HWSW Informatikai Kerekasztal: Milyen autót érdemes venni? XXIX. - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

  • (1191 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 607
  • 608
  • 609
  • 610
  • 611
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Milyen autót érdemes venni? XXIX. és hogyan kell megszerelni? Értékeld a témát: -----

#12161 Felhasználó inaktív   Rudi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 9.865
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 17:29

Idézet: Dextrose - Dátum: 2009. febr. 17., kedd - 17:21

Kiderült, mi a baja a kocsinak. A hajtókarcsapágy szarrá van menve, a dugattyúkat nem tudta megfelelően hajtani, ez okozta a kattogást magas fordulaton. A hajtókar 150 ezer, a csapágy 200 ezer.

A hajtókart is ki kell cserélni. És lehet, hogy a főtengelyt is, ami szintén 200. Hacsak nem tudják megköszörülni.

Megnéztük a futómáűvet is. A lengőkarok teljesen kijárnak, a stabilizátorok is, A két lengőkar 160 ezer, a stabilizátorok 80.  És még ott az olajcsere.

:( Motorcsere? (Autócsere?)

#12162 Felhasználó inaktív   Boba 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 24.741
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 17:31

Motor kuka, masik berak.
Ő lesz az adott idő alatt a legtöbb japán kutya!

#12163 Felhasználó inaktív   2-More 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 16.294
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 17:35

Idézet: Dextrose - Dátum: 2009. febr. 17., kedd - 17:21

Kiderült, mi a baja a kocsinak. A hajtókarcsapágy szarrá van menve, a dugattyúkat nem tudta megfelelően hajtani, ez okozta a kattogást magas fordulaton. A hajtókar 150 ezer, a csapágy 200 ezer.

A hajtókart is ki kell cserélni. És lehet, hogy a főtengelyt is, ami szintén 200. Hacsak nem tudják megköszörülni.

Megnéztük a futómáűvet is. A lengőkarok teljesen kijárnak, a stabilizátorok is, A két lengőkar 160 ezer, a stabilizátorok 80.  És még ott az olajcsere.

Te fi, ezt a bélboj meglátja, kitér a hitéből. De én is....150 rongyos hajtókar? 200 rongyos csapágy? 200 rongyos főtengely? Remélem, és komolyan, REMÉLEM nem akarsz ennyi lét otthagyni.

Lengőkar 160...pff...mi ez, M3 alu lengőkar? Stabil 80? Úristen ember, téged irdatlanul le akarnak kaszálni, szerintem addig hagyd ott a brigádot, amig lehet.

#12164 Felhasználó inaktív   LML 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.188
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 17:38

Idézet: Dextrose - Dátum: 2009. febr. 17., kedd - 17:21

Kiderült, mi a baja a kocsinak. A hajtókarcsapágy szarrá van menve, a dugattyúkat nem tudta megfelelően hajtani, ez okozta a kattogást magas fordulaton. A hajtókar 150 ezer, a csapágy 200 ezer.

A hajtókart is ki kell cserélni. És lehet, hogy a főtengelyt is, ami szintén 200. Hacsak nem tudják megköszörülni.

Megnéztük a futómáűvet is. A lengőkarok teljesen kijárnak, a stabilizátorok is, A két lengőkar 160 ezer, a stabilizátorok 80.  És még ott az olajcsere.

Rakasd össze, és köss rá casco-t..... A többit gondolom hozzá tudod gondolni.

Én konkrétan beugratnék vele a kereskedő telephelyére úgy, hogy lehetőleg minél több, és minél magasabb értékű autót kúrjon össze...

Egyébként kezdj el nekiülni az ebay.de-nek (ha van pénzed az egész mókára). Ha nincs, akkor marad a goto10 aztán életbelép az első gondolatom :(
100%

#12165 Felhasználó inaktív   LML 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.188
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 17:42

Idézet: 2-More - Dátum: 2009. febr. 17., kedd - 17:35

Te fi, ezt a bélboj meglátja, kitér a hitéből. De én is....150 rongyos hajtókar? 200 rongyos csapágy? 200 rongyos főtengely? Remélem, és komolyan, REMÉLEM nem akarsz ennyi lét otthagyni.

Lengőkar 160...pff...mi ez, M3 alu lengőkar? Stabil 80? Úristen ember, téged irdatlanul le akarnak kaszálni, szerintem addig hagyd ott a brigádot, amig lehet.

Ez a másik.. :( ilyen árak mellett 23 millió forintba került volna a kocsid újonnan. Tölts már le egy katalógust, keresd ki a cikszámokat aztán kérdezz körbe.

http://shop.ebay.de/items/?_nkw=querlenker...enker&_osacat=0

Itt vannak a lengőkarok, komplett meyle (full gyári) hátsó szett kutyafaszával együtt 250 euró PÁRBAN!
Milyen 160 ezer? Basszál már oda az asztalra, hogy attól még hogy BMW, nem E46 M3 ról beszélünk!!!

Update: Első lengőkarszett meg 220 euró a stabilizátorral együtt...
Azért bmeg, ehhez pofa kell. Ki adta ki ezt az ajánlatot?

Szerkesztette: LML 2009. 02. 17. 17:46 -kor

100%

#12166 Felhasználó inaktív   LML 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.188
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 17:56

Idézet: Dextrose - Dátum: 2009. febr. 17., kedd - 17:21

Kiderült, mi a baja a kocsinak.

Ja, a másik. Nem akarlak megsérteni, véletlenül sem.

Abból amit leírtál tisztán látszik, hogy nem vagy tisztában a motor működésével, és nemigen tudod hogy minek hol van a helye ott belül.
A csapágy nem hajt semmit. Azé van ott, hogy csökkentse a súrlódást a főtengely, meg a hajtókarok között. (most nem megyek bele "alsó" felső, nyugvócsapágy és tsai kombóba).
3 dolog miatt szokott beszarni, ha eltekintünk a gyártási hibától.
1: elégtelen olajzás
2: rossz olaj
3:Ezek együtt, + szarráhajtva a kocsi.

Ha ezt szó szerint idézted amit írtál, akkor konkrétan meg lettél etetve. De csúnyán.

Amire Neked szükséged van most: Ezt a brigádot kva gyorsa felejtsd el. Ha kell Blue biztos ír Neked korrekt címeket, bmw-n belül én csak kb 3 éves infókkal rendelkezem.

Kell keresned egy korrekt szervízt, mert alap motort (316 és tsai) NEM generálozunk, hanem mivel annyi van belőle, hogy lapátolni lehet, ezért veszünk olyan egybenlévőt, ami autóban van, kipróbálható.
Ha tuti biztosra akarsz menni, akkor mielőtt elhozod (előtte a tulajnak nem szabad említeni), leengedteted belőle az olajat, és megnézed.
Meg kell mondani a tulajnak, hogyha szar a motor akkor nem veszed meg, és nem fizetsz semmit, ha meg jó a motor, akkor ott azonnal ki kell fizetni. És a másik, hogy meg kell mondani, hogy ott akarsz lenni mikor kiveszik....

Ennyi.
100%

#12167 Felhasználó inaktív   leslie 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.039
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 19:01

Idézet: Dextrose - Dátum: 2009. febr. 17., kedd - 17:21

Möhömöhö

Te tényleg egy szőke bige vagy?

Ha ragaszkodsz a lehúzós bandához, akkor kérd mán meg a Blubit, h menjen el már veled, mondjuk 10%-ért. :)
Az nevet utoljára, aki először üt.

#12168 Felhasználó inaktív   WiZARD 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 18.127
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 19:04

10%ért én is elmegyek nézni :D
blubival addig dumálunk :)
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal.

#12169 Felhasználó inaktív   Daedalus 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.583
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 19:42

Idézet: 2-More - Dátum: 2009. febr. 17., kedd - 17:35

Te fi, ezt a bélboj meglátja, kitér a hitéből. De én is....150 rongyos hajtókar? 200 rongyos csapágy? 200 rongyos főtengely? Remélem, és komolyan, REMÉLEM nem akarsz ennyi lét otthagyni.

Lengőkar 160...pff...mi ez, M3 alu lengőkar? Stabil 80? Úristen ember, téged irdatlanul le akarnak kaszálni, szerintem addig hagyd ott a brigádot, amig lehet.

Szerintem Top Fuel gépet épít és legalább 5000Le elérése a cél, azért ennyi.
Daedalus is the Internet

#12170 Felhasználó inaktív   Dextrose 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.385
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 20:18

A hajtókarcsapágy a RealOEM-en lett nézve, ott 870 dollárba kerül. Az meg tényleg 200 ezer. Viszont ost néztem én is a bárdiautónál, hogy a két lengőkar összesen 90 ezer ft.

Viszont azt mondták a szerelők, hogy megpróbálnak megköszörültetni vagy kiönteni (?) ilyen csapágyat, me a főtengelyt is megcsiszolják 80 ért. Szerintem az a motor teljesen szét lett törve egy ütközés során, azért van ennyire szét.
Intel Core i7-8700K | 64GB Kingston HyperX Predator DDR4 3000MHz | 500GB PCIe SSD + 3000GB 7200RPM | ASUS MAXIMUS X CODE Z370 | nVidia GTX Ti 1080 8GB GDDR5X | NZXT S340 | Seasonic Platinum Prime 650W 80+ Platinum

paranormal.hu

#12171 Felhasználó inaktív   Carmaged 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 37.787
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 20:26

Idézet: Dextrose - Dátum: 2009. febr. 17., kedd - 20:18

A hajtókarcsapágy a RealOEM-en lett nézve, ott 870 dollárba kerül. Az meg tényleg 200 ezer. Viszont ost néztem én is a bárdiautónál, hogy a két lengőkar összesen 90 ezer ft.

Viszont azt mondták a szerelők, hogy megpróbálnak megköszörültetni vagy kiönteni (?) ilyen csapágyat, me a főtengelyt is megcsiszolják 80 ért. Szerintem az a motor teljesen szét lett törve egy ütközés során, azért van ennyire szét.

Nem mondom, én is rátoltam 150 rongyot a motorra az autóban (a számla többi része vezérműszíj stb. volt, a vége picivel 200 fölött volt), de egy ilyen számlát ugyan ki nem fizettem volna. Mert az akkor is csak egy megbontott, eleve szar motor lesz + kifizetsz rá nagyon sok száz rongyot.

Ennyiért már én is elkezdenék motor után vadászni, főleg, hogy szemmel láthatóan tudod nélkülözni az autót egy ideig...

#12172 Felhasználó inaktív   hobizoli 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 26.698
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 20:32

Hagyjad mar, kiloert kapsz papirral egy komplett jo motort. A CrMo otvozet hajtokar nem kerul ennyibe hozza, nemhogy a gyari frutti kitrakotty biliacel.

A lengokarba meg ha a szilent ment ki, azt is bele lehet suttetni fruttiert ujat.
:rolleyes:

Mondjuk irnal egy motorkodot konnyen meg lehetne nezni mi mennyi az ebay-n ha megis ugy dontesz, de pl M42/M44-hez (4 hengeres), 320GBP a hajtokar es ebben mar benne vannak a hajtokarcsapagyak is meg a csavarok is. Ijen-e:
Kép


hobizoli

Szerkesztette: hobizoli 2009. 02. 17. 20:44 -kor

Powered by:
intel Core i3-7350K (4.2GHz), Gigabyte GA-Z270M-D3H, Corsair Vengeance 16GB DDR4-3200, Asus Radeon RX580-8GB OC, Samsung 830 120GB SSD, WD Green 0.5TB HDD, Samsung M3 Portable 0.5TB USB, SoundBlaster Tactic THX USB, Enermax MaxPro 700W PSU
intel Pentium G4560 (3.5GHz), Gigabyte GA-B250M-D3H, Corsair Vengeance 8GB DDR4-3000, Asus GT730SL-2GB, Kingston HyperX 120GB SSD, WD Blue 1TB HDD, WD Green 3TB HDD, Asus Xonar DG PCI, Gigabyte 620W PSU
Dell D630, intel Core2Duo T7250 (2GHz), 4GB DDR2-800, Kingston HyperX 120GB SSD
VEMS standalone EFI, www.diyautotune.com

"Jópofa dolog a pörgős szívómotor, de ami üt, az a turbó"

#12173 Felhasználó inaktív   Locutus 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.147
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 20:40

Idézet: 2-More - Dátum: 2009. febr. 17., kedd - 15:48

....
14 órás meló meg a kicsi élés nálam is bejátszik a család rovására, de mondjuk nálam kisebben megy az élvezkedés, úgyhogy én most egy ilyet vettem :D

Nekem ez már van 15 éve a polcon figyel :)

#12174 Felhasználó inaktív   Locutus 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.147
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 20:46

Idézet: Dextrose - Dátum: 2009. febr. 17., kedd - 20:18

Viszont azt mondták a szerelők, hogy megpróbálnak megköszörültetni vagy kiönteni (?) ilyen csapágyat, me a főtengelyt is megcsiszolják 80 ért. Szerintem az a motor teljesen szét lett törve egy ütközés során, azért van ennyire szét.

Köszörültetni? Kiönteni? Megcsiszolni?
Ez valami volt laktanya helyén üzemelő 80 éves bácsi, zsigákra szakosodva?

#12175 Felhasználó inaktív   G-e-r-i 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.033
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 20:56

Ma átvettem a passatot. K.-jó ez a kanyar xenon.  :cool:

Kecskemétről-Bp 140 tempomattal, majd 60km kanyargás Bp-en (6 körül, erős forgalomban), 6,6-on áll az átlagfogy. mérő.

Egyre jobban tetszik az autó. Kíváncsi vagyok rá, hogy mennyire tudja belopni magát a szívembe.
Gyárilag "sportfutómű" van benne. Nem tudom pontosan mit takar, de van olyan jó vezetni, mint az 5-ös bömöst.
Munkahelyem: Best Machinery.
A munkagépek, recycling és biomassza hasznosítási berendezések és targoncák hazája :)

#12176 Felhasználó inaktív   ElvisTheKing 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 992
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 21:02

Idézet: Mumia - Dátum: 2009. febr. 17., kedd - 16:26

Hát nekem az a játszós autó, amivel árokba borulnának. Amiben már esp, vagy asr van az már nem az.

Sok az urban-legend a DSG "rajtautomatikarol" ami allitolag mindegyikben van, de ha nincs flash-elni lehet a vezerlesbe.
Ki mit tud rola? Probaltatok mar?
En nem mernem, hisz 3000 korul ha lejossz a fekrol, tengelykapcsolot hidraulika kiold, menesztotarcsa fustolhet....

Valszeg nem surun vetem majd be...
AMD Athlon 1,33 GHz, MSI K7T266Pro RAID, 1 GB RAM (2PQI+1Kingston), Maxtor DiamondMax10 250 Gb/16Mb/PATA HDD, VGA Albatron 6600GT 128Mb (AGP), NEC ND-3520A DVD-RW, Audigy 1@4, 3com PCI NIC, IIYAMA VM Pro 452 19'' CRT, 2Mbit/Cable

Proud 3Dfx Voodoo Graphics owner - "Áj láv háromdéefiksz"

PCMCIA Audigy 2 ZS Notebook es Squeezebox v3 juzer

#12177 Felhasználó inaktív   hobizoli 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 26.698
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 21:03

Idézet: Dextrose - Dátum: 2009. febr. 17., kedd - 20:18

A hajtókarcsapágy a RealOEM-en lett nézve, ott 870 dollárba kerül. Az meg tényleg 200 ezer. Viszont ost néztem én is a bárdiautónál, hogy a két lengőkar összesen 90 ezer ft.

Viszont azt mondták a szerelők, hogy megpróbálnak megköszörültetni vagy kiönteni (?) ilyen csapágyat, me a főtengelyt is megcsiszolják 80 ért. Szerintem az a motor teljesen szét lett törve egy ütközés során, azért van ennyire szét.

Hagyd mar halalba ezeket az arakat
7 eve hasonlo bulim volt, a fotengo koszorulese nem volt 20k, 103k-ban megallt az egesz motor felujitasa, OK mondjuk nekem hajtokart nem kellett cserelni.
Csapagyszett lehet detto jo bele meg E36 talan E30 316-e is, ha igen, pl veszel egy ojan motort donornak es abbol kikapod a fotengelyt meg a hajtokarokat, atpakolod, es akkor nem kell szopni a motorszam atiratassal az NKH-nal meg az okmanyirodanal plusz nem kell uj torzskonyv meg uj forgalmi. Mert ezek sincsenek am ingyen, ha masik bontott motort teszel bele.

Egyebkent akkor csinal ijet egy motor, ha nem volt benne olaj, mert a juzer ugy volt vele, hogy joezvazze, ez nem eszi, mert ez preciz nemet technika, nem kell nezni soha az olajszintet. Anyamek Swift-jeben is igy baszta halalra az elozo tulaj a moccot, japan ez vazze, tutkeraly. Aztan jott a fejvakaras, hogy hatdehatdehatde... akkor mar hiaba ontotte szintre, a kenes nelkul megnyalt csapagy mar nem javult meg...



hobizoli
Powered by:
intel Core i3-7350K (4.2GHz), Gigabyte GA-Z270M-D3H, Corsair Vengeance 16GB DDR4-3200, Asus Radeon RX580-8GB OC, Samsung 830 120GB SSD, WD Green 0.5TB HDD, Samsung M3 Portable 0.5TB USB, SoundBlaster Tactic THX USB, Enermax MaxPro 700W PSU
intel Pentium G4560 (3.5GHz), Gigabyte GA-B250M-D3H, Corsair Vengeance 8GB DDR4-3000, Asus GT730SL-2GB, Kingston HyperX 120GB SSD, WD Blue 1TB HDD, WD Green 3TB HDD, Asus Xonar DG PCI, Gigabyte 620W PSU
Dell D630, intel Core2Duo T7250 (2GHz), 4GB DDR2-800, Kingston HyperX 120GB SSD
VEMS standalone EFI, www.diyautotune.com

"Jópofa dolog a pörgős szívómotor, de ami üt, az a turbó"

#12178 Felhasználó inaktív   Locutus 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.147
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 21:07

Idézet: 2-More - Dátum: 2009. febr. 17., kedd - 17:00

Na, hát igen...szóval itt a különbség közted meg a borg hangja között.
"Érdekes" hogy te is pont megemlited a VTI preludeot, ismerősömnek ami volt, tacskókorától ette az olajat ha zúzták neki. Audiban doszt, a mozaik utcai nagyszervizben van egy ismerettség, mesélt érdekes dolgokat elolvadt dizel dugókról pédétádéban, mer birgya'az jóska aggyá' még nyomást rá.

W12 Lang....ahova járogattam még előző melóhelyemen kamerás gépet javitgatni, annak volt ilyenje. Kemény hangja van. Aztán megnyugodtam hogy én döntöttem jól a swiftel meg a lakóteleppel, mikor láttam éjjel a kék fényben ahogy a kommandósok a fülénél fogva hozzák ki a házból, és csak pislogtam ahogy a kékek ugrálnak át a keritésen, hogy deodadeodadeoda még én szereltem a kamerát :D

Nem. Ott a különbség, hogy ő tisztában van azzal, hogy minden motornak megvan a maga élettartama. És nempedig alapból szar, meg természeténél fogva eszi az olajat, mint a te swifted.
Azt kell észrevenni, hogy
A, sportos hondák kiöregednek lassan, valós 150-250e km alatt lassan semmilyen sincs.
B, user függvénye, hogy mennyire tud vigyázni a pörgős szívó motorra
C, pénztárca és user függvénye, hogy hogyan van szervizelve, de mivel legalább 3 gazdájuk volt már, elég valószínű hogy kapott az már mindent.
Pozitiv és negativ kivételek is vannak, viszont TE a negatív kivételekből általánosítasz az összesre.
Én tudnék általánosítani pozitiv példákból is, mert ismerek olyat. Pl a generál nélküli D16A6 CRX 340e km-rel, vagy az F20A4 Accord, amit a második tulaj 700e km-rel adott el úgy hogy egyszer volt gyűrűzve, és azóta a harmadik tulaj 760e-nél tart probléma nélkül. Vagy meg lehet nézni amerikában külön mileage stat oldalt csináltak ezeknek, ahova nem egy és nem két ember iratkozott fel a hondájával, többszázezer problémamentes mérföldekkel. Konkrétan a B16/B18/H22-es vtikkel szintén semmi gond nincs, lazán mennek 250e km felett a fentiek szerint, és kurvára nem jellemző, hogy ennék az olajat. Hát még a kevésbé csúcsra járatott 1.4/1.5/2.0 motorok. Az integra motorja már más kérdés, abból mára csak 2 féle van, a 20% kevés kilóméterrel vitrinben tartott patika állapotú, és a 80% széthajtott foltozott max felújított úgyahogy. Kb mint az 5gen VTI-k. 4gen iVT-t meg szinte már kizárólag csak építenek, eredeti állapotában fennmaradt alig van. Egyszerűen eljárt felettük az idő, és ha megszakadsz is csak kurvasok km-t futottat találsz. Ellentétben ezzel meg ott van az D16Z Civic, ami szinte mindenkinél gyűrűzésre szorul 180-200e km körül. Vagy a H23A1 94-ig, amik kivétel nélkül nyugvó csapágyasak lesznek 150e km után és főtengely kuka. Tervezési hiba, amit 94 utáni modelleken javítottak csak ki...

Lehet hogy a suzuki kicsiny világára van rálátásod, csak az a baj, hogy úgy próbálsz más márkákba is beleszakérteni, hogy azokra viszont nincs.

#12179 Felhasználó inaktív   hobizoli 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 26.698
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 21:28

Idézet: Locutus - Dátum: 2009. febr. 17., kedd - 21:07

Nem. Ott a különbség, hogy ő tisztában van azzal, hogy minden motornak megvan a maga élettartama. És nempedig alapból szar, meg természeténél fogva eszi az olajat, mint a te swifted.
Azt kell észrevenni, hogy
A, sportos hondák kiöregednek lassan, valós 150-250e km alatt lassan semmilyen sincs.
B, user függvénye, hogy mennyire tud vigyázni a pörgős szívó motorra
C, pénztárca és user függvénye, hogy hogyan van szervizelve, de mivel legalább 3 gazdájuk volt már, elég valószínű hogy kapott az már mindent.
Pozitiv és negativ kivételek is vannak, viszont TE a negatív kivételekből általánosítasz az összesre.
Én tudnék általánosítani pozitiv példákból is, mert ismerek olyat. Pl a generál nélküli D16A6 CRX 340e km-rel, vagy az F20A4 Accord, amit a második tulaj 700e km-rel adott el úgy hogy egyszer volt gyűrűzve, és azóta a harmadik tulaj 760e-nél tart probléma nélkül. Vagy meg lehet nézni amerikában külön mileage stat oldalt csináltak ezeknek, ahova nem egy és nem két ember iratkozott fel a hondájával, többszázezer problémamentes mérföldekkel. Konkrétan a B16/B18/H22-es vtikkel szintén semmi gond nincs, lazán mennek 250e km felett a fentiek szerint, és kurvára nem jellemző, hogy ennék az olajat. Hát még a kevésbé csúcsra járatott 1.4/1.5/2.0 motorok. Az integra motorja már más kérdés, abból mára csak 2 féle van, a 20% kevés kilóméterrel vitrinben tartott patika állapotú, és a 80% széthajtott foltozott max felújított úgyahogy. Kb mint az 5gen VTI-k. 4gen iVT-t meg szinte már kizárólag csak építenek, eredeti állapotában fennmaradt alig van. Egyszerűen eljárt felettük az idő, és ha megszakadsz is csak kurvasok km-t futottat találsz. Ellentétben ezzel meg ott van az D16Z Civic, ami szinte mindenkinél gyűrűzésre szorul 180-200e km körül. Vagy a H23A1 94-ig, amik kivétel nélkül nyugvó csapágyasak lesznek 150e km után és főtengely kuka. Tervezési hiba, amit 94 utáni modelleken javítottak csak ki...

Lehet hogy a suzuki kicsiny világára van rálátásod, csak az a baj, hogy úgy próbálsz más márkákba is beleszakérteni, hogy azokra viszont nincs.

A) bazz, fel kell ujitani a motort teljesen es rendesen, Honda-hoz a LEGOLCSOBB minden a neten, kovidugo meg hajtokar kijon 120-130k-bol
B) hogy kell vigyazni ra?
C) mindenki azokbol altalanosit, Te is. :Đ

A D16Z-t (1.6 ESi) azert kell gyuruzni, mert dizelmotor szeru lokete van (90mm), aztan ez miatt akkora X iranyu ero hat a hengerperselyre fordulaton (5.5-6k+ rpm), amikor dugo feluton van FHP es AHP kozott, hogy nincs az az olaj, ami megakadalyozna azt, hogy az ne kopjon hordosra, meg a gyuruk ne menjenek el kapalni. Ijenkor nem csak gyuruzni kell(ene), hanem a hengerpersely is cserelni.

Amerikaban meg nem nehez nagy futasteljesitmenyt elerni, leven akkora tavolsagok vannak, hogy csak ugy repul bele a km/merfold, meg ott a yard, ami ha gyorshajtason kap, az nem ojan, mint itthon, konstans sebesseggel haladni a leheto legjobb a motor szempontjabol...
Del-Carolina allam vonalatol delebbre meg kb sosem esik a ho, es nincs -15 meg +40 kozotti hoingadozas



hobizoli

Szerkesztette: hobizoli 2009. 02. 17. 21:29 -kor

Powered by:
intel Core i3-7350K (4.2GHz), Gigabyte GA-Z270M-D3H, Corsair Vengeance 16GB DDR4-3200, Asus Radeon RX580-8GB OC, Samsung 830 120GB SSD, WD Green 0.5TB HDD, Samsung M3 Portable 0.5TB USB, SoundBlaster Tactic THX USB, Enermax MaxPro 700W PSU
intel Pentium G4560 (3.5GHz), Gigabyte GA-B250M-D3H, Corsair Vengeance 8GB DDR4-3000, Asus GT730SL-2GB, Kingston HyperX 120GB SSD, WD Blue 1TB HDD, WD Green 3TB HDD, Asus Xonar DG PCI, Gigabyte 620W PSU
Dell D630, intel Core2Duo T7250 (2GHz), 4GB DDR2-800, Kingston HyperX 120GB SSD
VEMS standalone EFI, www.diyautotune.com

"Jópofa dolog a pörgős szívómotor, de ami üt, az a turbó"

#12180 Felhasználó inaktív   Kory 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 25.198
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 17. 21:51

Dextrose:

Teljesen komplett M43TUB19 motor (1895 cm3, 105 LE) az Ebay-en, 98 ezret futott, legalábbis a beírás szerint.

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...toDisplayType=2

Licitálhatsz, vagy 1400 Euro...

Itt egy másik, 999 Euro:

http://cgi.ebay.de/Motor-Getriebe-BMW-E36-...%3A1|240%3A1318

Szerkesztette: Kory 2009. 02. 17. 21:52 -kor


Téma megosztása:


  • (1191 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 607
  • 608
  • 609
  • 610
  • 611
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó