HWSW Informatikai Kerekasztal: Grand Theft Auto: San Andreas - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

• (131 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 86
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Grand Theft Auto: San Andreas

#1661 Felhasználó inaktív   telefat 

• Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag

Elküldve: 2007. 02. 01. 18:11

Idézet

Idézet

boccs, még kezdő vagyok! Na szóval, a szabadesés küldiről lenne szó. Azt látom, hogy jön velem szembe az a gép, de azt nem tudom, hogy hogy szálljak rá. Sokan azt mondták, hogy forduljak meg és szálljak be abba a piros körbe, de az szinte lehetetlen!Kép Ha tudtok segíteni azt megkösözönöm!Kép
és nekik van igazuk, úgy kell. annyit tudsz vele trükközni hogy mikor felszálltál, magasabbra emelkedsz mint a bérgyilkos gép (a radaron ilyenkor már lefelé fog mutatni a 3szög) és mikor jön ismét a gép, ráfordulsz és kisebb zuhanórepülésben belerongyolsz a piros gyűrűbe ha végképp nem menne, esetleg megcsinálom neked

Nagyon szépen köszönöm! Igen, azóta már sikerült és pont így, de azért köszönöm!

Lenne viszont egy újabb kérédésem. San Fierroban a Zeros küldetéseket muszály megcsinálni a tovább jutáshoz?

GTA Forever and FIFA Forever! Ezek a legfontosabbak, de attól még a Fable is jó!

#1662 Felhasználó inaktív   ldavid 

• Tag
  • PipaPipa

Elküldve: 2007. 02. 01. 22:02

Idézet

San Fierroban a Zeros küldetéseket muszály megcsinálni a tovább jutáshoz?

nem, azok nem kötelezőek csak ha elakarod érni a 100%-ot

#1663 Felhasználó inaktív   telefat 

• Újonc
  • Pipa

Elküldve: 2007. 02. 01. 22:27

Idézet

Idézet

San Fierroban a Zeros küldetéseket muszály megcsinálni a tovább jutáshoz?
nem, azok nem kötelezőek csak ha elakarod érni a 100%-ot
Ó, igen. Na ezt nem tudtam. Köszi, szépen!

GTA Forever and FIFA Forever! Ezek a legfontosabbak, de attól még a Fable is jó!

#1664 Felhasználó inaktív   General Thomas 

• Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa

Elküldve: 2007. 02. 01. 22:56