HWSW Informatikai Kerekasztal: Mit játszottál végig legutóbb, mennyire tetszett? - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

  • (68 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Mit játszottál végig legutóbb, mennyire tetszett? Értékeld!

#121 Felhasználó inaktív   M@Xtreme 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.497
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2008. 09. 14. 15:12

Na ige. A Dirt az 1etlen játék ami nem fut túl jól x2-vel, ez így van.
Bár átlagban nálam nem ment rosszul, de voltak oylan helyzetek, ahol teljesen indokolatlanul beesett 25-26 fps-re a speed

#122 Felhasználó inaktív   -Turbo- 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 25.530
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2008. 09. 14. 15:29

faxom má a pcbe :D

még nem láttam 55 fps fölött...

Kép
[ Kattints ide a teljes méretű képhez ]

nem hinném, hogy az, hogy 1650x1080on megy ennyit számít.
JóSebesség

#123 Felhasználó inaktív   M@Xtreme 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.497
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2008. 09. 14. 15:30

Tuti nem. Ráadásul neked jóval erősebb a cpud mint nekem. (ennek meg aztán szintén kell proci rendesen)

#124 Felhasználó inaktív   Csokis 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 14.581
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2008. 09. 14. 15:33

Szerintem viszont igen csak számít már ez a felbontás! Egyszerű! Állítsd be a felbontást kissebbre és nézd meg úgy, hogy mennyi az fps (a minőség most mind1) és kiderül. :)
Desktop: Intel i7-3770, 16GB RAM, GeForce GTX 1050 Ti, Xubuntu 18.04 Linux - Linux User #586716
Laptop: Lenovo IdeaPad G500 (Intel Pentium 2020M, 4GB RAM, 1TB HDD) --- Synology DS213j NAS
Music1: ncmpcpp ⇨ Supra USB ⇨ TEAC UD-301 DAC ⇨ Sommer Cable Aqua Blue XLR ⇨ Focal Alpha 65 + IsoAcoustics ISO-L8R155
Music2: ncmpcpp ⇨ Klotz USB ⇨ Acoustic Research AR-UA1 DAC/HeadphoneAmp
Headphone: HiFiMAN HE400S (FocusPad-A earpads + Forza AudioWorks HPC cable), Takstar TS-671, Sennheiser HD 451

#125 Felhasználó inaktív   -Turbo- 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 25.530
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2008. 09. 14. 15:41

nálam lesz a hiba sajnos.

Kép
JóSebesség

#126 Felhasználó inaktív   M@Xtreme 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.497
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2008. 09. 14. 15:42

Kérdés hogy ezt miylen OS alatt mérték.. Gondolom cska nem xp  :think:

(mondjuk nekem az (is) van fent, szvsz ettől is gyorsabb jóval itt.

#127 Felhasználó inaktív   -Turbo- 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 25.530
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2008. 09. 14. 15:44

jah mondjuk emlékszem 7800gtvel 30-40fps volt xpn vistán meg 20-30 :Đ
JóSebesség

#128 Felhasználó inaktív   Valdy 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.453
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2008. 09. 14. 15:59

Nálam 40-50fps ahogy az ábra is mutatja :) Igaz, 1152-ben :)
Asus M4A785TD-V Evo, AMD Phenom™ II X4 960T @ X6, 8GB Geil Leggera DDR3, MSI R6870 Hawk, OCZ Vertex 4 128 GB, WD Caviar Black 1TB, WD Caviar Green 1TB , Pioneer BDR-206D, Asus PA246Q, Corsair VX550, Antec Three Hundred

#129 Felhasználó inaktív   Szacsoka 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.717
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2008. 09. 14. 19:59

Diablo első része warriorral....Megint csak élvezetes még ennyi idő után is.

Igaz hamar végigtolható, de attól még nagyon élvezetes szerintem
[ Gigabyte EP35-DS3 rev2.1 ][ E8200@3200MHz ][ Supertalent 2x1GB DDR2 1000MHz 4-4-3-8 ][ Gainward 8800GT Golden Sample ][ Corsair VX450 táp ][ Maxtor 250GB Sata2 ]

#130 Felhasználó inaktív   djculture 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.810
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2008. 09. 14. 20:01

Idézet: Szacsoka - Dátum: 2008. szept. 14., vasárnap - 19:59

Diablo első része warriorral....Megint csak élvezetes még ennyi idő után is.

Igaz hamar végigtolható, de attól még nagyon élvezetes szerintem

a kieglemeze is jó. :)
Ki a halott vinyók istene?
Hádédész..

#131 Felhasználó inaktív   phsihodad 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.152
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2008. 09. 22. 13:44

Warhammer online  :Đ kocka leszek  :omg:
"Spartans... The finest soldiers the world has ever known."

"We will stand and fight... and die!"

Blogom

#132 Felhasználó inaktív   Qwerty4 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.709
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2008. 11. 22. 16:56

I Have No Mouth, and I Must Scream (1995)

Érdekes kis játék, kissé nehéz is volt, mivel nem vagyok igazán tapasztalt kalandjátékos, így sok helyzetben többet kellett gondolkodnom vagy néha végigjátszást is megnézni.
A hangulata megfelelő.De mai rendelkezésre álló játékfejlesztési eszközkkel akár még nagyobb is lehetne.
Sci-fi fanoknak ajánlom, a sztori nagyon jó.Viszont azok, akik óckodnak a mai szemmel nézve rossz grafikától azok szvsz kerüljék el nagyívben.

Negatívumok:
-néha unalomba fullad
-ritkán, de bug is előfordult
-sajnos nagyon kis felbontás, de nem igazán mérvadó
-zene (úgy kb 80%-ban)

Pozitívumok:
-sztori
-hangulat
-könnyű kezelhetőség
-az 5 karakterek és feladataik, AM
-grafika (95-ös szinten biztos jó), de a maga egyszerűsége is egy "exotikum"
-befejezés
-(magyarítás)

Értékelés:79% (közép felső katrgória nálam)

Szerkesztette: Qwerty4 2008. 11. 22. 16:58 -kor

Qwerty4

#133 Felhasználó inaktív   INT21H 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.085
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2008. 11. 22. 23:06

Na, akkor hasonlóan :)

Might and Magic VII - For Blood and Honor
26. szintű csapattal, szinte csak realtime harccal.

Pro:
- a hatodik rész óta sokat csiszoltak a játékmeneten
- jól kitalált skillrendszer
- változatos ellenfelek, helyszínek
- nagyon sok szórakoztató apróság (arcomage, kereskedelem, alkímia, stb.)
- nagyon igényes kreatív tartalom
- humor (pl. Chuck Norristól lehet nagymester szintű pusztakezes harcot tanulni)
- old school

Kontra:
- Irtózatos bugok maradtak benne (a QA részleg szabadságon volt)
- bizonyos dolgok aránytalanul erősek/túl könnyű nyerni velük
- elavult grafika
- primitív AI, a harc nem igazán taktikus
- a történet nem egy Planescape - Torment szintű (de ez annyira nem baj)
- néhány dologért szétrúgtam volna a pályatervező fenekét... (a QA még mindig szabadságon volt)
- old school

Szerkesztette: INT21H 2008. 11. 22. 23:08 -kor

"Hanyatló kultúránknak az egyik legkórosabb eleme a járandósági felfogás (entitlement culture) ami szerint az állampolgárnak jár minden, az is, amiért soha életében nem fizetett."

"I meditate diligently every morning. The subjects are life and love. I quit after 3 seconds."

#134 Felhasználó inaktív   sQr` 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.972
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2008. 12. 06. 22:14

Kép

Brothers in Arms - Hell's Highway

Info:

Kiadó: Ubisoft, Fejlesztő: Gearbox Típus: FPS, Világháborús

Röviden:

   Bár nem most értem a végére, de kicsit fel szeretném hozni a topicot, úgy hogy megpróbálok visszaemlékezni.
   Nem sokat vártam a kezdetekben a játéktól. Az első képek ugyan lenyűgözőek voltak, de az előző részek nekem nem adtak akkora alapot a lelkesedéshez. Anno próbáltam a debütáló részt, és kb a feléig juthattam, de igazából nem nyűgözött le annyira. Túlságosan a realitást erőltették a fegyverek szórását illetően, a grafika pedig túl gépigényes volt a kinézetéhez képest - bár akkor még ennél is gyengébb konfiggal rendelkeztem.
   Megjött a Hell's Highway és úgy gondoltam adok neki egy esélyt. Nem bántam meg.
Régen volt már olyan játék, ami ennyire lekötött volna. Gyakorlatilag csupán 4-5 alkalommal álltam meg benne, pár órácskára a teljes végigjátszás során.
   Nagy változás érte a játékot grafikailag. Valóban nagyon szép benyomást kelt. Igaz, az emberünk kezét és a fegyvereket még mindig nem sikerült normálisan lemodellezni.  :omg:
   A történet és annak tálalása sokat lendít a játékon. Bár eleinte zavart a sok - akár 10 perces (!) - átvezető, de később már érdekelt a történet, így nem volt olyan feltűnő és idegesítő az időközben a játékot meg-meg szakító átvezető mozik tömkelege.
A csapatok mozgatása ugyan azon az elven alapul mint a nyitó episodeban, ami meglehetősen kényelmes megoldás. Játékmenet szempontjából tehát nem tudnék nagy hibát felróni, talán azt, hogy picit unalmassá válhat egy idő után...de...addigra vége a játéknak. :)
   Az emlegetett realitás, fegyverszórás és egyebek tekintetében úgy éreztem kicsit visszafogottabb lett, ami igen jót tett az én szempontomból a játéknak. A fejlövés vagy robbanások esetén belassuló és fókuszáló kamera a szétszakadó tesztrészekkel pedig még 20x-ra is látványos volt. A helyszíneket elég szépen kidolgozták, a karakterekről már szóltam, az effektek viszont megint csak elég szépre sikeredtek.
   Egyáltalán nem bántam meg a játékkal eltöltött röpke 10 órácskát - becsült érték. Biztosan nem játszanám újra az elkövetkezendő 1 évben...talán még utána sem, de remek egyszeri szórakozás volt.

Értékelés:

+ Összességében szép grafikai prezentáció
+ Remek háborús hangulat, bár kevésbé hatásvadász módon mint a CoD sorozatban
+ Még mindig remek csapatirányítási rendszer
+ Kiváló sztori...

- ...aminek elmondásához néha hihetetlenül hosszú átvezetőket alkalmaznak...
- ...amiket nem lehet átugrani.
- Néhány rettenetesen elnagyolt modell - kéz, fegyvereke egy része -
- Néha igencsak idióta AI
- Picikét rövid, bár legalább nem un rá az ember.

8/10:

Szerkesztette: sQr` 2008. 12. 06. 22:17 -kor

Acer 5536g Playstation 3 Slim LG 42LD550

#135 Felhasználó inaktív   sQr` 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.972
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2008. 12. 06. 22:34

Kép
[ Kattints ide a teljes méretű képhez ]

Half Life 2

Info:

Kiadó: Vivendi Universal Games, Valve Software Fejlesztő: Valve Software Típus: FPS

Röviden:

Anno még az ALFA verzióval történt az első nagy találkozásom. Emlékszem, mennyire ámultam a hihetetlen fizikán, órákat szórakoztam a dobozok pakolgatásával, a tárgyak dobálásával. Aztán később kijött a teljes változat és én rögtön rávetettem magam. Sajnos a játék végéhez közeledve, a nagyvárosi harcoknál be kellett látnom, hogy a kofigom nem elég itt már még a 25 FPS-hez sem, amivel még játszható lehet egy játék. Félretettem.
Most, évekkel a megjelenés után, újra a kezembe vettem a játékot és 2 nap alatt, nagyobb szünetekkel - betegség miatt, láz stb - végigjátszottam. Azt kell hogy mondjam: le vagyok nyűgözve.
Bár a játék már több mint 4 éves, azt kell hogy mondjam, mai szemmel nézve is meglehetősen szép. 1440x900-as felbontásban, mindent maximumra állítva átlag 150 FPS-el játszottam, ami a játék során körülbelül 3-4 alkalommal esett le 50-re. Bár minden mai játék ilyen jól optimalizált lenne.
A történetet szerintem senkinek nem kell bemutatni, valószínűleg én vagyok az univerzumban az utolsó aki még eddig nem játszotta végig. :) A párbeszédek, a story, a karakterek és az események mind-mind hihetetlenül stílusosan lettek megalkotva, biztosítva hogy a játékos egy percig se unatkozzon.
A fegyverek elég változatosak, itt tűnt fel hogy ugye pár éve még nem volt trend a "csak két fegyver lehet nálam", ami ma ugye már bevett szokás. Kiemelném külön a Gravity gunt, ami már az elején is haláli, de mikor a játék végénél kap egy update-t, akkor aztán kegyetlen. :)
A pályák elég változatosak, nagyon szépen kidolgozottak és árad belőlük a hangulat. Ami meglepett, hogy bizony tud a játék félelmetes is lenni - Ravenholm -, amit még jó néhány horror játéknak sem sikerül mindig elérni. Nagyon tetszett hogy gyakran kell picit logikáznunk, nem ritkán kihasználva a játékba épített nagyszerű fizikát.
A játék vége pedig... hát nem találtam rá szavakat. Alig várom hogy belevessem magam az Episode One-ba és választ kapjak néhány kérdésre...

Értékelés:

+ Még mai szemmel nézve is remek grafika
+ Kiváló fizika...
+ ...melyet gyakran kell kihasználnunk okos logikai részeknél.
+ Remek történet, dialógusok
+ Kiválóan átgondolt, egyedi karakterek
+ Nagyszerű atmoszféra
+ Kitűnő befejezés

- Ömmm...van ilyen?


10/10
Acer 5536g Playstation 3 Slim LG 42LD550

#136 Felhasználó inaktív   sQr` 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.972
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2008. 12. 07. 03:58

Kép

Half Life 2 - Episode One

Info:

Kiadó: Vivendi Universal Games, Valve Software Fejlesztő: Valve Software Típus: FPS

Röviden:

   Nem hittem volna hogy ilyen hamar újra jelentkezem.
A Half Life 2 befejezése után, nagyon kíváncsi voltam hogyan folytatódik a történet. Gondolta belenézek az Episode One-ba, majd holnap játszom vele komolyabban. A belenézésből 2 óra játék lett, majd álmélkodás. Már több mint a felén túl vagyok.
   Bizony. Az epizódikus tartalom átka, hogy iszonyú rövid ez a rész. Talán 4-5 óra sem volt a teljes végigjátszás, amit nehezített, hogy a HL2-höz hasonlóan rejtélyes okokból nálam néha teljesen kifagyott és csak a reset segített.
   Ami rögtön feltűnik, hogy Alyx végig mellettünk van. Ez nagyon jó döntés, igazán feldobja a kalandjainkat, főleg az idióta poénjaival: teljes sötétség, "zombihörgéshez hasonló hangok" majd Alyx: hehe, bevetted.
   Ami szintén elsőre feltűnik hogy a grafikán szépen pofoztak kicsit. Így mondjuk 100 FPS fölött nem láttam, és már 30 körüli esett le 2-3 alkalommal, de átlag 50 megmaradt, ami még így is szép és játék is pofásan néz ki. Külön kiemelném a HDR-t, amit szépen megvalósítottak, valamint a "mag" kidolgozását is, ami lenyűgöző lett. A modelleken is szép az új mapping - dog -, csillognak ahol kell, egyszóval: impozáns látványt nyújt.
   Ami a végigjátszás után tűnik fel, hogy mintha kevesebb logikai elem lett volna a játékban. Így visszagondolva talán egy-kettőt tudnék mondani. Ez azért nem túl sok.
   A dialógusok most is fantasztikusak, mint mondtam, ez főleg Alyxnak köszönhető jelen esetben. A történet...hát. Igencsak kevés mindenben viszi tovább a cselekményt. Ezt nagyon sajnáltam, bár a vége újból igen izgalmasra sikerült, szóval valószínűleg belelesek nemsokára az Episode Two-ba.

Értékelés:

+ Szépen feljavított grafika
+ Jó hogy Alyx mellettünk van
+ Újból csak parádés dialógusok
+ Még mindig nagyszerű a fizika

- Nem derül ki túl sok minden...
- Rövid
- Kevesebb logikai elem

9/10

Szerkesztette: sQr` 2008. 12. 07. 03:58 -kor

Acer 5536g Playstation 3 Slim LG 42LD550

#137 Felhasználó inaktív   sQr` 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.972
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2008. 12. 08. 02:17

Kép
[ Kattints ide a teljes méretű képhez ]

Half Life 2 - Episode Two

Info:

Kiadó: Vivendi Universal Games, Valve Software Fejlesztő: Valve Software Típus: FPS

Röviden:

Kicsit nehéz szívvel vágtam bele az Episode Two-ba, látva hogy mennyire rákattantam a sorozatra és tudva, hogy bár már 1 éve hogy megjelent, a folytatásról még mindig nincsenek kézzel fogható információk.
Sajnálatos mód (?), ez a piszok Valve jelen fejezetet valami frenetikusra csinálta, köröket verve az Episode One-ra, pedig én azt is remek szórakozásnak találtam. Na de akkor mivel több "next episode"?
Első ránézésre feltűnik mindenkinek, hogy bizony a Source engine nagy ráncfelvarráson ment keresztül. A sebesség persze így kicsit vissza is eset, de a látvány lenyűgöző. Az új területek nagyban eltérnek az eddigi HL2-ben látottaktól, de maradéktalanul hangulatosak és jól átgondoltak. A modellek is kaptak némi ráncfelvarrást, valamint mindenkin új shader villog, ami igen kellemes látvány. Főleg a Vortigauntok kinézetén (Vilik) mutatkozik ez meg a legszembetűnőbben.
A történet haladását kritizáltam az első episode-ban, na hát itt peregnek az események ezerrel. Hihetetlen min megyünk keresztül, egy pillanatra sincs megállás és azt is borítékolhatjuk hogy a játékos sem fog tudni túl sokszor felállni a gép elől abban az 5-6 órában amíg tart a jelen epizód. A nyitás bár nem túl erős, később egy szót találtam az eseményekre és a harcokra: epikus. És valóban. A kezdeti bányás rész és az Antlion barlang is lenyűgöző, na de azt hiszem amit soha nem fogok elfelejteni, az az első harc a Hunterekkel. Hihetetlen új ellenfél. Gyors, pontos, halálos és gyakran támad csapatban. Profikhoz méltó ellenfél. A játék végén pedig a vadászokkal és a "nyakiglábakkal" folytatott harc...szédületes.
    Mindig kiemelem a karaktereket és a párbeszédeket, a történetet. Ez most hatványozottan igaz. A story pörög, az érzelmi jelenetek kiválóak és a párbeszédek pedig talán minden eddiginél jobbak. Kedvencem mikor az egyik Villámujjúval indulunk expedíciózni. Rajta "kihaltam". "Ahahh. Mi más tehetne teljessé egy vermet, mint egy abból kimászó Freeman." Kész...
    Amit nagyon jó volt látni, hogy az epikus harcok mellett, mintha többet kellett volna logikázni is, amit kicsit hiányoltam az előző epizódból ugye. Ennek nagyon örülök. Valamint kaptunk egy új járgányt is, ami mindent visz. Első pillanattól szerelem és kész. :D
Végtére is hihetetlen jó része lett ez a sorozatnak, már már ott jártam, hogy az alapjátékot is felülmúlta néhányszor, de abban maradjunk, hogy sikerült a szintjére felemelkedni. A vége pedig...te jó ég. Katarzis... hol a folytatás?

► Értékelés:

+ Nagyobb grafikai ugrás
+ Lenyűgöző új helyszínek
+ Epikus ütközetek
+ Felszínre kerültek újra a logikai részek
+ Nagyszerű, gyakran humoros dialógusok
+ Kiváló történetvezetés
+ HUNTERS (!)
+ Az új Ford :)
+ "Dog" újabb nagy jelenetei.

- Hol a folytatás?
- Tud valaki bármit az Episode Three-ről?
? Jól van, jól van... amúgy meg tökéletes.

10/10
Acer 5536g Playstation 3 Slim LG 42LD550

#138 Felhasználó inaktív   -Turbo- 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 25.530
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2008. 12. 08. 06:22

eztet mán az ea adta ki:)
JóSebesség

#139 Felhasználó inaktív   M@Xtreme 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.497
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2008. 12. 08. 06:28

Kép

Röviden, pontokba szedve:

Ami tetszett:
- Hozza a régi Tr-ek feelingjét (bár megjegyzem így is jóval könnyebb fejtörők szempontjából mint a legend előtti részek.)
- Remekül optimizált motor
- Szép grafika (bár helyenként kicsit elnagyolt, de nem vészes a dolog)
- Változatos helyszínek
- Az adott pályához remekül illő aláfestő zenék
- Látványos átvezetők
- Emészthető történet

Ami nem:
- Nincs Croft Manor
- A Sonar mapnak semmi értelmét nem láttam
- Buta AI (mondjuk ez minden Tr-nél így volt)
- Kicsit bugos a fizikai motor
- Az animációk elég összecsapottak
- 1-2 idegtépő rész
- Lehetett volna hosszabb is


89%

Tehát összességében azt kell mondjam, nem csalódtam bent.

#140 Felhasználó inaktív   M@Xtreme 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.497
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2008. 12. 08. 06:30

Kép

Itt sem bocátkzok regényekbe, csak röviden,,
Első körben (1-2 map) még amondó voltam hogy ez az eddigi legjobb cod. De ahogy haladtam előre, rá kellett döbbenjek hogy azért az mégsem úgy van.
Egy idő után piszkosul monoton, érdektelen, üres lesz a játék. Nagy kár érte.
(azért megjegyezném hogy még így is jobban tetszett mint az új bia. Itt legalább megvolt a 2.VH feeling)
Történet téren szintén nem nyújtott újat (no mondjuk ennél a témánál már nem is lehet :D ) ellenben a grafika nem volt rossz, és  (bár helyenként a fujj b*zdmeg kategóriát súrolta) a helyszínek is változatosak voltak.
Az egész játék agyon van scriptelve, a serious sam2 2 feelinget idéző folyamatosan respawn-oló ellenfelekről meg nem is beszélve.

Nálam ez csak 10/6.5

Azt kell mondjam hogy összességében nekem a 4 jobban bejött.

Téma megosztása:


  • (68 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

2 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 2 vendég, 0 anonim felhasználó