A "fehér" DPS szerintem csak akkor jó, ha kompenzálni tudja a fegyverből kieső enchant bónuszokat
és jó skillt lehet mellé párosítani. De magas szinten ez már szinte biztosan halál / glancing blow, mivel egy "tiszta" fegyver csak physical-t üt, ami ellen ilyenkor már fullos, vagy nagyobb armor-ok is léteznek, míg a magical sebzések ellen a resist-ek hatnak, és ahogy látom, pl. 20. szintű ellenfelek magic-re még mindig jobban szívnak, mint physical-ra.
Valami olyasmi lehet a működése, hogy közelharcban nézi a fizikai sebzést és levonja az armor-t (glancing blow, ha az armor már nagyobb), plusz minden felpakolt effekt enchant-ot összevet a resist-ekkel és még azok is beszámítanak. Bár lehet, hogy glancing blow esetén már az effektek sem mennek át.
Pl. physical 50 + electric 30 fegyver + electric 20 enchant + fire 10 enchant, +ice 15 damage-os gyűrű:
- DPS-be beleszámít az electric enchant (mert az a fegyver alapsebzése is), de a fire és az ice nem. Közelharci ütésnél DPS+50+30+20+STR vs ellenfél armor.
- Ezen felül kap még electric 50, fire 10 és ice 15 magical sebzést (meg a Magic képességből ami jön) és ezeket csökkentik a resist-ek. Ha az ütés glancing blow, akkor ez sincs (feltételezés).
Skill-alapú támadásnál nézi a skill effektjét (pl. ember lance = fire alapú), hozzáad minden enchant-ból származó bónuszt (jó kérdés, hogy a %-okat előbb és utána a fixeket, vagy fordítva, de mindegy

) és ez lesz a magical támadás, az esetleges DPS% módosító szerepe viszont homályos...
Ehh, le van ejtve, legyenek jó magasak a számok és kész.
/ Gigabyte H67M-UDH2-B3, Core2 i5-2300@2.8, 2x2GB A-Data DDR3/PC1333 Gaming, Asus HD6870/1GB, Samsung 1TB/SATA2 + HD200HJ, LG SATA dvd-rw, Asus TA-B71 + FSP Saga II 500W, Samsung 215TW, Sweex optikai/USB, noname bill.