UPC chello: bővítések és korlátozások XIII.
#8641
Elküldve: 2011. 01. 24. 16:03
#8642
Elküldve: 2011. 01. 24. 16:12
Idézet: moq - Dátum: 2011. 01. 24. 16:03
tudtommal majd' minden szolgáltatónál csak a saját SMTP szerverét lehet használni, UPC-nél pl. külön kell engedélyeztetni a forgalom.upc.hu-n a külső SMTP használatot, talán a T-nél rákérdezhetsz, ott van-e rá mód a UPC-t engedélyeztetni...tőlük függ, nem a UPC-től, sztem.
#8643
Elküldve: 2011. 01. 24. 16:19
Idézet: zx84 - Dátum: 2011. 01. 24. 17:12
Mind a kettőn múlik. Bocs, de a válaszoddal nem lettem előrébb

#8644
Elküldve: 2011. 01. 24. 17:33
Idézet: upc on-line - Dátum: 2011. 01. 24. 12:13
Semmilyen különleges, forgalomkorlátozást eredményező, szándékos intézkedést nem alkalmaztunk, csupán egy központi hálózati komponens karbantartása során váratlanul átmeneti üzemzavar keletkezett és emiatt többen is lassulást tapasztalhattak bizonyos adatforgalmakban, jellemzően a budapesti kerületekből. A hiba elhárításán már dolgozunk és várhatóan rövid időn belül sikerül megoldanunk. A kellemetlenségekért elnézést kérünk.
Köszönjük a tájékoztatást.
Légy szíves, majd írd be, ha már elvileg mindennek jól kell működnie.
Akkor lesz érdemes próbálgatni
Egyelőre nálam még nem változott semmi tegnaphoz képest, de akkor ezek szerint hamarosan rendbe jönnek a dolgok.
#8645
Elküldve: 2011. 01. 24. 17:39
Szerkesztette: malvin 2011. 01. 24. 17:43 -kor
#8646
Elküldve: 2011. 01. 24. 17:52
Idézet: Zoli12345 - Dátum: 2011. 01. 24. 14:33
Mikor mondtam neki, hogy szerda este jó, csüt reggel rossz azt mondta egy frissítéssel elromolhat...
Mondom ugyanazon a gépen, ugyanazon beállítással mobil netről megy minden, akkor ip kellett volna neki.
No comment.
tökmindegy, nekem azt írta upc-online, hogy vélt a problémám, aztán a saját kolegái sorban elismerték..teljesen mindegy a cél a pénzt beszedni, problémát elkenni, hülyét játszani...
ezt mostanit sem hiszem, 1 hét után jöttek rá, hogy vmi nem jó, nemár...addig lapított, mint a sz@r a fűben..névszerint kellene felelősségre vonni bűnpártolásért
Szerkesztette: dematic 2011. 01. 24. 17:53 -kor
#8647
Elküldve: 2011. 01. 25. 10:22
A tegnapi napon, késő estére sikerült maradéktalanul megszüntetni a karbantartás során keletkezett üzemzavart, így már minden budapesti kerületben megfelelő sebességgel érhető el minden internetes szolgáltatás. Köszönjük a türelmet!
#8648
Elküldve: 2011. 01. 25. 17:39
Idézet: upc on-line - Dátum: 2011. 01. 25. 09:22
A tegnapi napon, késő estére sikerült maradéktalanul megszüntetni a karbantartás során keletkezett üzemzavart, így már minden budapesti kerületben megfelelő sebességgel érhető el minden internetes szolgáltatás. Köszönjük a türelmet!
Itt nálunk a XI. kerületben (Albertfalva) most már nagyjából mindenhonnan 30 Mbittel lehet tölteni, ami persze nem rossz,
csak ugye, nem oly régen még ment 100-120-szal is...
Ami egy 120-as előfizetéssel nem volna hátrány.
#8649
Elküldve: 2011. 01. 25. 19:41
a 30 MB s csomagból ma 15 MB tel töltöttem le
majdnem le a kalappal a UPC elött
#8650
Elküldve: 2011. 01. 25. 20:57
Idézet: budaisrac - Dátum: 2011. 01. 25. 19:41
a 30 MB s csomagból ma 15 MB tel töltöttem le
majdnem le a kalappal a UPC elött
Akkor oda vitték a netet a XIII.-ból.
Itt ugyanis 20:00-kor megállt, és bő 40 percig nem volt net több lakónál.
"Úgy vezess, mintha te jönnél szemben is."
"semmi sem olyan állandó, mint az ideiglenes megoldások"
#8651
Elküldve: 2011. 01. 25. 21:42
Idézet: csozsi - Dátum: 2011. 01. 25. 20:57
Itt ugyanis 20:00-kor megállt, és bő 40 percig nem volt net több lakónál.
Remélem bejelentetted a hibát !
mostanában folyamatos karbantartások vannak amelyikből némelyik fordítva sül el sajnos itt is az volt tegnap estig
szerintem nálad is az történt ma este
#8652
Elküldve: 2011. 01. 25. 21:51
Idézet: budaisrac - Dátum: 2011. 01. 25. 21:42
mostanában folyamatos karbantartások vannak amelyikből némelyik fordítva sül el sajnos itt is az volt tegnap estig
szerintem nálad is az történt ma este
Hát hogyne. Azon a telefonon, amelynek működése a nettel együtt leállt.

De már ügyfélszolga is kérte anno, hogy arról a telefonról hívjuk, ami...
Kis híján el lett küldve melegebb éghajlatra. A 1221 hívása csak saját hálóból ingyenes, mobilra meg nem költök, hogy zenét hallgathassak.
"Úgy vezess, mintha te jönnél szemben is."
"semmi sem olyan állandó, mint az ideiglenes megoldások"
#8653
Elküldve: 2011. 01. 26. 07:27
120-as netnél van lehetőség modemcserét eszközölni Motorola-ról Cisco-ra?
-Ki vele! -Jó - mondta Bölcs Elme. - A Válasz a Nagy Kérdésre. . . -Nos?. . . -Az Élet, a Világmindenség Meg Minden. . . - mondta Bölcs Elme.
-Tehát?. . . -A Válasz. . . - mondta Bölcs Elme, és megállt.
-Igen?... -A Válasz. . .
-Igen???... -Negyvenkettõ - mondta Bölcs Elme végtelen méltósággal és hidegvérrel.
#8654
Elküldve: 2011. 01. 26. 11:18
Idézet: mozesapo - Dátum: 2011. 01. 26. 07:27
120-as netnél van lehetőség modemcserét eszközölni Motorola-ról Cisco-ra?
Kedves mozesapo!
Amennyiben meghibásodott a modem vagy a tápegysége, természetesen kollégáink kicserélik az adott eszközt – nagy valószínűséggel Cisco típusúra –, ennek a kivizsgálásához azonban kérjük, hívja a 1221-es ügyfélszolgálati telefonszámot.
#8655
Elküldve: 2011. 01. 26. 14:58
Idézet: upc on-line - Dátum: 2011. 01. 26. 11:18
Amennyiben meghibásodott a modem vagy a tápegysége, természetesen kollégáink kicserélik az adott eszközt – nagy valószínűséggel Cisco típusúra –, ennek a kivizsgálásához azonban kérjük, hívja a 1221-es ügyfélszolgálati telefonszámot.
Nekem is egyre több fagyás van, cserét meg lehet úgy csinálni, hogy elviszem az eszközt ügyfélszolgálatra?
#8656
Elküldve: 2011. 01. 26. 15:49
Idézet: Jahno - Dátum: 2011. 01. 26. 14:58
Kedves Jahno!
Ügyfélszolgálati irodáinkban nincs lehetőség eszközcserére.
Adminisztrációs okokból érdemesebb inkább telefonos ügyfélszolgálatunkon bejelenteni az olyan meghibásodásokat, melyek helyszíni kiszállással és/vagy eszközcserével járhatnak, mivel kollégáinknak előzetesen távdiagnosztikai ellenőrzéseket is kell végezniük – ahogy azt az előző kommentünkben is írtuk –, majd indokolt esetben kiszállást is rögzítenek és a helyszínen cserélik ki technikusaink a problémás eszközt.
#8657
Elküldve: 2011. 01. 26. 21:03
Idézet: upc on-line - Dátum: 2011. 01. 26. 12:18
Amennyiben meghibásodott a modem vagy a tápegysége, természetesen kollégáink kicserélik az adott eszközt – nagy valószínűséggel Cisco típusúra –, ennek a kivizsgálásához azonban kérjük, hívja a 1221-es ügyfélszolgálati telefonszámot.
Nem hibásodott meg, igazából amiatt kérdezem, mivel ez csak 4 downstream csatornát tud kezelni. Én kicserélem magamnak ha az ügyfélszolgálati irodán adnak helyette Cisco-t, tuti nem okoz gondot a csere.
Szerkesztette: mozesapo 2011. 01. 26. 21:06 -kor
-Ki vele! -Jó - mondta Bölcs Elme. - A Válasz a Nagy Kérdésre. . . -Nos?. . . -Az Élet, a Világmindenség Meg Minden. . . - mondta Bölcs Elme.
-Tehát?. . . -A Válasz. . . - mondta Bölcs Elme, és megállt.
-Igen?... -A Válasz. . .
-Igen???... -Negyvenkettõ - mondta Bölcs Elme végtelen méltósággal és hidegvérrel.
#8658
Elküldve: 2011. 01. 26. 21:13
Idézet: mozesapo - Dátum: 2011. 01. 26. 21:03
Ott van egy sorral feljebb, hogy nem.

#8659
Elküldve: 2011. 01. 27. 00:04
Idézet: upc on-line - Dátum: 2011. 01. 26. 15:49
Ügyfélszolgálati irodáinkban nincs lehetőség eszközcserére.
Adminisztrációs okokból érdemesebb inkább telefonos ügyfélszolgálatunkon bejelenteni az olyan meghibásodásokat, melyek helyszíni kiszállással és/vagy eszközcserével járhatnak, mivel kollégáinknak előzetesen távdiagnosztikai ellenőrzéseket is kell végezniük – ahogy azt az előző kommentünkben is írtuk –, majd indokolt esetben kiszállást is rögzítenek és a helyszínen cserélik ki technikusaink a problémás eszközt.
Márpedig manapság nem buli egy tól-ig határban szerelőre várni olyankor, amikor egyértelműen eszközgond van.
Viszont pozitívum a hosszabb ügyfélszolgálati nyitvatartási idő.
Ha viszont opciós a cég webodalán hirdetett "szereld magad", az vajon hogy jut el az ügyfélhez?
"Úgy vezess, mintha te jönnél szemben is."
"semmi sem olyan állandó, mint az ideiglenes megoldások"
#8660
Elküldve: 2011. 01. 27. 11:20
Idézet: csozsi - Dátum: 2011. 01. 27. 00:04
Viszont pozitívum a hosszabb ügyfélszolgálati nyitvatartási idő.
Ha viszont opciós a cég webodalán hirdetett "szereld magad", az vajon hogy jut el az ügyfélhez?
Általában futárral