HWSW Informatikai Kerekasztal: Playstation 3 vs. Xbox 360 vs. Wii - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

• (189 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Playstation 3 vs. Xbox 360 vs. Wii

#601 Felhasználó inaktív   fojesz 

• Senior tag
  • Csoport: GK moderátor

Elküldve: 2007. 02. 03. 20:51

Idézet

Ha nem hiszed próbáld ki valahol.Havernál,vagy nagy Bevásárló központokban.
Majd pont a bevásárlóközpontban, ahol több száz ember járkál, fogja tudni megállapítani, hogy hangos-e. KépKép

#602 Guest__*

• Csoport: Vendég

Elküldve: 2007. 02. 03. 22:34

Ráadásul úgy hogy benne van egy plexidobozban a cucc

#603 Felhasználó inaktív   Dajin 

• Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag

Elküldve: 2007. 02. 03. 23:34

Idézet

Üdv! Én eléggé kezdő vagyok konzol-témában. Eddig csak pc-t használtam, és ott sem voltam hárdkór játékos. Mostanában elgondolkoztam rajta, hogy kellene egy olyan konzol, ami egyben egy otthoni "multimédiás" eszközként is használható, de ha kell és szét akarom lőni a sok mocskos rohadékot (by Kretén), akkor legyen egy minőségi szórakozást nyújtó "megoldásom" is. Már túl vagyok azon a koron, hogy beleszerelmesedjek egy tárgyba (értsd: konzol), de ahogy eddig olvasgattam, az X360 a nyerő. Csak hát HANGOS! (Aszondjátok.) Ez baj. Meg hát eléggé drágák a játékok. (Nem kalózkodom.) A PS3 is jónak tűnik, csak azzal meg az a gond, hogy nem igazán állnak közel hozzám az erre fejlesztett (és fejlesztendő) játékok. Na meg aztán igencsak drága lesz a kis aranyos. De úgy olvastam, csendesebb, és jobban illene a leendő nappalimba Kép Nekem a Wii nem alternatíva. Már csak egy kérdés: Ilyen játékos háttérrel és furcsa ízléssel MIT VEGYEK????????????? Előre is kösz a válaszokat.