Na, menjünk szépen sorba:
Idézet: gene - Dátum: 2005. aug. 19., péntek - 15:44
HI!
elég kezdő vagyok, a linux-ról idáig csak hallottam

(jókat, amugy nekem negativum, h nem lehet játszani alatta pl. cs1.6)
Van amit lehet, de arra ott a windows, azt kész.
Idézet
most tervezem az 1.2-est feltenni, de előtte volna pár kérdésem:
- mennyit foglalna a linux összesen. (mekkora partició kell neki? amugy én a szükséges méretet +4GB-ra méretezem)
Hát, szerintem egy olyan 6-10 gigán már akár el is lehet férni, úgy hogy dolgozni is tudj. De ha okosan válogatsz, a cuccok, amiket használsz szerintem olyan ~1-1.5 giga környékébe kényelmesen bele kell férjenek. (+swap, ami külön parti)
Idézet
- sokat MSN-ezek, ezt is lehet használni linux alatt (gondolom, h nem

)? vagy van hasonló, amivel tudok chatelni az MSNes ismerősökkel, ugy h ők az MSN-t használják?
Természetesen van több olyan kliens is, amivel lehet ,,msn-ezni''. Gaim, kopete, talán a jabber is. Mondjuk volt most egy kisebb gikszer az új verziónál, mert megint megváltoztattak valamit a protokollon, de gondolom updatelteék uhuban, vagy legalábbis csodálkoznék, ha nem lenne megoldás...
Idézet
- Van letöltésvezérlő a linuxban vagy külön kell telepiteni (én most flashget-et használok)
Van, sokféle, válogathatsz kedvedre.
Idézet
- Ha letöltök fájlokat linux alatt, azokat át tudom másolni a windowsos particióra (NTFS)?
- windows alatt látom a linuxos particiót? és tudok onnan át- és rámásolni?
Nos, az van, hogy linux alól nem lehet írni az ntfst, csak olvasni (ill. vannak rá megoldások, de azthiszem az uhu ezt alapból nem csinálja, és kicsit heggesztős, lényegében a wines dllek használatával működik a dolog.)