Idézet: hobizoli - Dátum: 2009. jún. 5., péntek - 22:04
Nem aert mondom de dugo akkor olvad eg ha tul meleg lesz a kipufgaz. Ezt lehet csokkenteni gyujtassal meg +extra benzin befecskendezessel, mert a parolgasaval nem csak a kopogasi hajlamot csokkenti, de ha dus marad az "jo". de mondjuk ez nem azoknal szokott elofordulni, akik 0.8-1bar-l fujjak, hanem akik tobbel, mert felturjak ra 17"-s arasznyi peremes felnit min 245-s gumikkal, oszt ahhoz meg kell a powa' rendesen, hogy megforogjon vele.
Ezert irtam mar parszor, hogy drifthez vagy erot novelsz vagy tapadast csokkentesz, de a "tobbet esszel, mint erovel" az remekul leirja ezt.
Nem mellesleg a sok erot a hajtaslancnak is birnia kell, amit persze nem szokott, ha tul jol tapad az a bohom nagy es bohom szeles gumi. Schuszterek is a drag Ojdival fel szemmel a TV-t nezve is cserelnek mar feltengelyt... de gondolom Vogelsinger "CCH" Sanyi is, hiszen mindig van is nala potvesztartalekban, szerinem meg valto is, ha helyszinen nem is, de otthon biztos, pedig az sem gyari, eccer tavaj leirta, hogy 3 valtobol rakjak ossze
A 80-s evekben az F1 turbos motorokat is extrabenzin befujassal hutottek egyebkent, de ott 5-5.5bar toltonyomas volt.
Igy tudott az eredetileg a BMW 1502 szgk motorja 12000rpm-n 1500LE-t. Monnyuk 1-2x nem is ert celba, mert kifogyott nafta... 
 
 
hobizoli
 Höhö. Fura egy összhang ez a power-hajtáslánc-kerék
Nagyon durván megerősített féltengelyeket és csapágyakat raknak be hátra. Az a baj, hogy bennvan pl egy 5liter v8, simán natúrba, gyári állapotba. Ez kb bármilyen gumit elteker,de télleg.
Namost van aki drag-ra épít, ott meg ez nem jó. Teljesítményből nem vesz le,mert akkor nem nyer. Micsinál? Elkezd nagyobb gummát alárakni, egészen addig amig a hajtáslánc nem lesz gyenge.
De már úgylátom az elmúlt 1-2hónapban kifejlesztettek vmi nagyon brutál féltengelyeket és hozzá harangot.
Driftnél is ez van. Ilyen 200paciig el lehet bohóckodni, 120nyihaha felett már kisgumival megcsinálsz szinte mindent. Csak aztán jön egy kurvanagy hosszú beszűkülő ív és eldadog. Arról nem beszélve, hogy számít versenyen a sebesség. Kis gumival nem tudsz 110el beesni egy kanyarba mert elszállsz a picsába. Szal kell nagy gumi,hogy nagy sebességű csúszásnál is legyen tapadás, viszont ehhez kell a power,hogy eltekerje.
Kicsit ellentmond,hogy csúszni is akarunk meg tapadni is, de egy erős autó a kisgumit csak elfogatja, elfüstöli 300méteren és eldurran azt csoki,ráadásul beforog meg minden, ami egy versenyen alapból FAIL.
Tsuiso csatába meg ha nem vagy gyors akkor körbeautóznak az is FAIL.
Tehát tudni kell irányítni a soklőerős vasat,de stabilan és gyorsan.
Szal én simán eljáccok kisgumival,de azzal nem rúgok labdába egy versenyen.
V8-al is csak annyi van, hogy 17es 245 slick gumik hátul, elöl is vmi hasonló aztán egyhelybe felvált 1-2-3, és még mindig egyhelybe áll, csak közbe már oldalra iszonyat erővel löki a füstöt, nem az hogy éppenséggel beködöl, hanem hófehér full füst jön ki.