HWSW Informatikai Kerekasztal: Milyen autót érdemes venni? -30- - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

  • (17988 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Milyen autót érdemes venni? -30- és hogyan kell megszerelni? Értékeld a témát: ****- 32 szavazás

#501 Felhasználó inaktív   leslie 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.039
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 04. 09:49

Idézet: Indy - Dátum: 2009. jún. 4., csütörtök - 10:16

Lusták és zabálnak, a dízelek is el vannak maradva a kategóriaátlagtól (VM Motori). Európa bármelyik komoly tömeggyártója előttük jár...

Ja, télleg előny, h ki van hegyezve a dízel moci, ha pár éves korában eladod. Szerelő span is mondogatja, h jól jártunk h asszony 2.0 HDi-je csak 90 paci, mert jobb konstrukció, tartósabb, mint az újabbak. :)
Az nevet utoljára, aki először üt.

#502 Felhasználó inaktív   Rstudi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 15.664
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 04. 09:54

Idézet: cyberde - Dátum: 2009. jún. 4., csütörtök - 9:43

Olyan helyen, ahol az Enzo a slágerautó, a Veyron-ból meg több is áll egy utcában, ott nehéz bármilyen autóval kitűnni.  :D 

De egy Megane RS-el, pláne kár lenne megpróbálni.  :Đ

:Đ De egy Dacia Lógen igazi kuriózum lenne! :idea:

#503 Felhasználó inaktív   Kory 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 25.198
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 04. 09:54

Idézet: leslie - Dátum: 2009. jún. 4., csütörtök - 10:49

Ja, télleg előny, h ki van hegyezve a dízel moci, ha pár éves korában eladod. Szerelő span is mondogatja, h jól jártunk h asszony 2.0 HDi-je csak 90 paci, mert jobb konstrukció, tartósabb, mint az újabbak. :)

Ja, ismerősöm 6 év körüli Xsara Picassoban beszopta vele, megchippeltette 90 ezer km-nél ezt a 2.0 HDI-t 110 v. 120 LE-re, aztán azóta háromszor állt meg alatta a gép, meg tréler, stb. :D

#504 Felhasználó inaktív   EV6 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.700
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 04. 09:55

Idézet: blueboi69 - Dátum: 2009. jún. 3., szerda - 17:40

Mert semmi kiemelkedőt nem találtam egyikben se. Se lóerő,se futómű

Egy m3-al is lehet tapadva menni és cikázni, ha meg valaki úgyérzi akkor lehet driftelni is. Namost ha ennél többet tud bármelyik RS akkor le a kalappal,addig valahogy nem tudom komolyan venni, sajnálom ha ezzel megbántalak.

Na, hogy én is meséljek valamit.

bluboi, te mint bimmeres biztos hallottál már Hernádi Lászlóról. Ha jól tévedek M5-el versenyez, vagy versenyzett. Mint eredetileg tatabányai csóka, évekkel ezelőtt kijárt a Tatabányán minden augusztusban megrendezett kamionos találkozóra, úgymond "bemutatót" tartani. Itt rendszeres program volt a gyorsulás (400 m emelkedőnek fel) és a szlalom.

Gyorsuláson is ment, persze csak mint bemutató, a győztes ellen. A DJ már előre oltogatta a közönséget, hogy most HL megmutatja majd, hogyan is kell ezt csinálni, stb. Hát a turbosított Lada 1500 olyan csúnyán elpicsázta, hogy szinte fájt végignézni, pedig a BMW sem széria, hanem egy kipakolt slickgumis versenyautó, oszt kapott a végére vagy 100 métert...

Szlalomon még ennél is durvább volt, ott még én is jobb időt mentem pár másodperccel, a győztes valami külsőre bontószökevény 205GTI lett, annak az idejét megközelíteni sem tudta. Rossz volt nézni, ahogy szenved a bólyák között, volt hogy tolatott, aztán próbálta keresztbe tenni, nem sikerült igazán, pedig biztos az is BMW power volt mit Sperr. :)

Akkor erre most mit lehet mondani? Hogy a bömmösben se motor, se futómű? Vagy hogy se egyenesen se görbén nem tud menni? Mondjuk keresztbe biztos jó... :Đ
processzort tervezni gyartani nem kulonosebben nehez, csak tapasztalat es penz kell hozza, a tudas fonn van a neten - vers
Én mágussá, ezzel a köznapi értelemben véve polihisztorrá váltam. - Gyula2222
...a végtelen felénél túl helyezkednek el... - flashdesignor
...jönnek a további tovább konkretizálások egészen addig, h egy egy adott esetben pontosan mik és hogyan vannak. - Gyula2222

#505 Felhasználó inaktív   Boba 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 24.741
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 04. 09:57

Ez a chevy cruze nekem hatarozottan tetszik. Manualis valtoval az 1.8as motor igencsak bevallalhato.
Ő lesz az adott idő alatt a legtöbb japán kutya!

#506 Felhasználó inaktív   Indy 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.213
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 04. 10:02

Idézet: Kory - Dátum: 2009. jún. 4., csütörtök - 10:45

Dehogynem, ha valakinek lett volna 1.7-es dízel Civicje (7. gen), ha már régebbi autók is voltak ott, sőt 2.0-es TD Accord és Civic is volt régen.  :)

Régen. ;)
"All the way up to six if I have to... Maybe even faster than you."

#507 Felhasználó inaktív   Indy 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.213
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 04. 10:04

Idézet: Kory - Dátum: 2009. jún. 4., csütörtök - 10:54

Ja, ismerősöm 6 év körüli Xsara Picassoban beszopta vele, megchippeltette 90 ezer km-nél ezt a 2.0 HDI-t 110 v. 120 LE-re, aztán azóta háromszor állt meg alatta a gép, meg tréler, stb. :D

Ismerek egy olyan MCV-t, amiben a 86 lovas dízel van megcsippelve 110-re, eddig 50k-t toltak bele hiba nélkül.  :think:
"All the way up to six if I have to... Maybe even faster than you."

#508 Felhasználó inaktív   leslie 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.039
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 04. 10:05

Idézet: Kory - Dátum: 2009. jún. 4., csütörtök - 10:54

Ja, ismerősöm 6 év körüli Xsara Picassoban beszopta vele, megchippeltette 90 ezer km-nél ezt a 2.0 HDI-t 110 v. 120 LE-re, aztán azóta háromszor állt meg alatta a gép, meg tréler, stb. :D

Valamit valamiért. :)
Az nevet utoljára, aki először üt.

#509 Felhasználó inaktív   cyberde 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 9.330
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2009. 06. 04. 10:16

Idézet: EV6 - Dátum: 2009. jún. 4., csütörtök - 10:55

...
Akkor erre most mit lehet mondani?
...

Hogy nincs univerzális autó, amelyik minden felhasználási területen kompromisszumok nélkül, hibátlanul teljesít.


Én fiatalkoromban, Mini Morrisokkal beneveztem egy-két szlalomversenyre. Ha nem a tulajok tudta nélkül indultam volna,  :omg: talán jobban odamertem volna tenni őket, esetleg ha ügyesebb lennék, akkor valszeg tíz futamból nem csak ötöt nyertem volna, hanem tízet. :cool:

Szlalomban, a mai napig esélyesként állnék ki akármilyen vfts lada, bmw m5, megane rs, vagy bármi más ellen egy széria!!! mini morrissal. Ez persze nem jelenti azt, hogy a mini a világ legjobb autója és pont, az indultak még kategóriában lenne gyorsulásban, rallyban, vagy az f1-ben.  :)

#510 Felhasználó inaktív   zZsOlTi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.821
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 04. 10:18

Idézet: Boba - Dátum: 2009. jún. 4., csütörtök - 9:57

Ez a chevy cruze nekem hatarozottan tetszik. Manualis valtoval az 1.8as motor igencsak bevallalhato.

Nekem is nagyon bejön, akár az 1.6-os motorral is elfogadnám.

A chevrolet.hu-n miért nincs fent egy nyamvadt ár/felszereltség lista?
A pdf brossúrát is csak regisztráció után lehet letölteni...

Szerkesztette: zZsOlTi 2009. 06. 04. 10:24 -kor

-ZsOlTi-

#511 Felhasználó inaktív   Indy 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.213
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 04. 10:24

Idézet: zZsOlTi - Dátum: 2009. jún. 4., csütörtök - 11:18

A pdf brossúrát is csak regisztráció után lehet letölteni...

He?  :omg:  :o  :Đ
"All the way up to six if I have to... Maybe even faster than you."

#512 Felhasználó inaktív   Kory 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 25.198
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 04. 10:46

Idézet: Indy - Dátum: 2009. jún. 4., csütörtök - 11:02

Régen. ;)

Volt abban a listában mindenféle korú Honda, azért mondtam.

#513 Felhasználó inaktív   Rudi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 9.865
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 04. 10:56

Idézet: blueboi69 - Dátum: 2009. jún. 4., csütörtök - 9:11

Elpicsázza??? Most ugye viccelsz? Egy pályára épített turbós, könnyebb gépről van szó ami éppenhogy többet megy egy széria szívó autónál amit utcára terveztek,ami ráadásul kb 5 évvel korábbi fejlesztés.
Ez neked az elpicsázás? Ráadásul a megane nem a legkisebb rönyő, az m3 meg igen. Szal igazság szerint vmi 2000-2003as szívó klióval kéne összemérni, ami legalább olyan nehéz mint a bömbi.
Akkor lenne elpicsázás. Így viszont a sokkal nagyobb böszme m5 is otthagyja a megane-t.

Széria M3, M5 vs turbós 12xx kilós nyüzüge noname autó. Azt azért ne felejtsd el, hogy M3, M5 350-500 lovas "aprócska" szívók, meg gondolom az M futómű is csak egy szlogen és semmi nincs mögötte, különben bitre megegyezik a 320d meg 520d futóművével. Ezek végülis csak M optikás alap 3-as meg 5-ös BMW-k és semmilyen technikai változtatás nincs mögöttük? :omg:

E36 M3 5.4 alatt van százon 1460 kiló 285 lovával, E46 M3 4.5s alatt van százon 343 lovával, miközben 1550 kilós, R26.R 6s alatt futja a 100-as sprintet. Gyorsulásban, kg/Le-ben és nyomatékban is jobbak az M3-ak és ezekután is elpicsázza az RS őket :Đ

1-es BMW-ről esetleg hallottál már? 3-as bömbi alsóközép autó, ahogy a megane is.

No télleg kezd uncsi lenne ez a ki a jobb téma. Inkább a leendő csigádról beszélgessünk :)

#514 Felhasználó inaktív   Daedalus 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.583
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 04. 11:38

Idézet: Rudi - Dátum: 2009. jún. 4., csütörtök - 10:56

Széria M3, M5 vs turbós 12xx kilós nyüzüge noname autó. Azt azért ne felejtsd el, hogy M3, M5 350-500 lovas "aprócska" szívók, meg gondolom az M futómű is csak egy szlogen és semmi nincs mögötte, különben bitre megegyezik a 320d meg 520d futóművével. Ezek végülis csak M optikás alap 3-as meg 5-ös BMW-k és semmilyen technikai változtatás nincs mögöttük? :omg:

E36 M3 5.4 alatt van százon 1460 kiló 285 lovával, E46 M3 4.5s alatt van százon 343 lovával, miközben 1550 kilós, R26.R 6s alatt futja a 100-as sprintet. Gyorsulásban, kg/Le-ben és nyomatékban is jobbak az M3-ak és ezekután is elpicsázza az RS őket :Đ

1-es BMW-ről esetleg hallottál már? 3-as bömbi alsóközép autó, ahogy a megane is.

No télleg kezd uncsi lenne ez a ki a jobb téma. Inkább a leendő csigádról beszélgessünk :)

Egyetértek veled, de a 3as az középkategória, mint a laguna. Az 1es alsóközép, mint a megane
Az meg alap, hogy pályán a kanyarsebesség a döntő, gondolom az rs megane mérföldekkel jobb, hogy egy nagyméretű pályán veri az erősebb m3-at.
De végülis mit várunk, hátsókerekes versenyautók általában középmotorosak, tömegeloszlás szempontjából erősen farnehezek. Ott meg még aerodinamikai ballanszal is lehet játszani. A bimmerném már recskáznak ha az 50-50%-ot elérik, pedig az kurvára nem optimális hátsókerekes járgányhoz, max gyök kettővel, kigyorsításnál vagy bármilyen tempósabb kanyarban máris szar. Plusz aeroja sincs. Evvan.

Szerkesztette: Daedalus 2009. 06. 04. 11:44 -kor

Daedalus is the Internet

#515 Felhasználó inaktív   Bujdy 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 22.838
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 04. 11:46

Na, végre leadtam szerelőhöz a kocsit, lehet tippelni, elvileg holnap készül el.
- bal oldali féltengely szimmering csere, gondolom váltó olaj cserével is,
- önindító javítás, a kalapácsolási szükséglet megszüntetésére.

A tippelés kockázatát az adja, hogy lehet kiderülnek más hibák is! ;)

Szóval saccok? ;)

#516 Felhasználó inaktív   Goodman 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.246
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 04. 11:47

erre a kettőre 30-40 között, bár nem tudom milyen szervízbe vitted :)

#517 Felhasználó inaktív   Rudi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 9.865
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 04. 11:50

Idézet: Daedalus - Dátum: 2009. jún. 4., csütörtök - 12:38

Egyetértek veled, de a 3as az középkategória, mint a laguna. Az 1es alsóközép, mint a megane

És az 5-ös az mi? És a 7-es?

Clio - 1-es bimmer, Megane - 3-as (megane limuzin még lehet nagyobb is, mint a 3-as limuzin), Laguna - 5-ös.

#518 Felhasználó inaktív   Kory 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 25.198
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 04. 11:50

Idézet: Bujdy - Dátum: 2009. jún. 4., csütörtök - 12:46

Na, végre leadtam szerelőhöz a kocsit, lehet tippelni, elvileg holnap készül el.
- bal oldali féltengely szimmering csere, gondolom váltó olaj cserével is,
- önindító javítás, a kalapácsolási szükséglet megszüntetésére.

A tippelés kockázatát az adja, hogy lehet kiderülnek más hibák is! ;)

Szóval saccok? ;)

Hát ha így adtad le hogy "gondolom ezt is azt is" ne számíts jóra. :D

De önindító javításba bármi belefér 5 ezer ft-tól 30e-ig.

25 ezer Ft a tipp maszeknál.

#519 Felhasználó inaktív   Indy 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.213
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 04. 11:53

Idézet: Bujdy - Dátum: 2009. jún. 4., csütörtök - 12:46


Szóval saccok? ;)

20k a kettőre!
"All the way up to six if I have to... Maybe even faster than you."

#520 Felhasználó inaktív   Kory 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 25.198
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 04. 11:53

Idézet: Rudi - Dátum: 2009. jún. 4., csütörtök - 12:50

És az 5-ös az mi? És a 7-es?

Clio - 1-es bimmer, Megane - 3-as (megane limuzin még lehet nagyobb is, mint a 3-as limuzin), Laguna - 5-ös.

Ebben igaza van, az 5-ös az felsőkategória, 7-es luxus.

Egyébként a Megane Limo kisebb mint a 3-as BMW limo. :) Hosszra is.

Az 1-es BMW pedig abszolúte nem a Clio kategóriája, 24 centivel hosszabb az 1-es mint egy új Clio. Az 1-es az bizony alsó-közép vastagon. :) Egy nem túl nagy alsó közép. :)

Szerkesztette: Kory 2009. 06. 04. 11:55 -kor


Téma megosztása:


  • (17988 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó