Idézet: Laci082 - Dátum: 2008. máj. 29., csütörtök - 12:39
Valószinűleg ellenállhatatlan ajánlatot kaptak... értsd, ócsó vót. Az meg, hogy adott dolgok nem megfelelően működnek (lassú, felvételi problémák, távirányíthatósági problémák) az ócsóság következménye.
Az UPC egy középszerű szolgáltató, és az is marad. Tükrözi ezt a volt Chello, most nem tudom hogy hívják neminternet szolgáltatás, ahol korlátok voltak-vannak, p2p korlátozás van, ahogy olvasom a youtube-ot is sikerült alacsony priorításra tenni... nevetséges. A Chellótól már jópár éve megszabadultam, kb a korlát bevezetése táján, előtte fél évet szoptam csomagvesztéssel, amire a válasz az ígéret volt, hogy majd bővítünk, és akkor jó lesz...
A lényeg, hogy fizessen a sok b*rom, és nyújtsunk nekik valamit. Hogy az nem tökéletes, esetleg meg sem közelíti az elvárt szintet, az nem számít. Amíg fizetnek elegen, az a pár pampogó menjen a sunyiba. Az a baj, hogy rájuk hagyjuk. Szvsz megszívatják magukat a hűségszerződések július-augusztusi megszüntetésével, mert ha nem javul a szolgáltatás, leszünk egy páran, akik lemondjuk, és ugrik az a néhányszor 10 ezer Ft-os havi bevétel. Ez vagy meghatja, vagy nem. A digi terjeszkedésével elfogyó ügyfélkör viszont már húsba fog vágni.

Súgó
A téma zárva.











