HWSW Informatikai Kerekasztal: Milyen autót érdemes venni? -30- - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

  • (17988 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Milyen autót érdemes venni? -30- és hogyan kell megszerelni? Értékeld a témát: ****- 32 szavazás

#521 Felhasználó inaktív   Daedalus 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.583
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 04. 11:57

Idézet: Rudi - Dátum: 2009. jún. 4., csütörtök - 11:50

És az 5-ös az mi? És a 7-es?

Clio - 1-es bimmer, Megane - 3-as (megane limuzin még lehet nagyobb is, mint a 3-as limuzin), Laguna - 5-ös.

Nem, de Kory már helyesen válaszolt helyettem.
Daedalus is the Internet

#522 Felhasználó inaktív   fram 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 22.034
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 04. 11:58

http://karvolt.blog....etseg_gyermeke/
Ciciman is on borda

#523 Felhasználó inaktív   blueboi69 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 51.483
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 04. 12:01

Idézet: EV6 - Dátum: 2009. jún. 4., csütörtök - 9:55

Na, hogy én is meséljek valamit.

bluboi, te mint bimmeres biztos hallottál már Hernádi Lászlóról. Ha jól tévedek M5-el versenyez, vagy versenyzett. Mint eredetileg tatabányai csóka, évekkel ezelőtt kijárt a Tatabányán minden augusztusban megrendezett kamionos találkozóra, úgymond "bemutatót" tartani. Itt rendszeres program volt a gyorsulás (400 m emelkedőnek fel) és a szlalom.

Gyorsuláson is ment, persze csak mint bemutató, a győztes ellen. A DJ már előre oltogatta a közönséget, hogy most HL megmutatja majd, hogyan is kell ezt csinálni, stb. Hát a turbosított Lada 1500 olyan csúnyán elpicsázta, hogy szinte fájt végignézni, pedig a BMW sem széria, hanem egy kipakolt slickgumis versenyautó, oszt kapott a végére vagy 100 métert...

Szlalomon még ennél is durvább volt, ott még én is jobb időt mentem pár másodperccel, a győztes valami külsőre bontószökevény 205GTI lett, annak az idejét megközelíteni sem tudta. Rossz volt nézni, ahogy szenved a bólyák között, volt hogy tolatott, aztán próbálta keresztbe tenni, nem sikerült igazán, pedig biztos az is BMW power volt mit Sperr. :)

Akkor erre most mit lehet mondani? Hogy a bömmösben se motor, se futómű? Vagy hogy se egyenesen se görbén nem tud menni? Mondjuk keresztbe biztos jó... :Đ

Hernádi Laci oldaláról:

2000
OB 3. hely (Honda Civic 1.6)
OB 3. hely (BMW M3)
2001
Közép Európai Bajnok (BMW)
2002
Közép Európai Bajnok (BMW)
FIA Challange East 3. helyezés
FIA Challange West 3. helyezés
Berg Cup Gr. A 1. hely
2003
Közép Európai Bajnok (BMW)
FIA Challange 3. helyezés
Berg Cup Gr. A 1. hely
EB 8. helyezés
2004
Közép Európai Bajnok (BMW)
FIA Challange 4. helyezés
Berg Cup Gr. A 1. hely
OB 3. helyezés
EB 17. hely
2005


FIA Hill Climb Challenge győztes (először)
Ötödik alkalommal FIA Zona bajnok hegyen
Először FIA Zona bajnok pályán
N csoportban magyar bajnok
2006


Megvédte az FIA Hill Climb Challenge bajnoki címet
Hatodszor lett FIA Zona győztes hegyen
2006-ban pályán  szlovén bajnok
Pályán FIA Zona bajnok
2007


FIA Hill Climb Challenge
Hetedszer is a FIA Zona győztes hegyen
Horvát Bajnok



Szerintem nem lehet olyan szar az az autó!
Szlalomban, meg jóhogy egy kis méregzsák nyer, mivel kicsi a fordulóköre, kicsi a súlya, és jól tud gyorsulni! Az meg hogy ő tolatott,meg nem jött neki össze a driftelgetés azt kétlem...

A turbós lada ellen meg kiállt volna a chippelt 1.9tdi kispolszki, vagy a 3.5literes bmw motoros kispolszki akkor meg az halt volna meg, el lehet menni itt a végletekig is,attól még fos autó marad.

Azért az megnézném, hogy mikor tapsol úgy a közönség egy 205gti-nek szlalomon mint egy mókázó bmw-nek vagy ladának, mégha nem is lesz első.  ;)
Oszt marhajó ám hazamenni a kupával, ha senki se emlékszik rád, de a fél parkolót füstbe borító aztakurvadeközelcsúszottabólyához lada-bmw meg a köztudatba marad, mint ahogy Kőváryék is.
BMWパワー
Kicsit nemfigyelek oda má' keresztbemegyek.
You laugh at me cos I'm different, I laugh at you coz you are the same
Kép
"Blubesz a szerelőmegoldóember és a törzsvendég. Grillnek kereke és motorházteteje van, innentől ért hozzá" by Jahno
"Ő is sok kilométerre sörözik. Meg valami luvnya hasáról szíjja a kokaint" by Jahno

#524 Felhasználó inaktív   blueboi69 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 51.483
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 04. 12:08

Idézet: Rudi - Dátum: 2009. jún. 4., csütörtök - 10:56

Széria M3, M5 vs turbós 12xx kilós nyüzüge noname autó. Azt azért ne felejtsd el, hogy M3, M5 350-500 lovas "aprócska" szívók, meg gondolom az M futómű is csak egy szlogen és semmi nincs mögötte, különben bitre megegyezik a 320d meg 520d futóművével. Ezek végülis csak M optikás alap 3-as meg 5-ös BMW-k és semmilyen technikai változtatás nincs mögöttük? :omg:

E36 M3 5.4 alatt van százon 1460 kiló 285 lovával, E46 M3 4.5s alatt van százon 343 lovával, miközben 1550 kilós, R26.R 6s alatt futja a 100-as sprintet. Gyorsulásban, kg/Le-ben és nyomatékban is jobbak az M3-ak és ezekután is elpicsázza az RS őket :Đ

1-es BMW-ről esetleg hallottál már? 3-as bömbi alsóközép autó, ahogy a megane is.

No télleg kezd uncsi lenne ez a ki a jobb téma. Inkább a leendő csigádról beszélgessünk :)

Nem egyezik meg a sima 3 vagy 5 az M szériával szinte semmiben. Mostmár max a kaszni egyezik. De attól még széria autó, mert bemész a szalonba és kérsz egyet, akkor kapsz. Tehát utcai szária autó, mégha sport változat, akkoris!

1esről hallottam, de abból nincs M-es.


Jolvan hagyjuk, nekem nyóc. Megtudtam pár dolgot erről az RS-ről azt kész, ennyi a tanulság. De továbbra sem tudtál meggyőzni  :Đ

Csigáról meg már írtam, pár napja, hogy valszeg bukik a dolog egy ideig.
Motorcsere lesz, az a legtisztább legegyszerűbb és a legolcsóbb és valszeg meg lehet csinálni legálisra is! Tehát se rendőr se kpm se senki nem fog beszólni, ami nem hátrány, nyugodtabb lennék.

Viszont a leendő gépezet az egy 1.8iS motor lenne, ami 140paci, DOHC. 4henger. Sztem ez az optimális megoldás, mert nem fog sokat zabálni, legalizálható, valamint ezzel már szinte bárhol keresztbetudok menni szárazon is. Lenne kb +40% teljesitménynövekedés és a mostani 140Nm helyett 175 lenne.
BMWパワー
Kicsit nemfigyelek oda má' keresztbemegyek.
You laugh at me cos I'm different, I laugh at you coz you are the same
Kép
"Blubesz a szerelőmegoldóember és a törzsvendég. Grillnek kereke és motorházteteje van, innentől ért hozzá" by Jahno
"Ő is sok kilométerre sörözik. Meg valami luvnya hasáról szíjja a kokaint" by Jahno

#525 Felhasználó inaktív   Rudi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 9.865
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 04. 12:08

Idézet: Kory - Dátum: 2009. jún. 4., csütörtök - 12:53

Ebben igaza van, az 5-ös az felsőkategória, 7-es luxus.

Egyébként a Megane Limo kisebb mint a 3-as BMW limo. :) Hosszra is.

Az 1-es BMW pedig abszolúte nem a Clio kategóriája, 24 centivel hosszabb az 1-es mint egy új Clio. Az 1-es az bizony alsó-közép vastagon. :) Egy nem túl nagy alsó közép. :)

Megane limo: 4498cm, E90 3-as: 4526. Laguna: 4695, 5-ös: 4840. Laguna félúton van a kettő között, de közelebb az 5-öshoz.

Clio az lehet kisebb, mint az 1-es, de a Clio grandtour már nem :Đ

#526 Felhasználó inaktív   blueboi69 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 51.483
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 04. 12:16

Idézet: fram - Dátum: 2009. jún. 4., csütörtök - 11:58


Hát ez télleg kárvolt.. spoiler off, gagyi toromyerevitő off, takaritás on.
amúgy az egy kései e36 1.8iS motor, abba 10Nm-el több a nyomaték, meg 1.9-es.
BMWパワー
Kicsit nemfigyelek oda má' keresztbemegyek.
You laugh at me cos I'm different, I laugh at you coz you are the same
Kép
"Blubesz a szerelőmegoldóember és a törzsvendég. Grillnek kereke és motorházteteje van, innentől ért hozzá" by Jahno
"Ő is sok kilométerre sörözik. Meg valami luvnya hasáról szíjja a kokaint" by Jahno

#527 Felhasználó inaktív   Rudi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 9.865
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 04. 12:16

Idézet: blueboi69 - Dátum: 2009. jún. 4., csütörtök - 13:08

De továbbra sem tudtál meggyőzni  :Đ


Viszont a leendő gépezet az egy 1.8iS motor lenne, ami 140paci, DOHC. 4henger. Sztem ez az optimális megoldás, mert nem fog sokat zabálni, legalizálható, valamint ezzel már szinte bárhol keresztbetudok menni szárazon is. Lenne kb +40% teljesitménynövekedés és a mostani 140Nm helyett 175 lenne.

Ezt valahol sejtettük :Đ

Az a moci már szépen fogja vinni azt a kasztnit.

Ez a gép nagyon tetszik, nagyon rendben van, egy ilyen 2 lityist vágjál bele a tiédbe is, akkor aztán végképp karcolhatsz bármilyen viszonyok között :)

http://www.hasznalta..._bmw_320si_2006

#528 Felhasználó inaktív   Rudi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 9.865
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 04. 12:20

Közben rönóék kiegészítették az új Megane árlistát az új 2.0 dCi mocival (160 ló, 380Nm). +300k az 1.9-hez képest, és +1M az 1.4 Turbóhoz képest. 5.4M-től indul. Qrvasok...

#529 Felhasználó inaktív   Indy 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.213
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 04. 12:23

Idézet: Rudi - Dátum: 2009. jún. 4., csütörtök - 13:20

Közben rönóék kiegészítették az új Megane árlistát az új 2.0 dCi mocival (160 ló, 380Nm). +300k az 1.9-hez képest, és +1M az 1.4 Turbóhoz képest. 5.4M-től indul. Qrvasok...

Sok. Majd az 1.6 TCE lesz az igazi, az is 160 lovas lesz.  :cool:
"All the way up to six if I have to... Maybe even faster than you."

#530 Felhasználó inaktív   blueboi69 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 51.483
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 04. 12:25

Idézet: Rudi - Dátum: 2009. jún. 4., csütörtök - 12:16

Ezt valahol sejtettük :Đ

Az a moci már szépen fogja vinni azt a kasztnit.

Ez a gép nagyon tetszik, nagyon rendben van, egy ilyen 2 lityist vágjál bele a tiédbe is, akkor aztán végképp karcolhatsz bármilyen viszonyok között :)

http://www.hasznalta..._bmw_320si_2006

Mármint annak a motorját amit linkeltél? Ez baszottnagy ritkaság, előbb találsz m3-ast  :Đ Tudnék amúgy eladó m3-as motort is amit anno e30 m3-ba raktak, 520ezer lenne.... Szted? :Đ
Régi 2lityis meg olyan 100-120ig kb egyenlően megy a sima 1.8-al! Csak többet eszik, viszont szebb a hangja. Mindenképp marad ez amit kinéztem, már csak pénz kéne hozzá  :Đ

Sztem ilyen 1.1tonnához elég az a 140 paci. Esetleg rendelek hozzá vmi chipet, vagy vmi jobb leömlőt ami hoz rajta oszt gyóccer, van egy erős gyári motorom, ami a világból kivisz. Ráadásul az láncos, és ha minden igaz nincs benne hidrotőke se szal gyakorlatilag ha nem füstöl akkor nem lesz vele gond. Dehát mindneképpen olyat nézek amit be lehet röffenteni és lehet kompressziót mérni.
Legrosszabb esetbe belerakok egy tengelyt azt akkor már húzni fog 8ezerig.  :)
BMWパワー
Kicsit nemfigyelek oda má' keresztbemegyek.
You laugh at me cos I'm different, I laugh at you coz you are the same
Kép
"Blubesz a szerelőmegoldóember és a törzsvendég. Grillnek kereke és motorházteteje van, innentől ért hozzá" by Jahno
"Ő is sok kilométerre sörözik. Meg valami luvnya hasáról szíjja a kokaint" by Jahno

#531 Felhasználó inaktív   Samott 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 27.035
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 04. 12:29

Idézet: Rudi - Dátum: 2009. jún. 4., csütörtök - 12:50

Clio - 1-es bimmer

Ugye csak viccelsz?
                       
          BMW          Clio      Megane
Hosszúság    4227 mm      3986 mm      4295 mm
Szélesség    1751 mm  1707 mm  1808 mm
Magasság  1430 mm  1493 mm  1471 mm
Tengelytáv 2660 mm  2575 mm  2640 mm


Samott
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out. | exHWSW - Értünk mindenhez IS @ PH!

#532 Felhasználó inaktív   fram 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 22.034
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 04. 12:32

ennek alapján megán ~= 1es

jajjaj, de nem akarok belefolyni, nekem tökmindegy :fear:  :Đ

Szerkesztette: fram 2009. 06. 04. 12:35 -kor

Ciciman is on borda

#533 Felhasználó inaktív   Samott 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 27.035
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 04. 12:37

Idézet: fram - Dátum: 2009. jún. 4., csütörtök - 13:32

ennek alapján megán ~= 1es

Hat persze, mi mas lehetne... a clio olyan vicc, mintha azt akarnank bemagyarazni, hogy a Laguna a BMW 5-os kategoriajaban versenyez. :)

Samott
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out. | exHWSW - Értünk mindenhez IS @ PH!

#534 Felhasználó inaktív   EV6 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.700
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 04. 12:39

Idézet: blueboi69 - Dátum: 2009. jún. 4., csütörtök - 13:01

Szerintem nem lehet olyan szar az az autó!
Szlalomban, meg jóhogy egy kis méregzsák nyer, mivel kicsi a fordulóköre, kicsi a súlya, és jól tud gyorsulni! Az meg hogy ő tolatott,meg nem jött neki össze a driftelgetés azt kétlem...

A turbós lada ellen meg kiállt volna a chippelt 1.9tdi kispolszki, vagy a 3.5literes bmw motoros kispolszki akkor meg az halt volna meg, el lehet menni itt a végletekig is,attól még fos autó marad.

Azért az megnézném, hogy mikor tapsol úgy a közönség egy 205gti-nek szlalomon mint egy mókázó bmw-nek vagy ladának, mégha nem is lesz első.  ;)
Oszt marhajó ám hazamenni a kupával, ha senki se emlékszik rád, de a fél parkolót füstbe borító aztakurvadeközelcsúszottabólyához lada-bmw meg a köztudatba marad, mint ahogy Kőváryék is.

Nézd, nem mondtam, hogy szar vagy nem szar, leírtam a tényeket. A tolatást meg a driftbénázást 20 méterről saját szememmel láttam, nem mesélték, szal...

Azt meg nem hiszem, hogy egy tubos Ladát, ami nem mellesleg lenyom egy BMW versenyautót (előtte egy Saab 95 Aerot, meg pár hasonlót) olyan nagyon elfelejtenének, már ha ez szempont.

Az a baj, hogy valószínűleg túlfejlett az exhibicionizmusod, ezért ítélsz meg úgy autókat, hogy mennyire nézik meg, mennyire agresszív és végülis a driftnek sincs sok más értelme, valószínűleg ezért is rajongsz érte ennyire. Mindezt nem bántásból, szerintem idővel kinövöd. :up:  ;)
processzort tervezni gyartani nem kulonosebben nehez, csak tapasztalat es penz kell hozza, a tudas fonn van a neten - vers
Én mágussá, ezzel a köznapi értelemben véve polihisztorrá váltam. - Gyula2222
...a végtelen felénél túl helyezkednek el... - flashdesignor
...jönnek a további tovább konkretizálások egészen addig, h egy egy adott esetben pontosan mik és hogyan vannak. - Gyula2222

#535 Felhasználó inaktív   Rudi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 9.865
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 04. 12:50

Idézet: Samott - Dátum: 2009. jún. 4., csütörtök - 13:29

Ugye csak viccelsz?
                       
             BMW          Clio         Megane
Hosszúság    4227 mm      3986 mm      4295 mm
Szélesség    1751 mm      1707 mm      1808 mm
Magasság     1430 mm      1493 mm      1471 mm
Tengelytáv   2660 mm      2575 mm      2640 mm


Samott

"Megane limo: 4498cm, E90 3-as: 4526. Laguna: 4695, 5-ös: 4840. Laguna félúton van a kettő között, de közelebb az 5-öshoz."

Nagyjából igazad van, azt hittem az 1-es kisebb. De a Clio GT mérete az tényleg az 1-essel és az 5 ajtós megánéval vetekszik: 4228cm.

Épp az új Megane GT miatt lehet meg is szűnik majd a Laguna 2-3 éven belül, mert kb ugyanakkorák, így felesleges az egyik.

Szerkesztette: Rudi 2009. 06. 04. 12:52 -kor


#536 Felhasználó inaktív   fram 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 22.034
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 04. 12:56

Idézet: EV6 - Dátum: 2009. jún. 4., csütörtök - 13:39

Az a baj, hogy valószínűleg túlfejlett az exhibicionizmusod, ezért ítélsz meg úgy autókat, hogy mennyire nézik meg, mennyire agresszív és végülis a driftnek sincs sok más értelme, valószínűleg ezért is rajongsz érte ennyire. Mindezt nem bántásból, szerintem idővel kinövöd. :up:  ;)

továbbá hajlamos elsiklani olyan negatívumok felett, mintpölö a fekvőrendőr, villamossín, ahol bénázik, mint disznó a jégen

valamit valamiért

nekem nódrift (közúton pláne), de hozzá képest átgázolok ezeken probléma nélkül, mikor a duplahullám belenget, odaverés helyett még fílinges is  (pláne 60 fölött  :D )
Ciciman is on borda

#537 Felhasználó inaktív   Samott 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 27.035
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 04. 12:57

Idézet: Rudi - Dátum: 2009. jún. 4., csütörtök - 13:50

Nagyjából igazad van, azt hittem az 1-es kisebb. De a Clio GT mérete az tényleg az 1-essel és az 5 ajtós megánéval vetekszik: 4228cm.

Na de egy kombit talan ne hasonlitsunk egy csapottsegguhoz... van mindkettobol 5 ajtos, azokat kell osszevetni. Es igazabol nem is a hossz a lenyeg (lokosok formaja, merete bekavarhat) hanem a tengelytav.

Samott
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out. | exHWSW - Értünk mindenhez IS @ PH!

#538 Felhasználó inaktív   fram 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 22.034
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 04. 13:04

Idézet: Rudi - Dátum: 2009. jún. 4., csütörtök - 13:50

Nagyjából igazad van, azt hittem az 1-es kisebb.

egy ilyet találtam http://www.bmw.de/de/de/newvehicles/_share...P_catalogue.pdf
Ciciman is on borda

#539 Felhasználó inaktív   Gyenes 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 278
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 04. 13:17

Idézet: blueboi69 - Dátum: 2009. jún. 4., csütörtök - 12:08

1esről hallottam, de abból nincs M-es.

A régi jó kis M1... :) autóskártya rulez.

Nézegettem E30-akat is, mert azok is tetszenek (tudom, ezt már pláne senki nem fogja megérteni, csak blueboi :) ), ez pl. tetszik, de ez most egy autó vagy kettő?
E30 1
E30 2

szerk.: kettő, már látom, csak a belső kép ugyanolyan :)

Szerkesztette: Gyenes 2009. 06. 04. 13:20 -kor


#540 Felhasználó inaktív   fram 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 22.034
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 04. 13:21

Idézet: Gyenes - Dátum: 2009. jún. 4., csütörtök - 14:17

ez pl. tetszik, de ez most egy autó vagy kettő?

olyanra legózzák össze, amilyenre kéred  :D
Ciciman is on borda

Téma megosztása:


  • (17988 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó