Idézet: blueboi69 - Dátum: 2009. febr. 19., csütörtök - 20:58
Akkó aztat mondjad el nekem, hogy szlalomba ezer alatti kategóriába egy ismerős majdnem gyári kispókkal hogy volt mindig dobogós?
Látványos, izgalmas és preciz vezetői tudást igényel, ennyi. De ez elmondható a többiről is,csak ez túlfesziti az autó korlátait,mivel nem tapad. Ezért tartom többre.
--
sose változik a hol ilyen hol olyan motor/szelep. még mindig 1.3 16v és nemcsak abból általánosítok.
számomra nem pozitiv,hogy forgatni kell és csak szűk tartományban jó. Persze van amikor ez jó,de sztem egy személyautónál nem.
Swiftbe 800k egy zellhoffer sperres, rövid váltó. 150k egy torsen difi, 120k egy rövid 5.1es végáttétel, 60k/db a katona-féle vastag bilsteinnek darabja, szóval, sok mindent el lehet mondani csak azt nem hogy olcsó. Van egy-két ismerősöm akik versenyeznek, nem csak bohóckodni járnak, az hogy felöltöznek kerül uszkve fél gurigába. És 5 évig homológ, utána kidobhatod a 300 rugós tűzálló Sparco overallt is. Szóval, ez a fajta versenyzés, de mondjuk a pro-drift se a szegény emberek szórakozása, ha csak abból indulok ki mennyi egy rendes Gleason torsen, vagy egy Quaife, urambocsá KAAZ vagy Cusco difi.
Amugy, nemcsak kispókkal, hanem Zastavával is van bajnok szlalomban.

Súgó
A téma zárva.



















