Idézet: Locutus - Dátum: 2009. febr. 17., kedd - 21:07
Nem. Ott a különbség, hogy ő tisztában van azzal, hogy minden motornak megvan a maga élettartama. És nempedig alapból szar, meg természeténél fogva eszi az olajat, mint a te swifted.
Azt kell észrevenni, hogy
A, sportos hondák kiöregednek lassan, valós 150-250e km alatt lassan semmilyen sincs.
B, user függvénye, hogy mennyire tud vigyázni a pörgős szívó motorra
C, pénztárca és user függvénye, hogy hogyan van szervizelve, de mivel legalább 3 gazdájuk volt már, elég valószínű hogy kapott az már mindent.
Pozitiv és negativ kivételek is vannak, viszont TE a negatív kivételekből általánosítasz az összesre.
Én tudnék általánosítani pozitiv példákból is, mert ismerek olyat. Pl a generál nélküli D16A6 CRX 340e km-rel, vagy az F20A4 Accord, amit a második tulaj 700e km-rel adott el úgy hogy egyszer volt gyűrűzve, és azóta a harmadik tulaj 760e-nél tart probléma nélkül. Vagy meg lehet nézni amerikában külön mileage stat oldalt csináltak ezeknek, ahova nem egy és nem két ember iratkozott fel a hondájával, többszázezer problémamentes mérföldekkel. Konkrétan a B16/B18/H22-es vtikkel szintén semmi gond nincs, lazán mennek 250e km felett a fentiek szerint, és kurvára nem jellemző, hogy ennék az olajat. Hát még a kevésbé csúcsra járatott 1.4/1.5/2.0 motorok. Az integra motorja már más kérdés, abból mára csak 2 féle van, a 20% kevés kilóméterrel vitrinben tartott patika állapotú, és a 80% széthajtott foltozott max felújított úgyahogy. Kb mint az 5gen VTI-k. 4gen iVT-t meg szinte már kizárólag csak építenek, eredeti állapotában fennmaradt alig van. Egyszerűen eljárt felettük az idő, és ha megszakadsz is csak kurvasok km-t futottat találsz. Ellentétben ezzel meg ott van az D16Z Civic, ami szinte mindenkinél gyűrűzésre szorul 180-200e km körül. Vagy a H23A1 94-ig, amik kivétel nélkül nyugvó csapágyasak lesznek 150e km után és főtengely kuka. Tervezési hiba, amit 94 utáni modelleken javítottak csak ki...
Lehet hogy a suzuki kicsiny világára van rálátásod, csak az a baj, hogy úgy próbálsz más márkákba is beleszakérteni, hogy azokra viszont nincs.
A) bazz, fel kell ujitani a motort teljesen es rendesen, Honda-hoz a LEGOLCSOBB minden a neten, kovidugo meg hajtokar kijon 120-130k-bol
B) hogy kell vigyazni ra?
C) mindenki azokbol altalanosit, Te is. :Đ
A D16Z-t (1.6 ESi) azert kell gyuruzni, mert dizelmotor szeru lokete van (90mm), aztan ez miatt akkora X iranyu ero hat a hengerperselyre fordulaton (5.5-6k+ rpm), amikor dugo feluton van FHP es AHP kozott, hogy nincs az az olaj, ami megakadalyozna azt, hogy az ne kopjon hordosra, meg a gyuruk ne menjenek el kapalni. Ijenkor nem csak gyuruzni kell(ene), hanem a hengerpersely is cserelni.
Amerikaban meg nem nehez nagy futasteljesitmenyt elerni, leven akkora tavolsagok vannak, hogy csak ugy repul bele a km/merfold, meg ott a yard, ami ha gyorshajtason kap, az nem ojan, mint itthon, konstans sebesseggel haladni a leheto legjobb a motor szempontjabol...
Del-Carolina allam vonalatol delebbre meg kb sosem esik a ho, es nincs -15 meg +40 kozotti hoingadozas
hobizoli
Szerkesztette: hobizoli 2009. 02. 17. 21:29 -kor