Idézet: Geller_1972 - Dátum: 2009. febr. 1., vasárnap - 23:05
Üdv:
Geller
Más:
Yany is látta szerintem, hogy egy másik fórumon is boncolgattuk azt a témát, miszerint egy komolyabb Nvidia kártya mellé NEM sli-ben berakott, Physx képes, egy kimondottan nem gyári Physx kártyát ha berakunk, akkor az ugye mégis tud Physx kártyaként funkcionálni. Konkrétan a cikk egy kicsit vadabb, de működő dologról szólt, de most nem ez a lényeg. Arra lennék kíváncsi, hogy a cuda driveren kívül a Physx-t is használja e a projekt. természetesen a másik kártyán keresztül?
Ha van valakinek két Nvidia karija, vagy egy nvidia, és egy Ati, megnézhetnénk..
PhysX = egy fizikai számításokat végző programok készítését megkönnyítő alkalmazás-programozási könyvtár/interfész (API). A folding @ home teljesen más számításokat végez, a PhysX API függvényeit egyáltalán nem használja. Az NVIDIA kártyákon sem azon keresztül megy a számítás, hanem ha jól tudom, akkor CUDA-t használnak a kliensekhez. ATI-nál pedig már jó ideje arra várok, hogy legalább valami hír legyen róla, hogy az ő CUDA-jukat, vagyis a Stream-et használják már, mert még csak DirectX hívásokat alkalmaznak, amelyek elsősorban még grafikai feladatok ellátására vannak kitalálva. Így érthetően nem is a leggyorsabb vele a számítás. A DirectX 11 majd változtat a dolgon (kifejezetten "general purpose" számításokat gyorsító függvényekkel lesz megáldva), amit a fejlesztők már el is érhetnek, de nem tudom, hogy az AMD most arra áll-e rá, vagy a saját API-jukat, a Stream-et fogja-e nyomatni a folding projektben is.

Súgó
A téma zárva.














