HWSW Informatikai Kerekasztal: KRESZ II. - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

  • (1051 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 374
  • 375
  • 376
  • 377
  • 378
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

KRESZ II. Értékeld a témát: ***** 2 szavazás

#7501 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 09. 06. 15:16

Idézet: donphobos - Dátum: 2009. szept. 5., szombat - 14:58

Az idős emberek állati veszélyesek: makacsok, nem látnak, nem hallanak, de még tudják magukról hogy ők alkalmasak a közlekedésre. Aztán néha már nem. Persze van kivétel, de az mint tudjuk ritka.

Üdv!

Az amúgy melyik ösztön, amitől trabant hangra balra rántja az ember a kormányt  :think:

#7502 Felhasználó inaktív   Diopapa 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.220
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 09. 06. 16:44

Kerékagy blog.... LOL Nem is tudom melyik részt emeljem ki, a nagy része orbitális baromság :) De az indokok tetszenek, miért kell szabálytalankodni kerékpárral  :smoker:  :Đ
National Organization of Men Against Amazonian Masterhood

#7503 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 09. 06. 17:06

Én azért kiváncsi lennék rá, mert így csak üres puffogtatás amit írsz. Én sem értek együtt mindennel, amit leírnak, de ez a nagy része orbitális baromság kicsit erős.

#7504 Felhasználó inaktív   kroozo 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 21.900
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 09. 06. 17:27

Valoban johetne egy kicsit reszletezese a baromsagoknak :)
And as we wind on down the road
Our shadows taller than our soul.


“It is often said that before you die your life passes before your eyes. It is in fact true. It's called living.”

#7505 Felhasználó inaktív   perzecutor 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.291
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 09. 06. 17:54

tényleg megszünt az a szabály, hogy csak írni-olvasni tudók kaphatnak jogosítványt? (ezt az általános iskolai bizonyítvány 'bizonyította' eddig.)
Business as usual. We fucked up everything.

#7506 Felhasználó inaktív   Diopapa 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.220
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 09. 06. 19:14

Idézet: Mumia - Dátum: 2009. szept. 6., vasárnap - 18:06

Én azért kiváncsi lennék rá, mert így csak üres puffogtatás amit írsz. Én sem értek együtt mindennel, amit leírnak, de ez a nagy része orbitális baromság kicsit erős.

Pl megmagyarázza miért sz@rik nagy ívben minden szabályra :) Nem megy a bicikliúton mert kátyús (lol) nem áll meg a stoptáblánál/pirosnál, tudom, hogy több országban mehetnek szemben az egyirányú utcában a kerékpárosok, nálunk ez fail ugyan úgy mint a buszsáv használata és a jobbról kerülöm a kocsisort :) Persze nem kell ismerniük a KRESZ-t, nem kell rá biztosítás, nem kell semmi, de a sebességkorlátozást át kell gondolni....
National Organization of Men Against Amazonian Masterhood

#7507 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 09. 06. 19:49

Idézet: Diablovazze - Dátum: 2009. szept. 6., vasárnap - 20:14

Pl megmagyarázza miért sz@rik nagy ívben minden szabályra :) Nem megy a bicikliúton mert kátyús (lol) nem áll meg a stoptáblánál/pirosnál, tudom, hogy több országban mehetnek szemben az egyirányú utcában a kerékpárosok, nálunk ez fail ugyan úgy mint a buszsáv használata és a jobbról kerülöm a kocsisort :) Persze nem kell ismerniük a KRESZ-t, nem kell rá biztosítás, nem kell semmi, de a sebességkorlátozást át kell gondolni....

Szerintem a legveszélyesebb kihágás biciklis részéről az egyirányú utcában szembe menés, pedig legtöbben ezt tartják a legmebocsájthatóbb bűnnek biciklin ülve. Csak abba nem gondol bele a szerencsétlen, hogy a keresztező útról érkezők nem fognak rá számítani. Mert ha úgy menne, hogy minden kereszteződésnél megállna mintha stoptábla lenne, akkor ok menjen. De szerintem akkor már gyorsabb arra kerülni ami nem egyirányú.

Ami a piros lámpát illeti, az kevésbé veszélyes, mert akár hiszed akár nem, tényleg jobban belátni a kereszteződéseket biciklin ülve. Ettől függetlenül én ha autóúton megyek sose megyek át piroson, szépen kivárom. Viszont a bicikliútra telepített nyomógombos lófaszokon szemrebbenés nélkül átmegyek ha szabad az út. Azt aki kitalálta, hogy oda olyanok kellenek elküldeném sóbányába. Megállsz megnyomod a gombot, utána 2 lámpaváltás után enged át, csak azért, hogy az előtte 25m-rel levő következő ilyennnél megint megállhass és nyomhasd a gombot.
Pl a rákos patak melletti bicikliút, ahol teljesen beláthatatlan a keresztező út és úgyis meg kell állnod előtte, ott nincs lámpa. De ahol már 50m-ről látod, hogy jön e valami, oda a nagyokosok nyomógombos lámpát telepítettek a macisajt helyére. Hát a qrva anyja álljon meg neki.

A buszsávban biciklizéssel nem tudom mi a baja bárkinek is, a kreszen kívül. Te komolyan jobban örülnél neki, ha az autók között kóvályogna a biciklis, ahelyett, hogy a töküres buszsávban menne?

Zebrán biciklizés, egy baromság, egyáltalán hogy kerül a biciklis a zebrára? Ha a párhuzamos úton megy, akkor átmegy az úton, amikor zöld a lámpa, ha ki akarja használni a zebrán az előnyt igenis szálljon le, mert qrva veszélyes egy a holttérből átszáguldó biciklis a zebrán amikor kanyarodsz.

Ezzel el is érkesztünk a másik pellengérhez az út mellett párhuzamosan haladó bicikliúthoz. Én azért nem használom biciklivel, mert sokkal de sokkal veszélyesebb mint az út széle.
A jobbra kanyarodó autós nem lát időben, csak a vakszerencsén múlik, hogy nem üt el. A mellékutcából érkező autó meg megint nem ad elsőbbséget, nem is tud, mert ha annyira kidugja az orrát, hogy belássa a bicikliutat az autó eleje már rajta van, és ha emberi tempóval jössz nekiütközhetsz.  Így a biciklisnek két választása van, ha nem akar rövidúton elpusztulni: Vagy minden útkereszteződésnél megáll, és elengedi a jobbra kanyaradó autót, vagy megvárja amíg biztos lesz, hogy megáll, és benéz a betorkolló kis utcába is, hogy onnan se jön valaki. Vagyis mintha minden bekötő útnál egy stop tábla lenne úgy kell mennie, pedig kresz szerint neki van elsőbbsége végig mindenkivel szemben. Vagy a másik lehetőség, amit én szoktam választani, hogy inkább rámegyek az útra, ugyanis ott a jobbra kanyarodó is lát, és a mellékútról érkező is lát, és meg fogja adni az elsőbbséget.

Ami a járdán biciklizést illeti, felőlem mehet ott, amíg nem veszélyezteti a gyalogosokat, de a qrva anyját csöngesse le a járdán. Én mint biciklis elvárom a gyalogosoktól, hogy letakarodjanak a kerékpárútról, ha már arra szottyan úri kedvük, hogy a kerékpárúttól 2m-re levő gyalogosjárda helyett azon sétáltatják a korcsaikat. Így csak természetes, hogy elfogadom, hogy a járda viszont az övéké, ha elengednek megköszönöm, ha nem férek el mellettük lelassítok, sőt ha kell meg is állok, de nem fogom lecsöngetni. Ez ugyanakkora ha nem nagyobb bunkóság, mint amikor az autós ledudálja a biciklist az útról.

Villamossínen biciklizésről nem tudok nyilatkozni, én mint biciklis is úgy gondolom, hogy extrém sportnak talán elmenne, de nap mint nap így közlekedni kissé merész. Főleg zárt villamospályán, menekülőútvonal nélkül.

A sebességkorlátozással nem tudom mit akar, szerintem elég pontosan definiálva van, hogy járdán 10kmh, kerékpár+gyalogúton 20kmh, közúton és dedikált kerékpárúton pedig 40kmh

Szerintem 40-nél nem is kell többet engedni, mert a kerékpár fékje jóval kevésbé hatékony mint egy autóé vagy motoré. Na nem mintha láttam volna valaha, hogy bicikliseket radaroztak volna :) Esetleg lakott területen kívül lehetne magasabb a sebességhatár, hogy az outisok kiélhessék magukat. De a legtöbb kocabiciklis saját erőből amúgy se bírja átlépni a 40-et sík úton.

A jobbról kerülöm a kocsisort az önvédelmi mehanizmus, én esküszöm megpróbáltam balról kerülni őket, attól még vörösebb lett az autósók feje, sőt 5-ből 3 behúzódott a felezővonalra, nehogy el tudjak menni. Így marad a jobbról előzés. Pedig motorosok elől már egyre többen húzódnak le jobbra, nem értem a bicikli miért vált ki ekkora ellenszenvet, hogy mindenáron hátráltatni próbálnak, leszorítással is akár. Különösen a fehér furgonokkal gyűlt meg a bajom, amikor balról próbáltam előzni az álló / araszoló kocsisort.

#7508 Felhasználó inaktív   Diopapa 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.220
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 09. 06. 20:01

Idézet: Mumia - Dátum: 2009. szept. 6., vasárnap - 20:49

Szerintem a legveszélyesebb kihágás biciklis részéről az egyirányú utcában szembe menés, pedig legtöbben ezt tartják a legmebocsájthatóbb bűnnek biciklin ülve. Csak abba nem gondol bele a szerencsétlen, hogy a keresztező útról érkezők nem fognak rá számítani. Mert ha úgy menne, hogy minden kereszteződésnél megállna mintha stoptábla lenne, akkor ok menjen. De szerintem akkor már gyorsabb arra kerülni ami nem egyirányú.

Ami a piros lámpát illeti, az kevésbé veszélyes, mert akár hiszed akár nem, tényleg jobban belátni a kereszteződéseket biciklin ülve. Ettől függetlenül én ha autóúton megyek sose megyek át piroson, szépen kivárom. Viszont a bicikliútra telepített nyomógombos lófaszokon szemrebbenés nélkül átmegyek ha szabad az út. Azt aki kitalálta, hogy oda olyanok kellenek elküldeném sóbányába. Megállsz megnyomod a gombot, utána 2 lámpaváltás után enged át, csak azért, hogy az előtte 25m-rel levő következő ilyennnél megint megállhass és nyomhasd a gombot.
Pl a rákos patak melletti bicikliút, ahol teljesen beláthatatlan a keresztező út és úgyis meg kell állnod előtte, ott nincs lámpa. De ahol már 50m-ről látod, hogy jön e valami, oda a nagyokosok nyomógombos lámpát telepítettek a macisajt helyére. Hát a qrva anyja álljon meg neki.

A buszsávban biciklizéssel nem tudom mi a baja bárkinek is, a kreszen kívül. Te komolyan jobban örülnél neki, ha az autók között kóvályogna a biciklis, ahelyett, hogy a töküres buszsávban menne?

Zebrán biciklizés, egy baromság, egyáltalán hogy kerül a biciklis a zebrára? Ha a párhuzamos úton megy, akkor átmegy az úton, amikor zöld a lámpa, ha ki akarja használni a zebrán az előnyt igenis szálljon le, mert qrva veszélyes egy a holttérből átszáguldó biciklis a zebrán amikor kanyarodsz.

Ezzel el is érkesztünk a másik pellengérhez az út mellett párhuzamosan haladó bicikliúthoz. Én azért nem használom biciklivel, mert sokkal de sokkal veszélyesebb mint az út széle.
A jobbra kanyarodó autós nem lát időben, csak a vakszerencsén múlik, hogy nem üt el. A mellékutcából érkező autó meg megint nem ad elsőbbséget, nem is tud, mert ha annyira kidugja az orrát, hogy belássa a bicikliutat az autó eleje már rajta van, és ha emberi tempóval jössz nekiütközhetsz.  Így a biciklisnek két választása van, ha nem akar rövidúton elpusztulni: Vagy minden útkereszteződésnél megáll, és elengedi a jobbra kanyaradó autót, vagy megvárja amíg biztos lesz, hogy megáll, és benéz a betorkolló kis utcába is, hogy onnan se jön valaki. Vagyis mintha minden bekötő útnál egy stop tábla lenne úgy kell mennie, pedig kresz szerint neki van elsőbbsége végig mindenkivel szemben. Vagy a másik lehetőség, amit én szoktam választani, hogy inkább rámegyek az útra, ugyanis ott a jobbra kanyarodó is lát, és a mellékútról érkező is lát, és meg fogja adni az elsőbbséget.

Ami a járdán biciklizést illeti, felőlem mehet ott, amíg nem veszélyezteti a gyalogosokat, de a qrva anyját csöngesse le a járdán. Én mint biciklis elvárom a gyalogosoktól, hogy letakarodjanak a kerékpárútról, ha már arra szottyan úri kedvük, hogy a kerékpárúttól 2m-re levő gyalogosjárda helyett azon sétáltatják a korcsaikat. Így csak természetes, hogy elfogadom, hogy a járda viszont az övéké, ha elengednek megköszönöm, ha nem férek el mellettük lelassítok, sőt ha kell meg is állok, de nem fogom lecsöngetni. Ez ugyanakkora ha nem nagyobb bunkóság, mint amikor az autós ledudálja a biciklist az útról.

Villamossínen biciklizésről nem tudok nyilatkozni, én mint biciklis is úgy gondolom, hogy extrém sportnak talán elmenne, de nap mint nap így közlekedni kissé merész. Főleg zárt villamospályán, menekülőútvonal nélkül.

A sebességkorlátozással nem tudom mit akar, szerintem elég pontosan definiálva van, hogy járdán 10kmh, kerékpár+gyalogúton 20kmh, közúton és dedikált kerékpárúton pedig 40kmh

Szerintem 40-nél nem is kell többet engedni, mert a kerékpár fékje jóval kevésbé hatékony mint egy autóé vagy motoré. Na nem mintha láttam volna valaha, hogy bicikliseket radaroztak volna :) Esetleg lakott területen kívül lehetne magasabb a sebességhatár, hogy az outisok kiélhessék magukat. De a legtöbb kocabiciklis saját erőből amúgy se bírja átlépni a 40-et sík úton.

A jobbról kerülöm a kocsisort az önvédelmi mehanizmus, én esküszöm megpróbáltam balról kerülni őket, attól még vörösebb lett az autósók feje, sőt 5-ből 3 behúzódott a felezővonalra, nehogy el tudjak menni. Így marad a jobbról előzés. Pedig motorosok elől már egyre többen húzódnak le jobbra, nem értem a bicikli miért vált ki ekkora ellenszenvet, hogy mindenáron hátráltatni próbálnak, leszorítással is akár. Különösen a fehér furgonokkal gyűlt meg a bajom, amikor balról próbáltam előzni az álló / araszoló kocsisort.

:) Lehet, hogy a TE biciklid fékje komolyabb mint az autóké (arányaiban) de sok szutyok kerékpár is van :) az autósok sem hivatkozhatnak arra, hogy nekem Ferrarim van, én mehetek gyorsabban :p arról nem beszélve, hogy száguldoznak a forgalomban úgy, hogy elvben fogalmuk sem kell lenni semmiről, ha annyival elcsapnak egy gyalogot, annak már komoly sérüléseket fognak okozni :p Ha meg kivasal egy kishteher, mert nem áll meg a pirosnál/stoptáblánál a komolyfékes bicikliddel együtt, akkor gondolj arra, hogy szegény hát jobban átlátja a forgalmat mint egy autós, szal' neki szabad...  :rolleyes:

A kerékpáros meg qrvára nem zavar a buszsávban (ki mondta hogy üres?) lehet, hogy újat mondok, de  abban közlekednek a buszok. Szóval egy szép nagy kocka busz a böszme nagy holttereivel + tehetetlenségével, + egy 30-50-el drótszamáron száguldozó 0 kresztudású böszme puhatestű = epic fail szvsz....
National Organization of Men Against Amazonian Masterhood

#7509 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 09. 06. 20:36

Idézet: Diablovazze - Dátum: 2009. szept. 6., vasárnap - 21:01

:) Lehet, hogy a TE biciklid fékje komolyabb mint az autóké (arányaiban) de sok szutyok kerékpár is van :) az autósok sem hivatkozhatnak arra, hogy nekem Ferrarim van, én mehetek gyorsabban :p arról nem beszélve, hogy száguldoznak a forgalomban úgy, hogy elvben fogalmuk sem kell lenni semmiről, ha annyival elcsapnak egy gyalogot, annak már komoly sérüléseket fognak okozni :p Ha meg kivasal egy kishteher, mert nem áll meg a pirosnál/stoptáblánál a komolyfékes bicikliddel együtt, akkor gondolj arra, hogy szegény hát jobban átlátja a forgalmat mint egy autós, szal' neki szabad...  :rolleyes:

Olvasd át mégegyszer  :confused: Mert nem tudom mire válaszoltál, de biztos nem arra amit írtam. Vagy már annyira elöntötte az agyad a gyűlölet a biciklisek iránt, hogy mindenbe azt olvasod bele?

Idézet

A kerékpáros meg qrvára nem zavar a buszsávban (ki mondta hogy üres?) lehet, hogy újat mondok, de  abban közlekednek a buszok. Szóval egy szép nagy kocka busz a böszme nagy holttereivel + tehetetlenségével, + egy 30-50-el drótszamáron száguldozó 0 kresztudású böszme puhatestű = epic fail szvsz....


Igen, közlekednek a buszok, csak nem találkoznak soha, mert a busz 200m-enként megáll. Aztán amíg áll a biciklis úgyis akkora előnyre tesz szert, hogy nem éri utol. Persze kivéve, akkor, ha van akkora böszme, a buszos, hogy kielőzi a biciklist, a megálló előtt 50m-el, majd mielőtt még elhagyta volna jobbra indexelve hőbörög, hogy mit keres ott a biciklis  :omg: Ilyet egyébként autóstól is láttam már, hogy kielőz, majd elkezd jobbra indexelni, hogy ő jobbra akar kanyarodni, és még ő áll neki feljebb, hogy miért vagyok mellette.

#7510 Felhasználó inaktív   Diopapa 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.220
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 09. 06. 20:57

Idézet: Mumia - Dátum: 2009. szept. 6., vasárnap - 21:36

Olvasd át mégegyszer  :confused: Mert nem tudom mire válaszoltál, de biztos nem arra amit írtam. Vagy már annyira elöntötte az agyad a gyűlölet a biciklisek iránt, hogy mindenbe azt olvasod bele?



Igen, közlekednek a buszok, csak nem találkoznak soha, mert a busz 200m-enként megáll. Aztán amíg áll a biciklis úgyis akkora előnyre tesz szert, hogy nem éri utol. Persze kivéve, akkor, ha van akkora böszme, a buszos, hogy kielőzi a biciklist, a megálló előtt 50m-el, majd mielőtt még elhagyta volna jobbra indexelve hőbörög, hogy mit keres ott a biciklis  :omg: Ilyet egyébként autóstól is láttam már, hogy kielőz, majd elkezd jobbra indexelni, hogy ő jobbra akar kanyarodni, és még ő áll neki feljebb, hogy miért vagyok mellette.

Youtube tele van olyan videokkal ahol a kerékáros azt hiszi, sose éri utol... sztem te próbáld meg értelmezni én mit írtam. :p Mindenféle papírok/felelősségre vonhatóság nélkül akarsz repeszteni az autók tempójában olyan járművön ami jó eséllyel szerelőt se semmit nem látott soha... sztem elég vicces már bocs...
National Organization of Men Against Amazonian Masterhood

#7511 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 09. 07. 08:30

Idézet: Diablovazze - Dátum: 2009. szept. 6., vasárnap - 21:57

Youtube tele van olyan videokkal ahol a kerékáros azt hiszi, sose éri utol... sztem te próbáld meg értelmezni én mit írtam. :p Mindenféle papírok/felelősségre vonhatóság nélkül akarsz repeszteni az autók tempójában olyan járművön ami jó eséllyel szerelőt se semmit nem látott soha... sztem elég vicces már bocs...

OLVASD MÁR EL, MÁR NEM TUDOK MIT MONDANI, MERT AZ ELLENKEZŐJÉT OLVASTAD KI BELŐLE BASSZUS.

Tudom, hogy utálod a biciklisiket, de azért ne adjál már a számba olyan dolgokat, aminek az ellenkezőjét mondtam. Igen, megértem, hogy a biciklis ezrelék költségből gyorsabban tud haladni a dugóban mint az autó, de ne rám borítsad már ebből fakadó frusztráltságodat.

Szerkesztette: Mumia 2009. 09. 07. 08:32 -kor


#7512 Felhasználó inaktív   Iguana 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 20.336
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 09. 07. 09:12

Idézet

Szerintem 40-nél nem is kell többet engedni, mert a kerékpár fékje jóval kevésbé hatékony mint egy autóé vagy motoré.


Talán így... :rolleyes:
Egy alkoholista nyakpárna kalandjai amarra, meg túl: phulop.wordpress.com BBM channel: C00490982 Twitter: @phulopblog

#7513 Felhasználó inaktív   Ndrew 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 12.522
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 09. 07. 09:25

Idézet: Mumia - Dátum: 2009. szept. 6., vasárnap - 20:49

Így a biciklisnek két választása van, ha nem akar rövidúton elpusztulni: Vagy minden útkereszteződésnél megáll, és elengedi a jobbra kanyaradó autót, vagy megvárja amíg biztos lesz, hogy megáll, és benéz a betorkolló kis utcába is, hogy onnan se jön valaki.

Azért ez így túlzás szerintem. Én mindig úgy megyek a kerékpárúton, hogy ha nem kapom meg az elsőbbséget, akkor se legyen gond, és meg tudjak állni probléma nélkül. De megállni azért nem kell, csak ha épp nem adják meg az elsőbbséget. Egyébként meg csak lassítok, hogy esetleg meg tudjak állni, és ezt elég dinamikusan lehet csinálni, pedig itt például van egy csomó nehezen belátható kis utca, mégis elég jó tempót tudok tartani. A párhuzamos utat úgyis lehet folyamatosan figyelni, tényleg csak a kikanyarodókra kell egy csöppet odafigyelni, mert megesik, hogy ha akarna se tudna észrevenni, ha nem lassítanál.

Idézet: Mumia - Dátum: 2009. szept. 6., vasárnap - 20:49

A jobbról kerülöm a kocsisort az önvédelmi mehanizmus, én esküszöm megpróbáltam balról kerülni őket, attól még vörösebb lett az autósók feje, sőt 5-ből 3 behúzódott a felezővonalra, nehogy el tudjak menni. Így marad a jobbról előzés. Pedig motorosok elől már egyre többen húzódnak le jobbra, nem értem a bicikli miért vált ki ekkora ellenszenvet, hogy mindenáron hátráltatni próbálnak, leszorítással is akár. Különösen a fehér furgonokkal gyűlt meg a bajom, amikor balról próbáltam előzni az álló / araszoló kocsisort.

Szabálytól függetlenül engem nem zavar, ha egy motoros, vagy egy kerékpáros ésszel elmegy az autó mellett, félre is húzom a kormányt amint lehet. (Szerk.: Az indokolatlan sávok közötti cikázás megint más.) De ebbe nem tartozik bele az, hogy elszáguld, és ezt főleg a kerékpárosoknál látom. Főleg, ha nem fér el kényelmesen, akkor várja szépen ki ameddig picit arrébb megyek, mert azt már nem tolerálom, ha hozzáér az autóhoz és türelmetlen, de ez a gyalogosokra is vonatkozik, még akkor is ha talán igaza is lenne. :Đ Csakmert épp nemrég volt rá precedens. :) És a legeslegrosszabb, ha előre megy és vissza kell előzni a lámpa után, ilyenkor kár előre menni, csak hátráltat mindenkit és ő se lesz előrébb. Egyszer kétszer persze megeshet, de ha minden lámpánál ezt teszi, akkor az nem túl korrekt másokkal szemben. Motorostól láttam már olyat, hogy nem ment előre, mert úgyse tudja tartani a tempót. De kerékpárostól még nem, pedig ha nincs kimondott zsúfoltság, akkor ők sehogy se tudják tartani a tempót.
Szerk.: Mondjuk ettől függetlenül nem fogom akkor se feltartani, ha nem érzem jogosnak, nem önbíráskodom, meg nem hiányzik, hogy nekimenjen a kocsinak, csak nem tartom fair-nek.

Szerkesztette: Ndrew 2009. 09. 07. 09:32 -kor


#7514 Felhasználó inaktív   Warrior 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.246
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 09. 07. 09:45

Elütötték a motorosrendőrt

És ez Hollandia. Na, nálunk milyen lehet a morál...? Ha már előre sem lát az ember. De azért biztos jó érvek lesznek a megmagyarázó oldalon... :)
"Hey Ripley, don't worry. Me and my squad of ultimate badasses will protect you! Check it out! Independently targeting particle beam phalanx. Vwap! Fry half a city with this puppy. We got tactical smart missiles, phase-plasma pulse rifles, RPGs, we got sonic electronic ball breakers! We got nukes, we got knives, sharp sticks..."

#7515 Felhasználó inaktív   Diopapa 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.220
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 09. 07. 09:54

Idézet: Mumia - Dátum: 2009. szept. 7., hétfő - 9:30

OLVASD MÁR EL, MÁR NEM TUDOK MIT MONDANI, MERT AZ ELLENKEZŐJÉT OLVASTAD KI BELŐLE BASSZUS.

Tudom, hogy utálod a biciklisiket, de azért ne adjál már a számba olyan dolgokat, aminek az ellenkezőjét mondtam. Igen, megértem, hogy a biciklis ezrelék költségből gyorsabban tud haladni a dugóban mint az autó, de ne rám borítsad már ebből fakadó frusztráltságodat.

Valóban félreolvastam elnézést. :) A többit fentartom továbbra is :) Mondjuk azt is pont lesz*rom, hogy hány kerékpárost vasalnak ki ha megvalósulnak ezek az idióta szabályok csak ne velem végeztessék el a piszkos munkát.... Amúgy meg nem utálom a bicikliseket, azokat utálom akik ilyen szinten szarnak a szabályokra és még nekik áll feljebb :p

szerk: kicsit még kötözködésképpen megkérdezném, hogy ha szerinted tényleg szarabb a fékje no meg ugye úgy is te húzod a rövidebbet, akkor miért olyan nehéz (nem neked, úgy általánosságban) megállni a pirosnál/stoptáblánál, hiszen elemi érdeked. A másik ami sztem elég sok autóst bosszant a pirosnál előrecsorgás. Miért sz@rnak/sz@rtok annyira az autósokra, hogy elvárjátok hogy 5-10x is akár előzzenek meg a szűk sávok keretei között, mert ti előrecsorogtok, persze a zöld lámpánál nyilván elmegy mellettetek (sokadszorra is) ugyan azok az autósok? Ha pedig sz@rtok (és igen sz@tok), akkor miért várjátok el, hogy ők ne ignoráljanak benneteket ugyan úgy?

Szerkesztette: Diablovazze 2009. 09. 07. 09:57 -kor

National Organization of Men Against Amazonian Masterhood

#7516 Felhasználó inaktív   Diopapa 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.220
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 09. 07. 09:54

Idézet: *Iguana* - Dátum: 2009. szept. 7., hétfő - 10:12

Talán így... :rolleyes:

Köszi :)
National Organization of Men Against Amazonian Masterhood

#7517 Felhasználó inaktív   Warrior 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.246
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 09. 07. 10:13

Idézet: Diablovazze - Dátum: 2009. szept. 7., hétfő - 10:54

... miért olyan nehéz (nem neked, úgy általánosságban) megállni a pirosnál/stoptáblánál, hiszen elemi érdeked. ...

Igen, a piros az mindenkinek az, kivéve persze a megküljelzéseket használónak, meg egyéb. De normális járműnek piros, hiába látja, hogy nem jön senki. Akkor autóval is átmehetnének, stb. A piros az tilos.
"Hey Ripley, don't worry. Me and my squad of ultimate badasses will protect you! Check it out! Independently targeting particle beam phalanx. Vwap! Fry half a city with this puppy. We got tactical smart missiles, phase-plasma pulse rifles, RPGs, we got sonic electronic ball breakers! We got nukes, we got knives, sharp sticks..."

#7518 Felhasználó inaktív   hkpk 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.536
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 09. 07. 10:54

Idézet: Mumia - Dátum: 2009. szept. 6., vasárnap - 19:49

1.Szerintem a legveszélyesebb kihágás biciklis részéről az egyirányú utcában szembe menés, pedig legtöbben ezt tartják a legmebocsájthatóbb bűnnek biciklin ülve.

Ami a piros lámpát illeti, az kevésbé veszélyes, mert akár hiszed akár nem, tényleg jobban belátni a kereszteződéseket biciklin ülve. Ettől függetlenül én ha autóúton megyek sose megyek át piroson, szépen kivárom.

Zebrán biciklizés, egy baromság, egyáltalán hogy kerül a biciklis a zebrára? Ha a párhuzamos úton megy, akkor átmegy az úton, amikor zöld a lámpa, ha ki akarja használni a zebrán az előnyt igenis szálljon le, mert qrva veszélyes egy a holttérből átszáguldó biciklis a zebrán amikor kanyarodsz.
A sebességkorlátozással nem tudom mit akar, szerintem elég pontosan definiálva van, hogy járdán 10kmh, kerékpár+gyalogúton 20kmh, közúton és dedikált kerékpárúton pedig 40kmh

Szerintem 40-nél nem is kell többet engedni, mert a kerékpár fékje jóval kevésbé hatékony mint egy autóé vagy motoré. Na nem mintha láttam volna valaha, hogy bicikliseket radaroztak volna :) Esetleg lakott területen kívül lehetne magasabb a sebességhatár, hogy az outisok kiélhessék magukat. De a legtöbb kocabiciklis saját erőből amúgy se bírja átlépni a 40-et sík úton.

A jobbról kerülöm a kocsisort az önvédelmi mehanizmus, én esküszöm megpróbáltam balról kerülni őket, attól még vörösebb lett az autósók feje, sőt 5-ből 3 behúzódott a felezővonalra, nehogy el tudjak menni. Így marad a jobbról előzés.

1. Mondjuk igen, és szerintem meg kellene nézni közelebbről a külföldi példákat, mert ott olyan utakról lehet szó, ahol napi 10 autóbehajtás is előfordul, nem budapesti útmegoldásokról (egy erre egy arra utca) lehet szó, full forgalommal.

2. A piros lámpánál én is megállok, nem ért pihenni, kihasználható ivásra, és nem igaz, hogy jobban belátható, emiatt szabad, mert kamionos még magasabban van, még jobban belátja, akkor ő is szarja el a pirost? És megugatom a mellettem pirosnál elhúzókat...

3. Igen. Főleg, ha zöld ott, akkor gyalogosok is vannak.

4. Nekem azért jobb a fékem, de az igaz, kell mind a két kezem hozzá, egy fékkel tényleg gáz.
Amerre járok, sok szakaszon el lehet érni akár a 45 km/h-t a 26-os montival, főleg az ilyen hátszelek melllet, ami pl. ezen a hétvégén is volt... (Itt szoktak a motorosok egy kerékre állva gyorsulni)

5. Miért kell jobbról vagy akár balról megkerülni a kocsisort? Mert pirosnál áll, vagy valami miatt dugó van? A pirosnál miért kell megelőzni? Lesz ebből valami előnye a biciklisnek? Nem mind1, hogy elől várja a zöldet, vagy hátul? Nem mind1, hogy az autók elé kerül, amik zöld után úgyis visszaelőzik?
/Lehet, hogy ez csak az általam bejárt utakon igaz, de ott égedta világon semmi értleme a kocsirost megelőzni. Kivéve talán az egyik esztergomi stoplámpát, ahol egyik piros akár 15 perc hosszú is lehet. (lemértem). De itt én felmászok a járdára, és eltolom a bringát, hamarabb túljutok a pirosn így.../

#7519 Felhasználó inaktív   vipi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.186
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 09. 07. 10:58

Idézet: Diablovazze - Dátum: 2009. szept. 7., hétfő - 10:54

szerk: kicsit még kötözködésképpen megkérdezném, hogy ha szerinted tényleg szarabb a fékje no meg ugye úgy is te húzod a rövidebbet, akkor miért olyan nehéz (nem neked, úgy általánosságban) megállni a pirosnál/stoptáblánál, hiszen elemi érdeked. A másik ami sztem elég sok autóst bosszant a pirosnál előrecsorgás. Miért sz@rnak/sz@rtok annyira az autósokra, hogy elvárjátok hogy 5-10x is akár előzzenek meg a szűk sávok keretei között, mert ti előrecsorogtok, persze a zöld lámpánál nyilván elmegy mellettetek (sokadszorra is) ugyan azok az autósok? Ha pedig sz@rtok (és igen sz@tok), akkor miért várjátok el, hogy ők ne ignoráljanak benneteket ugyan úgy?

Gondolom fordítva kell értelmezni.
A bicikli, mivel viszonylag lassú+emberi erő hajtotta így kritikusabb az idő-faktor. Nem hatékony megállni+elindulni, ha nincs különösebb oka.

A pirosnál előre araszolás: lehet, hogy 10x megelőzik újra és emiatt nem kerül előrébb, de ez csak a megelőző kocsihoz képest igaz. Magához képest nyilván előbbre van jóval, mintha soha nem menne előre.

#7520 Felhasználó inaktív   Warrior 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.246
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 09. 07. 11:05

Idézet: hkpk - Dátum: 2009. szept. 7., hétfő - 11:54

... egy fékkel tényleg gáz. ...

:offtopic: Na a szójátékokba ne menjünk bele... :)
"Hey Ripley, don't worry. Me and my squad of ultimate badasses will protect you! Check it out! Independently targeting particle beam phalanx. Vwap! Fry half a city with this puppy. We got tactical smart missiles, phase-plasma pulse rifles, RPGs, we got sonic electronic ball breakers! We got nukes, we got knives, sharp sticks..."

Téma megosztása:


  • (1051 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 374
  • 375
  • 376
  • 377
  • 378
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

3 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 3 vendég, 0 anonim felhasználó