UPC chello: bővítések és korlátozások XIII.
#9941
Elküldve: 2013. 11. 14. 09:50
"Kedves Ügyfelünk!
A közelmúltban néhány alkalommal átmenetileg előfordultak akadozások internet-szolgáltatásunkban. Ezek a hibák nem minden esetben a mi hálózatunkban keletkeztek, mégis nagyon sok ügyfelünknek okoztak kellemetlenséget, talán Ön is érzékelhette ezt szolgáltatásunk használata során.
Szeretnénk az alábbiakban röviden és remélhetőleg közérthetően tájékoztatást adni a legtöbb ügyfelünket érintő 2013. november 2-ai eset okairól, amikor egy összetett műszaki probléma következtében a UPC internet felhasználói számára több órán át nehezen elérhetőnek vagy elérhetetlennek bizonyult a külföldi weboldalak egy része. Noha ez a hiba egy tőlünk független hálózati szolgáltató téves beállításai miatt keletkezett, ennek ellenére szeretnénk minden ügyfelünktől elnézést kérni és egy kis fájdalomdíjat is felajánlani a történtek miatt. Tudatában vagyunk ugyanis, milyen kellemetlenséget okoz az internetezők számára, ha bármilyen okból átmenetileg éppen nem érhetik el a digitális világban azokat a tartalmakat, amelyekhez hozzá szeretnének jutni.
Forgalomkimaradás egy téves külső beállítás miatt
A hibajelenséget az okozta, hogy a DoclerWeb európai gerinchálózatán november 1-jén elvégzett karbantartását követően egy véletlen, téves beállítás miatt a DoclerWeb hálózata a sajátjaként hirdette a UPC Magyarország IP-tartományait (internetes címtartományait) a nagyobb Európai Internet Kicserélő központokon.
Ezért - a magyarországiak kivételével - azokból az európai hálózatokból, amelyekkel a UPC nem áll közvetlen peering összeköttetésben, az adatok (weboldalak és webes tartalmak) a DoclerWeb hálózatába irányultak és onnan nem jutottak el a UPC hálózatába, így a UPC ügyfeleinek számítógépére sem. Miután a UPC az amszterdami cégközpontjának szakembereivel közösen megtalálta a hiba okát, megkeresésünkre a DoclerWeb nagyon rövid idő alatt kijavította a beállításokat, így a hálózati forgalom délután 3 órától újra teljes körűen helyreállt.
A két vállalat szakemberei egyeztették eljárásaikat annak érdekében, hogy a jövőben hasonló hiba ne fordulhasson elő. A UPC és a DoclerWeb a kellemetlenségekért elnézést kér az internetezőktől.
Kétezer forintig díjmentesen válogathat a upc videotárban!
A kellemetlenségeket méltányolva felajánljuk, hogy november folyamán 2.000 forint értékhatárig terjedően díjmentesen megtekinthet filmeket a upc videotárból! Ennek megfelelően az Ön november hónapra vonatkozó számláján összesen legfeljebb 2.000 Ft-ot jóváírunk majd a upc videotár használatából!
Ennek keretében díjmentesen megtekintheti például a mozival egy időben megjelenő A nyár királyai című filmet, vagy 2 db DVD-megjelenéssel egy időben felkerülő filmet (pl. a Gyakornokok, Croodék, Az acélember, Szörny Egyetem, vagy a Másnaposok 3.). De akár az időszakos Halloween Night Fest csomagunkban elérhető, Magyarországon a mozikban csak a Halloween Night Festen bemutatott összesen 14 filmet is fél áron nézheti meg 30 napon keresztül. (A csomag ára 3.990 Ft, aminek a felét jóváírjuk).
Bízunk benne, hogy Ön is talál majd a kedvére való filmet videotárunkban és valamelyest utólag ezzel is enyhíteni tudjuk az internetezés élményében tapasztalt kellemetlenségeket.
Tisztelettel:
UPC Magyarország Kft. "
Korrekt.
A magam részéről köszönöm!
Üdv:
HJM
#9942
Elküldve: 2013. 11. 14. 14:55
Idézet: Papesz - Dátum: 2013. 11. 13. 23:00
Konkrét hibajelenséget a feltöltést illetően egyébként eddig nem érzékelek.
Ez egy feature:) Azt jelzi, hogy valamelyik US csatorna befogása nem sikerült. Ahogy írtad is, ez nem feltétlenül jelent észrevehető teljesítményromlást, de ha elküldöd ügyfélszámodat a upconline@upc.hu címünkre, pontosabban is megtudjuk nézni, mire akart figyelmeztetni a modem.
#9943
Elküldve: 2013. 11. 14. 14:57
Idézet: HJM - Dátum: 2013. 11. 14. 09:50
"Kedves Ügyfelünk!
A közelmúltban néhány alkalommal átmenetileg előfordultak akadozások internet-szolgáltatásunkban. Ezek a hibák nem minden esetben a mi hálózatunkban keletkeztek, mégis nagyon sok ügyfelünknek okoztak kellemetlenséget, talán Ön is érzékelhette ezt szolgáltatásunk használata során.
Szeretnénk az alábbiakban röviden és remélhetőleg közérthetően tájékoztatást adni a legtöbb ügyfelünket érintő 2013. november 2-ai eset okairól, amikor egy összetett műszaki probléma következtében a UPC internet felhasználói számára több órán át nehezen elérhetőnek vagy elérhetetlennek bizonyult a külföldi weboldalak egy része. Noha ez a hiba egy tőlünk független hálózati szolgáltató téves beállításai miatt keletkezett, ennek ellenére szeretnénk minden ügyfelünktől elnézést kérni és egy kis fájdalomdíjat is felajánlani a történtek miatt. Tudatában vagyunk ugyanis, milyen kellemetlenséget okoz az internetezők számára, ha bármilyen okból átmenetileg éppen nem érhetik el a digitális világban azokat a tartalmakat, amelyekhez hozzá szeretnének jutni.
Forgalomkimaradás egy téves külső beállítás miatt
A hibajelenséget az okozta, hogy a DoclerWeb európai gerinchálózatán november 1-jén elvégzett karbantartását követően egy véletlen, téves beállítás miatt a DoclerWeb hálózata a sajátjaként hirdette a UPC Magyarország IP-tartományait (internetes címtartományait) a nagyobb Európai Internet Kicserélő központokon.
Ezért - a magyarországiak kivételével - azokból az európai hálózatokból, amelyekkel a UPC nem áll közvetlen peering összeköttetésben, az adatok (weboldalak és webes tartalmak) a DoclerWeb hálózatába irányultak és onnan nem jutottak el a UPC hálózatába, így a UPC ügyfeleinek számítógépére sem. Miután a UPC az amszterdami cégközpontjának szakembereivel közösen megtalálta a hiba okát, megkeresésünkre a DoclerWeb nagyon rövid idő alatt kijavította a beállításokat, így a hálózati forgalom délután 3 órától újra teljes körűen helyreállt.
A két vállalat szakemberei egyeztették eljárásaikat annak érdekében, hogy a jövőben hasonló hiba ne fordulhasson elő. A UPC és a DoclerWeb a kellemetlenségekért elnézést kér az internetezőktől.
Kétezer forintig díjmentesen válogathat a upc videotárban!
A kellemetlenségeket méltányolva felajánljuk, hogy november folyamán 2.000 forint értékhatárig terjedően díjmentesen megtekinthet filmeket a upc videotárból! Ennek megfelelően az Ön november hónapra vonatkozó számláján összesen legfeljebb 2.000 Ft-ot jóváírunk majd a upc videotár használatából!
Ennek keretében díjmentesen megtekintheti például a mozival egy időben megjelenő A nyár királyai című filmet, vagy 2 db DVD-megjelenéssel egy időben felkerülő filmet (pl. a Gyakornokok, Croodék, Az acélember, Szörny Egyetem, vagy a Másnaposok 3.). De akár az időszakos Halloween Night Fest csomagunkban elérhető, Magyarországon a mozikban csak a Halloween Night Festen bemutatott összesen 14 filmet is fél áron nézheti meg 30 napon keresztül. (A csomag ára 3.990 Ft, aminek a felét jóváírjuk).
Bízunk benne, hogy Ön is talál majd a kedvére való filmet videotárunkban és valamelyest utólag ezzel is enyhíteni tudjuk az internetezés élményében tapasztalt kellemetlenségeket.
Tisztelettel:
UPC Magyarország Kft. "
Korrekt.
A magam részéről köszönöm!
Üdv:
HJM
Köszönjük a visszajelzésedet!
#9944
Elküldve: 2013. 11. 14. 21:52
Idézet: upc on-line - Dátum: 2013. 11. 14. 14:55
Köszönöm, de közben egy újraindítás megoldotta.
Már megint hamarabb írtam, mint gondolkodtam.

#9945
Elküldve: 2013. 11. 18. 01:49
Ha jól tudom, akkor a UPC-től lehet kérni utólagosan is lakáson belüli szerelést. Ha igen, akkor vállalnak falban lévő csőben koaxkábel cserét is?
A probléma, hogy alig lóg ki a falból a kábel, ezért nem teljesen tökéletes a dugó rajta és a falialjzat is csúnyán néz így ki.
#9946
Elküldve: 2013. 11. 18. 04:59
Idézet: Sipi- - Dátum: 2013. 11. 18. 02:49
Ha jól tudom, akkor a UPC-től lehet kérni utólagosan is lakáson belüli szerelést. Ha igen, akkor vállalnak falban lévő csőben koaxkábel cserét is?
A probléma, hogy alig lóg ki a falból a kábel, ezért nem teljesen tökéletes a dugó rajta és a falialjzat is csúnyán néz így ki.
Lehet kérni de elég drágán csinálják meg. Olcsóbb ha külsőssel dolgoztatsz vagy te magad csinálod meg.
Gigabyte F2A85X-D3H, AMD APU A8-6500@3,5 GHz with Radeon 8570D, CSX 8 GB RAM, Samsung 840 PRO 128GB + WD Red 1TB, Samsung SH-224DB/BEBE fekete OEM, Corsair VS450, Thermaltake Commander GS-III + Windows 7 Ultimate SP1 (64 bit) + Logitech Ultra-Flat Keyboard + Logitech Corded Mouse M500 + Dell SE2416H + Logitech X-530
Canon Pixma MP540
Internet power by UPC Fiber Power 120 with Cisco EPC3925 HGW + UPC Digital Gold + HBO MaxPak + Európa + Világ with Cisco HD DVR and Thomson SD DVR (fekete)
#9947
Elküldve: 2013. 11. 18. 12:43
Idézet: Gubek - Dátum: 2013. 11. 18. 04:59
Mennyi az a drága? Anyaggal együtt nekem jó 10ezer alatti összegek jöttek ki, persze lehet változott a világ. Egy rendes antennaszerelőt azt sem tudnám merre találnék, akinek cucca van hozzá. De ha tudsz, akkor mondhatod, időnként szükség lenne rá.
#9948
Elküldve: 2013. 11. 18. 13:38
Idézet: Jahno - Dátum: 2013. 11. 18. 12:43
Hát ha 10ért újrahúznák a kábelt, úgy hogy kilóg a falból 1 métert (menne közvetlenül a tv szekrénybe utánna), akkor meg is csináltatnám velük.
#9949
Elküldve: 2013. 11. 18. 13:55
Idézet: Sipi- - Dátum: 2013. 11. 18. 13:38
Ezt már megfejtettük, hogy csak úgy nem jön ki a falból, szóval lófasz. Marad a csatorna

#9950
Elküldve: 2013. 11. 18. 15:35
#9951
Elküldve: 2013. 11. 18. 15:37
Idézet: Sipi- - Dátum: 2013. 11. 18. 15:35


Akkor meg legyen jó a jelenlegi megoldás, de ha döcög a net, bármikor rá lehet fogni

#9952
#9953
Elküldve: 2013. 11. 18. 15:53
Idézet: Sipi- - Dátum: 2013. 11. 18. 15:43
Mielőtt nekilátnál, a fogó méretét a dugó és a kábel vastagságához kell mérni. Ha még életedben nem csináltál, akkor gyakorolj valami maradék kábelen. Lényeg, hogy ugyanolyan legyen, mint ami a falban. Pár dugót inkább csessz el, ha ilyen kiélezett a helyzet.
#9954
Elküldve: 2013. 11. 18. 16:15
Idézet: Jahno - Dátum: 2013. 11. 18. 15:53
Köszi.
Úgy gondolom én is. Meg lehet, hogy a falit meghagyom így (fogóval rá van tekerve), majd meglátom.
Szerkesztette: Sipi- 2013. 11. 18. 16:16 -kor
#9955
Elküldve: 2013. 11. 18. 22:53
Idézet: Sipi- - Dátum: 2013. 11. 18. 01:49
Ha jól tudom, akkor a UPC-től lehet kérni utólagosan is lakáson belüli szerelést. Ha igen, akkor vállalnak falban lévő csőben koaxkábel cserét is?
A probléma, hogy alig lóg ki a falból a kábel, ezért nem teljesen tökéletes a dugó rajta és a falialjzat is csúnyán néz így ki.
Melyik kerület?
"Úgy vezess, mintha te jönnél szemben is."
"semmi sem olyan állandó, mint az ideiglenes megoldások"
#9956
Elküldve: 2013. 11. 18. 23:48
#9957
Elküldve: 2013. 11. 19. 18:14
Idézet: asdf - Dátum: 2013. 11. 02. 18:08
A személyeskedést mellőzd, kérlek!
Egyébként természetesen tudom, mit beszélek... fentebb egy költői kérdést intéztem az érintettekhez. Ha követnéd jelen topic eseményeit, akkor tudnád, hogy rég óta "kampányolok" azért, hogy a UPC áttérjen a másodperc alapú - de legalábbis a jelenleginél sokkal arányosabb - "online" számlázásra.
"A magad tetteiért akkor is te vagy a felelős, ha más a hibás."
#9958
Elküldve: 2013. 11. 19. 18:41
Szerkesztette: Piftuka 2013. 11. 19. 18:42 -kor
"A magad tetteiért akkor is te vagy a felelős, ha más a hibás."
#9959
Elküldve: 2013. 11. 19. 18:41
Szerkesztette: Piftuka 2013. 11. 19. 18:42 -kor
"A magad tetteiért akkor is te vagy a felelős, ha más a hibás."
#9960
Elküldve: 2013. 11. 19. 18:41
Idézet: upc on-line - Dátum: 2013. 10. 21. 10:28
A levelezéssel kapcsolatos probléma "csak a jéghegy csúcsa", mint ahogyan azt előzőleg, több hozzászólásomban leírtam, és egyébként is megoldódott már.
Mindazonáltal mivel a legutóbbi telefonszámlám szerint kiderült, hogy (a korábbi "500 forint"-os becsléssel szemben) összesen 1.665!!! forintomba került az ominózus ügyfélszolgálatos, közel 34 perces telefonhívás, amiről itt írtam.
Vagyis így, és emiatt nemhogy kevesebb kedvezményt kapok az E-számlára való áttéréssel, de még az azért járó 1.500 forintos kedvezmény sem takarja be ezt a költséget.
Tehát "jutalom bónusz" ide, vagy oda... még számomra volt ráfizetéses az, hogy áttértem egy kedvezményes UPC csomagra, és a szolgáltatást nem megfelelően üzemeltétek be. (Emiatt kellett ugyebár telefonálnom az ügyfélszolgálatnak.)
Ha még mindez nem lenne elég, az október havi UPC-s számlámon nincsen elszámolva az E-számlára való áttérésért járó 1.500 forint kedvezmény, annak ellenére, hogy jóval (10!!! nappal) a számlazárási határidő előtt regisztráltam a Díjnet rendszerében. (Erről meg is jött a visszaigazoló levél.)
Természetesen felhívtam a UPC ügyfélszolgálatot, és azt az információt kaptam, hogy "valamilyen okból ez lemaradt/elfelejtődött" (nem szó szerinti idézet), de a következő havi számlán már el lesz számolva.
Ami nagyszerű hír, és remélem, tényleg így lesz, de...
A fenti események után úgy döntöttem, hogy köszönettel élek a javaslatoddal!
Elküldöm levélben az ügyfélszámomat, a legutóbbi telefonos számlakimutatásomat, valamint az itt leírt hozzászólásaim link-jét. Ezek után pedig megköszönöm, és egyedül elfogadható megoldásnak azt tartom, ha a következő havi UPC számlámon a fent említett 1.665 forintos telefonköltséget is megtérítitek számomra.
Azt nem mondom, hogy abban az esetben teljesen elégedett leszek, mert hogyan is lehetnék már teljesen elégedett mindazok után, hogy egy kedvezményes csomagra való, elvileg egyszerű áttérés számomra közel 2 hónap bosszankodást, sok elveszített órát, és több ezer forint költséget eredményezett? De legalább megnyugszom majd.
És remélem, hogy az ügyem kivizsgálása minőségbiztosítási szempontból sok olyan tanulsággal szolgál majd számotokra (is), amely oda vezet, hogy nekem és a hozzám hasonló előfizetőknek a jövőben nem kell majd bosszankodnia!
Várom megtisztelő válaszodat!
Köszönöm előre is!
"A magad tetteiért akkor is te vagy a felelős, ha más a hibás."