HWSW Informatikai Kerekasztal: KRESZ II. - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

  • (1051 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 851
  • 852
  • 853
  • 854
  • 855
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

KRESZ II. Értékeld a témát: ***** 2 szavazás

#17041 Felhasználó inaktív   hobizoli 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 26.698
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 03. 31. 08:28

Üzenet megtekintéseIdézet: Sparow2 - Dátum: 2011. 03. 31. 09:10

Ki tudja. Lehet az utolsó pillanatban húzta át rájuk a másik sávból, azt' addig úgy tűnt elmegy mellettük.



Hát nemtom velem szemben jönne vki autopalyan, azert lehet nem probalnam meg siman kiloharminccal elkerulni, mert azoktol barmi kitelik, akar az is, hogy az utso pillben ramhuz, akkor meg nem mind1, mekkora sebssegnel huzom el en is a kormanyt ot kikeruledno. Lehet elkerulom ot ezzel ugyan, csak a palya mellett a dzsindzsaban meg dobok egy tripla leszurt rittbergert egy dupla axxel-l, es elporog az auto egy huszonhet fordulatot a kulonbozo tengelyei korul mire megall, es attol leszek benne hulla.
Powered by:
intel Core i3-7350K (4.2GHz), Gigabyte GA-Z270M-D3H, Corsair Vengeance 16GB DDR4-3200, Asus Radeon RX580-8GB OC, Samsung 830 120GB SSD, WD Green 0.5TB HDD, Samsung M3 Portable 0.5TB USB, SoundBlaster Tactic THX USB, Enermax MaxPro 700W PSU
intel Pentium G4560 (3.5GHz), Gigabyte GA-B250M-D3H, Corsair Vengeance 8GB DDR4-3000, Asus GT730SL-2GB, Kingston HyperX 120GB SSD, WD Blue 1TB HDD, WD Green 3TB HDD, Asus Xonar DG PCI, Gigabyte 620W PSU
Dell D630, intel Core2Duo T7250 (2GHz), 4GB DDR2-800, Kingston HyperX 120GB SSD
VEMS standalone EFI, www.diyautotune.com

"Jópofa dolog a pörgős szívómotor, de ami üt, az a turbó"

#17042 Felhasználó inaktív   Carmaged 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 37.787
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 03. 31. 09:15

Üzenet megtekintéseIdézet: keton - Dátum: 2011. 03. 30. 22:49

Mennyire kell ahhoz figyelmetlennek lenni, hogy fordítva hajts fel egy autópályára, és ne vedd észre meg azután sem, hogy felmentél? Hogy kapnak az ilyen emberek jogosítványt?

Egy nagyon távoli ismerősöm mesélte a minap szomorúan, hogy a szlovák rendőrök milyen szemetek, mert a tavalyi 3 ottani túrájából megbüntették. Ebből egyszer egy sima behajtani tiloson ment be, egyszer meg felment egy 2*2 sávos országútra fordított irányban - egy meg gyorshajtás. Merthogy nem volt jól kitáblázva és az utasok is azt mondták, hogy arra menjen.

A másik a sebességkorlátozó táblákat soha észre nem vevő, ezért random országúton belefékezős, gyéren lakott faluban 'dehátittlehetmenni' alapon padlózós. Az elmúlt két napban ültem ilyen mellett, félelmetes. Pluszban rákérdeztem, hogy miért kell a kuplungot taposni, ha lassít (mindig). Mert ez így biztonságos plusz hova nyomja a gázt, ha lassítani kell. Mondom, motorfék. Az mi? :omg:

#17043 Felhasználó inaktív   csozsi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 12.659
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 03. 31. 09:28

Üzenet megtekintéseIdézet: LightBringer - Dátum: 2011. 03. 31. 08:49

Ez a mernok egy jo nagy fasz volt... :D Biztos veletlenul raknak ki irgalmatlan nagy sarga fenyvisszaveros stop tablat itt a nemeteknel is... Meg a havi 1-3 szellemlovas, aki itt mindig felhajt mind-mind direkt megy fel, hogy aztan ha tulelte, akkor fizesse elete vegeig a karokat, amit okozott. De.......

A cikket is elolvastad? Jobboldali közlekedésűek lévén, nincs balra ívelő felhajtónk.


Üzenet megtekintéseIdézet: hobizoli - Dátum: 2011. 03. 31. 09:28

Hát nemtom velem szemben jönne vki autopalyan, azert lehet nem probalnam meg siman kiloharminccal elkerulni, mert azoktol barmi kitelik, akar az is, hogy az utso pillben ramhuz, akkor meg nem mind1, mekkora sebssegnel huzom el en is a kormanyt ot kikeruledno. Lehet elkerulom ot ezzel ugyan, csak a palya mellett a dzsindzsaban meg dobok egy tripla leszurt rittbergert egy dupla axxel-l, es elporog az auto egy huszonhet fordulatot a kulonbozo tengelyei korul mire megall, es attol leszek benne hulla.

Lehet, hogy a fékpedál használata sokat segít. Ha kivilágítva (és az elmondások szerint vészvillogózva) jön szembe egy jármű, azt nem 50 méterről veszem észre, hanem ezerről.

Üzenet megtekintéseIdézet: Carmaged - Dátum: 2011. 03. 31. 10:15

Pluszban rákérdeztem, hogy miért kell a kuplungot taposni, ha lassít (mindig). Mert ez így biztonságos plusz hova nyomja a gázt, ha lassítani kell. Mondom, motorfék. Az mi? :omg:

Nekünk még úgy okították hagyományos gépjárműre, hogy vészfék esetén is csak fék, és az autó megállása előtt kuplung, hogy ne fulladjon le, és képes legyen a menekülésre, ha szükséges. Anno forró fejjel persze mi is "játszottunk" olyat, hogy lejtőn kinyomott kuplunggal lefele, de nem buli.
"Ha már minden kisérleted csődöt mond, olvasd el a használati utasítást" (Murphy)
"Úgy vezess, mintha te jönnél szemben is."
"semmi sem olyan állandó, mint az ideiglenes megoldások"

#17044 Felhasználó inaktív   Eleanor 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 19.620
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 03. 31. 09:34

Üzenet megtekintéseIdézet: csozsi - Dátum: 2011. 03. 31. 10:28

Nekünk még úgy okították hagyományos gépjárműre, hogy vészfék esetén is csak fék, és az autó megállása előtt kuplung, hogy ne fulladjon le, és képes legyen a menekülésre, ha szükséges. Anno forró fejjel persze mi is "játszottunk" olyat, hogy lejtőn kinyomott kuplunggal lefele, de nem buli.


Hát… vészfék esetén egye fene, ha lefullad.
 
 
Ha az agyatok fele akkora lenne, mint az arcotok… zsenik lennétek.. (T.B.)
 

#17045 Felhasználó inaktív   Csücsök 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 6.651
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 03. 31. 09:59

Üzenet megtekintéseIdézet: Eleanor - Dátum: 2011. 03. 31. 10:34

Hát… vészfék esetén egye fene, ha lefullad.

Jah, és ha az utolsó métereken még lehetne korrigálni, akkor meglepődsz, hogy hova tűnt a szervó. A fékről meg ne is beszéljünk.
Múltkor beállított hozzám egy T-Rex és Hamlet! Volt nagy dínóm, dánom!

#17046 Felhasználó inaktív   Carmaged 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 37.787
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 03. 31. 10:02

Üzenet megtekintéseIdézet: csozsi - Dátum: 2011. 03. 31. 10:28

Nekünk még úgy okították hagyományos gépjárműre, hogy vészfék esetén is csak fék, és az autó megállása előtt kuplung, hogy ne fulladjon le, és képes legyen a menekülésre, ha szükséges. Anno forró fejjel persze mi is "játszottunk" olyat, hogy lejtőn kinyomott kuplunggal lefele, de nem buli.

Pedig ott a vészfék "kiadásának" pillanatában lefullasztod blokkoló kerékkel, legalábbis az első kerekest. Az ABS-t meg nagyon szereti a kuplungtárcsa. :-)

Emberünk másik nagy alakítása az volt, mikor Boszniában nem tudta, éppen lakott területen van-e (kilométerek óta külterületnek tűnt, ez nehezítés), majd az út szélén álló tripod+fehér autó+tárcsával integető egyenruhás láttán megkérdezte, hogy akkor most megálljunk-e. :-)

#17047 Felhasználó inaktív   Eleanor 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 19.620
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 03. 31. 10:20

Üzenet megtekintéseIdézet: Csücsök - Dátum: 2011. 03. 31. 10:59

Jah, és ha az utolsó métereken még lehetne korrigálni, akkor meglepődsz, hogy hova tűnt a szervó. A fékről meg ne is beszéljünk.


Te még nem ültél autóban, de elméletben nagyon ismered a Matchboxot :)
 
 
Ha az agyatok fele akkora lenne, mint az arcotok… zsenik lennétek.. (T.B.)
 

#17048 Felhasználó inaktív   Csücsök 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 6.651
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 03. 31. 10:23

Üzenet megtekintéseIdézet: Eleanor - Dátum: 2011. 03. 31. 11:20

Te még nem ültél autóban, de elméletben nagyon ismered a Matchboxot :)

Örülök, hogy a 15 ezredik hsz-ed ilyen sokatmondó lett! :D
Múltkor beállított hozzám egy T-Rex és Hamlet! Volt nagy dínóm, dánom!

#17049 Felhasználó inaktív   LightBringer 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.668
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 03. 31. 10:26

Üzenet megtekintéseIdézet: csozsi - Dátum: 2011. 03. 31. 10:28

A cikket is elolvastad? Jobboldali közlekedésűek lévén, nincs balra ívelő felhajtónk.

Csak az a baj, hogy ez egyaltalan nincs mindenhol igy! Helybol itt ahol lakom, van olyan feluljaro, aminek ugyan az a fel- es lehajtosavja, tehat igen, balra ivelve kell felmenni ra. Aztan ott vannak az osztrakok, ahol viszonylag sok olyan helyzet van autopalyan, ahol a belso savba erkezel, amikor atmesz egyik autopalyarol a masikra... Ebbol kovetkezik, hogy egy figyelmetlen/faradt autos szamara egy felhajtonal is lehet balra kanyarodo iv, egy sima behajtani tilos tablat meg akar ugy lehet tekinteni, hogy egy faszkalap megforgatta vicces kedveben. Raadasul este/hajnalban egyre gyerebb a forgalom, mire jon valaki szembe, mar keso, esetleg mar el is aludt a sofor kozben... Szep dolog a tervezoasztal es a mernoki esz idealissaga, csak a realitas teljesen mas.
"A zen az, ha szívünkben és lelkünkben megmaradunk kisgyermeknek." - Takuan
Kép

#17050 Felhasználó inaktív   Eleanor 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 19.620
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 03. 31. 10:27

Üzenet megtekintéseIdézet: Csücsök - Dátum: 2011. 03. 31. 11:23

Örülök, hogy a 15 ezredik hsz-ed ilyen sokatmondó lett! :D


Nem akarnálak lekörözni, túlságosan vészfékezni kellene. :)
 
 
Ha az agyatok fele akkora lenne, mint az arcotok… zsenik lennétek.. (T.B.)
 

#17051 Felhasználó inaktív   Bujdy 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 22.838
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 03. 31. 10:38

Üzenet megtekintéseIdézet: hobizoli - Dátum: 2011. 03. 30. 20:20

Tegnap fordulok be az Ulloi-rol balra az uccankba, szembol ugyanezt teszi egy VW Jetta (uj), fordul, en mogotte ahogy kell, se villamos, se gyalog, se semmi, fogja es megall a orral zebran seggel meg az egyik irany villamos sinen, en meg mogotte a a masik irany villamos sinen meg kicsit kint az Ulloin. All, oszt nez ki az 1 bites gyogy fejebol, hogy hat itt nem nagyon van hely megallnia -en azert lattam hova fogok megallni, de neki az nem lett volna eleg...-, mert ujabb itt allanak meg a iskolaba gyerekert jovok meg a tanciskolasok is, aztan eleg rapzodikus a parkolohelyek szama meg foleg merete. Na allunk ott mar egy ideje a sinen, gondolom falun biztos nem problema, ha misibacsi megall vhol, mert neki pont megallhatnekja tamadt, oszt ra dudaltam, hogy mondvan vele kb "huzamáanyadba, legkozelebb megallhatnekod van talan a vasuti atjaroban allj meg b+"...
De ha 1 utcaval (25m) feljebb allnanak meg 5 percre beszaladoka jerökért a oskolába, biztos leszakadna a cipotalpuk, foleg a tanciskolasoknak, akiknek a bejarattol az az utca is pontosan ugyanannyira van, es ott alig all vki. Nem mellesleg mintha komolyan szandekosan csinalnak, ugy allnak meg, hogy pont ne tudj odaallni, 3-3.5m tavra a masik autotol, mert jaj hat akkor pont ugy volt helye.

Mindig jót nevetek az ilyen BP-vidék összehasonlításaidon. Miközben Pesten van a sok seggfej, akik bárhol megállnak rokikártyával/vészvillogóval... :legyint:

#17052 Felhasználó inaktív   Carmaged 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 37.787
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 03. 31. 10:39

Üzenet megtekintéseIdézet: LightBringer - Dátum: 2011. 03. 31. 11:26

Csak az a baj, hogy ez egyaltalan nincs mindenhol igy! Helybol itt ahol lakom, van olyan feluljaro, aminek ugyan az a fel- es lehajtosavja, tehat igen, balra ivelve kell felmenni ra. Aztan ott vannak az osztrakok, ahol viszonylag sok olyan helyzet van autopalyan, ahol a belso savba erkezel, amikor atmesz egyik autopalyarol a masikra... Ebbol kovetkezik, hogy egy figyelmetlen/faradt autos szamara egy felhajtonal is lehet balra kanyarodo iv, egy sima behajtani tilos tablat meg akar ugy lehet tekinteni, hogy egy faszkalap megforgatta vicces kedveben. Raadasul este/hajnalban egyre gyerebb a forgalom, mire jon valaki szembe, mar keso, esetleg mar el is aludt a sofor kozben... Szep dolog a tervezoasztal es a mernoki esz idealissaga, csak a realitas teljesen mas.

A felhajtó és az egyik autópályáról a másikra való áttérés között van egy olyan különbség, hogy az utóbbinál már helyesen mentél fel. Akinek nem tűnik fel az, hogy az országútról az autópályára felhajtva nem balra sorolok be, hanem jobbra + az összes tábla fordítva van, az ott és akkor alkalmatlan a vezetésre. Lehet, hogy az osztrákok háznyi méretű "ittnemenjfel" táblája egyet-egyet megfog - de szerintem a nagy többség ugyanúgy bámulni fog rá, hogy ezmitkeresitt. Rosszabb esetben eddig sem jut el.

#17053 Felhasználó inaktív   Bujdy 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 22.838
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 03. 31. 10:40

Üzenet megtekintéseIdézet: LightBringer - Dátum: 2011. 03. 31. 08:49

Ez a mernok egy jo nagy fasz volt... :D Biztos veletlenul raknak ki irgalmatlan nagy sarga fenyvisszaveros stop tablat itt a nemeteknel is... Meg a havi 1-3 szellemlovas, aki itt mindig felhajt mind-mind direkt megy fel, hogy aztan ha tulelte, akkor fizesse elete vegeig a karokat, amit okozott. De.......

De vazze, aki elmegy jópár tábla hátlapja mellett, annak nem tűnik fel, hogy "banyek, elfordultak a köcsög táblák"? :think:
Ez megint azt a kérdést veti fel, hogy mi a kukinak kap jogsit az ilyen?

Az, hogy a németeknek van pénzük minden szarra, az jó nekik, tegyék, nálunk sajnos jobb/fontosabb célokra sincs...

#17054 Felhasználó inaktív   Bujdy 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 22.838
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 03. 31. 10:42

Üzenet megtekintéseIdézet: hobizoli - Dátum: 2011. 03. 31. 09:02

A mernoknek valoszinuleg van megfelelo IQ-ja is, azert is lett mernok, az a tabla meg az egy bites droidok miatt van kint, akikbol soha nem lenne mernok, "néz, de nem lát" tipusu vezeto.

Mi van ha az Arnóth sofőrje előtti autós bambult el, aztán még elrántotta az utolsó pillanatban? :think:

#17055 Felhasználó inaktív   Carmaged 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 37.787
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 03. 31. 10:42

Üzenet megtekintéseIdézet: Eleanor - Dátum: 2011. 03. 31. 11:20

Te még nem ültél autóban, de elméletben nagyon ismered a Matchboxot :)

Nagyon jó flamealap hozzászólás, a hozzá illő tartalommal. :Đ Megszoktuk.

Nyilván szervokormány nélkül is lehet kormányozni, de vészhelyzetben nem előnyös. Fékrásegítés leállítás után az első pedállenyomásnál sem az igazi, utána gyorsan megszűnik, ez sem javítja a túlélési esélyeket. Persze a Trabant 601 DeLuxe-ban az ilyen problémákat az ügyes konstrukció kiküszöböli. :up:

#17056 Felhasználó inaktív   Csücsök 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 6.651
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 03. 31. 10:50

Üzenet megtekintéseIdézet: Eleanor - Dátum: 2011. 03. 31. 11:27

Nem akarnálak lekörözni, túlságosan vészfékezni kellene. :)

Tuggyuk. Szeressük. Ja, ez lemaradt: :-)

Szerkesztette: Csücsök 2011. 03. 31. 10:52 -kor

Múltkor beállított hozzám egy T-Rex és Hamlet! Volt nagy dínóm, dánom!

#17057 Felhasználó inaktív   csozsi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 12.659
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 03. 31. 10:56

Üzenet megtekintéseIdézet: Bujdy - Dátum: 2011. 03. 31. 11:38

Mindig jót nevetek az ilyen BP-vidék összehasonlításaidon. Miközben Pesten van a sok seggfej, akik bárhol megállnak rokikártyával/vészvillogóval... :legyint:

Mert ide gyűlik. Akár kéccá' kilométerről is, mert egy óra alatt ideér.
Van egy csomó "vidéki", aki szlovák, meg lichtensteini, meg ilyenek. ;)
"Ha már minden kisérleted csődöt mond, olvasd el a használati utasítást" (Murphy)
"Úgy vezess, mintha te jönnél szemben is."
"semmi sem olyan állandó, mint az ideiglenes megoldások"

#17058 Felhasználó inaktív   Sparow2 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 21.143
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 03. 31. 11:02

Üzenet megtekintéseIdézet: Carmaged - Dátum: 2011. 03. 31. 11:39

A felhajtó és az egyik autópályáról a másikra való áttérés között van egy olyan különbség, hogy az utóbbinál már helyesen mentél fel. Akinek nem tűnik fel az, hogy az országútról az autópályára felhajtva nem balra sorolok be, hanem jobbra + az összes tábla fordítva van, az ott és akkor alkalmatlan a vezetésre. Lehet, hogy az osztrákok háznyi méretű "ittnemenjfel" táblája egyet-egyet megfog - de szerintem a nagy többség ugyanúgy bámulni fog rá, hogy ezmitkeresitt. Rosszabb esetben eddig sem jut el.

Van ilyen.
Biztos veled is előfordult, meg mindenkivel már, hogy elnéztünk valamit, főképp ha ismeretlen helyen jártunk, ahol nem ismertük az utat. Meg esetleg több sáv ment egybe-szét egy kereszteződésben, és rosszba sorolt be valahol. Ha nincs forgalom, akkor nem is olyan feltűnő.

Nem csak most, ezelőtt jó 20 évvel is mutatták a tévében, hogy japán turisták visszafelé mentek fel az Osztyapenkónál.
Szembe jött valami taxis, vagy mi, Ladával, neki annyi volt, úgy vágták ki a kocsiból, hogy a plafonban volt a kormány. A japók meg talán Volvóval voltak, már akkor volt benne légzsák, még csontjuk se tört, csak egyik fájlalta a lábát, a másik a kezét, vagy kb. ilyesmi.

#17059 Felhasználó inaktív   csozsi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 12.659
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 03. 31. 11:07

Üzenet megtekintéseIdézet: Sparow2 - Dátum: 2011. 03. 31. 12:02

Nem csak most, ezelőtt jó 20 évvel is mutatták a tévében, hogy japán turisták visszafelé mentek fel az Osztyapenkónál.
Szembe jött valami taxis, vagy mi, Ladával, neki annyi volt, úgy vágták ki a kocsiból, hogy a plafonban volt a kormány. A japók meg talán Volvóval voltak, már akkor volt benne légzsák, még csontjuk se tört, csak egyik fájlalta a lábát, a másik a kezét, vagy kb. ilyesmi.

Na ja. Csak ők azt szokták meg. Mint ahogy én is simán leléptem az útra, mert balról nem jött semmi, brisbanei tartózkodásom második napján. Jobbról meg jött az autós. Igaz, mindenféle duda, és mutogatás nélkül hagytuk egymást továbbmenni.
"Ha már minden kisérleted csődöt mond, olvasd el a használati utasítást" (Murphy)
"Úgy vezess, mintha te jönnél szemben is."
"semmi sem olyan állandó, mint az ideiglenes megoldások"

#17060 Felhasználó inaktív   hobizoli 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 26.698
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 03. 31. 11:17

Üzenet megtekintéseIdézet: Bujdy - Dátum: 2011. 03. 31. 11:38

Mindig jót nevetek az ilyen BP-vidék összehasonlításaidon. Miközben Pesten van a sok seggfej, akik bárhol megállnak rokikártyával/vészvillogóval... :legyint:


Nerhari, de ~ezek videken is megvannak, csak rokikartya meg veszvillogo nelkul. Fogja magat oszt megall, me' csak.

Vagy pl a kocsma elott utra felig kilogo seggu auto, mert annnnyira sietnie kell azert a sörikéért, meg mert jójazúgy, eeefér, majjkikerüli'. Nem mellesleg utana meg "ugy" vezet tovabb, nyilvan ez teljesen normalis.
Vagy ha jobban teccik irhatnam kocsma helyett kizsbóóttal vagy póóstával is, ott is jójaz, majjkikerüli' .

Vagy pl a forgalmi savban egymas mellett(!) tekero biciklisek cimu tortenet is, volt pl amikor 3 egyseg ment egymas mellett elfoglalva teljes savot, mögüttük másik kettő szinten egymas mellett. Ment a venasszony pletyka gondolom a ki kivel mikor, az ki kinek a fiaval meg az kinek a lanyat, a templombol hazafele

Vagy az orok klasszikus: a mattreszeg bringas, elofordulasi eselye x>98% videk, es se egy 300Ft-s kukasmellenye, se lampaja, se semmi, mert ezek sörben is merheto ertekek, meg olyan nyomon "kozlekedik", mint egy sinus fuggveny.
Powered by:
intel Core i3-7350K (4.2GHz), Gigabyte GA-Z270M-D3H, Corsair Vengeance 16GB DDR4-3200, Asus Radeon RX580-8GB OC, Samsung 830 120GB SSD, WD Green 0.5TB HDD, Samsung M3 Portable 0.5TB USB, SoundBlaster Tactic THX USB, Enermax MaxPro 700W PSU
intel Pentium G4560 (3.5GHz), Gigabyte GA-B250M-D3H, Corsair Vengeance 8GB DDR4-3000, Asus GT730SL-2GB, Kingston HyperX 120GB SSD, WD Blue 1TB HDD, WD Green 3TB HDD, Asus Xonar DG PCI, Gigabyte 620W PSU
Dell D630, intel Core2Duo T7250 (2GHz), 4GB DDR2-800, Kingston HyperX 120GB SSD
VEMS standalone EFI, www.diyautotune.com

"Jópofa dolog a pörgős szívómotor, de ami üt, az a turbó"

Téma megosztása:


  • (1051 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 851
  • 852
  • 853
  • 854
  • 855
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó