HWSW Informatikai Kerekasztal: Milyen autót érdemes venni? -30- - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

  • (17988 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 1254
  • 1255
  • 1256
  • 1257
  • 1258
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Milyen autót érdemes venni? -30- és hogyan kell megszerelni? Értékeld a témát: ****- 32 szavazás

#25101 Felhasználó inaktív   G-e-r-i 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.033
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 12. 19. 16:42

Idézet: Carmaged - Dátum: 2009. dec. 19., szombat - 17:27

Vajh a Focusba mekkora macera olajhőmérőt meg -nyomásmérőt hekkelni? ST-ben van gyárilag, turbonyomás meg max. mindig 0 vagy mehet rá más:

enyémnél ezeket az adatokat méri a gép, CAN-bus-ból kicsalható az adat.

A kufatec gyárt olyan can-bus toldatot (egy sima kis közdarab), ami létrehoz egy új menüt a főmenük között, és a központi kijelzőn leolvashatóvá válnak az "érdekesebb" értékek (olaj hőfok, valós sebesség, olajnyomás, víz valós hőfok, turbó nyomás (grafikonon is))

Kép

Én szinte biztos vagyok benne, hogy a fordnál is méri ezeket, csak elő kell csalogatni valahogy...

By the way neked mi a véleményed a hőmérsékletekről? Te hány fokig  kímélnéd az én helyemben?
Munkahelyem: Best Machinery.
A munkagépek, recycling és biomassza hasznosítási berendezések és targoncák hazája :)

#25102 Felhasználó inaktív   G-e-r-i 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.033
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 12. 19. 16:48

Idézet: zZsOlTi - Dátum: 2009. dec. 19., szombat - 17:41

Múltok írtad a climatronic diagnosztikát, most rákerestem és ezt találtam:

• 1.0: Temp as read by sensor in middle fan speed knob.
• 1.4: Light intensity falling on same sensor.
• 4.0: Outside Temp – front bumper
• 4.1: Outside Temp – roof.
• 4.2: Outside Temp – rear bumper (inside temp?)
• 15.0: Oil Temp
• 19.0: Uncorrected Speed (Km/h)
• 19.1: Uncorrected Speed (Mp/h)
• 19.2: Coolant Temp
• 19.3: Tachometer (x100rpm)
• 19.4: Oil Pressure
• 25.0: Voltage

Szerintedd nem próbáltam?  :D
Az a jó, amit beidéztem abban a postban. A 15-ös nem az olaj!

15. Temperature Air Vent Diffuser
15 - 0 Setpoint value %
15 - 1 Setpoint temperature Digital
15 - 2 Actual Temperature Digital
15 - 3 Maximum Temperature Digital
15 - 4 Minimum Temperature Digital

És tényleg, a 15.0 százalékos érték, diffúzorra irányítva a levegőt 100%-ot mutat.

19.4 meg a "AC compress speed RPM"
Munkahelyem: Best Machinery.
A munkagépek, recycling és biomassza hasznosítási berendezések és targoncák hazája :)

#25103 Felhasználó inaktív   zZsOlTi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.821
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 12. 19. 16:49

Idézet: G-e-r-i - Dátum: 2009. dec. 19., szombat - 16:42

A kufatec gyárt olyan can-bus toldatot (egy sima kis közdarab), ami létrehoz egy új menüt a főmenük között, és a központi kijelzőn leolvashatóvá válnak az "érdekesebb" értékek (olaj hőfok, valós sebesség, olajnyomás, víz valós hőfok, turbó nyomás (grafikonon is))

Ez baromi jó, kár, hogy nekem a butábbik kijelzőm van, komplett csere kéne :(
-ZsOlTi-

#25104 Felhasználó inaktív   Carmaged 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 37.787
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 12. 19. 16:50

Idézet: G-e-r-i - Dátum: 2009. dec. 19., szombat - 16:42

By the way neked mi a véleményed a hőmérsékletekről? Te hány fokig  kímélnéd az én helyemben?

Ott volt a kép alatt, csak nem láttad. ;)

Én akkor szoktam csak neki taposni, ha bemelegszik annyira, amennyire normális használat mellett 10-15km után szokott + még megyek 1-2 kilométert. Ez nekem 100 fok környéki vizet jelent. Legalábbis ezt hiszem: van egy engine temp a számítógép tesztmenüjében, az 0 fokban indítva pont azt írja ki, hogy: "C 32". Ez olyan, mintha Fahrenheit lenne, azonban sosem engedi ~"C 140" fölé, de normálisan haladva 120-130 szokott lenni. Ez meg olyan, mintha 32-vel többet mutatna a valóságnál, csak Celsiusban. :) Ebből gondolom.

#25105 Felhasználó inaktív   G-e-r-i 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.033
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 12. 19. 17:02

Idézet: Carmaged - Dátum: 2009. dec. 19., szombat - 17:50

Ott volt a kép alatt, csak nem láttad. ;)

Én akkor szoktam csak neki taposni, ha bemelegszik annyira, amennyire normális használat mellett 10-15km után szokott + még megyek 1-2 kilométert. Ez nekem 100 fok környéki vizet jelent. Legalábbis ezt hiszem: van egy engine temp a számítógép tesztmenüjében, az 0 fokban indítva pont azt írja ki, hogy: "C 32". Ez olyan, mintha Fahrenheit lenne, azonban sosem engedi ~"C 140" fölé, de normálisan haladva 120-130 szokott lenni. Ez meg olyan, mintha 32-vel többet mutatna a valóságnál, csak Celsiusban. :) Ebből gondolom.

Most észrevettem  :D
Érdekes dolog ez...itt jön elő az, hogy a dájzelnek nagyon kevés a hulladékhője.
A napokban (-5 -- -10 fok) 30km normál országúti menet alatt éri el azt a hőmérsékletet, ami fölé már nem megy (88 fok)
Persze padlózva felkúszik akár 96-fokig is (ez volt a csúcs, a titkos menü ismerete óta), de 2 perc épeszű közlekedés után visszahült 88-ra. Lámpánál meg megy lefelé még...


hájjajj...Jobb volt, amíg csak a mutatót láttam  :D
Viszont a titkos menü nélkül soha nem tudtam volna kikalkulálni, hogy 15 helyen van hőmérő szenzor a kocsin kívül illetve belül. Remélem nem szándékoznak elromlani... (mégis csak jobb volt a tudatlanság)
Munkahelyem: Best Machinery.
A munkagépek, recycling és biomassza hasznosítási berendezések és targoncák hazája :)

#25106 Felhasználó inaktív   G-e-r-i 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.033
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 12. 19. 17:08

Idézet: zZsOlTi - Dátum: 2009. dec. 19., szombat - 17:49

Ez baromi jó, kár, hogy nekem a butábbik kijelzőm van, komplett csere kéne :(

Ráadásul egybe van nekik építve egy komplett BT-modullal.
Megkapod a telefonod legfontosabb menüit is a központi kijelzőre (telefonkönyv/sms/mms)

Most az RNS-510 -el (többieknek: érintős navi+ dvd + tv +stb... a középkonzolba) nagyon bánnám, ha nem a kijelző plussz lenne az óracsoport között.

Tök jó, hogy mutatja a navigációt, míg magán a színes kijelzőn a zene vagy a rádió kezelőfelülete van behívva (vagy akár fordítva)
Munkahelyem: Best Machinery.
A munkagépek, recycling és biomassza hasznosítási berendezések és targoncák hazája :)

#25107 Felhasználó inaktív   hobizoli 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 26.698
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 12. 19. 17:22

Idézet: G-e-r-i - Dátum: 2009. dec. 19., szombat - 15:50

Zoli, egy kérdés:
Olaj és vízhőfok hogyan nő egymáshoz viszonyítva (általában, és ilyen kutya hidegben)?

Sajnos sehol nem tudok előcsalni olajhőmérsékletet a vasból, pedig az ugye inkább számít, mint a víz.
Tegnap a víz nagyon nehezen érte el a 90fokot a mutatón (azaz a valós 76+ fokot), és az első pirosnál visszament a mutató 85-re (72).

Azt figyeltem, hogy ebben a kutya hidegben kb 6-7 km után 70-en van a mutató (valós 60), és a másik 6-7km-en megy fel 90-re (76, aztán ingadozik 76-82 között).

Mikor lehet nyugodt szívvel odalépni neki?
(olaj 5w30 full. szint.)

Az olajhofokot nem lattam sosem csak a nyomast. Az UnoTie-ben volt olajnyomas es olajhofokjelado is, meg muszerfalban hozzajuk muszer, a PGT-ben mar kakinuku, csak olajnyomas. De az olajnyomasbol is lehet latni hogy uzemmeleg-e, mert a hideg olajnak nagyobb a viszkozitasa es nagyobb miatta az olajnyomas alapjaraton.
Amikor mar eleg meleg, akkor beall egy alacsonyabb ertekre.
En mar megtanultam nalam mikor "jo", amikor odaerek M5-re vagy Europark-hoz mar lehet tolni... addig meg ugyis csak a tili-toli megy a Meta-n avgy az Ulloi-n. Regebben lattam a nyomast is, a jelado most is ott van, meg minden, csak faszkalapkiraly gepmuhely kihagyta hozza a furatot... ahhoz meg egy motor ki-ujra szetfuz-befur-kimos-osszefuz-motor be mutatvany kellett volna...

Nekem 75.5-g ment fel a viz a log szerint amikor beertem Bp-re, de amint tudtam kicsit menni megint, akkor lement 70-re, sot az ala is. Ez a muszerfalon 2 mutatovastagsaggal tobb, 40-42 foknal mozdul ki. A ket kepen az laccik, amikor vizhofokjelado mutatja mennyi fok es az mennyinek laccik a muszerfalon, de ezt pont nem ugyanaz a ket jelado meri, amit ez ECU lat, az a termosztathazban van, ami a muszerfalon mutat az meg a hengerfejben...sok volt belole Bosch-nak: "Hans-Jurgen, szerinted elfer ide vhova meg egy jelado 15DM-ert vajon? Persze, Karl, hogyne fer el, majd irunk ra vmi bemenetet, hogy legyen ertelme is" :rolleyes:

Nyilvan 110-nel erosen ervenyesul a -10 fokos levego hutohatasa, pl ekkor merte a leghidegebb IAT-t is -lasd a kep, log szerint ez -11.5fok volt-, nem csonthidegen inditva.



hobizoli
Powered by:
intel Core i3-7350K (4.2GHz), Gigabyte GA-Z270M-D3H, Corsair Vengeance 16GB DDR4-3200, Asus Radeon RX580-8GB OC, Samsung 830 120GB SSD, WD Green 0.5TB HDD, Samsung M3 Portable 0.5TB USB, SoundBlaster Tactic THX USB, Enermax MaxPro 700W PSU
intel Pentium G4560 (3.5GHz), Gigabyte GA-B250M-D3H, Corsair Vengeance 8GB DDR4-3000, Asus GT730SL-2GB, Kingston HyperX 120GB SSD, WD Blue 1TB HDD, WD Green 3TB HDD, Asus Xonar DG PCI, Gigabyte 620W PSU
Dell D630, intel Core2Duo T7250 (2GHz), 4GB DDR2-800, Kingston HyperX 120GB SSD
VEMS standalone EFI, www.diyautotune.com

"Jópofa dolog a pörgős szívómotor, de ami üt, az a turbó"

#25108 Felhasználó inaktív   G-e-r-i 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.033
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 12. 19. 17:23

Idézet: qnadam - Dátum: 2009. dec. 19., szombat - 16:44

megfagyás ügyében: tegnap este fél nyolc körül hagytam a kocsiban egy fél üveg szénsavmentes naturaquát, ma reggel negyed 11 körül teljesen meg volt fagyva :)

Megfagyás ügyben:

Munkából hazaindulás előtt kint: -8 fok
Utastérben: 0,5
(10 órát állt kint)


Mosó:
-22-es Tege lötyi, -13ban fújt jól, de kifagyott az alkohol elpárolgása után.
Munkahelyem: Best Machinery.
A munkagépek, recycling és biomassza hasznosítási berendezések és targoncák hazája :)

#25109 Felhasználó inaktív   Carmaged 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 37.787
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2009. 12. 19. 17:25

Idézet: hobizoli - Dátum: 2009. dec. 19., szombat - 17:22

A ket kepen az laccik, amikor vizhofokjelado mutatja mennyi fok es az mennyinek laccik a muszerfalon, de ezt pont nem ugyanaz a ket jelado meri, amit ez ECU lat, az a termosztathazban van, ami a muszerfalon mutat az meg a hengerfejben...sok volt belole Bosch-nak: "Hans-Jurgen, szerinted elfer ide vhova meg egy jelado 15DM-ert vajon? Persze, Karl, hogyne fer el, majd irunk ra vmi bemenetet, hogy legyen ertelme is" :rolleyes:

Gyönyörű, ahogy a Bosch számlájára írod, amit a FIAT konstruált. :Đ ;)

#25110 Felhasználó inaktív   Samott 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 27.035
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 12. 19. 17:25

Esik a ho... :)

Samott
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out. | exHWSW - Értünk mindenhez IS @ PH!

#25111 Felhasználó inaktív   G-e-r-i 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.033
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 12. 19. 17:28

Idézet: Samott - Dátum: 2009. dec. 19., szombat - 18:25


"új" 7er 2:00-nál :)
Munkahelyem: Best Machinery.
A munkagépek, recycling és biomassza hasznosítási berendezések és targoncák hazája :)

#25112 Felhasználó inaktív   hobizoli 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 26.698
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 12. 19. 17:29

Idézet: Carmaged - Dátum: 2009. dec. 19., szombat - 17:25

Gyönyörű, ahogy a Bosch számlájára írod, amit a FIAT konstruált. :Đ ;)

Az elektronika ugyanaz Motronic 2.7-s csaladbol szarmazik Bosch bacsitol, ami a Opel Kalimpa Turbo-ba is, azt meg nem hiszem, hogy a Fijjatt tervezte volna nekik bele. Ott is van egy par ez vajon minek kerult bele szenzor. Bar nem tok egyforma ketto, mert a Opel-e gagyibb, elosztos gyujatsu, a Putto-e meg digitalis, u.n DIS-s Wasted-spark rendszeru, ezzel FHP-hez kepest barhova el lehet tolni a gyujtast.


hobizoli

Szerkesztette: hobizoli 2009. 12. 19. 17:37 -kor

Powered by:
intel Core i3-7350K (4.2GHz), Gigabyte GA-Z270M-D3H, Corsair Vengeance 16GB DDR4-3200, Asus Radeon RX580-8GB OC, Samsung 830 120GB SSD, WD Green 0.5TB HDD, Samsung M3 Portable 0.5TB USB, SoundBlaster Tactic THX USB, Enermax MaxPro 700W PSU
intel Pentium G4560 (3.5GHz), Gigabyte GA-B250M-D3H, Corsair Vengeance 8GB DDR4-3000, Asus GT730SL-2GB, Kingston HyperX 120GB SSD, WD Blue 1TB HDD, WD Green 3TB HDD, Asus Xonar DG PCI, Gigabyte 620W PSU
Dell D630, intel Core2Duo T7250 (2GHz), 4GB DDR2-800, Kingston HyperX 120GB SSD
VEMS standalone EFI, www.diyautotune.com

"Jópofa dolog a pörgős szívómotor, de ami üt, az a turbó"

#25113 Felhasználó inaktív   Carmaged 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 37.787
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 12. 19. 17:50

Idézet: hobizoli - Dátum: 2009. dec. 19., szombat - 17:29

Az elektronika ugyanaz Motronic 2.7-s csaladbol szarmazik Bosch bacsitol, ami a Opel Kalimpa Turbo-ba is, azt meg nem hiszem, hogy a Fijjatt tervezte volna nekik bele. Ott is van egy par ez vajon minek kerult bele szenzor. Bar nem tok egyforma ketto, mert a Opel-e gagyibb, elosztos gyujatsu, a Putto-e meg digitalis, u.n DIS-s Wasted-spark rendszeru, ezzel FHP-hez kepest barhova el lehet tolni a gyujtast.


hobizoli

...és csak a Bosch gyárt motorvezérlést? :)

Gondolom, ha a Calibrában a gyújtás tud más lenni, akkor eggyel kevesebb hőmérő is megoldható lett volna.

Szerkesztette: Carmaged 2009. 12. 19. 17:51 -kor


#25114 Felhasználó inaktív   hobizoli 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 26.698
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 12. 19. 18:00

Idézet: Carmaged - Dátum: 2009. dec. 19., szombat - 17:50

...és csak a Bosch gyárt motorvezérlést? :)

Akkoriban csak a Bosch volt az elektronikai beszallito szinte minden digo vashoz, gondolom x evre le voltak szerzodve.
Meg lehet a Marelli nem tudott volna akkora kapacitasban szallitani meg azt annyiert.
Ki van meg? Hitachi van mk2 HGT-ben, de sapka szar az is, hiaba japppan


hobizoli
Powered by:
intel Core i3-7350K (4.2GHz), Gigabyte GA-Z270M-D3H, Corsair Vengeance 16GB DDR4-3200, Asus Radeon RX580-8GB OC, Samsung 830 120GB SSD, WD Green 0.5TB HDD, Samsung M3 Portable 0.5TB USB, SoundBlaster Tactic THX USB, Enermax MaxPro 700W PSU
intel Pentium G4560 (3.5GHz), Gigabyte GA-B250M-D3H, Corsair Vengeance 8GB DDR4-3000, Asus GT730SL-2GB, Kingston HyperX 120GB SSD, WD Blue 1TB HDD, WD Green 3TB HDD, Asus Xonar DG PCI, Gigabyte 620W PSU
Dell D630, intel Core2Duo T7250 (2GHz), 4GB DDR2-800, Kingston HyperX 120GB SSD
VEMS standalone EFI, www.diyautotune.com

"Jópofa dolog a pörgős szívómotor, de ami üt, az a turbó"

#25115 Felhasználó inaktív   Carmaged 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 37.787
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 12. 19. 18:01

Idézet: hobizoli - Dátum: 2009. dec. 19., szombat - 18:00

Akkoriban csak a Bosch volt az elektronikai beszallito szinte minden digo vashoz, gondolom x evre le voltak szerzodve.
Meg lehet a Marelli nem tudott volna akkora kapacitasban szallitani meg azt annyiert.
Ki van meg? Hitachi van mk2 HGT-ben, de sapka szar az is, hiaba japppan


hobizoli

Akkor mégis az autógyár a fillérszeretkező, nem a beszállító. ;)

#25116 Felhasználó inaktív   Jahno 

  • vérképkeretezés occsón
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Stábtag
  • Hozzászólások: 109.369
  • Csatlakozott: 2001. jan. 15.

Elküldve: 2009. 12. 19. 18:01

Idézet: qnadam - Dátum: 2009. dec. 19., szombat - 15:44

megfagyás ügyében: tegnap este fél nyolc körül hagytam a kocsiban egy fél üveg szénsavmentes naturaquát, ma reggel negyed 11 körül teljesen meg volt fagyva :)

Én meg ezt nem értem, hogy mindig tele van ilyenekkel a kocsi, aztán nem sűrűn fagy meg.
Make love not Wor.

#25117 Felhasználó inaktív   Jahno 

  • vérképkeretezés occsón
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Stábtag
  • Hozzászólások: 109.369
  • Csatlakozott: 2001. jan. 15.

Elküldve: 2009. 12. 19. 18:05

Idézet: nke - Dátum: 2009. dec. 19., szombat - 13:56

A Yarisban francia szélvédő van, egy pici kavicsnyomtól ketté is repedt. :down:

Ki gyártja?
Make love not Wor.

#25118 Felhasználó inaktív   hobizoli 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 26.698
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 12. 19. 18:17

Idézet: Carmaged - Dátum: 2009. dec. 19., szombat - 17:50

...és csak a Bosch gyárt motorvezérlést? :)

Gondolom, ha a Calibrában a gyújtás tud más lenni, akkor eggyel kevesebb hőmérő is megoldható lett volna.

Persze csak azt ha elromlik le lehet adni ujra, ha tobb van belole benne, akkor nagyobb az esely ra. Van egy haversrac meg nyaron a mondta mennyiert szallitanak be Porsche-nak pont ijen vizhofokjeladot. Szo szerint EUR fillerekert. Azert ne aggodj amikor Satriani 911-eben megterdelne ez, akkor o maris vastagon EUR-kert fizetne... legalabbis a Porsche-nak. Na meg G-e-r-i Passat-ban is ez a kazal hofokmero... oszinten, mi a 'sznak bele annyi, ha nem azert, hogy majd legyen miert szervizbe hordani jopenzé...? Ugyanaz a tema, mint a szervizben cserelheto izzo... ijen autod van, fizess mindenert neki, ami vele kapcsolatos, nehogymar ki tudd cserelni az utszelen, hiszen az neki nem lové

pl nem vagom miert nem lehetett azt megcsinalni, hogy van egy vizhofokjelado, ugy az viszi az ECU-nak is mi van, meg a juzernak is a muszerfalra. Hat az, hogy igy meg egyet el lehet adni bele.

A Calibraban azert van a prosztobb verzio, mert occsobb, a MAP szenzor is csak 200kPa-s (vs 250kPa PGT, bar ezek egy arban mennek aftermarketben), igy ez meg csak 1bar-g latja mi a helyzet a szivosorban
Egyebkent a GSi F Astra, X20XE motorkoddal, mar szinten DIS-s, Motronic 2.8-s, de az nem tud csigazni, mert kicsi hozza a MAP szenzora. A regebbi C20XE meg gyujtaselosztos Motronc 2.5-s ez meg MAF-s. A 2.7 meg hibrid MAF+MAP... na ez megint olyan, hogy fasznak kell bele MAF is, ha eccer van benne MAP meg IAT is, es innentol kezdeve meg eleg hasznalni az egyetemes gaztorvenyt, hogy megtudjuk mennyi liter levego van a szivosorban



hobizoli
Powered by:
intel Core i3-7350K (4.2GHz), Gigabyte GA-Z270M-D3H, Corsair Vengeance 16GB DDR4-3200, Asus Radeon RX580-8GB OC, Samsung 830 120GB SSD, WD Green 0.5TB HDD, Samsung M3 Portable 0.5TB USB, SoundBlaster Tactic THX USB, Enermax MaxPro 700W PSU
intel Pentium G4560 (3.5GHz), Gigabyte GA-B250M-D3H, Corsair Vengeance 8GB DDR4-3000, Asus GT730SL-2GB, Kingston HyperX 120GB SSD, WD Blue 1TB HDD, WD Green 3TB HDD, Asus Xonar DG PCI, Gigabyte 620W PSU
Dell D630, intel Core2Duo T7250 (2GHz), 4GB DDR2-800, Kingston HyperX 120GB SSD
VEMS standalone EFI, www.diyautotune.com

"Jópofa dolog a pörgős szívómotor, de ami üt, az a turbó"

#25119 Felhasználó inaktív   Pitbull 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 4.656
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 12. 19. 18:36

Idézet: Carmaged - Dátum: 2009. dec. 19., szombat - 19:01

Akkor mégis az autógyár a fillérszeretkező, nem a beszállító. ;)

Ez neked újdonság? pl.: Merga CDI Delphi porlasztócsúccsal.
Hazafi vagyok nem "Demokrata".

#25120 Felhasználó inaktív   keton 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.460
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 12. 19. 18:59

Idézet: G-e-r-i - Dátum: 2009. dec. 19., szombat - 18:28

"új" 7er 2:00-nál :)

Az nem egy hármas? Mármint amelyik simán elmegy a szenvedő példány mellett. Később egy első kerekes járgány is csak zajjá tudja alakítani a motorerőt, megfekszik még hamarabb, mint a BMW. Amúgy vicces, hogy 1:30 felé mekkora fekete pöffenet jön ki a modern dízelből. :D Téli gumi, téli gumi...

Téma megosztása:


  • (17988 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 1254
  • 1255
  • 1256
  • 1257
  • 1258
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

2 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 2 vendég, 0 anonim felhasználó