
akkor hogy az ügyfélszolgálati szöveghez hozzá járuljak:
Mai kommunikáció velük:
Azonosítás megvolt, megkérdezi, hogy mi a bajom... probléma elmondva...
ügyfélszolgálatos válasza: van egy digital gold és egy 30M net előfizetése... Tudta, hogy telefont is kérhet?
Nem hittem a fülemnek.....nyilván a képernyőről olvassa a kötelező szöveget.
Idézet: csozsi - Dátum: 2011. 06. 10. 21:16
Vagyunk még itt páran, akik láttak már sok gépet, sok kanócot, és közel 20 év után is bele tud futni egy-egy banális problémába, pusztán azért, mert azzal kevésbé szokott foglalkozni, más meg löki rá a választ csípőből.
Kollégámat az általa istenített Zonealarm szívatta meg párszor.
Az ügyfélszolgálaton (magam is ügyfél vagyok, nem benti észosztó) néha belefut az ember olyanba, aki nem azzal jön, hogy "húzzakidugjabeindítsaújraagépet", hanem akár fél órát is ráfordít a problémára.
A szerelők alvállalkozók, a lelkiismeretesebbje azzal kezdi a hibaelhárítást, hogy csatlakozókat cserél, hogy biztosra menjen.
Ezen kívül, mint ügyfél ismerem az olcsó kábelmodemek fagyási hibáit, ismerem a végtelenségig csengő 1221-et, leginkább mobilról hívva, hiszen amikor a telefonjuk jó, akkor általában a nettel sincs baj.
Mai kérdés az üfsz részéről: -amikor nincs net, és telefon, jó a tévé?
Válasz: nincs tévé, és előfizetés (elvileg látnia kéne üfsz-nek a rendszerben), mert ez egy iroda. (bár ettől még lehetne.)