HWSW Informatikai Kerekasztal: Mit játszottál végig legutóbb, mennyire tetszett? - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

  • (68 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Mit játszottál végig legutóbb, mennyire tetszett? Értékeld!

#1221 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2015. 10. 14. 21:16

Üzenet megtekintéseIdézet: Drat - Dátum: 2015. 10. 14. 09:23

Nekem egyetlen egy bajom van csak a Steam-mel: viszonylag drága. Legalábbis az új játékok. Az akciók jók szoktak lenni.


Új játékot nem steam-en kell megvenni. De már a boltban vett játékok nagy része is steames. Ha most bemész 576-ba és megveszed akkor is steames lesz. Egyébként én 20 dollárért vettem a játékot elővételben. miközben steamen még most is 50 euró.

#1222 Felhasználó inaktív   Drat 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.520
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2015. 10. 15. 09:06

Üzenet megtekintéseIdézet: Mumia - Dátum: 2015. 10. 14. 21:16

Új játékot nem steam-en kell megvenni. De már a boltban vett játékok nagy része is steames. Ha most bemész 576-ba és megveszed akkor is steames lesz. Egyébként én 20 dollárért vettem a játékot elővételben. miközben steamen még most is 50 euró.

Akkor az jó vétel volt :)

Ritkán veszek játékot. Legutóbb a Witcher 3 volt vételben, de az GoG-on, előtte meg a DAI, de az meg Origines volt.
Viszont szeretem a Steamet, szépen minden a helyén van.

Fallout 4 már elő van rendelve, de nem tudom milyen formában adják (576-ban), örülnék ha Steames lenne.

A kulcsokat áruló oldalakkal kapcsolatban meg nem vagyok járatos, ezért nem igazán merek úgy vásárolni.

Szerkesztette: Drat 2015. 10. 15. 09:10 -kor

"There's room at the top they're telling you still
But first you must learn how to smile as you kill"

#1223 Felhasználó inaktív   BoGab 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 16.399
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2015. 10. 15. 14:25

Bethesda játékok steamesek szoktak lenni.
Khef: ebből az lesz, hogy nem lesz semmi értelmes...

We are the swarm. But we are becoming ... much... much more. For the final metamorphosis, has only just begun.

Nem őszinteségre, meg bizalomra kell alapozni egy kapcsolatot, hanem tcp/ip-re!

#1224 Felhasználó inaktív   timcsike 

  • Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Facebook tag
  • Hozzászólások: 1
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2015. 10. 15. 17:45

Sziasztok! A parommal most vettunk egy PS4-et, de fogalmunk sincs, hogy milyen jatekot vegyunk hozza. Tudtok valami olyant ajanlani amit parban lehet jatszani, ne legyen nagyon fius /foci, oldokles,bunyo/, szoval lanykent en is oromomet leljem benne? Koszi elore is!

#1225 Felhasználó inaktív   Boba 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 24.741
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2015. 10. 15. 18:32

Untill dawn? Nem a szo szerinti coop jatek de csapatban is siman jo.

Az uj little big planet? Rayman legends? (bar az elozo generaciora is detto ugyan az, de attol meg a jatek jo)

Trine2 esetleg. Bar az coopban majdhogynem nehezebb, de mi is igy vittuk vegig parommal.

Diablo3?

Terraria?

Eleg siralmas a coop jatekok listaja a jelenlegi generaciokra. Xbox360ra tobb van sokkal (jelenleg).

Hajra, jo jatekot!
Ő lesz az adott idő alatt a legtöbb japán kutya!

#1226 Felhasználó inaktív   Drat 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.520
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2015. 10. 15. 18:37

Üzenet megtekintéseIdézet: timcsike - Dátum: 2015. 10. 15. 17:45

Sziasztok! A parommal most vettunk egy PS4-et, de fogalmunk sincs, hogy milyen jatekot vegyunk hozza. Tudtok valami olyant ajanlani amit parban lehet jatszani, ne legyen nagyon fius /foci, oldokles,bunyo/, szoval lanykent en is oromomet leljem benne? Koszi elore is!

Nincs PS-em, de kb ezek megfelelnek a leírtaknak

LittleBigPlanet 3
http://576.hu/littlebigplanet-3-ps4

Child of Light
http://576.hu/child-of-light-ps4

Plants vs. Zombies: Garden Warfare
http://576.hu/plants...re-ps4-hasznalt

Ezeken kívül meg az összes Lego játék ami megjelent PS4-re is

Jaa, meg jön a SW: Battlefront 3, ott is van split-sceen (nem csak egymás ellen, de coop is akár gép ellen)

Szerkesztette: Drat 2015. 10. 15. 18:48 -kor

"There's room at the top they're telling you still
But first you must learn how to smile as you kill"

#1227 Felhasználó inaktív   chris77 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.255
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2015. 11. 01. 08:24

Üzenet megtekintéseIdézet: Mumia - Dátum: 2015. 10. 10. 23:24

Mad Max (2015)

Link

Na tegnap belevetettem magam én is. :)
Hát mitnemondjak az állam leesett.
Nem tartok túl messze a játékban, de eddig nagyon bejött!! :up:
10/9.5 (a fél pontot a térképbug miatt vontam le)

Ezen kívül minden üt. A látvány, a hangvány, na és persze Max is.. :D

#1228 Felhasználó inaktív   Gabibácsi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 69.513
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2015. 11. 01. 13:42

San Andreas
Lejátszottam végre, ipadon. :)
Fasza volt
--- Internet is just a bigger floppy disk ---

#1229 Felhasználó inaktív   Boba 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 24.741
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2015. 11. 15. 21:30

Diablo3 coop parommal.

Par ev kesessel de vegigvittuk.:)
Ő lesz az adott idő alatt a legtöbb japán kutya!

#1230 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2015. 12. 12. 11:37

Fallout 4

#1231 Felhasználó inaktív   Drat 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.520
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2015. 12. 12. 13:55

Üzenet megtekintéseIdézet: Mumia - Dátum: 2015. 12. 12. 11:37


Jó írás lett, sok mindennel egyet értek. Nekem jelenleg 60 órám van benne és még rengeteg a tennivaló. Sőt még a főszálat sem csináltam meg. Vannak gyengeségei, de alapvetően jó játék lett, viszont a megelőző hype-hoz szerintem nem ér fel, bár ez mondjuk lényegtelen.
"There's room at the top they're telling you still
But first you must learn how to smile as you kill"

#1232 Felhasználó inaktív   Boba 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 24.741
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2016. 01. 03. 07:24

Until Dawn.

Szep grafika, jo zene, remek hangok. Sztori nyilvan az amcsi tini horror de jopofa szorakozas volt. Parommal es ket haverommal felvaltva iranyitva vittuk vegig. Megerte.
Ő lesz az adott idő alatt a legtöbb japán kutya!

#1233 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2016. 01. 04. 18:11

Dragon Age II újra. Némileg változott a véleményem első alkalom óta.

4 év távlatából már nagyon gyengének néz ki a grafika. Viszont az ui meg a többi apróság már egyáltalán nem zavart, gondolom a több játék hozzászoktatott a gagyi konzolos interfészekhez. Most 30 óra alatt fejeztem be, de minden melléküldetést megcsináltam 1-2 gyüjtögetőst kivéve.

#1234 Felhasználó inaktív   Nevl 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 14.868
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2016. 01. 05. 11:58

Fallout 4

Hát... mit is mondhatnék. Csalódás.

Kiindulásként annyi, hogy szerintem falloutból az 1-2 és a tactics nagy kedvenceim, bármikor elő tudom venni őket és végigjátszani századszorra is, nem unalmas (bár tudom utóbbit sokan nem kedvelték, én mégis szerettem valamiért). A 3 sem volt rossz, de már nem váltotta ki belőlem ugyan azt a lelkesedést. New Vegas és a 4 viszont kifejezetten kiábrándító, rókabőr lehúzogatás.

A játékmenet: a megszokott. Számomra érzékelhető változás nem történt, VATS ugyan az (én sniper build preferenciám miatt használom), grafika átesett némi polírozáson, történet vezetés és hangulat ugyan az. A skill rendszer leegyszerűsítése nem rossz ötlet, sőt talán ez az egyetlen igazán eredeti és nem teljesen elcseszett újítás a gameben.

A történet: elsőleges problémám magával a történettel interaktáló helyek hiányával van. Persze rengeteg helyre el tudsz menni, felfedezhetsz mindenféle jót, de ez, leszámítva azt az 5-10 tényleg unikális helyet csak repetitív és kissé érdektelen helyszínek halmaza. Gyárépületek\mini faluk\városok raider\gunner\mutant\ghoul kombinációk valamelyikével, ahol valamilyen Y random quest esetleg lejátszható. Az open world problémája számomra, hogy ha nem fogja valami össze azt a világot, akkor hamar unalmassá válik, még akkor is ha minden sarkon unikornisok jönnek veled szemben szupermutáns andorid szamurájokkal a hátukon. Ezt a játékbeli világot viszont semmi sem tartja össze, mivel voltaképp nincs értékelhető története.

Az alap konfliktus még jó is (kb ennyi volt az első két részé is), de a karakter illetve a különböző faction-k erőltetettek, súlytalanok, minden hangulatot kilúgoznak, így nincs meg az a fajta katarzis, ami pl. a 3 végén is volt. (1-2-ről nem is beszélve)

Van egy brotherhood, akik sosem voltak ennyire idegesítőek, mindig is volt némi bigottság a csapatban, de ez a tech vallás és a vele kapcsolatos fanatizmus számomra nevetségessé tette őket. Ott a greenpeace fallout megfelelője, akiket szerintem megjelenés előtti utolsó pillanatban talált ki valaki, mert rájött, hogy így csak két fő konfliktus lesz és a több az tudjuk, hogy jobb. A railroad nincs kidolgozva, nincs átgondolva, a semmiben lebeg ez a történet vonal a játékban. A minutemen szál remek ötlet lehetett volna, ha nem egy neutrális vonalat erőltetnek rájuk és lehet belőlük egy tökös bandát kreálni a hős szájíze szerint, ehelyett kaptunk egy csapat suttyó alabamai farmert, akiknél a cuccaidat tárolod és néha beszélsz velük, ha épp azt erőlteti rád az adott quest. És akkor ott az institute, a nagy gonosz... ja várj nem, az idilli tudós világ, ami az érdektelenségből még akkor sem tudna kitörni, ha feszítővasat adnánk mindegyik kezébe és Gordonnak becéznénk őket.

Megpróbálták lekoppintani George R. R. Martin által hype-á emelt senki sem szent világ építést, de ebből csak annyi sikerült, hogy van négy faction, amiből egyikkel sem tudsz azonosulni.

A karakterek: kreáltak egy főszereplőt, aki Steven Segal emócionális skálájával bír, folyamatosan fintorog, vagy vicsorog, függetlenül attól, milyen irányba mész, egyetlen értékelhető karakter építő rész volt benne, amit tényleg élveztem és az a Silver Shroud quest, minden más olyan, mintha egy rosszul rendezett Jean Claude Van Dame 1990-es évek beli remekét nézném.

A mellékszereplők pedig néhány üdítő kivételtől eltekintve csak az NPC számot növelik, de hozzáadott értékük nincs.

És a legnagyobb bajom a befejezés... az előző gamekben mindig volt ráhatásod a végére, még akár adott factionon belül is, most kaptunk egy 30 másodperces cut scene-t, ami ugyan az tök mind1, hogy mit csináltál, némi bugyuta hablaty az előre nézéstől, aztán War, War never changes és ezzel el is adtuk a franchise-t.

4\10
"Komplexen kell vizsgálni a stratégiai kérdéseket" Unknown corporate droid
Battle tag: Nevl#2658

#1235 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2016. 01. 09. 16:34

Pont az idióta silver shroud quest mint karakterépítő? Az egy marhaság az egész, mi abban a karakter építő?

#1236 Felhasználó inaktív   Nevl 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 14.868
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2016. 01. 11. 12:30

Önálló történet vonalon belül remekül fel volt építve az egész, így a karakterek is, ha végig fullba nyomtad a silver shroud opciót remek hangulatot kölcsönzött az egésznek és minden szereplő jól illett a film noir zsánerbe.
"Komplexen kell vizsgálni a stratégiai kérdéseket" Unknown corporate droid
Battle tag: Nevl#2658

#1237 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2016. 01. 14. 00:15

Üzenet megtekintéseIdézet: Nevl - Dátum: 2016. 01. 11. 12:30

Önálló történet vonalon belül remekül fel volt építve az egész, így a karakterek is, ha végig fullba nyomtad a silver shroud opciót remek hangulatot kölcsönzött az egésznek és minden szereplő jól illett a film noir zsánerbe.

Önálló történetben nekem a kedvencem a Last Voyage of the U.S.S. Constitution volt. De ha már goodneighbour akkor a bobby no-nose féle szál is jobban tetszett.

#1238 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2016. 01. 14. 00:51

Tomb Raider (2013)

Kép

Úgy döntöttem újra előveszem a 2013-as Tomb Raider Reboot-ot, mielőtt kijön a folytatás, mivel anno, csak kb a negyedrészéig vittem el, aztán félbemaradt. Sosem volt nagy kedvencem a régi Tomb Raider sorozat, egyik részt sem játszottam végig soha, anno még kisiskolásként túl nehéznek találtam meg túl sok volt az ugrabugra benne.

De az új játéknak érdemes volt 2. esélyt adni. Sokkal inkább élveztem most, még azokat a részeket is amiken már 2013-ban egyszer túljutottam.

A legnagyobb problémám akkor a játékkal a QTE-k voltak. Nem mondom, hogy most hirtelen megszerettem ezeket, de amennyi hulladékot azóta láttam, azokhoz képest az ebben levők még istenesek. Ebben még arra is van esély, hogy akár elsőre meg tudd őket csinálni, és nem csak úgy, hogy betanulod mikor melyik gombot kell nyomni. Mert sok játékban másképp esélytelen voltam ezeken túljutni.

Ennek ellenére, hogy nem találtam olyan vészesen zavarónak ezeket most, még mindig úgy gondolom, hogy ez csak egy olcsó fejlesztői húzás arra, hogy ne kelljen valódi dinamikus játékmechanikát konstruálniuk a fejlesztőknek, hanem simán egy fix útra tereljenek ezzel. Ha nincs választása a játékosnak arra mindig sokkal egyszerűbb fejleszteni.

Márpedig a választás hiánya különösen erősen jellemzi ezt a játékot. Hiszen a pályák néhány opcionálisan elvégezhető "fejtörőt" kivéve, teljesen líneárisak. És minden problémára csak egyetlen megoldás van a játékban.

Így végső soron nem is a környezettel kűzdesz a játékban, hanem a játék dizájnerével, annak érdekében, hogy rájöjj, hogy na vajon itt mire gondolhatott, mi a megoldás. Szóval ha kitalálsz egy bármennyire is logikus és való világban működő megoldást egy problémára, az nem fog működni a játékban, kivéve, ha az egybeesik azzal amit a pályatervező kőbe vésett. Szerintem mérhetetlenül jobb lett volna a játék, ha nincsenek fix megoldások, hanem sandbox jellegűen találhatnál tetszőleges megoldást minden akadály lekűzdésére. Ahol minden működne amit a játékmechanika enged.

De szerencsére a línearitáson kívül nem tudok semmi komoly problémát kiemelni a játékmenettel kapcsolatban. Jó, pörgős, és kiegyensúlyozott a játék, nincsenek túl nehéz meg túl könnyű részek, az ellenfelek is líneárisan erősödnek a vége felé. A távolsági harc nagyon el van találva, a közelharc kevésvé, de az se vészes.

A történet semmi extra, csak hátteret szolgáltat az játékmenetnek, számomra sokkal érdekesebbek voltak az elrejtett utalások a sziget előéletére, hogy kik jártak ott, és mit csináltak korábban. Ezekről naplófeljegyzésekből lehet értesülni.

Ami kissé érdekes a játékban, és megtöri a tökéletes beleélést, az, hogy a játékosnak, vagyis a főszereplőnek, mindig a lehető legbonyolultabb és nehezebb úton kell eljutnia mindenhová. Még utal is a játék erre egy kikacsintással. Sokszor tűnik úgy, hogy egy-egy helyre nincs más odavezető út azon kívül amin te mész, ami egy rakás hegymászást, meg akrbatikát, meg kötéltáncot, meg egyéb trükköket igényel, odaérve mégis vannak ott ellenfelek. Mégis hogy jutotttak oda? "Biztos találtak egy egyszerűbb utat"

És ezzel rögtön el is jutottunk a következő belélést nehezítő dologhoz. Hogy amiket Lara Croft csinál a játék során, hogy ezt tényleg meg tudja csinálni, ahhoz minimum profi sziklamászónak, tornásznak, és súlyemelőnek kellene lennie. Ehhez képest egy ámbár csinos, de tök átlagos fizikumú nőként van ábrázolva. Ettől falra tudok mászni. Olyan mintha Rambo -t egy vasággyal 60 kilós nyüzüge srác játszotta volna. Erről a "topmodell fizikumú csaj, lever tucatnyi edzett fanatikust, ajtókat dönt be puszta kézzel, és látszólag százkilós harangokat, meg egyéb nehéz szerkezetket mozgat meg könnyedén" hülyeségről már igazán leszokhatnának a szórakoztató iparban.

Na mind1, kicsit elkalandoztam, de visszatérve a beleélést nehezítő dolgokra, még egyet ki kell emelnem, ez pedig az, hogy az évtizedek, vagy akár évszázadok óta álló épületek, és romok szinte mindegyike pont akkor dönt úgy, hogy ő most akkor összedől, amikor te ott vagy. 1x-2x még mondanám, hogy véletlen, de a játékban, ez szinte az a kivétel, ha valami nem dől össze rögtön utánad, vagy az orrod előtt. Nekem erről a szinpadiasság jut eszembe. Nem azt érzem, hogy egy élő lélegző világban játszódik a játék, hanem azt, hogy minden csak az én szórakoztatásomra van.

A grafika néhol meglepően jó, de van néhány elnagyoltabb része is. Ami viszont baromira idegelt, hogy annak ellenére, hogy azt hittem simán fog futni max grafikán legalább 50fps-el, ehhez képest jó ha az átlag 30 megvolt érzésre. Azért nem ezt várnám egy 2 éves játéktól egy hi-end videókártyán.

+
  • Környezet, én oda vagyok az ilyen elrejtett múltbeli relikviákért és utalásokért, a sziget előtörténetére, kedvencem a II vh-s bunkerek meg rádióállomás.
  • az ugrabugrálás és akrobatika jó móka
  • az akadályok és ajtók lerombolása mindössze egy kötél segítségével valahogy különös elégedettséggel tölt el minden alkalommal
  • folyamatosan fokozódó akció
  • fejleszthető fegyverek, és skillek


-

  • QTE-k
  • líneáris pályák
  • mindenre csak egy megoldás van
  • kénytelen vagy gyenge 1-es szintű skillekre pazarolni a pontokat, hogy megnyíljanak a jobbak
  • gyengébben fut mint vártam
  • nincs azzal gond, ha egy női hőssel férfiakat megszégyenítő akciózást kell csinálni, de akkor úgy is nézzen ki mint aki tényleg képes erre, és ne csak egy jó adag "suspension of disbelief" segítségével legyek képes befogadni ezt
  • kevesebb mint 10 óra alatt végigjátszható


Pontokban:

grafika/megvalósítás: 8/10
történet/hagulat: 7/10
játékmenet/irányítás: 7/10

összhatás: 7/10

Meglehetősen élvezetes játék, érdemes kipróbálni bárkinek, de főként annak akinek tetszett a 2015-ös Mad Max, mivel a játékmenet az autózást kivéve szinte megszólalásig azonos vele.

#1239 Felhasználó inaktív   chris77 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.255
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2016. 01. 14. 07:33

Köszi :up:
Kedvet kaptam én is most egy újrajátszáshoz. ;)

Bocsi, de lineáris :blush:

#1240 Felhasználó inaktív   NauTiLUS 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 4.628
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2016. 01. 14. 07:42

Üzenet megtekintéseIdézet: Mumia - Dátum: 2016. 01. 14. 00:15

Önálló történetben nekem a kedvencem a Last Voyage of the U.S.S. Constitution volt. De ha már goodneighbour akkor a bobby no-nose féle szál is jobban tetszett.

Azt egy kicsit sajnálom, hogy az U.S.S. Constitutionnal egy csak egy ugrást lehetett csinálni :)

Szerkesztette: NauTiLUS 2016. 01. 14. 07:43 -kor


Téma megosztása:


  • (68 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó