HWSW Informatikai Kerekasztal: Milyen autót érdemes venni? XXIX. - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

  • (1191 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 622
  • 623
  • 624
  • 625
  • 626
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Milyen autót érdemes venni? XXIX. és hogyan kell megszerelni? Értékeld a témát: -----

#12461 Felhasználó inaktív   blueboi69 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 51.483
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 19. 15:15

Idézet: Boba - Dátum: 2009. febr. 19., csütörtök - 13:05

Hanem azzal, hogy eros elolkaparos miert is rosszabb elmenyauto, mint a gyenge hatulkaparos.

Húbazze annyit írtatok, alig győzök most reagálni. Nem idézgetek külön,de azért olvassátok el, pls.

E30 az 1050kg valósan, szal mondhatjuk 1 tonnának.
Jól megy. Nem azt mondtam,hogy 5sec alatt van 100on. De amikor elkezdesz gyorsulni egy autóval álló helyzetből meg mondjuk 120-ról, akkor van egy fajta érzés, hogy na ezt most harap vagy nem se mozdul. Kicsit rájátszik a kipuff is, az érzésre, hogy húfemeglódul. Egyszerűen azzal, hogy kicsit lenyomod a gázpedált megindult. Nemcsak morog meg erőlködik, hanem gyorsul. Nem présel az ülésbe 200ig, nem egy drag autó. Egyszerűen csak jól megy.  :) Szépen veszi a fordulatot, alul is nyomatékos benzineshez képest, nem kell 6-8ezer között forgatni,hogy érezd húz, és ami a legfontosabb,hogy nagyon egyenletes a húzása. kb 1200-től indul meg igazán és tiltásig ugyanúgy húz. Nincs az,hogy vársz, hogy meginduljon, nincs az,hogy érzed, hogy na 5ezer fölött erőlködik. Eccerűen húz húúúz húúúúz és ha nem érne bele a mutató a piros mezőbe akkor nem váltanál sose, és ez megy 160ig, mert 4es végéig ugyanolyan lendülettel húz kb. 5-ösbe már csak 600at esik a fordulat,meg ott már gyenge is topspeed miatt.

Na ez nekem a jól megy kategória. Ami nem jól megy,pl a suzukink. 1.6,16szelep, 850kg. Alul nem húz, forgatni kell. Ha forgatod úgyérzed minnyá szétesik nem szereti a motor, üvölt szenved, 120nál már nem előzöl sehova.

Hogy egy erős elsőkerekes számomra miért szarabb mint egy gyengébb hátsós? Ha vittek már keresztbe autózva akkor tudod. Ha már autóztál keresztbe úgy,hogy enyhén hátrapillantva látod a saját gumifüstödet akkor tudod. Tudod,hogy egyenesen menni unalmas, szép íveket radírozni az aszfaltra meg művészi és felemelő, mikor egy csúszási állapotot kontrollálsz, amire az összes tankonyv azt irja,hogy never try this at home.
Drag-nál nyílegyenesen mész, maga a gyorsulás, hogy hátrahagyod a beled  a kipufogón át, az egy fajta adrenalin löket. Jó dolog, de egy idő után unalmas. Az ember szereti a változatosságot, amikor több a kihivás, nagyobb a kockácat. Jönnek a kanyarok, lásd rakparti szlalomparty, meg hegyeki szerpentin. Amikor jön a kanyar és nemlátod a végét, tekerni is kell a kormányt gázt, adsz, váltasz, fékezel, visszaváltasz, ideális kanyariv már a fejedben van, gázt adsz, gyorsítasz, ismét kanyar precizen tudod melyik döccenésnél kell milyen erővel fékezni és mikor átlépni a gára.
Na ez már móka a javából, a végén megállsz és reszket a kezed,hogy húbazmeg ez jó menet volt.
De akkor ezt még szorozd fel 10-el, hogy az autó csúszik kanyar közben, kidobja a seggét fékezéskor, kidobja a seggét kanyar közben, tizedmásodpercek állnak rendelkezésre hogy ellenkormányozz és megtaláld a pontos ívet, kanyarból kijövet is kerezstbeállsz és úgy jössz ki a kanyarból, hogy elengeded a kormányt, visszasiklik a kezdeben a következő kanyar bejáratát megcélozva. Aki ezt nem érzi át annak csak marad az unalmas stabilitás amikor max kicsit sikit a gumi kanyarba jelezvén,hogy SOK, ELÉG MÁÁÁR, a driftesnek meg ez a zöld lámpa, ez a kapu a csúszás felé ami ennél a pontnál kezdődik egy magasabb szinten.


nagymotor: tudnék venni nagyobb motort, tegnap is bmw-s haver próbált rábeszélni,hogy vegyem meg az ő 323i-jét, odaadná ócsóé megfizethetek részletbe is ha gond. De nem. Egyrészt azért,mert 90%-ban városban használom. Nem győzném tankolni. Namost +4deciért nem cserélek motort,ha már motortcserélek akkor 2.7-est teszek bele, az olyan 190-200paci alapból, akkor már menjen is rendesen.
Csakhogy ez városba benyel 18litert, ami nekem rengeteg, ez a mostani 10 éppen elég,hogy maradjon zsé akatrészekre mivel köztudott,hogy nincs hivatalos munkahelyem.
A másik ok, hogy én akkor cserélek újitok valamit, ha érzem a hiányát. Lásd sperdifi. Kúrvára érzem,hogy kell,minden drifteléskor az van,hogy báááz elpörgött a belsőkerék,bezzeg sperrel nincs ilyen. Erre áldozok. Most igy esőben-hóban tudok driftelgetni, ennyi nekem elég, hogy mókázzak. Szárazon nemtudom elrakni keresztbe mert a legtöbb út az baromi érdes felületű, meghát a nyári gumesz se kicsi,meg nem is akarom legyilkolni.
Arról nem beszélve, hogy sokszor még félgázon se járok,mert mindig van vmi lassú baromarcú, ha meg vidéki út,meg nincsen senki néha akkoris fosok,hogy báááz ez már túl sok. Namost 1.5x ekkora motorral mi lenne? Az inkább versenyezni jó, vagy rendszeresen eljárni csapatni. De ez az autó nem erre való, napi szinten használom, elég ennyi amennyi most van. Majd ha megszalad a szekér akkor ebből lesz driftelős vas ami csak arra van, és lesz mellette e46 utcainak.

Remélem minden kérdést sikerült megválaszolnom. :)
BMWパワー
Kicsit nemfigyelek oda má' keresztbemegyek.
You laugh at me cos I'm different, I laugh at you coz you are the same
Kép
"Blubesz a szerelőmegoldóember és a törzsvendég. Grillnek kereke és motorházteteje van, innentől ért hozzá" by Jahno
"Ő is sok kilométerre sörözik. Meg valami luvnya hasáról szíjja a kokaint" by Jahno

#12462 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 19. 15:16

Idézet: Boba - Dátum: 2009. febr. 19., csütörtök - 15:12

Megvan a nap igazsaga. Nem tudok jobban egyeterteni ezzel. :respect:  :up:

Háde én anélkül is tudom, hogy van jobb, hogy kipróbálnám.

#12463 Felhasználó inaktív   Boba 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 24.741
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 19. 15:20

De probaut utan mindig nagyobb a birtoklasi vagy. Amugy en is elrontottam... fonokom egyszer hazahozott a Cayenne-el... rossz dontes volt.  :D
Ő lesz az adott idő alatt a legtöbb japán kutya!

#12464 Felhasználó inaktív   Bujdy 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 22.838
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 19. 15:21

Idézet: Mumia - Dátum: 2009. febr. 19., csütörtök - 16:16

Háde én anélkül is tudom, hogy van jobb, hogy kipróbálnám.

Csak nem mindegy, hogy tudod, hogy egy RX8 jobban megy mint egy Mégane I, vagy EMLÉKSZEL, hogy "na ennél a fordulatnál lódul meg", "itt kellene visszatenni háromba és repülnénk" stb...

Vagy legalábbis én így gondolom. ;)

#12465 Felhasználó inaktív   *Ücsüküé* 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.989
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 19. 15:21

Corollánkon ha tökig kitekerem a kormányt és úgy fordulok, "nyekereg" .Ha  1centit is visszafordítom, abbahagyja. Ez mit jelent, kevés a szervó olaj?
Soha ne tartsd vissza a fingást, mert végigfut a gerinceden, be az agyadba, és innen jönnek a szar ötletek!

#12466 Felhasználó inaktív   Harlequin 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.976
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 19. 15:22

Idézet: blueboi69 - Dátum: 2009. febr. 19., csütörtök - 15:15

Tudod,hogy egyenesen menni unalmas, szép íveket radírozni az aszfaltra meg művészi és felemelő, mikor egy csúszási állapotot kontrollálsz, amire az összes tankonyv azt irja,hogy never try this at home.

Most jön a "menjetek a szántani parasztok, mert a földesúr bepöccen" rész? Neked nem rokonod ez az Elvis gyerek?
"Megmondtam pisztráng és világosan."
www.radioQ.hu

#12467 Felhasználó inaktív   Goodman 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.246
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 19. 15:23

Idézet: Boba - Dátum: 2009. febr. 19., csütörtök - 14:05

A par arc, az lehet ketto. Hobizoli melle pedig odateszem magam a gyari 6.5-el. Igy fair? :Đ

Most jut eszembe, itt van Goodman is, meg ha jol sejtem valakinek van egy V6-os volvoja. ;)

Jelen. Az a v6 volvo nem sor6? :)

#12468 Felhasználó inaktív   Boba 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 24.741
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 19. 15:24

Idézet: Goodman - Dátum: 2009. febr. 19., csütörtök - 15:23

Jelen. Az a v6 volvo nem sor6? :)

O... konnyen meglehet! :think:
Ő lesz az adott idő alatt a legtöbb japán kutya!

#12469 Felhasználó inaktív   Goodman 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.246
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 19. 15:26

elvis amugy szerintem valahol a roman hatar kornyeken vagy a tuloldalon kapalgat es apukaja mutatott neki kepeket az uj sciroccorol meg bekottette az internetet is par napja...

#12470 Felhasználó inaktív   Indy 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.213
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 19. 15:26

Idézet: *Ücsüküé* - Dátum: 2009. febr. 19., csütörtök - 15:21

Corollánkon ha tökig kitekerem a kormányt és úgy fordulok, "nyekereg" .Ha  1centit is visszafordítom, abbahagyja. Ez mit jelent, kevés a szervó olaj?

Nem, ez azt jelenti hogy ne tekerd koppanásig a kormányt mert a szervomotor nem szereti!
"All the way up to six if I have to... Maybe even faster than you."

#12471 Felhasználó inaktív   WiZARD 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 18.127
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 19. 15:26

Idézet: *Ücsüküé* - Dátum: 2009. febr. 19., csütörtök - 15:21

kevés a szervó olaj?

mérnem nézed meg? :)
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal.

#12472 Felhasználó inaktív   Boba 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 24.741
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 19. 15:27

Blueboi... tovabbra sem gondolom azt, hogy hatsokerek kell az elvezethez. Drift meg... hat hmm... hatsokerekes autom van, megse eroltetem. En nem tartom elegans vezetesnek. NFS-ben tok jo... meg driftelek, ha elbaszok egy kanyart vagy vagizni akarok a csaj elott. Ha pedig egyedul ulok, akkor meg keresem a tokeletes ivet...

Az meg, hogy idealis iv es csuszas, hogy szerepelhet egy mondatban, nem ertem. :D Nezd meg az uj generacios rally pilotakat, hogy vezetnek aszfalton. Mar ok sem csusznak ide-oda, mert rajottek, hogy marha sok idot veszitenek vele.

A drift latvanyelem... de semmikepp sem a tokeletes iven valo leggyorsabb autozas szinonimaja.
Ő lesz az adott idő alatt a legtöbb japán kutya!

#12473 Felhasználó inaktív   *Ücsüküé* 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.989
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 19. 15:29

Idézet: WiZARD - Dátum: 2009. febr. 19., csütörtök - 16:26

mérnem nézed meg? :)

Hideg van... :Đ
Soha ne tartsd vissza a fingást, mert végigfut a gerinceden, be az agyadba, és innen jönnek a szar ötletek!

#12474 Felhasználó inaktív   *Ücsüküé* 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.989
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 19. 15:29

Idézet: Indy - Dátum: 2009. febr. 19., csütörtök - 16:26

Nem, ez azt jelenti hogy ne tekerd koppanásig a kormányt mert a szervomotor nem szereti!

Ahh..Kösz :)
Soha ne tartsd vissza a fingást, mert végigfut a gerinceden, be az agyadba, és innen jönnek a szar ötletek!

#12475 Felhasználó inaktív   cyberde 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 9.330
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2009. 02. 19. 15:44

Idézet: Kory - Dátum: 2009. febr. 19., csütörtök - 14:51

Szerintem nem a Ford volt az első autó. :D

Elvileg Benz "triciklije" volt az első autószerű autó. Persze sokan ezt vitatják. De Benznek több egyéb típusa is volt 1890 körül, szerintem akkor még a Ford nem nagyon mocorgott. :)

1905-ben már magyar autó is volt, Csonka János tervezte a Posta részére (előtte neki is volt triciklije 1900-ban).

Az izzófejes belső égésű motort, Daimler és Maybach találta fel, valamikor 1880x-ben.

Benz az a gázmotort találta fel kb ugyanakkor.

Magyarul az autót tényleg a németek találták fel, de semmiképpen sem Herr VolksWagen, mint ahogy kedvencünk, Elvisz A Kis Buzi állítja. :D

#12476 Felhasználó inaktív   2-More 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 16.294
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 19. 15:56

Idézet: blueboi69 - Dátum: 2009. febr. 19., csütörtök - 15:15

driftmöhh...

Az addig OK, csak akkor mond el nekem, egy jóadag elsőkerekes kocsival vajh miért rallyznak, meg szlalomoznak? Mert mondjuk amellett, hogy a drift persze látványos meg húhogymegy, nekem nem más mint szaros autógyilkolás.

Ez a nagy baj, hogy 1 darab suzukiból általánositasz egyfolytában, ami hol ilyen, hol olyan motoros meg szelepes. Miközben 1000+1 el lett már ugatva, hogy igen, forgatni kell, különben nem megy.

Elvis möhözésére inkább nem irok semmit, van már %om elég asszem, meg értelmetlen is, csak annyit mondok: amit neki tud a kocsi 8 gurigáért 8 secet, azt simán tudja egy lepukkant swift gti 150-500e HUF között :D Mellesleg, futóműben, hogy fűha állithtató, meg jujajj, meg csóróság, nemtudom az Öhlins mint márka mond e neki esetleg valamit. De erősen kétlem....

#12477 Felhasználó inaktív   2-More 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 16.294
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 19. 15:57

Idézet: cyberde - Dátum: 2009. febr. 19., csütörtök - 15:44

Az izzófejes belső égésű motort, Daimler és Maybach találta fel, valamikor 1880x-ben.

Benz az a gázmotort találta fel kb ugyanakkor.

Magyarul az autót tényleg a németek találták fel, de semmiképpen sem Herr VolksWagen, mint ahogy kedvencünk, Elvisz A Kis Buzi állítja. :D

Herr Volkswagen olyan nem volt bütyök, csak Herr Porsche :D

#12478 Felhasználó inaktív   Kory 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 25.198
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 19. 16:02

Idézet: 2-More - Dátum: 2009. febr. 19., csütörtök - 15:57

Herr Volkswagen olyan nem volt bütyök, csak Herr Porsche :D

És nem is azt mondta, hogy ő találta fel, hanem hogy "ott készítik". :)

#12479 Felhasználó inaktív   Carmaged 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 37.787
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2009. 02. 19. 16:03

Idézet: ElvisTheKing - Dátum: 2009. febr. 19., csütörtök - 15:07

Nezd, kisfiam csoro vagy hozzam kepest...en fosveny vagyok, azert vettem VW-t....telne barmire...de azert meg nem ment el az eszem....na nyomas vissza igazni paraszt...mert rad lep a foldesur....  :o

Na, ez megérte a hozzászólási jog megvonást sok figyelmeztetés után. A többieket is kérem, hogy ne folytassák.

#12480 Felhasználó inaktív   Gabibácsi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 69.513
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 02. 19. 16:04

Idézet: leslie - Dátum: 2009. febr. 19., csütörtök - 15:01

Asszem vmi szakadt 750i lehet.  :Đ

Jah, a bmw már autót is gyárt?  :eek:



:D
--- Internet is just a bigger floppy disk ---

Téma megosztása:


  • (1191 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 622
  • 623
  • 624
  • 625
  • 626
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó