 Idézet: gta5 - Dátum: 2011. 09. 04. 14:06
Idézet: gta5 - Dátum: 2011. 09. 04. 14:06
 .  Így megkaptam az arany Trophit meg egy ezüstöt is mellé
.  Így megkaptam az arany Trophit meg egy ezüstöt is mellé  .
. 
						
						 
							  
								
						
					Elküldve: 2011. 09. 16. 22:38
 
  .
.  )
)  
							  
								
						
					Elküldve: 2011. 09. 17. 18:58
 Idézet: X360_FaNbOy - Dátum: 2011. 09. 16. 22:38
Idézet: X360_FaNbOy - Dátum: 2011. 09. 16. 22:38
 
  .
.  )
)  
							  
								
						
					Elküldve: 2011. 09. 17. 19:24
 
							  
								
						
					Elküldve: 2011. 09. 17. 19:33
 Idézet: X360_FaNbOy - Dátum: 2011. 09. 17. 19:24
Idézet: X360_FaNbOy - Dátum: 2011. 09. 17. 19:24

 
						
						Szerkesztette: Drat 2011. 09. 17. 19:37 -kor
 
							  
								
						
					Elküldve: 2011. 09. 17. 20:05
 
							  
								
						
					Elküldve: 2011. 10. 03. 22:01

 
							  
								
						
					Elküldve: 2011. 10. 09. 12:15

 
							  
								
						
					Elküldve: 2011. 10. 10. 11:05
 Az bezzeg nem zavarja őket, ha pl. egy "save the citizen" küldetésnél 10-es hullahegy kellős közepén trécselünk 2 percet a megmentendő alannyal és a pusztítást szemlélő még élő őröket ez csöppet sem zavarja... pwnt...
 Az bezzeg nem zavarja őket, ha pl. egy "save the citizen" küldetésnél 10-es hullahegy kellős közepén trécselünk 2 percet a megmentendő alannyal és a pusztítást szemlélő még élő őröket ez csöppet sem zavarja... pwnt... A földre küldött katonákat alig lehet kiválasztani a tömegből, persze 3 gomb megnyomásával kivégezheted őket, de mellette még blockold a másik 9 haverját is ja és találd is meg a tömegben.
 A földre küldött katonákat alig lehet kiválasztani a tömegből, persze 3 gomb megnyomásával kivégezheted őket, de mellette még blockold a másik 9 haverját is ja és találd is meg a tömegben. Hiába a gyilkosság vízen című óráról kimaradtál a bölcsiben...
 Hiába a gyilkosság vízen című óráról kimaradtál a bölcsiben...Szerkesztette: Nevl 2011. 10. 10. 11:08 -kor
 
							  
								
						
					Elküldve: 2011. 10. 11. 00:16

 and on the sixth day, God created ManchesterMotherboard:Gigabyte GA-H61M-D2-B3 | CPU:Intel i3-2120 3.30Ghz | VGA:VTX3D Radeon HD5670/1GB
and on the sixth day, God created ManchesterMotherboard:Gigabyte GA-H61M-D2-B3 | CPU:Intel i3-2120 3.30Ghz | VGA:VTX3D Radeon HD5670/1GB  
							  
								
						
					Elküldve: 2011. 10. 11. 21:42
 
							  
								
						
					Elküldve: 2011. 10. 14. 19:45

 
							  
								
						
					Elküldve: 2011. 10. 18. 14:44
 / és azzal sem árulok el nagy titkot hogy egy teljes fejezeten keresztül a a GoW vicces fekáját Cole Traint fogjuk irányítani Marcus helyett! Rengeteg poént csempésztek bele az átvezető kisfilmekbe, melyek a játék motorjával készültek, ennek ellenére döbbenetesen jól néznek ki. Az előző részek sem arról voltak híresek, hogy rondák, de a 2. részben a grafika nem fejlődött számottevően és nem számítottam semmi kiugróra a 3-al kapcsoltban sem. Csalódtam ... pozitívan, valami kurva jól néz ki az egész. Végre szakítottak a régi részek szürkés-barnás látványvilágával, amitől néha kiesett a szemem és élénk színes táj tárul szemünk elé. A textúrák szinte mindenhol tűélesek a romvárosok végletekig kidolgozottak és a karakteranimáció is iszonyat életszerű. A már említett átvezető animációk élményszámba mennek, rengetek ökörködés, egymás oltogatása, vagy éppen szomorú hangételű. Mindez a mutatott grafika mellett is szinte lefolyt a monitoromról, annyira folyamatos volt. Nem voltak játék közben akadások, néhány röccenést csak az átvezetők során tapasztaltam, de ezt ráfogtam arra, hogy azok zömmel részletesebbek mint a játék maga.
/ és azzal sem árulok el nagy titkot hogy egy teljes fejezeten keresztül a a GoW vicces fekáját Cole Traint fogjuk irányítani Marcus helyett! Rengeteg poént csempésztek bele az átvezető kisfilmekbe, melyek a játék motorjával készültek, ennek ellenére döbbenetesen jól néznek ki. Az előző részek sem arról voltak híresek, hogy rondák, de a 2. részben a grafika nem fejlődött számottevően és nem számítottam semmi kiugróra a 3-al kapcsoltban sem. Csalódtam ... pozitívan, valami kurva jól néz ki az egész. Végre szakítottak a régi részek szürkés-barnás látványvilágával, amitől néha kiesett a szemem és élénk színes táj tárul szemünk elé. A textúrák szinte mindenhol tűélesek a romvárosok végletekig kidolgozottak és a karakteranimáció is iszonyat életszerű. A már említett átvezető animációk élményszámba mennek, rengetek ökörködés, egymás oltogatása, vagy éppen szomorú hangételű. Mindez a mutatott grafika mellett is szinte lefolyt a monitoromról, annyira folyamatos volt. Nem voltak játék közben akadások, néhány röccenést csak az átvezetők során tapasztaltam, de ezt ráfogtam arra, hogy azok zömmel részletesebbek mint a játék maga.
Szerkesztette: Rodrigez07 2011. 10. 18. 14:51 -kor
 
							  
								
						
					Elküldve: 2011. 10. 29. 21:31

 
							  
								
						
					Elküldve: 2011. 10. 30. 16:53
 Idézet: -Turbo- - Dátum: 2011. 10. 29. 21:31
Idézet: -Turbo- - Dátum: 2011. 10. 29. 21:31

 
						
						 
							  
								
						
					Elküldve: 2011. 10. 30. 22:44
 Idézet: Mumia - Dátum: 2011. 02. 20. 22:53
Idézet: Mumia - Dátum: 2011. 02. 20. 22:53

 
							  
								
						
					Elküldve: 2011. 10. 31. 13:13
 Idézet: Mumia - Dátum: 2011. 10. 30. 22:44
Idézet: Mumia - Dátum: 2011. 10. 30. 22:44
 
							  
								
						
					Elküldve: 2011. 11. 01. 07:27
 
							  
								
						
					Elküldve: 2011. 11. 01. 09:42
 Idézet: Valdy - Dátum: 2011. 11. 01. 07:27
Idézet: Valdy - Dátum: 2011. 11. 01. 07:27