HWSW Informatikai Kerekasztal: UHU Linux - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

• (80 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

UHU Linux Minden a magyar operációsrendszerről Értékeld a témát: -----

#1161 Felhasználó inaktív   gene 

• Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag

Elküldve: 2005. 08. 19. 14:44

HI!

elég kezdő vagyok, a linux-ról idáig csak hallottam :D (jókat, amugy nekem negativum, h nem lehet játszani alatta pl. cs1.6)

most tervezem az 1.2-est feltenni, de előtte volna pár kérdésem:
- mennyit foglalna a linux összesen. (mekkora partició kell neki? amugy én a szükséges méretet +4GB-ra méretezem)
- sokat MSN-ezek, ezt is lehet használni linux alatt (gondolom, h nem :D)? vagy van hasonló, amivel tudok chatelni az MSNes ismerősökkel, ugy h ők az MSN-t használják?
- Van letöltésvezérlő a linuxban vagy külön kell telepiteni (én most flashget-et használok)
- Ha letöltök fájlokat linux alatt, azokat át tudom másolni a windowsos particióra (NTFS)?
- windows alatt látom a linuxos particiót? és tudok onnan át- és rámásolni?

egyenlőre ennyit,
előre is kössz,
gene
PSN ID: geneMTS

A férfiak és a fiúk között nincs más különbség, csak a játékok ára. // A munka nem f@sz, állhat napokig.[/center]

#1162 Felhasználó inaktív   kroozo 

• Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa

Elküldve: 2005. 08. 19. 14:56

Na, menjünk szépen sorba:

Idézet: gene - Dátum: 2005. aug. 19., péntek - 15:44

HI!

elég kezdő vagyok, a linux-ról idáig csak hallottam :D (jókat, amugy nekem negativum, h nem lehet játszani alatta pl. cs1.6)

Van amit lehet, de arra ott a windows, azt kész.

Idézet

most tervezem az 1.2-est feltenni, de előtte volna pár kérdésem:
- mennyit foglalna a linux összesen. (mekkora partició kell neki? amugy én a szükséges méretet +4GB-ra méretezem)