Milyen autót érdemes venni? XXIX. és hogyan kell megszerelni?
#12551
Elküldve: 2009. 02. 20. 09:58
#2: Ipad 2 32GB WiFi+3G ; Huawei Ideos S7 Slim 3G
#3: Nokia Booklet 3G
#4: Gigabyte EP45T-DS3R, E8200@3.2, 12GB DDR3, Gigabyte HD4850+ZL, OCZ Vertex 2 SSD+ 2x320GB Raid0, WD Elements 2TB, Chieftec 620W. Mobil: Nokia E72 + Iphone 4, Playstation 3 320GB
#12552
Elküldve: 2009. 02. 20. 10:01
#12553
Elküldve: 2009. 02. 20. 10:02
elmentem fújni bele. 0,8 bar körül volt. azóta ok.
gondoltam akkor már a többit is megnézem, a másik 3 az 1.5 bar körül volt
utoljára 2007 őszén nézhettem bennük a nyomást. most ősszel is csak felraktam, és mindig elfelejtettem megnézni.
nem tudom hogy guminyomás + új akkunak (gondolom most már nem tölt nonstop a generátor) vagy minek köszönhető, de elmúlt pár napban 0,5-1 literrel csökkent az átlagfogyasztásom.
#12554
Elküldve: 2009. 02. 20. 10:05
#12555
Elküldve: 2009. 02. 20. 10:07
Idézet: Boba - Dátum: 2009. febr. 20., péntek - 10:01
Az az erdekes, hogy nem. pedig multheten mostam kocsit, felnit is, nem tunt fel. de mondom, az a furcsa, hogy egyaltalan nem lehetett erezni a kocsi viselkedesen sem. Pedig igy a jobb elso defektel egyutt mar a kocsi egesz jobb oldala kuka volt.
Szerk: viszont van jo oldala is az egesznek, gumisnal volt gyari 16"-os az automhoz valo disztarcsa, egy tizesert adta oda a garnitura hibatlant, citroennel ha jol emlekszem valami 9.5+afa ugyanez. termeszetesen /db
Szerkesztette: netcobra 2009. 02. 20. 10:09 -kor
#2: Ipad 2 32GB WiFi+3G ; Huawei Ideos S7 Slim 3G
#3: Nokia Booklet 3G
#4: Gigabyte EP45T-DS3R, E8200@3.2, 12GB DDR3, Gigabyte HD4850+ZL, OCZ Vertex 2 SSD+ 2x320GB Raid0, WD Elements 2TB, Chieftec 620W. Mobil: Nokia E72 + Iphone 4, Playstation 3 320GB
#12556
Elküldve: 2009. 02. 20. 10:19
Idézet: hobizoli - Dátum: 2009. febr. 19., csütörtök - 23:02
Oszt az hol számít? Mi köze van még a gyárihoz? Ablaktörlő eredeti?
#12557
Elküldve: 2009. 02. 20. 10:21
Idézet: blueboi69 - Dátum: 2009. febr. 19., csütörtök - 20:58
számomra nem pozitiv,hogy forgatni kell és csak szűk tartományban jó. Persze van amikor ez jó,de sztem egy személyautónál nem.
Csodálkoztam is, mivel az első hozzászólásodban 1.6 16V-ről beszéltél.
#12558
Elküldve: 2009. 02. 20. 10:21
Idézet: Boba - Dátum: 2009. febr. 20., péntek - 11:05
Akkor az nekem évente lenne...
Amúgy szerintem az 1.1 még nem tuti, hogy látszik. Nekem 2.0 a gyári, és mikor laposnak tűnik, akkor már olyan 0.6-0.7 volt...
#12559
Elküldve: 2009. 02. 20. 10:24
Idézet: Kory - Dátum: 2009. febr. 20., péntek - 11:21
Szinte mindig 1.3 16v, csak az általad is említett hsz-ben szúrta el...
De akkor most már ez bekerült a kollektív tudatba!
Ja, a múltkori Mégane Coupe I felhívásomra (tudjátok, mikor savazni kellett
#12560
Elküldve: 2009. 02. 20. 10:28
Idézet
Érdekes ez a dolog (lehet vele vitatkozni, hiszen az aktív biztonsági felszerelések is fontosak). Viszont ami számomra a legérdekesebb, hogy a tavaly nagy csinnadrattával beharangozott whiplash teszteknek nyomuk sincs az eredményekben, pedig azt mondták, hogy demostmáraztán. Kíváncsiságból meg is néztem a tavalyi eredményeket, hátha akad bennük a most tesztelt hat kocsiból. Nos, mind a hat benne van. Az Avensis kivételével általában siralmas eredménnyel. Biztos csak én vagyok paranoiás, de van egy olyan érzésem, hogy az autógyártók kibulizták, hogy mégse kerüljön be az értékelésbe a whiplash teszt, mert az lényegesen lerontotta volna szinte mindenki végeredményét, arról nem is beszélve, hogy az ENCAP a saját renoméját ásná alá vele, hiszen kiderülne, hogy az eddig 5*-ra értékelt autók nagy része az "új fajta biztonság" szerint jó, ha hármat kaphatna.
#12561
Elküldve: 2009. 02. 20. 10:38
Idézet: blueboi69 - Dátum: 2009. febr. 20., péntek - 9:52
Eriksznyócnak minek odalépni?
#12562
Elküldve: 2009. 02. 20. 10:53
Idézet: WiZARD - Dátum: 2009. febr. 20., péntek - 10:02
elmentem fújni bele. 0,8 bar körül volt. azóta ok.
gondoltam akkor már a többit is megnézem, a másik 3 az 1.5 bar körül volt
utoljára 2007 őszén nézhettem bennük a nyomást. most ősszel is csak felraktam, és mindig elfelejtettem megnézni.
nem tudom hogy guminyomás + új akkunak (gondolom most már nem tölt nonstop a generátor) vagy minek köszönhető, de elmúlt pár napban 0,5-1 literrel csökkent az átlagfogyasztásom.
Úgy látszik van ilyen.
Mikor ősszel vettem a Megane-t, utána másnap elmentem a kútra megnézni a guminyomásokat, mert kézzel nyomogatva puhának tűnt (én általában így szoktam saccra nézni, hogy menjek-e sürgősen fújatni vagy ne
A generátor szerintem annyit nem húz, biztos hogy a gumik miatt, a 0,8 az rettenet!
Szerkesztette: Kory 2009. 02. 20. 10:53 -kor
#12563
Elküldve: 2009. 02. 20. 11:08
Idézet: Kory - Dátum: 2009. febr. 20., péntek - 10:53
mondjuk gumikat már 2 hete felfújtam, új akku meg 3 napja ugrott be.
és inkább elmúlt 2 napban vettem észre változást a fogyasztásban. bár lehet hogy picit máshogy/máshol mentem. még kell 1-2 hét hogy tutira lehessen mondani, hogy változott...
#12564
Elküldve: 2009. 02. 20. 11:11
Idézet: WiZARD - Dátum: 2009. febr. 20., péntek - 11:08
és inkább elmúlt 2 napban vettem észre változást a fogyasztásban. bár lehet hogy picit máshogy/máshol mentem. még kell 1-2 hét hogy tutira lehessen mondani, hogy változott...
Szerintem a generátor, még ha "állandóan tölt", bár ezt nagyon nem is tudom értelmezni, hiszen ha a rossz akku nem vett fel áramot, akkor ez nem is nagyon mehetett az nem fogta annyira a motort.
A kevés légnyomás a kerékben szerintem 0,5 litert simán jelenthet.
Szerkesztette: Kory 2009. 02. 20. 11:29 -kor
#12565
Elküldve: 2009. 02. 20. 11:34
#12566
Elküldve: 2009. 02. 20. 13:10
Idézet: Bujdy - Dátum: 2009. febr. 20., péntek - 10:21
Amúgy szerintem az 1.1 még nem tuti, hogy látszik. Nekem 2.0 a gyári, és mikor laposnak tűnik, akkor már olyan 0.6-0.7 volt...
Milyen babakocsik már. :Đ
A 307-esnek 2.5 körben, Yarisnak elöl 2.5, hátul 2.3 a gyári. Max 2 hetente nézem, de én 2.5 helyett 2.2 körül már szemre észreveszem. Nameg a fogyi is megugrik.
#12567
Elküldve: 2009. 02. 20. 13:21
Idézet: leslie - Dátum: 2009. febr. 20., péntek - 13:10
A 307-esnek 2.5 körben, Yarisnak elöl 2.5, hátul 2.3 a gyári. Max 2 hetente nézem, de én 2.5 helyett 2.2 körül már szemre észreveszem. Nameg a fogyi is megugrik.
Nagyon függ attól, hogy mekkora a gumi falmagassága.
#12568
Elküldve: 2009. 02. 20. 13:34
Idézet: Carmaged - Dátum: 2009. febr. 20., péntek - 14:21
Mert melyiken látszik jobban/változik a fogyasztás jobban?
#12569
Elküldve: 2009. 02. 20. 13:48
Idézet: Bujdy - Dátum: 2009. febr. 20., péntek - 13:34
Erre én is kíváncsi lennék. Mert asszonyén van /65-ös gumi, Yarison is, mindkettőn meglátszik. Opelon /50 van, ott is észrevenni, ha 2.4 helyett 2 van benne.
Meg eleve mikor körbenézem, akkor feltünik, h nem szimmetrikus a két oldal.
#12570
Elküldve: 2009. 02. 20. 13:52
Idézet: Bujdy - Dátum: 2009. febr. 20., péntek - 13:34
Annyiban számít, hogy ha peres gumid van, akkor észre sem veszed a nyomáscsökkenést, mert a kemény oldalfal látszólag ugyanúgy tartja.

Súgó
A téma zárva.
















