HWSW Informatikai Kerekasztal: Mit játszottál végig legutóbb, mennyire tetszett? - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

  • (68 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Mit játszottál végig legutóbb, mennyire tetszett? Értékeld!

#441 Felhasználó inaktív   sQr` 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.972
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 02. 16. 22:06

Hűha. 66% egy Mass Effectnek. Mondjuk én szeretem az ilyen "különvélemény"-eket olvasni. : )
Acer 5536g Playstation 3 Slim LG 42LD550

#442 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 02. 16. 22:39

Én se adtam többet a bioshock-nak, pedig azt is minden nevesebb média 95 fölé értékelte. Van ilyen.

#443 Felhasználó inaktív   Qwerty4 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.709
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 02. 16. 23:16

Nem vagyunk egyformák. :Đ  (jó közhelyesen)

Alapvetően nem rajongok az ilyen űrben játszódó játékokért (tisztelet a kivétel, pl. Dead Space vagy Prey), ahhoz képest még elég jól szórakoztam a ME-tel.
Jobb pontot (akár 70-71-et) is kaphatott volna, ha az Iliosz bolygótól nem kezdem halálosan unni. :)
Qwerty4

#444 Felhasználó inaktív   M@Xtreme 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.497
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 02. 20. 17:27

Kép

Bár már az előzetese alapján sejtettem hogy ebből sok jó nem fog kisülni, és sajnos igazam lett.
Nagyon gyenge eresztés lett a játék..

Ami tetszett:
- A Predatorral a játék vége felé egész élvezhetővé válik a gameplay
- Helyenként tud szép is lenni
- Vasigény

Ami nem:
- Rettenetes minőségű hangok
- Kevés pálya, és ezek is önismételők.
- Pofátlanul rövid
- Piszkosul konzolos az irányíthatóság
- Unalmas. Én szeretem a hentelős játékokat is, de ez. báhh. és a félelmetes hangulat sem jött át számomra.
- Bár néhol a fény árnyék hatások szépek de pl a karakterek arca rendesen izézi a kb 2003-as színvonalat.
- Rettentően Líneáris

nálam ez 4.5/10

#445 Felhasználó inaktív   M@Xtreme 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.497
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 02. 28. 19:20

Kép

Soha az életben nem voltam 1 bf rajongó, sõõt, De ez az új rész (fõleg azért mert tudtam lesz bent "rendes" sp kampány is) az elõzetes képek és videok alapján felkeltette az érdeklõdésem.
Épp emiatt szereztem anno beta kulcsot a zárt multihoz, ami azt kell mondjam annyira nem jött be.
Így hát marad az sp. Ebben viszont nem csalódtam, sõõt.

Röviden:

Ami tetszett:
- Remek hangulat
- Szép grafika, amihez korrekt gépigény párosul (mondjuk a vége felé 1-2 pályán azért nem volt 1 rohangáló idegbeteg)
- Profi hangok (fõleg a fegyvereké)
- Nagyon jó fizika
- Kellõen nehéz, nem nagyon lehet rambózni (normalon játszottam)

Ami nem
- A legtöbb épület teljesen üres. (értem ezalatt hogy nincsenek berendezések)
- Pár baromi nehéz rész
- Néhol elég elnagyolt a grafika. Ez fõleg az utolsó pályákra igaz. (a legutolsóra nem, az tényleg pofás) Mintha nem is azok a grafikusok csinálták volna akik a játék többi részét.
- A társak max céltáblának jók a legtöbb esetben :)
- Rövid


Hogy stílusnál maradjunk, részemrõl bármelyik cod-ot alázza az új BF.. Éppen ezért (még akkor is ha elsõ benyomás alapján a multi nem jött be) ez nálam tuti vétel.

9.0

#446 Felhasználó inaktív   Ilsyde 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.321
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 03. 09. 14:01

Kép

Project Eden (2001) a Tomb Raider készítoitol

Problémamegoldó ugyességi akciójáték. Kép Amolyan Lost Vikings meg Commandos keverék csak FPS/TPS nézetben, lepukkant sci-fi kornyezetben. Kb. 8-9 éve játszottam a demojával és nagyon tetszett, végre vettem a fáradtságot és végigtoltam :up:
A csapat négy tagból áll, bárkinek az irányítását átvehetjuk hogy továbbjussunk a pálya adott szakaszán.

Carter a csapat vezetoje, o rendelkezik a legmagasabb biztonsági eléréssel tehát bármilyen lezárt ajtót ki tud nyitni (kéz-szkennerrel, nem zárfeltorésre gondolok). A ritkán felbukkanó NPC-ket is vele tudjuk kihallgatni.
Andre a technikus, mindenféle lerobbant elektronikát megjavít az omnitoollal.
Minoko profi hacker, terminálokat, számítógépeket stb. lehet vele feltorni és elozoleg ellenséges plazma/lézerágyúkat irányítani.
Amber szinten nonemu karakter bár cyborgról van szó szóval ez annyira nem látszik. Specialitása hogy a kornyezet ártalmak nem hatnak rá (áramutés, lángok, gázok stb.), beépített nehézfegyverzettel rendelkezik (dupla plazmapisztoly és rakétaveto) viszont a késobbi prototípusokat nem tudja használni.

Ahogy haladunk elore a játékban, kulonbozo felszereléseket kapunk fentrol, a kozpontból. A minitankot minden apró helyre be lehet tuszkolni és gombokat is lehet vele nyomkodni, a kémkamera hasonló csak repulni tud de loni nem. Prototípusfegyverekbol is lesz jópár.
Na elég ismertetot írtam.

Kép

+ van benne kooperatív multi, Commandos módjára két játékos irányíthatja a karaktereket. ez egy óriási plusz!
+ nagyon hosszú
+ gyorsmentés, kifogyhatatlan élettolto és feléleszto állomások így nem frusztráló a próbálkozás
+ érdekes minikuldetések és logikai részek
+ viszonylag konnyen rá lehet jonni a megoldásra (amúgy nem is játszottam volna vele)
+ adalékok ahogy haladunk elore a játékban (új fegyverek, új eszkozok, alternatív tuzelési módok)
+ változatos ellenfelek
+ egyszeru de jó a hackelés/javítás minijátékok

- kapcsolókat néha sokkal egyszerubb lenyomni ha FPS nézetre vált az ember
- sztori nincs túlságosan kidolgozva de az ami kiderul az azért érdekes
- atmoszféra sincs a toppon bár változatos és kidolgozott minden

Kép

Egyjátékos módját értékelném olyan 8 pontra de multiban biztosan nagyobb az élmény.
C2D 2,66GHz | 4GB DDR2 | 9800GTX+ | Win7 64bit | WinXP 32bit (dual boot) | 1440x900 (19")

#447 Felhasználó inaktív   Qwerty4 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.709
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 03. 12. 11:41

Mass Effect 2 (2010)

Kellemesen csalódtam a játékban.Az első résszel igazából az volt a nagy gond nálam, hogy sem akciónak, sem RPG-nek nem volt megfelelő.A csaták egy része unalmas volt, nem tartogatott elég kihívást.RPG-nek is kevés volt, mivel nem éreztem igazából a súlyát a karakterfejlesztgetéseknek, olyan hiábavalónak tűnt ez az egész.
A történet újból egyszerű, nincs túlbonyolítva, a csapatépítés viszont feldobta a dolgokat.A mellékküldik (megbízások fül alatt jelölve) továbbra is rém gyengék.

Negatívumok:
-ócska karakterfejlesztés
-legtöbb mellékküldi (megbízások) unalmas
-beragadós bug (ritkán)
-kevés szabadságérzet

Pozitívumok:
-hangulat, a világ
-kódex (bár a 2. részben már nem nagyon olvastam őket)
-izgalmas akció, remek csaták (GoW-hoz hasonló harcrendszerrel)
-egyszerű kezelhetőség
-csapatépítés, csapattagok
-jó grafika
-hangok, zenék
-egyszerű, de azért jó főszál
-játékmenet nagy része bejött
-stabil a progi, soha nem fagy, ritkák a bugok
-mentési rendszer
-2 hétig is képes volt lekötni
-magyar feliratok

Értékelés:90%
Qwerty4

#448 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 04. 22. 21:54

GTA IV (2008)

Felhozom a témát, mert megint sikerült egy játékot végigjátszanom, igaz, hogy ezt már másodszorra.

Nagyon vártam ezt a játékot megjelenése előtt, töbször is egy-egy gyenge pillanatomban eszembe jutott, hogy vegyek xbox360-at csak emiatt. De végülis nem tettem, kivártam, és milyen jól tettem. Először is azért mert az biztos, hogy más játékot soha nem vettem volna xboxra, mert más nincs ami annyira érdekelt volna és nincs pc-re.

A másik ok, hogy a játék részben csalódás, én egy sokkal összetettebb, kidolgozottabb sandbox környezetet vártam, ahol kismilló lehetőség van a fő küldetésszál teljesítése mellett, mint pl. a San Andreas-ban is volt, csak én még többre számítottam, ehhez képest nemhogy nem több, hanem majdhogynem semmi nincs. Kicsit assassin's creed-hez lehetne hasonlítani, ilyen szempontból, hogy nincs rendesen kiaknázva a környezetben rejlő lehetőség. De nem csak a San Andreashoz képest visszalépés ilyen szempontból, hanem a korábbi gta-khoz képest is, nincsenek tűzoltós küldetések, nincsenek mentős küldetések, nincsenek taxis küldetések (csak a Roman-tól vállalható fuvarozás, amiben nem sok kihívás van) Versenyek is hasonlóak, végig próbálkoztam vele, de összesen 3 verseny volt, amire tudtam menni, mindig azt mondja, hogy most éppen nincs verseny.

Ami van mellékküldetések helyett, az a barátokkal való, kajálás meg ivás, meg egyéb szórakozások, amik inkább idegesítőek semmint szórakoztatóak. Én minden egyes alkalommal lenyomtam ha valaki hívni akart valahova. A játék szempontjából semmi jelentősége, hogy kivel mekkora haver vagy. Annyi, hogy 1-1 ismerősnek vannak spéci képességei amiket igénybe vehetsz ha jóban vagy vele. De ezek mind nélkülözhetőek, avagy ha pont szükséged lenne rá, mert megkönnyítené egy küldetés elvégzését akkor úgyis letiltja a program a segélykérést. Pl a rendőrtől lehet kérni, hogy a körözést elintézze, de küldetés közben nekem még sose működött, küldetésen kívül meg úgyis mindegy, hogy elkapnak vagy sem, szóval semmi értelme. vagy Roman-tól lehet kérni ingyen taxit, aminek megint semmi értelme mivel a rendes taxi is 50$-ért bárhova elvisz szinte, ez az összeg pedig csak a játék leges legelején lehet megterhelő. De amúgy is 100-ból 99x magam megyek oda ahova akarok.

Bár lerágott csont és úgyis mindenki tisztában van vele, azért megemlítem, hogy horribilis gépigénye van a játéknak, még hiend géppel se lehet nyugodt szívvel feltekerni minden beállítást maximumra, mert nem lesz benne köszönet. De mivel gyengébb beállításon is marha jól néz ki a játék így ez nem akkora negatívum, úgy is lehet mondani, hogy future-proof a játék.

Ami a GTA-knak mindig erőssége volt az az autók irányítása és fizikája, ebben jelen esetben sem kellett csalatkozni. Minden autó úgy mozog ahogy az elvárható tőle. Egyedüli negatívum, hogy túl nehezen törnek, és az összes jármű végsebessége hasonló, és nagyon alacsony. De ezen a két dolgon szerencsére lehet segíteni egy kis handling.dat szerkesztgetéssel. Én magamnak átszerkesztettem, sokkal élvezetesebb úgy játszani, hogy nem 100 a végsebessége az összes járműnek, és nem lehet továbbmenni egy kitört indexszel miután telibekapsz egy betonoszlopot 80-al.

A történet hossza elég jó, bár így másodszorra végigjátszva már közel sem olyan érdekesek a küldetések, egyik se túl maradandó. És túl vannak scriptelve sajnos, ez a lövöldözős részeknél annyira még nem is zavaró, ill zavaró ott is, de együtt lehet élni vele, viszont a scriptelt autós üldözések nagyon gázak. Amíg a script végig nem fut, addig az ellenfél járműve sérthetetlen és betonból van. És mindig a te sebességedhez igazodik az ő sebessége, ha nagyon ügyes vagy, akkor totális képtelenségekre is képes, pl 0-100-as gyorsulás fél mp-alatt kanyarok után, vagy után félrelöki a buszt is mintha súlytalan lenne. A scriptelésre azért van egyébként szükség, mert különben nagyon könnyűek lennének ezek a részek, az ai nem elég okos ahhoz felvegye az emberrel a versenyt. Ezért is van az is, hogy a versenyek is 0 kihívással bírnak, mert 2 kanyar után kihullik az összes ellenfél.
A fő küldetések során előfordul, hogy a program felajánlja, hogy kivégezz valakit, vagy megkíméld, ezeknek a döntéseknek a történet szempontjából semmi jelentőségük nincsen, max annyi, hogy akit meghagysz azzal később összetalálkozhatsz ilyen spontán találkozás típusú küldetésre.

A rádiók sajnos jóval gyengébbek mint a játék korábbi részeiben, így állandóan independence fm-t hallgattam benne, egyedül az integrity-t érdemes 1x meghallgatni a poénok miatt, a többi rádió közül amiken zene megy egy se igazán jött be. De a rádiók kezelése is eléggé káosz, nem tudom mi alapján megy, de össze vissza csapong. Pl hallgatsz egy rádiót, közben megcsinálsz egy küldetést, és utána újra arra a rádióra hangolva fél perccel az előtt tart az adás ahol abbahagytad, meg ilyenek. Independence fm-en is sokszor előfordult, hogy ugyanazt a számot kezdte elölről játszani fél órán belül 5x.

Ami hiba még, hogy a trigger alapú dolgok túl hirtelen történnek, pl megcsinálsz egy küldetést és nem telik el 5 mp már kapod az üzenetet egy harmadik személytől, hogy fú hallotta mit csináltál.

+
  • Autók irányítása és fizikája
  • Grafika
  • Az esti csúcsforgalom látványa a belvárosban.
  • Hangulat
  • Megfelelő játékidő, se nem túl rövid, se nem olyan hosszú, hogy már tortúrának számítson.


-
  • A fő küldetések mellett túl kevés lehetőség van mást csinálni, ami van pedig nem elég érdekes vagy szórakoztató
  • Sok küldetés túl egyszerű, némelyik meg túl nehéz, pl bankos
  • Ha elbuksz egy küldetést csak a legelejéről tudod újrakezdeni, ez különösen idegesítő több szakaszból álló összetett küldetéseknél
  • Elvileg volna mód gyorsan újrakezdeni a küldetéseket, de ez hasznavehetetlen, mivel annyi lőszerrel és health-al kezdheted újra amennyid akkor volt, amikor elbuktad, így muszály visszatölteni a korábbi savegame-t,(ha nincs tele a lőszered vagy életed/páncélod, akkor elmenni boltba) újra elmenni felvenni a küldetést, újra odafurákzni a küldetés helyszínére, és reménykedni, hogy most nem bukod el, különben kezdheted megint elölről ezt a tortúrát
  • Gránát dobásra mai napig nem jöttem rá mi a titka, hogy néha nem dobja hanem alulról akarja gurítani, és akkor 10-ból 9x- a saját életedért kell rohanni.


Értékelés: 7/10

Szerkesztette: Mumia 2010. 04. 22. 22:03 -kor


#449 Felhasználó inaktív   Ilsyde 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.321
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 04. 22. 23:01

Végigolvastam. Bull-fucking-shit! :angry:

:D Na, mostkomolyan: Korrekt véleményezés bár egy részével nem értek egyet. PC-s verzióval nem sokat játszottam mert már megjelenéskor az Xbox-ossal szórakoztam. Hiába port, hiába ugyanaz a játék, azért az ismertetodbol is látszik hogy vannak kulonbségek. Legszembetunobb talán az hogy a konzolos verzió jobban "kijátszatja" a stuffot, az achievementek miatt jobban beleásod magad a részletekbe (pl. szinten tartsd a barátokat, hogy próbáld meg végigvinni némelyik kuldetést, sot az általad hiányolt mini-missziók is jelen vannak - kedvencem mikor a helivel végig kellett repulni a hidak alatt mert a végén már 6-os korozés mellett lodoztek rám úgy hogy kozben egy elég alacsony fekvésu hidacska alá próbáltam betuszkolni a helimet).
A scripteket én személy szerint betudtam GTA betegségnek, ahogy azt is hogy ha ide-oda forgolódsz akkor random forgalmat/kocsikat kapsz. Azt viszont nem tudom hova rakni hogy teljesen értelmetlen a sandbox jellege (mivel a végigjátszás után lényegében semmi érdemlegeset nem tudsz csinálni) mert eddig is kb. ilyen volt mindegyik rész.

Egyeduli nagy bajomat már megjelenéskor is leírtam. Túlságosan komolyan veszi magát a játék, hiányoznak a GTA elozo részeit élvezetessé tevo túlzások, idiótaságok és poénok. Emiatt végig ridegebbnek hat az egész. Ellenben jó hír hogy pl. a Gay Tony-ban ez már orvosolva lett.

Ja, a tobbjátékos is dob rajta. Régen szórakoztam már ilyen jól mint a GTA4 multijával konzolon (race meg turf war). Nem tudom hogy ez PC-n mennyire van jelen.

Adnék +repet de már nem lehet...
C2D 2,66GHz | 4GB DDR2 | 9800GTX+ | Win7 64bit | WinXP 32bit (dual boot) | 1440x900 (19")

#450 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 04. 22. 23:24

Ebben is benne van a hidak alatti átrepülés, de azt pl sose tudtam megcsinálni, mert nem jelzi a program, hogy hol a híd ami alatt még át kéne repülni, így mindig a végén maradt egy, amit nem találtam meg. A végén már átrepültem a middle park közepén levő híd alatt is helikopterrel (marha nehéz volt) de úgy se adta meg az achievementet.

De ez a másik, hogy nem látom értelmét szórakozni nem kecsegtet semmi jutalommal. Szóval benne vannak ezek a dolgok, pl galamblövöldözés, de az is inkább tortúra, magadtól megőszülsz mire megtalálnád mindet, ha meg letöltök netről egy listát vagy térképet, hogy hol vannak, annak mi értelme? Ugyenez van a stunt jump-okkal is. Vagy a stevie féle autókkal is.

Korábbi gta-kal végigjátszás után lehetett szórakozni a küldetésekkel, hogy hányas szintig tudsz eljutni egyhuzamban. Itt minden mellékküldetés hosszadalmas, és inkább kulimunka mint jó szórakozás, ez a legnanyobb baj. Kb olyan mint TDU-ban a járd be az utolsó m utat is achievement, de még az is jobb, mert ott legalább tudtam merre kell menni, hol van még bejáratlan útszakasz, de itt amikor már negyed órája kóvájgok céltalanul és még mindig nem találom az frusztráló és idegesítő, úgyhogy inkább nem is foglalkozok ezekkel.

Azzal nekem nincs bajom, hogy most komolyabban veszi magát a játék. De szerintem történet szempontjából nincs semmi különbség emiatt, mindössze annyi, hogy nem jár pénz meg jutalom a spontán rombolásért. Ja és eszembe jutott még egy negatívum, hogy 4-es körözési szinten túljutni szinte lehetetlen, hacsak nem konkrétan arra megy az ember, akkor nem is juthat rajta túl soha (kivéve ha bemegy valami tiltott területre ami ugye alapból 5-ös körözéssel jár) 6-ost meg 1x láttam pedig elég sokat játszottam a játékkal.

Mivel multizni csak live-on keresztül lehet, live meg hivatalosan nem elérhető nálunk, így sose próbáltam a múltit. Annyira nem érdekel, hoyg nekiálljak fake accountot gyártani külföldi címmel. Amúgy is köztudott, hogy nem vagyok egy multi párti. Utoljára multi-ban lfs-el játszottam jópár évvel ezelőtt komolyabban. De akkor se jutottam túl néhány alkalmon, de legalább Norbi ellen volt szerencsém versenyezni.

Szerkesztette: Mumia 2010. 04. 22. 23:33 -kor


#451 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 04. 27. 19:11

GTA IV Episodes From Liberty City (2010)

Leírhatnám ugyanazt amit a GTA4-re de azt nem fogom megismételni, szóval csak azt mondom, ugyanaz igaz rá mint arra, plusz:

A hangulatot sokkal jobban sikerült eltalálniuk a két kiegészítőben, a küldetések sokkal inkább szórakoztatóak mint idegesítőek, nem is nagyon emlékszem olyan küldetésre ami idegesített volna ebben. A karakterek is jobbak a kiegekben, az irányított is, de a szereplők is. Jó poén, hogy több olyan küldetés van, amiben az alap gta4 egy-egy küldetését csinálod meg másik oldalról. Bár ez a rész néha kicsit eröltetettnek tűnik, pl az időrendben teljesen el vannak csúszva a küldetések úgy vettem észre, de ha nem éppen előtte játszottam volna végig az alapjátékot is akkor ez valószínűleg fel se tűnt volna.

A TLAD és a TBOGT is kb azonos hosszúságú, sajnos a kettő együttvéve sincs annyi mint az alapjáték fele, ami kiábrándító és megkérdőjelezi, hogy megéri e a pénzét a kiegészítő. De mindent együttvéve szerintem megéri, mert vannak olyan játékok amik alapból nem nyújtanak ennyi játékidőt. Sajnos mivel a játék nem mutatja a konkrét játékidőt így csak tippelni tudom, de az is igaz, hogy mivel jobb mint a GTA4 gyorsabban pörgött az idő így rövidebbnek tűnt a játék. Olyan 12-15 óra lehetett a kettő együtt. Nem vagyok biztos benne, hogy a GTAIV megvolt 30 óra, úgyhogy tévedés joga fenntartva. A rövidsgére jellemző, hogy 1-1 npc-től nem kapsz 2-3 küldetésnél többet, a központi karaktereket kivéve.

Ami még változott az alapjátékhoz képest, végre vannak mellékküldetések, nem is olyan kevés arányaiban (a fő történet hosszához képest) még túl sok is. Úgy, hogy szinte minden fő történetes küldetés után megcsináltam legalább egy mellékküldetést is így se jutottam el a mellékküldetések feléig sem. És valahogy a főszál befelyezése után már nem nagyon van motivációm arra, hogy a mellékküldetésekkel még foglalkozzak.

Bekerült néhány új rádió is a játékba, meg a meglévők is kaptak új szövegeket/zenéket, és meglepően pozitív a változás most már nem kapkodtam azonnal independence fm után minden autóbaülésnél, hanem sokszor hagytam szólni a rendes rádiót. Ezzel kapcsolatban jutott eszembe egy negatívum viszont, hogy az alapjáték megjegyezte melyik rádiót hallgattad legutóbb és 10-ből 9x az szólt ha egy autóba beültél. Ebben viszont mintha 1-1 rádióadó hozzá lenne rendelve az autótípusokhoz, pl TLAD-ban motoron mindig a Liberty Rock jön be. és sose az amit utoljára hallgattál.

Az átvezetők meg a küldetések is kicsit poénosabbak, főleg a TBOGT-ban, de ez nem árt a játéknak, még nem megy át komolytalan hülyeségbe.

Értékelés, ami új az kiemelve, ami már nem érvényes az áthúzva

+
  • Autók irányítása és fizikája
  • Grafika
  • Az esti csúcsforgalom látványa a belvárosban.
  • Hangulat
  • Játékmenet/küldetések
  • Vannak végre rendes mellékküldetések és szórakoztatóak is
  • Poénosabb küldetések/animációk
  • Sok új fegyver, új járművek
  • Megfelelő játékidő, se nem túl rövid, se nem olyan hosszú, hogy már tortúrának számítson.


-
  • Rövid
  • Kicsit túl könnyűre sikeredett nem igazán volt kihívás benne
  • Elvileg volna mód gyorsan újrakezdeni a küldetéseket, de ez hasznavehetetlen, mivel annyi lőszerrel és health-al kezdheted újra amennyid akkor volt, amikor elbuktad, így muszály visszatölteni a korábbi savegame-t,(ha nincs tele a lőszered vagy életed/páncélod, akkor elmenni boltba) újra elmenni felvenni a küldetést, újra odafurákzni a küldetés helyszínére, és reménykedni, hogy most nem bukod el, különben kezdheted megint elölről ezt a tortúrát Ebben annyi változás történt, hogy most már csak a legutolsó szakasza kezdődik újra a küldetésnek ha ezt választod és nem az egész, de a fenti okok miatt még mindig nem szerencsés használni ezt az opciót
  • Gránát dobásra mai napig nem jöttem rá mi a titka, hogy néha nem dobja hanem alulról akarja gurítani, és akkor 10-ból 9x- a saját életedért kell rohanni. Ebben nem is használtam gránátot.
  • A fő küldetések mellett túl kevés lehetőség van mást csinálni, ami van pedig nem elég érdekes vagy szórakoztató
  • Sok küldetés túl egyszerű, némelyik meg túl nehéz, pl bankos
  • Ha elbuksz egy küldetést csak a legelejéről tudod újrakezdeni, ez különösen idegesítő több szakaszból álló összetett küldetéseknél


Értékelés: 8/10

Szerkesztette: Mumia 2010. 04. 27. 19:28 -kor


#452 Felhasználó inaktív   dani83 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 14.135
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 04. 27. 22:07

tetszik, hogy bármelyik kültedést újra lehet játszani bármikor, telefon menüben ottvannak :cool2:
misszió közben ha meghalsz én azt szoktam csinálni, hogy felhívom Armando-t, kérek egy Gun Van-t, aztán bevásárolok nála fegyvereket+pajzsot :D Az új fegyvereket úgyis csak itt lehet megkapni, fegyverboltban maradtak a régiek :)
Sírva születtél, körülötted mindenki nevetett.Igyekezz úgy élni, hogy nevetve távozz, és körülötted mindenki sírjon!

#453 Felhasználó inaktív   Valdy 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.453
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 04. 27. 22:31

" az alapjáték megjegyezte melyik rádiót hallgattad legutóbb és 10-ből 9x az szólt ha egy autóba beültél."

Érdekes, én pont az ellenkezőjét tapasztaltam. Már az alapjátékban is gyakran feltünt, hogy az adott kocsiban olyan rádióadó szólt ami a kocsihoz/sofőrhöz megfelelő :)
Asus M4A785TD-V Evo, AMD Phenom™ II X4 960T @ X6, 8GB Geil Leggera DDR3, MSI R6870 Hawk, OCZ Vertex 4 128 GB, WD Caviar Black 1TB, WD Caviar Green 1TB , Pioneer BDR-206D, Asus PA246Q, Corsair VX550, Antec Three Hundred

#454 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 04. 28. 08:52

Üzenet megtekintéseIdézet: Valdy - Dátum: 2010. 04. 27. 23:31

" az alapjáték megjegyezte melyik rádiót hallgattad legutóbb és 10-ből 9x az szólt ha egy autóba beültél."

Érdekes, én pont az ellenkezőjét tapasztaltam. Már az alapjátékban is gyakran feltünt, hogy az adott kocsiban olyan rádióadó szólt ami a kocsihoz/sofőrhöz megfelelő :)

Carjackingnél igen, de ha út mellett álló parkoló autót kötöttem el akkor mindig az independence fm szólt.

#455 Felhasználó inaktív   Valdy 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.453
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 04. 28. 10:44

Üzenet megtekintéseIdézet: Mumia - Dátum: 2010. 04. 28. 09:52

Carjackingnél igen, de ha út mellett álló parkoló autót kötöttem el akkor mindig az independence fm szólt.


Ja, az lehetséges :)
Asus M4A785TD-V Evo, AMD Phenom™ II X4 960T @ X6, 8GB Geil Leggera DDR3, MSI R6870 Hawk, OCZ Vertex 4 128 GB, WD Caviar Black 1TB, WD Caviar Green 1TB , Pioneer BDR-206D, Asus PA246Q, Corsair VX550, Antec Three Hundred

#456 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 05. 09. 16:11

Tom Clancy's Splinter Cell (2002)

A lopakodós akciójátékok őse...Nem, de mindenképpen az a játék, ami miatt a stílus bekerült a köztudatba. Bár lehet néhányan ezzel vitatkoznának.

Mit lehet mai szemmel elmondani egy 8 éves játékról? Mindenképpen azt, hogy egyáltalán nem olyan vészes a helyzet mint amire számítottam, se grafikailag se irányításban nincs semmi szégyenkezni valója a játéknak. Egyedül talán az volt zavaró, hogy az átvezető animációkban is az ingame lowpoly modelleket használták, még azoknak a karaktereknek is baltával faragott modelljük volt, akikkel ingame nem is lehet találkozni. Az átvezető animációk tömörítése is eléggé gyatra, ha már úgyis ingame modelleket használ simán megcsinálhatták volna, hogy valós időben rendelelje az engine ezeket is, ilyen agyontömörített bink helyett, mert egyébként játék közben egyáltalán nem zavaró a grafika, sőt teljesen vállalható még ma is, nem undorral ül le elé az ember. Ez alól egyedüli kivétel a járművek, valami inkompatibilitás lehetett a játék grafikusai és a járművek között, mert azok egytől egyig ocsmányul néznek ki a programban, és a textúrájuk is ötöd akkora felbontású mint az egyéb épületeknek/tereptárgyaknak.

A játékmenetet mindenki ismeri: bár sokszor lehet lövöldözni is, általában nem tanácsos, bizonyos küldetésekben meg egyenesen tilos is, de amúgy se célszerű, mert nagyon hamar elfogy a lőszer, és nagyon ritkán találni hozzá pótlást, mert persze emberünk spéci titkosszolgálati fegyvereket használ, amikhez nem jók az ellenfelek lőszere, fegyvert elvenni pedig nem lehet. Így marad a lopakodás, bár nekem ez a stílus nem annyira bejövős, nem szeretek magam mögött hagyni potenciális veszélyforrásokat, úgyhogy nagyon ritkán osontam el az ellenfelek mellett, csak ott ahol nagyon muszály volt, mert túl sokan voltak ahhoz, hogy mindet kivonjam a forgalomból. Pályadesign egész jó, de az baj, hogy a játék csőbe kényszerít, amerre nem kell menned, arra nem is nagyon tudsz általában, mert az az ajtó úgysem lesz nyitva. Ezt úgy is megoldhatták volna, hogy amerre éppen nem visz a küldetés arra is mehess, csak ne legyen ott semmi fontos akkor. Nem, ehelyett azok az ajtók amerre még nem kell menni le vannak zárva ilyen "lock jammed" vagyis beragadt a zár szöveggel. De érdekes módon, amikor a küldetésben változás áll be, már rögtön nem lesz beragadva az az ajtó, ami 1 perccel előtte még kinyithatatlan volt.

Kihívás normális, emlékezetemben úgy élt ez a játék, hogy kimondottan nehéz volt, sőt ha jól emlékszem anno végig se játszottam mert nem volt hozzá türelmem, amikor az istállóban kellett kiszabadítani a túszokat ott abbahagytam, most viszont különösebb nehézségek nélkül végig tudtam vinni, ráadásul nagyon hamar. De ennyi év távlatából már lehet keverem valami mással. Pedig akkoriban még nem volt divatja a rövid játékoknak ez mégis nagyon rövid, a tutorialt is beleszámítva 10 pálya van, és átlagosan egy pálya nem vesz igénybe többet mint fél-háromnegyed óra, persze volt ami másfél óra is megvolt biztosan, de a tutorial pl. 10 perc, meg az első kületés se volt több negyed óránál szerintem.

Az ellenfelektől gyakran lehet elvenni pendrive-okat amiken mindig vannak elmentett üzenetek, ezekkel az a baj, hogy legtöbbször semmitmondóak és nem elég érdekesek ahhoz, hogy érdemes legyen olvasgatni őket, a lényegi információt úgyis automatikusan berakja a játék a feljegyzések közé, pl ajtó kódok. Ezzel is az a probléma, hogy a legtöbb ajtónak a kódját pont annál az embernél találni meg aki ott áll az adott ajtó előtt. Talán egyedül a CIA-s pályán volt olyan, hogy egész máshol lehetett megtalálni a belépő kódot mint ahova szólt.

Sok negtívumot írtam, pedig egyáltalán nem rossz a játék, hangulat jól el van találva, játékmenettel sincs gond, sőt a látványvilág meg pályedesing miatt még egy kis deusex utánérzése is van a játéknak. A történet nem túl eredeti, és fordulatosnak se nevezhető, de jól össze van rakva, a hangulat megteremtésében azért van része.

+
  • Hangulat
  • Grafika (2002-es szinten)
  • Játékmenet


-
  • Nagyon rövid.
  • Az hogy mennyire vagy látható sokszor nincs összhangban azzal, hogy mennyire vagy látható :-) Úgy értem sokszor előfordul, hogy bár tisztán látható a karakter a képernyőn világít a képe mint a hold az égen, mégis azt jelzi a program, hogy 0 a láthatóság és valóban nem vesznek észre az ellenfelek, és ennek az ellenkezője is sokszor előfordul, hogy bár vak sötétben állok én egyáltalán nem látom magamat, meg semmit, mégis észrevesznek.
  • Ha egy ellenfél észrevesz hiába vagy elbújva azonnal tudja az összes többi is hogy hol vagy és hova kell lőni, mintha telepatikus kapcsolat lenne közöttük.
  • Szintén, ha rátámadsz valakire hiába vagy jól elrejtőzve azonnal tudja mindenki, hogy hol vagy, ebből kifolyólag, ha egynél több ellenfél van egy szobában esélyed sincs, el kell csalni őket egymástól, és olyan helyen csapdába csalni őket ahol csak egyesével tudnak támadni, ilyen szempontból viszont nagyon buta az ai, hiába fekszik már ott 3 hulla a negyedik ellenfél is simán berohan az ajtón.
  • Ajtókat nem lehet úgy kinyitni, hogy fedezékben legyél, hanem telibe ott állsz az ajtónyílásban és még a fegyver se lehet a kezedben ajtónyitásnál, így 2-3 mp van, amíg teljesen védtelen vagy az ajtó mögött állókkal szemben, ami a játék vége felé éppen elég ahhoz, hogy szitává lőjenek
  • Gyatra képminőségű átvezetők.
  • Az ajtók néhány másodperc elteltével maguktól becsukódnak, és nem csak az elektromos zárású ajtók, hanem a hagyományos snassz mezei ajtók is. Ez különösen akkor idegesítő, amikor el akarod rejteni az ellenfelek testét valami sötét sarkoban, csakhogy mire odaérsz a hullával már becsukódik az ajtó, kinyitni meg csak akkor lehet ha leteszed előtte. (az amúgy is rövid játékidő nagyrészét is ez teszi ki, hogy pakolgatod meg cipelgeted a testeket, a játék vége felé már nem is foglalkoztam vele, otthagytam mindet ahol leszedtem, lesz ami lesz alapon)
  • Szupertitkusügynök létére a célzás nem erőssége sam fishernek, 20m-nél távolabbról szinte esélytelen bármit is eltalálni, még távcsővel is, sokszor előttem 1 tárat mire sikerült 1-1 kamerát vagy lámpát kilőnöm, néhány m távolságból.
  • Ezt tetézi, hogy a célkereszt baszom nagy és nem áttetsző, így még csak nem is látod pontosan, hogy hova célzol.


A hosszú negatívumlista ellenére ez egy jó játék, szinte minden percét élveztem: 8/10

Szerkesztette: Mumia 2010. 05. 09. 16:15 -kor


#457 Felhasználó inaktív   GJunkie 

  • Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 57
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 05. 21. 17:23

Mass Effect 1 (2008)

Nagy nehezen sikerült befejeznem ezt a remekművet. Profi beszélgetések egy jó akció-rpg sci-fi köntösben.Valahogy nagyon megfogott, olyan magába szippantó hangulata van az egésznek:a zene,a grafika, a mozi szerű beszélgetések (végre beszél a főhős:D) és a történet.Tavaly kezdtem el sok kihagyással jó 30 órámba került, mert szinte csak a melléküldikre gyúrtam és amikor már a sztorit folytattam kiderült, hogy pont az utolsó küldetés maradt hátra :D.Kíváncsi vagyok milyen a 2 mert így távolról nézve gyökeresen megváltozott remélem a javára.Régóta nem találkoztam ennyire szórakoztató játékkal! :rolleyes:

+

  • A grafika nem rossz még ma sem...
  • A történet
  • A hangok
  • A bolygók felfedezhetősége...


-

  • Bár sokszor elnagyolt és időnként nagyon be tud szaggatni (igaz az 1950 már öregecske)
  • A makótol sokszor agyf...t lehet kapni :angry:
  • Ezt a kincskeresősdit nem mindig komáltam

Szerkesztette: GJunkie 2010. 05. 21. 17:27 -kor

C2D E6600,ASUS P5PL2-E,ATI X1950 PRO 512 MB,2 GB 800 Mhz Kingmax,X-Fi XtremeGamer,Razer Diamondback,
SG:Bence94

#458 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 05. 21. 22:13

Tom Clancy's Splinter Cell: Pandora Tomorrow (2004)

Gyakorlatilag leírhatnám mindazt újra, amit az első résszel kapcsolatban. Minimális változások vannak csak, egyébként ugyanaz mint az első rész 1:1-ben, még grafikailag sem érzékelhető különbség, másfél év alatt nem is igazán lehet teljesen új játékot csinálni.

Ami mégis változott: Most már lehet hullával a hátadon is ajtót nyitni, így nem kell állandóan letenni, ha be akarod vinni a kamrába. Ezen felül bekerült a játékba egy új lehetőség, a plafonon függeszkedve is lehet fegyvert használni, de egyszer se kellett használni az egész játék során, szóval sok értelme nincs. A számomra legzavaróbb hibát nem sikerült kijavítaniuk: az ellenfelek még mindig telepatikusak. A lowpoly ingame modellek helyett most már nagy poligonszámú modellek vannak az átvezető képsorok alatt, de a minősége ezeknek igencsak gyenge. Mind az animáció mind pedig a modellek gagyik. Kihívásban kb ugyanott van, ahol az első rész, talán minimálisan nehezebb.

Sajnos a történet most még gyengébb mint az első rész esetén. Néha úgy éreztem csak úgy random jönnek a küldetések összefüggés nélkül, csak egy egy félmondat kapcsolja őket össze amit egy npc mond. Volt hogy nem is értetem mit miért csinálok, pl
Spoiler

Viszont a küldetések maguk jobban kidolgozottak és összetettebbek sokszor nem csak egyszerűen abból állnak, hogy végig kell lopakdni a pályán. Hanem pl, fel kell kutatni contactokat, követni kell valakit észrevétlenül, el kell rabolni, vagy ki kell kérdezni, olyan küldetés is van, ahol nem szabad senkit megölni, és olyan is, ahol konkrétan ki van adva, hogy mindenkit meg kell ölni.

+
  • Hangulat
  • Játékmenet
  • Összetettebb küldetések


-
  • Ez is rövid.
  • Az hogy mennyire vagy látható sokszor nincs összhangban azzal, hogy mennyire vagy látható :-) Úgy értem sokszor előfordul, hogy bár tisztán látható a karakter a képernyőn világít a képe mint a hold az égen, mégis azt jelzi a program, hogy 0 a láthatóság és valóban nem vesznek észre az ellenfelek, és ennek az ellenkezője is sokszor előfordul, hogy bár vak sötétben állok én egyáltalán nem látom magamat, meg semmit, mégis észrevesznek.
  • Ha egy ellenfél észrevesz hiába vagy elbújva azonnal tudja az összes többi is hogy hol vagy és hova kell lőni, mintha telepatikus kapcsolat lenne közöttük.
  • Szintén, ha rátámadsz valakire hiába vagy jól elrejtőzve azonnal tudja mindenki, hogy hol vagy, ebből kifolyólag, ha egynél több ellenfél van egy szobában esélyed sincs, el kell csalni őket egymástól, és olyan helyen csapdába csalni őket ahol csak egyesével tudnak támadni, ilyen szempontból viszont nagyon buta az ai, hiába fekszik már ott 3 hulla a negyedik ellenfél is simán berohan az ajtón.
  • Ajtókat nem lehet úgy kinyitni, hogy fedezékben legyél, hanem telibe ott állsz az ajtónyílásban és még a fegyver se lehet a kezedben ajtónyitásnál, így 2-3 mp van, amíg teljesen védtelen vagy az ajtó mögött állókkal szemben, ami a játék vége felé éppen elég ahhoz, hogy szitává lőjenek
  • Gyatra minőségű átvezető animációk. Most már nem a tömörítés minősége miatt rosszak.
  • Az ajtók néhány másodperc elteltével maguktól becsukódnak, és nem csak az elektromos zárású ajtók, hanem a hagyományos snassz mezei ajtók is.
  • Szupertitkusügynök létére a célzás nem erőssége sam fishernek. Sajnos ez még mindig így van, anniy különbséggel, hogy távcsöves puskánál van lehetőség visszatartani a lélegzetet amivel 1 max 2 lövés erejéig pontosan tudsz célozni De ha tűzharcba keveredsz esélyed sincs továbbra sem, hiába van a célkereszt az ellenfelen, egy tárat ki kell üríteni mire leteríted, ha nem lopakodva támadsz rá.
  • 2004-es szinten már nem olyan jó ez a grafika, gyakorlatilag a far cry-al egyidőben jelent meg a játék, a mellett viszont fel se állhat.
  • Sokszor követhetetlen történet, egymáshoz csak minimálisan vagy egyáltalán nem kapcsolódó küldetések.


Ez igazából nem új játék végig olyan érzésem volt hogy csak egy expansion pack az első részhez, ezért csak 7/10-et adok rá most már. Remélem a 3. részben fel tudnak mutatni komolyabb fejlesztést is, mert így már unalomba fog fulladni a játékmenet az ismétlődések miatt, már ebben is untam az utolsó előtti néhány küldetést.

Szerkesztette: Mumia 2010. 05. 21. 22:16 -kor


#459 Felhasználó inaktív   Jakuza 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.056
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 05. 22. 06:19

King's Bounty: Armored Princess

Regen volt mar, hogy vegigjatszottam valamit, aminek egy oka van. A jatekpiac mostanaban nem bovelkedik olyan alkotasokban, ami kiemelkedne nagyon a mezonybol. A legtobb csak iparosmunka es nem mestermu. Ritka a kivetel. Fokent mivel igazi meszarosmunkat vegeznek rajtuk a nagy jatekkiadok es a minoseget felvaltotta a haszont minnel gyorsabban motto.
Ezen kivetelek koze tartozik a King's Bounty: Armored Princess.

A HOMM sorozat erezhetoen elvesztette a varazsat az utolso reszeivel, nem igazan hozott ujdonsagot a grafikai megjeleniteseken kivul es a regi pompaja is megfakult az elmult evek soran. Az utolso resz nem is kotott le igazabol, inkabb csak ugymond megszokasbol alltam neki jatszani vele es hamar meg is untam, nem hozta azt a minoseget amit elvarna az ember egy ilyen nagymultu jatektol. (Felek sajnos a Disciples III is ugyanerre a sorsra fog jutni latva a demot)

Viszont a King's Bounty: Armored Princess izig verig mestermu, nem lehet nem szeretni. O vette at azt a helyet, amit a HOMM sokaig foglalt el az ilyen tipusu jatekok rangsoraban.

Amikor az elso King's Bounty megjelent nem gondoltam volna, hogy ilyen magas minosegu munkat fogok latni egy orosz illetosegu cegtol, mint a Katauri Interactive. Mar akkor kellemesen csalodtam es az Armored Princess pedig meg magasabbra tette a mercet.
Egy igazi mese, amit keptelenseg nem szeretni. A grafikai megjelenitese is pont ehhez illik, egy mesevilag szinte rajzfilmszeru latvanyvilagaval. Es ez a mesevilag a szemunk elott kel eletre, a kornyezet, a zene es a jatek hangulata magaval ragadja a jatekost.

Persze mint minden mas ez a jatek se hibatlan, a vegefele kicsit monotonna valik es tul rovid, de igazi kirivo hibaval nem talalkozhatunk a jatek soran.

Orulok, hogy ilyen igenyes jatek is neha kikerul a piacra es felidezi az emlekeim azokbol az idokbol, amikor meg olyan igenyes jatekokat dobtak piacra, mint a Pirates!,Elite stb.
Feludules volt a sok kozepszintu jatek kozott vegig jatszani.

93%/100

Szerkesztette: Jakuza 2010. 05. 22. 06:20 -kor

My name is penis.
1. Ha leesnél az EGOd-ról, szörnyet halnál az IQd-on.
2. A szó fegyver, de neked még egy csúzlid sincs.

#460 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 05. 22. 07:13

Kösz a leírást ez alapján kipróbálnám, már úgy is ezer éve nem játszottam körökre osztott játékkal, csak egy dolog tart vissza: Ebben is olvasni kell az npc-k szövegét?

Szerkesztette: Mumia 2010. 05. 22. 07:13 -kor


Téma megosztása:


  • (68 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

3 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 3 vendég, 0 anonim felhasználó