HWSW Informatikai Kerekasztal: Milyen autót érdemes venni? -30- - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

  • (17988 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Milyen autót érdemes venni? -30- és hogyan kell megszerelni? Értékeld a témát: ****- 32 szavazás

#661 Felhasználó inaktív   blueboi69 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 51.483
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 05. 17:15

Idézet: Locutus - Dátum: 2009. jún. 5., péntek - 16:51

És? Nem csak benya megy be több padlógázkor...

Mivan? Kb a benya mennyiségétől függ a legkevésbé. Attól függ, hogy mekkora levegőmennyiség szorul bele a hengerbe, amit kiprésel a dugattyú. Benya nélkül is belátható hogy több levegő gyorsabban jön ki, mivel a dugó azonos fordulaton azonyos sebességgel tolja ki.
BMWパワー
Kicsit nemfigyelek oda má' keresztbemegyek.
You laugh at me cos I'm different, I laugh at you coz you are the same
Kép
"Blubesz a szerelőmegoldóember és a törzsvendég. Grillnek kereke és motorházteteje van, innentől ért hozzá" by Jahno
"Ő is sok kilométerre sörözik. Meg valami luvnya hasáról szíjja a kokaint" by Jahno

#662 Felhasználó inaktív   Carmaged 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 37.787
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 05. 17:18

Idézet: blueboi69 - Dátum: 2009. jún. 5., péntek - 18:13

Viccesek ezek a kuvikok mi? Látod az is 0.5baron megy, nem 1.5-en, az 1.4iST meg gyárilag turbós, ott ha úgy nézed duplázták a nyomást....Meghát ez is érdekes, hogy 3kilóért micsináltak rajta? Merugye gyárilag turbós, szal csövezés, olaj, cooler, meg map meg minden már benne volt, max a nyomást tekerték fel vagy turbót cseréltek, esetleg még a vezérlés is elbírta....Szal nem volt motor ki-be, kábelköteg ki-be. stb stb.

Tudtommal még sosem volt gyárilag turbós benzines Civic. :)

#663 Felhasználó inaktív   blueboi69 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 51.483
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 05. 17:20

Idézet: Carmaged - Dátum: 2009. jún. 5., péntek - 17:18

Tudtommal még sosem volt gyárilag turbós benzines Civic. :)

Akkor nem a gyári neve az 1.4iST, akkor meg végképp érdekes hogy csak 0.3 barral megy...
viszont ez megmagyarázná a 300pénzt amiben bennevan minden.
BMWパワー
Kicsit nemfigyelek oda má' keresztbemegyek.
You laugh at me cos I'm different, I laugh at you coz you are the same
Kép
"Blubesz a szerelőmegoldóember és a törzsvendég. Grillnek kereke és motorházteteje van, innentől ért hozzá" by Jahno
"Ő is sok kilométerre sörözik. Meg valami luvnya hasáról szíjja a kokaint" by Jahno

#664 Felhasználó inaktív   Carmaged 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 37.787
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 05. 17:26

Idézet: blueboi69 - Dátum: 2009. jún. 5., péntek - 18:20

Akkor nem a gyári neve az 1.4iST, akkor meg végképp érdekes hogy csak 0.3 barral megy...
viszont ez megmagyarázná a 300pénzt amiben bennevan minden.

Gondolom, ez max. Euro-1-es vagy még azelőtti, elektronikailag faék bonyolultságú motor ráadásul. :think:

Zöldkártyát hogy kapnak ezek?

#665 Felhasználó inaktív   Daedalus 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.583
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 05. 17:27

Idézet: blueboi69 - Dátum: 2009. jún. 5., péntek - 16:18

316i-ből a büdös életbe nem csinálok 200pacit.

Ne kábíts, egy rendes hengerfejjel (vezérléssel) kutya kötelessége egy ekkora motornak szívóból is ennyit kitolnia magából. Max 3 alatt nem lesz élet. Értsed úgy, hogy 3000 alatt csak lassulásra képes..

Szerkesztette: Daedalus 2009. 06. 05. 17:31 -kor

Daedalus is the Internet

#666 Felhasználó inaktív   Goodman 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.246
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 05. 17:28

Idézet: Bujdy - Dátum: 2009. jún. 5., péntek - 16:11

Na, lezárult a tippverseny... :(

52250 Ft lett a vége, számla nélkül (default, fel sem ajánlotta a számlát).

Ami ebben van:
- önindító javítás - 14k,
- féltengely szimering csere - elvileg gyári alkatrész és nem csak a szimeringet cserélték, hanem ott mást is, amivel egyben van, 14k,
- bal belső féltengely gumiharang csere,
- 3,5 liter váltóolaj, csere,
- zörgés az alján megszüntetve (kb. 6 Ft lehet saccra)
- munkadíj ÁFA nélkül.

Vélemény?

- önindító javítás oké szerintem, ki-be szereléssel, bár ki tudja mit cseréltek az indítómotorban ennyiért
- féltengely szimering a gumiharanggal kapható együtt - legalábbis az én autómon - teli áron az alkatrész az enyémbe olyan 7ezer lehetett
- váltóolaj kérdés milyen honnan, rönókba gl5ös 75W80 KELL (különben hidegen recseg-ropog majd)

munkadíjra nem kérdeztél rá hogy mit és mennyiért? (tételesen)

nekem nagyon soknak tűnik. főleg hogy a váltóolaj csere a gumiharanggal és a szimeringgel együtt jár, hisz le kell engedni az olajat, és az egész nincs egy óra meló (a héten csinálták nekem is, nagyon ráérősen, közben telefonálva/dohányozva volt az egész 50 perc)

#667 Felhasználó inaktív   Daedalus 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.583
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 05. 17:31

Idézet: Carmaged - Dátum: 2009. jún. 5., péntek - 17:26

Gondolom, ez max. Euro-1-es vagy még azelőtti, elektronikailag faék bonyolultságú motor ráadásul. :think:

Zöldkártyát hogy kapnak ezek?

Ugyanott ahol az a piros megane 2 is, amelyik ma orbitális kormolással egyetemben megelőzött melóból hazafele. Magyarországon. :)
Daedalus is the Internet

#668 Felhasználó inaktív   hobizoli 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 26.698
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 05. 17:32

Idézet: blueboi69 - Dátum: 2009. jún. 5., péntek - 17:26

Ezt eddig is tudtam,de azt nem magyaráztad el, hogy az hogy van hogy elmész tiltásig úgy hogy ne töltsön a turbó? Ahhoz az kéne hogy a wastegate sose zárjon be,nem?

Eskuszom felveszem neked...nincs akkora terhelesen. A tiednek nem lesz mas a hangja, amikor ~2.5k rpm-.n gurulsz 5.-ben meg amikor ugyanekkor egy teligazt nyomsz? gazpedallal a pilanngoszelepet nyitod-zarod, nem? Az egy fojtoszelep, hivjak ugy is. A hengerekbe akkor kerul hengerterfogatnyi levego, ha az full nyitva van, fuggetlenul attol, hogy szivo szelep meddig van nyitva. Ha jobban nyitva van, tobb levego megy be -ezt meri a legtomegmero-, amihez tobb benzint kell adnia az ECU-nak. Ez tobb kipufgazt fog eredmenyezni egeskor, ami jobban megprogeti a turbinakereket, ami erre elkezd a vakuumbol fujni...ertheto igy? Ugyhogy ha nem tiprod le "annyira", akkor nem is fog annyira kinyitni a pillangoszelep, amitol egyatalan elkezdodik ez az egesz folyamat, es szepen felporgetheto revlimitig. Mit gondolsz telen, hogy lehet kozlekedni ezekkel? :think: 

Ezt nezd meg, 4:35-tol jon ami erdekelhet




hobizoli
Powered by:
intel Core i3-7350K (4.2GHz), Gigabyte GA-Z270M-D3H, Corsair Vengeance 16GB DDR4-3200, Asus Radeon RX580-8GB OC, Samsung 830 120GB SSD, WD Green 0.5TB HDD, Samsung M3 Portable 0.5TB USB, SoundBlaster Tactic THX USB, Enermax MaxPro 700W PSU
intel Pentium G4560 (3.5GHz), Gigabyte GA-B250M-D3H, Corsair Vengeance 8GB DDR4-3000, Asus GT730SL-2GB, Kingston HyperX 120GB SSD, WD Blue 1TB HDD, WD Green 3TB HDD, Asus Xonar DG PCI, Gigabyte 620W PSU
Dell D630, intel Core2Duo T7250 (2GHz), 4GB DDR2-800, Kingston HyperX 120GB SSD
VEMS standalone EFI, www.diyautotune.com

"Jópofa dolog a pörgős szívómotor, de ami üt, az a turbó"

#669 Felhasználó inaktív   blueboi69 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 51.483
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 05. 17:32

Idézet: Daedalus - Dátum: 2009. jún. 5., péntek - 17:27

Ne kábíts, egy rendes hengerfejjel (vezérléssel) kutya kötelessége egy ekkora motornak szívóból is ennyit kitolnia magából. Max 3 alatt nem lesz élet.

Úgyértem,csak turbóval, úgy hogy üzembiztos legyen.

Naszóval a két opció összefoglalva:

1.6iT turbóval, kb 140-150 paci, teljes turbósítás beszerelése, vezérlés összerakása és felprogramozás kb 300papír

vagy

100-150papirból motorcsere kb 140paci és egy napos meló és gyári megoldás minden, tuti üzembiztos.
BMWパワー
Kicsit nemfigyelek oda má' keresztbemegyek.
You laugh at me cos I'm different, I laugh at you coz you are the same
Kép
"Blubesz a szerelőmegoldóember és a törzsvendég. Grillnek kereke és motorházteteje van, innentől ért hozzá" by Jahno
"Ő is sok kilométerre sörözik. Meg valami luvnya hasáról szíjja a kokaint" by Jahno

#670 Felhasználó inaktív   Daedalus 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.583
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 05. 17:36

Idézet: blueboi69 - Dátum: 2009. jún. 5., péntek - 17:32

Úgyértem,csak turbóval, úgy hogy üzembiztos legyen.

Naszóval a két opció összefoglalva:

1.6iT turbóval, kb 140-150 paci, teljes turbósítás beszerelése, vezérlés összerakása és felprogramozás kb 300papír

vagy

100-150papirból motorcsere kb 140paci és egy napos meló és gyári megoldás minden, tuti üzembiztos.

Egyértelmű a túrós, szélesebb sávban üzemel. Effektíve a túrós 1.6-os akár 30%-al is erősebb lehet, mint az azonos teljesítményű szívó. A teljes tartományra nézve.
Daedalus is the Internet

#671 Felhasználó inaktív   hobizoli 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 26.698
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 05. 17:36

Idézet: Carmaged - Dátum: 2009. jún. 5., péntek - 18:26

Gondolom, ez max. Euro-1-es vagy még azelőtti, elektronikailag faék bonyolultságú motor ráadásul. :think:

Zöldkártyát hogy kapnak ezek?

OBD2-s vezerlos gyarilag. De az nem irhato, szoval vissza van csinalva regebbire, mert az igen. :cool:

ZK-t? Siman. Azt fix 3k rpm-n merik es terheles nelkul.
Kulonben meg nagy hazafi volt egy bizonyos István... :p




hobizoli
Powered by:
intel Core i3-7350K (4.2GHz), Gigabyte GA-Z270M-D3H, Corsair Vengeance 16GB DDR4-3200, Asus Radeon RX580-8GB OC, Samsung 830 120GB SSD, WD Green 0.5TB HDD, Samsung M3 Portable 0.5TB USB, SoundBlaster Tactic THX USB, Enermax MaxPro 700W PSU
intel Pentium G4560 (3.5GHz), Gigabyte GA-B250M-D3H, Corsair Vengeance 8GB DDR4-3000, Asus GT730SL-2GB, Kingston HyperX 120GB SSD, WD Blue 1TB HDD, WD Green 3TB HDD, Asus Xonar DG PCI, Gigabyte 620W PSU
Dell D630, intel Core2Duo T7250 (2GHz), 4GB DDR2-800, Kingston HyperX 120GB SSD
VEMS standalone EFI, www.diyautotune.com

"Jópofa dolog a pörgős szívómotor, de ami üt, az a turbó"

#672 Felhasználó inaktív   blueboi69 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 51.483
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 05. 17:37

Idézet: hobizoli - Dátum: 2009. jún. 5., péntek - 17:32

Eskuszom felveszem neked...nincs akkora terhelesen. A tiednek nem lesz mas a hangja, amikor ~2.5k rpm-.n gurulsz 5.-ben meg amikor ugyanekkor egy teligazt nyomsz? gazpedallal a pilanngoszelepet nyitod-zarod, nem? Az egy fojtoszelep, hivjak ugy is. A hengerekbe akkor kerul hengerterfogatnyi levego, ha az full nyitva van, fuggetlenul attol, hogy szivo szelep meddig van nyitva. Ha jobban nyitva van, tobb levego megy be -ezt meri a legtomegmero-, amihez tobb benzint kell adnia az ECU-nak. Ez tobb kipufgazt fog eredmenyezni egeskor, ami jobban megprogeti a turbinakereket, ami erre elkezd a vakuumbol fujni...ertheto igy? Ugyhogy ha nem tiprod le "annyira", akkor nem is fog annyira kinyitni a pillangoszelep, amitol egyatalan elkezdodik ez az egesz folyamat, es szepen felporgetheto revlimitig. Mit gondolsz telen, hogy lehet kozlekedni ezekkel? :think: 

Ezt nezd meg, 4:35-tol jon ami erdekelhet




hobizoli

Ez így tiszta sor,meg eddigis tudtam. Csak te azt mondtad, hogy tiltásig tudsz úgy gyorsítani hogy nem kezd el tölteni a turbó, márpedig tiltásnál igencsak nyitva van a fojtószelep. Volt is rá vmi grafikon hogy az elfordulási szöghöz képest mikor mennyi gáz megy át rajta és egyáltalán nem volt lineáris, emlékeim szerint már félgázon kb a beszívható levegő 80%-a át tud menni.

Videotól lehal a gép.  :(
BMWパワー
Kicsit nemfigyelek oda má' keresztbemegyek.
You laugh at me cos I'm different, I laugh at you coz you are the same
Kép
"Blubesz a szerelőmegoldóember és a törzsvendég. Grillnek kereke és motorházteteje van, innentől ért hozzá" by Jahno
"Ő is sok kilométerre sörözik. Meg valami luvnya hasáról szíjja a kokaint" by Jahno

#673 Felhasználó inaktív   blueboi69 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 51.483
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 05. 17:38

Idézet: hobizoli - Dátum: 2009. jún. 5., péntek - 17:36

OBD2-s vezerlos gyarilag. De az nem irhato, szoval vissza van csinalva regebbire, mert az igen. :cool:

ZK-t? Siman. Azt fix 3k rpm-n merik es terheles nelkul.
Kulonben meg nagy hazafi volt egy bizonyos István... :p




hobizoli

Meg a Deákigazolvány...  :Đ Terhelésen kéne zk-t mérni, a dízelek 70%-a nem kapna zk-t.
BMWパワー
Kicsit nemfigyelek oda má' keresztbemegyek.
You laugh at me cos I'm different, I laugh at you coz you are the same
Kép
"Blubesz a szerelőmegoldóember és a törzsvendég. Grillnek kereke és motorházteteje van, innentől ért hozzá" by Jahno
"Ő is sok kilométerre sörözik. Meg valami luvnya hasáról szíjja a kokaint" by Jahno

#674 Felhasználó inaktív   blueboi69 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 51.483
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 05. 17:40

Idézet: Daedalus - Dátum: 2009. jún. 5., péntek - 17:36

Egyértelmű a túrós, szélesebb sávban üzemel. Effektíve a túrós 1.6-os akár 30%-al is erősebb lehet, mint az azonos teljesítményű szívó. A teljes tartományra nézve.

Az lemaradt, hogy a motorcserét meg lehet csinálni legálisan, a turbót meg nem. Aztán minden műszakin bugázni hosszútávon nem kifizetődő + bennevan a pakliba,hogy rendőr kiszúrja a sssssSSSSSS hangot aztán bele akar kukkantani a motortérbe, ha meg aszondom elszakadt a bowden akkor szó nélkül elküld szigoritott kpm vizsgára...
BMWパワー
Kicsit nemfigyelek oda má' keresztbemegyek.
You laugh at me cos I'm different, I laugh at you coz you are the same
Kép
"Blubesz a szerelőmegoldóember és a törzsvendég. Grillnek kereke és motorházteteje van, innentől ért hozzá" by Jahno
"Ő is sok kilométerre sörözik. Meg valami luvnya hasáról szíjja a kokaint" by Jahno

#675 Felhasználó inaktív   Daedalus 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.583
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 05. 17:42

Idézet: blueboi69 - Dátum: 2009. jún. 5., péntek - 17:37

turbó, márpedig tiltásnál igencsak nyitva van a fojtószelep.

A túrót, motoromnál pl elég egy picinyke fordulatot fordítani a gázmarkolaton és már is tetején van. Terhelés nélkül vagy kis terheléssel simán kiforog nem teljesen nyitott folytószeleppel is.
Utcai motorom is harmad gázon 2-ben simán elforog a végéig, max szarabbul gyorsul, mint nyélen.
De szerintem te kocsid is tudja 1-ben tutira félgázon.
Daedalus is the Internet

#676 Felhasználó inaktív   Daedalus 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.583
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 05. 17:43

Idézet: blueboi69 - Dátum: 2009. jún. 5., péntek - 17:38

Terhelésen kéne zk-t mérni, a dízelek 70%-a nem kapna zk-t.

Hát szerintem nagy lenne a kasza terhelés nélkül is ha úgy működne a rendszer, mint ahogyan kitalálták.
Daedalus is the Internet

#677 Felhasználó inaktív   blueboi69 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 51.483
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 05. 17:49

Idézet: Daedalus - Dátum: 2009. jún. 5., péntek - 17:42

De szerintem te kocsid is tudja 1-ben tutira félgázon.

Biztos hogy félgázon nem tilt le,még üresben sem. Jó ha 3000et pörög kb,de kipróbálom legközelebb. Igazából még sose tiltott le nekem a motor, még mikor egyhelybe pörögtem vele egyesbe akkor se. Jó mondjuk paldó és kicsit visszaengedés között pumpáltam és akkor 4500-6ezer között forgott. Üresbe meg nem pörgettem tiltásig szegény motort.
BMWパワー
Kicsit nemfigyelek oda má' keresztbemegyek.
You laugh at me cos I'm different, I laugh at you coz you are the same
Kép
"Blubesz a szerelőmegoldóember és a törzsvendég. Grillnek kereke és motorházteteje van, innentől ért hozzá" by Jahno
"Ő is sok kilométerre sörözik. Meg valami luvnya hasáról szíjja a kokaint" by Jahno

#678 Felhasználó inaktív   Daedalus 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.583
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 05. 17:51

Idézet: blueboi69 - Dátum: 2009. jún. 5., péntek - 17:49

Biztos hogy félgázon nem tilt le,még üresben sem. Jó ha 3000et pörög kb,de kipróbálom legközelebb. Igazából még sose tiltott le nekem a motor, még mikor egyhelybe pörögtem vele egyesbe akkor se. Jó mondjuk paldó és kicsit visszaengedés között pumpáltam és akkor 4500-6ezer között forgott. Üresbe meg nem pörgettem tiltásig szegény motort.

Azt is simán eltudom képzelni, hogy nincs benne tiltás. Egyszerűen van egy fordulatszám aminél többet nem tud. Karbicsekes vagy befecsis? Lambda szabályzott? Gyújtása milyen?
Daedalus is the Internet

#679 Felhasználó inaktív   blueboi69 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 51.483
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 05. 17:54

Idézet: Daedalus - Dátum: 2009. jún. 5., péntek - 17:51

Azt is simán eltudom képzelni, hogy nincs benne tiltás. Egyszerűen van egy fordulatszám aminél többet nem tud. Karbicsekes vagy befecsis? Lambda szabályzott? Gyújtása milyen?

Úgytudom van benne tiltás. Nem karbi, hengerenkénti befecsi. Gyújtás meg sima rotorral elosztós.
Lambda nincs ebben. Van amelyikben volt, ugyanehhez a motorhoz,csak más vezérlővel.
BMWパワー
Kicsit nemfigyelek oda má' keresztbemegyek.
You laugh at me cos I'm different, I laugh at you coz you are the same
Kép
"Blubesz a szerelőmegoldóember és a törzsvendég. Grillnek kereke és motorházteteje van, innentől ért hozzá" by Jahno
"Ő is sok kilométerre sörözik. Meg valami luvnya hasáról szíjja a kokaint" by Jahno

#680 Felhasználó inaktív   hobizoli 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 26.698
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 05. 17:58

Idézet: blueboi69 - Dátum: 2009. jún. 5., péntek - 18:13

Figyizek te díszmadár  :Đ A tied gyárilag turbós, lehet más a dugó, más a gyűrű benne, más a csapágy, stb. Ha minden olyan lenne mint a szivó puntónál akkor mi a tetves francért csináltak szívókat? :think:
Lehet nálad a kipuff is más,ugyanis magasabb szinten már számit ez is, hogy legyen hova távoznia a gáznak. Enyim 50es rencer,de van középdob is, tied max katalizátor,de sztem az se.

Akkor mindegyik bmw motor crossflow mert olyat még nem láttam,hogy ugyanarról szívna mint kipufogna.

Kanálaluminium az eszed tokja, ez öntöttvas. Kérdezzél meg bármilyen gépműhelyest, melyiket fúrná fel szivesebben, a tiedet vagy egy bmw blokkot.  :Đ


Viccesek ezek a kuvikok mi? Látod az is 0.5baron megy, nem 1.5-en, az 1.4iST meg gyárilag turbós, ott ha úgy nézed duplázták a nyomást....Meghát ez is érdekes, hogy 3kilóért micsináltak rajta? Merugye gyárilag turbós, szal csövezés, olaj, cooler, meg map meg minden már benne volt, max a nyomást tekerték fel vagy turbót cseréltek, esetleg még a vezérlés is elbírta....Szal nem volt motor ki-be, kábelköteg ki-be. stb stb.


Szerintem motortuningnál a turbó a legkézenfekvőbb megoldás,de annál egyszerűbb nincs, ha egy másik motort cuppantasz bele. Kevesebb a szopófaktor.

Beszéltem volvo-s haverral is, akinek a turbós 440-ese van. Aszondja volvo klubban is páran próbálkoztak a szívó motorra rárakni a gyári turbót meg ilyeneket és aszondja senki se tudta megcsinálni jól, csak a szopás volt vele. Szóval sajnos több a negativ vélemény ezzel kapcsolatban, több a kezdeti ár is, mivel nincs 300k-m, viszont abból amiből van (lesz, belátható időn belül) abból meg elérem azt amit szeretnék. Aztán ha az kevés lenne, vagy pár év múlva mikor lesz több kessem akkor bepróbálok egy csigát a már eleve 140 pacis motorba és nem 1.6-ról indulok 105jediről,hanem többről.

Miert? Olvasd vissza magad es rajossz. A parázás miatt. Egyebkent meg a mostani motoromban a szivo 1.6 gyari fotengely csapagyai vannak -nem lett uj beleteve, mert fittik voltak, '90-s a motor kiskezicsokolom-, a hajtokarokhoz "jart" uj csak.
Nyuszifül, van katalizator is benne meg a dobok is helyukon vannak :smoker:
A cso meg 55mm-s.

Turos kuvik meg nemvanik, az 1.4iS, az sima szivo es 90lojje volt, meg mielott nem csinaltak volna belole "rendes" motort. Egy 300LE-re "csippelt" -cöcöcö-, gyari 240lojjoskent 8.5sec-t gyorsulo 3.0TDI Q7-l fej-fej-t megyen 3-350m-n. Nyilvan indulaskor kap a Q7-tol, de aztan felhozza.

Azt csinaltak vele, hogy kapott egy 5gen 1.6 16v SOHC VTEC ESi ODB1 ECU-jat, mert az még irhatova alakithato, meg annak az injektorait, csovezest megcsinaltak bele vmi kipufogosnal, a kabelkotegre meg lehet kapni az ECU ele ODB1<>OBD2 forditot, de lehet csinalni is kis muszeresz vénával.
Az intercooler meg vmi 1.9TDI akarmié egy bontobol. MAP gyarilag is van benne vmi 1.5 vagy 1.8bar-s asszem. Lefujo nem egy HKS, Forge vagy Greddy csillioert, hanem egy occso, tokecceru, de a feladatat tokeletesen ellatja.
Na?
Monnyuk abban tokigazad van, hogy masik motort 1, max 2 nap alatt bele lehet tenni es go. Itt meg elobb ossze kell vadaszni hozza mindent es az ido, meg osszeakni sem 1-2nap. Drágáé persze lenne ~azonnal, de ugy nem buli...



hobizoli
Powered by:
intel Core i3-7350K (4.2GHz), Gigabyte GA-Z270M-D3H, Corsair Vengeance 16GB DDR4-3200, Asus Radeon RX580-8GB OC, Samsung 830 120GB SSD, WD Green 0.5TB HDD, Samsung M3 Portable 0.5TB USB, SoundBlaster Tactic THX USB, Enermax MaxPro 700W PSU
intel Pentium G4560 (3.5GHz), Gigabyte GA-B250M-D3H, Corsair Vengeance 8GB DDR4-3000, Asus GT730SL-2GB, Kingston HyperX 120GB SSD, WD Blue 1TB HDD, WD Green 3TB HDD, Asus Xonar DG PCI, Gigabyte 620W PSU
Dell D630, intel Core2Duo T7250 (2GHz), 4GB DDR2-800, Kingston HyperX 120GB SSD
VEMS standalone EFI, www.diyautotune.com

"Jópofa dolog a pörgős szívómotor, de ami üt, az a turbó"

Téma megosztása:


  • (17988 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

3 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 3 vendég, 0 anonim felhasználó