Nagyon röhögök, köszi.
Milyen autót érdemes venni? -30- és hogyan kell megszerelni?
#25042
Elküldve: 2009. 12. 18. 21:58
Idézet: Boba - Dátum: 2009. dec. 18., péntek - 20:59
én AVIAnál vettem bodriba AVIAsat, -19 C
Ódi meg TVZt kapott, -60 C
#25043
Elküldve: 2009. 12. 18. 21:59
Határozottan egyetértek az enyémmel megegyező véleményekkel!
Éheztesd a fákat! Csökkentsd a co2 kibocsátást!
Idézet
#25044
Elküldve: 2009. 12. 18. 22:01
#25045
Elküldve: 2009. 12. 18. 22:02
Idézet: fram - Dátum: 2009. dec. 18., péntek - 23:01
-35 fok nem elég?
#25046
Elküldve: 2009. 12. 18. 22:08
Idézet: potyo - Dátum: 2009. dec. 18., péntek - 22:02
de
#25047
Elküldve: 2009. 12. 18. 22:13
Idézet: JonesC - Dátum: 2009. dec. 18., péntek - 21:38
Lehet télire fagyállózzák ezeket is, a szállítás, raktározás végett. Durva.
#25048
Elküldve: 2009. 12. 18. 22:17
Idézet: Satriani - Dátum: 2009. dec. 18., péntek - 17:43
- motor: -10 LE, -50 Nm
- fogyasztás: +1,5 liter vegyesben
- végsebesség: -10 km/h (BMW 250-nél leszabályoz)
- 0-100: +1,3 másodperc
- tömeg: + 105 kg
...és ugye nem ez a Bömös legkisebb hathengerese, hanem a 325D hasonlóképp háromezressel, "csak" 197 lóerővel, ami pont ugyanúgy gyorsul 100-ra, mint a Laguna, és csak 2-vel kisebb a végsebessége. Inkább ezzel kéne összevetni a Renault-t.
Mondjuk én a BMW adatait fura fenntartással kezelném.
Szerintük a 170 LE-s 320i vegyesben 6,1-et eszik.
A BMW 1445 kg.
Teljesen hihető.
(Spritmonitor átlag 8,7 liter)
Mindemellé tényszerű, hogy a 320d kevesebbet eszik a 2.0-es Dci Lagunánál, viszont szerintem a Laguna nagyobb, testesebb autó.
2006-tól nézve Spritmonitor szerint a nagyátlag 7,4 és 6,9 a BMW javára.
V6-os dízel egy darab sincs fenn Lagunából.
Szerkesztette: Kory 2009. 12. 18. 22:27 -kor
#25049
Elküldve: 2009. 12. 18. 22:30
Idézet: JonesC - Dátum: 2009. dec. 18., péntek - 21:59
Renault-nál -25 "mérsékelt égövre".
Én tavaly mérettem és -22 fokos volt csak, kb. fél liter tömény rá lett öntve.
#25050
Elküldve: 2009. 12. 18. 22:32
Idézet: leslie - Dátum: 2009. dec. 18., péntek - 20:33
Abban a csomagolásban kb. tartós -3-4 fokig biztonságban van fagyás ellen.
A tej fagyáspontja amúgy -0,5-0,8 fok körül van igazából, tehát nem 0. Ez a nyerstejre vonatkozik, az UHT-zés közben mi történik ezzel azt nem tudom.
Szerkesztette: Kory 2009. 12. 18. 22:33 -kor
#25051
Elküldve: 2009. 12. 19. 00:42
Idézet: Satriani - Dátum: 2009. dec. 18., péntek - 17:43
- motor: -10 LE, -50 Nm
- fogyasztás: +1,5 liter vegyesben
- végsebesség: -10 km/h (BMW 250-nél leszabályoz)
- 0-100: +1,3 másodperc
- tömeg: + 105 kg
...és ugye nem ez a Bömös legkisebb hathengerese, hanem a 325D hasonlóképp háromezressel, "csak" 197 lóerővel, ami pont ugyanúgy gyorsul 100-ra, mint a Laguna, és csak 2-vel kisebb a végsebessége. Inkább ezzel kéne összevetni a Renault-t.
mókásak ezek az adatok béemwééktől :Đ Ilyen paraméterekkel H-nak kéne az orrán lennie, nem propellernek :Đ Városban alig több, mint 7 litert nyalna be a 250 lovas 3 littyós turbós gépezet? :Đ Vegyesben meg 6-ot? :Đ Rönó adatai pöppet közelebb állnak a valósághoz, mint bmw-é.
Plusz lagesz V6 dci ottómata, 330d nem. Kicsit erősebb, nyomatékosabb a 330d, meg kézi váltós is, talán ezért ugrik jobban 100-ra. Lehet BMW inkább teljesítményre van hangolva, míg a laguna inkább egy erős, kényelmes, túraautó lenne. És pakold bele azokat az extrákat, amik eleve benne vannak a lagunában, de 330d-ben nem, akkor lehet méginkább közelebb kerülne egymáshoz a két autó menetteljesítmény szempontjából, árban meg durván elugrana a bömös.
Az lenne az igazi, ha neked lenne egy 330d-d, nekem V6 dCi, aztán élesben összemérnénk őket
#25052
Elküldve: 2009. 12. 19. 01:52
Idézet: JonesC - Dátum: 2009. dec. 18., péntek - 20:18
Csomagtartóban/hátsó ülésen sem fagyott meg a nyári.
#25053
Elküldve: 2009. 12. 19. 03:14
Ablakmoso nem fagyott be.....mert elfogyott
hobizoli
intel Core i3-7350K (4.2GHz), Gigabyte GA-Z270M-D3H, Corsair Vengeance 16GB DDR4-3200, Asus Radeon RX580-8GB OC, Samsung 830 120GB SSD, WD Green 0.5TB HDD, Samsung M3 Portable 0.5TB USB, SoundBlaster Tactic THX USB, Enermax MaxPro 700W PSU
intel Pentium G4560 (3.5GHz), Gigabyte GA-B250M-D3H, Corsair Vengeance 8GB DDR4-3000, Asus GT730SL-2GB, Kingston HyperX 120GB SSD, WD Blue 1TB HDD, WD Green 3TB HDD, Asus Xonar DG PCI, Gigabyte 620W PSU
Dell D630, intel Core2Duo T7250 (2GHz), 4GB DDR2-800, Kingston HyperX 120GB SSD
VEMS standalone EFI, www.diyautotune.com
"Jópofa dolog a pörgős szívómotor, de ami üt, az a turbó"
#25054
Elküldve: 2009. 12. 19. 03:21
Idézet: hobizoli - Dátum: 2009. Dec. 19., Saturday - 3:14
Ablakmoso nem fagyott be.....mert elfogyott
hobizoli
Nekem -12t ir a plugin
#25055
Elküldve: 2009. 12. 19. 08:50
Idézet: padawan - Dátum: 2009. dec. 19., szombat - 4:21
Ázzek, kezdek betojni, hogy nem lesz elég tuti a fagyállóm, ha ilyen hideg van...
Nyár óta öntöttem bele vagy 7-8 deci töményet, de akkor ma veszek még egy ampullával, úgyis van még hely a tartályban...
#25056
Elküldve: 2009. 12. 19. 08:56
Idézet: Bujdy - Dátum: 2009. dec. 19., szombat - 9:50
Nem mondod, hogy nyáron másmilyen hűtőfolyadékot használsz mint télen?
#25057
Elküldve: 2009. 12. 19. 09:09
Idézet: Rudi - Dátum: 2009. dec. 19., szombat - 0:42
Mit tegyek, ugyanaz a szabvány, és nem a BMW ill. a Renault gyár mér, hanem egy független intézet.
Az pedig ne legyen már kérdés, melyik a drágább. A Laguna még olcsóbban sem feltétlenül alternatívája a BMW-nek, képzeld el őket ugyanazon az áron... Ki választaná - rajtad kívül
#25058
Elküldve: 2009. 12. 19. 09:49
Idézet: Bujdy - Dátum: 2009. dec. 19., szombat - 8:50
Az autó manualjában benne kell lennie, hogy milyen fagyállót kell használj és milyen százalékban kell felönteni ioncserélt vízzel.
#25059
Elküldve: 2009. 12. 19. 09:51
#25060
Elküldve: 2009. 12. 19. 09:57
Idézet: Satriani - Dátum: 2009. dec. 19., szombat - 9:09
Az pedig ne legyen már kérdés, melyik a drágább. A Laguna még olcsóbban sem feltétlenül alternatívája a BMW-nek, képzeld el őket ugyanazon az áron... Ki választaná - rajtad kívül
Én azt választanám amelyik jobban teccik.
Megmondom a frankót (ha ugyan frankó is ez egyáltalán): nekem jelen pillanatban egyik autó sem tetszik úgy a BMW palettájáról mint a Laguna kupé.
Bravonál is ugyanez volt.
A 2007-es Mondeot nézegettem, de még kicsit drágábban is csak használt és alacsony/fapad felszereltség jött volna ki ennyi zsetonból. Meg nem is tetszett annyira mint az olaszok kompaktja.
Megvettem a Bravot újonnan egy tűrhető felszereltséggel és jó motorral.
Nem bántam meg, egy cseppet sem.
Ezt meg is nézik az utcán, a Mondeokat nem hinném.

Súgó
A téma zárva.


















