-=RV870, GT300 - találgatások és tények=- ...avagy az első DX11 generáció
#2902
Elküldve: 2010. 11. 08. 20:55
http://fudzilla.com/...acturing-issues
Mire én: Kemény szavak ezek egy kilenc évestől!
#2904
Elküldve: 2010. 11. 08. 22:09
Na, az ilyenek miatt kerülöm ezeket a gáz tuningcuccokat...
Szerkesztette: Yany 2010. 11. 08. 22:10 -kor
Logout.hu blog
#2905
Elküldve: 2010. 11. 08. 22:24
#2906
Elküldve: 2010. 11. 08. 22:28
Ezután elindítom az afterburnert és utána valamelyik profilon "apply", de tojik rám. Na, ezt bogozza ki valaki...
szerk.: lehet, hogy paranoid vagyok, de mintha a catalyst (10.10d) tartalmazna egy detektort, hogy ha a megengedhető fölé viszem a dolgokat, akkor visszafogja gyárira. (vagyis a catalyst maximális 850 MHz-es tuningja fölé megyek, akkor a sunyiba is menjek...)
Szerkesztette: Yany 2010. 11. 08. 22:32 -kor
Logout.hu blog
#2907
Elküldve: 2010. 11. 08. 22:33
#2908
Elküldve: 2010. 11. 08. 23:06
Idézet: Yany - Dátum: 2010. 11. 08. 20:04
sutyi, újabb
Egyelőre az általam linkelt 940/1150 igaznak tűnik, bár a furmark most megy jó ideje 950-nel. 960-on fagytam.
referencia kartya? vagyis a chipnek kell ugyanannak lennie, mint az msien
en csak egy 3d profilt allitottam be es kalapkabat. amugy lehet drv szinten idle korlatozas (nem allitja vissza az orajelet - 2d profillal sem fogja), es felso korlat is.
Szerkesztette: arn 2010. 11. 08. 23:09 -kor
#2909
Elküldve: 2010. 11. 09. 00:44
Logout.hu blog
#2910
Elküldve: 2010. 11. 09. 03:43
http://www.techpower..._GTX_580/1.html
ennyit sikerült utólag találnom róla:
Idézet
1680 - 17.6%
1920 - 16.5%
2560 - 14%
BFBC2 - 480/580
1680 - 18.2%
1920 - 14.4%
2560 - 14.6%
BattleForge - 480/580
1680 - 17.2%
1920 - 11.9%
2560 - 17%
COD4 - 480/580
1680 - 7.3%
1920 - 17.3%
2560 - 16.5%
Call of Juarez 2 - 480/580
1680 - 15.9%
1920 - 17.2%
2560 - 18%
Crysis - 480/580
1680 - 15.4%
1920 - 18.1%
2560 - 18.3%
DoW2 - 480/580
1680 - 19.4%
1920 - 19.3%
2560 - 20.6%
Dirt2 - 480/580
1680 - 16.9%
1920 - 17.7%
2560 - 19.8%
FC2 - 480/580
1680 - 14.3%
1920 - 15.9%
2560 - 17.4%
HAWX - 480/580
1680 - 22.7%
1920 - 22.7%
2560 - 28.7
Metro 2033 - 480/580
1680 - 14.1%
1920 - 14.3%
2560 - 17.8%
Riddick: Dark Athena - 480/580
1680 - 19.7%
1920 - 23.9%
2560 - 25.9%
S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky - 480/580
1680 - 8.7%
1920 - 13.9%
2560 - 15.9%
Supreme Commander 2 - 480/580
1680 - 0.8%
1920 - 1.8%
2560 - 6.4%
Unreal Tournament 3 - 480/580
1680 - 9.9%
1920 - 12.5%
2560 - 15.5%
WoW - 480/580
1680 - 3.3%
1920 - 2.7%
2560 - 0.8%
3DMark03 - 480/580
1680 - 13.2%
1920 - 14.1%
2560 - 15.8%
3DMark05 - 480/580
1680 - 2.1%
1920 - 3.6%
2560 - 7.7%
3DMark06 - 480/580
1680 - 4.2%
1920 - 5%
2560 - 10.6%
Unigine Heaven 2.0 - 480/580
1680 - 19.5%
1920 - 20.6%
2560 - 22.8%
64TMU - board power: 304W


http://www.evga.com/...m.aspx?m=670895

http://www.hexus.net....php?item=27110
Szerkesztette: Chabi 2010. 11. 09. 03:44 -kor
Nem jött össze neki, továbbküldték...
#2911
Elküldve: 2010. 11. 09. 08:26
1920*1080, 4*AA, extreme tesselation:
#2912
Elküldve: 2010. 11. 09. 08:43
Idézet: Frosty - Dátum: 2010. 11. 09. 08:26
1920*1080, 4*AA, extreme tesselation:
Cudar lesz ha igaz lesz, bár én fenntartással kezelem ezt az eredményt. A 480-asok mennek ilyen beállítás mellett ~30fps körül. Chabi által leközölt eredmények szerint 15-20% a sebességnövekedés átlagban és Unigine alatt kerek 20% volt 1920-as felbontás mellett. Az ugye akkor olyan 36-37fps-t feltételez. A képen látható 55fps ennél 50%-al több ami a tuningból kizárt hogy összejöjjön, mert az kb. 20% volt. Szóval vagy a kép fake vagy pl. SLI-ben ment vagy tudja a kisf@szom.
Szerk.
Esetleg az lehet még, hogy a képen azért van kitakarva a driver verziószáma, mert az hoz majd valami brutál gyorsulást
Szerkesztette: Rodrigez07 2010. 11. 09. 08:48 -kor
Mire én: Kemény szavak ezek egy kilenc évestől!
#2913
Elküldve: 2010. 11. 09. 09:39
Szerkesztette: arn 2010. 11. 09. 09:40 -kor
#2914
Elküldve: 2010. 11. 09. 09:41
Idézet: Rodrigez07 - Dátum: 2010. 11. 09. 08:43
Szerk.
Esetleg az lehet még, hogy a képen azért van kitakarva a driver verziószáma, mert az hoz majd valami brutál gyorsulást
ez 4x af es 4x aa. mi 16xaf es 8xaa mellett szoktunk tesztelni. ennyit lehet az is szamit.
#2915
Elküldve: 2010. 11. 09. 10:07
Idézet: arn - Dátum: 2010. 11. 09. 09:41
Itt 4xAA-t és 16x AF-et használtak és úgy jött ki 30.7 a GTX480-ra
Mire én: Kemény szavak ezek egy kilenc évestől!
#2916
Elküldve: 2010. 11. 09. 10:15
Idézet: arn - Dátum: 2010. 11. 09. 09:41
Yep.
8xAA-val:

GTX480 alapon:
Szerkesztette: Frosty 2010. 11. 09. 10:16 -kor
#2917
Elküldve: 2010. 11. 09. 10:27
Idézet: Frosty - Dátum: 2010. 11. 09. 10:15
Na így már pont fasza. 27.5 * 1.2 = 33 /gyorsulás alapórajeles 480 vs. 580/, 33 * 1.2 = 39.6 /tuning miatt/
Kérem szépen így már ki is jön
Mire én: Kemény szavak ezek egy kilenc évestől!
#2918
Elküldve: 2010. 11. 09. 11:01
Idézet: Yany - Dátum: 2010. 11. 08. 22:09
Na, az ilyenek miatt kerülöm ezeket a gáz tuningcuccokat...
Abszolút nem volt bugos pedig már jó ideje használom.
Lehet, hogy még tényleg nem teljesen jó a 68xx támogatása és ennyi.
Amúgy kétféle módban lehet használni:
1. Csak 3D tuningot állítasz, ilyenkor marad a gyári, driveres profilozás. Visszavált 2D-re, 3D-ben pedig az emelt órajelre.*
2. Profilokat mentesz és bekapcsolod az Afterburner saját 2D/3D monitorozóját. Ilyenkor ő maga dönt, hogy mikor 2D, 3D mód és a beállított profilokat váltogatja.
Egyébként ez a detektálás sokszor még jobban szokott működni, mint a gyári, összevissza váltogató...
Hátránya, hogy csak a megadott profilokra lehet váltani, és mint te is írtad, nem lehet eléggé levinni az órajelet. Ezt egyébként nem tudom miért nem oldják meg már évek óta.
* Kis kieg, hogy ATI esetén a gyári profilozás is megadja magát tuning mellett sokszor... erről arn tud mesélni.
#2919
Elküldve: 2010. 11. 09. 11:20
Idézet: arn - Dátum: 2010. 11. 09. 10:41
Szerintem az MSAA-t mint jövőt minden szempontból érdemes elfelejteni. Mivel a poligonok élén dolgozik, így nagyon fáj neki a tesszellálás. Valami más megoldást kell keresni AA-ra. Az SSAA jó, csak gépigényes. Az MLAA, ami értékelhető, de nem a full PP megoldása.
#2920
Elküldve: 2010. 11. 09. 11:32
Idézet: Abu85 - Dátum: 2010. 11. 09. 11:20
Átolvastam a HardOCP-s tesztet ahol az MLAA sebességét és képminőségét nézték. Hát nem voltam elragadtatva a ronggyá mosott textúráktól. Valóban másképp kéne alkalmazni, mert számomra így nem alternatíva.
Mire én: Kemény szavak ezek egy kilenc évestől!

Súgó
A téma zárva.
















