HWSW Informatikai Kerekasztal: Haegemonia - Legions of Iron - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

  • (17 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Haegemonia - Legions of Iron

#241 Felhasználó inaktív   Red 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 777
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2002. 12. 26. 10:43

idézet:
Ezt írta [LI]*.Siga:


Én ezt úgy szoktam begoldani, hogy csinálok 1 rakéta bázist és odaküldöm.
[/quote]

hmmm kiprobalom, bar ha messze van a bolygo, mire legyartod, mire elvanszorog oda...az sem lehet valami tul gyors.
azert koszi.

#242 Felhasználó inaktív   Nevl 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 14.868
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2002. 12. 26. 14:40

Ha jól tudom a kettes szintű rakétabázis az gyorsabb (valamivel). Még nem tudtam kifejleszteni ezt a technológiát (2100 kp) mert iszonyat az ára+ ki kell fejlesztened mellette a magasszintű technológiákat is, az meg 2800 kp alatt nincs. Most tartok a 4. epizód 2. küldetésénél (kereskedelmi útvonalak védelme), de nincs időm játszani vele.
Nekem a játék nagyon tetszik, bár van egy-két dolog, ait nem így csináltam volna (pl a kutatás ára, a térkép használata....), de ettől füddetlenül nagyon jó a cuccos.
Nagyon remélem,hogy nemsokára kijön egy teljesen magyar fejlesztésű játék, hogy azért ne csak az engine legyen a milyenk+ megmutassuk milyen fasza gyerekek vagyunk mi! :cool: :cool: :cool:

Ja igen, egy hasznos tanács: mindíg használj bázisokat, a játék elején csak a főbb bolygóid mellé tegyél, utánna, amikor már többet is tusz építeni, mindíg rakj egyet-egyet a féregjáratok mellé, így az ellenséges hajókkal könnyebben elbánsz. Fejleszd ki a proton és rakétatechnológiákat, ezek nagyon jó sebzésűek és nagyon hasznosak lesznek a jövőben.
A kémtechnológiákra is ügyelj, mindíg legyen egy kémed a fő naprendszeredben, hogy ellensége kémeket felfedjen, így egy magasabb szintű kémed majd szivathatja az ellenséget.
Mindíg terraformáld a bolygóidat, amelyiketek lehet, nagyobb lesz a népességlimit, a morál jobban nő. A negyedik epizódban, nem volt bolygóm, ahol a morál 120 alatt lett volna, pedig mind a két naprendszerben z összes bolygó az enyém volt.
Épídsd ki az összes lehetséges épületet, és csinálj bolygóágyúkat.
Na egyenlőre ennyi, nem fárasztalak titeket tovább.

[ 2002. december 26.: Nevl szerkesztette a hozzászólást ]
"Komplexen kell vizsgálni a stratégiai kérdéseket" Unknown corporate droid
Battle tag: Nevl#2658

#243 Felhasználó inaktív   Siga.Fsi 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 308
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2002. 12. 26. 14:53

idézet:
Ezt írta Nevl:
Ha jól tudom a kettes szintű rakétabázis az gyorsabb (valamivel). Még nem tudtam kifejleszteni ezt a technológiát (2100 kp) mert iszonyat az ára+ ki kell fejlesztened mellette a magasszintű technológiákat is, az meg 2800 kp alatt nincs. Most tartok a 4. epizód 2. küldetésénél (kereskedelmi útvonalak védelme), de nincs időm játszani vele.
Nekem a játék nagyon tetszik, bár van egy-két dolog, ait nem így csináltam volna (pl a kutatás ára, a térkép használata....), de ettől füddetlenül nagyon jó a cuccos.
Nagyon remélem,hogy nemsokára kijön egy teljesen magyar fejlesztésű játék, hogy azért ne csak az engine legyen a milyenk+ megmutassuk milyen fasza gyerekek vagyunk mi! :cool: :cool: :cool:

Ja igen, egy hasznos tanács: mindíg használj bázisokat, a játék elején csak a főbb bolygóid mellé tegyél, utánna, amikor már többet is tusz építeni, mindíg rakj egyet-egyet a féregjáratok mellé, így az ellenséges hajókkal könnyebben elbánsz. Fejleszd ki a proton és rakétatechnológiákat, ezek nagyon jó sebzésűek és nagyon hasznosak lesznek a jövőben.
A kémtechnológiákra is ügyelj, mindíg legyen egy kémed a fő naprendszeredben, hogy ellensége kémeket felfedjen, így egy magasabb szintű kémed majd szivathatja az ellenséget.
Mindíg terraformáld a bolygóidat, amelyiketek lehet, nagyobb lesz a népességlimit, a morál jobban nő. A negyedik epizódban, nem volt bolygóm, ahol a morál 120 alatt lett volna, pedig mind a két naprendszerben z összes bolygó az enyém volt.
Épídsd ki az összes lehetséges épületet, és csinálj bolygóágyúkat.
Na egyenlőre ennyi, nem fárasztalak titeket tovább.

[ 2002. december 26.: Nevl szerkesztette a hozzászólást ]
[/quote]

Kémek : hát igen. Felfedi, de kinyirni nemtom, mert kevés a hajóm a game szerint, esetleg a felfedés elegendő ahhoz, hogy az ellenséges kém ne szivózzon?

Én nem adóztatok. kereskedő hajók királyak, annyi pénzt hoznak mint égen a csillag :). fél millió credit közelében vagyok most is pl :)
Siga

#244 Felhasználó inaktív   Red 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 777
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2002. 12. 26. 15:17

a kutatas dolog nem nagyon jott be nekem. van elegge sok talamany, csak azokat gyorsan kifejleszted meg a kuldetes elejen, utanna szinte feleslegesse valanak a tudosok. 1-2 alakalommal volt olyan, hogy +KP-t kaptam, de akkor is csak valami 2-300at.

#245 Felhasználó inaktív   Taranis 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.263
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2002. 12. 26. 17:01

Ha nagy az ellenséges kémtevékenység a rendszereidben, akkor érdemes egy vadászrajt csinálni, aki csak azzal foglalkozik, hogy levadássza a leleplezett kémet. Érdemes egy kémet a saját rendszerben beállítani "Ellenséges kém leleplezése" munkával :) (Kémmel kémhajót szabotálni vagy nagyon nehéz vagy nem is lehet.)
A kutatásponttal meg nem érdemes spórolni mikor már vannak kémeid, én spóroltam és az lett a vége hogy maradt vagy 15000 el nem költött pontom a játék végére.

#246 Felhasználó inaktív   Nevl 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 14.868
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2002. 12. 26. 18:14

Szerintem a kémek "karakteressé", teszik a játékot, átmész az ellenséges rendszerbe és szabotálod a bázisait, néhány álló hajóját kinyírod, ellopod néhány számodra még ismeretlen technológiáját, lázadást szítasz a bolygóin, hogy ne tudjon termelni, ellopod a pénzét, hogy ezzel is nehezítsd a dolgát... Szerintem ez azért megéri. Arról nem is beszélve, hogy a játék tippként említi, hogy a magas szintű kémek megfordíthatják egy csata kimenetelét!!!!!!!!!!!! Én nagyon szeretem alkalmazni őket, nagyban megkönnyíthetik a játékot, mert nem okoz majd semmi sem meglepetést.
Állíts a saját naprendszeredbe egy kémet, ellenséges kém felfedése parancsal és kész, amint lelepleződik elkezd menekülni, ne törődj vele, egy idő után utól sem tudod érni(mármint az ellenséget), annyira lemegy a térképről.

Ja és mindíg kolonizáld az összes rendelkezésre álló bolygót, ezzel kiküszöbölöd a pénz problémáját, ráadásul attól sem kell majd tartanod, hogy az ellenség csinál egy kolóniát a tudtodon kívül mialatt te őt támadod, majd szépen hátbatámad ot, ahol a legekvésbé számítasz rá!!

A kereskedőhajókról: sokáig kell várni, mire pénzt hoznak, értékes katonai bázisok helyét foglalják le és nem is érnek annyit!
Én az egységes adóztatás híve vagyok: megszerzem az összes megszerezhető bolygót (néha még azokat is, amelyeket nem lehet) és bevezetek egy alacsony adót, így akár 15-20 kolóniád is lehet és dőlni fog a zsé!!A 4. epizód első küldetésének a vége felé kb 1000000 pénzem volt és minden unit limitet kihasználtam (bevétel 3000-6000(bányászattal együtt) költségek 600).

[ 2002. december 26.: Nevl szerkesztette a hozzászólást ]
"Komplexen kell vizsgálni a stratégiai kérdéseket" Unknown corporate droid
Battle tag: Nevl#2658

#247 Felhasználó inaktív   Fireblade 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.122
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2003. 01. 02. 17:33

Mitől lehet az hogy van pénzem dögivel, de nem tudok gyártani?
A 2. hadjárat 1 küldetésénél tartok, amikor át kell menni egy másik naprendszerben itt, kolonizálni kell egy bolygót, el kell hogy érje a lakosság száma a 300M-t, és 3 csillagközi kereskedőhajú kell. 2-őt le tudok gyártani, de a harmadikat nem :(

#248 Felhasználó inaktív   ricsip 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 555
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2003. 01. 02. 19:17

Hali !

Én nem annyira a játékhoz szeretnék hozzászólni. Sokkal inkább a team fantáziája fogott meg, amikor elolvastam a kifejleszthető dolgok nevét.

Hát az valami egetrengetően LOL volt... sztem van egy pár agysebész-jelölt, meg műtési mániában szenvedő a csapatban. Az ilyen agy-visszacsatolás meg hasonlóktól majdnem a földön fetrengtünk a haverokkal.
A többi (kevésbbé organikus) találmány neve is tetszett. Sztem felütöttek egy egyetemi fizika könyvet, és amiről nem értették, h. mit jelent, az gyorsan belerakták, néhányat meg kombináltak egymással...

Ja boccs, azt hiszem mennem kell, mert a kiberorganikus emisszió-kondenzátort bekapcsolva hagytam :D

#249 Felhasználó inaktív   Fireblade 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.122
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2003. 01. 02. 19:41

idézet:
Ezt írta ricsip:
Hali !

Én nem annyira a játékhoz szeretnék hozzászólni. Sokkal inkább a team fantáziája fogott meg, amikor elolvastam a kifejleszthető dolgok nevét.

Hát az valami egetrengetően LOL volt... sztem van egy pár agysebész-jelölt, meg műtési mániában szenvedő a csapatban. Az ilyen agy-visszacsatolás meg hasonlóktól majdnem a földön fetrengtünk a haverokkal.
A többi (kevésbbé organikus) találmány neve is tetszett. Sztem felütöttek egy egyetemi fizika könyvet, és amiről nem értették, h. mit jelent, az gyorsan belerakták, néhányat meg kombináltak egymással...

Ja boccs, azt hiszem mennem kell, mert a kiberorganikus emisszió-kondenzátort bekapcsolva hagytam :D
[/quote]

Te milyen neveket adtál vona? :confused:

#250 Felhasználó inaktív   Siga.Fsi 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 308
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2003. 01. 02. 21:13

idézet:
Ezt írta Fireblade [BAT]:
Mitől lehet az hogy van pénzem dögivel, de nem tudok gyártani?
A 2. hadjárat 1 küldetésénél tartok, amikor át kell menni egy másik naprendszerben itt, kolonizálni kell egy bolygót, el kell hogy érje a lakosság száma a 300M-t, és 3 csillagközi kereskedőhajú kell. 2-őt le tudok gyártani, de a harmadikat nem :(
[/quote]

Nincs vmi egyéb spéci járgány is legyártva? Mert ugye mint ismeretes : korlátozva van.
Siga

#251 Felhasználó inaktív   Siga.Fsi 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 308
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2003. 01. 02. 21:15

idézet:
Ezt írta ricsip:
Hali !

Én nem annyira a játékhoz szeretnék hozzászólni. Sokkal inkább a team fantáziája fogott meg, amikor elolvastam a kifejleszthető dolgok nevét.

Hát az valami egetrengetően LOL volt... sztem van egy pár agysebész-jelölt, meg műtési mániában szenvedő a csapatban. Az ilyen agy-visszacsatolás meg hasonlóktól majdnem a földön fetrengtünk a haverokkal.
A többi (kevésbbé organikus) találmány neve is tetszett. Sztem felütöttek egy egyetemi fizika könyvet, és amiről nem értették, h. mit jelent, az gyorsan belerakták, néhányat meg kombináltak egymással...

Ja boccs, azt hiszem mennem kell, mert a kiberorganikus emisszió-kondenzátort bekapcsolva hagytam :D
[/quote]

Nekem az egyetlen dolog ami mosolygási ingerenciámat megnövelte a bolgyótechnél a Digital Reality (Videójátékgyártó cég aki kiválló játékaival mittoménmi. +xx%morál és mittoménmennyi max. morál :).) Kissé ez olyan IZÉ :D, de nem érdekel a kibernetikus probléma, a játék kiválló, de ha most az Ep5 ben ez az uccsó pálya, akkor meghalok mert igen rövid volt a játékmenet :). Most aztat mondja 1:30:00 az emberiség végéig. Nyugtassatok meg hogy lesz még vmi és ha lenyomom a darzokokat akkor nem lesz vége :)
Siga

#252 Felhasználó inaktív   Red 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 777
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2003. 01. 03. 09:17

akkor en is elakadtam! :)
4 episode, kiirtottam a kalozokat, solon bazis elfogtam, de a fo kaloz az elmenekult (lehet ez a problema?). a kuldetes celja az, hogy likvidaljam a kalozokat. na de ha nem talalok mar 1-et sem akkor mivan? valszeg valamelyik sarokban elbujt egy hajo es jol erzi ott magat.

mas:
a magas moral mire jo, ha mar a full-on van a nepeseg?

#253 Felhasználó inaktív   Siga.Fsi 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 308
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2003. 01. 03. 11:59

idézet:
Ezt írta Red:
akkor en is elakadtam! :)
4 episode, kiirtottam a kalozokat, solon bazis elfogtam, de a fo kaloz az elmenekult (lehet ez a problema?). a kuldetes celja az, hogy likvidaljam a kalozokat. na de ha nem talalok mar 1-et sem akkor mivan? valszeg valamelyik sarokban elbujt egy hajo es jol erzi ott magat.

mas:
a magas moral mire jo, ha mar a full-on van a nepeseg?
[/quote]

Szerintem sokat számít a magas morál, ha mondjuk elkezdik irtani a lakosságát. Mondjuk ha a morál miatt +250 a népesség, és odamegy 3 csatahajóval akkor az -350. Ezek a számok szerintem egymással játszadoznak, ergo nagyon magas morál esetén lassabban halnak az emberek. Bár ez csak egy elmélet :)
Siga

#254 Felhasználó inaktív   Nevl 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 14.868
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2003. 01. 03. 12:30

Magas morálnál gyorsabb a gyártás, nagyobb a fejlődés, gyorsabban kapsz helyeket épületekhez.....
Ja azzal a küldetéssel én is sokat szoptam, elősször építsd ki mind a két naprendszerben a 3 milliárd lakost, utánna írtsd ki a kalózokat, utánna nézd meg a Solon bázist!!!
Nekem 6X kellett újrakezdenem, mire rájöttem, hogy ezt így kell, mert az egyi naprendszerembe meg olt a 3 milliárd lakos a másikban 2.3 körül tartottam. Elfoglaltam a kalóz birodalmat (még a vezérhajót is kinyírtam) így kijött a 3mill. lakos a második naprendszerben is! Erre visszaugrik arra a küldetés célra, hogy találjon módot a Solon bázis védelmének megklerülésésre, amikor azt már rég megtettem!!!!
Ha úgy csinálod, ahogy mondtam akkor minden rendben lesz!
"Komplexen kell vizsgálni a stratégiai kérdéseket" Unknown corporate droid
Battle tag: Nevl#2658

#255 Felhasználó inaktív   Red 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 777
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2003. 01. 03. 13:01

idézet:
Ezt írta Nevl:
!
Ha úgy csinálod, ahogy mondtam akkor minden rendben lesz!
[/quote]

megprobalom koszi!
amit sikerult megtudni, hogy mikor a solon bazist kozelitettem meg, a fohossel, akkor be kellett volna, hogy jelentkezzenek az idegenek. de csak annyit mondot a, hogy sikerult bejut, eddig minden rendben..es elkezdte loni.
mikor meg kilotte akkor jott az uzenet, hogy nem adtak utasitast a megsemmisitesre!

[ 2003. január 03.: Red szerkesztette a hozzászólást ]

#256 Felhasználó inaktív   Nevl 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 14.868
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2003. 01. 03. 15:00

Ez fura, kifejlesztetted a Kariak technológiákat???? Mindkettőt ki kell fejleszteni, ahhoz, hogy minden simán menjen.
Az elején tüzelni fog rád, aztán kiírj, hogy a Bázis abbahagyta a tüzelést, utánna meg látsz egy videót a bázisról és közben dumálniak, hogy ki megy be. Miután ez megtörtént, jön a Solon üzenet.
"Komplexen kell vizsgálni a stratégiai kérdéseket" Unknown corporate droid
Battle tag: Nevl#2658

#257 Felhasználó inaktív   Red 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 777
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2003. 01. 03. 15:09

idézet:
Ezt írta Nevl:
Ez fura, kifejlesztetted a Kariak technológiákat???? Mindkettőt ki kell fejleszteni, ahhoz, hogy minden simán menjen.
Az elején tüzelni fog rád, aztán kiírj, hogy a Bázis abbahagyta a tüzelést, utánna meg látsz egy videót a bázisról és közben dumálniak, hogy ki megy be. Miután ez megtörtént, jön a Solon üzenet.
[/quote]

kifejlesztve minden. oda megy a hos, jon a bejatszas, jon a duma, hogy minden OK es csak lovi mig meg nem allitom. de az idegenek egy kukkot sem szolnak! :confused:
a kuldetes celja viszont, megvaltozik arra, hogy: smmisitsd meg a kalozokat.

#258 Felhasználó inaktív   Nevl 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 14.868
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2003. 01. 03. 15:16

Akkor hozd el a hajóidat a bázistól és hagyd békén! Érd el a másik naprendszerben is a 3 milliárd lakot és utánna gyakd meg a kalózokat.
Ja állíts a fő kalózbolybó másik oldalára (arra az oldalára amelyiket nem ostromolod) és onnan is lövesd, ezek legyenek vadászok vagy korvettek, ott fog kijönni a kalózvezér, elkezded üldözni azt szépen elintézik!!!!!!!!!!!

[ 2003. január 03.: Nevl szerkesztette a hozzászólást ]
"Komplexen kell vizsgálni a stratégiai kérdéseket" Unknown corporate droid
Battle tag: Nevl#2658

#259 Felhasználó inaktív   Red 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 777
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2003. 01. 03. 15:24

idézet:
Ezt írta Nevl:
Érd el a másik naprendszerben is a 3 milliárd lakot és utánna gyakd meg a kalózokat...

[ 2003. január 03.: Nevl szerkesztette a hozzászólást ]
[/quote]

ezek mar megvannak, kiveve, hogy elszokott a kalozvezer. valszeg ez a gaz, de akkor szolhatna a progi, hogy szopi van!
estere megcsinalom elorol.

#260 Felhasználó inaktív   Siga.Fsi 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 308
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2003. 01. 03. 15:26

idézet:
Ezt írta Red:


kifejlesztve minden. oda megy a hos, jon a bejatszas, jon a duma, hogy minden OK es csak lovi mig meg nem allitom. de az idegenek egy kukkot sem szolnak! :confused:
a kuldetes celja viszont, megvaltozik arra, hogy: smmisitsd meg a kalozokat.
[/quote]

Te támadtad a bázist vagy csak megközelítetted? Nekem ez elsőre ment és ha jól emlékszem csak közelítettem.
Siga

Téma megosztása:


  • (17 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó