HWSW Informatikai Kerekasztal: Botrányos! - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

  • (139 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 97
  • 98
  • 99
  • 100
  • 101
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Botrányos!

#1961 Felhasználó inaktív   Bbogesz 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.541
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 01. 12. 23:56

Idézet

Idézet

Idézet

Bár engem nem érint ez a sztrájk közvetlenül, de hadd idézzek egy bash klasszikust...persze ha nem nagy gond.

szopjon le a bkv egy taliga aprómajmot
miért aprót aken?
mert abból több fér egy taligára

Gondolom jópáran vélekednek így most is.
vagy:
Sziasztok! Csaba vagyok Budapestről, és kérném az összes BKV soförnek Rihannátol a Shut up and Drive c. számot. Kép
Na ez jó időben jó beszólás volt KépKép

#1962 Guest__*

  • Csoport: Vendég

Elküldve: 2010. 01. 13. 09:12

Idézet

Idézet

Idézet

én nem így látom szerintem basszák meg a sztrájkjukat.
bkv-nál nem keresnek olyan szarul a sofőrök meg metrósok és egyebek mint elsőre gondolnád...ráadásul szerintem lófaszmunka amit végeznek...
én dolgoztam több gyárban is, na ott dolgozza ki a belét az ember szar fizetésért és sztrájkolni sem tud mert kibasszák abban a percben, igen ő oldja meg hogy jut munkába mert a szaros buszsofőr ennyire kényelmes...
persze igazad van sok milliárd tűnik el szar a rendszer stb, de úgy sem érnek el ezzel semmit csak egyszerű emberek életét bonyolítják.
az a gusztustalan, hogy a vezetők lenyúlják a milliárdokat. egy sofőr/ök múlt héten több busznak elvágták az ablakmosó csövét. erre a vezető/k mit csinálnak? feljelentenek azonnal és kirúgnak, hogy megfélemlítsék a sztrájkolókat. terelik a témát, mert nem kicsit sáros mindenki, a közfigyelmet pedig egy 500 Ft-os cső felé irányítják. vicc.
a téma engem nem nagyon érdekel, mert jelenleg azon vitáznak ki nyúlja le a pénzt. nem, nem a sofőrök fogják, ők így is úgy is áldozatok...jelentősége az, hogy ha nyernek, talán a munkáltatók észbe kapnak, hogy ilyen ősrégi szakszervezetek még képesek labdába rúgni, a munkavállalók érdekeit képviselni és a maximalizált kizsigerelő kapitalizmust enyhíteni. a gond az, hogy ez sajna nem így működik magyarországon. az én véleményem az, hogy húzkodják csak meg a vezetőket, úgy ahogy a vezetők húzkodják a sztrájkolókat. ami eltűnt milliárd abból veszprémben az egészségügyet helyre lehetne állítani, de ettől függetlenül a lényege, hogy megszabaduljanak + milliárdokért az állami tulajdonú pénznyelő cégektől, hogy aztán azt is lenyúlják. majd -mint minden- külföldi tőkés kézbe kerül és mint magáncég fejleszti az infrastruktúrát, hogy csökkenteni tudja a munkavállalók számát, ne tudjanak szakszervezetbe tömörülni, illetve ne legyenek részvényesek, biztosítva a nyugati kapitalizmus alapjait. ennek hatására megint nő a munkanélküliség (buszsöfőr hol helyezkedik el?) csökken a fogyasztó, s ez ismét az élet drágulását jelenti, mert a hipersuper market eladása csökken...igen, csak neki van egy éves terve a profitra, amit ha nem teljesít, picsán rúgják a vezetőket, ezért, hogy hasznot termeljen árakat fog emelni, de mivel már nagyon kevesen vannak akik az alapcikkeken felül mást is tudnak vásárolni, ezért a munkanélküliség hatványozottan nő, míg ezzel egyenes arányban az élet drágul. (ezt híjják modern-kori rabszolgatartásnak vagy gyarmatosításnak) szép és jó (irónia), hogy egy cég beruház gépekre, de ekkor már egy kisebb létszámú csapatra van szüksége, a maradék meg bér nélkül marad. kérdem én, a gépek mikor vásárolnak kenyeret, tejet, tojást...stb.? bla-bla-bla...elkalandoztam...:Đ


#1963 Felhasználó inaktív   Ányy 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.644
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 01. 13. 09:48

Idézet

az a gusztustalan, hogy a vezetők lenyúlják a milliárdokat. egy sofőr/ök múlt héten több busznak elvágták az ablakmosó csövét. erre a vezető/k mit csinálnak? feljelentenek azonnal és kirúgnak, hogy megfélemlítsék a sztrájkolókat. terelik a témát, mert nem kicsit sáros mindenki, a közfigyelmet pedig egy 500 Ft-os cső felé irányítják. vicc.
a téma engem nem nagyon érdekel, mert jelenleg azon vitáznak ki nyúlja le a pénzt. nem, nem a sofőrök fogják, ők így is úgy is áldozatok...jelentősége az, hogy ha nyernek, talán a munkáltatók észbe kapnak, hogy ilyen ősrégi szakszervezetek még képesek labdába rúgni, a munkavállalók érdekeit képviselni és a maximalizált kizsigerelő kapitalizmust enyhíteni. a gond az, hogy ez sajna nem így működik magyarországon. az én véleményem az, hogy húzkodják csak meg a vezetőket, úgy ahogy a vezetők húzkodják a sztrájkolókat. ami eltűnt milliárd abból veszprémben az egészségügyet helyre lehetne állítani, de ettől függetlenül a lényege, hogy megszabaduljanak + milliárdokért az állami tulajdonú pénznyelő cégektől, hogy aztán azt is lenyúlják. majd -mint minden- külföldi tőkés kézbe kerül és mint magáncég fejleszti az infrastruktúrát, hogy csökkenteni tudja a munkavállalók számát, ne tudjanak szakszervezetbe tömörülni, illetve ne legyenek részvényesek, biztosítva a nyugati kapitalizmus alapjait. ennek hatására megint nő a munkanélküliség (buszsöfőr hol helyezkedik el?) csökken a fogyasztó, s ez ismét az élet drágulását jelenti, mert a hipersuper market eladása csökken...igen, csak neki van egy éves terve a profitra, amit ha nem teljesít, picsán rúgják a vezetőket, ezért, hogy hasznot termeljen árakat fog emelni, de mivel már nagyon kevesen vannak akik az alapcikkeken felül mást is tudnak vásárolni, ezért a munkanélküliség hatványozottan nő, míg ezzel egyenes arányban az élet drágul. (ezt híjják modern-kori rabszolgatartásnak vagy gyarmatosításnak) szép és jó (irónia), hogy egy cég beruház gépekre, de ekkor már egy kisebb létszámú csapatra van szüksége, a maradék meg bér nélkül marad. kérdem én, a gépek mikor vásárolnak kenyeret, tejet, tojást...stb.? bla-bla-bla...elkalandoztam...:Đ
Ezt az eszmefuttatást kb a feléig értettem. A BKV-s meg a milliárdnyelős rész még tiszta volt, de aztán elvesztem a kapitalizmus sorai között...Kép

Szerinted mit kellene tennünk (azon kívül, hogy elhagyjuk a süllyedő hajót)?

98% of the internet population has a Myspace. If you're part of the 2% that isn't an emo bastard, copy and paste this into your sig. <- Én csak facebookon vagyok fent :D

Porch Monkey 4 Life!


#1964 Felhasználó inaktív   Bbogesz 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.541
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 01. 13. 10:37

Idézet

Idézet

Idézet

Idézet


az a gusztustalan, hogy a vezetők lenyúlják a milliárdokat. egy sofőr/ök múlt héten több busznak elvágták az ablakmosó csövét. erre a vezető/k mit csinálnak? feljelentenek azonnal és kirúgnak, hogy megfélemlítsék a sztrájkolókat. terelik a témát, mert nem kicsit sáros mindenki, a közfigyelmet pedig egy 500 Ft-os cső felé irányítják. vicc.
a téma engem nem nagyon érdekel, mert jelenleg azon vitáznak ki nyúlja le a pénzt. nem, nem a sofőrök fogják, ők így is úgy is áldozatok...jelentősége az, hogy ha nyernek, talán a munkáltatók észbe kapnak, hogy ilyen ősrégi szakszervezetek még képesek labdába rúgni, a munkavállalók érdekeit képviselni és a maximalizált kizsigerelő kapitalizmust enyhíteni. a gond az, hogy ez sajna nem így működik magyarországon. az én véleményem az, hogy húzkodják csak meg a vezetőket, úgy ahogy a vezetők húzkodják a sztrájkolókat. ami eltűnt milliárd abból veszprémben az egészségügyet helyre lehetne állítani, de ettől függetlenül a lényege, hogy megszabaduljanak + milliárdokért az állami tulajdonú pénznyelő cégektől, hogy aztán azt is lenyúlják. majd -mint minden- külföldi tőkés kézbe kerül és mint magáncég fejleszti az infrastruktúrát, hogy csökkenteni tudja a munkavállalók számát, ne tudjanak szakszervezetbe tömörülni, illetve ne legyenek részvényesek, biztosítva a nyugati kapitalizmus alapjait. ennek hatására megint nő a munkanélküliség (buszsöfőr hol helyezkedik el?) csökken a fogyasztó, s ez ismét az élet drágulását jelenti, mert a hipersuper market eladása csökken...igen, csak neki van egy éves terve a profitra, amit ha nem teljesít, picsán rúgják a vezetőket, ezért, hogy hasznot termeljen árakat fog emelni, de mivel már nagyon kevesen vannak akik az alapcikkeken felül mást is tudnak vásárolni, ezért a munkanélküliség hatványozottan nő, míg ezzel egyenes arányban az élet drágul. (ezt híjják modern-kori rabszolgatartásnak vagy gyarmatosításnak) szép és jó (irónia), hogy egy cég beruház gépekre, de ekkor már egy kisebb létszámú csapatra van szüksége, a maradék meg bér nélkül marad. kérdem én, a gépek mikor vásárolnak kenyeret, tejet, tojást...stb.? bla-bla-bla...elkalandoztam...:Đ
Norb a HSZ-ed második fele sztem eléggé utópisztikus. Az alapja igaz is lehet csak baromira el van túlozva és fel van nagyítva sztem. psz psz

#1965 Felhasználó inaktív   seci92 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 4.563
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 01. 13. 13:09

Csütörtökön sem lesz vége a BKV-sztrájknak!


   

#1966 Felhasználó inaktív   Scoo 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.989
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 01. 13. 13:23

Idézet

Milyen fasza, hogy 10.000 ft-s bérletem van. Ilyenkor érzem, hogy minden forintot megért.
Ha most tavasz lenne vennék egy kismotort. Faszán vigyorognék rajta minden reggel. Hátha kitart addig a sztrájk Kép


#1967 Felhasználó inaktív   tjames 

  • Őstag
  • Blog megtekintése
  • Csoport: GK moderátor
  • Hozzászólások: 20.870
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 01. 13. 13:52

Idézet

Idézet

Milyen fasza, hogy 10.000 ft-s bérletem van. Ilyenkor érzem, hogy minden forintot megért.
Ha most tavasz lenne vennék egy kismotort. Faszán vigyorognék rajta minden reggel. Hátha kitart addig a sztrájk Kép
Ha lenne tojásunk, csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne egy kis sonkánk.
Kép
Kép
Kép

#1968 Felhasználó inaktív   InGen 

  • Senior tag
  • Csoport: GK moderátor
  • Hozzászólások: 2.140
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 01. 13. 14:00

Igazatok van abban, hogy ez az egész kurvára szar az alapoktól kezdve, és éppen ezért sosem lehet már jó.

Egyfelől a buszsofőröket is meg lehet érteni, hiszen még csak nem is fizetésemelésért sztrájkolnak, hanem azért, hogy legalább annyit kapjanak, amennyi eddig járt.

Gondoljatok bele, tőlük elvesznek, közben meg azt látják, hogy a cég vezetői ilyen-olyan mismásolt szerződésekkel százmilliókat visznek haza.

Jogos, hogy felbaszták az agyukat?

Őszintén, szerintem ezen minden magyarnak kurvára fel kéne basznia magát, mert ez már egyszerűen túl sok, szimplán nem fér bele.

Az, hogy a főváros tömegközlekedése egy rakás hulladék, évtizedekkel van elmaradva a szomszédos országok nagyvárosaitól, az európai elit francia/spanyol/német minőségről már nem is beszélve, közben pedig kiderül, hogy a gyakorlatilag a mi pénzünket nyúlják le.

Az a baj, hogy ilyen is csak Magyarországon fordulhat elő, bárhol máshol már fellógatták volna a felelősöket.

Szerintem egy megoldás van: a BKV-t (és a MÁV-ot is, ha már ott tartunk) fel kell számolni a gecibe úgy ahogy van, és egy teljesen új alapokra helyezett, normálisan kontrollált, hozzáértők által vezetett vállalat kezébe adni a közlekedést.

Szimplán túl sok már az átláthatatlan, ellenőrizhetetlen dolog ezekben a kommunista állami/városi szervezetkben, amiket vén kommunisták irányítanak. Amin persze a kommunista kormányunk sem javít sokat, de azon már idén talán segíthetünk végre, bár attól félek az is túl késő lesz...

#1969 Felhasználó inaktív   tombar 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 941
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 01. 13. 14:07

minden embernek joga van a sztrájkhoz. viszont az sem normális amit a franciák csinélnak. azok mindig vmiért sztrájkolnak.
az az igazság, h a mai világban már tényleg a személyes jólét a cél. mindenkinaóek magáért kell harcolnia és senki másért. sajnos ez az amiért én szomorú vagyok. nincs munka nincs jellem nincs társadalmi cél. semmi más nem számít csak a célod amiért mindenkin át kell tiporni. ez a baj manapság. egy rossz szó egy rossz mozdulat vagy csak rossz helyen voltál rossz időben és máris beütött a gebasz. és ha még az lenne mint a nyugati országokban ahol nemcsak apapírod számít hanem az is h mennyire vagy jó és megbízható. még az idősebb embereknek is évről évre meg kell harcolniuk a munkájukért de nem kapcsolataik útján hanem a tudásuk tőkéjével. a kapcsolati tüke a legkisebb ami számít ellentétben Magyarországgal. de a magyar társadalmat mindig is a széthúzás jelentette.

#1970 Felhasználó inaktív   Gt17 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 965
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 01. 13. 14:11

Idézet

Igazatok van abban, hogy ez az egész kurvára szar az alapoktól kezdve, és éppen ezért sosem lehet már jó.

Egyfelől a buszsofőröket is meg lehet érteni, hiszen még csak nem is fizetésemelésért sztrájkolnak, hanem azért, hogy legalább annyit kapjanak, amennyi eddig járt.

Gondoljatok bele, tőlük elvesznek, közben meg azt látják, hogy a cég vezetői ilyen-olyan mismásolt szerződésekkel százmilliókat visznek haza.

Jogos, hogy felbaszták az agyukat?

Őszintén, szerintem ezen minden magyarnak kurvára fel kéne basznia magát, mert ez már egyszerűen túl sok, szimplán nem fér bele.

Az, hogy a főváros tömegközlekedése egy rakás hulladék, évtizedekkel van elmaradva a szomszédos országok nagyvárosaitól, az európai elit francia/spanyol/német minőségről már nem is beszélve, közben pedig kiderül, hogy a gyakorlatilag a mi pénzünket nyúlják le.

Az a baj, hogy ilyen is csak Magyarországon fordulhat elő, bárhol máshol már fellógatták volna a felelősöket.

Szerintem egy megoldás van: a BKV-t (és a MÁV-ot is, ha már ott tartunk) fel kell számolni a gecibe úgy ahogy van, és egy teljesen új alapokra helyezett, normálisan kontrollált, hozzáértők által vezetett vállalat kezébe adni a közlekedést.

Szimplán túl sok már az átláthatatlan, ellenőrizhetetlen dolog ezekben a kommunista állami/városi szervezetkben, amiket vén kommunisták irányítanak. Amin persze a kommunista kormányunk sem javít sokat, de azon már idén talán segíthetünk végre, bár attól félek az is túl késő lesz...
MIvel ezek állami társaságok,ezért hiába számolják fel, ugyan azt hoznák létre csak más néven...Másik megoldás az lenne mint pl a MALÉV-ot az állam poton pénzért eladja és akkor egy külföldi kezébe kerül aki vagy normális vagy oan mint a többi..DE ki az a hülye aki megvenné a minuszos BKV-t?Kép

#1971 Felhasználó inaktív   tombar 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 941
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 01. 13. 14:15

az az érdekes, h mindenki a globalizációt köpködi le, de a köv kormány alatt is ugyanazok a bebetonozott régi kommcsi gondolkodású vezetők lesznek mint eddig. az állami vállalatok a legnagyobb pénztemetők és pénzmosók a világon. péda erre az összes volán társaság. csökkentett járatsűrűségek szar buszok. nálunk kecskemáten 1 db jegy 285 Ft. emellett még a söfőr is egy fasz...

#1972 Felhasználó inaktív   InGen 

  • Senior tag
  • Csoport: GK moderátor
  • Hozzászólások: 2.140
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 01. 13. 14:19

Idézet

MIvel ezek állami társaságok,ezért hiába számolják fel, ugyan azt hoznák létre csak más néven...Másik megoldás az lenne mint pl a MALÉV-ot az állam poton pénzért eladja és akkor egy külföldi kezébe kerül aki vagy normális vagy oan mint a többi..DE ki az a hülye aki megvenné a minuszos BKV-t?Kép
Őszintén... kb. minden értelmes országban nyereséges a tömegközlekedés. Egy normális cég pillanatok alatt nyereségessé tudná tenni ezt itthon.

#1973 Felhasználó inaktív   SLi 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 683
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 01. 13. 14:21

Idézet

Idézet

Idézet

Idézet

Én azt mondom igenis jól teszik. Persze sok embernek hazavágja a közlekedését de igazából ez az eszköz arra hogy észrevegyék őket. Minél több ember hőbölög hogy nem tud menni dolgozni annál kényelmetlenebbül érzik magukat a vezetők talán. Igenis nonszensz hogy miliárdok tünnek el felelősségrevonás nélkül a suttyó bussofőrök meg dógozzanak amíg van bennük szusz. Nagy felelősség kevés fizetés. Igenis sztrájkoljanak és ne csak addig amíg a szakszervezetis vezetők megkapják a részüket a miliárdokból.
én nem így látom szerintem basszák meg a sztrájkjukat.
bkv-nál nem keresnek olyan szarul a sofőrök meg metrósok és egyebek mint elsőre gondolnád...ráadásul szerintem lófaszmunka amit végeznek...
én dolgoztam több gyárban is, na ott dolgozza ki a belét az ember szar fizetésért és sztrájkolni sem tud mert kibasszák abban a percben, igen ő oldja meg hogy jut munkába mert a szaros buszsofőr ennyire kényelmes...
persze igazad van sok milliárd tűnik el szar a rendszer stb, de úgy sem érnek el ezzel semmit csak egyszerű emberek életét bonyolítják.
LEgalább egy állami kifizetőhely kiesik. A MALÉV tavaly került jobboldali kézbe megint. Ha eljő a Viki ideje, akkor most a MALÉV következik, az lesz a kifizető cég. Higyjétek el, pár év, és a malév lesz int terítéken, aminek állami támogatás kell majd, mert csődközelbe került. Nem, ne is kommenteljetek rá. Felesleges. Térjünk vissza rá később..... úgyis csak mosolyogni fogok.
ez érdekes úgy tudom a malév nincs magyar tulajdonban, nem is magyarok a vezetők
"1999 és 2007 között a Malév 99,5%-os többségi tulajdonosa az Állami Privatizációs és Vagyonkezelő Rt. volt, a maradék 0,5%-ot kisebb befektetők birtokolták. Sokadig próbálkozásra végül az ÁPV Rt. eladta a Malévet az AirBridge Zrt.-nek, melynek egyik részvényese az orosz üzletember, Borisz Abramovics."

"2009-ben a Malévet üzemeltető AirBridge Zrt. kisebbségi tulajdonosa az orosz Vnyesekonombank lett, ezzel a Malév a pénzintézet közvetett irányítása alá került. Üzemeltetése jelenleg az Aeroflot orosz nemzeti légitársasággal történik."
Victoria Concordia Crescit
http://www.last.fm/user/faszomatazt
"Nem hallgatok Aurórát, mert bassza az aurámat"
én ráébresztelek arra, hogy mit sem ér a bagázsod
ha este haza térve látod, hogy felkúrva a lakásod
én ebbe nőttem fel, de azt hittem hogy tiszta

#1974 Felhasználó inaktív   seci92 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 4.563
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 01. 13. 14:26

Idézet

Idézet

MIvel ezek állami társaságok,ezért hiába számolják fel, ugyan azt hoznák létre csak más néven...Másik megoldás az lenne mint pl a MALÉV-ot az állam poton pénzért eladja és akkor egy külföldi kezébe kerül aki vagy normális vagy oan mint a többi..DE ki az a hülye aki megvenné a minuszos BKV-t?Kép
Őszintén... kb. minden értelmes országban nyereséges a tömegközlekedés. Egy normális cég pillanatok alatt nyereségessé tudná tenni ezt itthon.
Persze, csak lehet hogy azt mondja a havi bérlet nem 10ezer hanem 22 és akkor majd mindneki néz hogy most mi a fasz van! Emelett persze talán ez az utolsó járható út!
   

#1975 Guest__*

  • Csoport: Vendég

Elküldve: 2010. 01. 13. 14:28

Idézet

Idézet

MIvel ezek állami társaságok,ezért hiába számolják fel, ugyan azt hoznák létre csak más néven...Másik megoldás az lenne mint pl a MALÉV-ot az állam poton pénzért eladja és akkor egy külföldi kezébe kerül aki vagy normális vagy oan mint a többi..DE ki az a hülye aki megvenné a minuszos BKV-t?Kép
Őszintén... kb. minden értelmes országban nyereséges a tömegközlekedés. Egy normális cég pillanatok alatt nyereségessé tudná tenni ezt itthon.
ott a pont. Győrött igenis osztrák kézben van a vasút és igencsak nyereséges is. (tény, hogy k. sokan járnak ki Bécsbe meg ide oda, de akkor is 2000 Ft a teljes árú jegy!) ja és nem 1960-as kék agyongraffitizett komcsi vonatok szállítanak.

#1976 Felhasználó inaktív   tjames 

  • Őstag
  • Blog megtekintése
  • Csoport: GK moderátor
  • Hozzászólások: 20.870
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 01. 13. 14:48

Idézet

Idézet

.DE ki az a hülye aki megvenné a minuszos BKV-t?Kép
Nagy tévedésben vagy! Dehogy veszteséges! Önmagában NEM az, csak azzá tették. Tették ezt mindig is a rendszerváltás óta. A tömegközlekedés mint olyan NEM LEHET veszteséges!
Kép
Kép
Kép

#1977 Felhasználó inaktív   Scoo 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.989
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 01. 13. 14:55

Idézet


Az a baj, hogy ilyen is csak Magyarországon fordulhat elő, bárhol máshol már fellógatták volna a felelősöket.
(az ilyen mondatoktól mindig kiakadok. El ne hidd, hogy máshol nem ezt csinálják! Mindehol ez megy! Az emberek lopnak a kapitalizmus alatt, mivel mindenki csak magára számíthat és pénz nagy úr, lopnak a kommunizmust alatt, mivel valamivel ki kell emelkedeni a köznépből, lopnak a diktatúra alatt, mert hát ugye vagy szegény az ember vagy csak mert megteheti)

Ja, mondjuk én is megértem a sztárjkolókat. Ha lenne közalkalmazotti sztrájk jó magam is beállnék közéjük (leállítanám az összes szervert. gyakorlatilag nem lehetne dolgozni a suliban Kép), mivel nekünk már évek óta nem emelik a bérünket még az inflációnak megfelelően sem. Szóval átérzem a szitut.

A MÁV és a BKV pénzzabáló és a legnagyobb pénzsüllyesztő. A mávnál egy egyszerű körte lecserlése is vagyonokba kerül, mivel baromira szétaprózták a céget. Mávos haverok szoktak mesélni. Szerintem is az alapoktól kellene újraszervezni mind a két bagázst, de hát senkinek se tetszene ha az ő piciny falujában nem állna meg a vonat, vagy ne adj isten a közelébe se megy egy se vagy épp holnaptól nem utazhat ingyé, szaréhugyé a vonaton.

Az ilyen közösségi szolgáltatásokat pedig nem szabad eladni magántőkének, mert kitudja mi lesz belőle a jövőre nézve.
Be lehet vonni a magáncégeket, de az államnak kell túlsúlyban lenni. viszont a lenyúlás igy is menne. a főnökök mindig mindenhol megtalálják a kiskapukat, a csúszépénzeket.

A BKV-val, mint utazó egyébként elégedett vagyok. kár hogy sok pénzt nyúlnak le a fejesek, le vannak robbanva a buszok, és hogy drága. Viszont szerintem jól van megszervezve az utaztatás. Mostmár az éjszakai is nagyon jó.

A máv viszont kurva drága, nagyon igénytelen, nagyon nagy, nagyon túl van szervezve, nagyon sokat lopnak, stb.




#1978 Felhasználó inaktív   Scoo 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.989
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 01. 13. 14:59

Idézet

Idézet

Idézet

.DE ki az a hülye aki megvenné a minuszos BKV-t?Kép
Nagy tévedésben vagy! Dehogy veszteséges! Önmagában NEM az, csak azzá tették. Tették ezt mindig is a rendszerváltás óta. A tömegközlekedés mint olyan NEM LEHET veszteséges!
a Debreceni Közlekedési Zrt. null- szaltós.

2008-as cikk: "a Fővárosi Önkormányzatot az államtól a BKV működésére kapott tízmilliárdokat – véleményünk szerint törvénytelenül és tisztességtelenül – a 4-es metró építésére fordítja"
Így naná, hogy veszteséges.


#1979 Felhasználó inaktív   InGen 

  • Senior tag
  • Csoport: GK moderátor
  • Hozzászólások: 2.140
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 01. 13. 15:01

Idézet

Idézet


Az a baj, hogy ilyen is csak Magyarországon fordulhat elő, bárhol máshol már fellógatták volna a felelősöket.
(az ilyen mondatoktól mindig kiakadok. El ne hidd, hogy máshol nem ezt csinálják! Mindehol ez megy! Az emberek lopnak a kapitalizmus alatt, mivel mindenki csak magára számíthat és pénz nagy úr, lopnak a kommunizmust alatt, mivel valamivel ki kell emelkedeni a köznépből, lopnak a diktatúra alatt, mert hát ugye vagy szegény az ember vagy csak mert megteheti)




Egyrészt nem.

Másrészt meg nem mindegy, hogy milyen mértékben, illetve milyen arányban.

#1980 Guest__*

  • Csoport: Vendég

Elküldve: 2010. 01. 13. 15:04

Idézet

Idézet


Az ilyen közösségi szolgáltatásokat pedig nem szabad eladni magántőkének, mert kitudja mi lesz belőle a jövőre nézve.
Be lehet vonni a magáncégeket, de az államnak kell túlsúlyban lenni. viszont a lenyúlás igy is menne. a főnökök mindig mindenhol megtalálják a kiskapukat, a csúszépénzeket.



így van. pontosan azért jövedelmező, mert millárdokat tudnak kiszedni belőle. viszont magánkézbe semmiképpen sem szabad adni, úgy ahogy az EÜ-t sem.

Itt vagyunk mi magyarok a nagy büdös kárpát-medence közepén. van nekünk annyi geotermikus energiánk ami egész ázsiának nincs, micsinálunk vele? semmit. még. aztán eladjuk. előbb földterületet osztunk.

aztán itt van nekünk a világ egyik legnagyobb tava. micsinálunk vele? semmit. komolyan, ha a balaton ausztriában, németo.-ban, olaszo.-ban vagy akárhol lenne, már körbeépítették volna úgy a turizmus számára, hogy jobb is ha nem látjuk, mert nem ismernénk rá. ide a rozsdás bökőt, hogy a balatoni turizmusból észak-dunántúl összes szociális költségét fedezni tudnánk, ha nem az egészét.


Téma megosztása:


  • (139 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 97
  • 98
  • 99
  • 100
  • 101
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó