HWSW Informatikai Kerekasztal: Mit játszottál végig legutóbb, mennyire tetszett? - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

  • (68 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Mit játszottál végig legutóbb, mennyire tetszett? Értékeld!

#321 Felhasználó inaktív   M@Xtreme 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.497
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 08. 24. 12:32

Mindenesetre a pontozási rendszere valóban érdekes :D

#322 Felhasználó inaktív   JonesC 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 37.957
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 08. 24. 12:55

Néhány pályán megadja a blaster mastert alig kilengésre is, de ott általában jóval többet nem is tudsz robbantani.
world, my finger, is on the button...
Határozottan egyetértek az enyémmel megegyező véleményekkel!
Éheztesd a fákat! Csökkentsd a co2 kibocsátást!

Idézet

Hi mi name is Paco frome Mexico, please sorry for mi bad inglisco. Mi dead cousine frm america told me how to winned at Lauge of Legan and made me win against bots. My cousin deaded yesterday thogh,but im ok because i sexed his sister. pls no copy pastarino. bye

#323 Felhasználó inaktív   f_you 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 519
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 08. 24. 13:46

EZ is hasonló, sőt szerintem jobb is, csak mondjuk itt nincs időzítéses robbantás

Szerkesztette: f_you 2009. 08. 24. 13:50 -kor


#324 Felhasználó inaktív   M@Xtreme 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.497
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 08. 24. 13:55

Kicsit talán könnyebb ez :)

#325 Felhasználó inaktív   JonesC 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 37.957
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 08. 24. 14:05

Idézet: f_you - Dátum: 2009. aug. 24., hétfő - 14:46

EZ is hasonló, sőt szerintem jobb is, csak mondjuk itt nincs időzítéses robbantás

Ez se rossz. De nekem a másik jobban tetszik. De azért végigtolom ezt is. :)
world, my finger, is on the button...
Határozottan egyetértek az enyémmel megegyező véleményekkel!
Éheztesd a fákat! Csökkentsd a co2 kibocsátást!

Idézet

Hi mi name is Paco frome Mexico, please sorry for mi bad inglisco. Mi dead cousine frm america told me how to winned at Lauge of Legan and made me win against bots. My cousin deaded yesterday thogh,but im ok because i sexed his sister. pls no copy pastarino. bye

#326 Felhasználó inaktív   f_you 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 519
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 08. 24. 14:10

Idézet: M@Xtreme - Dátum: 2009. aug. 24., hétfő - 14:55

Kicsit talán könnyebb ez :)

Naja, így, hogy 10 perc alatt végigtoltam, rájöttem én is  :Đ

#327 Felhasználó inaktív   M@Xtreme 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.497
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 08. 24. 14:22

én most vagyok a 19. mapon, eddig szinte csont nélkül végigmentem. Itt van baj  :Đ

Szerkesztette: M@Xtreme 2009. 08. 24. 14:22 -kor


#328 Felhasználó inaktív   sQr` 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.972
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 08. 25. 08:16

Kép

    Medal of Honor napjaim újabb darabja a Pacific Assault volt és bizony a kezdeti ámuldozásom és lelkesedésem a játék végére bizony átment csúnya káromkodásba és értetlenkedésbe.

Ami számomra csalódás volt, hogy a játék nem valami változatos. Most az egy dolog, hogy az egész a jungleben játszódik, de a feladataink is rém önismétlődők. Valamelyest emel rajta a sztori, ami azért háborús játékokhoz képest egész jól keretet ad az eseményeknek (bár a BiA:HH-ban sokkal kidolgozottabbat is láthattunk már ilyen köntösben), valamint hogy társaink sem személytelenek. A grafika még most sem csúnya, ez biztos nem fogja elvenni senki kedvét, bár a kezdetekben beharangozott fizikai újításokból bizony nem sokat láttam. Robbanások ellentétben nagyon szépen vannak kivitelezve. Érezhetően csúcsponton a játék a Pearl Harbor-i rajtaütésen van, viszont ez még igencsak az eleje és később nem érzünk majd ilyen katarzist. Kár érte.
Butaság volt jobb egérgombra tenni a basht, és az altra a vállhoz emelést. Egyszerűen nem esik kézre és hiába lehet átállítani, ezt azért megemlíteném. Ami viszont nálam nagyban lehúzta a végeredményt, az a temérdek bughalmaz, ami a legújabb patch és mindenféle crack nélkül is jelen van. Az egy dolog, hogy folyamatosan a falnak magyaráznak, mert én 3-4 méterre vagyok (esetleg még tárgyakat, pl fegyvert is képesek így átadni nekem...grat), pedig ezt azért már évekkel ezelőtt is megoldották. De természetesen jó MoH:AA-s hagyományokhoz híven telescriptelték az egészet, amelyek néha egyszerűen csak nem indulnak el. Nem tudom hogy csinálták meg a triggereket, de ez valami szörnyű. Volt hogy egy egész pályát kellett újrakezdenem emiatt.

Minden esetre nem volt ez egy rossz része a sorozatnak. Az új helyszín, a hangulatos körítés, a kellemes storyline, a még ma is szép grafika és néhány jó ötlet említésre méltó, kár hogy a minden változatosságot nélkülöző missziók, egyhangú környezet és a tömérdek bug elrontja az élményt.

+ még ma is látványos grafika
+ kellemes storyline
+ a legtöbb esetben kiváló fizika
+ hangulatos atmoszféra
+ néhány jó ötlet ( repülőgépes misszió )
+ Pearl Harbor

- rosszul elhelyezett csúcspont a történetben
- hiányoznak az ötletes missziók
- kicsit egyhangú környezet
- bughegyek
- néhány szkript nem lép mindig működésbe
- a csapatirányítást nem lehet okosan kihasználni


Értékelés: 7/10
Acer 5536g Playstation 3 Slim LG 42LD550

#329 Felhasználó inaktív   Qwerty4 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.709
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 08. 25. 08:58

A repülőgépes pályát én kifejezetten utáltam.Alig tudtam megkapni a jó irányítást, a billentyűzetet is át kellett több alkalommal konfigurálnom. :(
Qwerty4

#330 Felhasználó inaktív   sQr` 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.972
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 08. 25. 11:33

Nem is mondtam, hogy én szerettem. :'D De egy újszerű ötlet volt. Amúgy én alap irányítással megcsináltam elsőre, inkább a sok "semmi nem történik" repülés zavart.
Acer 5536g Playstation 3 Slim LG 42LD550

#331 Felhasználó inaktív   SityiSXT 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.255
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 08. 25. 17:09

Kép

Rally, abból is a nagyon arcade fajtából - csak így már inkább rallycrossnak kéne hívni, nem? No, mindegy, maga a játék egész jó. Visszahozza a játéktermi hangulatot, noha van egy-két divatjamúlt lükeség is benne, ami rontja az összlépet, mint pl. a navigátorunk, aki úgy mondja be a kanyarokat, mint ahogy egy konferanszié mutatja be a boxolókat a ringben. Az irányítás nagyon egyszerű, fék nem kell sokszor, és ha kanyart rontunk, általában lepattanunk a pályaszélről és vígan megyünk tovább. Az autók nem törnek, de szépen koszolódnak. Nagyon büszkék a készítők a pályadeformálódásra, azaz a keréknyomok ott maradnak a talajban (akár a víz is belefolyhat), és a következő körben bizony megdobhatja a kocsit. Ez remekül működik, csak épp pont egy ilyen arcade őrületnél nincs sok értelme. Valamint nagy-nagy körmösök a programozóknak a pocsék optimalizálás miatt: 32 bites Vista alatt bizonyos pályák konkrét szakaszain beszaggatott, 64 bites Vista alatt microlagging van folyamatosan. Végszó: ökörködni jó vele, de nem olyan nagy durranás...

Értékelés: 6,5/10

#332 Felhasználó inaktív   Ilsyde 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.321
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 08. 25. 17:12

Ignition jobb.
C2D 2,66GHz | 4GB DDR2 | 9800GTX+ | Win7 64bit | WinXP 32bit (dual boot) | 1440x900 (19")

#333 Felhasználó inaktív   M@Xtreme 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.497
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 08. 25. 18:59

Kép

- jópofa, igazi gengszter style történet
- Pörgõs, változatos játékmenet, rengeteg humorral fûszerezve
- Nagyon sok misszió
- Jó zenék
- 1-2 jó ötlet, amiket még nem láthattunk ennél a stílusnál
- Profi karakterszerkesztõ
- Viszonylag hosszú (nekem 40 órám volt bent)

- Rettenetes vasigény. Rosszabbul fut mint az ezen a téren mumusnak számító GTA4 :) Fõleg a vezetés közbeni akadások okoztak problémát. A játék a vége felé már rohadtul swappelgetett.
- Helyenként ronda, idõnként nagyon ronda grafika:)
- A gps néha teljesen ésszerûtlen útvonalakat választ.
- Az autók fizikája kritikán aluli
- AZ M.i. olykor segghülye
- Fagyási, stabilitási problémák
- Rossz minõségû hangok

Sajnos nem tudok jó értékelést adni a játéknak a rengeteg hiba miatt, pedig tényleg frankó lehetne ha nem szúrják el az elõbb említett dolgokkal.
..és akkor azt még nem is említettem hogy nálam vmiért a game (nem egyedi gond) kb 1.5x-es sebeséggel futott :D

így csak 65%
Ha nem lenne ilyen rohadt igénytelen a portolás, simán megkapta volna a 85-öt.
A portolást végső szakbarbárokat meg kirúgni a picsbe :)

Szerkesztette: M@Xtreme 2009. 08. 25. 19:07 -kor


#334 Felhasználó inaktív   SityiSXT 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.255
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 08. 25. 19:02

Idézet: Sityi - Dátum: 2009. aug. 25., kedd - 17:09

...

Ami kimaradt: a rohadtul idegesítő AI. Taplógázzal sínautózik és simán belédrongyol, ha útban vagy.

#335 Felhasználó inaktív   Raynes 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 14.740
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 08. 25. 19:25

Idézet: sQr` - Dátum: 2009. aug. 25., kedd - 9:16

Medal of Honor: Pacific Assault

Értékelés: 7/10

Monoton játékmenet, mész egész végig a dzsungelben, előre, láthatatlan csőben, ellenséget csak elölről támadhatod. Grafika se über, csak csillog. Értelmetlen, egyhangú küldetések, gyenge fizika, elavult motor. 0 realizmus, lévén arcade FPS. Egyedül a hajóágyús és repülős küldetés ér benne valamit. Partraszállás lerágott csont. Túl könnyű, túl rövid.

Egyszer végigjátszható, ha sok elfecsérelni való ideje van az embernek. Nálam 3/10.

Szerkesztette: N0zer0 2009. 08. 25. 19:26 -kor

„The volume of a pizza of thickness a and radius z can be described by the following formula: pi zz a.”

#336 Felhasználó inaktív   Qwerty4 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.709
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 08. 25. 20:08

Wolfenstein (2009)

Tulajdonképpen semmi jóra nem számítottam, ahhoz képest elég jól szórakoztam, pedig a játék semmiképp nem hibátlan, sőt van elég kivetnivaló.
Én a grafikát nem tartom csúnyának, de tény és való egyes helyszínek kevésbé kidolgozottabbak, fakók.Talán a város a legszebb úgy önmagában.
Az, hogy ilyen GTA-szerű küldözgetős/küldetésfelvevős rendszer van, ezen meg is lepődtem, nem is számítottam rá, de nem is hiányzott.Az amúgy szép városban elég frusztráló volt ugyanazokon a tereken mindig harcba szállni a német katonák ellen.Egyszerűen dögunalmas volt, meg folyton a várost végigjárni negyedről-negyedre, hát lehangoló...
Az MI botrányos dolgokat művel, főleg a szimpla mezei katonák.Egyszerűen képesek nem észre venni, bambán bámulni, egyszóval a cselekedetemet nem egészen tudják követni.Bár én normalon toltam, nem tudom magasabb nehézség fokozaton hogy van ez.
A játékmenet a szokásos mai trendekhez alkalmazkodott.Hát ez van.
A hangulatra elég későn éreztem rá, addig elég unalmas volt.Semmi köze a W3D és a RtCW atmoszférájához, de ez mindegy is.

Negatívumok:
-néha unalmas, monoton (főleg az elején)
-"város-rendszer" (eredménye a kevésbé pörgős játékmenet)
-"elangolosított" németek
-MI
-újrajátszhatósági esélye nulla
-nincs egy olyan jelenet ami maradandót tudna alkotni
-(baromi unalmas credits)
-néhány rossz helyre tett checkpoint

Pozitívumok:
-hangulat
-látványvilág
-jó lövölde
-wolfenstein

Semleges:
-különleges képességek
-játékmenet
-történet
-videók
-zene

Értékelés:78%

Szerkesztette: Qwerty4 2009. 08. 25. 20:24 -kor

Qwerty4

#337 Felhasználó inaktív   SityiSXT 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.255
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 08. 26. 13:28

Kép
Arcade őrület ez is, mint a Sega Rally, de annál sokkal jobb. Paradise City egy hatalmas játszótér minden négykerekű bolond számára. A hangulata nagyon megragadja az embert, és az ügyesen adagolt újdonságok miatt szinte folyamatos a késztetés arra, hogy tovább játsszon az ember. Nagyon szép grafika, egész kellemes gépigény, könnyű irányíthatóság, rengeteg autó, újszerű versenyek (pl. marked man, ahol "egyszerűen" menekülni kell a többiek elől), remek multi, Party mód a házibulikhoz (és a forduló nyertesének innia kell a handycap miatt... :D - mi így csináltuk), korrekt soundtrack, ütős DLC-k (főleg a Legendary Cars), folyamatosan adagolt jutalmak...
Viszont ahol elvérzik a játék az az, hogy talán a kicsit kevesebb több lett volna. A Burnout jogsi után nekem már nem volt akkora késztetésem, hogy tovább játsszak, mert egysíkúvá vált. Ugyan mostanában elő-előveszem, de igazából kimaxolni nem hiszem, hogy fogom. A kezdeti varázs darálássá silányult. Pedig még vagy egy tucat autó még hátravan, hogy unlockoljam. Előbb-utóbb biztos meglesznek azok is...
Ettől függetlenül ez egy marhajó játék, mindenképp érdemes kipróbálni.

Értékelés: 8,5/10

Szerkesztette: Sityi 2009. 08. 26. 13:29 -kor


#338 Felhasználó inaktív   _DooM_ 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.902
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 08. 26. 15:01

Kép

A Crysis után a Warhead-et is kivégeztem. Nagyjából azt hozza, amit egy kiegészítőtől elvár az ember. Jobb/javított grafika, új fegyverek és persze új küldetések. Ezt tökéletesen teljesíti a Warhead.
A történet elég kurta, az alapjáték eseményeivel párhuzamosan halad. Itt már nincs semmi csavar, már az elejétől kezdve az alienek ellen harcolunk, így picit vesztett a játék a filmszerű hangulatból és elég rövid is lett. Amit kicsit sajnálok, mert kíváncsi lettem volna, hogy hogyan folytatódik a történet, de majd a második részben megtudjuk.

Jöjjenek a pro és kontra érvek, az alapjátékhoz viszonyítva:

Pro:
-javított grafika, valamivel kisebb gépigény
-új fegyverek
-pályák (bár még mindig nem befolyásolja eléggé a játékmenetet a nano-suit használata, nekem úgy tűnt, a pályák felépítésének köszönhetően többféleképpen is megoldható némely feladat, míg az alapjátékban ez elég ritkán volt így)

Kontra:
-gépigény... (a már megszokott területeken (dzsungel és havas táj) érezhetően gyorsabb, viszont sikerült jópár FPS-zabáló részt is beletenni (a vonatos rész és a reptér), ahol kicsit vissza kellett venni azu arcból a folyamatos játékélmény kedvéért)
-(speciel tetszettek a régi fegyverek új skinjei, de kicsit furcsa, hogy a sziget két különböző felén másképp néznek ki a fegyverek; de ez inkább csak kukacoskodás)
-rettentően rövid, még kiegészítőhöz képest is
-elég egysíkúak a pályák (lényegében hó és/vagy dzsungel, a történet rövidsége miatt alig van más helyszín)
-könnyű (a "végső harc" szinte nevetséges)
-hangulat (ezt is a rövidség számlájára írnám)
-fizika (itt még kevésbe van szerepe, gyakorlatilag csak látványelem)

Összességében:
6.5/10
Ha egy picit több teret adtak volna az új helyszíneknek/történetnek és okos(abb) pályaszerkesztéssel még egy picit javítottak volna a játékmeneten (mert az tény, hogy itt sokkal inkább lehet választani a lopakodás és a rambózás között) akkor sokkal jobb is lehetett volna. Kár. De azért így sem volt rossz, de gyakorlatilag semmi sem késztet rá, hogy mégegyszer végig vigyem.

Szerkesztette: _DooM_ 2009. 08. 26. 15:03 -kor

<span style='color:black'><b>GigaByte</b> GA-P35C-DS3R | <b>Intel</b> C2Q Q6600 @ 3,2 GHz (8x 400 MHz) + <b>Zalman</b> CNPS9700 | <b>XFX</b> HD4890 1GB | 2x <b>Corsair</b> Twin2X2048-6400C4 (4GB) | <b>Pioneer</b> DVR-112DB | <b>Maxtor</b> 2x 250GB, <b>Samsung</b> 320GB + 500GB + 750GB + 1000GB, <b>Seagate</b> 320GB + 500GB | <b>Corsair</b> HX750W | <b>Cooler Master</b> Stacker 810 | <b>Logitech</b> Cordless Desktop Wave | <b>Logitech</b> MX Revolution + SteelPad 5L | <b>Dell</b> E228WFP</span>

#339 Felhasználó inaktív   SityiSXT 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.255
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 08. 29. 10:34

Kép

A poén kedvéért elővettem...  :D Fura érzés így 15 év távlatából, immáron felnőtt fejjel játszani azzal, ami gyerekként úgy vonzott... A grafika felett már jócskán eljárt az idő, de a maga módján még mindig szép. Az irányítás nagyon fura volt elsőre a WASD+egér kombóhoz szokott kezemnek, de nem rossz, csak kicsit lassan fordulunk (ha hátulról támad valaki, simán lő kettőt-hármat, mire becélzom).
Nehézsége jól be van lőve: a magamfajta kocajátékos is végig tudja vinni, de aki kihívásra vágyik, az is megtalálja számítását. Ami nagyon fura mai szemmel nézve, hogy sok játékmechanikai elemen a mai napig nem tudtak túllépni a készítők. Sorolom:
  • "csőben" menetelés, csak ma már nem ennyire kocka alakú minden
  • mozdíthatatlan tárgyak (lámpa/hordó/stb csak megkerülhető)
  • nagy tér - nagy csata
  • kulcskeresgélés (későbbiekben (pl. Doom) gombnyomkodás)
Értékelés: a korára való tekintettel etől most tekintsünk el - legyen elég annyi, hogy alapmű  :D

Szerkesztette: Sityi 2009. 08. 29. 10:35 -kor


#340 Felhasználó inaktív   Qwerty4 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.709
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 08. 29. 16:13

F.E.A.R. - Perseus Mandate (2007) (x2)

Gondoltam mielőtt a 2. részt kipróbálnám végigviszem újra az elsőt és a kiegjeit, ezúttal magyar felirattal.Késő tavasszal kezdtem, késő nyáron értem a  végére.
A PM elég rosszul indul, mint játék is és mint grafika is elég lehangoló, de a 4. fejezettől már javul a minőség, néha még sokkal jobb, mint az alapjátékban vagy akár az első kiegben.

Negatívumok:
-pocsékul indul (1. - 3. fejezetig nem nagyon OK)
-nagy grafikai visszafejlődés, ócska textúrák
-lassabb töltés
-kihívás hiánya (mondjuk tehettem volna magasabb nehézségi fokra, de nem érte volna meg a plusz belefektetett idő)

Pozitívumok:
-ötlet, hogy egy másik F.E.A.R. csapattal vagyunk
-hangulat
-kiváló fejezetek/helyszínek (régi metróalagút, labirntus, vasútállomás)
-kiváló zenék
-új ellenek
-teljes játék hosszúságú
-búnusz pályák
-másodszor is jó volt

Értékelés:-
Qwerty4

Téma megosztása:


  • (68 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó