HWSW Informatikai Kerekasztal: -=RV870, GT300 - találgatások és tények=- - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

  • (173 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 145
  • 146
  • 147
  • 148
  • 149
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

-=RV870, GT300 - találgatások és tények=- ...avagy az első DX11 generáció Értékeld a témát: -----

#2921 Felhasználó inaktív   Abu85 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 4.149
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 09. 12:09

Üzenet megtekintéseIdézet: Rodrigez07 - Dátum: 2010. 11. 09. 12:32

Átolvastam a HardOCP-s tesztet ahol az MLAA sebességét és képminőségét nézték. Hát nem voltam elragadtatva a ronggyá mosott textúráktól. Valóban másképp kéne alkalmazni, mert számomra így nem alternatíva.

Az MLAA eljárásra több algoritmus van. A driveres megoldásnak az a rákfenéje, hogy a renderbe nem nyúlhatsz bele. Egyszerűen azt a képet tudod szűrni, amit a GPU beleír a bufferbe, de mindezt extra adatok nélkül. Ha az MLAA-t a játékba építed, akkor azt még az output előtt végrehajtod, vagyis képes vagy olyan információkat kinyerni, ami hasznos lehet a post process szempontjából. Ilyen algorimtusa is van az AMD-nek, amit az AVP-be építettek be. Nyilván a driveres megoldás csak egy lehetőség, de az AMD mindig is a renderbe integrál élsimítás mellett volt, mert azt a kódhoz lehet szabni. A driverből utólagosan elvégzett munka hibákat és/vagy lassú végrehajtást eredményezhet. Ami biztos, hogy az SSAA a sebességvesztés miatt egyáltalán nem alternatíva, az MSAA-nál pedig számottevő a problémafaktor. Az egyetlen út az MLAA, reményeink szerint a renderkódban. Itt igazából a fejlesztőknek sem kellene dolgozni, mert az AMD-től csak el kell kérni a kódot.
Szösszenetek és egyéb dolgok: katt

#2922 Felhasználó inaktív   Yany 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.718
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 09. 12:09

Üzenet megtekintéseIdézet: vipi - Dátum: 2010. 11. 09. 11:01

Abszolút nem volt bugos pedig már jó ideje használom.
Lehet, hogy még tényleg nem teljesen jó a 68xx támogatása és ennyi.

Amúgy kétféle módban lehet használni:
1. Csak 3D tuningot állítasz, ilyenkor marad a gyári, driveres profilozás. Visszavált 2D-re, 3D-ben pedig az emelt órajelre.*
2. Profilokat mentesz és bekapcsolod az Afterburner saját 2D/3D monitorozóját. Ilyenkor ő maga dönt, hogy mikor 2D, 3D mód és a beállított profilokat váltogatja.
Egyébként ez a detektálás sokszor még jobban szokott működni, mint a gyári, összevissza váltogató...
Hátránya, hogy csak a megadott profilokra lehet váltani, és mint te is írtad, nem lehet eléggé levinni az órajelet. Ezt egyébként nem tudom miért nem oldják meg már évek óta.

* Kis kieg, hogy ATI esetén a gyári profilozás is megadja magát tuning mellett sokszor... erről arn tud mesélni. :) Ő is is biosból oldotta meg, nem Afterburnerből.


1. esetben konkrétan eltűnik nálam a gyári energiamenedzsment. Ha simán apply-t nyomok egy tuning frekin, akkor az marad, amíg csak megy a gépem.

2. esetben történik, hogy egyszercsak megfeledkezik a tuning frekikről és visszaáll az eredeti, gyári energiamenedzsment alapórajelekkel.

* A kiegészítésben írt "sokszor" helyett a "mindig"-et lehet használni nyugodtan (az én esetemben legalábbis).

Egyébként azt vettem észre, hogy ha alacsony beállított órajelekkel indítom el az afterburnert, akkor még lejjebb tudok mászni, vagyis a csúszka tartománya függ a kezdeti órajelektől. Egyébként magát a profil-fájlt elég egyszerű szerkeszteni, sima .ini fájl.
Asrock Z68 Extreme3 Gen3 | Intel Core i5 2500K @ 4.5GHz | 2x4 GB Kingston HyperX DDR3-1600/CL9 | ThermalRight Archon 140mm | Cooler Master Real Power M620 | Cooler Master RC-690 KWN1 | 128 GB Samsung 830 / 500 GB Western Digital SE16 | Pioneer 212D DVD | Sapphire Radeon HD7870 @ 1150/5400 | 24" Dell U2412M | Windows 7 Pro x64

Logout.hu blog

#2923 Felhasználó inaktív   Yany 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.718
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 09. 12:16

Abu, mi akadálya van annak, hogy már kész kódot (nem forrás-szinten) meghívjanak a fejlesztők, hogy akkor fusson le az MLAA, amikor a render-motor megkívánja? Ha kell, argumentumokkal, amelyek tartalmát nyilván figyelembe-veszi az algoritmus. Sőt, simán megoldható lenne pár callback-hozzárendelés is, vagyis, ha MLAA közben kellene ezt-azt elvégezni, akkor a megadott callback-ek lefutnának a megfelelő pillanatokban. Van ennek elvi akadálya? (ilyen módszereket már évtizedek óta megtalálni bármilyen elterjedt programozási környezetben)
Asrock Z68 Extreme3 Gen3 | Intel Core i5 2500K @ 4.5GHz | 2x4 GB Kingston HyperX DDR3-1600/CL9 | ThermalRight Archon 140mm | Cooler Master Real Power M620 | Cooler Master RC-690 KWN1 | 128 GB Samsung 830 / 500 GB Western Digital SE16 | Pioneer 212D DVD | Sapphire Radeon HD7870 @ 1150/5400 | 24" Dell U2412M | Windows 7 Pro x64

Logout.hu blog

#2924 Felhasználó inaktív   Rodrigez07 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.986
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 09. 12:27

Üzenet megtekintéseIdézet: Yany - Dátum: 2010. 11. 09. 12:16

Abu, mi akadálya van annak, hogy már kész kódot (nem forrás-szinten) meghívjanak a fejlesztők, hogy akkor fusson le az MLAA, amikor a render-motor megkívánja? Ha kell, argumentumokkal, amelyek tartalmát nyilván figyelembe-veszi az algoritmus. Sőt, simán megoldható lenne pár callback-hozzárendelés is, vagyis, ha MLAA közben kellene ezt-azt elvégezni, akkor a megadott callback-ek lefutnának a megfelelő pillanatokban. Van ennek elvi akadálya? (ilyen módszereket már évtizedek óta megtalálni bármilyen elterjedt programozási környezetben)


Én is pont ezen agyaltam, de szerintem Abu pont erre utalt az utolsó sorban írttal. A render során a kellő pillanatban lefuttatva kapánk a megfelelő eredményt és ehhez kellene az AMD féle kód.

@Abu
Kell-e egyáltalán kódot kérni az AMD-től, az MLAA algoritmus nem gyártóspecifikus, nem? Vagy arra gondolsz, hogy a AMD Compute Shader-én történő futtatás miatt kell kód?

Szerkesztette: Rodrigez07 2010. 11. 09. 12:42 -kor

A barátnőm megjegyezte tegnap este az ágyban: Te egy perverz disznó vagy!
Mire én: Kemény szavak ezek egy kilenc évestől!

#2925 Felhasználó inaktív   arn 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 28.096
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 09. 12:47

Üzenet megtekintéseIdézet: Abu85 - Dátum: 2010. 11. 09. 11:20

Szerintem az MSAA-t mint jövőt minden szempontból érdemes elfelejteni. Mivel a poligonok élén dolgozik, így nagyon fáj neki a tesszellálás. Valami más megoldást kell keresni AA-ra. Az SSAA jó, csak gépigényes. Az MLAA, ami értékelhető, de nem a full PP megoldása.


ez csak meresi metodika, nem felhasznalasi javaslat :)

#2926 Felhasználó inaktív   arn 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 28.096
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 09. 12:50

Üzenet megtekintéseIdézet: Yany - Dátum: 2010. 11. 09. 12:09

1. esetben konkrétan eltűnik nálam a gyári energiamenedzsment. Ha simán apply-t nyomok egy tuning frekin, akkor az marad, amíg csak megy a gépem.

2. esetben történik, hogy egyszercsak megfeledkezik a tuning frekikről és visszaáll az eredeti, gyári energiamenedzsment alapórajelekkel.

* A kiegészítésben írt "sokszor" helyett a "mindig"-et lehet használni nyugodtan (az én esetemben legalábbis).

Egyébként azt vettem észre, hogy ha alacsony beállított órajelekkel indítom el az afterburnert, akkor még lejjebb tudok mászni, vagyis a csúszka tartománya függ a kezdeti órajelektől. Egyébként magát a profil-fájlt elég egyszerű szerkeszteni, sima .ini fájl.


en nem tudtam belole kicsikarni tenylegesen sehogy sem alacsonyabb orajelet. vmelyik mindenutt elbukott, egyedul a biosos modszer mukodott.

#2927 Felhasználó inaktív   wittman 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 730
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 09. 12:50

Mivel tegnap megjött a Gigabyte HD6850-es így tesztelhettem.
Ki is próbáltam Flaming Cliffs 2-ben, hogy bírja a SSAA-t 4xAA és 16xAF mellett és azt kell mondanom, hogy tökéletes. Élek egyáltalán nem vibráltak a távoli városok épületein sem. FPS gond sem volt egyáltalán 1920x1080-as full grafika mellett. MLAA bekapcsolása után eléggé elhomályosítja betűket és számokat is, így nehezen olvashatóak a repülési paraméterek. Szóval MLAA-t még nem használom...
Viszont a függőleges frekvencia igazítást mindig be-re állítom, de nem működik win7 x64 alatt Catalyst 10.10d-vel sem. Xp-n még nem teszteltem. HD4850-el is ezt csinálta win7 x64 10.9-es catalyst-al, viszont xp x86 10.9-el jó. Sejtem, hogy a win7 a ludas...

Esetleg registryben ezt meg lehet oldani Abu?
Mivel TrackIR-t használok, roppant idegesítő hogy ha gyorsan szét kell néznem, akkor vízszintesen elcsúszások vannak.

Szerkesztette: wittman 2010. 11. 09. 12:53 -kor

Wittman

VMH59

#2928 Felhasználó inaktív   Abu85 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 4.149
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 09. 13:04

Üzenet megtekintéseIdézet: Yany - Dátum: 2010. 11. 09. 13:16

Abu, mi akadálya van annak, hogy már kész kódot (nem forrás-szinten) meghívjanak a fejlesztők, hogy akkor fusson le az MLAA, amikor a render-motor megkívánja? Ha kell, argumentumokkal, amelyek tartalmát nyilván figyelembe-veszi az algoritmus. Sőt, simán megoldható lenne pár callback-hozzárendelés is, vagyis, ha MLAA közben kellene ezt-azt elvégezni, akkor a megadott callback-ek lefutnának a megfelelő pillanatokban. Van ennek elvi akadálya? (ilyen módszereket már évtizedek óta megtalálni bármilyen elterjedt programozási környezetben)

A driveres kód jelentősen különbözik az AMD játékokba szánt CS-es algoritmusától. Konkrétan változó sincs, mert csak egy fix szűrés, ami lefut. Ezért lehet alkalmazni az MLAA-t MSAA mellett is. A játékokba szánt algoritmus azért nem használható globálisan, mert a jó minőséghez a motorra kell szabni. Ez alapvetően nem nehéz egy fejlesztés során, de driverből az összes játékra megvalósítani lehetetlen küldetés. Itt főleg a tesztelés a buktató, mert az MLAA is képes aranyos és egyben nem szép dolgokra. A driveres kódban egy olyan szűrés kellett, ami a végső pixelek alapján kalkulál. Ezt egyébként nagyon nem ajánlott meghívni, mert egy kis befektetéssel sokkal jobbat lehet írni a programon belül.

Rodrigez07: Bárki írhat saját MLAA algoritmust. Természetesen neki lehet ülni, csak az AMD-nek van egy kész kódja, amit elkérve időt lehet spórolni. De nyilván a lehetőség megvan az alkotói szabadságra ... csak a mai fejlesztők nem erről híresek. :) Inkább nincs AA a játékban, nehogy dolgozni kelljen. :s

wittman: A Windows 7 WDDM 1.1-es felülete csak az adott programon belül támogatja a vsync fixálását. A gyári Cata nem alkalmaz workaroundot erre. Esetleg segédprogram: D3DOverride, de csak az a biztos, ha a programon belül kapcsolod be a vsync-et.

Szerkesztette: Abu85 2010. 11. 09. 13:12 -kor

Szösszenetek és egyéb dolgok: katt

#2929 Felhasználó inaktív   Rodrigez07 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.986
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 09. 13:12

Üzenet megtekintéseIdézet: Abu85 - Dátum: 2010. 11. 09. 13:04


Rodrigez07: Bárki írhat saját MLAA algoritmust. Természetesen neki lehet ülni, csak az AMD-nek van egy kész kódja, amit elkérve időt lehet spórolni. De nyilván a lehetőség megvan az alkotói szabadságra ... csak a mai fejlesztők nem erről híresek. :) Inkább nincs AA a játékban, nehogy dolgozni kelljen. :s



Értem és köszönöm a választ! Mondjuk valóban könnyebb egy létező - ráadásul a saját architektúrára optimalizált kódot - alkalmazni, mint saját kútfőből megírni egyet. Utóbbinak esetleg megvan az az előnye, hogy más GPU-val is működik. Bár én is a maximális hatékonyságra szavazok. Meg ahogy mondtad a mai lusta programozói világban a seggük alá kell tolni a kódot :)
A barátnőm megjegyezte tegnap este az ágyban: Te egy perverz disznó vagy!
Mire én: Kemény szavak ezek egy kilenc évestől!

#2930 Felhasználó inaktív   vipi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.186
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 09. 13:38

Üzenet megtekintéseIdézet: Yany - Dátum: 2010. 11. 09. 12:09

1. esetben konkrétan eltűnik nálam a gyári energiamenedzsment. Ha simán apply-t nyomok egy tuning frekin, akkor az marad, amíg csak megy a gépem.

2. esetben történik, hogy egyszercsak megfeledkezik a tuning frekikről és visszaáll az eredeti, gyári energiamenedzsment alapórajelekkel.

* A kiegészítésben írt "sokszor" helyett a "mindig"-et lehet használni nyugodtan (az én esetemben legalábbis).

Egyébként azt vettem észre, hogy ha alacsony beállított órajelekkel indítom el az afterburnert, akkor még lejjebb tudok mászni, vagyis a csúszka tartománya függ a kezdeti órajelektől. Egyébként magát a profil-fájlt elég egyszerű szerkeszteni, sima .ini fájl.

Mindkettőt a driver okozza szvsz. Az Afterburner szerintem jó.
Persze számodra tökmind1 mi miatt rossz a dolog...
Akkor marad a bios buhera.

#2931 Felhasználó inaktív   Abu85 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 4.149
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 09. 13:44

Üzenet megtekintéseIdézet: Rodrigez07 - Dátum: 2010. 11. 09. 14:12

Értem és köszönöm a választ! Mondjuk valóban könnyebb egy létező - ráadásul a saját architektúrára optimalizált kódot - alkalmazni, mint saját kútfőből megírni egyet. Utóbbinak esetleg megvan az az előnye, hogy más GPU-val is működik. Bár én is a maximális hatékonyságra szavazok. Meg ahogy mondtad a mai lusta programozói világban a seggük alá kell tolni a kódot :)

Az AMD MLAA-ja is működik minden GPU-n, ami támogatja a Compute Shader 5.0-át. Teljesen szabványos algoritmus. Létezik egy leskálázása Compute Shader 4.0-ra, de nagyon lassú, így senki sem alkalmazza.
Szösszenetek és egyéb dolgok: katt

#2932 Felhasználó inaktív   Yany 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.718
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 09. 14:02

Ezt a kérdést már korábban is fel akartam tenni, csak mindig elfelejtem: az AAA elvileg nem arra való, hogy a transparens textúrák "éleinél" is okozzon simítást? Kicsit felhomályosítanál? Csak mert BC2-ben nem volt hatása (legalábbis nem láttam eredményét). thx

szerk.: a BC2-ben durva különbség van játékélményben, ha a 2.83-as Q9550-emet felrántom 3.7-re. 1920x1200-as felbontás ide, vagy oda (MSAA 4x-sel), egy 32 fős szerveren összehasonlíthatatlanul smooth-abb :Đ gyorsabb procival. Kéne már valami ilyesmi benchmark, ami így teszteli a gémeket. Félrevezető ez a folytonos GPU-limitáltságot kántáló korszak, nagyon nem csak azon múlik.

Szerkesztette: Yany 2010. 11. 09. 14:26 -kor

Asrock Z68 Extreme3 Gen3 | Intel Core i5 2500K @ 4.5GHz | 2x4 GB Kingston HyperX DDR3-1600/CL9 | ThermalRight Archon 140mm | Cooler Master Real Power M620 | Cooler Master RC-690 KWN1 | 128 GB Samsung 830 / 500 GB Western Digital SE16 | Pioneer 212D DVD | Sapphire Radeon HD7870 @ 1150/5400 | 24" Dell U2412M | Windows 7 Pro x64

Logout.hu blog

#2933 Felhasználó inaktív   vipi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.186
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 09. 14:46

Üzenet megtekintéseIdézet: Yany - Dátum: 2010. 11. 09. 14:02

Ezt a kérdést már korábban is fel akartam tenni, csak mindig elfelejtem: az AAA elvileg nem arra való, hogy a transparens textúrák "éleinél" is okozzon simítást? Kicsit felhomályosítanál? Csak mert BC2-ben nem volt hatása (legalábbis nem láttam eredményét). thx

szerk.: a BC2-ben durva különbség van játékélményben, ha a 2.83-as Q9550-emet felrántom 3.7-re. 1920x1200-as felbontás ide, vagy oda (MSAA 4x-sel), egy 32 fős szerveren összehasonlíthatatlanul smooth-abb :Đ gyorsabb procival. Kéne már valami ilyesmi benchmark, ami így teszteli a gémeket. Félrevezető ez a folytonos GPU-limitáltságot kántáló korszak, nagyon nem csak azon múlik.

Ezt szajkózom már mióta.
Persze, jó vga nélkül nem fog fullhd-ben meg maxon menni semmi, de a jó vga is kevés. Az első lépés a jó proci. És ez kb. minden játékra igaz az elmúlt 5-8 évből, leginkább vga gyilkosakra is...

#2934 Felhasználó inaktív   Chabi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.060
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 09. 15:24

GeForce GTX 580 single/SLI review

http://vga.it168.com...001123376.shtml
http://www.tomshardw...480,2781-2.html
http://www.techrepor...rticles.x/19934
http://www.techpower..._GTX_580/1.html
http://www.techpower..._580_SLI/1.html
http://www.hardocp.c...deo_card_review
http://www.guru3d.co...gtx-580-review/
http://www.guru3d.co...580-sli-review/
Az igazi mazochista az, aki közúti ellenőrzésnél leáll mögéd, pedig le se intették!
Nem jött össze neki, továbbküldték...

#2935 Felhasználó inaktív   wittman 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 730
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 09. 15:25

Üzenet megtekintéseIdézet: Abu85 - Dátum: 2010. 11. 09. 13:04

wittman: A Windows 7 WDDM 1.1-es felülete csak az adott programon belül támogatja a vsync fixálását. A gyári Cata nem alkalmaz workaroundot erre. Esetleg segédprogram: D3DOverride, de csak az a biztos, ha a programon belül kapcsolod be a vsync-et.



Köszi Abu!

Sejtettem, hogy a win7 a ludas. Sajnos az FC2-ben nincs ilyen funkció, bár majd beleásom magam, mert lua file-okban vannak rögzítve a grafikai beállítások, amit a FC2 menüjéből hiányzik. Jó hír, hogy viszont a DCS:A-10C-ben már van ilyen opció a vsync-re, csak kár, hogy hivatalos beta kiadás van ebből a szimből. Amúgy ebben a repszimulátorban már opciós lehetőség a MSAA és TSSAA, bár az utóbbi még nem tudom mi az, de szerintem az SSAA lenne, legalább is olyan hatása van ha aktiválom.

Azt kell mondanom, hogy ez a HD6850 elég jó kis kártya lett.
Wittman

VMH59

#2936 Felhasználó inaktív   arn 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 28.096
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 09. 15:49

http://www.computerb...rating_mit_aaaf
http://ht4u.net/revi...e_gtx_580_test/

#2937 Felhasználó inaktív   arn 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 28.096
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 09. 15:56

ami tetszik:
+teljesitmeny (~5970, dx11 alatt meg gyorsabb is lehet)
+hutodesign
+kartyadesign

ami nem:
-fogyasztas
-ar/ertek arany
-tuning

asszem ezt a generaciot kihagyom :) tuning nelkul 1.5x gyorsabb, mint az 5850esem. azzal ekkora sincs a difi. ehhez kepest min +50-60e penzbe fajna es rohadt sokat zabal. majd kisebb csikszelessegu kartyaknal visszaterek a dologra, a tuningos sandy bridge ugysem lesz olcso.

#2938 Felhasználó inaktív   Chabi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.060
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 09. 16:04

semmi

Szerkesztette: Chabi 2010. 11. 09. 16:05 -kor

Az igazi mazochista az, aki közúti ellenőrzésnél leáll mögéd, pedig le se intették!
Nem jött össze neki, továbbküldték...

#2939 Felhasználó inaktív   Yany 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.718
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 09. 16:21

Nem értem, hogy erre a vapor dologra miért nem cuppannak rá jobban, már nagyon régi dolog. Gyakorlatilag ugyanaz, mint egy hőcső, csak talán még egyszerűbb is a kivitelezése, mint sok cső aluminiumba fűzésének.
Asrock Z68 Extreme3 Gen3 | Intel Core i5 2500K @ 4.5GHz | 2x4 GB Kingston HyperX DDR3-1600/CL9 | ThermalRight Archon 140mm | Cooler Master Real Power M620 | Cooler Master RC-690 KWN1 | 128 GB Samsung 830 / 500 GB Western Digital SE16 | Pioneer 212D DVD | Sapphire Radeon HD7870 @ 1150/5400 | 24" Dell U2412M | Windows 7 Pro x64

Logout.hu blog

#2940 Felhasználó inaktív   Chabi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.060
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 09. 17:34

Üzenet megtekintéseIdézet: Rodrigez07 - Dátum: 2010. 10. 27. 11:18

Jönnek az alsó/alsó-közép kategóriás kártyák november elején. /HD 6250, 6390, 6510/ Nem tudom, hogy egy 6510-es, hogy fog viszonyulni az 5670-hez, meglehet gyengébb lesz.

Nem kártyák.

Idézet

"Ontario" (9W max)

• AMD C-50 with AMD Radeon™ HD 6250 Graphics (dual-core CPU @ 1.0GHz & dual DX-11 SIMDs @ 280MHz)

• AMD C-30 with AMD Radeon™ HD 6250 Graphics (dual-core CPU @ 1.2GHz & dual DX-11 SIMDs @ 280MHz)

"Zacate" (18W max)

• AMD E-350 with AMD Radeon™ HD 6310 Graphics (dual-core CPU @ 1.6GHz & dual DX-11 SIMDs @ 500MHz) (NOTE: SIMD = 80x total Vision Engine nano-cores for parallel computer capability and graphics)

• AMD E-240 with AMD Radeon™ HD 6310 Graphics (single-core CPU @ 1.5GHz & dual DX-11 SIMDs @ 500MHz)

http://www.hardocp.c...irst_fusion_apu
Az igazi mazochista az, aki közúti ellenőrzésnél leáll mögéd, pedig le se intették!
Nem jött össze neki, továbbküldték...

Téma megosztása:


  • (173 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 145
  • 146
  • 147
  • 148
  • 149
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó