HWSW Informatikai Kerekasztal: Milyen autót érdemes venni? XXIX. - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

  • (1191 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 601
  • 602
  • 603
  • 604
  • 605
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Milyen autót érdemes venni? XXIX. és hogyan kell megszerelni? Értékeld a témát: -----

#12041 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 08:49

Idézet: Syner - Dátum: 2009. febr. 17., kedd - 8:47

2. képen mi az a festékfolt a külső ajtóborításon? lehet már volt törve
amúgy meg nem tudjuk mennyivel mentek, de kb azonos biztonsági színvonalú két autótól van szó, ami nem azonos az a +pár száz kg a Merivánál, ez esetben simán előrejelezném, hogy a Stift jobban összetörik

Az inkább spórolás, oda már nem jutott a metálfényből.

#12042 Felhasználó inaktív   vipi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.186
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 08:53

Idézet: avman - Dátum: 2009. febr. 17., kedd - 7:47

és az, kedves kuzin, hogy valaki a szamba országában Tangónak hívatja magát, rögtön megvilágítja a tényt.. hogy mekkora seggfej! :Đ

:D  :Đ  :respect:

#12043 Felhasználó inaktív   2-More 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 16.294
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 09:15

Idézet: hobizoli - Dátum: 2009. febr. 16., hétfő - 18:20

Figyu mar, Swifthekker, 60mm csuccsot elbir a gyari gatlo? :D
Neztem, kb azzal lenne "normalis" magassagban a Tesco-ba jaro, igy tiszta offroad-s...meg legalabb nem hintazna gazra-fekre ugy elore-hatra, mint vmi hintalo :p



hobizoli

Gyári gátló megsinyli a 35öt is, de 40 alá nem akarsz te menni hidd el :D

El kell vinni a 4 gátló a Highand-ékhez, kicsit keményiteni rajta, a Kárászyt köpködik az utóbbi időben hogy beleszarósak lettek, a Katona meg eleve dömsöd, meg be van táblázva +x hónapra előre, meg olyan árakat mond hogy beszabehu'. Verseny swiftbe 60 rongyért csinál 1 vastagszáras bilsteint, az kicsit mérges azért. Nekem van 2 ismerős is, az egyik veresenyez Highand félén, teljesen meg van elégedve vele.

Rugóban, ebayről lehet rendelni H&R-t, mondjuk kinnt lesavazták nagyon, Intraxot, arra csipőből mondják hogy sapka szart ér. Nagyon ritkán felbukkan Eibach, de az kurva drága szokott lenni, mondjuk annak az utolsó 3-4 menete összeül, nekem olyan van benne, progresszivnek progressziv, de nagyobb úthibákon letörik a fejed. Aminek értelme van, az itthon venni egy szett Enzot vagy Vogtlandot, ha van inkább az utóbbi, ezeket használtban kb 20 környékén meg lehet fogni. Levágatni is lehet a gyáriból de azt nem javallanám...

#12044 Felhasználó inaktív   Carmaged 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 37.787
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 09:21

Idézet: blueboi69 - Dátum: 2009. febr. 17., kedd - 8:36

http://www.langlovag...ia/2927_1.shtml
ennyit az új stift biztonságáról  :(

Mámé'? :D A Meriva mázsákkal nehezebb + sokkal magasabb, persze, hogy jobb esélyeid vannak benne. Azt meg senki nem mondta, hogy az új Swift egy atombunker. :)

Anno az ADAC csinált egy tesztet még az első Mondeoval: egy teljesen gyárit és egy 3(!) centivel ültetettet frontálisan ütköztettek. Eredmény: az ültetettben sokkal nagyobb a sérülésveszély.

#12045 Felhasználó inaktív   2-More 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 16.294
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 09:28

Idézet: ElvisTheKing - Dátum: 2009. febr. 17., kedd - 7:36

möhh

Mondjuk kurva sok mindenben igazad van, az tény, csak az általánositásba beleesik olyan is, akire meg pont kurvára nem igaz amit irsz. Az tény, hogy az itthoni tunnyerkedés 99%ig gányolás, taknyolás, komolynak mondott cégek adnak ki olyan hányás munkát a kezükből hogy az könyörtelen. Másrészről viszont akik otthon faragnak, nem mindegy, hogy te rakod e be otthon a cuccot vagy elviszed olyanhoz akinek ez a szakmája és potenciálisan szarokrá-mitakarafosával-jóa' felállásu lesz.
Ne gondold hogy a nagy tunnyingcégek annyira saját kútfőből dolgoznak, sőt. Megveszik ők is a cuccot valamelyik aftermarkettől, ahogy amugy, a gyár is, mert mi a fasznak gyártson valamiből sajátot, horror áron, ha van OEM gyártó aki meg csak erre van szakosodva. Lehet okoskodni hogy fhűűűa ennek vagy annak az autógyártónak aztán mennyire debasz váltója van, csak mondjuk a Skyline R34es váltója ugyanugy Getrag gyártmány, mint az Opel Calibrának. A corvettebe is a német ZF nyomatja a váltót, a svédek sokáig az amcsi BorgWarner váltóin szaladtak, stb. És ugyanez igaz a kurva sok más alkatrészre is, megnézel egy autót tüzetesen, és mindenhonnan visszaköszön az Aisin, Exedy, Koyo, SKF, Kolbenschmidt, karajabb gépeknél az ARP, Wiseco.
A BMW fékrendszere jellemzően ATE, a Hondáé Tokico, mindkettő különálló, x ezer másik autóba rakható cuccok gyártásából él.

Vége van már ezeknek az időknek, hogy fú vidd a mesterhez azt jól megcsinálja. Szerencséd van ha egyáltalán megcsinálja, és csak a gatyádat húzzák le, és nem basszák el még azt is ami jó volt, nagy tisztelet az egyre kevesebb kivételnek. Amióta itt az információs forradalom, legalább nincs kiszolgáltatva az ember a gecizásnek meg a nemárulomelezésnek, pár óra internetezéssel előásható rengeteg infó, gyári leirások, szervizkönyvek, szinte minden. Van, ténykérdés, sok dolog amit nem nagyon lehet megtalálni, meg vannak infók amiken nagyon ülnek. Van a swiftesek között két figura, faragtak már egy-két olyan motort meg váltót, hogy többen leültek tőle, amikor valaki egy váltóhoz másik 4 váltóból legózza össze az alkatrészeket, hopp egy fogaskerék a balenoból, hopp egy a wagonrből, swift sportból, meg még az isten tudja honnan, és az utána MŰKÖDIK, az lehet hogy sufniban készül, de ha nincs készen, gyárilag olyan, akkor mi a francot lehet csinálni?

#12046 Felhasználó inaktív   Syner 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.856
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 10:19

erről jut eszembe pár napja cseréltem olajat meg ilyesmiket
Kezelésiben nézem előtte hogy milyen gyertyát vegyek, ez van beleírva NKG BKR5EZ, semmi más típus, jólvan megvettem, szedem ki a régieket, hát mi van ráírva: Fiat-Lancia made by Bosch :Đ
így hamarabb megtalálsz:
MSN: gaborszi@msn.com

#12047 Felhasználó inaktív   Lufinyul 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 13.707
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 10:24

Visszaolvastam mi zajlott itt :Đ No comment...  :Đ
Végülis lebeszéltem magam a xenyonról... majd a következő autómban ami nem népautó sírokkő lesz 160 lóval :Đ

#12048 Felhasználó inaktív   WiZARD 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 18.127
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 10:33

na rendletem volna akkut. 14500ért lett volna bosch, illetve 16500 körül.
mondom jó a 14500ös. 5 perc múlva hív haver, hogy olyat inkább ne, mert az valami gigawatt akku, amit a bosch megvett, és átcimkézett...

végül asszem marad 16200ért a banner unibull. azért nem kell olyan messze mennem :)
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal.

#12049 Felhasználó inaktív   Lufinyul 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 13.707
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 10:44

Újautó eladások:

Kép



-88% azért durva :o

#12050 Felhasználó inaktív   2-More 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 16.294
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 10:50

Idézet: WiZARD - Dátum: 2009. febr. 17., kedd - 10:33

na rendletem volna akkut. 14500ért lett volna bosch, illetve 16500 körül.
mondom jó a 14500ös. 5 perc múlva hív haver, hogy olyat inkább ne, mert az valami gigawatt akku, amit a bosch megvett, és átcimkézett...

végül asszem marad 16200ért a banner unibull. azért nem kell olyan messze mennem :)

A Banner az legalább egy helyen készül, osztákiában. A Varta lenne a csúcs, csak annak meg egy része török, egy része lengyel, a Boschnak doszt. Én is Bannert vettem.

#12051 Felhasználó inaktív   Syner 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.856
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 10:51

Idézet: Lufinyul - Dátum: 2009. febr. 17., kedd - 10:44

Újautó eladások:




-88% azért durva :o

nem hittem volna hogy a digók több autót vesznek mint a fritzek, azt hittem az a legnagyobb piac Európában
:think: , ráadásul 20 millióval vannak többen
közben rájöttem hogy lehet nagy részét a román stricik veszik, esetleg sok arrafelé a magyar kva is :Đ

Szerkesztette: Syner 2009. 02. 17. 10:55 -kor

így hamarabb megtalálsz:
MSN: gaborszi@msn.com

#12052 Felhasználó inaktív   ElvisTheKing 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 992
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 10:53

En nem ertem, hogy miert "meg mindig" a kocsimat szidjak.  :omg:
Ha a velemenyem nem tetszik azt megertem - sufnitunerek, dizel, stb...

Nekem az jon le, hogy szerintetek egy relativ okes uj auto szarabb sokkal mint egy Ascona vagy Fiat??? Lehet kar volt egyaltalan irni erre a forumszalra, de mar mindegy....

OFF Topic

Mondok en is akkor valamit.

Ha a Fiatban (nem a tartossag se a minoseg szimboluma okosak szerint) vagy Hondaban (inkabb kihagynam, japan kocsi az otletetol kiutesem van, design nulla...) van DSG, TSI duplafeltoltes es real-time adaptiv felfuggesztes, akkor hulye voltam hogy nem azt vettem,, de ez mar privatproblema.

Konnyu a hi-tech mernoki cuccokat fikazni, de az inkabb mar irigyseg....

OFF Topic

Kivanok mindenkinek sikeres sufnituningot es kellemes napot.  :rolleyes:
AMD Athlon 1,33 GHz, MSI K7T266Pro RAID, 1 GB RAM (2PQI+1Kingston), Maxtor DiamondMax10 250 Gb/16Mb/PATA HDD, VGA Albatron 6600GT 128Mb (AGP), NEC ND-3520A DVD-RW, Audigy 1@4, 3com PCI NIC, IIYAMA VM Pro 452 19'' CRT, 2Mbit/Cable

Proud 3Dfx Voodoo Graphics owner - "Áj láv háromdéefiksz"

PCMCIA Audigy 2 ZS Notebook es Squeezebox v3 juzer

#12053 Felhasználó inaktív   hobizoli 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 26.698
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 11:00

Idézet: ElvisTheKing - Dátum: 2009. febr. 17., kedd - 10:53

En nem ertem, hogy miert "meg mindig" a kocsimat szidjak.  :omg:
Ha a velemenyem nem tetszik azt megertem - sufnitunerek, dizel, stb...

Nekem az jon le, hogy szerintetek egy relativ okes uj auto szarabb sokkal mint egy Ascona vagy Fiat??? Lehet kar volt egyaltalan irni erre a forumszalra, de mar mindegy....

OFF Topic

Mondok en is akkor valamit.

Ha a Fiatban (nem a tartossag se a minoseg szimboluma okosak szerint) vagy Hondaban (inkabb kihagynam, japan kocsi az otletetol kiutesem van, design nulla...) van DSG, TSI duplafeltoltes es real-time adaptiv felfuggesztes, akkor hulye voltam hogy nem azt vettem,, de ez mar privatproblema.

Konnyu a hi-tech mernoki cuccokat fikazni, de az inkabb mar irigyseg....

OFF Topic

Kivanok mindenkinek sikeres sufnituningot es kellemes napot.  :rolleyes:

Ijen kompresszor+turbo duplafeltoltes volt a Lancia Delta S4-ben 1985-ben.
A DSG valto meg Audi S1-bol jott, szinten huszonsok evvel ezelottrol.

Ugyhogy a jürgenvágen PR osztalya most eladta neked a spanyolviaszt :p



hobzoli
Powered by:
intel Core i3-7350K (4.2GHz), Gigabyte GA-Z270M-D3H, Corsair Vengeance 16GB DDR4-3200, Asus Radeon RX580-8GB OC, Samsung 830 120GB SSD, WD Green 0.5TB HDD, Samsung M3 Portable 0.5TB USB, SoundBlaster Tactic THX USB, Enermax MaxPro 700W PSU
intel Pentium G4560 (3.5GHz), Gigabyte GA-B250M-D3H, Corsair Vengeance 8GB DDR4-3000, Asus GT730SL-2GB, Kingston HyperX 120GB SSD, WD Blue 1TB HDD, WD Green 3TB HDD, Asus Xonar DG PCI, Gigabyte 620W PSU
Dell D630, intel Core2Duo T7250 (2GHz), 4GB DDR2-800, Kingston HyperX 120GB SSD
VEMS standalone EFI, www.diyautotune.com

"Jópofa dolog a pörgős szívómotor, de ami üt, az a turbó"

#12054 Felhasználó inaktív   ElvisTheKing 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 992
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 11:02

Oszinten megmondom, 2008as Sciroccot ne vegyen az, aki nem csak maganak veszi es nem csak szorakozni.

Kicsi a csomagtarto. Teny, de esz nem Tescozni meg Corazni meg mittomenezni van. En magasrol nagyivben lex@rom.
Hatul nincs sok hely, bunkerhangulat. Kit erdekel, ez nem furgon. HAtra kotve hiszem h ulnek, aki meg igen, oruljon h ott lehet. Most komolyan ?  :D
Compakt coupe....2 ajto...ez van...nem nagypapanak keszult.
Szeles, laposabb....legalabb nem borul....

Szoval ILYEN AUTOT NEM ERDEMES VENNI, ez jotanacs, de akit nem a praktikum erdekel, hanem a feeling annak ajanlom....

Egesz oldalas velemnyt majd a hosszasabb teszt utan irnek, csak ha van igeny....bar nem vagyok autos ujsagiro (szerencsere).

Na csovaz es feltengely  :smoker:
AMD Athlon 1,33 GHz, MSI K7T266Pro RAID, 1 GB RAM (2PQI+1Kingston), Maxtor DiamondMax10 250 Gb/16Mb/PATA HDD, VGA Albatron 6600GT 128Mb (AGP), NEC ND-3520A DVD-RW, Audigy 1@4, 3com PCI NIC, IIYAMA VM Pro 452 19'' CRT, 2Mbit/Cable

Proud 3Dfx Voodoo Graphics owner - "Áj láv háromdéefiksz"

PCMCIA Audigy 2 ZS Notebook es Squeezebox v3 juzer

#12055 Felhasználó inaktív   2-More 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 16.294
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 11:09

Idézet: ElvisTheKing - Dátum: 2009. febr. 17., kedd - 10:53

En nem ertem, hogy miert "meg mindig" a kocsimat szidjak.  :omg:
Ha a velemenyem nem tetszik azt megertem - sufnitunerek, dizel, stb...

Nekem az jon le, hogy szerintetek egy relativ okes uj auto szarabb sokkal mint egy Ascona vagy Fiat??? Lehet kar volt egyaltalan irni erre a forumszalra, de mar mindegy....

OFF Topic

Mondok en is akkor valamit.

Ha a Fiatban (nem a tartossag se a minoseg szimboluma okosak szerint) vagy Hondaban (inkabb kihagynam, japan kocsi az otletetol kiutesem van, design nulla...) van DSG, TSI duplafeltoltes es real-time adaptiv felfuggesztes, akkor hulye voltam hogy nem azt vettem,, de ez mar privatproblema.

Konnyu a hi-tech mernoki cuccokat fikazni, de az inkabb mar irigyseg....

OFF Topic

Kivanok mindenkinek sikeres sufnituningot es kellemes napot.  :rolleyes:

Fölösleges megsértődni apafej.

Relative okés új autód még nem tett le semmit az asztalra. Tud papiron 140+ lovat, meg a satöbbi, de mi a helyzet a többivel? Mi lesz jövőre, 50k-250k km múlva, 10 év múlva, +2 tized nyomásnál?
A másik, és itt már tényleg van valami savanyú szőlő, elég kevesen tudnak örömködésre x gurigáért új autót venni. Innen szinte egyenesen senki.
Amugy, nekem meg speciel az új autóktól, abstől, esrtől, dsgtől van herótom, meg az adaptiv, elektromos, habeszarikbeszarok frincfranctól. Lehet nagy agyak találták ki, csak a 2/3a felesleges, kripliknak való kényelmi szirszar, azt elismerem, hogy finesz kell hozzá, csak engem meg nem érdekel mert NEM KELL.

Amugy vicces hogy a designra mondasz bármit is, egy német autóból :D Én alapvetően a germánok fele húzok, de azt a legelvakultabb németautóbuzi is elismeri, hogy tartósság volt, ma már egyre kevésbé,  precizió még van, de a design kimerül abban, hogy kurt behozza a tervezőrészlegre a tavalyi agyagmodellt, ráönt egy kis pilznert, hagyja megszivni, rácsap kettőt a lapáttal, és kész az aktuális trend. A design az pont az általad lefikázott olaszoknál van, akikkel meg úgy vagyok, hogy lehet presszókávén kivül mást tisztességesen nem igazán csináltak, de a formatervezésben nagyon ott vannak. A japánok, hát, érdekes kérdés, kb ugyanaz a felállás mint a németeknél, csak egy más oldalról, nincs meg az a robosztusság, de azok is hasonlóan elpusztithatatlanok voltak. Voltak, mert mostara már ők is rájöttek hogy 5 év azt kötél, fasznak 20 évig jó kocsi ha a paraszt úgyis cserél kérés nélkül?

A kocsid meg nem szarabb. Senki se mondta. Csak fizették érte mennyit? Sokat. És ha kivonjuk belőle a sok olyan szirszart amit speciel én, de még sokan mások is, kidobálnának az első nap, akkor tud egy paraszthajszállal többet mint egy 15-20 éves, töredékárú kis japán/német/olasz, de még akár francia gyösz is.

#12056 Felhasználó inaktív   ElvisTheKing 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 992
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 11:09

Idézet: hobizoli - Dátum: 2009. febr. 17., kedd - 12:00

Ijen kompresszor+turbo duplafeltoltes volt a Lancia Delta S4-ben 1985-ben.
A DSG valto meg Audi S1-bol jott, szinten huszonsok evvel ezelottrol.

Ugyhogy a jürgenvágen PR osztalya most eladta neked a spanyolviaszt :p



hobzoli

Jogos de ezt en is tudom  :cool:

Most mit csinaljak? Nincs uj a nap alatt....a PRjuk meg gyenge, mert ezt a tehnikat nehez kozerthetoen reklamozni...pistike nem ertene....

En nem azt mondtam, hogy soha senki nem gyartott ilyet. Meg valami ha mar tema. a 90Kw verzion csak turbo van, es folyadekos intercooler, ez gyenge nem opcio. Az erosebb az szinten csak turbos, de az mar 200 lo.

Vagyis az 1.4 TSI az egyetlen igazi twincharger, a masik ketto csak turbo vagyis TFSI, de marketing okokbol ezeket is TSInek hivjak, hadd hulyuljon a jonep.

Bocs ha tevednek, nem vagyok diplomas auto-mernok.  :think:
AMD Athlon 1,33 GHz, MSI K7T266Pro RAID, 1 GB RAM (2PQI+1Kingston), Maxtor DiamondMax10 250 Gb/16Mb/PATA HDD, VGA Albatron 6600GT 128Mb (AGP), NEC ND-3520A DVD-RW, Audigy 1@4, 3com PCI NIC, IIYAMA VM Pro 452 19'' CRT, 2Mbit/Cable

Proud 3Dfx Voodoo Graphics owner - "Áj láv háromdéefiksz"

PCMCIA Audigy 2 ZS Notebook es Squeezebox v3 juzer

#12057 Felhasználó inaktív   ElvisTheKing 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 992
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 11:16

DSG - felem sokat kell araszolni nagy forgalomban, csusztatni sajnalja az ember a kupplungot a 7es DSG 1es sebessege lehetove teszik hogy kusszon csusztatas nelkul...ergo nem rohat le a valto ami kb 200.000Km re van tervezve

TSI - csak flancbol, a hangja miatt es esetleg fogyasztas, adozas, illetek miatt, de inkabb heccbol

DCC/ACC- erre vannak szar utak is nem mindig jo ha kemeny sportfelfuggesztesed van.  :D
AMD Athlon 1,33 GHz, MSI K7T266Pro RAID, 1 GB RAM (2PQI+1Kingston), Maxtor DiamondMax10 250 Gb/16Mb/PATA HDD, VGA Albatron 6600GT 128Mb (AGP), NEC ND-3520A DVD-RW, Audigy 1@4, 3com PCI NIC, IIYAMA VM Pro 452 19'' CRT, 2Mbit/Cable

Proud 3Dfx Voodoo Graphics owner - "Áj láv háromdéefiksz"

PCMCIA Audigy 2 ZS Notebook es Squeezebox v3 juzer

#12058 Felhasználó inaktív   Pitbull 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 4.656
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 11:24

Idézet: Syner - Dátum: 2009. febr. 17., kedd - 7:47

2. képen mi az a festékfolt a külső ajtóborításon? lehet már volt törve
amúgy meg nem tudjuk mennyivel mentek, de kb azonos biztonsági színvonalú két autótól van szó, ami nem azonos az a +pár száz kg a Merivánál, ez esetben simán előrejelezném, hogy a Stift jobban összetörik

Inkább csak igazolta az feltételezést hogy cinkeltek a NCAP tesztesztek és hogy nagyobb autó nagyobb biztonságot nyújt.
Hazafi vagyok nem "Demokrata".

#12059 Felhasználó inaktív   2-More 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 16.294
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 11:26

Idézet: ElvisTheKing - Dátum: 2009. febr. 17., kedd - 11:16

DSG - felem sokat kell araszolni nagy forgalomban, csusztatni sajnalja az ember a kupplungot a 7es DSG 1es sebessege lehetove teszik hogy kusszon csusztatas nelkul...ergo nem rohat le a valto ami kb 200.000Km re van tervezve

TSI - csak flancbol, a hangja miatt es esetleg fogyasztas, adozas, illetek miatt, de inkabb heccbol

DCC/ACC- erre vannak szar utak is nem mindig jo ha kemeny sportfelfuggesztesed van.  :D

Meg kell tanulni vezetni. Ha meg 200kt bir ki egy VÁLTÓ, akkor a VW monnyonle.

Illetéket KWra is fizeted, nemcsak ccmre. Innentől kezdve....kb mint mikor okosgyerek el akarta magyarázni még RX7néző koromban hogy fúdejóljárnék vele, mert ugye csak 1,3as és az átirási költség...mondtam neki igen, 25ft/ccm wankelre, külön.

Kemény sportfelfüggesztés arra jó, szar úton, hogy eltörjön a rugód, szétmenjen a gátlód, megroppanjanak a hegesztések, elmenjen a futómű, elcsavarodjon a lengőkar. De te tudod...

#12060 Felhasználó inaktív   avman 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Ellenőrzés alatt
  • Hozzászólások: 6.732
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 11:26

Idézet: ElvisTheKing - Dátum: 2009. febr. 17., kedd - 11:02

Szoval ILYEN AUTOT NEM ERDEMES VENNI, ez jotanacs, de akit nem a praktikum erdekel, hanem a feeling annak ajanlom....

Egesz oldalas velemnyt majd a hosszasabb teszt utan irnek, csak ha van igeny....bar nem vagyok autos ujsagiro (szerencsere).

Na csovaz es feltengely  :smoker:

fílingnek biztos fíling, ahogy az is, ha az ember magas lovon belovagol a kricsmiben, a zarca eltakarja a napot, a lovát odahugyoztatja a pult elé, mert milyen telibevert paripa már. oszt csodálkozik, ha leröppennek a pisztolytáska csatok, meg klikkegnek a kakasok.
egyrészt az ide járók nagy része nem pusztán fíling kedvéért vesz autót, hanem biza kompromisszumokkal, esetleg pár ember maga legózik. csak hát drága. persze mindenkinek van valami hobbija, az enyém pl. az, h mosogatás előtt addig verem a fejem az ágy szélébe, míg el nem ájulok.
- Tiszta idegbeteg vagyok mostanában, a legapróbb dolgokon dührohamot kapok. Lehet valami nyugtatót kéne szednem, vagy jógáznom kellene.
- A jóga egy baromság, inkább gyógyszerezd magad.

Téma megosztása:


  • (1191 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 601
  • 602
  • 603
  • 604
  • 605
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó