Idézet: Boba - Dátum: 2009. febr. 19., csütörtök - 13:05
Húbazze annyit írtatok, alig győzök most reagálni. Nem idézgetek külön,de azért olvassátok el, pls.
E30 az 1050kg valósan, szal mondhatjuk 1 tonnának.
Jól megy. Nem azt mondtam,hogy 5sec alatt van 100on. De amikor elkezdesz gyorsulni egy autóval álló helyzetből meg mondjuk 120-ról, akkor van egy fajta érzés, hogy na ezt most harap vagy nem se mozdul. Kicsit rájátszik a kipuff is, az érzésre, hogy húfemeglódul. Egyszerűen azzal, hogy kicsit lenyomod a gázpedált megindult. Nemcsak morog meg erőlködik, hanem gyorsul. Nem présel az ülésbe 200ig, nem egy drag autó. Egyszerűen csak jól megy.

Na ez nekem a jól megy kategória. Ami nem jól megy,pl a suzukink. 1.6,16szelep, 850kg. Alul nem húz, forgatni kell. Ha forgatod úgyérzed minnyá szétesik nem szereti a motor, üvölt szenved, 120nál már nem előzöl sehova.
Hogy egy erős elsőkerekes számomra miért szarabb mint egy gyengébb hátsós? Ha vittek már keresztbe autózva akkor tudod. Ha már autóztál keresztbe úgy,hogy enyhén hátrapillantva látod a saját gumifüstödet akkor tudod. Tudod,hogy egyenesen menni unalmas, szép íveket radírozni az aszfaltra meg művészi és felemelő, mikor egy csúszási állapotot kontrollálsz, amire az összes tankonyv azt irja,hogy never try this at home.
Drag-nál nyílegyenesen mész, maga a gyorsulás, hogy hátrahagyod a beled a kipufogón át, az egy fajta adrenalin löket. Jó dolog, de egy idő után unalmas. Az ember szereti a változatosságot, amikor több a kihivás, nagyobb a kockácat. Jönnek a kanyarok, lásd rakparti szlalomparty, meg hegyeki szerpentin. Amikor jön a kanyar és nemlátod a végét, tekerni is kell a kormányt gázt, adsz, váltasz, fékezel, visszaváltasz, ideális kanyariv már a fejedben van, gázt adsz, gyorsítasz, ismét kanyar precizen tudod melyik döccenésnél kell milyen erővel fékezni és mikor átlépni a gára.
Na ez már móka a javából, a végén megállsz és reszket a kezed,hogy húbazmeg ez jó menet volt.
De akkor ezt még szorozd fel 10-el, hogy az autó csúszik kanyar közben, kidobja a seggét fékezéskor, kidobja a seggét kanyar közben, tizedmásodpercek állnak rendelkezésre hogy ellenkormányozz és megtaláld a pontos ívet, kanyarból kijövet is kerezstbeállsz és úgy jössz ki a kanyarból, hogy elengeded a kormányt, visszasiklik a kezdeben a következő kanyar bejáratát megcélozva. Aki ezt nem érzi át annak csak marad az unalmas stabilitás amikor max kicsit sikit a gumi kanyarba jelezvén,hogy SOK, ELÉG MÁÁÁR, a driftesnek meg ez a zöld lámpa, ez a kapu a csúszás felé ami ennél a pontnál kezdődik egy magasabb szinten.
nagymotor: tudnék venni nagyobb motort, tegnap is bmw-s haver próbált rábeszélni,hogy vegyem meg az ő 323i-jét, odaadná ócsóé megfizethetek részletbe is ha gond. De nem. Egyrészt azért,mert 90%-ban városban használom. Nem győzném tankolni. Namost +4deciért nem cserélek motort,ha már motortcserélek akkor 2.7-est teszek bele, az olyan 190-200paci alapból, akkor már menjen is rendesen.
Csakhogy ez városba benyel 18litert, ami nekem rengeteg, ez a mostani 10 éppen elég,hogy maradjon zsé akatrészekre mivel köztudott,hogy nincs hivatalos munkahelyem.
A másik ok, hogy én akkor cserélek újitok valamit, ha érzem a hiányát. Lásd sperdifi. Kúrvára érzem,hogy kell,minden drifteléskor az van,hogy báááz elpörgött a belsőkerék,bezzeg sperrel nincs ilyen. Erre áldozok. Most igy esőben-hóban tudok driftelgetni, ennyi nekem elég, hogy mókázzak. Szárazon nemtudom elrakni keresztbe mert a legtöbb út az baromi érdes felületű, meghát a nyári gumesz se kicsi,meg nem is akarom legyilkolni.
Arról nem beszélve, hogy sokszor még félgázon se járok,mert mindig van vmi lassú baromarcú, ha meg vidéki út,meg nincsen senki néha akkoris fosok,hogy báááz ez már túl sok. Namost 1.5x ekkora motorral mi lenne? Az inkább versenyezni jó, vagy rendszeresen eljárni csapatni. De ez az autó nem erre való, napi szinten használom, elég ennyi amennyi most van. Majd ha megszalad a szekér akkor ebből lesz driftelős vas ami csak arra van, és lesz mellette e46 utcainak.
Remélem minden kérdést sikerült megválaszolnom.
