HWSW Informatikai Kerekasztal: Painkiller (c) People Can Fly - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

  • (75 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Painkiller (c) People Can Fly

#541 Felhasználó inaktív   HavocS 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.749
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 01. 09:22

helyes :) én nem jutottam nightmaren prisonon túl :p
|Asus P5B|C2D E6300@7x430|2x1GB DDR2|Asus ATi HD3870|

#542 Felhasználó inaktív   DOOMER 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.863
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 01. 11:41

na elakadtam...

a bridge pályán hogy szereztétek meg azoknak a nindzsáknak a lelkeit, akik kintről, a konténerek tetejéről hajigálnak, miközben te meg egy zárt folyosón vagy és ablakokon tudzs csak kilőni? mert onnan addig nem lehet kijönni, amíg meg nem ölöd őket, de a folyosó meg szakaszosan nyílik csak, szal a haste sem segít...

#543 Felhasználó inaktív   SYS_TRhu 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 657
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2004. 11. 01. 13:09

...a voice from the darkness.....

Doomer, a "Snowy Bridge" az egy szép kihívás volt..most lőjem le a poént...? ;) Már kezdtem barátkozni a gondolattal, hogy fel kéne adni, de ugyanakkor szinte semmi sem lehetetlen, és találtam megoldásokat... Igaz, ráment egy kis időm...

Az első szakasz nindzsáját akár egy sima "Haste"-tel is meg lehet szerezni. Az utána következő szakasz viszont probléma... Tényleg nem lehet kijutni, és be sem: sikerült elérnem, hogy kint maradhassak (ki lehet szökni, amikor csukódik az ajtó), ám akkor meg visszajutni nem lehet, így ez nem járható út...

A megoldás "bagatel egyszerű": tudni kell hozzá, hogy a nindzsákat is Magadhoz tudod rántani a PK-fegyverrel! Ez rémlett még korábbról, így most nem is értettem, hogy miért esnek szét: az első lövést kibírják, a másodikra meg darabokra hullanak - ez az alapprobléma... Azonban..ha egy kicsit megsérted őket, és úgy használod a PK-t, akkor még annyira jó marad az állaguk, hogy meghalnak ugyan, de nem esnek szét! S innen a megoldás...  :cool:

Először megsebzem őket a pengevetővel, de csak egyetlen csillagot lövök ki. Ezután fogom a PK-t, és lerántom őket onnan... S általában annyira közel esnek, hogy a lelküket be lehet szívni. Ám néha van, hogy fent ragadnak, vagy nem esnek elég közel, és ilyenkor vissza kell tölteni. Én minden nindzsánál külön-külön állást mentettem...

Kíváncsian várom, hogy a "Train Station"-re meg Te mit mondasz majd... :)

SYS "Congratulations Ms Croft. You are positively Amazonian."

#544 Felhasználó inaktív   DOOMER 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.863
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 01. 16:17

nyah van egy szééép problémám... swampet nem tudom megcsinálni, mert nem látom azt a sárgólemet :D (meg a mocsárt, és a buborékokat se)

valszeg a kártyám nem bírja megjeleníteni, vagy nemtom, vagy az új DX 9.0c szal arra kérnék titeket, hogy valaki töltse le a savet, ölje meg nekem ezt a dögöt és küldje vissza a következő pálya autosave-t. köszi :)

doomer.uw.hu/107.zip

#545 Felhasználó inaktív   Piter 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.434
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 01. 17:52

Megint meggyűlt a bajom a Catacombs-al. Pont a legvégén addig ügyeskedtem a szakadék felett, hogy sikítva kizuhantam a valóságból. Ezután viszont nem tudtam egyetlen mentett állást sem visszatölteni, mert a program hibaüzenet nélkül folyton kidobott. Kénytelen voltam újrakezdeni. Ugyanígy jártam néhány hónappal ezelőtt, amikor legelőször játszottam, pedig azóta újabb verzió van fent (1.3.1).

Egyelőre én is abbahagyom az aranygyűjtést, és csak a lelkekre összpontosítok. Amúgy 117(!!) Soult szedtem össze a lehetséges 112-ből :think:. Valami nem stimmel ezzel a pályával. :)

#546 Felhasználó inaktív   Piter 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.434
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 01. 18:34

Hát megcsináltam, de egy árnyalatnyit szomorú vagyok. 1:22 alatt leterítettem a mocsárfejűt, de a best scores még mindig 3:06-ot ír ki. És leromboltam egy objectet, de ne kérdezd hogyan. :D

Train Station autosave Doomer részére

Ja a kártyákat nézd át, mert saját dolgom megkönnyítése érdekében egy kicsit átrendeztem őket. :)

#547 Felhasználó inaktív   SYS_TRhu 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 657
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2004. 11. 01. 19:34

...a voice from the darkness.....

Na, szép sorjában megint... :)

Doomer, a hiba, amivel találkoztál, odakint a PK-Fórumon is előjött már: néhányan a WinXP SP2-re fogták. Fent van az Nálad? Állítólag van, ahol gondot okoz...

Peti, Te Magad is tudod, hogy miért volt az a plusz egy lerombolt objektum: emlékezz, mit mondtam nemrég a "stake bug"-ról. Valószínűleg véletlenül belelőttél egy karót a vízbe, és akkor keletkezett. Amennyi karód van, annyi objektumot le tudsz ott is rombolni... :) Nem próbáltam ugyan, de 99%-ra biztos vagyok benne, hogy emiatt volt. Egyébként poénból a múltkor én is 8-at romboltam le a 4-ből, a "Forest"-en..természetesen a stake-eket használva... Ez a bug egyébként nagyrészt javítva lett az 1.4-es verziószámú 3. demóban ("Military Base"): pl. hiába lövünk ki a sivatagba a hangár tetejéről, nem növekszik a lerombolt objektumok száma...

Szörny-idő... Sajnos az összesített ponttáblázat NEM a legjobb, hanem a legrosszabb időt veszi figyelembe! :)

A "Catacombs"-on nekem is eggyel több lélek lett, de erről már Doomer is szót ejtett a korábbiakban... Érdekes egy dolog ez is... :)

A "Train Station"-nel azt hiszem, nem gyötröm magam: egyelőre a lehető legjobbat hozom csak ki belőle, aztán majd meglátom, hátha később rájövök valamire, és akkor újra nekiesek. Ezek a "Zombie Soldier"-ök azt hiszem, elég problémásak, s ráadásul a rakétavető is túl erős fegyver...

SYS "Congratulations Ms Croft. You are positively Amazonian."

#548 Felhasználó inaktív   DOOMER 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.863
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 01. 20:34

először is köszönöm a savét :)

másodszor w98-am van, és a hiba azóta előjött a train stationon is a csatornában. még jó hogy addigra mindenkit kinyírtam és utána visszajött (egy szkaszon csinálja ezt).

harmadszor meg trainen nálam is felmegy 19-re rögtön, majd utána még +2-vel nő lélek nélkül, így összesen 5-el kevesebbel tudtam megcsinálni (vagy 3x próbáltam, mindig hiányzott még 2 lélek - össz. 5).

#549 Felhasználó inaktív   Piter 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.434
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 01. 20:34

Igen a "stake bug", ez valahogy mindig kimegy a fejemből :omg:. Később rájöttem, de már lejárt a szerkesztési idő. :)

#550 Felhasználó inaktív   DOOMER 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.863
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 01. 21:02

most egyébként az jutott eszembe, hogy anno traint nem tudtuk volna teljesíteni ha kártyakritérium esetén is nő a lélekszám... fura.

#551 Felhasználó inaktív   SYS_TRhu 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 657
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2004. 11. 01. 21:37

...a voice from the darkness.....

Köszi a tapasztalatokat, Doomer!  :up: De a fene egye akkor meg azt a nyavalyás "Train Station"-t!  :reklamacio:  Megcsinálom így, mínusz 5 lélekkel, aztán talán később felfedezünk valamit. Csak azt remélem, hogy máshol nem lesznek ilyen gondok. Olyan szép, hogy az első két fejezetben már megvan minden lélek - ez kuriózum. S most ezt megtörte ez a szint... Kár érte, tényleg annyira sajnálom...  :(

Most akkor folytatom én is tovább..pont fej-fej mellett haladunk tovább így... :)

SYS "Congratulations Ms Croft. You are positively Amazonian."

Szerkesztette: SYS_TRhu 2004. 11. 01. 21:39 -kor


#552 Felhasználó inaktív   SYS_TRhu 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 657
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 03. 17:41

...a voice from the darkness.....

Nos, elértem a "City On Water"-t, így már csak három van vissza. A "Babel" elejét megszenvedtem, de lehet, hogy csak a saját kishitűségem miatt: legalább egy órát játszadoztam a teleportos titoknál lévő "Soth lovaggal"..próbáltam hordókat építeni, meg odaugrani a titokból, hogy a kilehelt lelkét elérjem, de nem működött. Azt gondoltam, hogy a PK-val nem lehet kirántani onnan, és valóban, általában nem is sikerült. Azonban a végén, épp mielőtt feladtam voltam, adtam neki még egy-két esélyt..és kirántotta! :D Így meglett az ő lelke is... Eddig tehát csak a "Train Station" volt "teljesíthetetlen", máshol mindenütt megvan minden, ill. pl. a "Military Base"-en is, valami tízzel több lett... Viszont minden aranyat összeszedni szerintem sok helyen képtelenség: kapásból a "Babel"-en, a fent lévő "Soth lovagok" mellett is vannak hordók, és az azokból kihulló aranyakat lehetetlenségnek tűnik összeszedni...

Végezetül tegnap is megjelent néhány új kép a BOOH-ből (SPOILER!), a GameSpoton. Örömmel konstatáltam, hogy a megérzésem bejött: az a pókszerű szörny tényleg a "Dead City"-n fog előfordulni!  :up: A Lottó is mehetne így... :D

SYS "Congratulations Ms Croft. You are positively Amazonian."

Szerkesztette: SYS_TRhu 2004. 11. 03. 17:44 -kor


#553 Felhasználó inaktív   SYS_TRhu 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 657
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2004. 11. 04. 19:29

...a voice from the darkness.....

Hajaj, már úgy érzem, hogy floodolok, de muszáj szólanom..van három dolog... :D

1. Soul-Catching - Mission Completed. A "City On Water" is elég húzós volt, de a "Docks" meg az "Old Monastery" pl. egyáltalán nem. Eltérések összesen...
- "Catacombs": plusz 1 lélek (nálam)...
- "Prison": plusz 1 lélek (a Freak, akit a "nyújtópadon" vallattak)...
- "Train Station": mínusz 5 lélek (bug)...
- "Military Base": 337 a lehetséges 347-ből, mert a tankosoknak nincs lelke (s pont 10 tank van), ill. a Statisztikában 337/329 van, mert valamiért csak 329-nek veszi az összegyűjthető lelkek számát (talán a rakétásokat sem számolja, pedig a belőlük kierpülő "Zombie Soldier"-öknek is van lelkük)...
- "Forest" (csak Traumán): értelemszerűen 0 lélek... :D
- "Old Monastery": csak 157 ellenfelet lehet legyilkolni a 159-ből, kettő egyszerűen hiányzik, de persze a 157 lélek mind megvan...

2. Peti, Hozzád lenne egy gyors kérdésem a Greed-kártyával kapcsolatban. Bár korábban már említettél erről dolgokat... Szóval arra gondoltam, hogy ha minden aranyat nem is lehetne megszerezni, legalább "feltupírozhatnám" a Statisztikáimat, hiszen a kártya segítségével dupla mennyiséget lehet találni. Így arra gondoltam, hogy milyen poénosan mutatna mondjuk akár az 1600/1282 a "Docks"-on, az összesített Statisztikában. Csakhogy tévedtem, mert ez nem így működik, ugye? A régi hozzászólásod alapján csak átmenetileg az "in-game" pálya-Statisztika változik meg: dupla mennyiséget találhatsz ugyan, de a maximum is dupla lesz..és az összesített Statisztika az eredeti (tehát a Greedhez képest csak feleannyi) értékeket jeleníti meg. Tehát ha pl. Greeddel elérem a "Cemetery"-n a 388*2/388*2 értéket, az összesített Statisztika akkor is csak 388/388 marad... Ugye? :) Bocs', ha zavaros voltam mert túlrészleteztem, ill. ha túl egyértelmű dologra kérdeztem rá. Tulajdonképpen magam is megnézhetném, csak hát, lusta vagyok egy kicsit most hozzá. Rendesen lefárasztott ez a "lelkesdi", az elmúlt napokban (de szép kihívás volt  :up: )... :D

3. Újabb videó jelent meg a BOOH-ből, a "Dead City"-ről. Letölthető innen (Gamershell), és kevesebb mint 6 MB, szóval nem nagy (kb. 58 mp hosszú). Szerintem nagyon impresszív (és intenzív), és mivel van hang, így lehet egy kicsit a fight-musicból is hallani (nem "heavy metal nyekergés", LOL, hanem elektronikus)...  :up: Viszont sajnos ugyanitt azt írják, hogy késni fog a játék...

SYS "Congratulations Ms Croft. You are positively Amazonian."

Szerkesztette: SYS_TRhu 2004. 11. 04. 19:35 -kor


#554 Felhasználó inaktív   Piter 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.434
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 04. 19:47

Belefutottam a Train Staion-ön abba a problémába, amibe ti is. Mivel mégsem akartam "üres kézzel" távozni, összeszedtem az összes goldot... hogyha netán rájönnénk a megoldásra, legközelebb ezzel már ne kelljen foglalkozni. :)

Sys, látom figyelmesen olvasol (rólam ez nem mindig mindható el :D). Valóban gondom volt a Greed-del, és azóta nem is foglalkoztam vele. A Castle-ön csak a következő pályára lépés pillanatában döbbentem rá, hogy az addig látszólag hibátlanul működő Greed végül mégis pont annyi aranyat hozott, mintha nem is használtam volna. :(

A goldos küldetés eddig teljesíthetőnek tűnik, mondjuk még csak három pályán gyűjtögettem (Cemetery, Atrium Complex, Train Station). Szóval eddig 3/3 :).
szerk.: Babel-en fogalmam sincs mit fogok csinálni. :think:

Szerkesztette: peti2mtag 2004. 11. 04. 19:54 -kor


#555 Felhasználó inaktív   Piter 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.434
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 04. 21:24

Az előbbihez kiegészítés. Nem emlékszem, hogy végül az összesített statisztikában megmaradt-e a duplázott aranyszám, de azt hiszem igen. Ennek ellenére a pályát akkor teljesen újrakezdtem, mert a kasszához nem adódott hozzá a della... a 2000$-os Greed pedig emiatt rossz befektetésnek bizonyult (nekem meg nagy az orrom :Đ). Mióta megnyertük az "unlimited and free" kártyahasználatot, nem is próbálkoztam vele.

#556 Felhasználó inaktív   SYS_TRhu 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 657
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2004. 11. 05. 03:21

...a voice from the darkness.....

Elkezdtem újra az aranyak miatt, de azt hiszem, nem nagyon fogom erőltetni: a "Cemetery"-n kapásból nincs szerencsém. Viszont az "Atrium Complex"-en meglett...

S ami a lényeg... A "Greed" kártyával megyek, és nagyon érdekesek a tapasztalataim! Igen, megőrzi az összesített Statisztika a kétszeres értékeket, de van egy még jobb tulajdonsága ennek az egésznek: az ellenfelekből "kibelezett" kincseket is duplán veszi, mégpedig úgy, hogy az egyiket a "+"-hoz számolja, míg a másikat a sima értékhez! Ez pedig azt jelenti, hogy nagyon könnyen el lehet érni a maximális értéket..így mindenhol elérhetjük, ill. túlléphetjük azt, még azokon a helyeken is, ahol ez egyébként lehetetlenség volna. S innen már csak az ellenfelek száma szab határt...

De természetesen vissza is lehet számolni a dolgot, és akkor persze kijönnek a "valós" értékek. Például most az "Atrium Complex"-en a következő lett nálam: 1719/1344+375 - mint látható, meglett minden, csak éppen a 375-öt hozzávette a normál értékhez is. Szerintem ez nem baj, és végül is, valamikor a "Greed" kártyát is ki kellett érdemelni (bár nem volt nagy kihívás megszerezni: "Kill all monsters" a "Military Base"-en)... ;) Másfelől pedig, ha a teljes maximumot akarjuk, akkor kell a "Greed" is, és nem elég csupán a "normál maximumot" elérni, hanem egytől-egyig ki kell belezni az ellenfeleket is. Szóval ilyen szempontból sem nagy gond szerintem, ha "kicsit visszaélünk" a kártya adta lehetőségekkel. És legalább "pofás" Statisztikák fognak születni... :D Legalábbis első körben, mert persze azért megpróbálok így is törekedni rá, hogy minden lerombolt objektumból is "kikapjam" az aranyat...

SYS "Congratulations Ms Croft. You are positively Amazonian."

Szerkesztette: SYS_TRhu 2004. 11. 05. 03:29 -kor


#557 Felhasználó inaktív   DOOMER 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.863
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 05. 20:51

én még mindig a military előtt állok :(

egyszerűen nem jutott idő csinálni egy pályát is. de jövő héten nyehhehe... :D

#558 Felhasználó inaktív   SYS_TRhu 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 657
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2004. 11. 08. 16:24

...a voice from the darkness.....

A PainKiller: Battle Out Of Hell ARANYLEMEZEN van!!  :smoker: Szóval már csak egy keveset kell várnunk... :up:

SYS "Congratulations Ms Croft. You are positively Amazonian."

Szerkesztette: SYS_TRhu 2004. 11. 08. 16:25 -kor


#559 Felhasználó inaktív   Piter 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.434
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 08. 16:55

"The levels are bigger, the gameplay is more intense, and if you can believe it, the monsters are even more terrifying." - Ez nagyon jól hangzik. :respect:
Lesz mivel játszani, ha netán a gonosz hekkerek vagy az Idegenek vagy Bin Laden miatt megint csúszna a HL2 megjelenése. :D

#560 Felhasználó inaktív   Piter 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.434
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 08. 19:58

Babelen hogy a fenébe piszkáltad ki a lovag lelkét a toronyból? :confused: Arra gondolok amelyik a serleg felől van (a másikhoz fel tudtam mászni).
Az oké, hogy PK-val kirántottad, de hogyan és milyen állapotban? Egyben volt még, vagy már darabokban ("Rest In Pieces" :D :D)?

Téma megosztása:


  • (75 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó