HWSW Informatikai Kerekasztal: Milyen autót érdemes venni? XXIX. - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

  • (1191 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 606
  • 607
  • 608
  • 609
  • 610
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Milyen autót érdemes venni? XXIX. és hogyan kell megszerelni? Értékeld a témát: -----

#12141 Felhasználó inaktív   2-More 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 16.294
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 15:52

Idézet: avman - Dátum: 2009. febr. 17., kedd - 15:45

na jáccásiból nézelődtem... valszeg mert lassan megfől az agyam a láztól és kábé nem tudok csinálni semmit, mert duóban egy gőzkalapács és egy nagyharang nyomul a fejemben (reggel, délben algopirin oszt megint harmincnyóchat)... az ilyen astra gtc vonallal bőven kibékülnék, árban is jó, gondolom alkatrészben is, 100 paci körül vannak, csak hát az összekerék hiánya...  :Đ
nem vagyok egy vadállat, illetve párszor ültek csak be mellém (mecsek szerpentin, fura kis vidéki utak, meg ilyen hó latyak frizura témák), de mindig beszólnak... pedig 100 fölé alig megyek... de azt a 100-at, azt mindenhol szeretem tartani  :Đ 
ez lenne való nekem ide vidékre
http://www.hasznalta...opel_astra_2000
vessetek meg, de szerintem abból a szögből jól néz ki, nekem nagyon tetszik... a gáz meg az ilyen vidéki csóringer pahasztnak való...  :Đ  ha attól is menne, ha a tetejére ülnék ostorral, és pattogtatnám üvöltve gyijja, gyite, akkor valszeg azt is meglépném...  :D
na kimegyek, keresek valami lázcsillapítót...

Ne szitykázz' rá a kataflamra és nem lesz baj.

Amugy, ha kupé, opel, 4x4 kell, vegyél egy calibra turbót. Az messze se 3 misi, 200+ lójj, és ha nem seggfaszok vezették, a hiedelmekkel ellentétben a hátsó difi+áthajtómű sem biztosan kotkoda. Ugyanis, összkerekes autó kurvára nem tolerálja az elöl ilyen, hátul olyan gumit, a calibra meg az eszetlen tunnyingot se, a váltója koppra annyit bir el amennyi gyárilag, 260Nm a nyomaték, ha variálod, elpusztul menthetetlen, de szerintem elég az bőven.

#12142 Felhasználó inaktív   Boba 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 24.741
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 15:54

Ha nem lenne peugeot... tetszenek nagyon ezek a verdak:

Pug 406 coupe

Csak kicsit fazok a markatol. :(
Ő lesz az adott idő alatt a legtöbb japán kutya!

#12143 Felhasználó inaktív   avman 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Ellenőrzés alatt
  • Hozzászólások: 6.732
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 15:58

Idézet: 2-More - Dátum: 2009. febr. 17., kedd - 15:52

Amugy, ha kupé, opel, 4x4 kell, vegyél egy calibra turbót.

turbót az én seggem alá, 200 pacival? az kb. olyan, mintha még egy farokra tartanék igényt... aszexuális életmódomat tekintve ez olyan lenne, mint a viccbéli púpos, jézus és sánta esete...  :Đ

Szerkesztette: avman 2009. 02. 17. 15:59 -kor

- Tiszta idegbeteg vagyok mostanában, a legapróbb dolgokon dührohamot kapok. Lehet valami nyugtatót kéne szednem, vagy jógáznom kellene.
- A jóga egy baromság, inkább gyógyszerezd magad.

#12144 Felhasználó inaktív   2-More 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 16.294
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 16:02

Idézet: Mumia - Dátum: 2009. febr. 17., kedd - 15:49

Ja ilyet én is akartam úgy 15 éve :D

Én is, és mostanra eljutottam oda, hogy megszerezhetővé vált. Újraélem a gyerekkort.
De hogy ON is legyek, most volt a swift a futóművesnél, csak pislogtak hogy ezjó, azgyári :D

#12145 Felhasználó inaktív   2-More 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 16.294
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 16:04

Idézet: avman - Dátum: 2009. febr. 17., kedd - 15:58

turbót az én seggem alá, 200 pacival? az kb. olyan, mintha még egy farokra tartanék igényt... aszexuális életmódomat tekintve ez olyan lenne, mint a viccbéli púpos, jézus és sánta esete...  :Đ

Akkor kiveszed, és belerakatod a 150 lovas 16V-t, vagy a 112 lovas 8V-t :D

Amugy, az összkerék miatt nem rossz az a 200+ ló hidd el. Nameg, az aszexualitás nem függ össze azzal hogy erős autó sem kell, a szó amit keresel, az a homoszexualitás :D

#12146 Felhasználó inaktív   Kory 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 25.198
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2009. 02. 17. 16:06

Céges Golf, 13 éves, zöld kártya:  zöld igazolóplakett, 1 évig érvényes.
:)

#12147 Felhasználó inaktív   2-More 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 16.294
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 16:14

Idézet: Kory - Dátum: 2009. febr. 17., kedd - 16:06

Céges Golf, 13 éves, zöld kártya:  zöld igazolóplakett, 1 évig érvényes.
:)

Zöld az mit jelent?
Én E2 besorolást kaptam a swiftel katalizátor nélkül, de most márciusban műszakiznia is kell :D

#12148 Felhasználó inaktív   LML 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.188
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 16:18

Lefutottam az olcsó+erős autó kört is.

Amik felmerültek:

Régebbi Leon 1,8T 2m (2.6 ért meg 04 es patikát kapsz)
Audi S4/S6, 1-1.5m ft az alap kocsi, arra még rámegy 500-800e ft, mert minden HEROIN árban van hozzá. Havernak 20VT S6ja van, tudom mi mibe kerül.
Impreza GT (szerintem NEM találsz belőle épet, ami mégis van azt meg 3m ért adják 99es évjáratban).
Honda kilőve: VTI kevés, CTR drága.
Opelt nem akarok, mert az Astra Turbo drága és nem bírja annyira sajnos.
VW vonalból a Golf4 GTI hulladék, A golf3 VR6 Syncro nem megy, de legalább fogyaszt :D (viszont szép a hangja).
S3 Drága, TT drága, ráadásul Haldex hajtásúak ami hát khm...
A4 1.8T quattro ra meg 500k-rámegy mire 250Le lesz, annyi meg kell az összkerékhez hogy el bírjon forogni mind a 4 kerék különben vehetsz rá 2-3 havonta új kuplungot, mert valami engedni fog ha hajtod.
S8 van még kézi váltóval, de az meg bebassza a 25 litert, és ha bármi kell hozzá akkor aranyáras :(

Vagy marad az, hogy eladom a superbet, és veszek valami ezres Corsát vagy akármit, meg kellő mennyiségű ződdet, aztán huuhuhúúú, hühühűű de jólmegyez ... :D
100%

#12149 Felhasználó inaktív   LML 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.188
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 16:25

Kötelezőnél tök8, hogy Wankel-e vagy sem. Simán a ccm et veszi alapul, és nekem akinek soha biztosítás még nem volt a nevén, 12/ negyedévet hoz ki.
100%

#12150 Felhasználó inaktív   Boba 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 24.741
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 16:31

EZ baratinak tunik.

Kar, hogy nem igazan szimpi a belseje.
Ő lesz az adott idő alatt a legtöbb japán kutya!

#12151 Felhasználó inaktív   Harlequin 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.976
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 16:32

Idézet: avman - Dátum: 2009. febr. 17., kedd - 15:45


Megtörtént.
"Megmondtam pisztráng és világosan."
www.radioQ.hu

#12152 Felhasználó inaktív   2-More 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 16.294
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 16:32

Idézet: LML - Dátum: 2009. febr. 17., kedd - 16:18

Lefutottam az olcsó+erős autó kört is.

Amik felmerültek:

Régebbi Leon 1,8T 2m (2.6 ért meg 04 es patikát kapsz)
Audi S4/S6, 1-1.5m ft az alap kocsi, arra még rámegy 500-800e ft, mert minden HEROIN árban van hozzá. Havernak 20VT S6ja van, tudom mi mibe kerül.
Impreza GT (szerintem NEM találsz belőle épet, ami mégis van azt meg 3m ért adják 99es évjáratban).
Honda kilőve: VTI kevés, CTR drága.
Opelt nem akarok, mert az Astra Turbo drága és nem bírja annyira sajnos.
VW vonalból a Golf4 GTI hulladék, A golf3 VR6 Syncro nem megy, de legalább fogyaszt :D (viszont szép a hangja).
S3 Drága, TT drága, ráadásul Haldex hajtásúak ami hát khm...
A4 1.8T quattro ra meg 500k-rámegy mire 250Le lesz, annyi meg kell az összkerékhez hogy el bírjon forogni mind a 4 kerék különben vehetsz rá 2-3 havonta új kuplungot, mert valami engedni fog ha hajtod.
S8 van még kézi váltóval, de az meg bebassza a 25 litert, és ha bármi kell hozzá akkor aranyáras :(

Vagy marad az, hogy eladom a superbet, és veszek valami ezres Corsát vagy akármit, meg kellő mennyiségű ződdet, aztán huuhuhúúú, hühühűű de jólmegyez ... :D

Kb, bár most láttam egy impreza WRX-et még a gen1est 2,5ben, sima GTt már 1,6-1,8ban lehet kapni, mondjuk, a hátsó difi mindben vinnyog már. Meg nekem amugy is a még régebbiek jönnek be, olcsóbbak is, de több is vele a szopás.

Kép
[ Kattints ide a teljes méretű képhez ]

Egy ilyen ezerszer inkább kéne mint egy fiatalabb ódi.

Hondából, bár merült már fel mitmiérthogynem, nade, te se vagy egy szokvány user, Integra?

Vagy marad a vége tényleg, de ha van rá stexed, amennyid marad a corsán felül abból nem pöppentenivalót veszel hanem egy dipó kokszot, amiből kipengethetsz nemhogy egy váci utcát, de egy M1et, akkor meg már kell egy pályamatrica is a nyelvedre :D Úgy viszont nincs vezetés, max a porcelánbusz :D

#12153 Felhasználó inaktív   LML 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.188
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 16:33

Idézet: Boba - Dátum: 2009. febr. 17., kedd - 16:31

EZ baratinak tunik.

Kar, hogy nem igazan szimpi a belseje.

Jah, csak kár hogy Sima K20 as blokk van benne, nem K20A.
Magyarul lófasz 2.0 160 LE. Se Type R futómű, Se fék. Csak optika, meg ülések. :)

Annak meg kicsit drága.
100%

#12154 Felhasználó inaktív   Harlequin 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.976
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 16:35

Idézet: Boba - Dátum: 2009. febr. 17., kedd - 15:54

Ha nem lenne peugeot... tetszenek nagyon ezek a verdak:

Pug 406 coupe

Csak kicsit fazok a markatol. :(

A 406coupe, szerintem a legmegbízhatóbb pözsó. 3.0szívó, elnyűhetetlen. Az autó is olyan mintha majdnem japánok gyártották volna.
"Megmondtam pisztráng és világosan."
www.radioQ.hu

#12155 Felhasználó inaktív   avman 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Ellenőrzés alatt
  • Hozzászólások: 6.732
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 16:48

Idézet: Harlequin - Dátum: 2009. febr. 17., kedd - 16:32

Megtörtént.

need for speedben simán bevállalnám, közúton nem...
- Tiszta idegbeteg vagyok mostanában, a legapróbb dolgokon dührohamot kapok. Lehet valami nyugtatót kéne szednem, vagy jógáznom kellene.
- A jóga egy baromság, inkább gyógyszerezd magad.

#12156 Felhasználó inaktív   LML 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.188
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 16:49

Idézet: 2-More - Dátum: 2009. febr. 17., kedd - 16:32

Hondából, bár merült már fel mitmiérthogynem, nade, te se vagy egy szokvány user, Integra?

Tegrát nem vennék.
Jó kocsi, de annál túlárazottabb autó kevés van a piacon.

3 ismerősnek volt. 2 nek volt baja motorikusan.
Egyszerűen NEM birják azok a kocsik az állandó padlógázt. Minthogy EGYIK autó sem bírja, de 50 integrából 49 et hajtanak, és ki is picsázzák őket :(.
Ott vannak a 2.2 VTi Prelude-ök, meg az ATR ek. Ugyanúgy meghasalnak a motorjaik ha tiporják őket, egyszerűen nem lehet a végtelenségig 9000 felett járatni ezeket. Valami el fog fáradni. Ha nem is 2-3 éves meg 100e kmes korában, hanem majd akkor mikor elviszed meghajtani 200e km után (visszatekerve 119 re mondjuk), és akkor b@szódik szét.....

De ugyanúgy ha igazán megchippeled a 225 ös CupraR TT225 ös ből a BAM osat, és ha a gyári BAM os ecu val csinálod, akkor simán kinyírhatod vele a motort. Az egyes hengerben elszegényedik a keverék ha hajtod, és nyekk. Beáll mint a szar.
Ugyanúgy ahogy a C20XE, a C20LEt, a Vr6 hengerfejes lesz, meg hajtókarcsapágyas ha tiprod neki.
Mindenhol van gyenge pont, egyik autó/motor sem bírja a strapát örökké.

Kell venni egy 6.0 W12 A8 Lang ot, azt picsázhatod, abban van akkora tartalék hogy semmi baja se lesz. :D
Jahogy 30 at eszik...... Semmi baj :D
100%

#12157 Felhasználó inaktív   Kory 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 25.198
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 16:55

Idézet: 2-More - Dátum: 2009. febr. 17., kedd - 16:14

Zöld az mit jelent?
Én E2 besorolást kaptam a swiftel katalizátor nélkül, de most márciusban műszakiznia is kell :D

Huh, elfelejtettem megnézni a környezetvédelmi osztályt, de majd holnap megsasolom. Szerintem Euro-2-es, 1996-os.

Műszakit és a felkészítést és anyagokat el se mondom mennyit költöttünk rá :D (Szakszerviz! 13 évesen!)

Na jó, 90 ezer FT-ba került, fékcső, olaj, szűrők, műszaki felkészítés, kézifék állítás, kipufogó-leömlő tömítés, hengersortömítés.

:think:  :)

#12158 Felhasználó inaktív   2-More 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 16.294
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 17:00

Idézet: LML - Dátum: 2009. febr. 17., kedd - 16:49

Tegrát nem vennék.
Jó kocsi, de annál túlárazottabb autó kevés van a piacon.

3 ismerősnek volt. 2 nek volt baja motorikusan.
Egyszerűen NEM birják azok a kocsik az állandó padlógázt. Minthogy EGYIK autó sem bírja, de 50 integrából 49 et hajtanak, és ki is picsázzák őket :(.
Ott vannak a 2.2 VTi Prelude-ök, meg az ATR ek. Ugyanúgy meghasalnak a motorjaik ha tiporják őket, egyszerűen nem lehet a végtelenségig 9000 felett járatni ezeket. Valami el fog fáradni. Ha nem is 2-3 éves meg 100e kmes korában, hanem majd akkor mikor elviszed meghajtani 200e km után (visszatekerve 119 re mondjuk), és akkor b@szódik szét.....

De ugyanúgy ha igazán megchippeled a 225 ös CupraR TT225 ös ből a BAM osat, és ha a gyári BAM os ecu val csinálod, akkor simán kinyírhatod vele a motort. Az egyes hengerben elszegényedik a keverék ha hajtod, és nyekk. Beáll mint a szar.
Ugyanúgy ahogy a C20XE, a C20LEt, a Vr6 hengerfejes lesz, meg hajtókarcsapágyas ha tiprod neki.
Mindenhol van gyenge pont, egyik autó/motor sem bírja a strapát örökké.

Kell venni egy 6.0 W12 A8 Lang ot, azt picsázhatod, abban van akkora tartalék hogy semmi baja se lesz. :D
Jahogy 30 at eszik...... Semmi baj :D

Na, hát igen...szóval itt a különbség közted meg a borg hangja között.
"Érdekes" hogy te is pont megemlited a VTI preludeot, ismerősömnek ami volt, tacskókorától ette az olajat ha zúzták neki. Audiban doszt, a mozaik utcai nagyszervizben van egy ismerettség, mesélt érdekes dolgokat elolvadt dizel dugókról pédétádéban, mer birgya'az jóska aggyá' még nyomást rá.

W12 Lang....ahova járogattam még előző melóhelyemen kamerás gépet javitgatni, annak volt ilyenje. Kemény hangja van. Aztán megnyugodtam hogy én döntöttem jól a swiftel meg a lakóteleppel, mikor láttam éjjel a kék fényben ahogy a kommandósok a fülénél fogva hozzák ki a házból, és csak pislogtam ahogy a kékek ugrálnak át a keritésen, hogy deodadeodadeoda még én szereltem a kamerát :D

#12159 Felhasználó inaktív   Rudi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 9.865
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2009. 02. 17. 17:19

Idézet: 2-More - Dátum: 2009. febr. 17., kedd - 17:00

birgya'az jóska aggyá' még nyomást rá

:Đ  :D  :Đ

#12160 Felhasználó inaktív   Dextrose 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.385
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 17:21

Kiderült, mi a baja a kocsinak. A hajtókarcsapágy szarrá van menve, a dugattyúkat nem tudta megfelelően hajtani, ez okozta a kattogást magas fordulaton. A hajtókar 150 ezer, a csapágy 200 ezer.

A hajtókart is ki kell cserélni. És lehet, hogy a főtengelyt is, ami szintén 200. Hacsak nem tudják megköszörülni.

Megnéztük a futómáűvet is. A lengőkarok teljesen kijárnak, a stabilizátorok is, A két lengőkar 160 ezer, a stabilizátorok 80.  És még ott az olajcsere.

Szerkesztette: Dextrose 2009. 02. 17. 17:25 -kor

Intel Core i7-8700K | 64GB Kingston HyperX Predator DDR4 3000MHz | 500GB PCIe SSD + 3000GB 7200RPM | ASUS MAXIMUS X CODE Z370 | nVidia GTX Ti 1080 8GB GDDR5X | NZXT S340 | Seasonic Platinum Prime 650W 80+ Platinum

paranormal.hu

Téma megosztása:


  • (1191 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 606
  • 607
  • 608
  • 609
  • 610
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó