HWSW Informatikai Kerekasztal: KRESZ II. - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

  • (1051 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 381
  • 382
  • 383
  • 384
  • 385
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

KRESZ II. Értékeld a témát: ***** 2 szavazás

#7641 Felhasználó inaktív   blabla* 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.227
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 09. 08. 14:15

Idézet: keton - Dátum: 2009. szept. 8., kedd - 14:23

Aki úgy megy át a piroson, hogy nem egy másodperccel előtte váltott a lámpa, tehát előre megfontolt szándékkal, szándékosan áthajt a tiltó jelzésen, az igen, komplett elmebeteg, teljesen kamikáze, idióta balf@sz (a járműve mindegy). Nem kell a duma, hogy ő lát, meg ilyen hülyeségek. Én is kilátok a kocsiból, mégsem megyek át a piroson. Se kihalt úton, se hajnalban, se semmikor. Így hirtelenjében nem jut eszembe egy eset sem, hogy autót láttam volna így piroson áthaladni, bringást meg szinte minden nap. Hogy az életét a szerencsének, vagy a figyelmes gyalogosoknak, autósoknak köszönheti, arról sok értelme nincs vitatkozni.

már megint oda jutottunk ahová korábban többször is. a kamikáze, piroson áthajtó bringásokat nem rémlik hogy bárki védelmébe vette volna, tök felesleges ezt a példát ismételgetni. ilyenek vannak a bringások és autósok (!) között is. már láttam piroson (nem sötétnarancssárgán) 50-60-as sebességgel áthajtó autóst is, és idióta, saját életét veszélyeztető gyalogost is jópárszor.

ezek kiragadott példák, a bringások java része nem így közlekedik. onnan indultunk, hogy piros lámpánál előre gurulhat-e az álló sor mellett (feltéve hogy elfér), bunkóság/szabályszegés-e ha emiatt az autósnak többször is előznie kell a bringást, mekkora bonyodalmat okoz ez a mindennapokban az autósok vs bringások életében stb.
"A lélek úgy teljes ha testtelen.           
A test akkor egész ha meztelen."   
  
Daily Calvin and Hobbes     Minél pontosabban tervezel, annál keményebben talál el a véletlen.

#7642 Felhasználó inaktív   Warrior 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.246
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 09. 08. 14:23

Idézet: 7of9 - Dátum: 2009. szept. 8., kedd - 15:03

...
Vannak országok, ahol a lámpa a kereszteződés túloldalára van helyezve, nem a stopvonal fölé.

:offtopic: Igen, de nálunk lennének, akik ahhoz is túl közel próbálnának állni... :)
"Hey Ripley, don't worry. Me and my squad of ultimate badasses will protect you! Check it out! Independently targeting particle beam phalanx. Vwap! Fry half a city with this puppy. We got tactical smart missiles, phase-plasma pulse rifles, RPGs, we got sonic electronic ball breakers! We got nukes, we got knives, sharp sticks..."

#7643 Felhasználó inaktív   Warrior 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.246
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 09. 08. 14:33

Idézet: blabla* - Dátum: 2009. szept. 8., kedd - 15:15

... onnan indultunk, hogy piros lámpánál előre gurulhat-e az álló sor mellett (feltéve hogy elfér), ...

Szabályok szerint nem.

Ha valaki mégis akarja, mint bringás, akkor jönnek a segédmotorosok, a motorosok, stb. Csak mert ők is elférnek, még a szabály szabály. Konkrétan azt jelenti, hogy ha van, akinek nem tetszik, akkor is be kell tartani.

Ha mégis előregurulhatna, csak érzékeltetni akartam volna, hogy 1 millió újabb, s megválaszolhatatlanabb kérdést vetne fel. Véleményem, hogy a szabályrendszert megkerülő szabályok esetleg aláássák az egész rendszer hitelességét, működőképességét. Attól még a rendszer nem biztos, hogy jó. Kérdés az, hogy mit teszünk mi: bolygatni, magyarázni próbáljuk a rendszer koherenciájának hiányát, vagy esetleg elfogadjuk, hisz alapvetően mást nem tehetünk. Vagy a harmadik lehetőség: lesz@rjuk.

Ugyanis minden egyes szabályt meg lehetne kérdőjelezni, ha valakinek úgy tetszik, s a lényeg, hogy mindet meg is lehet indokolni a megfelelő helyzetben (s megfelelő helyzet van bőven). Mivel pedig a szabályok egyáltalán nem az egyszerűség irányába változnak, hanem ellenkezőleg, ezért kérdéses, vajon kell-e ez az "egyszerűsítés"? Mert ez csak még rosszabb lesz. Mindannyiunknak.

Még valami: senkinek sem KELL előznie a másikat.

Szerkesztette: Warrior 2009. 09. 08. 14:34 -kor

"Hey Ripley, don't worry. Me and my squad of ultimate badasses will protect you! Check it out! Independently targeting particle beam phalanx. Vwap! Fry half a city with this puppy. We got tactical smart missiles, phase-plasma pulse rifles, RPGs, we got sonic electronic ball breakers! We got nukes, we got knives, sharp sticks..."

#7644 Felhasználó inaktív   vipi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.186
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 09. 08. 14:47

Idézet: Warrior - Dátum: 2009. szept. 8., kedd - 15:33

Szabályok szerint nem.
blablabla...

Idézet

...onnan indultunk, hogy piros lámpánál előre gurulhatna-e az álló sor mellett (feltéve hogy elfér), ... ha megengedné a KRESZ...


Vagyis arról szólt a beszélgetés, hogy megengedje-e.
Eddig egy normális érv nem jött rá, hogy miért ne. :)

Szerkesztette: vipisrac 2009. 09. 08. 14:47 -kor


#7645 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 09. 08. 14:47

Idézet: Warrior - Dátum: 2009. szept. 8., kedd - 15:33

Szabályok szerint nem.

Ha valaki mégis akarja, mint bringás, akkor jönnek a segédmotorosok, a motorosok, stb. Csak mert ők is elférnek, még a szabály szabály. Konkrétan azt jelenti, hogy ha van, akinek nem tetszik, akkor is be kell tartani.

Ők nem kérdeznek semmit, amikor a rendszám nélküli "robogós" elhúz melletted 80-al akkor azért megkérdezném, hogy mégis ezt akkor hogy?

Idézet

Ha mégis előregurulhatna, csak érzékeltetni akartam volna, hogy 1 millió újabb, s megválaszolhatatlanabb kérdést vetne fel. Véleményem, hogy a szabályrendszert megkerülő szabályok esetleg aláássák az egész rendszer hitelességét, működőképességét. Attól még a rendszer nem biztos, hogy jó. Kérdés az, hogy mit teszünk mi: bolygatni, magyarázni próbáljuk a rendszer koherenciájának hiányát, vagy esetleg elfogadjuk, hisz alapvetően mást nem tehetünk. Vagy a harmadik lehetőség: lesz@rjuk.


Nem hinném, hogy ez ekkora dilemma lenne. Ha nem idióták gyülekezete lenne a várostervezők között már eleve úgy terveznének minden utat, hogy legyen egy 1m-es kemény padka az út mellett ahol elfér a biciklis, hogy az autók vígan megelőzhessék. De nem, a kerepesi úton legalább az egyik oldalon volt ilyen, felújításnál mit csináltak? 15 centi magas padkát tettek a helyére, amihez közel sem lehet menni biciklivel mert leér a pedál, ami életveszélyes. Így mit tudok csinálni mint a padkától biztonságos távolságban megyek, így már teljesen lehetetlenné téve a sávon belüli előzést.

Idézet

Ugyanis minden egyes szabályt meg lehetne kérdőjelezni, ha valakinek úgy tetszik, s a lényeg, hogy mindet meg is lehet indokolni a megfelelő helyzetben (s megfelelő helyzet van bőven). Mivel pedig a szabályok egyáltalán nem az egyszerűség irányába változnak, hanem ellenkezőleg, ezért kérdéses, vajon kell-e ez az "egyszerűsítés"? Mert ez csak még rosszabb lesz. Mindannyiunknak.


Igen, van 1-2 szabály ami 100-ból 1 esetben megkérdőjelezhető ill nem jól működik. De jelen esetben olyan szabályról van szó, ami 100-ból 99 esetben kérdőjelezhető meg.

Idézet

Még valami: senkinek sem KELL előznie a másikat.


Aha, ezt megmondtad azoknak is, akik 2 centivel melletted húznak el, ahelyett, hogy lelassítanának 5mp-re 30-ra, amíg szabad nem lesz a szembe sáv?

Szerkesztette: Mumia 2009. 09. 08. 14:49 -kor


#7646 Felhasználó inaktív   7of9 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 6.633
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 09. 08. 15:22

Idézet: Warrior - Dátum: 2009. szept. 8., kedd - 15:23

:offtopic: Igen, de nálunk lennének, akik ahhoz is túl közel próbálnának állni... :)

:D
"Egy macskát mindenre megtaníthatsz, amit ő szeretne csinálni."
"Ha nem kérdeznek, ne válaszolj."

#7647 Felhasználó inaktív   Boba 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 24.741
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 09. 08. 15:56

Idézet: 7of9 - Dátum: 2009. szept. 8., kedd - 14:22


Ilyennel mar en is szoptam be. :omg: Azt se tudtam, hogy letezik ilyen... kiirva meg nem volt, nem tudtam, hogy mit is kellene figyelni. Fater hivta fel ra a figyelmem, hogy alljak elorebb. Amugy en is kenyelmesen belathato tavoslagban szoktam megallni a lampatol. A verdambol eleg alacsony a kilatas felfele.
Ő lesz az adott idő alatt a legtöbb japán kutya!

#7648 Felhasználó inaktív   7of9 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 6.633
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 09. 08. 16:36

Idézet: Boba - Dátum: 2009. szept. 8., kedd - 16:56

Ilyennel mar en is szoptam be. :omg: Azt se tudtam, hogy letezik ilyen... kiirva meg nem volt, nem tudtam, hogy mit is kellene figyelni. Fater hivta fel ra a figyelmem, hogy alljak elorebb. Amugy en is kenyelmesen belathato tavoslagban szoktam megallni a lampatol. A verdambol eleg alacsony a kilatas felfele.

Én tudtam, hogy vannak ilyen lámpák, de miért nem lehet kiírni, hogy előre a vonalig, mert érzékelő van?
"Egy macskát mindenre megtaníthatsz, amit ő szeretne csinálni."
"Ha nem kérdeznek, ne válaszolj."

#7649 Felhasználó inaktív   Diopapa 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.220
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 09. 08. 17:04

Idézet: Mumia - Dátum: 2009. szept. 8., kedd - 15:01

Nem csak hogy így gondolják, hanem erről szentül meg vannak győződve, mint fentebb látható.

A bringás...
-nem figyel senkire.
-nem tart be semmilyen szabályt
-kamikaze és csak az autósok lélekjelenlétének és emberfeletti reflexeinek köszönhető, hogy nem hal meg minden 5m-en
-nem ismeri a kreszt
-rohadt mocskos ingyenélő, aki nem fizet semmiféle adót
-nak direkt csak az autósok idegesítése a célja, még véletlenül se az, hogy előbb elérje a célját
-t nem érdekli a saját biztonsága

kb ennyit tudtunk meg magunkról eddig, halljuk van még tovább?

Vagy ennyire ostoba vagy, vagy demagóg :) Remélem a második, de sem így, sem úgy nincs értemle folytatnunk sztem... További szép napot és balesetmentes közlekedést  ;)
National Organization of Men Against Amazonian Masterhood

#7650 Felhasználó inaktív   Ndrew 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 12.522
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 09. 08. 17:30

Idézet: Mumia - Dátum: 2009. szept. 7., hétfő - 15:33

Ebben tévedsz mert ő előrébb lesz mindenképpen. Ha beáll a sor végére lehet 2-3 lámpaváltással később jut csak át. Ha viszont előremegy mindig első lámpaváltással tud menni. De én csak akkor megyek előre, ha összefüggő kocsisor van, és úgyse tudnak haladni, ha 4-5 autó áll egy lámpánál szépen beállok mögéjük, sőt volt már, hogy ilyenért rászóltam másik biciklisre, aki előre ment, persze nekiállt feljebb.

Jogos.

#7651 Felhasználó inaktív   Eleanor 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 19.620
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 09. 08. 19:51

Idézet

A rácsokkal kapcsolatos bonyolultnak tűnő jogi labirintusból egy közlekedési szakember segítségével kerestünk kiutat.

– A gallytörő rácsoknak speciális vizsgán kell megfelelniük, amit a Nemzeti Közlekedési Hatóság által kijelölt vizsgálóintézetekben végeznek. Ez a forgalomba hozó kötelessége, a vizsgálatok eredményei alapján adjuk ki az engedélyeket – tájékoztatott Dobos Sándor, a Nemzeti Közlekedési Hatóság kiemelt ügyek engedélyezési, jóváhagyási és ellenőrzési referense. – Az 5/1990-es KÖHÉM-rendelet foglalkozik a közlekedésbiztonság és környezetvédelmi szempontból kiemelten fontos alkatrészek, pótalkatrészek minősítettségével. Az engedélyköteles alkatrészeket az MSZ 074402-es szabvány sorolja fel, az ebben nem szereplő, de a közlekedésbiztonság és környezetvédelem szempontjából kiemelten fontos alkatrészek Af engedélyt (általános alkalmazási engedélyt) kaphatnak. A gallytörő rácsok 2006 előtt, abban az esetben kaptak Af engedélyt, ha a jármű terepjáró képességű volt, típusvizsgálata során ilyen minősítést kapott. 2006. március 20-a, a gyalogosok védelmével foglalkozó EU-s rendelkezések életbelépése után a korábban kiadott kereskedelmi engedélyeket visszavonták, a műszaki vizsgánál a forgalmi engedélybe nem bejegyzett rácsokat le kell szerelni. A visszavont Af engedélyek helyett lehetőség nyílt az E jelű jóváhagyás megszerzésére, ha a rács az előírásoknak megfelelt, mert a paragrafus egyik kitétele szerint nem kell minősítő vizsgálatnak alávetni olyan alkatrészeket, amelyeket e jóváhagyási jellel láttak el. A kis e, az Európai Közösség-, a nagy E jel pedig az ENSZ-EGB irányelvek jóváhagyásainak meglétét jelenti.

Mindez kissé bonyolult, ám a lényeg annyi, hogy a gallytörő rácsok használata csak akkor legális, ha a rács a megfelelő műbizonylattal rendelkezik, és a vizsga alkalmával a forgalmi engedélybe bejegyezték. Általában a műanyag cső az EU által meghatározott kritériumokat teljesíti, fontos, hogy baleset esetén a cső sérüljön, ne az elgázolt személy. A jármű gyártójától származó gallytörő rácshoz (megtalálható benne a járműgyártó logója és a cikkszáma) nem kell vizsgálat, engedélyezéséért a jármű gyártója vállalja a felelősséget.

 
 
Ha az agyatok fele akkora lenne, mint az arcotok… zsenik lennétek.. (T.B.)
 

#7652 Felhasználó inaktív   hkpk 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.536
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 09. 08. 20:34

Nos, megtaláltam végre.
Itt van az 5 pontos módosítási javaslat, ami 2006-ban készült, és át lett adva az illetékesnek, azóta sem történt semmi.
http://www.pink.hu/e...erekpar-271778/

#7653 Felhasználó inaktív   csozsi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 12.659
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 09. 08. 21:06

Idézet: Bucy - Dátum: 2009. szept. 7., hétfő - 18:20

Lehet ez a vita meddő lesz nemsoká, mert pár napja fél füllel azt hallottam valamelyik reggeli híradóban, ahol az új kresz szükségességéről beszéltek, hogy valamelyik közeljövőbeni módosításban engedélyezve lesz a bicikliseknek a sávon belüli jobb oldali előre csorgás.
Munkahelyemig (1,5km) 2 lámpa és egy körforgalom van. Ha fél 8 után indulok az álló sor mellett kényelmesen tekerve a lámpaváltást kicentizve már lezárom a biciklit a parkolóba és megyek befelé az ajtón, mire odaér az a kocsi a körforgalomba aki mögé az első sarkon kifordultam, így nem nagyon kell visszaelőzgetnie.

Ilyenkor szoktam megemlíteni azt az apróságot, hogy a munkábajárás, és a hazamenetel között is van élet az utakon.
Ha épp nem bontanak le egy-két hidat, vagy tesznek lehetetlenné annak megközelítését pár egyébként is forgalmas csomópont feltúrásával, akkor napközben akár dugómentesnek is mondható a város, és lehet haladni az engedélyezett sebességgel.
Ebbe tud belepiszkálni egy-két bringás, akiket a szűkített körúti megállóknál érsz utol.
De remélem, legálissá teszik a kerósok, és robogósok számára a második és további sávok használatát, most ugyanis (tudtommal) nem az.
Illetve, lakott területen a párhuzamos közlekedés szabályai szerint nincs kötelező jobbratartás, de a belső(k)ben érkező gyorsabbat nem tarthatom fel.
(mármint 40-nel nem andaloghatok ott, ahol 70-nel is szabad menni.)
"Ha már minden kisérleted csődöt mond, olvasd el a használati utasítást" (Murphy)
"Úgy vezess, mintha te jönnél szemben is."
"semmi sem olyan állandó, mint az ideiglenes megoldások"

#7654 Felhasználó inaktív   fram 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 22.034
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 09. 09. 05:20

Idézet: csozsi - Dátum: 2009. szept. 8., kedd - 22:06

Ebbe tud belepiszkálni egy-két bringás, akiket a szűkített körúti megállóknál érsz utol.

ahol ugye 30 km/h a max  :)
Ciciman is on borda

#7655 Felhasználó inaktív   csozsi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 12.659
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 09. 09. 06:33

Idézet: fram - Dátum: 2009. szept. 9., szerda - 6:20

ahol ugye 30 km/h a max  :)

Vagy mégsem? http://norc.hu/pano/i3eylq5F/
"Ha már minden kisérleted csődöt mond, olvasd el a használati utasítást" (Murphy)
"Úgy vezess, mintha te jönnél szemben is."
"semmi sem olyan állandó, mint az ideiglenes megoldások"

#7656 Felhasználó inaktív   fram 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 22.034
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 09. 09. 08:52

Idézet: csozsi - Dátum: 2009. szept. 9., szerda - 7:33


találtál egyet, ahol nincs kint? ügyes
Ciciman is on borda

#7657 Felhasználó inaktív   fram 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 22.034
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 09. 09. 10:27

Ügy van is meg nincs is : Eszeveszett száguldáson kapták a gödöllői kapitány - autóját NC

Szerkesztette: fram 2009. 09. 09. 10:27 -kor

Ciciman is on borda

#7658 Felhasználó inaktív   Eleanor 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 19.620
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 09. 09. 16:42

Idézet

Letépte a traktor ajtaját a bepipult sofőr! 

FMH - Az M6-os autópálya melletti földterületen a telektulajdonos traktora összekoccant egy arra járó Ford terepjáróval, amelynek sofőrje nem éppen könnyedén kezelte az ügyet.

A kocsi sárvédőjéről lejött a festék, a lemez behorpadt és huszonöt centi hosszan megkarcolódott. A terepjáró vezetője erre kiszállt, leszakította és földhöz vágta a traktor ajtaját. Ezután a két férfi dulakodni kezdett, egymás pólóját, ingét elszakították. Szerencsére senki nem sérült meg, a traktorban ötvenezer forintnyi kár keletkezett.

 
 
Ha az agyatok fele akkora lenne, mint az arcotok… zsenik lennétek.. (T.B.)
 

#7659 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 09. 09. 18:06

Idézet: csozsi - Dátum: 2009. szept. 8., kedd - 22:06

Ebbe tud belepiszkálni egy-két bringás, akiket a szűkített körúti megállóknál érsz utol.

És akkor mi van? Nem értem ezzel mit kéne kezdeni.

És ha egy munkagépet érsz utol bárhol? Vagy más lassú járművet?

#7660 Felhasználó inaktív   hobizoli 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 26.698
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 09. 09. 18:56

http://automenedzser.hu/hirek/20090908_far...ott_bmw_m3.aspx  :eek:  :eek:  :eek:


hobizoli
Powered by:
intel Core i3-7350K (4.2GHz), Gigabyte GA-Z270M-D3H, Corsair Vengeance 16GB DDR4-3200, Asus Radeon RX580-8GB OC, Samsung 830 120GB SSD, WD Green 0.5TB HDD, Samsung M3 Portable 0.5TB USB, SoundBlaster Tactic THX USB, Enermax MaxPro 700W PSU
intel Pentium G4560 (3.5GHz), Gigabyte GA-B250M-D3H, Corsair Vengeance 8GB DDR4-3000, Asus GT730SL-2GB, Kingston HyperX 120GB SSD, WD Blue 1TB HDD, WD Green 3TB HDD, Asus Xonar DG PCI, Gigabyte 620W PSU
Dell D630, intel Core2Duo T7250 (2GHz), 4GB DDR2-800, Kingston HyperX 120GB SSD
VEMS standalone EFI, www.diyautotune.com

"Jópofa dolog a pörgős szívómotor, de ami üt, az a turbó"

Téma megosztása:


  • (1051 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 381
  • 382
  • 383
  • 384
  • 385
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó