
Íróink
#582
Elküldve: 2004. 09. 24. 14:07
És reméljük továbbra is szorgosan fogsz írni:))
...when you look long into an abyss, the abyss also looks into you
Friedrich Nietzsche

#583
Elküldve: 2004. 09. 24. 22:37
Senior Madmartigen!
TUDTAM ÉN, HOGY "M" BETŰVEL KEZDŐDSZ BASSZUS KULCS, DE A NYELVEM HEGYÉRŐL NEM MENT TOVÁBB AZ ADAT! Ezért bocsánat is, hogy nem tudtam kinyögni az msn-en, de attól még tudtam, hogy ki vagy! Remélem komolyan tervezed a visszatérést, mert eléggé elkélne a segítség ezekben az időkben...
#584
Elküldve: 2004. 11. 25. 20:52
Off: Csak nem ahhoz a Madmartigen-hez van szerencsem, aki a Csibesz szerveren codozik egesz nap?



#585
Elküldve: 2004. 11. 26. 11:11
De, ő az... miért?
Íróink. Rengeteg új játék vár tesztelésre!!!!! Megemlítek párat:
Sid Meier´s Pirates!
Fight Club
Golden Eye Rogue Agent
Prince of Persia: Warrior Within
#586
Elküldve: 2004. 11. 26. 14:30
Hmmm akkor valaki kapjon már rá
)

...when you look long into an abyss, the abyss also looks into you
Friedrich Nietzsche

#588
Elküldve: 2004. 11. 26. 16:12
Ha a barátnője is beleegyezik,akkorm iért ne?

...when you look long into an abyss, the abyss also looks into you
Friedrich Nietzsche

#589
Elküldve: 2004. 11. 26. 17:11
Shifty: Nagyon vicces gyerek vagy mondtak mar? Emi: En szoltam neked, hogy a Prince az johet, varom ezerrel...
Ja es aBloodRayne 2-t legkesobb hetfon megirom...


#590
Elküldve: 2004. 11. 26. 18:55
Mivel Emi nem vagy elérheto, ezé ide hagyok uzenetet:
azonnal lefoglaloztam a PIRATES-t!!! öcsém szid mellyer mekkora király.....
Keep it up, Rock 'n' Roll
Good music save your soul!
#591
Elküldve: 2004. 11. 26. 19:05
ca$h:bocsika nem akartalak megbántani, de látom sikerült...
ELNÉZÉST
...when you look long into an abyss, the abyss also looks into you
Friedrich Nietzsche

#593
Elküldve: 2004. 11. 26. 20:36
Okés kollegino:DD
...when you look long into an abyss, the abyss also looks into you
Friedrich Nietzsche

#594
Elküldve: 2004. 12. 19. 10:04
Nemigen akarok beleszolni, mert már nem tartozok ide, és végülis semmi közöm hozzá de... Cash, a Prince of Persia: WW cikk lezárása és az értékelés nincs igazán összhangba... Eleve azt nem értem hogy sikerült lehúzni egy ilyen kaliberü játékot (az offline és online sajtó magas pontszámai ellenére is) de akkor legalább indokold meg miért... Szerintem.
"Egyebet nem tudok."
#595
Elküldve: 2004. 12. 20. 12:31
A valasz igen egyszeru. Annak ellenere, hogy en xbox-on teszteltem, a teszt pc-snek lett kiirva. Pedig sem a teszt sem az ertekeles nem a pc verziora vonatkozott. Ha vegig olvastad volna akkor tudnad. Sajnos a box verzionak rengeteg hianyossaga van, ami nekem nem jott be. A karakterek felbontasa katasztrofalis es a soundtrack is akadozik es kimarad idonket stb. de ezeket mar leirtam. A ps-s verzio tudom, hogy uberkiraly, de a boxos sajnos nem. Egyebkent vegignyomtam a game-t es nagyon nagyon tetszett nekem, foleg hogy kesobb jottem ra, hogy tele van rejtett helyekkel egeszen pontosan 9db-al, amiket ha megtalalsz es felupgradel-ed az eleterodet, akkor a vegen amikor az empress of time-al kene harcolnod, megjelenik egy kard, aminek a segitsegevel a Dahaka-val kell majd megkuzdened es maskeppen lesz vege a jateknek... mindezek ellenere objektivnek kell maradnom, nem szabad elfogultsagokba mennem erted?
U.I.: Ezen kivul a jatek szavatossagat nagyon lerontotta az X-Box live-os igen szegeny lehetosegei. Amit manapsag figyelembe kell venni egy boxos jateknal. Es a silany szavatossag sokat rontott az osszkepen... ennyi...
U.I.: Ezen kivul a jatek szavatossagat nagyon lerontotta az X-Box live-os igen szegeny lehetosegei. Amit manapsag figyelembe kell venni egy boxos jateknal. Es a silany szavatossag sokat rontott az osszkepen... ennyi...
#596
Elküldve: 2005. 02. 24. 12:01
Most, hogy a GK megujult, a cikkek sokkal jobb helyen, kiemelten vannak
talán ennek is koszonheto, hogy az ember szivesebben olvassa el öket, mert a design is sokat dob rajta.
Ennek kovetkeztében meg kell dicsérjem Mikereem kolleginát, akinek az utobbi idoben csak szinvonalas munkájával találkoztam!
A punisher nagyon jo lett, és most olvastam el a Settlers-t is, amibol szinten sugárzik, hogy sokat foglalkozott vele, aprolékosan odafigyelt mindenre. (pl: hogy az egységek scriptenként cselekednek). Egy dologra azért hadd hivjam fel a figyelmet: a barakk az egy R és nincs benne C.
Konzol cikkeket én spec nem szoktam nagyon olvasni, lévén nincs konzolom, de gondolom az sokat elárul a GK szinvonalárol, hogy egy olyan ember is ir itt, aki már a méltán hires CoVboy munkatársa is volt. Igen, névszerint Cas$-re gondolok.
A tobbiek munkájával is meg vagyok elégedve, bár azért van hova fejlodni még, de nem kell csüggedni, idö van még böven!
Amennyiben nem veszitek tolakodásnak, idonként majd leirnék ide néhány észrevételt a munkákkal kapcsolatban.
Egyelore ennyi, ámen
üdv: callisto
talán ennek is koszonheto, hogy az ember szivesebben olvassa el öket, mert a design is sokat dob rajta.
Ennek kovetkeztében meg kell dicsérjem Mikereem kolleginát, akinek az utobbi idoben csak szinvonalas munkájával találkoztam!
A punisher nagyon jo lett, és most olvastam el a Settlers-t is, amibol szinten sugárzik, hogy sokat foglalkozott vele, aprolékosan odafigyelt mindenre. (pl: hogy az egységek scriptenként cselekednek). Egy dologra azért hadd hivjam fel a figyelmet: a barakk az egy R és nincs benne C.

Konzol cikkeket én spec nem szoktam nagyon olvasni, lévén nincs konzolom, de gondolom az sokat elárul a GK szinvonalárol, hogy egy olyan ember is ir itt, aki már a méltán hires CoVboy munkatársa is volt. Igen, névszerint Cas$-re gondolok.
A tobbiek munkájával is meg vagyok elégedve, bár azért van hova fejlodni még, de nem kell csüggedni, idö van még böven!
Amennyiben nem veszitek tolakodásnak, idonként majd leirnék ide néhány észrevételt a munkákkal kapcsolatban.
Egyelore ennyi, ámen
üdv: callisto
Keep it up, Rock 'n' Roll
Good music save your soul!
#597
Elküldve: 2005. 02. 24. 12:15
Eloszor is szeretnem megkoszonni az eszrevetelt. Szivesen fogadok minden epito jellegu kritikat, megprobalom a leheto legjobban megirni a cikkeket. Szerintem Myko sokat tesz mostanaban a kulalak valtoztatasaert. Mi cikkirok pedig segitsunk neki ugy, hogy szinvonalas cikket adunk ki a kezunk kozul. Ha nagyobb reklamot kap a gk, akkor igy biztosan nol a latogatottsag.

#598
Elküldve: 2005. 02. 24. 17:53
Mindenben egyet ertek Callistoval es Mikereem kollegaval! Csak igy tovabb sracok, es lanyok... [smile_013.gif" style="width: 33px; height: 33px;" />
Kulon dicseret jar a mi kis udvoskenknek Sybillanak az igen szinvonalas es egyben kellemes kis cikkeert, amit Obscure formaban talalt nekunk nemreg...
Kulon dicseret jar a mi kis udvoskenknek Sybillanak az igen szinvonalas es egyben kellemes kis cikkeert, amit Obscure formaban talalt nekunk nemreg...
SZEP VOLT SYBILLA!!!
Callisto: Igen, egy helyen dolgoztunk, de nem sok kozunk volt egymashoz, ebben biztos lehetsz,
pedig annak idejen nagy rajongoja voltam Covboynak... De nem lattam sokat, es amit lattam belole az sem volt valami szimpatikus...
De akkor is teny, hogy minden idok legjobb szamitogepes iroja volt o... 



#599
Elküldve: 2005. 02. 25. 14:12
Köszönöm, Ca$h.
"Párnánk puha, ágyunk öle lágyan ringat.
Aztán zajok jönnek.
Felrobbantják az álmainkat.
... Ugye nem félsz?" ;)
(Bonanza B.)
#600
Elküldve: 2005. 02. 25. 14:58
amugy Sybilla tényleg király lett a cikked!
nekem nagyon teccet a cikk de azzé azt a játékot soha nem próbáltam volna ki
(félek minden ilyesmitöl) ugyhogy minden elismerésem a tied



omg!