorból áll mint a 7800-as, de nem is nyújtott szinte semmi pluszt az órajel növelésen kívül. Az meg hogy hogyan fixelik meg az AA sebességet nem a mi dolgunk asszem, ha a cikknek lehet hinni, nem egy  szimpla magzsugorításról van szó, amit már én is mondogattam többször. Nekem tökéletesen megfelelne ha az R600 szűrők nélküli sebességét megfejelnék még egy javított szűrős sebességgel, mindezt drasztikusan csökkentett fogyasztás és hőtermelés mellett!

kamu a cikk - azota volt kb ket masik fele gts is.  :Đ

#122 Felhasználó inaktív   arn 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 28.096
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 10. 31. 11:28

http://www.fudzilla.com/index.php?option=c...d=3940&Itemid=1

Idézet

We’ve received a short update and learned that RV670XT the card that might end up branded as Radeon HD 3870 will sell for $199 at launch.


#123 Felhasználó inaktív   arn 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 28.096
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 10. 31. 11:33

Idézet: arn - Dátum: 2007. okt. 30., kedd - 8:42

szamolgattam a firingsquad tesztje alapjan. mindenutt a legnagyobb felbontast neztem (altalaban 1920 4xaa 16xaf). az ut3ban nincs aa.

csak szimplan a gpu orajelenek megfeleloen "gyorsitottam" a hd2900at. nem is tudom mikor lenne jo vetel... talan, ha
* baromi csendes huto
* kedvezobb fogyasztas, mint 8800gtnel
* hasonlo tuningolhatosag (~20%)
* max 300 dollaros ar

igy a "jovo igeretevel" talan...

az ar alapjan akkor lehet realis, amit szamoltam  :think:

#124 Felhasználó inaktív   gemini 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.868
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 10. 31. 15:41

Idézet: arn - Dátum: 2007. okt. 31., szerda - 11:28


tehát erősebb lesz az r600-nál, és fele annyiba kerül majd?
akkor most kezdem árulni az enyémet.
Asrock G43 Twins Full-HD :: Intel E4500 @ 2,90 Ghz + Xigmatek HDT-1283S :: XFX Radeon HD5850 OC 1024Mb :: 4096Mb Corsair DHX DDR-2 800Mhz :: 2x 320Gb WD Caviar SE16 + 320Gb Seagate Barracuda 7200.10 16Mb :: Sb Audigy 4 :: Coolermaster CM690 :: Enermax Modu82+ 425w :: Logitech G5 :: Dell 2007 WFP

Abit IP35-E :: Intel E2160 @ 2,90 GHz + AC Freezer 7Pro :: Sapphire Radeon HD3850 256Mb + Zalman VF900cu :: 2048Mb Geil Ultra DDR-2 800Mhz CL4 :: 250Gb + 500Gb WD Caviar RE :: Sb Audigy 1 :: AC Silentium T1 :: Arctic/Seasonic 350w :: Logitech G5 :: FuSi P19-2

#125 Felhasználó inaktív   Pietrosz 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.119
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 10. 31. 15:42

Idézet: gemini - Dátum: 2007. okt. 31., szerda - 15:41

tehát erősebb lesz az r600-nál, és fele annyiba kerül majd?
akkor most kezdem árulni az enyémet.

Itt csak annyit látok, hogy gyengébb lesz a GT-nél :think:
- Where are we going?
- Let's go find out.

#126 Felhasználó inaktív   NetTom 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.563
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 10. 31. 16:01

Egyelőre kb az lesz, amit vártam/irtam itt... jóáron fog menni az ATI cucc. :)

Mikre nem képes a verseny. :D

#127 Felhasználó inaktív   Valdy 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.453
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 10. 31. 16:06

Idézet: Pietrosz - Dátum: 2007. okt. 31., szerda - 15:42

Itt csak annyit látok, hogy gyengébb lesz a GT-nél :think:

Ha csak kicsit lesz lassabb, kevésbé melegszik, az aa-n is javítottak és olcsóbb is lesz akkor lehet benevezek egyre majd....
Asus M4A785TD-V Evo, AMD Phenom™ II X4 960T @ X6, 8GB Geil Leggera DDR3, MSI R6870 Hawk, OCZ Vertex 4 128 GB, WD Caviar Black 1TB, WD Caviar Green 1TB , Pioneer BDR-206D, Asus PA246Q, Corsair VX550, Antec Three Hundred

#128 Felhasználó inaktív   arn 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 28.096
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 10. 31. 16:13

Idézet: Pietrosz - Dátum: 2007. okt. 31., szerda - 16:42

Itt csak annyit látok, hogy gyengébb lesz a GT-nél :think:

azert lesz olcsobb

#129 Felhasználó inaktív   Pietrosz 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.119
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 10. 31. 16:15

Idézet: arn - Dátum: 2007. okt. 31., szerda - 16:13

azert lesz olcsobb

De azt nem látom, hogy az r600-nál meg gyorsabb lenne. Mármint ez nincs benne a cikkben :D Na mind1, én már nem tudom követni a sok találgatást. :D

Szerkesztette: Pietrosz 2007. 10. 31. 16:15 -kor

- Where are we going?
- Let's go find out.

#130 Felhasználó inaktív   arn 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 28.096
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 10. 31. 16:16

Idézet: Pietrosz - Dátum: 2007. okt. 31., szerda - 17:15

De azt nem látom, hogy az r600-nál meg gyorsabb lenne. Na mind1, én már nem tudom követni a sok találgatást. :D

nezd meg, amit szamolgattam - az egy 2900xt "gyorsitva". igy is lassabb egy 10-20%al szuresekkel. anelkul gondolom gyorsabb lesz.

#131 Felhasználó inaktív   Pietrosz 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.119
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 10. 31. 17:16

Idézet: Valdy - Dátum: 2007. okt. 31., szerda - 16:06

Ha csak kicsit lesz lassabb, kevésbé melegszik, az aa-n is javítottak és olcsóbb is lesz akkor lehet benevezek egyre majd....

Na gondolkodtam :D
Ez a kártya már most létezik igazából, ami neked kell. 8800 GTS 320 és 640 MB. Nevetséges árakon mennek el a bolhán, és már mindent lehet tudni róla.
Jó hűtő, jó AA teljesítmény, GT-nél nem sokkal lassabb, de azért mégis, jó driverek, stb stb. Egyedül fogyasztásban nem jeleskedik...
- Where are we going?
- Let's go find out.

#132 Felhasználó inaktív   Abu85 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 4.149
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 10. 31. 18:57

Idézet: Pietrosz - Dátum: 2007. okt. 31., szerda - 18:16

Jó hűtő, jó AA teljesítmény, GT-nél nem sokkal lassabb, de azért mégis, jó driverek, stb stb. Egyedül fogyasztásban nem jeleskedik...

Az AA-t azt idővel el lehet felejteni. A drága Mikrofos megoldotta, hogy csak D3D10.1-ben legyen újra MSAA. ;)
Szösszenetek és egyéb dolgok: katt

#133 Felhasználó inaktív   Valdy 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.453
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 10. 31. 19:05

Idézet: Pietrosz - Dátum: 2007. okt. 31., szerda - 17:16

Na gondolkodtam :D
Ez a kártya már most létezik igazából, ami neked kell. 8800 GTS 320 és 640 MB. Nevetséges árakon mennek el a bolhán, és már mindent lehet tudni róla.
Jó hűtő, jó AA teljesítmény, GT-nél nem sokkal lassabb, de azért mégis, jó driverek, stb stb. Egyedül fogyasztásban nem jeleskedik...

régi cuccot nem akarok venni :D 90nm? 1 éves g80-as mag? ugyanmár  :Đ
De most komolyan valamelyik új cucc lesz a szimpi nekem :) Meg eleve 512mb ramos alá nem adom, szal gts320 eleve kilöve :)
Asus M4A785TD-V Evo, AMD Phenom™ II X4 960T @ X6, 8GB Geil Leggera DDR3, MSI R6870 Hawk, OCZ Vertex 4 128 GB, WD Caviar Black 1TB, WD Caviar Green 1TB , Pioneer BDR-206D, Asus PA246Q, Corsair VX550, Antec Three Hundred

#134 Felhasználó inaktív   Pietrosz 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.119
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 10. 31. 19:40

Idézet: Abu85 - Dátum: 2007. okt. 31., szerda - 18:57

Az AA-t azt idővel el lehet felejteni. A drága Mikrofos megoldotta, hogy csak D3D10.1-ben legyen újra MSAA. ;)

Mire eljön az az idő, már G100-al fogunk nyomulni...
- Where are we going?
- Let's go find out.

#135 Felhasználó inaktív   Pietrosz 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.119
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 10. 31. 19:45

Idézet: Valdy - Dátum: 2007. okt. 31., szerda - 19:05

régi cuccot nem akarok venni :D 90nm? 1 éves g80-as mag? ugyanmár  :Đ
De most komolyan valamelyik új cucc lesz a szimpi nekem :) Meg eleve 512mb ramos alá nem adom, szal gts320 eleve kilöve :)

:D
- Where are we going?
- Let's go find out.

#136 Felhasználó inaktív   Abu85 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 4.149
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 10. 31. 21:03

Idézet: Pietrosz - Dátum: 2007. okt. 31., szerda - 20:40

Mire eljön az az idő, már G100-al fogunk nyomulni...

Az Unreal Engine 3 eléggé jelen. :D

Nem tudom mi lesz a G100, de ha az Intel Larrabee megjön jelentősen feldúlhatja a piacot. Raszteres technikában erős az nV, de Ray-tracing-ben esélye sincs az AMD és az Intel ellen. Pont ma beszélgettünk erről az egyetemen, hogy az nV-nek mi a célja a G92-vel. Szvsz talán rövidtávú pénzszerzés lehet az ok, hogy a G80 problémás területeihez hozzá sem nyúltak. Remélem megveszik a Via-t, jó lenne háromszereplős piac.
Szösszenetek és egyéb dolgok: katt

#137 Felhasználó inaktív   Pietrosz 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.119
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 10. 31. 21:22

Idézet: Abu85 - Dátum: 2007. okt. 31., szerda - 21:03

Az Unreal Engine 3 eléggé jelen. :D

Nem tudom mi lesz a G100, de ha az Intel Larrabee megjön jelentősen feldúlhatja a piacot. Raszteres technikában erős az nV, de Ray-tracing-ben esélye sincs az AMD és az Intel ellen. Pont ma beszélgettünk erről az egyetemen, hogy az nV-nek mi a célja a G92-vel. Szvsz talán rövidtávú pénzszerzés lehet az ok, hogy a G80 problémás területeihez hozzá sem nyúltak. Remélem megveszik a Via-t, jó lenne háromszereplős piac.

Majd játszok vele dx9 módban és lesz AA :omg:  :Đ Úgysincs semmi különbség.
- Where are we going?
- Let's go find out.

#138 Felhasználó inaktív   decibel86 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 144
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 10. 31. 22:22

Idézet: Abu85 - Dátum: 2007. okt. 31., szerda - 21:03

Az Unreal Engine 3 eléggé jelen. :D

Nem tudom mi lesz a G100, de ha az Intel Larrabee megjön jelentősen feldúlhatja a piacot. Raszteres technikában erős az nV, de Ray-tracing-ben esélye sincs az AMD és az Intel ellen. Pont ma beszélgettünk erről az egyetemen, hogy az nV-nek mi a célja a G92-vel. Szvsz talán rövidtávú pénzszerzés lehet az ok, hogy a G80 problémás területeihez hozzá sem nyúltak. Remélem megveszik a Via-t, jó lenne háromszereplős piac.

Őszintén kit érdekel a raytracing? Komolyan gondolod, hogy az elkövetkezendő 10 évben mindenki hátat fordít a raszterizálásnak és elkezd raytracelni, amikor egy-két területen kívül semmi előnnyel nem jár, de legalább kib@ lassú?
"Szvsz talán rövidtávú pénzszerzés lehet az ok" Wov nem rossz elképzelés, erről szól a vga piac.  :)
Szerintem meg azért nem nyúltak a "problémás" részekhez, mert az egész fejlesztői közösség azt teszi amit ők mondanak. Az nV pénzt áldoz a fejlesztők támogatásba, finanszírozza a portolást. Tipikusan olyan kártyákat készítenek, amit a pc-s társadalom elvár, nem gpgpu-t.

Ja UE3 alatt működik nV-nél az aa.

#139 Felhasználó inaktív   arn 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 28.096
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 10. 31. 23:44

Idézet: Abu85 - Dátum: 2007. okt. 31., szerda - 22:03

Az Unreal Engine 3 eléggé jelen. :D

Nem tudom mi lesz a G100, de ha az Intel Larrabee megjön jelentősen feldúlhatja a piacot. Raszteres technikában erős az nV, de Ray-tracing-ben esélye sincs az AMD és az Intel ellen. Pont ma beszélgettünk erről az egyetemen, hogy az nV-nek mi a célja a G92-vel. Szvsz talán rövidtávú pénzszerzés lehet az ok, hogy a G80 problémás területeihez hozzá sem nyúltak. Remélem megveszik a Via-t, jó lenne háromszereplős piac.

minden hw a manak szol - senki sem "majd" akarja hasznalni. akkor vesz az ember olyat, amikor itt az ideje. de ha az amd igy folytatja, az nem az o kartyaja lesz.

#140 Felhasználó inaktív   Abu85 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 4.149
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 11. 01. 17:26

Idézet: Pietrosz - Dátum: 2007. okt. 31., szerda - 22:22

Majd játszok vele dx9 módban és lesz AA :omg:  :Đ Úgysincs semmi különbség.

Látom még mindig nem tiszta ez az AA kérdés, így leírom elejétől a végéig. A Deferred Shading egy olyan technika ami elég sok előnyt teremt - realisztikusabb megvilágítás, némileg gyorsabb feldolgozás (van némi hátrány is, pl.: magas fill-rate és negyméretű Frame-Buffer igény). Ez a technika már régóta ismert, és még a D3D9-ben is könnyedén megvalósítható. Az MSAA-val való problémája annyi, hogy még a Shading elötti renderfázisban kell az AA mintát kivenni a képből. Ha nem ezt tesszük akkor grafikus anomáliákba lehet futni - bevágódó poligonok, többnyire szűretlen területek, stb...
Az AA használatára két lehetőség van, az egyik nem szabványos megoldás, hogy az AA mintát közvetlen a Shading fázis elött vesszük ki a Shaderek segítségével, és a feldolgozók segítségével számoljuk ki a minta alapján az AA szűrést. Ez lényegében a Shader-Based AA. Hátránya, hogy kurva lassú, mert a szeftveresen írt algoritmus miatt erőforrást kell pazarolni az AA-ra előnye, hogy rendkívül testreszabható. Ilyen SBAA algoritmus D3D9 és 10 alatt is írható.
A másik megoldás a D3D10.1 Pre-defined mintavételezése. Ez esetben még a hardveres MSAA is használható, mivel a rendszer szabványosan képes a különböző renderfázisokban mintavételezni. Ennek a megoldásnak az előnye, hogy hasonlóan gyors, mint az MSAA hátránya, hogy D3D10.1-es hardver kell hozzá.
Röviden ennyi, remélem velem egyszerűbb volt. :D
Szösszenetek és egyéb dolgok: katt

Téma megosztása:


  • (128 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó