HWSW Informatikai Kerekasztal: Milyen autót érdemes venni? -30- - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

  • (17988 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 1253
  • 1254
  • 1255
  • 1256
  • 1257
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Milyen autót érdemes venni? -30- és hogyan kell megszerelni? Értékeld a témát: ****- 32 szavazás

#25081 Felhasználó inaktív   EV6 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.700
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 12. 19. 13:11

Idézet: zZsOlTi - Dátum: 2009. dec. 19., szombat - 13:56

Lámpamosó is nagyon haloványan spriccelt :(

Remélem nem szenonod van... sőt ajánlom, hogy ne az legyen :Đ
processzort tervezni gyartani nem kulonosebben nehez, csak tapasztalat es penz kell hozza, a tudas fonn van a neten - vers
Én mágussá, ezzel a köznapi értelemben véve polihisztorrá váltam. - Gyula2222
...a végtelen felénél túl helyezkednek el... - flashdesignor
...jönnek a további tovább konkretizálások egészen addig, h egy egy adott esetben pontosan mik és hogyan vannak. - Gyula2222

#25082 Felhasználó inaktív   nke 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.174
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 12. 19. 13:50

Idézet: RDaneel_hu - Dátum: 2009. dec. 18., péntek - 20:31

Ez jó hír... ha tényleg üzembe áltak a városban a lopós autók, és ugye most már a közterületeseknek van felhatalmazásuk erre, akkor elkezdem felnyomogatni a garázs elé állókat.

Vagy azokat nem viszik el?  :think:

A mi garázsunk előtt is megállnak, csak mire kijönnének elvinni a kocsijukat, addigra elmennek, mert csak a gyerekért jöttek a suliba. Általában 1-2 kerék leengedése megoldja a problémát.
Próbáltam szólni mindenkinek, de falra hányt borsó volt. Most már megtisztelik a garázsunkat, nem állnak elé, a mellettünk levők elé állnak, pedig ők kulturáltan kiírták a kapura, hogy ne álljanak meg előtte. :Đ

#25083 Felhasználó inaktív   nke 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.174
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 12. 19. 13:54

Idézet: Kory - Dátum: 2009. dec. 18., péntek - 22:17

Mondjuk én a BMW adatait fura fenntartással kezelném.

Szerintük a 170 LE-s 320i vegyesben 6,1-et eszik. :) A városi fogyasztása pedig 0,5 literrel kevesebb mint egy 1.4-es 90 LE-s 1210 kg-s Astrának.
A BMW 1445 kg. :)

Teljesen hihető. :)
(Spritmonitor átlag 8,7 liter)

Mindemellé tényszerű, hogy a 320d kevesebbet eszik a 2.0-es Dci Lagunánál, viszont szerintem a Laguna nagyobb, testesebb autó. :think:
2006-tól nézve Spritmonitor szerint a nagyátlag 7,4 és 6,9 a BMW javára.
V6-os dízel egy darab sincs fenn Lagunából.

A régebbi 320D kijött 6 literből, és csúnyán legyorsulta a turbós -benzines- volvónkat, pedig a BMW jóval nehezebb volt.

#25084 Felhasználó inaktív   nke 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.174
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 12. 19. 13:56

Idézet: Rudi - Dátum: 2009. dec. 19., szombat - 0:42

mókásak ezek az adatok béemwééktől :Đ Ilyen paraméterekkel H-nak kéne az orrán lennie, nem propellernek :Đ Városban alig több, mint 7 litert nyalna be a 250 lovas 3 littyós turbós gépezet? :Đ Vegyesben meg 6-ot? :Đ Rönó adatai pöppet közelebb állnak a valósághoz, mint bmw-é.

Plusz lagesz V6 dci ottómata, 330d nem. Kicsit erősebb, nyomatékosabb a 330d, meg kézi váltós is, talán ezért ugrik jobban 100-ra.  Lehet BMW inkább teljesítményre van hangolva, míg a laguna inkább egy erős, kényelmes, túraautó lenne. És pakold bele azokat az extrákat, amik eleve benne vannak a lagunában, de 330d-ben nem, akkor lehet méginkább közelebb kerülne egymáshoz a két autó menetteljesítmény szempontjából, árban meg durván elugrana a bömös.

Az lenne az igazi, ha neked lenne egy 330d-d, nekem V6 dCi, aztán élesben összemérnénk őket :) Addig max csak szájkarate mehet, hogy melyik miért jobb, rosszabb, mint a másik :D

Ha csak ebből a 2 autóból lehetne választani 10 emberből 9 nem a franciát választaná. A Yarisban francia szélvédő van, egy pici kavicsnyomtól ketté is repedt. :down:

#25085 Felhasználó inaktív   Kory 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 25.198
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 12. 19. 13:57

Idézet: nke - Dátum: 2009. dec. 19., szombat - 13:54

A régebbi 320D kijött 6 literből, és csúnyán legyorsulta a turbós -benzines- volvónkat, pedig a BMW jóval nehezebb volt.

Azért írtam hogy az a 20d igen jól sikerült, kevesebbet is eszik mint pl. a Rönó-féle. Nekem nem volt hozzá szerencsém, csak egy "butított" verziójához egy Land Rover Freelander TD4-ben.
http://www.vezess.hu...and_rover/2000/
A cikkel abból a szempontból egyetértek, hogy tényleg nem hangos, fogyasztási és hasonló dolgokat nem tudok.

Szerkesztette: Kory 2009. 12. 19. 14:00 -kor


#25086 Felhasználó inaktív   hobizoli 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 26.698
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 12. 19. 14:11

Idézet: nke - Dátum: 2009. dec. 19., szombat - 13:56

Ha csak ebből a 2 autóból lehetne választani 10 emberből 9 nem a franciát választaná. A Yarisban francia szélvédő van, egy pici kavicsnyomtól ketté is repedt. :down:

Bezzeg az origi jappppan, az kifogja RPG-t is. :omg:
Ezen hujsege kiakadni, volt hogy lattama kovet, ami repult a szelvedo fele es nem hagyott nyomot rajta, egy  masik csak kicsit koppant es kagylo
Munkatarsamnak is volt G Astra-n, hogy tgk mogott egy kopp es semmi, aztan egy szgk mogott menve egy masik kopp es berobbant az egesz


hobizoli
Powered by:
intel Core i3-7350K (4.2GHz), Gigabyte GA-Z270M-D3H, Corsair Vengeance 16GB DDR4-3200, Asus Radeon RX580-8GB OC, Samsung 830 120GB SSD, WD Green 0.5TB HDD, Samsung M3 Portable 0.5TB USB, SoundBlaster Tactic THX USB, Enermax MaxPro 700W PSU
intel Pentium G4560 (3.5GHz), Gigabyte GA-B250M-D3H, Corsair Vengeance 8GB DDR4-3000, Asus GT730SL-2GB, Kingston HyperX 120GB SSD, WD Blue 1TB HDD, WD Green 3TB HDD, Asus Xonar DG PCI, Gigabyte 620W PSU
Dell D630, intel Core2Duo T7250 (2GHz), 4GB DDR2-800, Kingston HyperX 120GB SSD
VEMS standalone EFI, www.diyautotune.com

"Jópofa dolog a pörgős szívómotor, de ami üt, az a turbó"

#25087 Felhasználó inaktív   Goodman 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.246
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2009. 12. 19. 14:33

Kép

#25088 Felhasználó inaktív   Pitbull 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 4.656
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 12. 19. 14:36

Idézet: Kory - Dátum: 2009. dec. 19., szombat - 14:57

Azért írtam hogy az a 20d igen jól sikerült, kevesebbet is eszik mint pl. a Rönó-féle. Nekem nem volt hozzá szerencsém, csak egy "butított" verziójához egy Land Rover Freelander TD4-ben.
http://www.vezess.hu...and_rover/2000/
A cikkel abból a szempontból egyetértek, hogy tényleg nem hangos, fogyasztási és hasonló dolgokat nem tudok.

BMW motor viszont szériában emeli a kalapját ha jobban meghajszolják, mint egy rossz IFA.  :Đ
Hazafi vagyok nem "Demokrata".

#25089 Felhasználó inaktív   Bujdy 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 22.838
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 12. 19. 15:02

Idézet: potyo - Dátum: 2009. dec. 19., szombat - 9:56

Nem mondod, hogy nyáron másmilyen hűtőfolyadékot használsz mint télen?

Dehogy használok, csak eddig nem használtam tömény fagyállót. Most sem, de vettem egy liter Shell koncentrátumot, amit fel kell majd önteni vízzel, 1:1-ben higítva is -37-ig jó. :) Amúgy -25-re mérte a csóka a kúton, úgyhogy még jó vagyok...

#25090 Felhasználó inaktív   Satriani 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 22.863
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 12. 19. 15:34

Idézet: Kory - Dátum: 2009. dec. 19., szombat - 11:29

Nos ez éppenséggel nem így van. :D Esetleg (párjópár) 500-as EURO-ért adnak egy pecsétet. A szabvány persze, ugyanaz.

Tudsz valamit, amit én nem?

#25091 Felhasználó inaktív   qnadam 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 33.070
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 12. 19. 15:44

megfagyás ügyében: tegnap este fél nyolc körül hagytam a kocsiban egy fél üveg szénsavmentes naturaquát, ma reggel negyed 11 körül teljesen meg volt fagyva :)
de fikaszínű ma a horizont, a polipok eszegetik a pici lábam
papírhajó vagyok, most esek szét, az egész mégis bazmeg, de szép - Elefánt

#25092 Felhasználó inaktív   Grillo 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.631
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 12. 19. 15:45

Megfelelő jármű ehhez az időjáráshoz:

Kép
[ Kattints ide a teljes méretű képhez ]
KomposztWC

#25093 Felhasználó inaktív   G-e-r-i 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.033
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 12. 19. 15:50

Idézet: hobizoli - Dátum: 2009. dec. 19., szombat - 10:58

Hat azert nem kaptam eppen rohogogorcsot, amikor belehuppantam a borulesbe beroffentendo a technikat
Csinaltam par kepet a vizhofokrol elsosorban... de mas is laccik

.
.
.

:cool:


hobizoli

Zoli, egy kérdés:
Olaj és vízhőfok hogyan nő egymáshoz viszonyítva (általában, és ilyen kutya hidegben)?

Sajnos sehol nem tudok előcsalni olajhőmérsékletet a vasból, pedig az ugye inkább számít, mint a víz.
Tegnap a víz nagyon nehezen érte el a 90fokot a mutatón (azaz a valós 76+ fokot), és az első pirosnál visszament a mutató 85-re (72).

Azt figyeltem, hogy ebben a kutya hidegben kb 6-7 km után 70-en van a mutató (valós 60), és a másik 6-7km-en megy fel 90-re (76, aztán ingadozik 76-82 között).

Mikor lehet nyugodt szívvel odalépni neki?
(olaj 5w30 full. szint.)

Szerkesztette: G-e-r-i 2009. 12. 19. 15:51 -kor

Munkahelyem: Best Machinery.
A munkagépek, recycling és biomassza hasznosítási berendezések és targoncák hazája :)

#25094 Felhasználó inaktív   Kory 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 25.198
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 12. 19. 16:15

Idézet: Satriani - Dátum: 2009. dec. 19., szombat - 15:34

Tudsz valamit, amit én nem?

GM-et tudok, de annyira nem publikus, igaz annyira lehet nem is titkos.  :confused:

A lényeg, hogy már rég eldöntött a katalógus adat, mikor még csak hot tesztelnek egy komoly padon.
Van rá mindenféle elmélet, a szabványnak megfelelőséget meg valóban megvizsgálják, de már nem úgy mérnek mint 20 éve.

A lényeg, hogy elhiszem hogy a BMW által megadott adatoknak megvan a szabvány-pecsétje, de továbbra sem értem, hogy egy 170 LE-s 1,4 tonnás benzines autó, hogy fogyaszt városban kevesebbet vagy pont ugyanannyit, mint egy 1.4-es Corsa (Astrát azért nem írok, mert annál egyértelműen -0,5 liter).

Szerkesztette: Kory 2009. 12. 19. 16:15 -kor


#25095 Felhasználó inaktív   Kory 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 25.198
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 12. 19. 16:18

Idézet: G-e-r-i - Dátum: 2009. dec. 19., szombat - 15:50

Zoli, egy kérdés:


Mikor lehet nyugodt szívvel odalépni neki?
(olaj 5w30 full. szint.)

Bocs, én is írok, nekem csak A6-al van tapasztalatom, abban még vót (vazsból vót -régebbi, nem a mostani!) olajhőmérséklet mérő (V6 benzin).

Az olaj hőmérséklete erősen vezetés függő, ha tolod neki jobban melegszik, majd visszahűl. Simán lehet, hogy ilyen hidegben 70 foknál sose lesz melegebb az olaj, lájtos vezetésnél főleg.

Egyébként, jóval később melegszik mint a víz, sokáig 60 fok körül tanyázik, nyáron 75 fok körül simán lehet autózni akár 100-110-el is, és néhány 4000-es vagy fölépörgetéssel el lehet 90-92-ig küldeni. Az A6-on azt hiszem van olajhűtő is és úgy emlékszem hogy 110 foknál indul a red.

Magyarán ha 12 km múlva 90 fokos a víz, már nyugodtan tolhatod neki, de először ne huzamosan (10 percig 5000-es fordulat :D), 1-2 nagyobb gyorsítás után az olaj is egyre jobban melegszik.

Szerkesztette: Kory 2009. 12. 19. 16:20 -kor


#25096 Felhasználó inaktív   Carmaged 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 37.787
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 12. 19. 16:27

Vajh a Focusba mekkora macera olajhőmérőt meg -nyomásmérőt hekkelni? ST-ben van gyárilag, turbonyomás meg max. mindig 0 vagy mehet rá más:

Idézet



#25097 Felhasználó inaktív   G-e-r-i 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.033
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 12. 19. 16:32

Idézet: Kory - Dátum: 2009. dec. 19., szombat - 17:18

Bocs, én is írok...

Köszi!

Vajon mi lehet az a hőm. (olajnál és víznél is), aminél már nem árt a nagyobb gáz? 60-70 fok?
Munkahelyem: Best Machinery.
A munkagépek, recycling és biomassza hasznosítási berendezések és targoncák hazája :)

#25098 Felhasználó inaktív   Carmaged 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 37.787
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 12. 19. 16:34

Idézet: G-e-r-i - Dátum: 2009. dec. 19., szombat - 16:32

Köszi!

Vajon mi lehet az a hőm. (olajnál és víznél is), aminél már nem árt a nagyobb gáz? 60-70 fok?

Úgy látszik, nagyon motorfüggő, nekem a benzines Focus (meg pl. WiZARD Astrája is) 100 fok fölött tartja a vízhőmérsékletet.

Én azt mondanám, hogy az a hőmérséklet a jó, ami fölé 10-15 km országút után sem megy. Tehető a lehető legmelegebb, normális haladás mellett elért hőmérséklet.

#25099 Felhasználó inaktív   carcass 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 11.582
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 12. 19. 16:38

Idézet: RDaneel_hu - Dátum: 2009. dec. 19., szombat - 10:57

Ezt meg is nézik az utcán, a Mondeokat nem hinném.  :D

Pedig sehol egy küszöb vagy szárny. :cool:
Ihol a díszes társaság:
Kép
[ Kattints ide a teljes méretű képhez ]

Kép
[ Kattints ide a teljes méretű képhez ]

És két iccakai kép telefonnal, csak a sajátról:
Kép
[ Kattints ide a teljes méretű képhez ]

Kép
[ Kattints ide a teljes méretű képhez ]

Szerkesztette: carcass 2009. 12. 19. 16:43 -kor

Soha ne vitatkozz idiótákkal.Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal.
ÖNTSÜNK TISZTA VIZET A POHÁRBA

Bravo

#25100 Felhasználó inaktív   zZsOlTi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.821
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 12. 19. 16:41

Idézet: G-e-r-i - Dátum: 2009. dec. 19., szombat - 15:50

Sajnos sehol nem tudok előcsalni olajhőmérsékletet a vasból, pedig az ugye inkább számít, mint a víz.

Múltok írtad a climatronic diagnosztikát, most rákerestem és ezt találtam:

• 1.0: Temp as read by sensor in middle fan speed knob.
• 1.4: Light intensity falling on same sensor.
• 4.0: Outside Temp – front bumper
• 4.1: Outside Temp – roof.
• 4.2: Outside Temp – rear bumper (inside temp?)
• 15.0: Oil Temp
• 19.0: Uncorrected Speed (Km/h)
• 19.1: Uncorrected Speed (Mp/h)
• 19.2: Coolant Temp
• 19.3: Tachometer (x100rpm)
• 19.4: Oil Pressure
• 25.0: Voltage

Itt találtam: http://www.golfmkv.c...ead.php?t=11658

Viszont máshol mást írnak a 15.0 csatornára, nem olajhőmérsékletet :think: Ki klle próbálni.
-ZsOlTi-

Téma megosztása:


  • (17988 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 1253
  • 1254
  • 1255
  • 1256
  • 1257
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó