HWSW Informatikai Kerekasztal: Milyen autót érdemes venni? -30- - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

  • (17988 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Milyen autót érdemes venni? -30- és hogyan kell megszerelni? Értékeld a témát: ****- 32 szavazás

#701 Felhasználó inaktív   hobizoli 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 26.698
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 05. 21:53

Idézet: blueboi69 - Dátum: 2009. jún. 5., péntek - 22:00

Direkt van kúposra hónolva. Ne kérdezd miért. De irtak ilyeneket,hogy felsőrészen kijjebb kell venni 2-3századot, alul már jó. Meg ilyenek.
A blokk az vas, a dugó meg nem mindig és máshogy tágul sztem.

Es nem tunt meg fel nekik, hogy kuposra honolt hekkerizejuk hipp-hopp lefexik az orok loeromezokon? Ezek mekkora szakik bazzz, a hődiletációról meg még nem hallottak, mi? :omg:
Siman 0.08mm-re kell illeszteni, ha kovaszoltdugos akkor meg foleg nem szabad kisebbre. Monnyuk az oilt ez miatt enni fogja -bar fustolni azert nem fog-, de akinek is "megcsinalt" motorja van az amugy is ellenorzi a fel eventenel kisse gyakrabban. Kb 2-3k km-kent elfogy egy liter olaj belole, na bumm :p



hobizoli
Powered by:
intel Core i3-7350K (4.2GHz), Gigabyte GA-Z270M-D3H, Corsair Vengeance 16GB DDR4-3200, Asus Radeon RX580-8GB OC, Samsung 830 120GB SSD, WD Green 0.5TB HDD, Samsung M3 Portable 0.5TB USB, SoundBlaster Tactic THX USB, Enermax MaxPro 700W PSU
intel Pentium G4560 (3.5GHz), Gigabyte GA-B250M-D3H, Corsair Vengeance 8GB DDR4-3000, Asus GT730SL-2GB, Kingston HyperX 120GB SSD, WD Blue 1TB HDD, WD Green 3TB HDD, Asus Xonar DG PCI, Gigabyte 620W PSU
Dell D630, intel Core2Duo T7250 (2GHz), 4GB DDR2-800, Kingston HyperX 120GB SSD
VEMS standalone EFI, www.diyautotune.com

"Jópofa dolog a pörgős szívómotor, de ami üt, az a turbó"

#702 Felhasználó inaktív   blueboi69 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 51.483
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 05. 21:58

Idézet: hobizoli - Dátum: 2009. jún. 5., péntek - 21:46

Jajmá, ijet en is tudok, neten osszeszedem, aztan kep linkje kopi-peszt :Đ


hobizoli

Ezzel jöttek mások is. A kuplungos képen látni, hogy egy e30 motorháztetején van. Aztán meg az alkatrészeket kiszórta egy Blikk újságra... aztán 2 nappal később valaki észerevette, hogy a szelepek-hajtókarok-dugók segítségével kirakta a nevét.... :omg:
BMWパワー
Kicsit nemfigyelek oda má' keresztbemegyek.
You laugh at me cos I'm different, I laugh at you coz you are the same
Kép
"Blubesz a szerelőmegoldóember és a törzsvendég. Grillnek kereke és motorházteteje van, innentől ért hozzá" by Jahno
"Ő is sok kilométerre sörözik. Meg valami luvnya hasáról szíjja a kokaint" by Jahno

#703 Felhasználó inaktív   blueboi69 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 51.483
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 05. 22:01

Idézet: hobizoli - Dátum: 2009. jún. 5., péntek - 21:53

Es nem tunt meg fel nekik, hogy kuposra honolt hekkerizejuk hipp-hopp lefexik az orok loeromezokon? Ezek mekkora szakik bazzz, a hődiletációról meg még nem hallottak, mi? :omg:
Siman 0.08mm-re kell illeszteni, ha kovaszoltdugos akkor meg foleg nem szabad kisebbre. Monnyuk az oilt ez miatt enni fogja -bar fustolni azert nem fog-, de akinek is "megcsinalt" motorja van az amugy is ellenorzi a fel eventenel kisse gyakrabban. Kb 2-3k km-kent elfogy egy liter olaj belole, na bumm :p



hobizoli

Nemtuom mit alkottak,lehet én értettem félre. De ahogy 2T tuninger barátunk mondja, ezek má csak ilyenek.
Meg van, hogy felrakok vmi amatőr kérdést  fórumra és bazmeg irnak privátot, hogy ez így meg úgy,meg ők megcsinálják,de ne mondjam el másnak.  :omg:

Most az iS motorra is kaptam privit, hogy megcsinálják nekem 2.0iS -re is,de ez titok,ne mondjam el senkinek.  :Đ
BMWパワー
Kicsit nemfigyelek oda má' keresztbemegyek.
You laugh at me cos I'm different, I laugh at you coz you are the same
Kép
"Blubesz a szerelőmegoldóember és a törzsvendég. Grillnek kereke és motorházteteje van, innentől ért hozzá" by Jahno
"Ő is sok kilométerre sörözik. Meg valami luvnya hasáról szíjja a kokaint" by Jahno

#704 Felhasználó inaktív   hobizoli 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 26.698
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 05. 22:04

Idézet: blueboi69 - Dátum: 2009. jún. 5., péntek - 21:58

Ez itthoni,de csak vmi kezdő projektek, ennél durvábbak is vannak csak nem akartam 10oldalon keresztül ilyen tuningcuccok képeit berakni.

Gyári dugók szarok, úgyhogy Mahle-t szoktak berakni, meg akik ilyen magas szinten csinálják a turbósítást már túl sok gyárit olvasztottak és szoritottak meg, ahhoz hogy egyből dugócserével kezdjék.
Rengeteg olyan képet láttam az elmúlt fél évben hogy vmelyik dugó a 6 közül megszorult, meg gyűrű eltört, meg ilyenek...

Van egy nagyon dúrva projekt ami most épül. Senki nemtudja kiaz,meg miaz és mi lesz belőle.
Egy srác akit nem ismer senki nickről, nem szólt még hozzá semmit,csak kb naponta berak vmi alkatrészről képet. A hajtókar, dugó, kuplung után irták a hozzáértők hogy ez igy eddig 1milla. utána jöttek olyan cuccok amik itthon nem kaphatóak. a kuplung 3tárcsás 1000LE-ig...

Nem azert mondom de a dugo akkor olvad meg meg szakad be, ha tul meleg lesz a kipufgaz. Ezt lehet csokkenteni gyujtassal meg +extra benzin befecskendezessel, mert a parolgasaval nem csak a kopogasi hajlamot csokkenti, de ha dus marad az "jo", mert csokken a kipufgasz homerseklet (EGT). De mondjuk ez nem azoknal szokott elofordulni, akik 0.8-1bar-l fujjak, hanem akik tobbel, mert rendszerint felturjak ra 17"-s arasznyi peremes felnit min 245-s gumikkal, oszt ahhoz meg kell a powa' rendesen, hogy megforogjon vele.
Ezert irtam mar parszor, hogy drifthez vagy erot novelsz vagy tapadast csokkentesz, de a "tobbet esszel, mint erovel" az remekul leirja ezt.
Nem mellesleg a sok erot a hajtaslancnak is birnia kell, amit persze nem szokott, ha tul jol tapad az a bohom nagy es bohom szeles gumi. Schuszterek is a drag Ojdival fel szemmel a TV-t nezve is cserelnek mar feltengelyt... de gondolom Vogelsinger "CCH" Sanyi is, hiszen mindig van is nala potvesztartalekban, szerinem meg valto is, ha helyszinen nem is, de otthon biztos, pedig az sem gyari, eccer tavaj leirta, hogy 3 valtobol rakjak ossze

A 80-s evekben az F1 turbos motorokat is extrabenzin befujassal hutottek egyebkent, de ott 5-5.5bar toltonyomas volt.
Igy tudott az eredetileg a BMW 1502 szgk motorja 12000rpm-n 1500LE-t. Monnyuk 1-2x nem is ert celba, mert kifogyott nafta... :p


hobizoli

Szerkesztette: hobizoli 2009. 06. 05. 22:08 -kor

Powered by:
intel Core i3-7350K (4.2GHz), Gigabyte GA-Z270M-D3H, Corsair Vengeance 16GB DDR4-3200, Asus Radeon RX580-8GB OC, Samsung 830 120GB SSD, WD Green 0.5TB HDD, Samsung M3 Portable 0.5TB USB, SoundBlaster Tactic THX USB, Enermax MaxPro 700W PSU
intel Pentium G4560 (3.5GHz), Gigabyte GA-B250M-D3H, Corsair Vengeance 8GB DDR4-3000, Asus GT730SL-2GB, Kingston HyperX 120GB SSD, WD Blue 1TB HDD, WD Green 3TB HDD, Asus Xonar DG PCI, Gigabyte 620W PSU
Dell D630, intel Core2Duo T7250 (2GHz), 4GB DDR2-800, Kingston HyperX 120GB SSD
VEMS standalone EFI, www.diyautotune.com

"Jópofa dolog a pörgős szívómotor, de ami üt, az a turbó"

#705 Felhasználó inaktív   hobizoli 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 26.698
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 05. 22:07

Idézet: blueboi69 - Dátum: 2009. jún. 5., péntek - 23:01

Nemtuom mit alkottak,lehet én értettem félre. De ahogy 2T tuninger barátunk mondja, ezek má csak ilyenek.
Meg van, hogy felrakok vmi amatőr kérdést  fórumra és bazmeg irnak privátot, hogy ez így meg úgy,meg ők megcsinálják,de ne mondjam el másnak.  :omg:

Most az iS motorra is kaptam privit, hogy megcsinálják nekem 2.0iS -re is,de ez titok,ne mondjam el senkinek.  :Đ

E30 320iS? :cool:  Az fincsi, az mar vmi 192lojje default, akkor nyomassad arra yool... :drive:




hobizoli
Powered by:
intel Core i3-7350K (4.2GHz), Gigabyte GA-Z270M-D3H, Corsair Vengeance 16GB DDR4-3200, Asus Radeon RX580-8GB OC, Samsung 830 120GB SSD, WD Green 0.5TB HDD, Samsung M3 Portable 0.5TB USB, SoundBlaster Tactic THX USB, Enermax MaxPro 700W PSU
intel Pentium G4560 (3.5GHz), Gigabyte GA-B250M-D3H, Corsair Vengeance 8GB DDR4-3000, Asus GT730SL-2GB, Kingston HyperX 120GB SSD, WD Blue 1TB HDD, WD Green 3TB HDD, Asus Xonar DG PCI, Gigabyte 620W PSU
Dell D630, intel Core2Duo T7250 (2GHz), 4GB DDR2-800, Kingston HyperX 120GB SSD
VEMS standalone EFI, www.diyautotune.com

"Jópofa dolog a pörgős szívómotor, de ami üt, az a turbó"

#706 Felhasználó inaktív   Daedalus 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.583
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 05. 22:10

Idézet: hobizoli - Dátum: 2009. jún. 5., péntek - 22:04

Nem aert mondom de dugo akkor olvad eg ha tul meleg lesz a kipufgaz. Ezt lehet csokkenteni gyujtassal meg +extra benzin befecskendezessel, mert a parolgasaval nem csak a kopogasi hajlamot csokkenti, de ha dus marad az "jo". de mondjuk ez nem azoknal szokott elofordulni, akik 0.8-1bar-l fujjak, hanem akik tobbel, mert felturjak ra 17"-s arasznyi peremes felnit min 245-s gumikkal, oszt ahhoz meg kell a powa' rendesen, hogy megforogjon vele.

Nagy előgyújtástól, szegény keverékes járástól, felizzó (kis hőértékű) gyertyától is simán átlyukad.
Először homokszórt felület kezd kialakulni a dugón, esetleg az égéstérben másutt, ahogy kikráteresedik, de ja.

Kép

Kép
Daedalus is the Internet

#707 Felhasználó inaktív   blueboi69 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 51.483
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 05. 22:17

Idézet: hobizoli - Dátum: 2009. jún. 5., péntek - 22:04

Nem aert mondom de dugo akkor olvad eg ha tul meleg lesz a kipufgaz. Ezt lehet csokkenteni gyujtassal meg +extra benzin befecskendezessel, mert a parolgasaval nem csak a kopogasi hajlamot csokkenti, de ha dus marad az "jo". de mondjuk ez nem azoknal szokott elofordulni, akik 0.8-1bar-l fujjak, hanem akik tobbel, mert felturjak ra 17"-s arasznyi peremes felnit min 245-s gumikkal, oszt ahhoz meg kell a powa' rendesen, hogy megforogjon vele.
Ezert irtam mar parszor, hogy drifthez vagy erot novelsz vagy tapadast csokkentesz, de a "tobbet esszel, mint erovel" az remekul leirja ezt.
Nem mellesleg a sok erot a hajtaslancnak is birnia kell, amit persze nem szokott, ha tul jol tapad az a bohom nagy es bohom szeles gumi. Schuszterek is a drag Ojdival fel szemmel a TV-t nezve is cserelnek mar feltengelyt... de gondolom Vogelsinger "CCH" Sanyi is, hiszen mindig van is nala potvesztartalekban, szerinem meg valto is, ha helyszinen nem is, de otthon biztos, pedig az sem gyari, eccer tavaj leirta, hogy 3 valtobol rakjak ossze

A 80-s evekben az F1 turbos motorokat is extrabenzin befujassal hutottek egyebkent, de ott 5-5.5bar toltonyomas volt.
Igy tudott az eredetileg a BMW 1502 szgk motorja 12000rpm-n 1500LE-t. Monnyuk 1-2x nem is ert celba, mert kifogyott nafta... :p


hobizoli

Höhö. Fura egy összhang ez a power-hajtáslánc-kerék
Nagyon durván megerősített féltengelyeket és csapágyakat raknak be hátra. Az a baj, hogy bennvan pl egy 5liter v8, simán natúrba, gyári állapotba. Ez kb bármilyen gumit elteker,de télleg.
Namost van aki drag-ra épít, ott meg ez nem jó. Teljesítményből nem vesz le,mert akkor nem nyer. Micsinál? Elkezd nagyobb gummát alárakni, egészen addig amig a hajtáslánc nem lesz gyenge.
De már úgylátom az elmúlt 1-2hónapban kifejlesztettek vmi nagyon brutál féltengelyeket és hozzá harangot.

Driftnél is ez van. Ilyen 200paciig el lehet bohóckodni, 120nyihaha felett már kisgumival megcsinálsz szinte mindent. Csak aztán jön egy kurvanagy hosszú beszűkülő ív és eldadog. Arról nem beszélve, hogy számít versenyen a sebesség. Kis gumival nem tudsz 110el beesni egy kanyarba mert elszállsz a picsába. Szal kell nagy gumi,hogy nagy sebességű csúszásnál is legyen tapadás, viszont ehhez kell a power,hogy eltekerje.

Kicsit ellentmond,hogy csúszni is akarunk meg tapadni is, de egy erős autó a kisgumit csak elfogatja, elfüstöli 300méteren és eldurran azt csoki,ráadásul beforog meg minden, ami egy versenyen alapból FAIL.
Tsuiso csatába meg ha nem vagy gyors akkor körbeautóznak az is FAIL.
Tehát tudni kell irányítni a soklőerős vasat,de stabilan és gyorsan.

Szal én simán eljáccok kisgumival,de azzal nem rúgok labdába egy versenyen.

V8-al is csak annyi van, hogy 17es 245 slick gumik hátul, elöl is vmi hasonló aztán egyhelybe felvált 1-2-3, és még mindig egyhelybe áll, csak közbe már oldalra iszonyat erővel löki a füstöt, nem az hogy éppenséggel beködöl, hanem hófehér full füst jön ki.
BMWパワー
Kicsit nemfigyelek oda má' keresztbemegyek.
You laugh at me cos I'm different, I laugh at you coz you are the same
Kép
"Blubesz a szerelőmegoldóember és a törzsvendég. Grillnek kereke és motorházteteje van, innentől ért hozzá" by Jahno
"Ő is sok kilométerre sörözik. Meg valami luvnya hasáról szíjja a kokaint" by Jahno

#708 Felhasználó inaktív   blueboi69 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 51.483
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 05. 22:18

Idézet: hobizoli - Dátum: 2009. jún. 5., péntek - 22:07

E30 320iS? :cool:  Az fincsi, az mar vmi 192lojje default, akkor nyomassad arra yool... :drive:




hobizoli

Hát sztem az már sok neki. Volt gyárilag 320iS, az már majdnem m3 :)
De úgytom akkor már nagyon vékony lesz a hengerfal és könnyen átszakadhat a víztér. Szal lehet megcsinálják,de nemtom meddig bírná...Ráadásul arra már nem is mondtak árat.  :Đ
BMWパワー
Kicsit nemfigyelek oda má' keresztbemegyek.
You laugh at me cos I'm different, I laugh at you coz you are the same
Kép
"Blubesz a szerelőmegoldóember és a törzsvendég. Grillnek kereke és motorházteteje van, innentől ért hozzá" by Jahno
"Ő is sok kilométerre sörözik. Meg valami luvnya hasáról szíjja a kokaint" by Jahno

#709 Felhasználó inaktív   blueboi69 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 51.483
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 05. 22:23

Na tessék v8, ez pl pucié aki egy kibaszott nagy állat köcsög mind versenyzőként mind emberileg.
http://www.youtube.c...B&v=JZZ8ukChgtU

jahogy 4ikben börnáut.... igaz, ez alpina
És ezekután milyenek lehetnek a v12-es gépek? Pláne 2 turbóval...5literrel.

Szerkesztette: blueboi69 2009. 06. 05. 22:51 -kor

BMWパワー
Kicsit nemfigyelek oda má' keresztbemegyek.
You laugh at me cos I'm different, I laugh at you coz you are the same
Kép
"Blubesz a szerelőmegoldóember és a törzsvendég. Grillnek kereke és motorházteteje van, innentől ért hozzá" by Jahno
"Ő is sok kilométerre sörözik. Meg valami luvnya hasáról szíjja a kokaint" by Jahno

#710 Felhasználó inaktív   Locutus 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.147
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 05. 22:54

Idézet: blueboi69 - Dátum: 2009. jún. 5., péntek - 22:23

Na tessék v8, ez pl pucié aki egy kibaszott nagy állat köcsög mind versenyzőként mind emberileg.
http://www.youtube.c...B&v=JZZ8ukChgtU

jahogy 4ikben börnáut.... igaz, ez alpina
És ezekután milyenek lehetnek a v12-es gépek? Pláne 2 turbóval...5literrel.

Orrnehezek, szerintem.

#711 Felhasználó inaktív   blueboi69 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 51.483
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 05. 23:08

Idézet: Locutus - Dátum: 2009. jún. 5., péntek - 22:54

Orrnehezek, szerintem.

Mihez képest.
A nagyobbik sor6 ami 3-3.5lityi az öntöttvas, és kurvanehéz, van vagy 200kiló a motor kb.
De az a vicc, hogy az alublokkos v12 az kb ennyire nehéz vagy talán könnyebb is! Tehát annyira nem olyan húdevészes.
De igazából ez tűnt a legkisebb bajnak, hogy orrnehéz. Így a legnehezebb motorral van olyan 60:40 súlyarány. Hátul csak a difi van vagy 15kiló, és akkor még ott az egész hátsóhíd,meg féltengelyek,meg a tank is.
BMWパワー
Kicsit nemfigyelek oda má' keresztbemegyek.
You laugh at me cos I'm different, I laugh at you coz you are the same
Kép
"Blubesz a szerelőmegoldóember és a törzsvendég. Grillnek kereke és motorházteteje van, innentől ért hozzá" by Jahno
"Ő is sok kilométerre sörözik. Meg valami luvnya hasáról szíjja a kokaint" by Jahno

#712 Felhasználó inaktív   Goodman 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.246
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 06. 02:51

Idézet: Indy - Dátum: 2009. jún. 5., péntek - 22:19

Váltója válogatja. A többségéhez GL4+ kell, főleg a régebbiekhez, mert a GL5-ben nincs szinkronkapcsolókat a színesfém-korróziótól védő adalék. (Kivéve azt amelyik mindkét szabványt teljesíti). Sajnos a gyári gépkönyvek első oldalán a javasolt olajok között GL5 szerepel, holott a kéziváltókba a GL4+ javasolt! A leginkább használt fajta Rönyónál az Elf Tranself 75W80 TRJ! De a többi Elf váltóolaj is GL4-es: TRZ, TRP, TRX. Hirtelen nem is tudok GL5-ös Elf olajat mondani...  :think:

az enyémbe ez (felső) az előírás, de az összes jb, jc váltóba is tudtommal. az alsó az Bujdy féle megane pdf-je.

Csatolt fájl:

  • Csatolt fájl  pk1.gif (0byte)
    Letöltések:: 1


#713 Felhasználó inaktív   fram 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 22.034
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 06. 09:14

a ló túlsó oldala

ez viszont ...
Ciciman is on borda

#714 Felhasználó inaktív   Rstudi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 15.664
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 06. 09:34

Idézet: fram - Dátum: 2009. jún. 6., szombat - 10:14


:wub: Mondjuk egy fullfény ráférne. :Đ

#715 Felhasználó inaktív   blueboi69 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 51.483
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 06. 09:49

Idézet: Tigger - Dátum: 2009. jún. 6., szombat - 9:34

:wub: Mondjuk egy fullfény ráférne. :Đ

Sztem. Matricák OFF, és vmi értelmesebb színben, meg a króm hűtőrácsot visszarakva tutkó lenne.
BMWパワー
Kicsit nemfigyelek oda má' keresztbemegyek.
You laugh at me cos I'm different, I laugh at you coz you are the same
Kép
"Blubesz a szerelőmegoldóember és a törzsvendég. Grillnek kereke és motorházteteje van, innentől ért hozzá" by Jahno
"Ő is sok kilométerre sörözik. Meg valami luvnya hasáról szíjja a kokaint" by Jahno

#716 Felhasználó inaktív   RDaneel_hu 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 6.955
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 06. 09:55

Beleolvastam a "benzin vs dízel" topikba.... kár volt.  :D  :D
Iszonyatos nagy köd van egyesek agyában. Az egyetlen tag aki (maradéktalanul) érti miről volt szó az GI. Persze biztos többen vannak, de ő le is írta a lényeget..."
Komolyan le a kalappal, pedig F1 témában nagy vitáink voltak. :)

Egy kis GI szösszenet...:

Gondolkozni kellene....
Komolyan. De látom nem az erősséged.

Hányszor írjam le, hogy megértsed.


:D  :D  :D

Szerkesztette: RDaneel_hu 2009. 06. 06. 09:58 -kor

RDaneel_hu

#717 Felhasználó inaktív   blueboi69 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 51.483
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 06. 10:01

Idézet: RDaneel_hu - Dátum: 2009. jún. 6., szombat - 9:55

Beleolvastam a "benzin vs dízel" topikba.... kár volt.  :D  :D

Én nem merek oda benézni,mert abból jó nem sülhet el  :Đ
BMWパワー
Kicsit nemfigyelek oda má' keresztbemegyek.
You laugh at me cos I'm different, I laugh at you coz you are the same
Kép
"Blubesz a szerelőmegoldóember és a törzsvendég. Grillnek kereke és motorházteteje van, innentől ért hozzá" by Jahno
"Ő is sok kilométerre sörözik. Meg valami luvnya hasáról szíjja a kokaint" by Jahno

#718 Felhasználó inaktív   blueboi69 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 51.483
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 06. 10:13

ehhh

http://www.vatera.hu..._148254109.html
BMWパワー
Kicsit nemfigyelek oda má' keresztbemegyek.
You laugh at me cos I'm different, I laugh at you coz you are the same
Kép
"Blubesz a szerelőmegoldóember és a törzsvendég. Grillnek kereke és motorházteteje van, innentől ért hozzá" by Jahno
"Ő is sok kilométerre sörözik. Meg valami luvnya hasáról szíjja a kokaint" by Jahno

#719 Felhasználó inaktív   RDaneel_hu 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 6.955
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 06. 10:15

Idézet: blueboi69 - Dátum: 2009. jún. 6., szombat - 11:13


Szép autó, de meg nem merném venni.  :D
RDaneel_hu

#720 Felhasználó inaktív   blueboi69 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 51.483
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 06. 10:21

Idézet: RDaneel_hu - Dátum: 2009. jún. 6., szombat - 10:15

Szép autó, de meg nem merném venni.  :D

miért?
BMWパワー
Kicsit nemfigyelek oda má' keresztbemegyek.
You laugh at me cos I'm different, I laugh at you coz you are the same
Kép
"Blubesz a szerelőmegoldóember és a törzsvendég. Grillnek kereke és motorházteteje van, innentől ért hozzá" by Jahno
"Ő is sok kilométerre sörözik. Meg valami luvnya hasáról szíjja a kokaint" by Jahno

Téma megosztása:


  • (17988 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

5 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 5 vendég, 0 anonim felhasználó