Idézet: upc on-line - Dátum: 2013. 10. 25. 15:30
Vasárnap megoldódott a dolog! Az online ügyfélszolgálat a sablon szöveggel visszaküldött egy levelet, hogy "lépjen be a menübe, gyári visszaállítás", stb.. Ha elolvasták volna rendesen a bejelentést, akkor világossá vált volna, hogy nem tudok belépni....Na mindegy, a
levél végén ott, volt, hogy hívjam fel a supportot és ezzel Ők lezártnak tekintik a hiba bejelentésemet!
Asszony kezelte a helyzetet, mert Ő volt otthon. Lényeg a lényeg, egy nagyon segítőkész fiatalember segített, a már általam is kért bill. kombinációk segítségével újraindult a box és azóta jó!
Azt mondta, hogy a memóriája megtelt, nem a hdd és valószínű, hogy pont írni akart ide az eszköz, amikor ez nem jött össze és zokon vette.
A fiatalember végig vonalban volt, míg nyomkodta az asszony a dolgokat, megvárta míg bebootol a box, szóval le a kalappal a segítőkészsége előtt és mindezt vasárnap...
Azóta rendesen működik, felvételek megmaradtak, egy-két beállítást kellet pótolnom, illetve az előjegyzéseket majd még újra be kell "pöttyöznöm" !
Köszönöm!