HWSW Informatikai Kerekasztal: Half-Life 2 - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

  • (32 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Half-Life 2

#481 Felhasználó inaktív   Myko Alto 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 6.088
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 06. 02. 23:56

Nos, Episode One. Részemről a befosás, lévén iszonyat szép és jó lett... viszont... elakadtam és lehet, hogy csak azért, mert már hajnali egy van, de nem találtam meg a megoldást. Állok egy hídon, se jobbra, de balra, csak egyenesen előre, azaz lefelé lehet esni és nem tudom merre kéne vagy hogy?! Mindenképpen halállal végződik a dolog és most már kezdem unni....

#482 Felhasználó inaktív   Myko Alto 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 6.088
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 06. 03. 11:07

Á gyerekek, nem szabad nekem már ilyen későn játszani! Olyan banális dolgok csúsztam el, hogy az csak na! Kép A fegyveremet elvették egy szobában bizonyos szerkezetek, amitől megváltozott a szine, szép kékesen izzó lett. No én erre azt hittem, hogy kész, ez tropára ment és a kövi részben kapm a jól bevált feszítővasat, így szépen tovább is sétáltam. No ezt senki ne tegye, hanem igenis vegye fel a graviti gunt, lévén csak erőssebb lett és anélkül nerm lehet továbbjutni. Kép Ezzel kell a golyókat belövöldözni a helyükre. Kép

#483 Felhasználó inaktív   Avium 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 6.232
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 06. 03. 11:11

Idézet

Á gyerekek, nem szabad nekem már ilyen későn játszani! Olyan banális dolgok csúsztam el, hogy az csak na! Kép A fegyveremet elvették egy szobában bizonyos szerkezetek, amitől megváltozott a szine, szép kékesen izzó lett. No én erre azt hittem, hogy kész, ez tropára ment és a kövi részben kapm a jól bevált feszítővasat, így szépen tovább is sétáltam. No ezt senki ne tegye, hanem igenis vegye fel a graviti gunt, lévén csak erőssebb lett és anélkül nerm lehet továbbjutni. Kép Ezzel kell a golyókat belövöldözni a helyükre. Kép
HalfLife 2 alapstory vegen megtortenik ez a fegyvereddel es azzal apritasz vegeig. :Đ Nem emlexel? :-D
Through war we will teach your heresy. 通过战争我们教会你异端 Through battle we will teach your frailty. 通过交锋我们教会你脆弱 Through death we will teach your fate. 通过死亡我们教会你命运

#484 Guest__*

  • Csoport: Vendég

Elküldve: 2006. 06. 03. 16:16

valaki segítsen nekem,mert már mindenszart beírtam a konzólba a HL2 A.I hiba miatt....
valaki mentsen életet,mert így is tök jó a játék csak hátKép.......szóval Help!!!!!!!!!!!!
elQre is köszi:)Kép

#485 Felhasználó inaktív   Dj Gardener 

  • Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 9
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 06. 07. 08:28

Idézet

Helló,segítsetek lécci.Van 1 gondom elakadt a játék,ott ahol a liftbe bekéne szálnia a nőnek,de nem száll.Nem az első csaj ,hanem Black Mesia Keleti partjánál,ha jól tudom,ha elírtam volna elnézést.Ha valaki tudna rá megoldást akkor annak megköszönném.Hülyeségekre nem vagyok kiváncsi.
Kép
Nekem is ez volt a a baj és lassan kell bemenni, hogy a nő álljon meg elsőnek és utánna meg maj dsikerülni fog!!!!

#486 Guest__*

  • Csoport: Vendég

Elküldve: 2006. 06. 10. 18:31

Vki nem tud adni egy torrent linket ahonnan a sima Half-Life2-őt leszedhetném?

#487 Felhasználó inaktív   Avium 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 6.232
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 06. 10. 18:35

Idézet

Vki nem tud adni egy torrent linket ahonnan a sima Half-Life2-őt leszedhetném?
nemtom mennyi ideje jarsz mar ide de azota sem realizaltad h ez nem warez forum?
Through war we will teach your heresy. 通过战争我们教会你异端 Through battle we will teach your frailty. 通过交锋我们教会你脆弱 Through death we will teach your fate. 通过死亡我们教会你命运

#488 Guest__*

  • Csoport: Vendég

Elküldve: 2006. 06. 10. 18:40

Idézet

Idézet

Vki nem tud adni egy torrent linket ahonnan a sima Half-Life2-őt leszedhetném?
nemtom mennyi ideje jarsz mar ide de azota sem realizaltad h ez nem warez forum?
De azt realizáltam hogy legtöbben még akik ide járnak is warezolnak, és gondoltam hogy itt segítőkész emberek segítenek rajtam ha tudnak, eddig így ismertem meg a GK-t!És bocs majd máshol próbálkozom!

#489 Felhasználó inaktív   Avium 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 6.232
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 06. 10. 18:58

Idézet

Idézet

Idézet

Vki nem tud adni egy torrent linket ahonnan a sima Half-Life2-őt leszedhetném?
nemtom mennyi ideje jarsz mar ide de azota sem realizaltad h ez nem warez forum?
De azt realizáltam hogy legtöbben még akik ide járnak is warezolnak, és gondoltam hogy itt segítőkész emberek segítenek rajtam ha tudnak, eddig így ismertem meg a GK-t!És bocs majd máshol próbálkozom!
warez temaban ne varj segitseget. akinek van itt egy kicsi esze is az nem fog a temahoz hozzaszolni. esetleg privatban lehet intezni ha mar nem vagytok kepesek megvenni a jatekot es megtisztelni a fejlesztoket
Through war we will teach your heresy. 通过战争我们教会你异端 Through battle we will teach your frailty. 通过交锋我们教会你脆弱 Through death we will teach your fate. 通过死亡我们教会你命运

#490 Felhasználó inaktív   maver 

  • Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 1
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 06. 14. 12:34

ÜDV!
Gondban vagyok a játékkal! Itt vagyok a központba, mozgó (emelkedő/sűllyedő) elemeken jutok fel a tetejére szemben velem valami gépezet, amiből jönnek elő a repülőgépek. És a fő "gonosz" is ott áll benne egy gömbben. Hiába lövök rá a futó gömbökből az "antigravi" fegyveremmel, semmi-lejár az idő. hiába kezdem előlről lejár az idő. (gondolom ez már a játék végén van) De nem bírok rájönni mit lőjjek szét, hogy továbbjussak.
HELP!
köszi!Kép

#491 Felhasználó inaktív   wasaby44 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 104
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 06. 17. 19:44

Juss fel az épület tetejére, s a gömbökkel lövöldözd a teleportáló gépezetet tetejét!
Ha felrobban minden (azért nemminden), akkor szia HL2 Credits!
HAJRÁ!!!Kép
p4 1700 proci 512 mb ram 9600 xt 256mb video Próbálok javítani rajta :D

#492 Felhasználó inaktív   Ca$h 

  • Senior tag
  • Csoport: GK moderátor
  • Hozzászólások: 4.147
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 07. 14. 07:58

Most olvastam a Gamespoton, hogy a Valve-nak meglehetősen nagy projectjei vannak készülőben a nextgenes konzolokra. Úgy tervezik, hogy egyszerre fog kijönni az Episode II PC-re és a konzolos HL2-k. A konzolos HL2 nem csak az alap játékot fogja tartalmazni, hanem az Episode I-et és II-őt is, ezen kívül egy új egy játékos üzemmódot a "Portal"-t, ami egy érdekes kis logikai megoldás lesz protálokkal a középpontban. Ezen kívül lesz benne egy új több játékos játék is, a "Team Fortress2"! Nem semmi! Kép Asszem ilyen regeteg feature mellett must buy lesz a játék!!!!
Kép

#493 Felhasználó inaktív   zephon 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 641
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 07. 14. 08:16

Idézet

Most olvastam a Gamespoton, hogy a Valve-nak meglehetősen nagy projectjei vannak készülőben a nextgenes konzolokra. Úgy tervezik, hogy egyszerre fog kijönni az Episode II PC-re és a konzolos HL2-k. A konzolos HL2 nem csak az alap játékot fogja tartalmazni, hanem az Episode I-et és II-őt is, ezen kívül egy új egy játékos üzemmódot a "Portal"-t, ami egy érdekes kis logikai megoldás lesz protálokkal a középpontban. Ezen kívül lesz benne egy új több játékos játék is, a "Team Fortress2"! Nem semmi! Kép Asszem ilyen regeteg feature mellett must buy lesz a játék!!!!
sztem ezt a portalt csak azért rakták bele, hogy megmutassák a prey fejlezstőinek (human head studios?), hogy ők is képesek erre, mert mikor a prey még nem jött ki, akkor mondták állanóan, hogy nagyon büszkék a portálrendszerre.
Time fades even legend...
War, war never changes...

#494 Felhasználó inaktív   Ca$h 

  • Senior tag
  • Csoport: GK moderátor
  • Hozzászólások: 4.147
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 07. 14. 09:05

Idézet

Idézet

Most olvastam a Gamespoton, hogy a Valve-nak meglehetősen nagy projectjei vannak készülőben a nextgenes konzolokra. Úgy tervezik, hogy egyszerre fog kijönni az Episode II PC-re és a konzolos HL2-k. A konzolos HL2 nem csak az alap játékot fogja tartalmazni, hanem az Episode I-et és II-őt is, ezen kívül egy új egy játékos üzemmódot a "Portal"-t, ami egy érdekes kis logikai megoldás lesz protálokkal a középpontban. Ezen kívül lesz benne egy új több játékos játék is, a "Team Fortress2"! Nem semmi! Kép Asszem ilyen regeteg feature mellett must buy lesz a játék!!!!
sztem ezt a portalt csak azért rakták bele, hogy megmutassák a prey fejlezstőinek (human head studios?), hogy ők is képesek erre, mert mikor a prey még nem jött ki, akkor mondták állanóan, hogy nagyon büszkék a portálrendszerre.
Szerintem meg csak mindent megtesznek, hogy újra eladható legyen a játék. Úgy néz ki sikerülni fog nekik!
Kép

#495 Felhasználó inaktív   zephon 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 641
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 07. 14. 09:08

egyébként én sem vagyok ellenne, tegyenek amit akarnak. szeretem én a hl-t.
nehogy félreértsd.
Time fades even legend...
War, war never changes...

#496 Felhasználó inaktív   Ca$h 

  • Senior tag
  • Csoport: GK moderátor
  • Hozzászólások: 4.147
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 07. 14. 09:25

Dehogyis! Nem értettem félre. Kép Valszeg igazad van a portal ügyben. De én személy szerint nagyon örülök neki, hogy X360-on teljes pompájában fog villogni a HL2 és még tele is lesz újdonságokkal! Kép
Kép

#497 Guest__*

  • Csoport: Vendég

Elküldve: 2006. 07. 28. 14:59

Előzmények:
A Combine Birodalom lerohanja és uralma alá hajtja a Xent, és az egész bolygót rabszolgasorsba kényszeríti. Megszokott technikájukat alkalmazzák a xeniek elpusztítására. Ez a technika abból áll, hogy keresztezik a meghódítandó bolygó domináns faját (ez Xen esetében a Vortigaunt) a saját technológiájukkal, és így szuperkatonákat hoznak létre, amelyek az egész bolygó elfoglalására képesek. Technikájuk további része, hogy a kiszemelt faj egyik tagját a saját oldalukra állítják, akinek feladata, hogy a bolygó vezetőjeként biztosítsa a faj többi tagjának alkalmazkodását a combine követelésekhez. Xen esetében ez a vezető Nihilanth (habár ismeretlen, hogy Nihilanth Votigaunt-e, vagy sem). Ellentétben Breen-nel, Nihilanth-ot kényszeríttették a combine-ok, hogy együttműködjön. Talán Nihilanth volt Xen vezetője mielőtt a combine-ok megszállták a bolygót, és más eszközökkel kellett őt jobb belátásra bírni.
Ez alatt a Földön Gordon Freeman a MIT-n tanul a doktorátusához. Az Új-Mexikó-i Black Mesá-ban teleport kísérleteket folytatnak. Eli Vance és Dr. Kleiner tudósok ellenőrzése alatt kristályokat szereznek a Xen-ről, és organizmusokat analizálnak. A kutatások folytatódnak.
Mindeközben a Xenen a combine-ok felfedezik a Black Mesa portáljait, melyeken keresztül a Földre juthatnak. Ismeretlen körülmények között kapcsolatba lépnek Wallace Breen-nel, a Black Mesa igazgatójával. Hatalmat és gazdagságot ígérve meggyőzik Breen-t, hogy az emberiség legnagyobb lehetősége arra, hogy megismerje a csillagokat és az univerzumot az, ha beolvadnak a combine-ok Galaktikus Uniójába ("Universal Union"). Breen bekapja a horgot, azt hiszi, hogy a combine-ok tényleg segíteni akarnak az emberiségnek (valójában a leendő rabszolgáikat látják az emberi fajban). A combine-ok a Föld elfoglalására készülnek.
2000:
1.1. A Black Mesa incidens – Half-Life 1
-Breen felállít egy műholdat, és előkészíti az invázió első szakaszát
-Az invázió első szakasza, a "Resonance Cascade" (lsd 1. pont)
-A műhold fellövése
-Nihianth legyőzése
-A Black Mesa megsemmisülése
-Gordon felbérlése (lsd 2. pont)
"Várnak rád Gordon, a tesztteremben."
1. Wallace Breen a legmagasabb combine tisztek felügyelete alatt előkészíti az invázió első szakaszát, és a Balck Mesa rendellenes anyagokkal foglalkozó szektorának egyik speciális teszttermét választja színhelyéül. G-Man tudatában van Breen tervének, és megpróbálja megakadályozni az inváziót, de nem jár sikerrel. A portál lehetővé teszi, hogy a combine-ok előre küldjék a kezdőseregüket, a xeni rabszolgákat, hogy elfoglalják a Black Mesá-t és előkészítsék a fő inváziót. A fejrákok ("headcrab"-ek) és Xen más tudat nélküli vadállatai pedig csupán a táplálékszerzés reményében jönnek a Földre. G-Man létrehoz egy különítményt a fő portál megsemmisítésére, és US katonákat küld a földönkívüliek ellen. A Black Mesa hatalmas csatatérré válik, ahol rengeteg faj és technológia küzd egymással.
Az incidens folyamán azonban egy HEV (Mark V Hazardous Environment Suit) ruhás orvos felkelti G-Man érdeklődését. Gordon Freeman, a rendellenes anyagokkal foglalkozó szektor frissen szerződtetett alkalmazottja kivételes képességeket mutat mind a xeniek, mind az US katonák ellen folytatott harcban. G-Man érdeklődése egyre nő, miközben Freeman eljut a Xen-re, legyőzi Nihilanth-ot, kiszabadítja a Xen-i rabszolgákat, hatalmas csapást mérve ezzel a combine-okra. G-Man-t teljesen lenyűgözik Gordon tettei.
Gordon végig azt teszi, amiben a legjobb: parancsokat teljesít. Még mielőtt eljutna a Xenre, tudtán kívül segíti a combine hadjáratot azzal, hogy fellő az űrbe egy Lambda-műholdat. Ez a műhold lehetővé teszi a combine-oknak. hogy ún. "portál-viharokat" idézzenek elő, teleportkapukat nyitva ezzel Föld-szerte.

A Black Mesa megsemmisül egy atomrobbanásban ( lsd az Opposing Force-ot ), de a combine-oknak megvan amire szükségük van: egy műhold amivel portál-viharokat idézhetnek elő.
2.A Half-Life 1 végén G-Man választási lehetőséget ad Freeman-nek: vagy meghal, vagy elvállaja a munkaajánlatát. A Half-Life 2 puszta léte azt jelenti, hogy Gordon az életet választotta a halál helyett. Miután elvállalta a munkát, G-Man kiszakítja őt térből és időből, hogy újra hívja őt, ha szükség lesz rá.

2002: Gordon nem öregszik
1.2.A portál-viharok
-A viharok kezdete
-A népesség a városokba özönlik
A Black Mesa hatalmas hatással van a Half-Life 1 történése utáni idők változásaira. A combine-ok Föld-szerte portálokat nyitnak a Lambda-műhold segítségével. Földönkívüliek (a Xen-ről) minden fajtája teleportál a városokba. Fejrákok másznak a zöldséges ládáiban, míg másikak medencékbe vagy otthonokba teleportálnak...
A Földön eluralkodik a káosz. A felszabadított Vortigauntok a Földre menekülnek a combine-ok elől, akik ismét rabszolgáikká akarják őket tenni.
A népesség a városokba áramlik, ahol katonák, szögesdrótok és kerítések védik meg őket a szörnyektől. A biztonságérzet lassan úrrá lesz a Földön, az emberek újra normális életet élhetnek a városokban. A földönkívüliek folyamatosan a városokon kívüli területekre teleportálnak.
Ez alatt a combine-ok előkészítik a támadásukat a Föld ellen, most, hogy már az igényelt portálok a helyükön vannak. Mivel a xeniek a Földre menekültek, a combine-ok elfelejthetik Xent, és egy csapással rabszolgáikká tehetik a xenieket és az emberiséget is a Földön.
2004: Gordon nem öregszik
1.3.A combine-ok lerohanják a Földet
-A portál-viharok folytatódnak
-A combine-ok érkezése
-A Hétórás Háború
-A citadellák felépítése
-Breen a Föld vezetője lesz
-A népességtömörülési pontok elpusztítása
-A városok átnevezése (lsd.3.pont)
A Föld-Xen portálokat használva átjáróként, a combine-ok elsöprő erejű inváziót indítanak a Föld ellen; galaxis-szerte elhelyezkedő bázisaikról szárazföldi csapatokat, stridereket, dropshipeket és gunshipeket teleportálnak át. Ugyanazt a technikát használják itt is, mint a Xenen. Szuper-hadsereget állítanak elő az emberi DNS és a combine technológia keresztezésével.
A fő citadellát City 17-ben állítják fel. Több citadellát húznak fel más városokban is. Ezek a hatalmas épületek a combine uralom központjai. Ezekben állítják elő a combine hadsereget, a járműveket, a hadi felszereléseket.
Amellet, hogy a combine-ok és az emberiség egymás ellen harcol, más lényekkel is szembe kell nézniük. A felszabadított Vortigauntok a lázadó emberek mellé állnak, mert bosszút akarnak állni a combine-okon. A fejrákok (elvégre fejrákok) mindenkit megtámadnak, akit meglátnak. Más szörnyek szintén terrorizálják az embereket és a combine-okat is.KépKép
Gyökerezik a combine-ok tervének következő lépése. Wallace Breen még mindig optimista a combine hatalomátvétellel kapcsolatban. A Föld vezetőjévé teszik, ahogyan megígérték a Black Mesá-ban. Breen átadja a Földet a nekik, azt hirdetve, hogy jót akarnak, és azért vannak itt, hogy halhatatlanná tegyék az emberiséget. Annak ellenére, hogy látja ezrek holttesteit, szentül hisz abban, hogy ez az aprócska vérveszteség elkerülhetetlen az átmeneti időszakban, amíg a Föld csatlakozik a Galaktikus Unióba. Breen formálisan kapitulál az emberiség nevében a Hétórás Háború lezárásaként. Breen a combine-ok hasznára van azzal, hogy ember. A domináns faj tagja (mint Nihilanth a Xen-en), így segíti azt a hazugság terjesztését, hogy a rabszolgasors jó dolog. Az emberek, pedig látva, hogy egy ember van hatalmon- könnyebben beletörődnek a világ változásaiba.
A Föld legnagyobb népességű pontjai közül a legtöbbet elpusztítják. Az emberek vidékre menekülnek, hogy ne essenek a combine-ok fogságába. Apró lázadó csoportok alakulnak, de a veszélyes vidéken kell bázist alapítaniuk, ahol a xeni vadvilág állandóan fenyegeti őket. Breen még mindig a combine-ok eltökélt híve, mit sem törődik az iszonyatos népírtassal. Szemében a lázadók nem többek egyszerű bajkeverőknél.
3.A megmaradt népesebb területeket átnevezik: City 1,City 2... City 17,City 27 stb. és a combine-ok felügyelete alá rendelik, akik így megalapozzák hatalmas létszámú jelenlétüket a Földön. Az Egyesült Nemzetek főhadiszállását New York-ban lerombolják.
1.4.A combine uralom megszilárdulása
-A média átformálása
-A Nova Prospekt létrehozása, mint "raktározási és kísérleti terület"Kép
-A Combine Civilvédelmi Szervezet megalapítása
-"Átalakítási folyamat"
Wallace Breen a City 17-ben álló citadella legfelső emeletén rendezi be főhadiszállását. Célja, hogy leszámoljon a lázadókkal. Breen a médián keresztül megpróbál kapcsolatot teremteni az emberekkel. Hatalmas kivetítőket állítanak fel a városközpontokban. Az újságokat, a televíziót, és a kommunikáció minden lehetséges eszközét cenzorálja és maga válogatja meg a tartalmat.
Breen üzenete egyszerű: az embereknek mindent meg kell tennie, hogy az átmeneti időszak minél kevesebb problémával járjon. Véleménye szerint az emberiségnek áldozatokat kell hoznia, hogy csatlakozhassanak a combine-okhoz, de a cél szentesíti az eszközt. Hisz abban, hogy a csatlakozás pozitív hatású lesz, és mindenkit megpróbál meggyőzni erről. A portál-viharok után az emberek annyira kiszolgáltatottak, hogy még ezt is elhiszik.
A városközpontokban combine erők biztosítják az emberek védelmét a földönkívüliektől. A megfélemlített emberek újra a városokban telepednek le, de életük folyamatos rettegésből áll. Rettegnek saját, és családjuk biztonságáért. A combine-ok brutális uralma kezdetét veszi.
A combine-ok célja Breen-nel egyszerű. Az ő feladata az, hogy előkészítse a földet nekik, hogy megsemmisítsen minden ellenállást. A civilvédelmi erőket használva rajtaütéseket szervez, és minden elfogott lázadót "stalker"-ré, rabszolgává alakít (a Citadellában láthatjuk őket az utolsó előtti pályán a HL 2-ben). Továbbá a combine-ok újra rabszolgákká akarják tenni a Vortigauntokat, közepes sikerrel. Valódi céljuk, hogy az egész emberiséget stalker-ré változtassák, és hogy a Vorigauntok is újra a szolgáik legyenek. A legzseniálisabb emberi elméket a Nova Prospekt-be viszik, ahol megfigyelik őket ill. kísérleteket hajtanak végre rajtuk. A combine-ok a lehető legtöbbet akarják megtudni az emberiségről, mielőtt elpusztítják azt.

A combine-ok teljhatalmú vezetője (a "Combine Overlord") elrendeli az "átalakítási folyamatot", amely messze meghaladja Breen hatalmát. Első lépésként a combine-ok aktiválnak egy energiamezőt ("Suppression Field"), ami megakadályozza az embereket a szaporodásban (a részletek nem teljesen tiszták). Így nem születhet egyetlen új ember sem, tehát a jelenleg a Földön élő emberek lesznek az utolsó generáció. Biokémiai vegyületeket tesznek a vízbe, melyek hatására az emberek elfelejtik a múltat, és így még egyszerűbben érthetnek egyet Breen-nel és a combine-okkal. Egyszerűen elfelejtik, hogy miért utálják őket. Utolsó lépésként elkezdik elszívni a Föld óceánjait. A combine-ok tehát előkészítik a Földet új lakosaiknak.
2010: Gordon felébredése
1.5.A lázadás
-Gordon visszatérKép
-Felbolygatja City 17-t és Nova Prospekt-et
-Kitör a fő felkelésKép
A lázadás Gordon első hivatalos megbízása, a másodikat pedig még nem árulta el neki G-Man. G-Man újra visszahozza őt a munka végrehajtásának időtartamára. Amint Breen felfedezi a visszatérését, legfőbb feladatának elfogását vagy megölését tekinti.
Gordon kicsúszik a combine-ok kezei közül Nova Prospekt-nél, miközben súlyos csapást mér rájuk. Ez robbantja ki a polgárok felkelését, és sokkal nagyobb lázadás tör ki, mint bármikor azelőtt. A káosz lesz úrra City 17-en, amint Wallace Breen és a combine-ok megpróbálják elfojtani a lázadás terjedését, és a citadellát teljes támadó üzemmódba rakják, melynek következtében combine katonák özönlik el az utcákat. Vortigaunt menekültek a Xen-ről csatlakoznak a lázadáshoz. G-Man nyomon követi Gordont a feladat végrehajtása során, és segít neki, ha szükséges.
-Gordont ismét kiszakítják térből és időből
1.6.A combine-ok bukása
Az ismert történelem utáni idők:
A Half-Life 2 végén Gordon teljesíti a megbízatását. Elpusztította a célpontját, a citadellát City 17-ben, a combine-ok földi trónját. Nem tudjuk, hogy mi történt ezután a földön maradt combine-okkal, de több mint valószínű, hogy a lázadók leszámoltak velük, hiszen vezető nélkül maradtak, a citadellát lerombolták és nincsenek tartalékaik. A combine-ok jelenléte a Földön tehát megszűnik. Gordon ismét elhagyja a világot, amíg el nem jön a következő megbízatása.
Mit jelent mindez a combine-okra nézve? Vagy vissza kell foglalniuk a Földet és a citadellát City 17-ben a xen-i portálokon keresztül, és újra kiépítenek mindent, vagy feladják a küzdelmet a Föld ellen. Valószínűleg újra el akarják majd foglalni a Földet, mintegy politikai lépésként megmutatva más bolygóknak és rendszereknek, hogy tényleg legyőzhetetlenek. Egy dolog azonban biztos: a combine-ok nem haltak ki. Rengeteg csapatuk van még más bolygókon és dimenziókban. A birodalmuk még mindig terjeszkedik, kegyetlenül eltaposva más bolygókat/dimenziókat a Földhöz és a Xen-hez hasonlóan.
Mit tett végül is Gordon? Véget vetett a combine uralomnak a Földön (egy időre legalábbis) és egy második súlyos csapást mért ezzel a Combine Birodalomra, megmutatva nekik hogy az emberek elég erősek, hogy felvegyék a harcot egy ilyen hatalmas birodalommal is, és hogy a combine-ok sem legyőzhetetlenek. Egy időre az emberiség újra szabad lett.
Miért adta G-Man ezt a megbízást Gordonnak? Jó kérdés. Valószínűleg G-Man egy intergalaktikus lázadó szövetség ügynöke (emberi formában), akik azért küzdenek, hogy legyőzhessék a kegyetlen Combine Birodalmat, mely már sokkal a HL1 történései előtt is létezett. Ez a lázadó szövetség elképesztő technológia birtokában van, képesek olyan formán uralni a teleportációt, ahogyan G-Man is teszi. Valószínűleg G-Man rájön, hogy Gordon Freeman az egyetlen, aki legyőzheti a Combine Birodalmat, és olyankor hívja, ha erre lehetőség van. Emlékezzünk vissza, Gordon egy másik fajt is felszabadított: a xenieket. Így ez volt a második nagy csapása a combine-ok ellen. A vicces az egészben, hogy mindezt tudtán kívül teszi

Na ez a lényegKépKép

#498 Felhasználó inaktív   Micro Face 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 1.184
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 07. 28. 20:05

Ezt honnan szettet vagy te magad csináltad.Gondolom akkor volt magyarrosításod a játékhoz.Hogy tudtad ki mi és mit csinálnak.Mert hát én össze vissza tudtam hogy miről van szó.De most már tudom.KépKépKépKépKép
M.....I.....C.....R.....O..........F.....A.....C.....E

#499 Felhasználó inaktív   Halfer 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 3.284
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 07. 28. 20:39

Idézet

Ezt honnan szettet vagy te magad csináltad.Gondolom akkor volt magyarrosításod a játékhoz.Hogy tudtad ki mi és mit csinálnak.Mert hát én össze vissza tudtam hogy miről van szó.De most már tudom.KépKépKépKépKép
Ez egy hivatalos ismertető a játékról, tényleg szépen összefoglalták az egészet.


#500 Guest__*

  • Csoport: Vendég

Elküldve: 2006. 07. 28. 21:22

Na és itt a végigjáccás ![smiPOINT INSERTION:
A vonatról leszállva a bemutatófilmen látottak alapján jussunk el a szobához, ahol az őrök vannak.Az egyik katona, Barney, megmutatja nekünk, hogy merre menjünk! - Tegyünk is így, gyorsan menjünk át az ajtón, és jobb kéz felé lesz egy létra, amin felmászva egy ablakos részhez érünk. Az egyik dobozt tegyük az ablakhoz, és annak segítségével ugorjunk ki az ablak alatt lévő dobozra. Jobbra lesz egy ajtó, azon menjünk be, majd a lépcsőn fel, ahol egy katona a szemetet szedeti fel velünk. - Ha nem szedjük fel, akkor nem enged minket tovább, és kapunk némi elektrosokkot is. Ezután menjünk egyenesen, majd balra, ahol kijuthatunk az állomásról. A téren, jobbra kell mennünk, a sikátorba, ahol egy létrán kell felmászni, majd a kerítés túloldalán leugrani. Megint jobbra kell menni, majd a két őrködő katona irányába, ahol balkéz felé lesz egy ajtó. A házban: A lépcsőn menjünk az emeletre, majd a jobboldali szobába, majd várjunk, amíg a katonák elhagyják a folyosót, és menjünk a folyosó végére, aztán a lépcsőn felfelé. Lesz egy ember, aki szól nekünk, hogy menjünk arra, és jól tesszük, ha megfogadjuk a tanácsát. A katonákkal a nyomunkban menekülnünk kell, egészen a padlásig, ahol még egy segítőtársunk akad. A padláson nem lesz időnk sokat pihenni, mivel a katonák betörik az ajtót, és a nyomunkba erednek ismét. A tetőre kimászva kell menekülnünk, először a tetőn, majd a párkányon végig. Persze eközben végig lőnek ránk. Egy ablakhoz kell eljutnunk, amin beugorva, egy másik tetőtérben találjuk magunkat. A lépcsőn lejutva, két katona támad ránk kábítóval (szerencsére).

RED LATTER DAY:
Miután visszanyerjük az eszméletünket, Alyx mosolyog ránk, és az ő vezetésével eljutunk Dr. Kleiner-hez, ahol megkapjuk a sugárzásvédő öltözéket, ami egyben a pajzs is egyben. Miután a ruhát felvettük, át kell mennünk egy másik helyiségbe, ahol először Alyx-ot át teleportálják az apjához, majd nekünk is be kell állnunk ugyanoda... (a technikai malőrök egymás érik...) Mikor minket próbálnak elteleportálni, Lamaar (a kis fejrák) ráugrik az egyik vezetékre, amint a szellőzető rendszerből kimászik. Ezután az épületen kívül találjuk magunkat, ahol 2 scanner fényképez minket. Ugorjunk le, majd menjünk a transzformátorok mögött található lépcsőhöz, ahol egy szinttel feljebb juthatunk, majd Barney odaadja nekünk a HL2 csodafegyverét, a Crowbar-t! (feszítővasat) Ezután menjünk a lezárt átjáróhoz, ahol már használhatjuk is a feszítővasat, majd a lépcsőn le, a vonatokhoz. Itt vigyáznunk kell, mert a katonák lőni kezdenek ránk, amint meglátnak. Amint leugrottunk a vonatok közé, balkéz felé lesz egy nyitott vagon, ahova be kell ugrani. A vagon másik oldalán kiugorva már hallhatjuk is, hogy jön egy vonat. Ha nem vigyázunk, akkor szépen maga alá gyűr minket, és kezdhetjük, előröl. A legegyszerűbb megoldás az, ha a vagon mögé befutunk, így nem tud elütni minket a vonat. A vagonok közt rohanva kell egy másik nyitott szerelvénybe beugranunk, majd a létrán fel, és egy nagyot ugrani, hogy a kerítés túloldalán landoljunk. Megint egy lezárt átjáróhoz értünk, melyet felfeszítve, egy lejárathoz jutunk. Persze folyamatosan lőnek ránk a katonák, emiatt gyorsnak kell lennünk.

ROUTE KANAL:
A folyosón a két őrt leütve megkapjuk a pisztolyt, amit azután sikeresen használhatunk. Azért nem árt, ha óvatosan bánunk a lőszerrel, mert csak 18 van benne, és ez elég kevéske. Ha lövünk, elég 2 - 3 lövés, hogy ártalmatlanná tegyük az őröket. A lépcsőn feljutva várjuk meg a vonatot, aminek a tetején keresztül eljuthatunk a szemben lévő létrához, várjunk, amíg a vonat megáll, majd futás a másik oldalra. A legjobb, ha a feszítővas van elő, mert a házba be kell menni, de az sajnos le van zárva. A katonák azonnal elkezdenek lőni, amint a létrán felmásztunk. A házból kiérve, megint katonák fogadnak minket, de könnyen elintézhetjük őket néhány jól irányzott lövéssel, melyeket a hordókra irányítunk. Ezután nyissuk ki az ajtót, menjünk a kerítéshez, és ugorjunk át, azon a részen, ahol el van hajlítva, majd lesz egy csatornaszerűség, amibe be kell másznunk. (Közben golyózápor kíséri lépteinket.) A csatornából kijövet szemből két katona nyit tüzet ránk. Szedjük le őket a pisztollyal. Ezután egyszerű a teendő! - csak irtani a katonákat. Egy vizes részhez érve, ugorjunk le, majd menjünk tovább a csatornában, a piros konténer felé. Az oldalán, a létrán másszunk fel, majd ugorjunk be a belsejébe. A másik oldalán majd kiengednek minket, ahol majd egypár akadály állja majd utunkat. Szerencsére a Feszítővas segítségünkre van az akadályok leküzdésében. Miután sikerült átküzdeni magunkat az akadályokon, érdemes egy kicsit a híd aljára nézni, ahol egy lény várja, hogy megehessen minket. Ezután jó pár katona állja majd utunkat, akiket módszeresen le kell lőnünk. De ne rohanjunk ki a szabad terepre, mert egy gépágyúval felfegyverezett katona nyit tüzet ránk fentről. Jobb oldalt van egy csatornabejárat, oda fussunk be, hogy minél kevesebb lövés érjen minket. A ránk váró katonákat nyírjuk ki, majd jobb oldalt lesz egy hordó, amit a kis kiálló részhez kell elvinnünk, és ráugrani, majd a másik oldalon leugrani. Ha ezzel megvagyunk, 3 plafonra tapadt szörny vár arra, hogy megehessen. (ne hagyjuk nekik) A csatornában, be kell ugrani a vízbe, majd lemerülni a víz alá, és várni, hogy felrobbanjanak a hordók. Az ügyesebb játékosok megpróbálhatják kilőni a fentről lövöldöző katonákat. A híd alatt lesznek robbanó hordók, amikbe, ha belelövünk, sok lőszert megspórolhatunk, mivel a híd leszakad, majd a rajta álló katonák lezuhannak. A híd mögött lesz egy hordókkal elzárt rész. Ott menjünk be, a hordókat félrelökve, de vigyázzunk, mert tele lesz a plafon szörnyekkel! Itt a robbanóhordók ismét segítségül hívhatjuk, a következő képen: Az egyik hordót megfogjuk, és eldobjuk a szörnyek irányába, majd gyorsan belelövünk úgy, hogy meggyulladjon, de csak akkor, amikor felhúzza valamelyik! Ezzel a módszerrel elintézhetjük ezeket, és nem jelentenek komolyabb gondot a továbbiakban. A vízbe ugorva egyszerű lesz a feladat: lemerülni, és várni, amíg az oldalsó falap eldől, majd odaúszni a létrához, átmenni a túlsó oldalra, és lelőni az ellenségeket. A csatornában a betonkockákat a raklap egyik felére fel kell pakolni, hogy továbbjuthassunk. A helikopter elől kell most menekülni, balkéz felé, a csatornába, mielőtt lelőne minket. Egy kék ajtón kell majd bemennünk, miután a plafonon lévő szörnyet megöltük. Ezután megint egy olyan rész következik, ahol a plafonon terpeszkedő szörnyeket kell irtanunk. De ez nem nehéz feladat. Az ajtón kijutva menjünk balra, ahol ismét a csatornába jutunk. Ebben a csatornában találkozhatunk először a gépdarazsakkal, amik nagyon kellemetlenek, de a feszítővassal elbánhatunk velük. Különösebb magyarázatra, talán nem szorul ez a rész, ezért nem is írnám le, hogy pontosan merre kell menni. Amint eljutottunk egy olyan részhez, ahol egy nagy terem van, tele robbanó hordókkal, gépdarazsak támadnak ránk. A hordókat itt is segítségül hívhatjuk, melyek felrobbantásával, a gépek megsemmisíthetőek. Ha minden gépdarázzsal elbántunk, menjünk fel, a létrán, és ugorjunk rá a csőre, amin a jobb oldali részre átjutunk. Most egy vízcsapot kell keresnünk, melyet elfordítunk, aminek hatására emelkedni kezd a vízszint. Itt más dolgunk nem is lesz, de a visszafelé vezető úton vigyázzunk, mert újabb akadályba ütközünk. A létrán ezúttal nem fel, hanem lefelé kell mennünk, majd a csövön át, a másik helyiségbe jutnunk, mielőtt elfogyna az oxigénünk. A következő helységben a víz alatt bezárva vannak faládák, és egy orsóra emlékeztető fából készült tárgy, ami úszik a vízen, ha kiszabadítjuk. Ezek segítségével tovább juthatunk. A továbbiakban, egy vizes részen kell áthaladnunk, aminek a végén egypár gépdarázs fogad minket. A létrán felmászva, majd a pallókon ügyesen ugrálva, eljutunk a másik oldalra, ahol a szabadban találjuk magunkat. De a rohangálással legyünk óvatosak, mert mindenütt toxikus folyadék van, és ha nem vigyázunk, akkor könnyen odaveszhetnek az egészségpontjaink. Ezen a részen találkozunk először a fejrákokkal, és a zombikkal. Egy segítőtársunk lelövi helyettünk a ránk támadó fejrákokat. A továbbiakban nem lesz más dolgunk, mint irtani ezeket a kellemetlen mutánsokat, és épségben eljutni a kétéltű gépezethez. Az akadályok leküzdésében nagyon nagy segítségünkre lehet, a feszítővas. Ha eljutottunk a géphez, szálljunk bele, és menjünk tovább a segítségével. A toxikus folyadékban továbbmenve, eljutunk egy lezárt részhez, ahol a gépből kiszállva, találunk egy elfordítható „kapcsolót” (olyasmi, mint egy csap), és azzal felemelhetjük a rácsot, így tovább tudunk haladni. Azonban vigyázzunk, mert a kapcsoló mellett lesz egy fejrák a dobozok közé bújva, és ránk veti magát, egy óvatlan pillanatban.

WATER HAZARD:
A továbbiakban, egy segítőtársunk megmutatja, hogy merre menjünk tovább. Kékszínű hordókat kell a víz alá lenyomni, hogy a rámpát kiemelje, és ugratónak használva továbbjussunk. Ezek után nincs nehéz dolgunk, csak tovább jutni, lelőni pár utunkat, álló katonát… A következő akadály az lesz, amikor bezárul előttünk a kapu… Az egyik oldalon találunk egy létrát, majd azon felmászva, egy ajtót. A helyiségben katonák támadnak ránk, és előkerül néhány gépdarázs is. A szabadba jutva, gyorsan kell mozognunk, mert egy gépágyúval felfegyverzett katona vár ránk. A legegyszerűbb megoldás az, ha a kis kocsi mögött maradunk guggolva, és így odébb tolva azt, nagyon jó hasznát vehetjük. Az ajtót kinyitva, dobjunk be pár gránátot. 2 katona lent lesz egy, pedig balkéz felé a másik lépcsőn. Ezután kijutva a szabadba, látunk pár hordót, amiket felrobbantva egy nagy építmény része meglendül, és betöri az ajtót, ami az imént az utunkat állta. Már mehetünk is tovább. Itt semmi más dolgunk nem lesz, mint gyorsan továbbhaladni, anélkül, hogy lelőnének minket. Megint egy olyan részre jutunk el, ahol egy kapu állja utunkat, és sok katona lő ránk. Jobb kéz felé, lesz egy ajtó, rajta egy lakattal. A lakatot a feszítővassal távolítsuk el, majd menjünk be, ahol megszerezhetjük a Magnum pisztolyt, ami nagy segítség, mert egyetlen lövéssel képes leteríteni. A lépcsőn feljutva, nagyon gyorsnak kell lennünk, mert a helikopter szó szerint, szitává lő minket. A hangárba bejutva jó néhány ellenséges katona állja majd utunkat. Miután végeztünk velük, a konténerek tetején ugrálva, jussunk át a másik oldalra. A lépcsőn lefelé, lesz 3 katona, majd megint a szabadban találjuk magunkat, de ne bámészkodjunk sokáig, mert a helikopter még mindig ott van kint. A konténerek között lavírozva el kell jutnunk az irányító központba, ahol két másik katona őrködik. Ebben a helységben lesz két gépágyú, amelyek segítségével ártalmatlaníthatjuk a helikoptert. A kezelőpulton lesz egy kapcsoló, ami kinyitja nekünk az ajtót, majd hagyjuk el a helyiséget, és folytassuk utunkat a gépezettel. Amint átértünk az ajtón, bezáródik, és megint egy újabb helikopter támad ránk, de most már nemcsak gépágyúval, hanem bombákkal is, amiket a vízre dobál le... Megint a menekülés kerül előtérbe! Lesz egy rész, aminél úgy tűnik, mintha zsákutca lenne, de valójában nem az. Egy emelkedő van a végén, amin fel kell menni, majd balra menni, és máris továbbjutottunk. A csatornába be kell menni, majd megint kijönni, és balra a vízen továbbhaladni. Lesz majd egy csatornaszerű rész megint, és oda kell bemenni a járgánnyal. A csatornában lesz egy olyan rész, ahol ugratni kell. Ez nem lesz nagyon könnyű… A csatorna közepén gyorsítsunk fel, majd várjuk meg, amíg ugratni kezdünk. Ha ügyesek voltunk, akkor sikerült a másik oldalra ugratni, és már mehetünk is tovább. Megint egykét ugrató lesz, majd az utolsó ugratónál jobbra húzzuk a kormányt, mert oda kell felugratnunk. Az épületben lesz egy kapcsoló, meg egy rámpa, amire parkoljunk le a géppel. Ezután szépen eresszük le azt az alsó szintre. Ha tovább jutottunk, akkor ne siessünk annyira, mert a két gyárkémény egyike utunkat állja majd, mivel leborul elénk, és ha pont ott vagyunk, akkor ránk dőlhet. Ezért csak körözzünk egy ideig. Aztán továbbhaladva, átugratva a kémény maradványain, befordulva jobbra, máris lőni kezdenek ránk fentről. A következő helyen, álljunk meg a vizes részen a géppel, és szálljunk ki. Lesz egy rámpa, amin van egy hordó. – Dobjuk el az útból! A két hatalmas átmérőjű cső között lesz egy létra felfelé. Másszunk fel, és ugorjunk rá a cső tetejére, azután a pallókon tovább a tetőre, ahol egy mosógép van. A mosógépet lökjük le a liftbe, majd menjünk oda a karhoz, és húzzuk meg. Ebben a pillanatban a lift lezuhan, és felnyílik a rámpa… Máris ugrathatunk át a másik oldalra. Ebben a csatorna részben, segítőtársakra találunk, akik adnak nekünk egy gépágyút a gépezethez. Továbbiakban néhány katona állja majd utunkat, akiket az ágyúval szépen leszedhetünk. Ha kiértünk a csatornából, akkor az a legegyszerűbb megoldás, ha egy biztonságos helyen leparkoljuk a járgányt, és gyalogosan folytatjuk az utat, mert két tank nyit tüzet ránk fentről. Egy konténer ajtóit kell kinyitnunk úgy, hogy a két benne lévő hordót felrobbantjuk. Ez nem lesz egyszerű feladat, mert mindvégig folyamatos tűz alatt leszünk. Ezután nincs más hátra, mint visszamenni a géphez, és behajtani vele a konténerbe, majd tovább, az ugratóhoz. Ezután megint elég nehéz rész következik. Egy szép nagy, nyitott terephez érünk, ahol egy helikopter nyit tüzet ránk, majd elkezdi szórni a bombáit. Ha ügyesek vagyunk, akkor gyorsan leszedjük az égről, így nem vesztünk sok életpontot. Lesz egy kapu, mellette egy létra baloldalon. Megint egy szokásos kereket elforgatva nyithatjuk ki a kaput, és így továbbjuthatunk. Itt megint ugratnunk kell, méghozzá fel az épülethez, ahol a katonák már várnak ránk. Az épületben csak két katona lesz, akikkel könnyen elbánunk. Itt lehetőségünk van a fegyverkészlet feltöltésére. Menjünk át a hídon, G-Man felé, ahol kinyithatjuk a zsilipet, amin átugratunk a vízen járó géppel…

BLACK MESA EAST:
Az ugratás után egy olyan részre érünk, ahol tele van minden vezetékekkel. Jobboldalon szálljunk ki, majd menjünk az épület mögé. Ez a rész nem szorul különösebb magyarázatra, mert itt csak beszélni fognak, megkapjuk az Antigravitációs fegyvert, játszanunk kell a robotkutyával. A játékot azonban, támadás szakítja félbe, majd elszakadunk Alyx-től, és a robotkutya mutatja meg nekünk, hogy merre kell mennünk. Az utunkba kerülő akadályoktól egyszerűen, az antigravitációs fegyver segítségével megtisztíthatjuk a terepet. Egy liftaknához érve, egy fejrák ugrik ránk, ezért jó, ha fegyvert váltunk, és azzal intézzük el a kis dögöt. A liftaknában egy lakattal lezárt létrát találunk. Azt egyszerűen csapjuk le, a feszítővassal, és másszunk fel rajta.

WE DON’T GO TO RAVENHOLM:
A járatból kiérve, egy elég bizarr kinézetű helyre jutunk, ahol minden tele van átváltozott emberekkel. Az egyik házban, a falon rengeteg körfűrész lap van, amiket segítségül hívhatunk a zombik irtásában. A házból kijutva, lesz egy pörgő penge, ami szétkaszabolja a zombikat, de a fejrákokat nem. Guggolásban juthatunk tovább, majd megint egy házban találjuk magunkat, aztán megint egy másik házban… A továbbiakban a segítségünkre lesz egy ember (Father Grigori), aki elmondja, hogy merre tudunk tovább menni. Az épültek, tele vannak zombikkal és fejrákokkal. A lángot, a baloldali tartály szelepénél lehet elzárni, de ugyanitt meg is tudjuk nyitni, és ez nagyon nagy segítség akkor, ha a zombik a nyomunkban vannak. A gázt elzárva menjünk be az épületbe, nyírjunk ki minden ellenfelet, és a legfelső szinten kapcsoljuk ki a villanyt. (Ezzel áramtalanítjuk a kerítést). A másik gázcsapot szintén elzárva juthatunk tovább, e csak óvatosan! A felénk közelítő zombikkal könnyen elbánhatunk, ha a gázcsapot megnyitva, és a gázt meggyújtva, ismét lángba borítjuk a sikátort. J (Egyetlen lövés nélkül elintézhetjük az ellenfeleket). Miután már elmúlt a veszély, zárjuk el a gázt, menjünk fel a létrákon a legfelső emeletig, ott ugorjunk át a szemközti tetőre, majd lent lesz egy pallókból kirakott kis híd. Azon menjünk tovább, ugorjunk be az ablakon, majd szórjuk meg az alsó szobát gránáttal, vagy gázpalackkal, ami a túlsó sarokban van. A házból kiérve, megint zombik állják utunkat, de szerencsére ott vannak a kocsik, és az a gépezet, rajta egy karral. – húzzuk meg, amint egy zombi alája érkezik. J Jó móka. Amint elintéztük az összest, menjünk a másik kocsihoz, amivel ugyanezt eljátszhatjuk. Az autót a végén leengedve, majd gyorsan ráugorva, máris felemel minket az emeletre, ahol a pallókon végigmenve, egy ablakhoz érünk. Másszunk be rajta, majd menjünk tovább. (itt csak egy irányba lehet menni…) Itt megint ellenségek fogadnak minket… A házban, az ablaknál lesz egy pallóhíd, amin sok zombi mászkál… szerencsére a szemközti ablakban ott áll a segítőtárs, aki szépen írtja helyettünk is a zombikat. Lent rengeteg a robbanóhordó, amit célszerű okosan kihasználni. J Ha minden fejrák, és zombi elpusztult, ugorjunk le a sikátorba, és menjünk a végére, ahol egy létra vezet felfelé, majd egy sin, amin egy másik ház ablakához jutunk. Azon bemászva, egy másik helységbe jutunk, ami megint ellenségekkel teli lesz… Lejutva a lépcsőn, megint a szabadba kerülünk, ahol újfajta zombikkal találkozunk. Itt irtsunk ki minden ellenséget, és menjünk a ház tetejére, ahol kapunk egy sörétes puskát. Nem lesz sok időnk bámészkodni, mivel ezek az „újfajta” zombik tömegesen támadnak ránk. A háztetőről a szemközti pallókra kell ugranunk, ahol a létra van. A másik tetőre jutva nem lesz egyszerű dolgunk, mert megint támadni fognak. Ezek után a lesz egy szoba, meg egy lift. A lifttel lemegyünk az alsó szintre, majd ott is lelövünk minden mutáns zombit. A két Trabanton átmászva, egy újabb sikátorba érünk, ahol rengeteg ellenség vár ránk. A lehető leggyorsabb tempóban jussunk el a baloldali kis sikátorba, ahol egy az egyik emeleten, egy a kapcsolóval beindítunk egy kis szerkezetet, ami elősegíti a továbbjutásunkat. Ezután a sikátor végében lesznek faládák, melyek segítségével a tetőre juthatunk, ahonnan a pallóhídon keresztül tovább, és tovább… (persze mindvégig támadnak minket a zombik!) Megint egy házba kell átugranunk, ahol sok zombi, és fejrák várja, hogy kinyírjuk őket. Egy létra vezet felfelé majd azon át, jutunk ki a tetőre, ahol megint egy pallóhídon kell mennünk, és a tetőre kell átugranunk… A lépcsőhöz eljutva, fel kell mennünk, majd ki a tetőre, ahol a segítőtársunk, Father Grigori beindítja a generátort, és egy csillét juttat el hozzánk. Ezután egy szusszanásnyit biztonságban vagyunk. Miután kipihentük magunkat egy kicsit, követnünk kell Father Grigori-t, aki mutatja az utat nekünk. Rengeteg zombi támad ránk, de szerencsére nem vagyunk egyedül. Ha továbbjutottunk, akkor felnyit egy kerítést Grigori, és arra tovább kell mennünk. Egy teremszerűségbe érünk, ahol egy liftakna van. Óvatosan ugorjunk le, mert könnyen a nyakunkat törhetjük. Az alsó szint tele van fejrákokkal, amiket a robbanóhordókkal eléggé egyszerűen elpusztíthatunk. Ha a Magnum lőszerével spóroltunk, akkor most nagyon jól jön, mert egyetlen lövéssel leteríthetjük a földön rohangászó fejrákokat. Ezután a lépcsőn lejutva, majd a másikra feljutva lesz egy olyan rész, ahol át kell ugranunk egy lekerített részre. Lent van egy hordó, abba lőjünk bele, mert itt is vannak rákok. Ha leugrottunk, megint egy akna következik, amibe bele kell ugranunk, majd a víz alatt folytatni az utunkat, a következő aknáig. Itt vigyázzunk, mert a plafonon egy szörny vár arra, hogy elragadjon minket. Tovább jutva, egy érdekes csillét találunk, rajta egy motorral. Indítsuk be, és nézzük, ahogyan a zombikat kaszabolja J A csille után rohanva kell az oldalsó résekbe beállni, és így feljutni a legfelső szintre. Az alagútból kiérve, sniperekkel találkozunk majd, akiket gránáttal elintézhetünk. Nem nehéz feladat, csak arra kell vigyázni, ne álljunk a kék lézer útjába, mert nagyon gyorsan az egészségpontjaink, elveszítéséhez vezet. A katonákat megölve, megkapjuk az új fegyvert, a plazmagun-t, ami sokkal pontosabb, mint a gépfegyver. Egy épületben, katonák támadtak a társainkra, ezért gyorsan segítsünk nekik. Egy kis beszélgetést követően már tovább is engednek minket…

HIGHWAY 17:
Egy homokfutóval kell a továbbiakban folytatnunk utunkat, az Oroszlánhangyák között. Sajnos egy kis technikai malőr miatt, a kocsi felborul, és az anti-grav fegyverrel kell helyrebillenteni. Miután elindultunk, és irtani kezdtük a szörnyeket, menjünk fel a dombra, ahol a leszakadt híd túloldalára kell majd ugratnunk. Az ugratást maximális sebességnél tegyük, úgy, hogy a shift gombot lenyomjuk, ezáltal a kocsi felgyorsul, és átrepül a szakadék felett. Ha ezzel megvagyunk, akkor egy alagúton át kell mennünk. Az alagút végén, ne hajtsunk gyorsan, mert könnyen lezuhanhatunk a kocsival… Jobboldalon van egy lejáró, ahol biztonságosan lehajthatunk a kocsival. Menjünk tovább, a házhoz, ahol katonák várnak ránk. Ezután megint egy házhoz jutunk, ahol ismét a katonákat kell lelőnünk. Azok a gépek, amik kiadják azt a morajló hangot, távol tartják a hangyákat, így nem bántanak minket addig, amíg ki nem kapcsoljuk. A következő megálló, egy főhadiszállás lesz, ahol megkapjuk a lézerirányítású rakétavetőt. Nem sok időnk van gyönyörködni benne, mivel egy Gunship elkezd lövöldözni. A rakétavetővel menjünk a legfelső emeletre, és lőjünk rá, úgy, hogy a lézer piros pontja mindig a gépre mutasson, így eltalálják a rakéták. 3 találat kell ahhoz, hogy megsemmisítsük a gépezetet. A továbbiakban kinyitják nekünk a kaput, és folytathatjuk utunkat. Egy toronydaruhoz érve, be kell kapcsolnunk egy zajkeltő gépet, lelőni a katonákat, és felmászni a daruba. A daruval a kocsit fel kell emelni, és a szomszédos rakodótérre lerakni, aztán a felnyitott hidat ellökni, hogy át tudjunk menni rajta. A hangárban lesz egy kapcsoló, ami kinyitja a hátsó ajtaját, és arra tudunk tovább menni. Egy ugratón keresztül, ami egy másik hangárban van, jutunk tovább. Egy Gunship keresztezi majd utunkat, de ne álljunk meg lődözni, mert itt eléggé védtelenek vagyunk, ráadásul nem hibázhatunk a lövéseknél. A túloldalon van lőszerutánpótlás, ezért megint ugratni kell, egy leszakadt hídon át. Miután végeztünk a Gunship-el, az anti-grav fegyvert segítségül hívva, dobáljuk el az útból a roncsokat, majd szálljunk vissza a kocsiba, és folytassuk utunkat. Egykét akadály lesz, csak előttünk a következőkben. Egy pár Roller Mine állja majd utunkat, de az anti-grav fegyverrel elbánhatunk velük úgy, hogy bedobjuk a vízbe az összest. Az elénk álló egyéb akadályokat, szintén az anti-grav fegyverrel háríthatjuk el. Elérkezünk majd egy olyan hídhoz, aminek a végén egy erőtér van, ezzel gátolva továbbjutásunkat. Szálljunk ki a kocsiból, ártalmatlanítsuk az összes katonát, majd menjünk oda a katonák kocsijához, és húzzuk ki az ékeket a kereke alól, vagy az anti-grav fegyverrel lökdössük le a szakadékba. Ettől megszűnik az erőtér, és folytathatjuk az utat. Most egy vasúti hídhoz érünk, ahol sok katona őrködik… A ház alatt, a híd lábához kell menni, ahol egy ajtón keresztül a híd alatti járaton juthatunk el a másik végébe. Ez nem egyszerű feladat, mert könnyen leeshetünk. Egyik rácsról, a másikra kell ugrálnunk, majd a végén egy terembe érünk, ahol az ellenségeken kívül találunk egy kezelőpultot, ahol deaktiválhatjuk az erőteret. Ezután megint egy Gunship támad ránk, amit le kell lőnünk. Ha végeztünk vele, akkor nincs más dolgunk, mint visszamenni arra, amerről jöttünk, és beszállni a kocsiba. A sínekre hajtva, óvatosnak kell lennünk, mert jönni fog szemből egy vonat. Ezért parkoljunk le az álló szerelvény mögött a kocsival, majd gyalogosan induljunk el a híd túlsó irányába. Amint meghalljuk a vonat kürtjét, azonnal rohanjunk vissza a kocsihoz, majd várjuk meg, amíg a vonat elmegy, és menjünk a híd végébe, a kocsival. Balra lesz egy lejárat, majd egy feljáró, egy alagútba…

SANDTRAPS:
Egy sötét alagútba érkezünk, ahol néhány autóroncs fog akadályozni minket. A roncsok között egy pár ellenség is lesz, Megölhetjük őket menetközbe is, de akár kiszállhatunk a Buggy-ból és saját fegyvereinkkel, ölhetjük őket, még találhatunk is pár hasznos dolgot a környéken. Ha megvagyunk mindennel, akkor nyomjuk a gázt végig amerre az út, megy. Nem messze az út mellett egy elhagyott házat fogunk látni. A ház körül egy-két Combine Soldier fog ránk várni, akiket intézzünk el, és menjünk be a házba. A házban lesz egy pár Roller Mine amiket, dobjunk ki az ablakon át a vízbe. Ha kiértünk, akkor mehetünk tovább az úton. Látni fogunk egy útlezárást, a 30-as tábla mellett álljunk, meg mert ha tovább mennénk nagy sebességgel, akkor az útból felnyíló akadályba futnánk és felborulnánk. A felénk guruló Roller Mine-okat dobjuk ki a vízbe. Menjünk beljebb és öljük meg az össze Combine Soldier-t és mehetünk tovább. Vigyázzunk, mert az úton lesz egy szakadék, ami nem nagyon látható ezt kerüljük ki és menjük tovább. Egy felrobbant kamion fogja akadályozni utunkat, szálljunk ki a Buggy-ból és menjük be. Két Dropship fog közeledni, az egyik egy pár Combine Soldier-t fog hozni, a másik, pedig 2 Roller Mine-t fog ledobni, de vigyázzunk, mert a Dropship-ek nem csak szállítani tudnak, hanem lőni is. Ha végeztünk mindennel, akkor a szélmalomnál fent lesz egy kilógó lemez, amin egy akkumulátor található, dobjunk fel valamit, hogy lelökjük az akkumulátort. Ha sikerült lelökni, akkor fogjuk meg és vigyük be a mellettünk lévő piros házba és rakjuk be a már a helyén lévő akkumulátor mellé, aztán rakjuk be az utolsót, ami mellettünk van az ágyon. Ezzel meg is vagyunk a kapu, kinyílik. Most menjünk vissza a Buggy-hoz és a jobb oldalt található kis dombon, verekedjük át magunkat és mehetünk az alagútba. Kiérve az alagútból megpillantjuk a világítótornyot és környékét, ahol néhány szövetségessel is találkozunk. Gyorsan álljunk be a Buggy-val a garázsba amerre a barátunk, terel minket. Néhány Dropship fog jönni és egy jó pár Combine Soldier-t hozva magával, de most nem kell egyedül harcolnunk, hiszen ott vannak szövetségeseink is, akik a mi oldalunkon irtják a Combine-okat. Ha sikerült megölni minden Combine Soldier-t akkor szaladjunk a világítótoronyhoz mielőtt a Gunship közelebb, érne. Menjünk fel a világítótorony tetejére, ahol találunk megfelelő mennyiségű lőszert rakétavetőnkhöz, aztán futás ki a tetőre és lőjük le a Gunship-et de, vigyázzunk, mert a Gunship ha belelő a rakétába, akkor a rakéta cél téveszt és lezuhan. Amint végeztünk a Gunship-el, induljuk a világítótorony legalsó szintjére barátunk után. A legalsó szinten kinyitnak nekünk egy ajtót, amin ki kell menni és végig ugrálni a sziklákon. Kicsivel később meglátunk egy szövetségest, amint egy sziklán guggol és előtte a homokban, van a haverja, itt éppen figyelmeztetni fog arra minket, hogy ne lépjünk a homokra, mert előjönnek az Ant Lion-ok. Ugráljunk a sziklákon, ameddig lehet, ha már nem tudunk továbbjutni a sziklákon, akkor az Anti-gravitációs fegyverrel pakoljunk magunk elé a homokra tárgyakat, amiken tovább tudunk jutni. Addig menjünk lefelé a sziklákon, míg meg nem látunk két fagerendát két sziklára fektetve, az egyik gerendán menjünk át a másik sziklára. Itt egy mérleghintafajta szerkezetet fogunk látni, ami szintén két gerendából áll és a túlsóvégén egy láda van. Azt a ládát és még valami nehéz tárgyat rakjunk a felénk lévő részéhez. Ha elég nagy a súly a hozzánk közel lévő felén, akkor át tudunk menni a szembe lévő sziklára. Átjutottunk a szemben lévő sziklára akkor lehet menni balra majd leugrani a homokba és a tárgyakon mászkálva feljutni a mólóra a homok érintése nélkül. Fent vagyunk a mólón, menjünk ahhoz a házhoz, ami mellett egy sárga áramfejlesztő van, de még mindig ne lépjünk a homokra. Kapcsoljuk be az áramfejlesztőt. Ez az áramfejlesztő beindítja a közelben lévő Ant Lion távoltartó szerkezetet, ez a szerkezet nagy erővel üti a földet, ezért elriadnak tőle az Ant Lion-ok. Tehát szaladjunk a távoltartó szerkezethez. Ezután induljunk a csatornakivezetés felé onnan, pedig gyorsan ugorjunk fel a sziklára. Majd bal oldalt elénk tárul egy nagyobbacska homokborított helyszín ládákkal és robbanó hordókkal. Ugorjunk le és itt most már, muszáj rálépnünk a homokra tehát bátran menjen mindenki a homokra. Amint hozzáértünk a homokhoz azt megérziaz Ant Lion Guard és előbújik, ez egy erősebb és nagyobb ellenség, mint az Ant Lion, amikor fut, felénk akkor nem árt, ha elugrunk előle, mert nagyot tud ütni és elrepülünk. Legjobb fegyver ellene a Shotgun, nem kevés kell bele, mire meghal. Mellette fognak még jönni sima Ant Lion-ok, de azokkal ne is foglalkozzunk, csak kerüljük őket amennyire, lehet. Ha meghal az Ant Lion Guard akkor, eltűnnek az Ant Lion-ok is és nem sokkal, ezután odarohan hozzánk Vortigan szövetségesünk, és egy áramütéssel kiszedi az Ant Lion Guard-ból a Pheropod-ot, ezután követnünk kell őt. Elvisz minket egy kisebbfajta bázisra, ahol megtudjuk, hogy kell használni a Pheropod-ot. Ahova dobjuk a Pheropod-ot oda mennek az Ant Lion-ok, ha jobb gombot megnyomjuk, akkor minket fognak követni. És felnyitja a fagerenda kaput, most mehetünk be a barlangba, az Ant Lion-ok pedig kövessenek minket. Innentől kezdve nem bántanak minket az Ant Lion-ok, de az Ant Lion Guard az még ránk támad. Ha kiértünk a barlangból, akkor látni fogunk egy Ant Lion távoltartó szerkezetet, másszunk fel a létrán és kapcsoljuk ki, mert másképp nem fognak követni minket az Ant Lion-ok. Találkozunk még egy-két ilyen szerkezettel, azokat is kapcsoljuk ki majd. Ahogy megyünk végig a parton, lesz néhány őrhely, ahonnan kirögzített fegyverekkel fognak tüzelni ránk, jussunk fel az őrhelyre és öljük meg a Combine Soldier-okat. Nemsokára látni fogunk két nagyobb őrhelyet, ami magasabban van, mint az eddigiek. Lesz két nagyobb őrtorony, a két nagyobb őrtorony között lesz egy hely, ahol fel tudunk menni a sziklák között, ott menjünk fel és öljünk meg mindenkit az őrhelyen. Rögtön szembe lesz egy ajtó, ami mellett egy erős lámpa van, oda menjünk be. Egy épületfélébe érkezünk, ahol öljük meg az ellenségeket, menjünk végig az épületen és a másik, oldalt kell kijutnunk. Ha kint vagyunk, akkor menjünk, ameddig nem jutunk egy nagyobb nyílt részre. Itt, ha megöltünk mindenkit, akkor induljunk a csatornakivezetés felé, aztán pedig a sziklapárkányhoz, ahol fakerítés van, ott menjünk végig, a szakadékon ugorjunk át és egy kisebb barlangba, jutunk. A tűz mellett két Zombie van, amik fölött egy összetákolt fahíd van kitámasztva. Öljük meg a zombikat és lőjük ki a kitámasztást, így a híd leesik, és fel tudunk menni a fentebbi sziklapárkányra. A két nagy cső körül a karbantartó állványon Combine Soldier-ek lőnek ránk, öljük meg őket és menjünk a csövek mögé, majd másszunk fel a létrán. Ugorjunk át a sziklapárkányra, majd másszunk fel a sziklákon. Menjünk be a csőbe. Menjünk végig a csövön aztán egy kisebb fajta medencébe, jutunk, onnan másszunk ki. Három őrtoronyból lőjük ki mindegyik Combine Soldier-t majd, menjünk tovább és bújjunk el a Gunship elől, majd minden lőszert felszedve lőjük le a Gunship-et rakétával. Aztán menjünk be a sarkon a portára, ahol feltölthetjük életünket és ruhánk energiáját meg találunk némi rakétát, amit lőjünk bele a következő Gunship-be. Ha felmegyünk a lépcsőn, akkor látni fogjuk Nova Prospekt feliratát, jobbra fordulva menjünk aztán bal oldalt be, kell menni a kirobbantott falon. Zárjuk el a szelepeket aztán menjünk tovább, egy szobába jutunk, ahol beomlik mögöttünk a fal.

NOVA PROSPEKT:
Menjünk ki az ajtón aztán le a lépcsőn majd rögtön balra a cellában, van egy járat a falba, azon menjünk át. A Gun Turret-eket borítsuk fel, hogy ne lőjék le az Ant Lion-okat, ezt végig az egész pályán így kell. Aztán gyerünk tovább fel a lépcsőn, majd ahol le van feszítve a kerítés, ott kell át menni. Aztán ha feltöltöttük az életünk és energiánkat az irodában, akkor balra tovább és fel a lépcsőn. Itt megint balra, fellökni a két Gun Turret-et majd be az ajtón. Menjünk le a vízbe és a másik oldalt fel a lépcsőn, de vigyázzunk a Barnacle-okkal nehogy felhúzzanak. Ezután a szobába a plafonon menjünk ki utána be az ajtón, ugorjunk egy szinttel lejjebb és menjünk egyenesen. Fent lesz két Gun Turret. Fel a lépcsőn aztán jobbra tovább. Itt érkezünk el a zuhanyzós részhez, ugorjunk le a zuhanyzóba. Most jönni fog egy Ant Lion Guard, intézzük el egy Shotgun-al majd ahonnan, előjött menjünk arra és az eltorlaszolt ajtót, tegyük szabaddá és menjünk be. Jó kis harcba keveredünk, ha megöltünk mindenkit, akkor menjünk az erőtérrel védett cellához és húzzuk ki a kábelt a falból, hogy be tudjunk menni. A mellette lévő szobában a karral ki tudjuk nyitni a közvetlenül a szoba mellett lévő rácsot. Ha kinyílt a rács, akkor fel a lépcsőn az irodába, ahol egy gombbal ki tudjuk nyitni a másik rácsot. Menjünk be, ha kinyílt és szembe lesz egy Gun Turret balra, pedig egy erőtér és két Gun Turret. Nekünk a falon lévő szellőzőn kell bemászni, ahol lesz egy nagy ventillátor. Ezt a ventillátort meg kell állítani valahogy, legjobb, ha közétartjuk azt a betontéglát, addig ameddig fel nem robban a motorja. Ha sikerült, akkor menjünk át és ki a szellőzőből. Húzzuk ki a kábelt a falból és így már nincs erőtér, mehetünk tovább. Fel a lépcsőn, itt most megint egy kis harc lesz. Menjünk végig egyenesen majd a végén be jobbra, lesz két Gun Turret. Aztán tovább fel a lépcsőn, most egy szinttel feljebb kerültünk, megint menjünk végig egész a kirögzített gépfegyverhez, közbe öljük, akit kell. Aztán fel a lépcsőn a legfelső szintre majd balra. Aztán ha eljutottunk az irodába húzzuk meg a kart és jöjjünk, ki majd rögtön szembe kell menni. Mikor eljutottunk a mosodába akkor szembe fel a lépcsőn és be az ajtón. Itt balra kell, meni végig aztán jobbra be a konyhába ezután a másik oldalt meg ki a konyhából, közbe öljük a Combine-t és vigyázzunk a Wall Mine-okkal. Ha kijöttünk a konyhából, akkor menjünk fel a lépcsőn majd balra és ott megint fel a lépcsőn. Most egy irodában vagyunk ismét, ugorjunk ki az ablakon. Öljük meg az Ant Lion Guard-ot és a Combine Wall mellett el, van torlaszolva a továbbjutáshoz szükséges út, tisztítsuk meg az utat és gyerünk tovább. Aztán ha végig mentünk, akkor jobbra kell menni egy romos úton, ami nem is út, két Combine Wall veszi körül. Verekedjük át magunkat és a bal oldali falon lesz egy hasadék, amin be kell jutnunk, ha bejutottunk, akkor ugorjunk le.

ENTANGLEMENT:
Ugorjunk le a repedésen és menjünk egyenesen, ahol megpillantjuk Alyx-et, ezután jobbra majd egyenesen menjünk. Amint meghallgattuk, amit Alyx mond nekünk, mehetünk tovább. Alyx le fog ugrani fentről hozzánk, kövessük a liftig és mindig vigyázzunk rá. Ha felértünk a lift-el, akkor öljünk meg mindenkit és menjünk át a kibontott falon, itt Alyx megtalálja Eli-t az apját, hogy hol tárolják. Ezután Alyx kikapcsolja az erőteret, most nincs más dolgunk, csak kövessük őt. Kis idő múlva egy helységbe jutunk, ahol meglátjuk Eli-t, Alyx elmondja neki, hogy a Combine-ok teleportját fogja átprogramozni, hogy kijussunk Nova Prospekt-ből és Eli-t elküldi a teleporthoz. Alyx most kinyitja nekünk az ajtót, ahol egyedül kell továbbmennünk egy darabig, menjünk be az ajtón aztán egyenesen, menjünk a másik ajtóhoz de, előbb távolítsuk el az eltorlaszolást. Ha bementünk az ajtón azután Alyx kinyitja nekünk a rácsot, majd menjünk jobbra a másik rácshoz, ez viszont nem fog kinyílni. Vissza kell menünk a folyosó másik végére az irodába, ott lesz két szekrény a falnál, azokat lökjük el onnan és másszunk be a szellőzőbe. A szellőzőbe lesz egy-két Headcrab, és vigyázzunk kimászni a szelőzőből, mert alattunk egy Wall Mine van és egy pár Fast Head Crab. Ha kimásztunk, akkor Alyx ismét kinyitja nekünk a rácsot és mehetünk tovább. Itt jobbra kell menni majd a jobb oldalt lévő rácsnál, jönnek a Combine-ok meg két Gun Turret is lesz, ha megvagyunk velük, akkor menjünk tovább. Elérkeztünk egy helységbe, amiben egy erőtér van, ha benézünk az ablakon, akkor látjuk, hogy hova van bedugva a kábel, úgy dobáljuk be oda a hordókat, hogy azok leüssék a kábelt a helyéről, ha sikerült, akkor mehetünk tovább. Most elérkeztünk megint egy irodába, ahol találunk két elzárt Gun Turret-et, nyomjuk meg a gombot és vegyük ki őket onnan, aztán a rakjuk az iroda két oldalára a lépcső mellé, hogy a lenti erőterekre nézzenek. Majd kis időn belül elkezdenek jönni a Combine Soldier-ek lentről az erőterek felől, most a Gun Turret-ek őket lövik, ha kidől egy Gun Turret akkor, állítsuk vissza a helyére. Ezt addig csináljuk, míg Alyx az iroda plafonján középen lévő szellőzőből meg nem érkezik. Amint megnéztük, hogy mit tett Dr. Judith akkor menjünk le a bal oldali lépcsőn és menjünk balra, ahonnan a Combine Soldier-ek jöttek, az eltorlaszolt ajtót tisztítsuk, meg majd menjünk be. Most egy olyan helyre érkeztünk, ahol lent víz van és az áram bele, van vezetve, rögtön balra ugorjunk ki a csőre, aztán ugorjunk át a kék hordókhoz, majd menjünk balra. Látni fogunk a vízben egy kék hordót, azt a hordót és a többit is használjuk hídként, hogy át tudjunk jutni szembe. Ha sikerült átjutni, akkor menjünk tovább. Ha felmentünk a lépcsőn, akkor találkozni fogunk egy eltorlaszol ajtóval, tisztítsuk meg ismét és mehetünk tovább. Menjünk balra fel a lépcsőn és ugorjunk le, itt most elég nehéz rész következik. Találni fogunk három Gun Turret-et amiket rakjunk ki a folyósóra, de most nehezebb, mint az előbb, mert itt most mindenhonnan fognak jönni a Combine Soldier-ek és a Manhack-ek, ha eldől egy Gun Turret akkor, állítsuk fel, én ehhez a részhez a Shotgun-t ajánlom legjobban. Ha sikerült túlélnünk az egészet, akkor Alyx fentről leugrik hozzánk és kinyitja a rácsot, ahol feltölthetjük magunkat, majd kövessük őt. Most egy folyosóra jutunk, ahol lekapcsolják a lámpákat és jelzőfényeket dobnak be a Combine Soldier-ek, itt megint egy kis harcba keveredünk, ha megöltünk mindenkit, akkor menjünk fel a lépcsőn és ismét egy irodába érkezünk. Itt megtalálja Alyx a monitoron Dr. Judith-ot, kövessük Alyx-et, ha kinyitotta a nagy ajtót, akkor gyorsan menjünk be. Most egy darabig kövessük Alyx-et és Dr. Judith-ot a Combine teleport-hoz. Ott el teleportálják majd Eli-t de, Dr. Judith átprogramozza a koordinátákat és beszáll a teleportba ő is. Itt ismét átvert minket, ahogy el teleportáltak, rakjuk ki a három Gun Turret-et mert megint jönni fognak a Combine-ok. Addig kell várnunk, míg a teleport nem ér le és nem tudunk beleszállni, ha leért, akkor szálljunk bele és várjunk, míg el teleportál minket Dr. Kleiner-hez, itt egy kis beszélgetés fog zajlani. Majd ezután Alyx kinyitja nekünk az ajtót, és mi kimegyünk Dog-al együtt, ahol Dog áll, ott kell leugranunk.

ANTICITIZEN ONE:
Menjünk ki az épületből, itt Dog is segíteni fog nekünk, dobálni fogja a kocsikat a Combine-okra. Ezután Dog kinyitja nekünk a kaput és menjünk be, Dog, pedig felugrik a Dropship-re ami, elviszi. Mi menjünk balra a lefeszített kerítéshez majd tovább. Egy romod épületbe érkezünk, ahol még a lift előtt balra kell menni, majd ki az udvarra, ahol találkoznunk egy szövetséges ellenállóval. Menjünk jobbra aztán tovább. Most egy térre jutottunk, ahol az ellenállók egy kivetítőt szednek le, csatlakoznak hozzánk az ellenállók és a mi oldalunkon, küzdenek. Kis idő múlva kijönnek a Combine Soldier-ek a kapun, mi menjünk be a kapun, ha megöltük őket. Nemsokára egy helyre érkeztünk, ahol a repedést a földön elfedi egy lemez, szedjük le és vigyázzunk, mert alatta ottvannak a Hopper-ek amikehz ha közel megyünk, felugranak és robbannak, tehát távolítsuk el őket. Menjünk át a faházon aztán ki az utcára, ahol balra kell menni, a falnál, pedig jobbra be a sikátorba. Itt balra kell menni aztán jobbra a faház mellett be az épületbe. Aztán megint ki az utcára és jobbra, hogy fel tudjunk menni szembe a fentebbi részre, majd a sarokban be az épületbe és fel a lépcsőn. Aztán az egyik szoba sarkában ugorjunk le az utcára, és a roncsok között jussunk el a bal oldalt lévő romos épületbe, ahova menjünk be majd fel a lépcsőn, és a szobában a repedésen ugorjunk le, majd ki az utcára. Most bejutottunk a fel mögé, menjünk fel oda, ahonnan a Combine-ok jöttek. Bent menjünk jobbra majd le a lépcsőn, itt menjünk balra aztán a folyosó végén megint le a lépcsőn. Itt ismét le kell menni egy lépcsőn és most az alagsorba, jutunk, ahol három Gunt Turret van, a fal repedésén menjünk át aztán balra, de nem fel a lépcsőn. Most egy alagútba érkezünk, ahol lesz egy jó pár Manahcks, menjünk az alagút végéhez, majd verekedjük át magunkat a roncsokon és menjünk be gyorsan a rács mögé a többiekkel együtt, aztán tovább. Ha kimegyünk az ajtón, akkor megint egy alagútba jutunk, ahol most már Combine-ok is lesznek az alagút végén két kirögzített gépfegyverrel. Ha sikerült őket megölni, akkor menjünk az alagút végéhez, és ott fogják mondani, hogy nemsokára kirobbantják a falat, hogy tovább tudjunk menni. Itt a legjobb, ha a kirögzített fegyverrel lőjük a Manhack-eket amíg, ki nem robbantják a falat, ha kirobbantották, akkor menjünk be és balra lesz egy ajtó, ami nem lesz nyitva, ezért keresnünk kell egy szellőző járatot, ahol át tudunk menni egy másik alagútba. Ebben az alagútban már radioaktív víz is lesz, tehát vigyázzunk. Ugráljunk végig a tárgyakon aztán a teherautón, keresztül menjünk fel a csőre, ahol be tudunk menni a szellőzőbe, majd leugrani a folyósóra. Induljunk el visszafelé a folyosón, majd nyissuk ki az ajtót és mehetünk fel a lépcsőn. Itt ismét kint vagyunk az utcán, menjünk szembe be a sikátorba aztán jobbra be az épületbe, ha sikerült kijutni az épületből, akkor egy térre érkezük, ahol nemsokára kinyitják nekünk az ajtót. Ott menjünk be az épületbe majd fel a lépcsőn. Ha eljutottunk az épület széléhez az egyik szobában, akkor leengedik nekünk a hidat, és ott menjünk át. Ha lejutottunk a földszintre, akkor menjünk ki az udvarra, ahol egy kis harc lesz. Ha megvagyunk, akkor balra menjünk be az ajtón. Aztán a romokon menjünk fel és nyissuk le a hidat, majd menjünk át. Menjünk keresztül a romos épülten, és mikor találkozunk Alyx-el akkor, menjünk el az irányító központhoz. Most egy térre értünk ki. Alyx lenyitja nekünk a kapu előtt lévő energiagömb védőfalait. Közbe rengeteg Combine fog jönni. Ha lenyíltak a falak, akkor menjünk be gyorsan a kapu mögé, ami ezután bezáródik. Most nem tudunk továbbmenni, mert a híd le van szakadva, ezért Alyx felmászik a tetőre, ahol leütik őt de, előtte még mondja, hogy menjünk tovább. Ugorjunk le és a teherautó mögött a falon, van egy lejárat, ott menjünk le. Eljutottunk egy rácshoz, amit egy lemez nem enged kinyitni, szedjük ki a lemezt, hogy tovább tudjunk menni. Majd jobb oldalt lesz egy tartó, amin sok doboz van, és két hordó támasztja. Szedjük ki a hordókat és így a ledőlt tartón, másszunk fel a csövekre. Nejünk végig a szellőzőig, ott másszunk be majd a másik oldalt ki és egyenesen tovább majd jobbra. Itt ugráljunk le a legalsó szintre majd be az ajtón, most egy kis szobába érkeztünk, ahol látjuk a rácsos ablakon, hogy az ajtót egy lemez zárja, szedjük ki a lemezt és mehetünk tovább. Most egy csatornaféleségbe kerülünk, ahol a Combine Soldier-ek ölik a Zombikat. Nekünk is le kell oda ugranunk és megölni a maradék Zombit ha maradt. Majd a leszakadt átjáróval szemben kell bemenni aztán fel a létrán jobbra majd ezután balra és végig a kerítés mellett. Aztán balra át a romokon. Most egy nagy hangárba jutunk, menjük fel a fehér csöveken, majd menjünk az átjáróra, amit épp akkor robbantanak fel, tehát ha látjuk a gránátot, akkor fussunk vissza, majd ha lerobbant az átjáró, akkor próbáljunk meg átjutni, ha sikerült, akkor menjünk be a piros épületbe és hívjuk a liftet, közbe lőnek ránk. Ha felvitt minket a lift, akkor rögtön balra a vas állványon van egy létra, azon menjünk fel majd ki a fehércsőre és végig a lift sínjén. Ha végigmentünk a lift sínjén, akkor ugorjunk fel az átjáróra, majd menjünk a vasállványhoz és másszunk egy szinttel feljebb a létrán, aztán menjünk a másik oldalra a dobozokhoz és ugorjuk az alattunk lévő párkányra, de vigyázzunk, mert ott van egy Hopper. Ezután be az ajtón és le a lépcsőn.

„FOLLOW FREEMAN!”:
Amint kiértünk az utcára egyből bújjunk valahova, mert balról egy Sniper fog lőni ránk. Balra kell majd mennünk egész a teherautóig, de közbe bújjunk a Sniper elől. A teherautónál jobbra kell fordulni, ahol megint lesz egy Sniper, végig kell menni egész, ameddig lehet majd a kék ajtón bemenni. Menjünk balra, majd ahonnan előjön egy Fast Zombi, ott menjünk le a vízbe és induljunk a hang után, ha elérkeztünk szövetségesünkhöz, akkor egy pár Zombi fog felénk jönni, öljük meg őket, majd ahol a barátunk van, törjük szét a deszkát és menjünk tovább a vízbe majd fel a lépcsőn. Egy eléggé romos helyre jutunk, várjuk, meg míg a Sniper lelövi a zombikat majd, menjünk tovább de, bújjunk a Sniper elől. Amint lehet, forduljunk jobbra a végén és egyenesen a lépcsőhöz, menjünk majd fel. Most fent vagyunk a legfelső szinten, itt már két Sniper lő ránk egyszerre, ki kell lőni mind a két Sniper-t mégpedig úgy, hogy be kell dobni az ablakon, ahonnan lőnek, egy gránátot. A bal oldalt lévő Sniper-t kell először megölni, majd menjünk Barney-hoz aki, nem tud elmenni a Sniper-ek miatt és lőjük ki az utolsó Sniper-t is. Ezután kövessük Barney-t a kapuig, majd ha kinyitotta, akkor menjünk be és utána jobbra be az épületbe. Ha kiértünk az udvarra, akkor menjünk szembe be az ajtón, ami fentebb van, majd jobbra fel a lépcsőn. Barney kinyitja nekünk az ajtót és mehetünk tovább le a lépcsőn aztán ki az utcára, de itt vigyázzunk, mert lőni fognak ránk egy energia ágyúval. Jobbra kell majd mennünk, ameddig csak lehet végig a romok között, majd balra lesz egy ajtó, ahol be kell menni. Ezután menjünk ki a szobából a másik ajtón, majd teljesen egyenesen be a betonbunkerbe, majd tovább egyenesen végig az ajtóig, ahol menjünk be. A másik ajtón menjünk ki majd jobbra végig a kapuig, itt balra az erőtérhez majd húzzuk ki a kábelt és menjünk tovább. Bent vagyunk az épületben és látjuk, hogy minden utat elzártak az erőterek, csak egy marad, ezért menjünk arra, ahol három lézer van a falon, majd ha feljutottunk a lépcsőn, akkor elérkezünk az első energiagömbhöz, amit ki kell szednünk onnan, hogy az egyik erőtért kikapcsoljuk, használjuk az Anti-gravitációs fegyvert. Ha sikerült kiszedni, akkor mehetünk tovább. Most menjünk át a hídon be a piros lézeres szobába, ahol úgy kell átjutnunk, hogy nem érintjük a lézereket, tehát ugráljunk végig. Ha kikapcsoltuk a lézereket, akkor a többiek is odajönnek és mehetünk tovább. Elérkezünk nemsokára egy helységbe, ahova bezárnak minket, itt addig kell lennünk, míg a Combine-ok be nem jönnek. Ezután menjünk és szedjük ki az utolsó gömböt, ha megvagyunk, akkor menjünk le az előtérbe és utána jobbra tovább. Ha Barney kinyitotta a, kaput akkor menjünk felfelé a lépcsőn a tetőre, majd tovább. Ha jönnek a Gunship-ek akkor, lőjük le őket rakétával, majd menjünk tovább. Most várjuk, meg míg a Combine-ok kinyitják a kapu, ha kinyitották, akkor gyerünk tovább. Kapcsoljuk be a hidat, majd menjünk át rajta, aztán ugorjunk le a lépcsőknél. A lépcső legalján menjünk ki az utcára a Strider-ek ellen harcolni. Gyorsan fussunk be a tér közepén lévő beton bunkerbe egy kis rakétáért, majd lőjük le a Strider-eket. A Plázánál is van egy kis rakéta lőszer. Ha megvagyunk, akkor menjünk az utca végére majd a sarokban le a lépcsőn. Most egy alagútba értünk, itt menjünk gyorsan jobbra, nem sok idő múlva a hátunk mögül egy Strider fog előjönni, de mi menjünk tovább egész végig, amíg ki nem érünk az alagútból, itt menjünk balra majd be az épületbe aztán fel a lépcsőn. Menjünk fel a legfelső szintre majd a megmaradt gerendákon, menjünk végig, aztán tovább. Most egy garázsba értünk itt menjünk tovább ki az utcára majd megint be az épületbe. Most fel kell jutni az épület tetejére, ahol van rakétalőszer, amivel lelőhetjük a Strider-eket. Ezután a vasgerendákon végigmenve ki kell ugrani a házból aztán jobbra. Itt találkozunk Dog-al és Barney-val, majd Dog felnyitja nekünk a, kaput mi pedig ugorjunk le.

OUR BENEFACTORS:
Menjünk ki az alagútból, és most már látjuk a Citadellát, a bal oldalt lévő sziklákon ugráljunk végig, ameddig lehet, majd jobbra ki a cső végére és ugorjunk át a fel lemozgó részre, majd jobbra tovább be a Citadellába. Menjünk végig majd egy nagyobb helyre, jutunk, ahol fejünk felett mennek a testszállító kapszulák, menjünk arra amerre a kapszulák, mennek. Aztán ugorjunk le, most látjuk, ahogy a testszállító kapszulákat elektrosokkolják, csak menjünk tovább egyenesen, míg el nem jutunk oda, ahol egy kis időre megállnak a kapszulák. Szálljunk be az egyikbe, de ne abba, amelyik az elektrosokkolóba visz, hanem a másikra, ami másfelé visz, majd utazás közbe nézelődjünk. Ha megérkeztünk, akkor elveszik az összes fegyverünk, az Anti-gravitációs fegyver, pedig átalakul kék sugarúvá és sokkal erősebb lesz, embereket is lehet vele dobálni. Menjünk tovább. Ha eljutottunk a lifthez, akkor menjünk fel, és fent szedjük ki az energia gömböt, hogy kikapcsoljon az erőtér, majd menjünk tovább. Ha elértünk egy nagyobb lifthez, akkor hívjuk a liftet, és amíg megjön, addig védjük magunkat, ha megjött, akkor menjünk fel, de közbe lőni fognak ránk. Nem sokára elérünk egy nagy folyosóhoz, ahol ugorjunk le és menjünk tovább. A folyosó végén öljük meg az energia gömbökkel a Strider-t majd, szedjük ki az erőtér mögül az energia gömböket és mehetünk tovább. Most elérkeztünk ismét egy testszállító részhez, szálljunk be az egyik kapszulába, és utazás közbe nézelődjünk. Most visznek fel minket a Citadella tetejére.

DARK ENERGY:
Amint felértünk, elveszik tőlünk az új Anti-gravitációs fegyverünk, majd bevisznek minket egy szobába, ahol ott lesz Dr. Breen, Alyx, Eli és Dr. Judith. Ha vége a beszélgetésnek, akkor menjünk tovább Alyx-el le a liften. Elérkezünk egy vezérlő szobába, Breen pedig lemegy a lift-el, amint Alyx elmondta mondanivalóját, mehetünk le a lifttel. Most láthatjuk a Combine Portál-t benne, pedig Breen készül teleportálni, fel kell, jutunk a tetejére, menjünk jobbra a fel lemozgó rész mögött tovább, majd szedjük ki az összes energia gömböt az erőterek mögül, aztán menjünk tovább. A fel lemozgó részeken jussunk feljebb majd a teleport körül és belsejében mozgó részeken menjünk fel egész a tetőre. Itt két Gunship fog lőni minket, amiket az energia gömbökkel lőhetünk le. A teleportot is szét kell lőni az energia gömbökkel, lőjünk bele egyenesen, majd ezután előjönnek a védő falai, amik forognak, azokat is lőjünk szét, majd ismét lőjünk bele. És most sikerült, megállítottuk, hogy Breen teleportáljon, de most jön a robbanás aztán vége, jön G-Man és mond nekünk egy-két dolgot, azután elmegy.
le_070]

Téma megosztása:


  • (32 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó