HWSW Informatikai Kerekasztal: Milyen autót érdemes venni? XXIX. - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

  • (1191 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 602
  • 603
  • 604
  • 605
  • 606
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Milyen autót érdemes venni? XXIX. és hogyan kell megszerelni? Értékeld a témát: -----

#12051 Felhasználó inaktív   Syner 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.856
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 10:51

Idézet: Lufinyul - Dátum: 2009. febr. 17., kedd - 10:44

Újautó eladások:




-88% azért durva :o

nem hittem volna hogy a digók több autót vesznek mint a fritzek, azt hittem az a legnagyobb piac Európában
:think: , ráadásul 20 millióval vannak többen
közben rájöttem hogy lehet nagy részét a román stricik veszik, esetleg sok arrafelé a magyar kva is :Đ

Szerkesztette: Syner 2009. 02. 17. 10:55 -kor

így hamarabb megtalálsz:
MSN: gaborszi@msn.com

#12052 Felhasználó inaktív   ElvisTheKing 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 992
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 10:53

En nem ertem, hogy miert "meg mindig" a kocsimat szidjak.  :omg:
Ha a velemenyem nem tetszik azt megertem - sufnitunerek, dizel, stb...

Nekem az jon le, hogy szerintetek egy relativ okes uj auto szarabb sokkal mint egy Ascona vagy Fiat??? Lehet kar volt egyaltalan irni erre a forumszalra, de mar mindegy....

OFF Topic

Mondok en is akkor valamit.

Ha a Fiatban (nem a tartossag se a minoseg szimboluma okosak szerint) vagy Hondaban (inkabb kihagynam, japan kocsi az otletetol kiutesem van, design nulla...) van DSG, TSI duplafeltoltes es real-time adaptiv felfuggesztes, akkor hulye voltam hogy nem azt vettem,, de ez mar privatproblema.

Konnyu a hi-tech mernoki cuccokat fikazni, de az inkabb mar irigyseg....

OFF Topic

Kivanok mindenkinek sikeres sufnituningot es kellemes napot.  :rolleyes:
AMD Athlon 1,33 GHz, MSI K7T266Pro RAID, 1 GB RAM (2PQI+1Kingston), Maxtor DiamondMax10 250 Gb/16Mb/PATA HDD, VGA Albatron 6600GT 128Mb (AGP), NEC ND-3520A DVD-RW, Audigy 1@4, 3com PCI NIC, IIYAMA VM Pro 452 19'' CRT, 2Mbit/Cable

Proud 3Dfx Voodoo Graphics owner - "Áj láv háromdéefiksz"

PCMCIA Audigy 2 ZS Notebook es Squeezebox v3 juzer

#12053 Felhasználó inaktív   hobizoli 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 26.698
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 11:00

Idézet: ElvisTheKing - Dátum: 2009. febr. 17., kedd - 10:53

En nem ertem, hogy miert "meg mindig" a kocsimat szidjak.  :omg:
Ha a velemenyem nem tetszik azt megertem - sufnitunerek, dizel, stb...

Nekem az jon le, hogy szerintetek egy relativ okes uj auto szarabb sokkal mint egy Ascona vagy Fiat??? Lehet kar volt egyaltalan irni erre a forumszalra, de mar mindegy....

OFF Topic

Mondok en is akkor valamit.

Ha a Fiatban (nem a tartossag se a minoseg szimboluma okosak szerint) vagy Hondaban (inkabb kihagynam, japan kocsi az otletetol kiutesem van, design nulla...) van DSG, TSI duplafeltoltes es real-time adaptiv felfuggesztes, akkor hulye voltam hogy nem azt vettem,, de ez mar privatproblema.

Konnyu a hi-tech mernoki cuccokat fikazni, de az inkabb mar irigyseg....

OFF Topic

Kivanok mindenkinek sikeres sufnituningot es kellemes napot.  :rolleyes:

Ijen kompresszor+turbo duplafeltoltes volt a Lancia Delta S4-ben 1985-ben.
A DSG valto meg Audi S1-bol jott, szinten huszonsok evvel ezelottrol.

Ugyhogy a jürgenvágen PR osztalya most eladta neked a spanyolviaszt :p



hobzoli
Powered by:
intel Core i3-7350K (4.2GHz), Gigabyte GA-Z270M-D3H, Corsair Vengeance 16GB DDR4-3200, Asus Radeon RX580-8GB OC, Samsung 830 120GB SSD, WD Green 0.5TB HDD, Samsung M3 Portable 0.5TB USB, SoundBlaster Tactic THX USB, Enermax MaxPro 700W PSU
intel Pentium G4560 (3.5GHz), Gigabyte GA-B250M-D3H, Corsair Vengeance 8GB DDR4-3000, Asus GT730SL-2GB, Kingston HyperX 120GB SSD, WD Blue 1TB HDD, WD Green 3TB HDD, Asus Xonar DG PCI, Gigabyte 620W PSU
Dell D630, intel Core2Duo T7250 (2GHz), 4GB DDR2-800, Kingston HyperX 120GB SSD
VEMS standalone EFI, www.diyautotune.com

"Jópofa dolog a pörgős szívómotor, de ami üt, az a turbó"

#12054 Felhasználó inaktív   ElvisTheKing 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 992
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 11:02

Oszinten megmondom, 2008as Sciroccot ne vegyen az, aki nem csak maganak veszi es nem csak szorakozni.

Kicsi a csomagtarto. Teny, de esz nem Tescozni meg Corazni meg mittomenezni van. En magasrol nagyivben lex@rom.
Hatul nincs sok hely, bunkerhangulat. Kit erdekel, ez nem furgon. HAtra kotve hiszem h ulnek, aki meg igen, oruljon h ott lehet. Most komolyan ?  :D
Compakt coupe....2 ajto...ez van...nem nagypapanak keszult.
Szeles, laposabb....legalabb nem borul....

Szoval ILYEN AUTOT NEM ERDEMES VENNI, ez jotanacs, de akit nem a praktikum erdekel, hanem a feeling annak ajanlom....

Egesz oldalas velemnyt majd a hosszasabb teszt utan irnek, csak ha van igeny....bar nem vagyok autos ujsagiro (szerencsere).

Na csovaz es feltengely  :smoker:
AMD Athlon 1,33 GHz, MSI K7T266Pro RAID, 1 GB RAM (2PQI+1Kingston), Maxtor DiamondMax10 250 Gb/16Mb/PATA HDD, VGA Albatron 6600GT 128Mb (AGP), NEC ND-3520A DVD-RW, Audigy 1@4, 3com PCI NIC, IIYAMA VM Pro 452 19'' CRT, 2Mbit/Cable

Proud 3Dfx Voodoo Graphics owner - "Áj láv háromdéefiksz"

PCMCIA Audigy 2 ZS Notebook es Squeezebox v3 juzer

#12055 Felhasználó inaktív   2-More 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 16.294
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 11:09

Idézet: ElvisTheKing - Dátum: 2009. febr. 17., kedd - 10:53

En nem ertem, hogy miert "meg mindig" a kocsimat szidjak.  :omg:
Ha a velemenyem nem tetszik azt megertem - sufnitunerek, dizel, stb...

Nekem az jon le, hogy szerintetek egy relativ okes uj auto szarabb sokkal mint egy Ascona vagy Fiat??? Lehet kar volt egyaltalan irni erre a forumszalra, de mar mindegy....

OFF Topic

Mondok en is akkor valamit.

Ha a Fiatban (nem a tartossag se a minoseg szimboluma okosak szerint) vagy Hondaban (inkabb kihagynam, japan kocsi az otletetol kiutesem van, design nulla...) van DSG, TSI duplafeltoltes es real-time adaptiv felfuggesztes, akkor hulye voltam hogy nem azt vettem,, de ez mar privatproblema.

Konnyu a hi-tech mernoki cuccokat fikazni, de az inkabb mar irigyseg....

OFF Topic

Kivanok mindenkinek sikeres sufnituningot es kellemes napot.  :rolleyes:

Fölösleges megsértődni apafej.

Relative okés új autód még nem tett le semmit az asztalra. Tud papiron 140+ lovat, meg a satöbbi, de mi a helyzet a többivel? Mi lesz jövőre, 50k-250k km múlva, 10 év múlva, +2 tized nyomásnál?
A másik, és itt már tényleg van valami savanyú szőlő, elég kevesen tudnak örömködésre x gurigáért új autót venni. Innen szinte egyenesen senki.
Amugy, nekem meg speciel az új autóktól, abstől, esrtől, dsgtől van herótom, meg az adaptiv, elektromos, habeszarikbeszarok frincfranctól. Lehet nagy agyak találták ki, csak a 2/3a felesleges, kripliknak való kényelmi szirszar, azt elismerem, hogy finesz kell hozzá, csak engem meg nem érdekel mert NEM KELL.

Amugy vicces hogy a designra mondasz bármit is, egy német autóból :D Én alapvetően a germánok fele húzok, de azt a legelvakultabb németautóbuzi is elismeri, hogy tartósság volt, ma már egyre kevésbé,  precizió még van, de a design kimerül abban, hogy kurt behozza a tervezőrészlegre a tavalyi agyagmodellt, ráönt egy kis pilznert, hagyja megszivni, rácsap kettőt a lapáttal, és kész az aktuális trend. A design az pont az általad lefikázott olaszoknál van, akikkel meg úgy vagyok, hogy lehet presszókávén kivül mást tisztességesen nem igazán csináltak, de a formatervezésben nagyon ott vannak. A japánok, hát, érdekes kérdés, kb ugyanaz a felállás mint a németeknél, csak egy más oldalról, nincs meg az a robosztusság, de azok is hasonlóan elpusztithatatlanok voltak. Voltak, mert mostara már ők is rájöttek hogy 5 év azt kötél, fasznak 20 évig jó kocsi ha a paraszt úgyis cserél kérés nélkül?

A kocsid meg nem szarabb. Senki se mondta. Csak fizették érte mennyit? Sokat. És ha kivonjuk belőle a sok olyan szirszart amit speciel én, de még sokan mások is, kidobálnának az első nap, akkor tud egy paraszthajszállal többet mint egy 15-20 éves, töredékárú kis japán/német/olasz, de még akár francia gyösz is.

#12056 Felhasználó inaktív   ElvisTheKing 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 992
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 11:09

Idézet: hobizoli - Dátum: 2009. febr. 17., kedd - 12:00

Ijen kompresszor+turbo duplafeltoltes volt a Lancia Delta S4-ben 1985-ben.
A DSG valto meg Audi S1-bol jott, szinten huszonsok evvel ezelottrol.

Ugyhogy a jürgenvágen PR osztalya most eladta neked a spanyolviaszt :p



hobzoli

Jogos de ezt en is tudom  :cool:

Most mit csinaljak? Nincs uj a nap alatt....a PRjuk meg gyenge, mert ezt a tehnikat nehez kozerthetoen reklamozni...pistike nem ertene....

En nem azt mondtam, hogy soha senki nem gyartott ilyet. Meg valami ha mar tema. a 90Kw verzion csak turbo van, es folyadekos intercooler, ez gyenge nem opcio. Az erosebb az szinten csak turbos, de az mar 200 lo.

Vagyis az 1.4 TSI az egyetlen igazi twincharger, a masik ketto csak turbo vagyis TFSI, de marketing okokbol ezeket is TSInek hivjak, hadd hulyuljon a jonep.

Bocs ha tevednek, nem vagyok diplomas auto-mernok.  :think:
AMD Athlon 1,33 GHz, MSI K7T266Pro RAID, 1 GB RAM (2PQI+1Kingston), Maxtor DiamondMax10 250 Gb/16Mb/PATA HDD, VGA Albatron 6600GT 128Mb (AGP), NEC ND-3520A DVD-RW, Audigy 1@4, 3com PCI NIC, IIYAMA VM Pro 452 19'' CRT, 2Mbit/Cable

Proud 3Dfx Voodoo Graphics owner - "Áj láv háromdéefiksz"

PCMCIA Audigy 2 ZS Notebook es Squeezebox v3 juzer

#12057 Felhasználó inaktív   ElvisTheKing 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 992
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 11:16

DSG - felem sokat kell araszolni nagy forgalomban, csusztatni sajnalja az ember a kupplungot a 7es DSG 1es sebessege lehetove teszik hogy kusszon csusztatas nelkul...ergo nem rohat le a valto ami kb 200.000Km re van tervezve

TSI - csak flancbol, a hangja miatt es esetleg fogyasztas, adozas, illetek miatt, de inkabb heccbol

DCC/ACC- erre vannak szar utak is nem mindig jo ha kemeny sportfelfuggesztesed van.  :D
AMD Athlon 1,33 GHz, MSI K7T266Pro RAID, 1 GB RAM (2PQI+1Kingston), Maxtor DiamondMax10 250 Gb/16Mb/PATA HDD, VGA Albatron 6600GT 128Mb (AGP), NEC ND-3520A DVD-RW, Audigy 1@4, 3com PCI NIC, IIYAMA VM Pro 452 19'' CRT, 2Mbit/Cable

Proud 3Dfx Voodoo Graphics owner - "Áj láv háromdéefiksz"

PCMCIA Audigy 2 ZS Notebook es Squeezebox v3 juzer

#12058 Felhasználó inaktív   Pitbull 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 4.656
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 11:24

Idézet: Syner - Dátum: 2009. febr. 17., kedd - 7:47

2. képen mi az a festékfolt a külső ajtóborításon? lehet már volt törve
amúgy meg nem tudjuk mennyivel mentek, de kb azonos biztonsági színvonalú két autótól van szó, ami nem azonos az a +pár száz kg a Merivánál, ez esetben simán előrejelezném, hogy a Stift jobban összetörik

Inkább csak igazolta az feltételezést hogy cinkeltek a NCAP tesztesztek és hogy nagyobb autó nagyobb biztonságot nyújt.
Hazafi vagyok nem "Demokrata".

#12059 Felhasználó inaktív   2-More 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 16.294
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 11:26

Idézet: ElvisTheKing - Dátum: 2009. febr. 17., kedd - 11:16

DSG - felem sokat kell araszolni nagy forgalomban, csusztatni sajnalja az ember a kupplungot a 7es DSG 1es sebessege lehetove teszik hogy kusszon csusztatas nelkul...ergo nem rohat le a valto ami kb 200.000Km re van tervezve

TSI - csak flancbol, a hangja miatt es esetleg fogyasztas, adozas, illetek miatt, de inkabb heccbol

DCC/ACC- erre vannak szar utak is nem mindig jo ha kemeny sportfelfuggesztesed van.  :D

Meg kell tanulni vezetni. Ha meg 200kt bir ki egy VÁLTÓ, akkor a VW monnyonle.

Illetéket KWra is fizeted, nemcsak ccmre. Innentől kezdve....kb mint mikor okosgyerek el akarta magyarázni még RX7néző koromban hogy fúdejóljárnék vele, mert ugye csak 1,3as és az átirási költség...mondtam neki igen, 25ft/ccm wankelre, külön.

Kemény sportfelfüggesztés arra jó, szar úton, hogy eltörjön a rugód, szétmenjen a gátlód, megroppanjanak a hegesztések, elmenjen a futómű, elcsavarodjon a lengőkar. De te tudod...

#12060 Felhasználó inaktív   avman 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Ellenőrzés alatt
  • Hozzászólások: 6.732
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 11:26

Idézet: ElvisTheKing - Dátum: 2009. febr. 17., kedd - 11:02

Szoval ILYEN AUTOT NEM ERDEMES VENNI, ez jotanacs, de akit nem a praktikum erdekel, hanem a feeling annak ajanlom....

Egesz oldalas velemnyt majd a hosszasabb teszt utan irnek, csak ha van igeny....bar nem vagyok autos ujsagiro (szerencsere).

Na csovaz es feltengely  :smoker:

fílingnek biztos fíling, ahogy az is, ha az ember magas lovon belovagol a kricsmiben, a zarca eltakarja a napot, a lovát odahugyoztatja a pult elé, mert milyen telibevert paripa már. oszt csodálkozik, ha leröppennek a pisztolytáska csatok, meg klikkegnek a kakasok.
egyrészt az ide járók nagy része nem pusztán fíling kedvéért vesz autót, hanem biza kompromisszumokkal, esetleg pár ember maga legózik. csak hát drága. persze mindenkinek van valami hobbija, az enyém pl. az, h mosogatás előtt addig verem a fejem az ágy szélébe, míg el nem ájulok.
- Tiszta idegbeteg vagyok mostanában, a legapróbb dolgokon dührohamot kapok. Lehet valami nyugtatót kéne szednem, vagy jógáznom kellene.
- A jóga egy baromság, inkább gyógyszerezd magad.

#12061 Felhasználó inaktív   avman 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Ellenőrzés alatt
  • Hozzászólások: 6.732
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 11:27

Idézet: Pitbull - Dátum: 2009. febr. 17., kedd - 11:24

Inkább csak igazolta az feltételezést hogy cinkeltek a NCAP tesztesztek és hogy nagyobb autó nagyobb biztonságot nyújt.

járjá' kamionnal.  :Đ
- Tiszta idegbeteg vagyok mostanában, a legapróbb dolgokon dührohamot kapok. Lehet valami nyugtatót kéne szednem, vagy jógáznom kellene.
- A jóga egy baromság, inkább gyógyszerezd magad.

#12062 Felhasználó inaktív   Bujdy 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 22.838
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 11:30

Idézet: ElvisTheKing - Dátum: 2009. febr. 17., kedd - 12:16

DSG - felem sokat kell araszolni nagy forgalomban, csusztatni sajnalja az ember a kupplungot a 7es DSG 1es sebessege lehetove teszik hogy kusszon csusztatas nelkul...ergo nem rohat le a valto ami kb 200.000Km re van tervezve

Ezt most vagy én nem értem, vagy értem, de akkor :eek:

A váltó 200k kilométerre van tervezve? Remek... :omg:

Nekem csak egy nyomi 5 gangos kézi váltóm van, de még a Hegyalja úton sem kell sokat csúsztatni a kuplungot, mert a bal és jobb láb lehetővé teszi, hogy egyesben alacsony fordulaton guruljak...

#12063 Felhasználó inaktív   Rudi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 9.865
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 11:30

Idézet: ElvisTheKing - Dátum: 2009. febr. 17., kedd - 11:09

En nem azt mondtam, hogy soha senki nem gyartott ilyet. Meg valami ha mar tema. a 90Kw verzion csak turbo van, es folyadekos intercooler, ez gyenge nem opcio. Az erosebb az szinten csak turbos, de az mar 200 lo.

Vagyis az 1.4 TSI az egyetlen igazi twincharger, a masik ketto csak turbo vagyis TFSI, de marketing okokbol ezeket is TSInek hivjak, hadd hulyuljon a jonep.

Bocs ha tevednek, nem vagyok diplomas auto-mernok.  :think:

Tököm sem fizetne 7-8M-et egy 1.4-esért. Kompresszor hangot leszarnám és vennék 2.0T-t, aztán az legalább megy is. Mindenhol. És nem csak 120-ig. Lejtőn lefele.

#12064 Felhasználó inaktív   2-More 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 16.294
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 11:52

Mai autóskaland. Zafirában eltört a váltókarnál a szerkezet, ami mozgatja. Felső rész, váltókar, satöbbi, 68k. Szevasz :D Bazz. MŰANYAGBÓL van az egész szarság odalent, de olyan vékony, szarpicsa anyagból, hogy az valami hihetetlen.

#12065 Felhasználó inaktív   ElvisTheKing 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 992
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 11:52

DSG - 7 - tesztpad szerint 300.000 Km siman elmegy...bakker addigra meg mar hol lesz? 5 ev utan en is eladom es inkabb a TSI motor ha birja addig....attol jobban felek, de bevallaltam....
AMD Athlon 1,33 GHz, MSI K7T266Pro RAID, 1 GB RAM (2PQI+1Kingston), Maxtor DiamondMax10 250 Gb/16Mb/PATA HDD, VGA Albatron 6600GT 128Mb (AGP), NEC ND-3520A DVD-RW, Audigy 1@4, 3com PCI NIC, IIYAMA VM Pro 452 19'' CRT, 2Mbit/Cable

Proud 3Dfx Voodoo Graphics owner - "Áj láv háromdéefiksz"

PCMCIA Audigy 2 ZS Notebook es Squeezebox v3 juzer

#12066 Felhasználó inaktív   ElvisTheKing 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 992
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 11:53

Idézet: 2-More - Dátum: 2009. febr. 17., kedd - 12:52

Mai autóskaland. Zafirában eltört a váltókarnál a szerkezet, ami mozgatja. Felső rész, váltókar, satöbbi, 68k. Szevasz :D Bazz. MŰANYAGBÓL van az egész szarság odalent, de olyan vékony, szarpicsa anyagból, hogy az valami hihetetlen.

Jelenleg roncsomban eltort a valtoban a villamozgato cucc....kukaztattak velem a marhak egy egesz ujat...mert ok nem szaroznak hogy szetszedjek...oke olcso volt...Dacia 1310...ehhez mar ingyen is adnak valtot szinte a bontobol...de ott a pinceben, vazz nyaron szetszedem es megnezem hogy vertek at.... :mad:
AMD Athlon 1,33 GHz, MSI K7T266Pro RAID, 1 GB RAM (2PQI+1Kingston), Maxtor DiamondMax10 250 Gb/16Mb/PATA HDD, VGA Albatron 6600GT 128Mb (AGP), NEC ND-3520A DVD-RW, Audigy 1@4, 3com PCI NIC, IIYAMA VM Pro 452 19'' CRT, 2Mbit/Cable

Proud 3Dfx Voodoo Graphics owner - "Áj láv háromdéefiksz"

PCMCIA Audigy 2 ZS Notebook es Squeezebox v3 juzer

#12067 Felhasználó inaktív   Harlequin 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.976
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 11:55

Idézet: ElvisTheKing - Dátum: 2009. febr. 17., kedd - 11:02

Oszinten megmondom, 2008as Sciroccot ne vegyen
Kicsi a csomagtarto.
En magasrol nagyivben lex@rom.
Kit erdekel, ez nem furgon.


Jó veled beszélgetni. Engem konkrétan annyira nem érdekel a feelinged, hogy még a kutyámmal se hugyoztatnám le az autódat.
Nagyon ügyes gyerek vagy, hogy kifizettél egy valag pénzt, kár hogy annyira leterhelt az autóvásárlás, hogy ékezetes klavira már nem futotta.
"Megmondtam pisztráng és világosan."
www.radioQ.hu

#12068 Felhasználó inaktív   Harlequin 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.976
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 12:27

Nézzük csak mit lehet kapni a hasznltpiacon, max 2éves korig, ami nem népautó, stílusosabb...

Alfa spider. Na egy ilyenbe tényleg te vagy a király, scirocco hahaha

Bár utaláom az audit (is), lássuk be ez a TT odaveri a scirocco-t.

Ford Mustang....nem focvágen 8millióért banyek...

Mazda 6 sport. Ez valószínűleg csak nekem kedves, de szintén nem fócvágen.

Micsubicsi lancer, nem kell részleteznem... scirocco hahaha

Imprzea, én ugyan nem tudom értékelni, de biztos van aki kétfelé hugyozik tőle.

Volvo C70, nem kell kommentálni, istenkirály járgány...

Végülis ezek közül szerintem bármelyik okosabb választás lett volna, feelingben is ott vannak...
Egyébként meg csak a puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
"Megmondtam pisztráng és világosan."
www.radioQ.hu

#12069 Felhasználó inaktív   ElvisTheKing 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 992
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 12:37

Idézet: Harlequin - Dátum: 2009. febr. 17., kedd - 13:27

Nézzük csak mit lehet kapni a hasznltpiacon, max 2éves korig, ami nem népautó, stílusosabb...


Volvo C70, nem kell kommentálni, istenkirály járgány...

Végülis ezek közül szerintem bármelyik okosabb választás lett volna, feelingben is ott vannak...
Egyébként meg csak a puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

Az ember azert vesz ilyen autot hogy rovidebb-hoszabb bejaratas utan hajtsa is.
Nos, ha nem a megfelelo kezbol jonnek a felsoroltak akar 2 ev utan jol megnezheted magad.
En uj autot akartam, de nem japant, nem is olaszt. Az ekezetek azert nincsennek, mert minek, ez nem felveteli, avval meg mar tokom tele hogy abizonyitvanyom magyarazzam a hozzad hasonlo hasznaltauto-kiralyoknak. Nekem spoeciell nem kellene mas leharcolt vasa...Alfa Mito, Audi TT designra nem jon be, inkabb noknek ajanlanam, Ford Mustang, ne roghogtess mar...most tenyleg...Volvo az minoseg es jo de nem tetszik nagyon a tobbi meg szubjektiv okok miatt esetleg ajandekba kene, penzert tutti nem...

Szerkesztette: ElvisTheKing 2009. 02. 17. 12:39 -kor

AMD Athlon 1,33 GHz, MSI K7T266Pro RAID, 1 GB RAM (2PQI+1Kingston), Maxtor DiamondMax10 250 Gb/16Mb/PATA HDD, VGA Albatron 6600GT 128Mb (AGP), NEC ND-3520A DVD-RW, Audigy 1@4, 3com PCI NIC, IIYAMA VM Pro 452 19'' CRT, 2Mbit/Cable

Proud 3Dfx Voodoo Graphics owner - "Áj láv háromdéefiksz"

PCMCIA Audigy 2 ZS Notebook es Squeezebox v3 juzer

#12070 Felhasználó inaktív   2-More 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 16.294
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 12:38

Idézet: Harlequin - Dátum: 2009. febr. 17., kedd - 12:27

Nézzük csak mit lehet kapni a hasznltpiacon, max 2éves korig, ami nem népautó, stílusosabb...

Alfa spider. Na egy ilyenbe tényleg te vagy a király, scirocco hahaha

Bár utaláom az audit (is), lássuk be ez a TT odaveri a scirocco-t.

Ford Mustang....nem focvágen 8millióért banyek...

Mazda 6 sport. Ez valószínűleg csak nekem kedves, de szintén nem fócvágen.

Micsubicsi lancer, nem kell részleteznem... scirocco hahaha

Imprzea, én ugyan nem tudom értékelni, de biztos van aki kétfelé hugyozik tőle.

Volvo C70, nem kell kommentálni, istenkirály járgány...

Végülis ezek közül szerintem bármelyik okosabb választás lett volna, feelingben is ott vannak...
Egyébként meg csak a puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

Te mennyire ráérsz :D

Mondjuk az alfa meg a volvo nem kéne. Pláne pénzért.

Ha mindenáron alfa, akkor öreg GTV. Ha audi, akkor az öreg Quattro vagy a 80as seggű régi S. Ha mazda, akkor 323 GT turbó, vagy GTR. Ha lancer, akkor max Evo6. Ha impreza, akkor szigorral gen1, vagy GT, vagy WRX. Ha mindenáron volvo, akkor valami sor5ös, régi kocka rettenet, nagyfaterkülsővel.

Szerintem.

Téma megosztása:


  • (1191 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 602
  • 603
  • 604
  • 605
  • 606
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó