UPC chello: bővítések és korlátozások XIII.
#10001
Elküldve: 2013. 12. 06. 08:52
Maga a kimaradás nem zavar, megesik. De a kommunikáció hiányzik.
#10002
Elküldve: 2013. 12. 06. 10:00
Idézet: Gabibácsi - Dátum: 2013. 12. 06. 08:52
Maga a kimaradás nem zavar, megesik. De a kommunikáció hiányzik.
Mondjuk az upicihun ott van a faszbuk link, ahol írták, hogy nem te vagy a béna, hanem náluk nem kóser valami, persze nem feltétlenül ott nézném meg én sem elsőre. Mondjuk ami nekem kicsit furcsa, az az, hogy amennyiben tényleg dos attack volt és nem az ő hibájuk, pofa nélkül kiírnám, hogy valami kretén segg azt hiszi, hogy kurva vicces mások előfizetett szolgáltatását blokkolni.
Amit még nagyon imádok, hogy amikor pár odalra kikerült, hogy nem megy a upcnél a nyet, akkor mindenhol kb az első 50 komment a nekem ezért nincs upicim szerű hozzászólások, ami kb a búbánatos faszt se érdekel kategória....
Szerkesztette: BoGab 2013. 12. 06. 10:07 -kor
We are the swarm. But we are becoming ... much... much more. For the final metamorphosis, has only just begun.
Nem őszinteségre, meg bizalomra kell alapozni egy kapcsolatot, hanem tcp/ip-re!
#10003
Elküldve: 2013. 12. 06. 10:24
Idézet: Gabibácsi - Dátum: 2013. 12. 06. 08:52
Maga a kimaradás nem zavar, megesik. De a kommunikáció hiányzik.
Mire végigmegy a bürokrácián, az a baj. Gondolom nem kell magyarázni, láttál már sok ilyet

#10004
Elküldve: 2013. 12. 06. 13:16
Idézet: Jahno - Dátum: 2013. 12. 06. 10:24

Abszolút értem, de kirakni a honlapra egy sávba hírként kb ugyanannyi lenne mint faszbukon szerencsétlenkedni. És mindkettőt akkor hivatalosnak tekintik, nem?
#10005
Elküldve: 2013. 12. 06. 13:48
Idézet: Gabibácsi - Dátum: 2013. 12. 06. 13:16
Én értem, ugyanezen fennakadtam, de míg Fácséra a helyi képviselet azt ír, amit akar, addig a nagy közös webszerveresre ez nem igaz és ezért írtam, hogy ismered, mikor ticket/indokolás/megmondás kell, amit valami 3 nagyobb ember is jóvá fog hagyni?
#10006
Elküldve: 2013. 12. 06. 22:25
Aki nem szeret várni, az fogja és írja át a Google DNS szervere címeire és netezzen.
"To borrow the pharse of the ancient philosopher Clarksonius, 4th century B.C. - How hard can it be?"
"Have you ever thought: Oh no, my shoehorn is far too heavy? Well, help is at hand with this special lightweight, carbonfiber ended shoehorn."
"Clarkson you great oaf!"
Twittegylet
#10007
Elküldve: 2013. 12. 06. 22:28
Dög lassú volt, szar sem jött be
Benyomtam a routeren a
8.8.8.8
és
8.8.4.4 -et és hasít mindent...
#10008
Elküldve: 2013. 12. 06. 22:32
Már kb. fél órája döglődik ismét a net nálam is (Pécs)!
Szinte mindennaposak ezek a jelenségek újabban.
Így 1 híg fos ez a szolgáltatás....
#10009
Elküldve: 2013. 12. 07. 06:59
Idézet: alibabusic - Dátum: 2013. 12. 06. 22:32
Már kb. fél órája döglődik ismét a net nálam is (Pécs)!
Szinte mindennaposak ezek a jelenségek újabban.
Így 1 híg fos ez a szolgáltatás....
Kik? Feletted lévő megoldás nem jó?
#10010
Elküldve: 2013. 12. 07. 08:16
#10011
Elküldve: 2013. 12. 07. 09:03
Idézet: alibabusic - Dátum: 2013. 12. 06. 22:32
Már kb. fél órája döglődik ismét a net nálam is (Pécs)!
Szinte mindennaposak ezek a jelenségek újabban.
Így 1 híg fos ez a szolgáltatás....
Mondd fel. Haver tegnap az EnterNet DSL-t emlegette, mondtam is, hogy jaja, még jobbakat szoptunk, mint az UPCvel. Kicsiben occsón nem lehet 100%/os szolgáltatást nyújtani, de egy bizonyos fokon nagyban, drágán sem. Nehéz felfogásotok, leírjuk naponta? És nem, nem szoktak úgy méretezni ügyfélszolgálatot, hogy ha a komplett kerület betelefonál, akkor minden előfizetőre jusson valaki.
#10012
Elküldve: 2013. 12. 07. 10:48
Idézet: Jahno - Dátum: 2013. 12. 07. 10:03
A telefon felvétele után az első dolog szokott lenni az ügyfélkód bekérése, utána pedig azonnal (még 1 percent belül) meg kéne tudni mondani, hogy látszik-e az üffél szolgáltatási helyén (már ha az adott szolgáltatás röghöz kötött) probléma, és hogy kb hány perc az ügyintézőre várakozás várható ideje. Sok szolgáltató nem így csinálja (hogy a UPC mit csinál, nem tudhatom


Szerkesztette: PatóPál 2013. 12. 07. 10:48 -kor
#10013
Elküldve: 2013. 12. 07. 11:02
Szerkesztette: PatóPál 2013. 12. 07. 11:05 -kor
#10014
Elküldve: 2013. 12. 07. 11:05
Idézet: PatóPál - Dátum: 2013. 12. 07. 11:02
Meg kell nézni a cég mivel foglalkozik, ésvagy nem is foglalkozol vele. Szintén az a szitu, hogy adnak egy felmérést, de vállalat nevében mailcímet csinálni már nem olyan egyszerű.
#10015
Elküldve: 2013. 12. 07. 11:21
Idézet: Jahno - Dátum: 2013. 12. 07. 12:05
O.K., én ezt is csinálom... de mi van azokkal, akiket épp arra kéne rászoktatni, hogy minden baromságra nem böködünk csak mert? Szerintem épp a komoly szolgáltatóknak kéne élenjárni a helyes módszerek propagálásában (addig a rövid ideig /évtizedig

#10016
Elküldve: 2013. 12. 07. 11:23
Idézet: Jahno - Dátum: 2013. 12. 07. 09:03
Ezt az ügyfélszolgálatos dolgot miért nekem címezted?
Én soha nem hívom ilyen ügyekben őket,mert:
1. Nem tudnak semmit.
2. Hazudnak.
Bezzeg árat emelni azt tudnak. Már értesítettek,hogy mind a 3 szolgáltatásomat 1 kicsit megemelik jövőre...
#10017
#10018
Elküldve: 2013. 12. 07. 12:16
Idézet: Jahno - Dátum: 2013. 12. 06. 13:48
Akikből kettő épp a Kajmán szigeteken nyaral...

#10019
Elküldve: 2013. 12. 07. 12:26
Idézet: Jahno - Dátum: 2013. 12. 07. 11:32

Már le is mondtam volna,ha a Digi kicsit fürgébb lenne...

Pontosan 1 éve huzták ki a madzagjukat a villanyoszlopokra a családi házas övezetünkben. Nyár végén már minden oszlopra felraktak 1 fehér dobozkát.
Azóta semmi nem történt. Még ígérgetni sem tudtak a bekötés idejével kapcsolatban.
Én meg csak szopok a hűség nélküli csomagommal....
#10020
Elküldve: 2013. 12. 07. 12:36
Idézet: alibabusic - Dátum: 2013. 12. 07. 12:26
Akkor ez a cég most jobb lesz és erősebb a kommunikációban, ha ígérni sem bírnak, jövőre nézve semmi terv? Néha nézz be Digis topikba is. Néha csodálom, ha működik, bár igazából működik.