Elküldve: 2009. 06. 05. 17:58
Idézet: blueboi69 - Dátum: 2009. jún. 5., péntek - 18:13
Figyizek te díszmadár :Đ A tied gyárilag turbós, lehet más a dugó, más a gyűrű benne, más a csapágy, stb. Ha minden olyan lenne mint a szivó puntónál akkor mi a tetves francért csináltak szívókat?

Lehet nálad a kipuff is más,ugyanis magasabb szinten már számit ez is, hogy legyen hova távoznia a gáznak. Enyim 50es rencer,de van középdob is, tied max katalizátor,de sztem az se.
Akkor mindegyik bmw motor crossflow mert olyat még nem láttam,hogy ugyanarról szívna mint kipufogna.
Kanálaluminium az eszed tokja, ez öntöttvas. Kérdezzél meg bármilyen gépműhelyest, melyiket fúrná fel szivesebben, a tiedet vagy egy bmw blokkot. :Đ
Viccesek ezek a kuvikok mi? Látod az is 0.5baron megy, nem 1.5-en, az 1.4iST meg gyárilag turbós, ott ha úgy nézed duplázták a nyomást....Meghát ez is érdekes, hogy 3kilóért micsináltak rajta? Merugye gyárilag turbós, szal csövezés, olaj, cooler, meg map meg minden már benne volt, max a nyomást tekerték fel vagy turbót cseréltek, esetleg még a vezérlés is elbírta....Szal nem volt motor ki-be, kábelköteg ki-be. stb stb.
Szerintem motortuningnál a turbó a legkézenfekvőbb megoldás,de annál egyszerűbb nincs, ha egy másik motort cuppantasz bele. Kevesebb a szopófaktor.
Beszéltem volvo-s haverral is, akinek a turbós 440-ese van. Aszondja volvo klubban is páran próbálkoztak a szívó motorra rárakni a gyári turbót meg ilyeneket és aszondja senki se tudta megcsinálni jól, csak a szopás volt vele. Szóval sajnos több a negativ vélemény ezzel kapcsolatban, több a kezdeti ár is, mivel nincs 300k-m, viszont abból amiből van (lesz, belátható időn belül) abból meg elérem azt amit szeretnék. Aztán ha az kevés lenne, vagy pár év múlva mikor lesz több kessem akkor bepróbálok egy csigát a már eleve 140 pacis motorba és nem 1.6-ról indulok 105jediről,hanem többről.
Miert? Olvasd vissza magad es rajossz. A parázás miatt. Egyebkent meg a mostani motoromban a szivo 1.6 gyari fotengely csapagyai vannak -nem lett uj beleteve, mert fittik voltak, '90-s a motor kiskezicsokolom-, a hajtokarokhoz "jart" uj csak.
Nyuszifül, van katalizator is benne meg a dobok is helyukon vannak
A cso meg 55mm-s.
Turos kuvik meg nemvanik, az 1.4iS, az sima szivo es 90lojje volt, meg mielott nem csinaltak volna belole "rendes" motort. Egy 300LE-re "csippelt" -cöcöcö-, gyari 240lojjoskent 8.5sec-t gyorsulo 3.0TDI Q7-l fej-fej-t megyen 3-350m-n. Nyilvan indulaskor kap a Q7-tol, de aztan felhozza.
Azt csinaltak vele, hogy kapott egy 5gen 1.6 16v SOHC VTEC ESi ODB1 ECU-jat, mert az még irhatova alakithato, meg annak az injektorait, csovezest megcsinaltak bele vmi kipufogosnal, a kabelkotegre meg lehet kapni az ECU ele ODB1<>OBD2 forditot, de lehet csinalni is kis muszeresz vénával.
Az intercooler meg vmi 1.9TDI akarmié egy bontobol. MAP gyarilag is van benne vmi 1.5 vagy 1.8bar-s asszem. Lefujo nem egy HKS, Forge vagy Greddy csillioert, hanem egy occso, tokecceru, de a feladatat tokeletesen ellatja.
Na?
Monnyuk abban tokigazad van, hogy masik motort 1, max 2 nap alatt bele lehet tenni es go. Itt meg elobb ossze kell vadaszni hozza mindent es az ido, meg osszeakni sem 1-2nap. Drágáé persze lenne ~azonnal, de ugy nem buli...
hobizoli
Powered by:
intel Core i3-7350K (4.2GHz), Gigabyte GA-Z270M-D3H, Corsair Vengeance 16GB DDR4-3200, Asus Radeon RX580-8GB OC, Samsung 830 120GB SSD, WD Green 0.5TB HDD, Samsung M3 Portable 0.5TB USB, SoundBlaster Tactic THX USB, Enermax MaxPro 700W PSU
intel Pentium G4560 (3.5GHz), Gigabyte GA-B250M-D3H, Corsair Vengeance 8GB DDR4-3000, Asus GT730SL-2GB, Kingston HyperX 120GB SSD, WD Blue 1TB HDD, WD Green 3TB HDD, Asus Xonar DG PCI, Gigabyte 620W PSU
Dell D630, intel Core2Duo T7250 (2GHz), 4GB DDR2-800, Kingston HyperX 120GB SSD
VEMS standalone EFI, www.diyautotune.com
"Jópofa dolog a pörgős szívómotor, de ami üt, az a turbó"